quintana
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Το μαθηματικό μου αρέσει μου αρέσει η λογική δυστυχώενώ πέρυσι ήμουν άριστος φέτος λόγω κάποιον προβλημάτων που υπήρξαν στην αρχή της χρονιάς δεν νιώθω τόσο εντάξει στα μαθηματικά όσο στην φυσική που το επίπεδο μου καλυτερευσε Απο εκεί και πέρα δεδομένου ότι δεν έχουν σχέση τα του Πανεπιστημίου με τα του Λυκείου μαθηματικά τότε και με μπόλικο διάβασμα Θα ανταπεξελθω ..... Το φυσικό από την άλλη μου αρέσει πολύ αλλά μου αρέσει πολύ για να ασχοληθώ όπως είπα με συγκεκριμένους τομείς οι οποίοι είναι σε πρωτόγονη κατάσταση στην Ελλάδα Δυστυχώς......
Δεν με ενδιαφέρει κάποια άλλη σχολή και ούτε θα ήθελα κάποια άλλη δουλειά πέρα από του καθηγητή αλλά σαν επαγγελματικές διεξόδους νομίζω υπερτερεί το μαθηματικό. ... Θα τα ψάξω μάγκες σας ευχαριστώ πολύ όλους. . !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
quintana
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vasilis12345
Δραστήριο μέλος
Οτι και να πας τοτε, τα ιδια χαλια ειναι !
και σε φροντιστηριο ακομα μπορει να εισαι φυσικος και να κανεις μαθηματικα (καλα οχι και Γ λυκειου, αλλα γενικα ναι)
αυτο δεν το λεω απο το κεφαλι μου
στο προηγουμενο μου φροντιστηριο μου το ειπαν
"και μηχανικος να ειναι ο αλλος, αν θελει να κανει μαθημα και ειναι συνεπης, θα τον προσλαβουμε, αφου την υλη την ξερει, στο δημοσιο ειναι που μετραει"
Τωρα αυτο κατ εμε ειναι σωστο
τα μαθηματικα του λυκειου μπορεις να τα ξερεις απταιστα, απο πληροφορικη, φυσικη, πολυτεχνειο, μαθηματικο, οικονομικα, στατιστικη
ΑΜΑ θες απλα καθηγητιλικι, πηγαινε οπου γουσταρεις... μικρο αποκλεισεις θα εχουν
ψαξε το και μονος σου για σιγουρια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Angel27
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
OoOkoβοldOoO
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Signor Positivo
Εκκολαπτόμενο μέλος
Έτσι κι αλλιώς το δίλημμα είναι τόσο απλό! Η φυσική είναι μαθηματικά με φιλοσοφία...τι πιο ενδιαφέρον;
Το δίλημμα δεν είναι απλό γιατί αυτό που απασχολεί τον καθένα είναι να βρει κάτι που τον ενδιαφέρει, και δεν έχουμε όλοι την ίδια νοοτροπία. Επίσης, τα μαθηματικά συνδέονταν με τη φιλοσοφία από τότε που ξεκίνησαν. Αν κάποιος διάλεγε φυσικό με αυτό το σκεπτικό, θα τού πρότεινα να το ξανασκεφτόταν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vasilis12345
Δραστήριο μέλος
Για μενα μαθηματικο ειναι μια σχολη που την τελειωνεις και ή γινεσαι κατι τοπ, ή κατι πολυ μετριο , δεν εχει ενδιαμεσο
Για αυτο και πολλοι πανε σε αυτα τα 2 που λεμε.
Αν το καλοσκεφτεις ουτε πολλα ερευνητικα κεντρα εχει η Ελλαδα, ουτε πολλα ...βασικα δεν εχει σχεδον τπτ σε μεγαλο ποσοτητα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vasilis12345
Δραστήριο μέλος
Εδω ενα μαστερ θες να κανεις, και πρεπει να πουλησεις ενα απο τα πολλα οικοπεδα σου.
