Χαμηλές επιδόσεις στην Έκθεση. Ποια είναι η γνώμη σας;

pinkfish

Νεοφερμένος

Η pinkfish αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Διαβάζοντας σε άλλο θέμα τις απαντήσεις σχετικά με βαθμολογίες που πέτυχαν τα παιδιά στις φετινές εξετάσεις, παρατήρησα πως ακόμα και μαθητές που έγραψαν πολύ καλά σε όλα τα υπόλοιπα μαθήματα, στην συντριπτική τους πλειοψηφία δεν έγραψαν καλά στην έκθεση. Επιπλέον, στατιστικά στοιχεία για όλη την επικράτεια, καταδεικνύουν πως οι αριστούχοι στην έκθεση δεν ξεπερνούν το ποσοστό του 2%! Κυρίως για όσους προετοιμάζεστε για τις πανελλήνιες του 2011 πόσες ώρες φροντιστήριο κάνετε την εβδομάδα; Συνήθως τα φροντιστήρια, στην πλειοψηφία τους τουλάχιστον, εντάσσουν στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα σπουδών τους 2 ώρες για το μάθημα της ΄Εκθεσης. Με δεδομένες τις παραπάνω αντικειμενικές διαπιστώσεις, θεωρείτε ότι αρκούν 2 ώρες την εβδομάδα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

shikabalas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πολύκαστρο (Κιλκίς). Έχει γράψει 328 μηνύματα.
Μια χαρα ειναι οι δυο ωρες την βδομαδα.Ετσι και αλλιως,η Εκθεση ειναι μαθημα που οσο φροντιστηριο και να κανεις,αν δεν το εχεις και λιγο,δυσκολα να γραψεις καλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Η έκθεση είναι το πιο υποκειμενικό μάθημα, και όπως είπε και ο Δημήτρης αν δεν το έχεις τα πράγματα δυσκολεύουν. Δε θέλει αποστήθιση απλά θέλει εξάσκηση, κάτι το οποίο δεν μπορεί να γίνει στο σχολείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pinkfish

Νεοφερμένος

Η pinkfish αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Συμφωνώ και με τους δυο σας, ωστόσο ο υποκειμενικός παράγοντας, είναι ένας παράγοντας που θεωρώ ότι επιδέχεται, ή μάλλον επιβάλλεται εξάσκησης. Μήπως, αναρωτιέμαι, επειδή λίγο τείνει να παραγνωρίζεται αυτό, το μάθημα έχει τις δεδομένες επιδόσεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Xm ίσως!
Η εξάσκηση που απαιτεί η έκθεση, απαιτεί και κάποιον χρόνο. Ο χρόνος πάλι στη Γ' λυκείου είναι ανύπαρκτος με την ένοια ότι οι μαθητές επενδύουν χρόνο στα άλλα μαθήματα τα οποία απαιτούν αποστήθιση και γενικά διάβασμα.
Θεωρώ ότι το ιδανικότερο θα ήταν να ασχολείται ο μαθητής με την έκθεση και στις προηγούμενες τάξεις. Δεν είναι κάτι που μαθαίνεται σαν την ιστορία πχ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
Ακόμα κι αν όλες σου οι εκθέσεις είναι πάνω από 18 κατά τη διάρκεια της χρονιάς κανείς δν σου εγγυάται πως θα γράψεις πάνω από 15 στις πανελλήνιες...Μάθημα εξαιτίας του οποίου αρκετοί πολύ καλοί μαθητές/τριες (που το ψάχνουν το θέμα στην έκθεση) έχουν χάσει υψηλόβαθμες σχολές γράφοντας 12-14...Μάθημα στο οποίο, επίσης, μαθητές που έχουν γράψει κατά τη διάρκεια της χρονιάς ελάχιστες εκθέσεις γράφουν στο τέλος ένα 15αράκι και τους ανεβάζει το γ.β.π. Συγκεκριμένα φέτος στο σχολείο μ η βαθμολόγηση ενός παιδιού από τους 3 εξεταστές ήταν 13, 17, 18...Από εκεί και πέρα τα συμπεράσματα δικά σας...Όταν πάτε να γράψετε έκθεση πάρτε κι ένα φυλαχτό μαζί σας :P...Φιλόλογοι είναι αυτοί...Ποτέ δν ξέρεις πως θα ξυπνήσουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

