Φυσικό vs Μαθηματικό

quintana

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο quintana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 281 μηνύματα.
Ασχετο :P αλλα σαν εμπειρια το λεω ως (ξενερωμενος)ηλεκτρολογος μηχανικος , προσωπικα το καλο που βλεπω με την πληροφορικη συγκριτικα με μαθ και φυσικη ειναι ότι ο,τι ασκησεις κανεις , ο,τι διαβαζεις απο θεωρία και ο,τι compile κανεις σου μαθαινει πραγματα δηλαδη δεν υπαρχει χαμενος χρονος παρα ελαχιστος,απ ολα κερδιζεις κατι..Ενω εγω προσωπικα πόσες φορές εχω κατσει πανω απο μια ασκηση μαθηματικων ή φυσικης κοιτωντας την σα να ναι κινεζικα ή εχω παρει λαθος τροπο λυσης και εχω χασει ωρες ολοκληρες τσαμπα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

giannisss

Νεοφερμένος

Ο giannisss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Φίλοι μου δεν με ενδιαφέρουν τα οικονομικά και ούτε με έχω φανταστεί να πηγαίνω σε κάποια εταιρία πχ κτλ.... Θα ήθελα να πιστεύω ότι στην χειρότερη μόλις βγω Απο την Σχολή μου με ιδιαίτερα και βρίσκοντας δουλειά σε κάποιο φροντιστήριο θα την βγάλω.... Βέβαια όλα αυτά είναι στο μέλλον και Ναι μπορεί να έρθουν αλλιώς τα πράγματα

Το μαθηματικό μου αρέσει μου αρέσει η λογική δυστυχώενώ πέρυσι ήμουν άριστος φέτος λόγω κάποιον προβλημάτων που υπήρξαν στην αρχή της χρονιάς δεν νιώθω τόσο εντάξει στα μαθηματικά όσο στην φυσική που το επίπεδο μου καλυτερευσε Απο εκεί και πέρα δεδομένου ότι δεν έχουν σχέση τα του Πανεπιστημίου με τα του Λυκείου μαθηματικά τότε και με μπόλικο διάβασμα Θα ανταπεξελθω ..... Το φυσικό από την άλλη μου αρέσει πολύ αλλά μου αρέσει πολύ για να ασχοληθώ όπως είπα με συγκεκριμένους τομείς οι οποίοι είναι σε πρωτόγονη κατάσταση στην Ελλάδα Δυστυχώς......

Δεν με ενδιαφέρει κάποια άλλη σχολή και ούτε θα ήθελα κάποια άλλη δουλειά πέρα από του καθηγητή αλλά σαν επαγγελματικές διεξόδους νομίζω υπερτερεί το μαθηματικό. ... Θα τα ψάξω μάγκες σας ευχαριστώ πολύ όλους. . !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

quintana

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο quintana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 281 μηνύματα.
αλιμονο χαρα μας να βοηθαμε φιλομαθεις νεους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis12345

Δραστήριο μέλος

Ο vasilis12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 415 μηνύματα.
εν θες απλα το καθηγητιλικι πες το μας μη παιδευομαστε τζαμπα :P

Οτι και να πας τοτε, τα ιδια χαλια ειναι !

και σε φροντιστηριο ακομα μπορει να εισαι φυσικος και να κανεις μαθηματικα (καλα οχι και Γ λυκειου, αλλα γενικα ναι)

αυτο δεν το λεω απο το κεφαλι μου
στο προηγουμενο μου φροντιστηριο μου το ειπαν
"και μηχανικος να ειναι ο αλλος, αν θελει να κανει μαθημα και ειναι συνεπης, θα τον προσλαβουμε, αφου την υλη την ξερει, στο δημοσιο ειναι που μετραει"
Τωρα αυτο κατ εμε ειναι σωστο
τα μαθηματικα του λυκειου μπορεις να τα ξερεις απταιστα, απο πληροφορικη, φυσικη, πολυτεχνειο, μαθηματικο, οικονομικα, στατιστικη

