pinkfish
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
shikabalas
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pinkfish
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Η εξάσκηση που απαιτεί η έκθεση, απαιτεί και κάποιον χρόνο. Ο χρόνος πάλι στη Γ' λυκείου είναι ανύπαρκτος με την ένοια ότι οι μαθητές επενδύουν χρόνο στα άλλα μαθήματα τα οποία απαιτούν αποστήθιση και γενικά διάβασμα.
Θεωρώ ότι το ιδανικότερο θα ήταν να ασχολείται ο μαθητής με την έκθεση και στις προηγούμενες τάξεις. Δεν είναι κάτι που μαθαίνεται σαν την ιστορία πχ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akiroskirios
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
banis
Νεοφερμένος
.αν σκεφτείς ότι η έκθεση βαθμολογείται ως προς το έκφραση 8,δομή 5 και περιεχόμενο 17 νομίζω,αν ο καθηγητής ακολουθήσει πιστα την βαθμολόγηση τότε δεν θα υπάρχουν και μεγάλες αποκλίσεις.όσον αφορά την θεωρία είναι κάποια σίγουρα πράγματα,ενώ η περίληψη βαθμολογείται περίπου το ίδιο με την έκθεση, αλλα στα 15 μόρια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Oι αποκλύσεις των βαθμολογητών αυτό δείχνει πάντως...Δες το post του άκυρου.κακά τα ψέματα,δεν είναι και τόσο υποκειμενικό όσο λέγεται.είναι πιο τυποποιημένα τα πράγματα
.αν σκεφτείς ότι η έκθεση βαθμολογείται ως προς το έκφραση 8,δομή 5 και περιεχόμενο 17 νομίζω,αν ο καθηγητής ακολουθήσει πιστα την βαθμολόγηση τότε δεν θα υπάρχουν και μεγάλες αποκλίσεις.όσον αφορά την θεωρία είναι κάποια σίγουρα πράγματα,ενώ η περίληψη βαθμολογείται περίπου το ίδιο με την έκθεση, αλλα στα 15 μόρια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lilikanthropos
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giorgakisss
Εκκολαπτόμενο μέλος
40 δεν πιάνει η έκθεση?ως προς το έκφραση 8,δομή 5 και περιεχόμενο 17 νομίζω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
banis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
georgekod92
Εκκολαπτόμενο μέλος
Έχεις τόσο δίκιο.. Εγώ πχ ποτέ δεν είχα γράψει έκθεση στο σχολείο και στο φροντιστήριο κάτω από 17 και στις πανελλήνιες πήρα 15,1 ενώ υπήρξαν και μαθητές που ενώ κατά τη διάρκεια της χρονιάς έγραφαν γύρω στο 12 έγραψαν 16+Ακόμα κι αν όλες σου οι εκθέσεις είναι πάνω από 18 κατά τη διάρκεια της χρονιάς κανείς δν σου εγγυάται πως θα γράψεις πάνω από 15 στις πανελλήνιες...Μάθημα εξαιτίας του οποίου αρκετοί πολύ καλοί μαθητές/τριες (που το ψάχνουν το θέμα στην έκθεση) έχουν χάσει υψηλόβαθμες σχολές γράφοντας 12-14...Μάθημα στο οποίο, επίσης, μαθητές που έχουν γράψει κατά τη διάρκεια της χρονιάς ελάχιστες εκθέσεις γράφουν στο τέλος ένα 15αράκι και τους ανεβάζει το γ.β.π. Συγκεκριμένα φέτος στο σχολείο μ η βαθμολόγηση ενός παιδιού από τους 3 εξεταστές ήταν 13, 17, 18...Από εκεί και πέρα τα συμπεράσματα δικά σας...Όταν πάτε να γράψετε έκθεση πάρτε κι ένα φυλαχτό μαζί σας ...Φιλόλογοι είναι αυτοί...Ποτέ δν ξέρεις πως θα ξυπνήσουν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lilikanthropos
Νεοφερμένος
Ναι από πέρυσι το μείωσαν στο 40 για να μειωθούν υποτίθεται οι αποκλίσεις, αλλά πάλι τα ίδια γίνονται...40 δεν πιάνει η έκθεση?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ναι 40 πιάνει.40 δεν πιάνει η έκθεση?