banis

Νεοφερμένος

Ο manos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 109 μηνύματα.
κακά τα ψέματα,δεν είναι και τόσο υποκειμενικό όσο λέγεται.είναι πιο τυποποιημένα τα πράγματα
.αν σκεφτείς ότι η έκθεση βαθμολογείται ως προς το έκφραση 8,δομή 5 και περιεχόμενο 17 νομίζω,αν ο καθηγητής ακολουθήσει πιστα την βαθμολόγηση τότε δεν θα υπάρχουν και μεγάλες αποκλίσεις.όσον αφορά την θεωρία είναι κάποια σίγουρα πράγματα,ενώ η περίληψη βαθμολογείται περίπου το ίδιο με την έκθεση, αλλα στα 15 μόρια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
κακά τα ψέματα,δεν είναι και τόσο υποκειμενικό όσο λέγεται.είναι πιο τυποποιημένα τα πράγματα
.αν σκεφτείς ότι η έκθεση βαθμολογείται ως προς το έκφραση 8,δομή 5 και περιεχόμενο 17 νομίζω,αν ο καθηγητής ακολουθήσει πιστα την βαθμολόγηση τότε δεν θα υπάρχουν και μεγάλες αποκλίσεις.όσον αφορά την θεωρία είναι κάποια σίγουρα πράγματα,ενώ η περίληψη βαθμολογείται περίπου το ίδιο με την έκθεση, αλλα στα 15 μόρια
Oι αποκλύσεις των βαθμολογητών αυτό δείχνει πάντως...Δες το post του άκυρου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lilikanthropos

Νεοφερμένος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Για την ερώτηση της pinkfish.... Ναι, θεωρώ ότι 2 ώρες είναι αρκετές και τόσες έκανα φέτος (1 ώρα ανάπτυξη θεμάτων και 1 ώρα θεωρία και ασκήσεις). Για μένα παραπάνω ώρες δεν προσφέρουν κάτι επιπλέον, αφού στόχος δεν είναι να "πιάσεις" το θέμα, αλλά να μάθεις τρόπους για να αντιμετωπίσεις ό,τι θέμα κι αν σου τύχει. Εγώ δεν ασχολήθηκα σχεδόν καθόλου φέτος ( και επειδή αντιπαθώ υπερβολικά το μάθημα) και απλά φρόντισα να ξέρω τη θεωρία, να προσέχω την εκφρασή μου και να είμαι καλά τη μέρα της εξέτασης και έγραψα 18,1 (με βαθμούς βαθμολογητών 90, 91). Τώρα ξέρω μία κοπέλα, άριστη μαθήτρια, που έκανε 4 ώρες σε διαφορετικά φροντιστήρια γιατί ήθελε Ιατρική και στόχευε σε καλό βαθμό στην Έκθεση, αλλά τελικά δεν τα κατάφερε και αυτό μπορεί να οφειλόταν εν μέρει στο ότι της έτρωγε χρόνο από άλλα μαθήματα. (Ο χρόνος που αντιστοιχεί για να γράψεις μία έκθεση είναι πολύ μεγαλύτερος π.χ. σε σχέση με λύση ασκήσεων μαθηματικών.) Τώρα επειδή είναι και ο υποκειμενικός παράγοντας, ποιος ξέρει αν το γραπτό μου έπεφτε σε άλλο βαθμολογητή αν τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά?!:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgakisss

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 142 μηνύματα.
ως προς το έκφραση 8,δομή 5 και περιεχόμενο 17 νομίζω
40 δεν πιάνει η έκθεση?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

banis

Νεοφερμένος

Ο manos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 109 μηνύματα.
αυτό συμβαίνει γιατί πολλοί καθηγητές προτιμούν να εφαρμόζουν σε πολλούς μαθητές την κατώτατη βαθμολόγηση που είναι 20,άλλοι πάλι είναι πιο αυστηροί και δεν το κάνουν.είναι να πέσεις στον καλο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

georgekod92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο georgekod92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής Θράκης (Κομοτηνή) και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 220 μηνύματα.
Ακόμα κι αν όλες σου οι εκθέσεις είναι πάνω από 18 κατά τη διάρκεια της χρονιάς κανείς δν σου εγγυάται πως θα γράψεις πάνω από 15 στις πανελλήνιες...Μάθημα εξαιτίας του οποίου αρκετοί πολύ καλοί μαθητές/τριες (που το ψάχνουν το θέμα στην έκθεση) έχουν χάσει υψηλόβαθμες σχολές γράφοντας 12-14...Μάθημα στο οποίο, επίσης, μαθητές που έχουν γράψει κατά τη διάρκεια της χρονιάς ελάχιστες εκθέσεις γράφουν στο τέλος ένα 15αράκι και τους ανεβάζει το γ.β.π. Συγκεκριμένα φέτος στο σχολείο μ η βαθμολόγηση ενός παιδιού από τους 3 εξεταστές ήταν 13, 17, 18...Από εκεί και πέρα τα συμπεράσματα δικά σας...Όταν πάτε να γράψετε έκθεση πάρτε κι ένα φυλαχτό μαζί σας :P...Φιλόλογοι είναι αυτοί...Ποτέ δν ξέρεις πως θα ξυπνήσουν...
Έχεις τόσο δίκιο.. Εγώ πχ ποτέ δεν είχα γράψει έκθεση στο σχολείο και στο φροντιστήριο κάτω από 17 και στις πανελλήνιες πήρα 15,1 ενώ υπήρξαν και μαθητές που ενώ κατά τη διάρκεια της χρονιάς έγραφαν γύρω στο 12 έγραψαν 16+
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lilikanthropos

Νεοφερμένος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
40 δεν πιάνει η έκθεση?
Ναι από πέρυσι το μείωσαν στο 40 για να μειωθούν υποτίθεται οι αποκλίσεις, αλλά πάλι τα ίδια γίνονται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
40 δεν πιάνει η έκθεση?
Ναι 40 πιάνει.
Ωστόσο δεν είναι σαν τα μαθηματικά πχ που οι εναλλακτικές λύσεις είναι ελάχιστες. Κάποιος μπορεί να θεωρήσει το περιεχόμενο επαρκές ενώ κάποιος άλλος ελλιπές. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
Επιπλέον, είναι προτιμότερο να αφιερώνεις ένα 2ωρο για να διαβάζεις βιολογίες θεωρία που είναι στάνταρ από ότι να γράψεις 1 έκθεση που ποιος ξέρει πόσο θα γράψεις και τι θέμα θα 'ναι....

