Χαμηλές επιδόσεις στην Έκθεση. Ποια είναι η γνώμη σας;

Zaraki

Δραστήριο μέλος

Ο Zaraki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
Βσκ,εγω τελειωσα φετος.:P

και δεν μιλησα για τετοιες υπερβολες οπως 15 εκθεσεις στο μηνα.Αναφερθηκα στο κομματι των λεξικων-πραγματολογικων ασκησεων.Οταν το 70%+ των μαθητων(τουλαχιστον στο σχολειο μου) εβλεπε πρωτη φορα τον επιστημονικο λογο ως θεωρια τη μερα που γραφαμε,τοτε νομιζω εχουμε προβλημα.Και με οσους καθηγητες μιλησα που διορθωναν,ελεγαν η συντριπτικη πλειοψηφια την ειχε λαθος την ερωτηση για αυτο αναγκαστηκαν να δεχονται και αρλουμπες στο τελος ωσ σωστα.6 μορια στο βροντο,2-3 μορια απο κει,2 μορια απο παραδιπλα τοτε ρχεται το 9 εκει που δνε το περιμενεις.Εκτος να βεβαια,περιμενεις(γενικευση)να γραψεις κανα 39-38/40 στην εκθεση.
Το ξερω οτι τελειωσες φετος, γενικα μιλουσα:P

Το διαβασμα της θεωριας δεν εχει σχεση με το ποσες ωρες κανεις μαθημα την εβδομαδα.Αυτο ειναι θεμα του μαθητη να βρει καποιες ωρες ωστε να βγαλει τη θεωρια(ειχαμε αρκετες μερες πριν γραψουμε Εκθεση ακομα και τοτε οποιος ηθελε να ασχοληθει μπορουσε να το κανει).Κατα τη διαρκεια της χρονιας ομως δεν ξερω κατα ποσο θα ωφελουσε να γινονταν 3 και 4 ωρες την εβδομαδα εκθεση και να γραφουν τα παιδια περιληψεις και εκθεσεις με το τσουβαλι.Μην ξεχναμε οτι ειναι και αρκετα χρονοβορο να το κανεις αυτο.Εμενα μου φαινεται οτι κατι τετοιο θα στερουσε πολυτιμο χρονο για το διαβασμα αλλων μαθηματων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σοφιστής

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 779 μηνύματα.
Παιδιά θέλω να προσθέσω ότι το ποσοστό που αρίστευσε στην Έκθεση το 2007 ήταν 0,99%. Πραγματικά ή πολύ αυστηροί ήταν οι βαθμολογητές ή πανδύσκολο το θέμα ή δυσκολεύτηκαν να το προσεγγίσουν οι μαθητές.Ποιος ξέρει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
Παιδιά θέλω να προσθέσω ότι το ποσοστό που αρίστευσε στην Έκθεση το 2007 ήταν 0,99%. Πραγματικά ή πολύ αυστηροί ήταν οι βαθμολογητές ή πανδύσκολο το θέμα ή δυσκολεύτηκαν να το προσεγγίσουν οι μαθητές.Ποιος ξέρει?
ξεκολλάτε από το "αρίστευσε" για την έκθεση...μπορεί το 18+ να ήταν 1% και το 16-18 50%...δν μου λέει κάτι το "αρίστευσε" για το συγκεκριμένο μάθημα...Ίσως μόνο ότι οι πάρα πολύ καλοί ήταν ελάχιστοι όπως επίσης και οι επιεικείς βαθμολογητές...

ΥΓ: χαιρετώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

biou tsiou

Νεοφερμένος

Η biou tsiou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Θέλω να καταθέσω κι εγώ την αποψή μου λόγω του ότι αρίστευσα και στην έκθεση. Πληροφοριακά, είμαι πλέον πεπεισμένη πως η θεωρία της νεοελληνικής γλώσσας βγαίνει εύκολα όμως θα πρέπει να ΄χεις ασχοληθεί από την πρώτη λυκείου κανονικά. Σ΄ότι αφορά την έκθεση θέλει εξάσκηση (3-4 κριτήρια αξιολόγησης το μήνα σίγουρα)! Συμφωνώ βέβαια, πως με το διάβασμά μας, θα πρέπει να βάζουμε το στόχο του19ή20 στα μαθήματα που μπορεί πραγματικά να επιτευχθεί!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Devina

Τιμώμενο Μέλος

Η Devina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 5,968 μηνύματα.
Δεν θα πω και εγώ κάτι που δεν έχει αναφερθεί όσον αφορά αυτό το μάθημα.

Η Έκθεση πρέπει να ξεκινά από την Α' λυκείου αρκετά γερά για τους μαθητές...όχι μόνο με στόχο την προετοιμασία των πανελλήνιων αλλά γενικά και την έκφραση του μαθητή στο γραπτό/προφορικό λόγο.