ΑΜΑ θες απλα καθηγητιλικι, πηγαινε οπου γουσταρεις... μικρο αποκλεισεις θα εχουν
ψαξε το και μονος σου για σιγουρια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angel27

Νεοφερμένος

Ο Angel27 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 79 μηνύματα.
Kαι εμάς στο φροντιστήριο ο τύπος που μας έκανε μαθηματικά γεν. (δεν ξέρω αν διδάσκει και στις κατ.) είχε τελειώσει χημικός μηχανικός...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OoOkoβοldOoO

Πολύ δραστήριο μέλος

Η OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,519 μηνύματα.
Έτσι κι αλλιώς το δίλημμα είναι τόσο απλό! Η φυσική είναι μαθηματικά με φιλοσοφία...τι πιο ενδιαφέρον;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Signor Positivo

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Signor Positivo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 141 μηνύματα.
Έτσι κι αλλιώς το δίλημμα είναι τόσο απλό! Η φυσική είναι μαθηματικά με φιλοσοφία...τι πιο ενδιαφέρον;

Το δίλημμα δεν είναι απλό γιατί αυτό που απασχολεί τον καθένα είναι να βρει κάτι που τον ενδιαφέρει, και δεν έχουμε όλοι την ίδια νοοτροπία. Επίσης, τα μαθηματικά συνδέονταν με τη φιλοσοφία από τότε που ξεκίνησαν. Αν κάποιος διάλεγε φυσικό με αυτό το σκεπτικό, θα τού πρότεινα να το ξανασκεφτόταν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Noμίζω ότι όποιος θέλει να σπουδάσει Μαθηματικά ή Φυσική από το μηδέν ερχόμενος σε επαφή με την επιστήμη και όχι υπό την οπτική του πολυτεχνείου, αξίζει να πάει σε Τμήμα Μαθηματικών ή Τμήμα Φυσικής. Ο μη συνειδητοποιημένος, ο κομπλέξας, ο σπαζόμπαλας, δεν θα μπορέσει να ανταπεξέλθει και γρήγορα ή θα κάνει 10% ή θα γίνει υπεραιωνόβιος φοιτητής. Για να λυθούν κάποιες "σκιές", σχετικά με την επιστήμη των Μαθηματικών και της Φυσικής: μπορεί όντως να μην διδάσκουν αμιγείς εφαρμογές με την έννοια που θα συναντήσει κάποιος σε Τμήματα που χρησιμοποιούν κάποια Μαθηματικά ή Φυσική, αλλά η γκάμα των μαθημάτων δεν είναι μόνο "ξερή" παράθεση θεωρημάτων και ορισμών. Θα συναντήσει κάποιος και πιο εφαρμοσμένα μαθήματα π.χ. Τεχνολογία Λογισμικού, Μηχανική των Ρευστών, αλλά η διδασκαλία τους επικεντρώνεται περισσότερο στον μαθηματικό φορμαλισμό και σε απλά προβλήματα εξοικείωσης με αυτόν. Οι εφαρμογές σε συγκεκριμένα θέματα της επιστήμης, είναι αντικείμενο μελέτης άλλων επιστημών. Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο ένας πτυχιούχος Μαθηματικός ή Φυσικής να πρέπει οπωσδήποτε να στραφεί σε κλάδο των Οικονομικών ή της Πληροφορικής; :P Συναγωνισμό θα κάνει με τον πτυχιούχο των εκεί επιστημών; Ο στόχος είναι να δούμε ότι το "γενικό" πτυχίο (λανθασμένος όρος αφού υπάρχουν ειδικεύσεις αλλά δεν προβάλλονται όπως σε άλλες επιστήμες) είναι αντικλείδι; Κάποιοι λέτε "κάνε μαθηματικά να πάρεις τον τρόπο σκέψης" (λες και είναι κάτι τσακ μπαμ, το μπορεί ο καθένας με λίγη δουλειά, στο γόνατο) και μετά χτύπα Οικονομικά και γίνου golden boy...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis12345