ΥΓ: Προσωπικά μέσο όρο έκανα 1 έκθεση και μία περίληψη στις 2 βδομάδες (η έκθεση μου έπαιρνε κανένα 3ωρο αφού δν μπορούσα να συγκεντρωθώ με την καμία :P )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgakisss

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 142 μηνύματα.
Ναι 40 πιάνει.
Ωστόσο δεν είναι σαν τα μαθηματικά πχ που οι εναλλακτικές λύσεις είναι ελάχιστες. Κάποιος μπορεί να θεωρήσει το περιεχόμενο επαρκές ενώ κάποιος άλλος ελλιπές. ;)

Αν και τώρα θα πάω β' λυκείου το έχω καταλάβει πολύ καλα ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lilikanthropos

Νεοφερμένος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Επιπλέον, είναι προτιμότερο να αφιερώνεις ένα 2ωρο για να διαβάζεις βιολογίες θεωρία που είναι στάνταρ από ότι να γράψεις 1 έκθεση που ποιος ξέρει πόσο θα γράψεις και τι θέμα θα 'ναι....

ΥΓ: Προσωπικά μέσο όρο έκανα 1 έκθεση και μία περίληψη στις 2 βδομάδες (η έκθεση μου έπαιρνε κανένα 3ωρο αφού δν μπορούσα να συγκεντρωθώ με την καμία :P )
Συμφωνώ!:D
ΥΓ Μία έκθεση το καλοκαίρι και ό,τι έκανα στα διαγωνίσματα του σχολείου και του φροντιστηρίου...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pinkfish

Νεοφερμένος

Η pinkfish αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Θεωρώ μάλιστα θετικό το γεγονός, ότι άλλαξαν οι συσχετισμοί (νομίζω από πέρυσι) κι έγιναν 40-60 με την έκθεση να πιάνει πλέον το 40 στα 100. Ωστόσο επιμένω ότι χρειάζεται εξάσκηση, με συνεχή τεστ σε πιθανά θέματα (ή και απίθανα :D) καθώς αυτό σε εξοικειώνει με εκφράσεις οι οποίες είναι πιο εξεζητημένες από μια απλοϊκή χρήση της γλώσσας κάτι που σίγουρα θεωρείται ως avantage.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Θεωρώ μάλιστα θετικό το γεγονός, ότι άλλαξαν οι συσχετισμοί (νομίζω από πέρυσι) κι έγιναν 40-60 με την έκθεση να πιάνει πλέον το 40 στα 100. Ωστόσο επιμένω ότι χρειάζεται εξάσκηση, με συνεχή τεστ σε πιθανά θέματα (ή και απίθανα :D) καθώς αυτό σε εξοικειώνει με εκφράσεις οι οποίες είναι πιο εξεζητημένες από μια απλοϊκή χρήση της γλώσσας κάτι που σίγουρα θεωρείται ως avantage.
Σύμφωνοι, αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει -μόνο- στη Γ' λυκείου. Τους λόγους τους είπαν τα παιδιά.
Αρκεί βέβαια να ξέρεις να χρησιμοποιείς το εξεζητημένο λεξιλόγιο και να μην το χρησιμοποιείς όποτε θυμάσαι και σε περιπτώσεις που δεν ταιριάζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pinkfish

Νεοφερμένος

Η pinkfish αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Σύμφωνοι, αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει -μόνο- στη Γ' λυκείου. Τους λόγους τους είπαν τα παιδιά.
Αρκεί βέβαια να ξέρεις να χρησιμοποιείς το εξεζητημένο λεξιλόγιο και να μην το χρησιμοποιείς όποτε θυμάσαι και σε περιπτώσεις που δεν ταιριάζει.


Θα ήταν ευχής έργον να μην γίνεται μόνο στην Γ΄Λυκείου η προετοιμασία για το μάθημα της ΄Εκθεσης. Ωστόσο οι ιδιαίτερα χαμηλές επιδόσεις των διαγωνιζομένων κάτι σημαίνει για μένα. Πως αν μη τι άλλο, η προετοιμασία έστω και στην Γ΄Λυκείου είναι επιδεκτική βελτιώσεων. Αυτο ακριβώς λέω. Πως δηλαδή νομίζω ότι δεν δίνεται η πρέπουσα βαρύτητα στο ζήτημα. Και από τους μαθητές και από τους καθηγητές. Εκατέρωθεν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top