Το 2ωρο της εβδομάδας είναι σχετικά ικανοποιητικό.Δηλαδή εγώ ένιωθα πως χρειαζόμουν κάπου κάπου 1 ωρίτσα παραπάνω...είναι προσωπικό θέμα μετά...
Μάθημα υποκειμενικό, καθαρά, όσον αφορά τουλάχιστον περίληψη & έκθεση...Η θεωρία άλλωστε που έχει δεν είναι τίποτα σπουδαίο..και μαθαίνετε εύκολα.

Και εγώ φέτος παρατήρησα αυτό που λέτε...Δηλαδή άτομα που γράφανε πολλές εκθέσεις, καλοί μαθητές να γράφουν τελικά ένα 11 και να χάνου σχολές έτσι στον αέρα.

Καλά και οι αποκλίσεις των βαθμολογητών είναι άστα να πάνε πάντως.:/

Ουσιαστικά για μένα το θέμα της έκθεσης είναι να μεν εξάσκηση και σαφώς όχι παπαγαλία. Απλά μαθαίνεις πως να λειτουργείς, πως να σκεφτείς και πώς να γράψεις...από εκεί και πέρα είναι θέμα του καθενός.

Πολλοί φέτος που πιάνανε άλλα θέματα όλη τη χρονιά, ούτε που κατάλαβαν ότι το φετινό θέμα ήταν η αυτομόρφωση. Πολλοί από το σχολείο μου τουλάχιστον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bill_1992

Περιβόητο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,713 μηνύματα.
Η έκθεση είναι ένα ένα μάθημα στο οποίο πολλοί μαθητές δεν παίρνουν καλούς βαθμούς(στις πανελλήνιες).Και αυτό δε συμβαίνει επειδή δε γράφουν καλά.Συμβαίνει επειδή η διόρθωση είναι εντελώς υποκειμενική.Είναι ανάλογα στο βαθμολογητή που θα πέσεις.Επίσης,υπάρχουν βαθμολογικά κέντρα που είναι γνωστό ότι ''σφάζουν'' τα καλά γραπτά.Ξέρω πάρα πολλά παιδιά στο σχολείο μου(μέσα σ'αυτά και εγώ) που σε όλα τα μαθήματα των πανελληνίων έγραψαν πάνω απο 18 και παρότι περίμεναν έναν ανάλογο βαθμό στην έκθεση,πήραν απο 12-14.Αντίθετα,αρκετοί μέτριοι προς κακοί μαθητές στην έκθεση(μαθητές του 10),προς έκπληξή τους,πήραν μέχρι και 15.Δεν είναι,λοιπόν,τόσο θέμα διαβάσματος για το αν θα πάρεις καλό βαθμό στην έκθεση.Είναι κάπως σα να παίζεις λόττο-ελπίζεις το γραπτό σου να πάει σε καλό βαθμολογικό κέντρο και φυσιολογικό διορθωτή.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mf92

Νεοφερμένος

Η mf92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Η έκθεση είναι ένα ένα μάθημα στο οποίο πολλοί μαθητές δεν παίρνουν καλούς βαθμούς(στις πανελλήνιες).Και αυτό δε συμβαίνει επειδή δε γράφουν καλά.Συμβαίνει επειδή η διόρθωση είναι εντελώς υποκειμενική.Είναι ανάλογα στο βαθμολογητή που θα πέσεις.Επίσης,υπάρχουν βαθμολογικά κέντρα που είναι γνωστό ότι ''σφάζουν'' τα καλά γραπτά.Ξέρω πάρα πολλά παιδιά στο σχολείο μου(μέσα σ'αυτά και εγώ) που σε όλα τα μαθήματα των πανελληνίων έγραψαν πάνω απο 18 και παρότι περίμεναν έναν ανάλογο βαθμό στην έκθεση,πήραν απο 12-14.Αντίθετα,αρκετοί μέτριοι προς κακοί μαθητές στην έκθεση(μαθητές του 10),προς έκπληξή τους,πήραν μέχρι και 15.Δεν είναι,λοιπόν,τόσο θέμα διαβάσματος για το αν θα πάρεις καλό βαθμό στην έκθεση.Είναι κάπως σα να παίζεις λόττο-ελπίζεις το γραπτό σου να πάει σε καλό βαθμολογικό κέντρο και φυσιολογικό διορθωτή.;)
Συμφωνώ απόλυτα. Και προσθέτω:
Από την προσωπική μου φετινή εμπειρία στην Εκθεση απογοήτευτηκα.Είδα όμως την αναλυτική βαθμολογία.Πώς γίνεται να μου βάζουν 37 και 38 στην Παραγωγή Λόγου και παρόλα αυτά (χωρίς να καταλάβω το γιατί)στην περίληψη να έχω από τον έναν 15 και από τον άλλο 21; Το γελοίο της υπόθεσης όμως δεν είναι αυτό........Στα ΣΥΝΩΝΥΜΑ-ΑΝΤΙΘΕΤΑ:wall: ο ένας μου χε 10 ακριβώς και ο άλλος 7! Ούτε δηλαδή αυτό δεν μπορούν να το κρίνουν σωστά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_m