Δραστήριο μέλος

Ο vasilis12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 415 μηνύματα.
Πιστευω οτι αυτο το λενε, επειδη αυτο γινεται στην Αμερικη (που ειναι εντελως διαφορετικη νοοτροπια, ιδιωτικη εκπαιδευση, χρηματοδοτηση για σπουδες phd, δανεια φοιτητικα ...) και υποθετουν οτι ειναι λογικο και εδω

Για μενα μαθηματικο ειναι μια σχολη που την τελειωνεις και ή γινεσαι κατι τοπ, ή κατι πολυ μετριο , δεν εχει ενδιαμεσο

Για αυτο και πολλοι πανε σε αυτα τα 2 που λεμε.
Αν το καλοσκεφτεις ουτε πολλα ερευνητικα κεντρα εχει η Ελλαδα, ουτε πολλα ...βασικα δεν εχει σχεδον τπτ σε μεγαλο ποσοτητα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Ναι απλά, το Μαθηματικό σε ηπείρους όπως ΗΠΑ, είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους. Μεγάλο ποσοστό των πτυχιούχων εργάζεται σε μεγάλες θέσεις του ιδιωτικού τομέα και κάποιοι άλλοι με ειδική μετεκπαίδευση στην δημόσια εκπαίδευση ως καθηγητές μαθηματικών. Βέβαια να σημειώσουμε ότι σπουδάζει πολύ μικρός αριθμός προπτυχιακών φοιτητών Μαθηματικά. Υπάρχει μια ελίτ πτυχιούχων που είναι αρκετά δυνατοί στα Μαθηματικά. Στην Ελλάδα είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα. Αλλά γιατί θα πρέπει να είμαστε...όπως στις ΗΠΑ; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis12345

Δραστήριο μέλος

Ο vasilis12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 415 μηνύματα.
Κοιτα, δεν ξερω, παντως γενικα οι ΗΠΑ εχουν μια οργανωση στη δομη των σπουδων, με τα major και το minor κανεις συνδυασμους, μπορεις να χρηματοδοτησεις σπουδες και τα λοιπα

Εδω ενα μαστερ θες να κανεις, και πρεπει να πουλησεις ενα απο τα πολλα οικοπεδα σου.

Εδω φταινε 2 πραγματα για Ελλαδα κατ εμε.
1-μπερδευουμε την αξια της επιστημης ως ιδεας, με τη σχολη και κατ επεκταση πτυχιο.
Δηλαδη τα μαθηματικα ως αφηρημενη εννοια ειναι σαφεστατα χρησιμα. Δεν πρεπει να συγχεουμε την χρησιμοτητα των μαθηματικων, με την χρησιμοτητα του πτυχιουχου του μαθηματικου.
2-Το πανεπιστημιο γραφει τους φοιτητες με ενα στυλ "εγω σας τα εμαθα, τωρα δουλεια βρειτε μονοι σας"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
Φιλος αγενης,

Eπειδή δεν έχω καθόλου μα καθόλου χρόνο να αντιπαρατίθομαι σε ένα φόρουμ, θα κάνω ορισμένες παρατηρήσεις σε αυτά που είπες.

1)Το παιδί ενδιαφέρεται για τα συγκεκριμένα τμήματα, τα οποία βλέπουν τα μαθηματικά σε μια ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετική σκοπιά απο το τμήμα σου.Αυτό και τίποτα παραπάνω.
Ακόμα και τα μαθηματικά που διδάσκονται στο πολυτεχνείο, δεν μπορείς να τα συγκείνεις με αυτά του μαθηματικού.
Έχω φίλο στους Μηχανολόγους Μηχανικούς, τον βοήθησα 1ο και 2ο έτος, και έχω δεί την ύλη και την φύση τους.