Εδω φταινε 2 πραγματα για Ελλαδα κατ εμε.
1-μπερδευουμε την αξια της επιστημης ως ιδεας, με τη σχολη και κατ επεκταση πτυχιο.
Δηλαδη τα μαθηματικα ως αφηρημενη εννοια ειναι σαφεστατα χρησιμα. Δεν πρεπει να συγχεουμε την χρησιμοτητα των μαθηματικων, με την χρησιμοτητα του πτυχιουχου του μαθηματικου.
2-Το πανεπιστημιο γραφει τους φοιτητες με ενα στυλ "εγω σας τα εμαθα, τωρα δουλεια βρειτε μονοι σας"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tebelis13
Πολύ δραστήριο μέλος
Φιλος αγενης,
Eπειδή δεν έχω καθόλου μα καθόλου χρόνο να αντιπαρατίθομαι σε ένα φόρουμ, θα κάνω ορισμένες παρατηρήσεις σε αυτά που είπες.
1)Το παιδί ενδιαφέρεται για τα συγκεκριμένα τμήματα, τα οποία βλέπουν τα μαθηματικά σε μια ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετική σκοπιά απο το τμήμα σου.Αυτό και τίποτα παραπάνω.
Ακόμα και τα μαθηματικά που διδάσκονται στο πολυτεχνείο, δεν μπορείς να τα συγκείνεις με αυτά του μαθηματικού.
Έχω φίλο στους Μηχανολόγους Μηχανικούς, τον βοήθησα 1ο και 2ο έτος, και έχω δεί την ύλη και την φύση τους.
2)Για το finance πέταξες μεγάλη μπαρούφα.Δες τα entry requirments στα οποία τονίζουν οτι προτιμούν πτυχίο μαθηματικού.Ειδικά σε Msc όπως Financial Eng. και Financial Maths κλπ , δεν έχει ΚΑΝ θέση προτίμησης ακόμη και ο άψογος απόφοιτος οικονομικού (στα καλά πανεπιστήμια).
3)Επίσης, τα μαθηματικά του πανεπιστημίου δεν είναι παντού διαφορετικά απο αυτά του λυκείου.Κολλητός μου πάλι, ΤΕΙ λογιστικής , η εξεταστέα ύλη τους στην ανάλυση ήταν υποδεέστερη απο αυτή της Γ' λυκείου.Δηλ. εξαιρετικά πιο απλή αλλά κυρίως ΕΦΑΜΙΛΗ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tebelis13
Πολύ δραστήριο μέλος
tebelis13 θυμάμαι πριν χρόνια, που όντας μαθητής Γ' Λυκείου δεν ήσουν τόσο ένθερμος στηριχτής του Μαθηματικού Τμήματος...
Δεν μπορούσα να έχω άποψη τότε αγαπητέ.
Είναι δυνατόν γ' λυκείου, να έχω αντικειμενική άποψη για θέματα όπως τα παραπάνω που ανέλυσα?
Γιατί να υποστήριζα ή να έκανα το αντίθετο τότε?Για να παρασύρω?
Υ.Γ.:Γεράσαμε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Μια μικρή λεπτομέρεια. Κατά τη γνώμη ένας μαθηματικός θα δυσκολευτεί πολύ λιγότερο να διδάξει φυσική, ΑΕΠΠ, οικονομικά στη δευτεροβάθμια από ότι ένας φυσικός μαθηματικά, ΑΕΠΠ, οικονομικά. Για τον οικονομολόγο δεν το συζητώ καν.Aνδρέα και πέρα από τις πανελλήνιες, τα μαθηματικά και η φυσική δεν θα πάψουν να είναι βασικά μαθήματα στο σχολείο. Νομίζω όλοι καταλαβαίνουμε τι θα σήμαινε η κατάργησή τους από την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Στο κλίμα της σχολής μπαίνεις από το 5ο εξάμηνο και μετά.περα απο την πλακα και το αστειο π εκανα σωστα μιλας φιλε.... εγω το χω μετανιωσει . Η αληθεια ειναι οτι δεν ειχα εικονα του πως ειναι η σχολη γιατι δεν το χα ψαξει με αποτελεσμα να ειμαι ξενερωμενος..