Νεοφερμένος

Ο chris_m αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 62 μηνύματα.
Συμφωνώ απόλυτα. Και προσθέτω:
Από την προσωπική μου φετινή εμπειρία στην Εκθεση απογοήτευτηκα.Είδα όμως την αναλυτική βαθμολογία.Πώς γίνεται να μου βάζουν 37 και 38 στην Παραγωγή Λόγου και παρόλα αυτά (χωρίς να καταλάβω το γιατί)στην περίληψη να έχω από τον έναν 15 και από τον άλλο 21; Το γελοίο της υπόθεσης όμως δεν είναι αυτό........Στα ΣΥΝΩΝΥΜΑ-ΑΝΤΙΘΕΤΑ:wall: ο ένας μου χε 10 ακριβώς και ο άλλος 7! Ούτε δηλαδή αυτό δεν μπορούν να το κρίνουν σωστά;

Την αναλυτική βαθμολογια πως την ξερεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
πλήρωσες το 50ρικο για να δεις την αναλυτική βαθμολογία?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Παιδιά εντάξει, λέμε ότι το μάθημα είναι υποκειμενικό αλλά μην τα ρίχνετε όλα στους βαθμολογητές, είναι όπως μας είχε πει μια καθηγήτρια ένα ''ταλέντο''. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο, δεν έχουμε το ίδιο λεξιλόγιο, την ίδια περιγραφική-αφηγηματική ικανότητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mf92

Νεοφερμένος

Η mf92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 52 μηνύματα.
πλήρωσες το 50ρικο για να δεις την αναλυτική βαθμολογία?
χαχαχαχα, όχι καλέ!!Δε βλέπεις το γραπτό σου, μόνο το καρτελάκι που συμπληρώναμε πριν μας δώσουν τα θέματα, θυμάστε;
Όχι μόνο εγώ, αλλά και άλλα παιδιά και φίλοι μου από άλλα σχολεία το ζήτησαν από το διευθυντή να τους το δείξει.Νόμιμα πράγματα.
ΥΓ. Δεν ξέρεις ακριβώς τι σου κόβουν...Μόνο τις μονάδες που πήρες σε κάθε ερώτηση.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Empristis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Empristis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 163 μηνύματα.
Και γω το ιδιο εκανα.Το μισο της πρωτης σελιδας βλεπεις και πως βαθμολογηθηκες στο καθε υποερωτημα.Τα αποκομματα αυτα αποστελλονται σε καθε σχολειο.
Παλι καλα που ειδα την αναλυτικη βαθμολογια.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
καρτελάκι πριν μας δώσουν τα θέματα? Στο τετραδιάκι πάνω που γράφαμε τα στοιχεία μας ή ξεχωριστό φακελάκι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Empristis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Empristis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 163 μηνύματα.
στο τετραδιο που γραφαμε,το μισο της πρωτης σελιδας.
Εκει αναγραφονται ολα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
α, κατάλαβα...εμάς δν μας είπαν τπτ...ο διευθυντής μόνο για να λιώνει φάρμα στο φουμπου είναι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gina54