2)Για το finance πέταξες μεγάλη μπαρούφα.Δες τα entry requirments στα οποία τονίζουν οτι προτιμούν πτυχίο μαθηματικού.Ειδικά σε Msc όπως Financial Eng. και Financial Maths κλπ , δεν έχει ΚΑΝ θέση προτίμησης ακόμη και ο άψογος απόφοιτος οικονομικού (στα καλά πανεπιστήμια).

3)Επίσης, τα μαθηματικά του πανεπιστημίου δεν είναι παντού διαφορετικά απο αυτά του λυκείου.Κολλητός μου πάλι, ΤΕΙ λογιστικής , η εξεταστέα ύλη τους στην ανάλυση ήταν υποδεέστερη απο αυτή της Γ' λυκείου.Δηλ. εξαιρετικά πιο απλή αλλά κυρίως ΕΦΑΜΙΛΗ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
tebelis13 θυμάμαι πριν χρόνια, που όντας μαθητής Γ' Λυκείου δεν ήσουν τόσο ένθερμος στηριχτής του Μαθηματικού Τμήματος...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
tebelis13 θυμάμαι πριν χρόνια, που όντας μαθητής Γ' Λυκείου δεν ήσουν τόσο ένθερμος στηριχτής του Μαθηματικού Τμήματος...:P

Δεν μπορούσα να έχω άποψη τότε αγαπητέ.

Είναι δυνατόν γ' λυκείου, να έχω αντικειμενική άποψη για θέματα όπως τα παραπάνω που ανέλυσα?
Γιατί να υποστήριζα ή να έκανα το αντίθετο τότε?Για να παρασύρω?

Υ.Γ.:Γεράσαμε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,896 μηνύματα.
Aνδρέα και πέρα από τις πανελλήνιες, τα μαθηματικά και η φυσική δεν θα πάψουν να είναι βασικά μαθήματα στο σχολείο. Νομίζω όλοι καταλαβαίνουμε τι θα σήμαινε η κατάργησή τους από την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Μια μικρή λεπτομέρεια. Κατά τη γνώμη ένας μαθηματικός θα δυσκολευτεί πολύ λιγότερο να διδάξει φυσική, ΑΕΠΠ, οικονομικά στη δευτεροβάθμια από ότι ένας φυσικός μαθηματικά, ΑΕΠΠ, οικονομικά. Για τον οικονομολόγο δεν το συζητώ καν.

περα απο την πλακα και το αστειο π εκανα σωστα μιλας φιλε.... εγω το χω μετανιωσει . Η αληθεια ειναι οτι δεν ειχα εικονα του πως ειναι η σχολη γιατι δεν το χα ψαξει με αποτελεσμα να ειμαι ξενερωμενος..
Στο κλίμα της σχολής μπαίνεις από το 5ο εξάμηνο και μετά.

Έχει καταντήσει πολύ αστείο το θέμα να μιλάμε για Μαθηματικά και Φυσική και να καταλήγουμε να αναφέρουμε επαγγελματικές διεξόδους σε Οικονομικά και Πληροφορική. Όποιος θέλει να σπουδάσει Μαθηματικός ή Φυσικός δεν το κάνει για να γίνει Πληροφορικάριος ή Οικονομολόγος. Δεν γίνεται. Είναι σαν να λέμε ότι ο Βιολόγος είναι και Γιατρός.
Πληροφορική, οικονομικά, φυσική και όλες οι υπόλοιπες θετικές επιστήμες είναι χτισμένες πάνω σε μαθηματικά μοντέλα. Ο μαθηματικός είναι ο κατάλληλος επιστήμονας για να εξελίξει τα μοντέλα αυτά και να δημιουργήσει άλλα πιο κατάλληλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis12345

Δραστήριο μέλος

Ο vasilis12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 415 μηνύματα.
Eπειδή δεν έχω καθόλου μα καθόλου χρόνο να αντιπαρατίθομαι σε ένα φόρουμ, θα κάνω ορισμένες παρατηρήσεις σε αυτά που είπες.