Πληροφορική, οικονομικά, φυσική και όλες οι υπόλοιπες θετικές επιστήμες είναι χτισμένες πάνω σε μαθηματικά μοντέλα. Ο μαθηματικός είναι ο κατάλληλος επιστήμονας για να εξελίξει τα μοντέλα αυτά και να δημιουργήσει άλλα πιο κατάλληλα.Έχει καταντήσει πολύ αστείο το θέμα να μιλάμε για Μαθηματικά και Φυσική και να καταλήγουμε να αναφέρουμε επαγγελματικές διεξόδους σε Οικονομικά και Πληροφορική. Όποιος θέλει να σπουδάσει Μαθηματικός ή Φυσικός δεν το κάνει για να γίνει Πληροφορικάριος ή Οικονομολόγος. Δεν γίνεται. Είναι σαν να λέμε ότι ο Βιολόγος είναι και Γιατρός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vasilis12345
Δραστήριο μέλος
Eπειδή δεν έχω καθόλου μα καθόλου χρόνο να αντιπαρατίθομαι σε ένα φόρουμ, θα κάνω ορισμένες παρατηρήσεις σε αυτά που είπες.
1)Το παιδί ενδιαφέρεται για τα συγκεκριμένα τμήματα, τα οποία βλέπουν τα μαθηματικά σε μια ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετική σκοπιά απο το τμήμα σου.Αυτό και τίποτα παραπάνω.
Ακόμα και τα μαθηματικά που διδάσκονται στο πολυτεχνείο, δεν μπορείς να τα συγκείνεις με αυτά του μαθηματικού.
Έχω φίλο στους Μηχανολόγους Μηχανικούς, τον βοήθησα 1ο και 2ο έτος, και έχω δεί την ύλη και την φύση τους.
2)Για το finance πέταξες μεγάλη μπαρούφα.Δες τα entry requirments στα οποία τονίζουν οτι προτιμούν πτυχίο μαθηματικού.Ειδικά σε Msc όπως Financial Eng. και Financial Maths κλπ , δεν έχει ΚΑΝ θέση προτίμησης ακόμη και ο άψογος απόφοιτος οικονομικού (στα καλά πανεπιστήμια).
3)Επίσης, τα μαθηματικά του πανεπιστημίου δεν είναι παντού διαφορετικά απο αυτά του λυκείου.Κολλητός μου πάλι, ΤΕΙ λογιστικής , η εξεταστέα ύλη τους στην ανάλυση ήταν υποδεέστερη απο αυτή της Γ' λυκείου.Δηλ. εξαιρετικά πιο απλή αλλά κυρίως ΕΦΑΜΙΛΗ.
Οι μαθηματικοι υποτιθεται οτι χρησιμοποιουν την γλωσσα επακριβως, ελπιζω να μην ειναι μυθος
Δεν ειπα οτι θα κανει τα ιδια μαθηματικα με εμενα, ειπα οτι θα κανει διαφορετικα απο το σχολειο
Οποιοσδηποτε περναει σε μια σχολη, που χρησιμοποιουν ουσιαστικα μαθηματικα κανει διαφορετικα απο το σχολειο, τι σχεση εχει το τει λογιστικης, στο μαθηματικο θελει να παει
Δεν το διαπραγματευομαι, τα μαθηματικα στο πανεπιστημιο, ειναι διαφορετικα απο το λυκειο, αν ειναι δυνατον να το συζηταμε κιολας.
Οχι δεν ισχυει, και μαθε να μιλας με στοιχειωδη ευγενεια, ακου εκει μπαρουφες, τι εισαι 15χρονων?