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Σλοβακία (Ευρώπη). Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Λοιπόν δεν την παλεύω να μην πω και εγω την αποψή μου:).Κατ'αρχήν πιστεύω πως στην Έκθεση ,με τον τρόπο που διδάσκεται , δεν παίζει μεγάλο ρόλο το ταλέντο που έχεις στο γράψιμο (ωραίες περιγραφές κτλ) .Από τι στιγμή που το κείμενο που μας ζητούν είναι δοκιμιακό και όχι λογοτεχνικό δεν έχεις πολλά περιθώρια να ξεδιπλώσεις το ταλέντο σου .
Επίσης πιστεύω ότι ο βαθμός στις πανελλήνιες είναι σε μεγάλο ποσοστό θέμα τύχης (εξαρτάται από την ψυχολογία σου την ώρα που γράφεις και πως θα αντιμετωπίσεις το θέμα από την αρχή) και θέμα διορθωτή (παρότι τους δινονται καποιες οδηγίες για την αξιολόγηση).Πάντως νομίζω ότι τόσο στις ασκήσεις όσο και στην έκθεση με εξάσκηση μπορείς να βελτιωθείς και να αυξήσεις τις πιθανότητες να γράψεις καλά(νομίζω ότι ένα 15-16 έκθεση είναι αρκετό και για όσους έχουν υψηλούς στόχους).Βέβαια δεν πρέπει να στηριζόμαστε στην Έκθεση γιατί δε σημαίνει ότι αυτός που διάβασε πολύ θα γράψει και καλά και υπάρχουν αμέτρητα παραδείγματα που το αποδεικνύουν .Αναμφισβήτητα το βάρος πρέπει να δωθεί στα υπόλοιπα μαθήματα που είναι πιο σίγουρα αφιερώνοντας όμως και στην Έκθεση το χρόνο που πρέπει.
Σχετικά με τις ώρες φροντιστηρίου εγώ κάνω 2 ώρες την εβδομάδα και μερικές φορές προσθέτω και μία τρίτη αν το κρίνω απαραίτητο;)(έχω όμως αρχίσει να δουλεύω θέματα τρίτης λυκείου από την πρώτη λυκείου χωρίς ταυτόχρονα να αδιαφορώ για τα θέματα που αντιστοιχούν σε κάθε χρονιά.Εξάλλου στην Έκθεση όλα είναι πιθανά!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

avenger92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η avenger92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
α, κατάλαβα...εμάς δν μας είπαν τπτ...ο διευθυντής μόνο για να λιώνει φάρμα στο φουμπου είναι...
''Ο διευθυντής μόνο για να λιώνει φάρμα στο φουμπου είναι..." Χαχαχαχαχα!!:D:DΦαση εχει!!:D:D Παντως και μας δεν μας ειπε τιποτα ο δικος μας διευθυντης..Βλεπεις εχει δημιουργησει δικο του κηπο με λουλουδακια και λαχανικα στο σχολειο και τον φροντιζει!(Ο ενας φαρμα στο φμπ και ο αλλος κηπο στο πισω μερος του σχολειου!:DΚαλα παμε!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_m

Νεοφερμένος

Ο chris_m αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 62 μηνύματα.
''Ο διευθυντής μόνο για να λιώνει φάρμα στο φουμπου είναι..." Χαχαχαχαχα!!:D:DΦαση εχει!!:D:D Παντως και μας δεν μας ειπε τιποτα ο δικος μας διευθυντης..Βλεπεις εχει δημιουργησει δικο του κηπο με λουλουδακια και λαχανικα στο σχολειο και τον φροντιζει!(Ο ενας φαρμα στο φμπ και ο αλλος κηπο στο πισω μερος του σχολειου!:DΚαλα παμε!)

Καλα αυτοι απο το υπουργειου δεν μπορουσαν να μας ενημερώσουν οτι εχουμε το δικαιωμα να τα δούμε; Τουλαχιστον υπαρχει περιπτωση να τα δουμε το Σεπτεμβριο η το χασαμε το αποκομμα πατριωτη;
Εσεις τα αποκομματα τα κρατησατε ή τα κραταει το σχολειο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

avenger92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η avenger92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Καλα αυτοι απο το υπουργειου δεν μπορουσαν να μας ενημερώσουν οτι εχουμε το δικαιωμα να τα δούμε; Τουλαχιστον υπαρχει περιπτωση να τα δουμε το Σεπτεμβριο η το χασαμε το αποκομμα πατριωτη;
Εσεις τα αποκομματα τα κρατησατε ή τα κραταει το σχολειο;
Κανονικα θα επρεπε να μας ενημερωσουν οι διευθυντες μας..:/:Λογικα τον Σεπτεμβριο θα μπορουμε να τα δουμε..Το σχολειο τα κραταει τα αποκομματα..;) ("το χασαμε το αποκομμα πατριωτη?" Χαχαχαχα:D)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bill_1992

Περιβόητο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,713 μηνύματα.
Παιδιά εντάξει, λέμε ότι το μάθημα είναι υποκειμενικό αλλά μην τα ρίχνετε όλα στους βαθμολογητές, είναι όπως μας είχε πει μια καθηγήτρια ένα ''ταλέντο''. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο, δεν έχουμε το ίδιο λεξιλόγιο, την ίδια περιγραφική-αφηγηματική ικανότητα.
Οταν απο τους 20 πολυ καλους μαθητες στην εκθεση στο σχολειο οι 18 γραφουν χαλια,τοτε ναι,οι βαθμολογητες φταινε.Εγω ειπα,και μαθητες με αντικειμενικα πολλες ελλειψεις στην εκθεση εγραψαν 15.Δεν ειναι θεμα ικανοτητας...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top