1)Το παιδί ενδιαφέρεται για τα συγκεκριμένα τμήματα, τα οποία βλέπουν τα μαθηματικά σε μια ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετική σκοπιά απο το τμήμα σου.Αυτό και τίποτα παραπάνω.
Ακόμα και τα μαθηματικά που διδάσκονται στο πολυτεχνείο, δεν μπορείς να τα συγκείνεις με αυτά του μαθηματικού.
Έχω φίλο στους Μηχανολόγους Μηχανικούς, τον βοήθησα 1ο και 2ο έτος, και έχω δεί την ύλη και την φύση τους.

2)Για το finance πέταξες μεγάλη μπαρούφα.Δες τα entry requirments στα οποία τονίζουν οτι προτιμούν πτυχίο μαθηματικού.Ειδικά σε Msc όπως Financial Eng. και Financial Maths κλπ , δεν έχει ΚΑΝ θέση προτίμησης ακόμη και ο άψογος απόφοιτος οικονομικού (στα καλά πανεπιστήμια).

3)Επίσης, τα μαθηματικά του πανεπιστημίου δεν είναι παντού διαφορετικά απο αυτά του λυκείου.Κολλητός μου πάλι, ΤΕΙ λογιστικής , η εξεταστέα ύλη τους στην ανάλυση ήταν υποδεέστερη απο αυτή της Γ' λυκείου.Δηλ. εξαιρετικά πιο απλή αλλά κυρίως ΕΦΑΜΙΛΗ.

Οι μαθηματικοι υποτιθεται οτι χρησιμοποιουν την γλωσσα επακριβως, ελπιζω να μην ειναι μυθος

Δεν ειπα οτι θα κανει τα ιδια μαθηματικα με εμενα, ειπα οτι θα κανει διαφορετικα απο το σχολειο

Οποιοσδηποτε περναει σε μια σχολη, που χρησιμοποιουν ουσιαστικα μαθηματικα κανει διαφορετικα απο το σχολειο, τι σχεση εχει το τει λογιστικης, στο μαθηματικο θελει να παει

Δεν το διαπραγματευομαι, τα μαθηματικα στο πανεπιστημιο, ειναι διαφορετικα απο το λυκειο, αν ειναι δυνατον να το συζηταμε κιολας.

Οχι δεν ισχυει, και μαθε να μιλας με στοιχειωδη ευγενεια, ακου εκει μπαρουφες, τι εισαι 15χρονων?
τελος παντων, ειτε πτυχιο κανεις, ειτε μαστερ ειτε phd, τα μαθηματικα σε οικονομικες σχολες, στα κανουν οικονομολογοι, πραγμα που σημαινει οτι η γνωση τους φτανει και περισσευει, κανουν οτι μαθηματικα χρειαζονται
Εξου και "μαθηματικα για οικονομολογους"
Και στατιστικα να το δεις, ειναι πιο πολλα τα μελη δεπ που ειναι καθαροαιμα απο οικονομικες σπουδες, παρα απο καθαρα μαθηματικα.

Πληροφορική, οικονομικά, φυσική και όλες οι υπόλοιπες θετικές επιστήμες είναι χτισμένες πάνω σε μαθηματικά μοντέλα. Ο μαθηματικός είναι ο κατάλληλος επιστήμονας για να εξελίξει τα μοντέλα αυτά και να δημιουργήσει άλλα πιο κατάλληλα.