τελος παντων, ειτε πτυχιο κανεις, ειτε μαστερ ειτε phd, τα μαθηματικα σε οικονομικες σχολες, στα κανουν οικονομολογοι, πραγμα που σημαινει οτι η γνωση τους φτανει και περισσευει, κανουν οτι μαθηματικα χρειαζονται
Εξου και "μαθηματικα για οικονομολογους"
Και στατιστικα να το δεις, ειναι πιο πολλα τα μελη δεπ που ειναι καθαροαιμα απο οικονομικες σπουδες, παρα απο καθαρα μαθηματικα.
Πληροφορική, οικονομικά, φυσική και όλες οι υπόλοιπες θετικές επιστήμες είναι χτισμένες πάνω σε μαθηματικά μοντέλα. Ο μαθηματικός είναι ο κατάλληλος επιστήμονας για να εξελίξει τα μοντέλα αυτά και να δημιουργήσει άλλα πιο κατάλληλα.
Με τη λογικη αυτη, υπαρχουν 2 επιστημες μονο
Η μια ειναι τα μαθηματικα, και εχει ΤΑ ΠΑΝΤΑ οσα εχουν αριθμους
η αλλη ειναι η φιλοσοφια και ειναι οτι ΔΕΝ εχει αριθμους....
Αυτο ειναι υπεραπλουστευση
Τη αναπτυξη του καταλληλου μοντελου θα την κανει ο αντιστοιχος ερευνητης
στην πληροφορικη ο πληροφορικαριος
στα οικονομικα ο οικονομολογος
στη φυσικη ο φυσικος
και παει λεγοντας
Το γιατι ειναι απλο
Η ερευνα εχει το απλο concept παιρνεις την υπαρχουσα γνωση, και την συνδυαζεις να βγαλεις κατι νεο
Σπουδαζεις σε μια επιστημη, μαθαινεις την ιστορικη της διαδρομη, μαθαινεις τις ιδεες που ειχαν οι προηγουμενοι
Αμα εισαι απλα ενας καλος μαθηματικος, και πας να κανεις ερευνα στη φυσικη, χωρις καποιο πτυχιο φυσικης, πως θα προσανατολιστεις ? πως θα ξερεις τι εχει ηδη ανακαλυφθει για να πατησεις πανω?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Προφανώς και ισχύει ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. Ο Φυσικός έχει ΚΑΙ μαθηματικό υπόβαθρο, ενώ ο Μαθηματικός δεν έχει και τη νοοτροπία της Φυσικής.Μια μικρή λεπτομέρεια. Κατά τη γνώμη ένας μαθηματικός θα δυσκολευτεί πολύ λιγότερο να διδάξει φυσική στη δευτεροβάθμια από ότι ένας φυσικός μαθηματικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tebelis13
Πολύ δραστήριο μέλος
Φάσκεις και αντιφάσκεις :τι σχεση εχει το τει λογιστικης, στο μαθηματικο θελει να παει
ειτε ΤΕΙ ΚΟΛΟΠΕΤΗΝΙΤΣΑΣ ειναι διαφορετικα απο το λυκειο και το παιδι πρεπει να το ξερει αυτο.
Πλην εξαιρέσεων, συμφωνώ.Δεν το διαπραγματευομαι, τα μαθηματικα στο πανεπιστημιο, ειναι διαφορετικα απο το λυκειο, αν ειναι δυνατον να το συζηταμε κιολας.
Δες τα entry reqs σε καλά πανεπιστήμια για τα παραπάνω μεταπτυχιακά.Οχι δεν ισχυει.
Ένα παράδειγμα ΠΡΟΧΕΙΡΟ από LSE για financial maths : "This MSc is mathematically advanced, and applicants should have a strong mathematics background and a minimum of a BSc degree of first or good upper-second class in mathematics or a mathematics-based subject, or an equivalent qualification...."
Όπως βλέπεις λοιπόν, ναι, μ.....ς πετάς...
Υ.Γ.:συμπλήρωσε το κενό...ίσως να μην είναι μπαρούφες αυτήν την φορά και να αντικατοπτρίζει την πραγματική ηλικία μου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.