Ωστόσο δεν είναι σαν τα μαθηματικά πχ που οι εναλλακτικές λύσεις είναι ελάχιστες. Κάποιος μπορεί να θεωρήσει το περιεχόμενο επαρκές ενώ κάποιος άλλος ελλιπές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akiroskirios
Δραστήριο μέλος
ΥΓ: Προσωπικά μέσο όρο έκανα 1 έκθεση και μία περίληψη στις 2 βδομάδες (η έκθεση μου έπαιρνε κανένα 3ωρο αφού δν μπορούσα να συγκεντρωθώ με την καμία )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giorgakisss
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ναι 40 πιάνει.
Ωστόσο δεν είναι σαν τα μαθηματικά πχ που οι εναλλακτικές λύσεις είναι ελάχιστες. Κάποιος μπορεί να θεωρήσει το περιεχόμενο επαρκές ενώ κάποιος άλλος ελλιπές.
Αν και τώρα θα πάω β' λυκείου το έχω καταλάβει πολύ καλα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lilikanthropos
Νεοφερμένος
Συμφωνώ!Επιπλέον, είναι προτιμότερο να αφιερώνεις ένα 2ωρο για να διαβάζεις βιολογίες θεωρία που είναι στάνταρ από ότι να γράψεις 1 έκθεση που ποιος ξέρει πόσο θα γράψεις και τι θέμα θα 'ναι....
ΥΓ: Προσωπικά μέσο όρο έκανα 1 έκθεση και μία περίληψη στις 2 βδομάδες (η έκθεση μου έπαιρνε κανένα 3ωρο αφού δν μπορούσα να συγκεντρωθώ με την καμία )
ΥΓ Μία έκθεση το καλοκαίρι και ό,τι έκανα στα διαγωνίσματα του σχολείου και του φροντιστηρίου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pinkfish
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σύμφωνοι, αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει -μόνο- στη Γ' λυκείου. Τους λόγους τους είπαν τα παιδιά.Θεωρώ μάλιστα θετικό το γεγονός, ότι άλλαξαν οι συσχετισμοί (νομίζω από πέρυσι) κι έγιναν 40-60 με την έκθεση να πιάνει πλέον το 40 στα 100. Ωστόσο επιμένω ότι χρειάζεται εξάσκηση, με συνεχή τεστ σε πιθανά θέματα (ή και απίθανα ) καθώς αυτό σε εξοικειώνει με εκφράσεις οι οποίες είναι πιο εξεζητημένες από μια απλοϊκή χρήση της γλώσσας κάτι που σίγουρα θεωρείται ως avantage.
Αρκεί βέβαια να ξέρεις να χρησιμοποιείς το εξεζητημένο λεξιλόγιο και να μην το χρησιμοποιείς όποτε θυμάσαι και σε περιπτώσεις που δεν ταιριάζει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pinkfish
Νεοφερμένος
Σύμφωνοι, αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει -μόνο- στη Γ' λυκείου. Τους λόγους τους είπαν τα παιδιά.
Αρκεί βέβαια να ξέρεις να χρησιμοποιείς το εξεζητημένο λεξιλόγιο και να μην το χρησιμοποιείς όποτε θυμάσαι και σε περιπτώσεις που δεν ταιριάζει.
Θα ήταν ευχής έργον να μην γίνεται μόνο στην Γ΄Λυκείου η προετοιμασία για το μάθημα της ΄Εκθεσης. Ωστόσο οι ιδιαίτερα χαμηλές επιδόσεις των διαγωνιζομένων κάτι σημαίνει για μένα. Πως αν μη τι άλλο, η προετοιμασία έστω και στην Γ΄Λυκείου είναι επιδεκτική βελτιώσεων. Αυτο ακριβώς λέω. Πως δηλαδή νομίζω ότι δεν δίνεται η πρέπουσα βαρύτητα στο ζήτημα. Και από τους μαθητές και από τους καθηγητές. Εκατέρωθεν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.