Με τη λογικη αυτη, υπαρχουν 2 επιστημες μονο
Η μια ειναι τα μαθηματικα, και εχει ΤΑ ΠΑΝΤΑ οσα εχουν αριθμους
η αλλη ειναι η φιλοσοφια και ειναι οτι ΔΕΝ εχει αριθμους....
Αυτο ειναι υπεραπλουστευση

Τη αναπτυξη του καταλληλου μοντελου θα την κανει ο αντιστοιχος ερευνητης
στην πληροφορικη ο πληροφορικαριος
στα οικονομικα ο οικονομολογος
στη φυσικη ο φυσικος
και παει λεγοντας

Το γιατι ειναι απλο

Η ερευνα εχει το απλο concept παιρνεις την υπαρχουσα γνωση, και την συνδυαζεις να βγαλεις κατι νεο
Σπουδαζεις σε μια επιστημη, μαθαινεις την ιστορικη της διαδρομη, μαθαινεις τις ιδεες που ειχαν οι προηγουμενοι

Αμα εισαι απλα ενας καλος μαθηματικος, και πας να κανεις ερευνα στη φυσικη, χωρις καποιο πτυχιο φυσικης, πως θα προσανατολιστεις ? πως θα ξερεις τι εχει ηδη ανακαλυφθει για να πατησεις πανω?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Μια μικρή λεπτομέρεια. Κατά τη γνώμη ένας μαθηματικός θα δυσκολευτεί πολύ λιγότερο να διδάξει φυσική στη δευτεροβάθμια από ότι ένας φυσικός μαθηματικά.
Προφανώς και ισχύει ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. Ο Φυσικός έχει ΚΑΙ μαθηματικό υπόβαθρο, ενώ ο Μαθηματικός δεν έχει και τη νοοτροπία της Φυσικής.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Δια, η φυσική αντίληψη μπορεί να αποκτηθεί αν ο φοιτητής Μαθηματικών επιλέξει κάποια μαθήματα Φυσικής. Δεν λέω ότι θα γίνει Φυσικός, αλλά μπορεί να κατανοήσει κάποιες έννοιες. Προσωπικά, δεν είμαι στο ίδιο επίπεδο φυσικής αντίληψης των μαθηματικών όπως στα 18 μου γιατί ασχολήθηκα σχετικά. Ο συνάδελφος που ασχολήθηκε με τα Μαθηματικά της Στατιστικής, για παράδειγμα, δεν έχει καμία φυσική αντίληψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
τι σχεση εχει το τει λογιστικης, στο μαθηματικο θελει να παει
Φάσκεις και αντιφάσκεις :
ειτε ΤΕΙ ΚΟΛΟΠΕΤΗΝΙΤΣΑΣ ειναι διαφορετικα απο το λυκειο και το παιδι πρεπει να το ξερει αυτο.

Δεν το διαπραγματευομαι, τα μαθηματικα στο πανεπιστημιο, ειναι διαφορετικα απο το λυκειο, αν ειναι δυνατον να το συζηταμε κιολας.
Πλην εξαιρέσεων, συμφωνώ.

Οχι δεν ισχυει.
Δες τα entry reqs σε καλά πανεπιστήμια για τα παραπάνω μεταπτυχιακά.

Ένα παράδειγμα ΠΡΟΧΕΙΡΟ από LSE για financial maths : "This MSc is mathematically advanced, and applicants should have a strong mathematics background and a minimum of a BSc degree of first or good upper-second class in mathematics or a mathematics-based subject, or an equivalent qualification...."

Όπως βλέπεις λοιπόν, ναι, μ.....ς πετάς...

Υ.Γ.:συμπλήρωσε το κενό...ίσως να μην είναι μπαρούφες αυτήν την φορά και να αντικατοπτρίζει την πραγματική ηλικία μου ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Τebelis, αναφέρεσαι όμως σε financial maths: mathematics δηλαδή με 2-3 μαθήματα οικονομίας-based calculus / based-statistics. Το πρόγραμμα είναι γεμάτο θεωρία μέτρου και πιθανοθεώριες, στοχαστικά μαθηματικά (στοχαστικές διαφορικές εξισώσεις, ολοκλήρωμα ito, κίνηση brown) και συναφή. Πιθανόν να έχει και εφαρμοσμένα μαθήματα για επιλογής-ειδίκευση (του στυλ: παράγωγα, επιχειρησιακές έρευνες, markets) για το πλαίσιο της διπλωματικής εργασίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 13 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top