Φυσικό vs Μαθηματικό

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Στο Τμήμα Φυσικής του ΑΠΘ και του ΕΚΠΑ, οι καθηγητές του Τομέα Αστροφυσικής στην πλειοψηφία τους είναι πτυχιούχοι Μαθηματικοί με ερευνητικό έργο στη Φυσική.

Νίκο, παραπληροφορείς τον κόσμο!

Ο τομέας αστροφυσικής, αστρονομίας και μηχανικής του τμήματος φυσικής του ΑΠΘ έχει 13 μέλη ΔΕΠ. Από αυτά τα 8 έχουν πτυχίο φυσικής και δεν έχουν πτυχίο μαθηματικών, τα 3 έχουν πτυχίο μαθηματικών και δεν έχουν πτυχίο φυσικής και τα υπόλοιπα 2 έχουν και τα δύο πτυχία φυσικής και μαθηματικών.

Ο τομέας αστροφυσικής, αστρονομίας και μηχανικής του τμήματος φυσικής του ΕΚΠΑ έχει 13 μέλη ΔΕΠ. Από αυτά τα 9 έχουν πτυχίο φυσικής και δεν έχουν πτυχίο μαθηματικών, τα 3 έχουν πτυχίο μαθηματικών και δεν έχουν πτυχίο φυσικής και άγνωσται αι σπουδαί ενός μέλους ΔΕΠ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,002 μηνύματα.
Μόνο 3; Είχα την εντύπωση ότι είχα δει περισσότερους; Ή μάλλον στο ΕΚΠΑ είναι περισσότερα μέλη ΔΕΠ μαθηματικοί που διδάσκουν Φυσικές. Απλά θυμάμαι ότι μου είχε κάνει εντύπωση. :hmm:

Δέν δημιούργησα την προηγούμενη παράθεση για να υποβαθμίσω το έργο των μαθηματικών κάθε άλλο....Το παράδειγμα που ανέφερα όπως φυσικά και το δικό σου αποδεικνύει περίτρανα ότι οι δύο αυτές επιστήμες αλληλοσυμπληρώνονται.

Σε ακαδημαϊκό επίπεδο με δεδομένη την εκπόνηση Ph.d, εκεί αλλάζουν τα "όρια" της κάθε επιστήμης. Φερ' ειπείν, μπορεί να δεις και Χημικό Μηχανικό με διδακτορικό στα Βιομηχανικά Οικονομικά να διδάσκει σε Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων κατέχοντας θέση καθηγητή 1ης βαθμίδας. Η κατοχή όμως του πτυχίου μόνο, δεν δίνει πολλές δυνατότητες. Γιατί το πτυχίο απλά πιστοποιεί γνώσεις σε συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών με συγκεκριμένους διδακτικούς στόχους. Το μεταπτυχιακό δίπλωμα πιστοποιεί άλλες γνώσεις και ούτω καθεξής. Κάποια πράγματα επίσης είναι και εκ κατασκευής αδύνατα. Δηλ., θα μπορούσε ένα πτυχιακό πρόγραμμα Φυσικής να μην διδάσκει Μαθηματικά; Όχι. Η Φυσική έχει ανάγκη τα Μαθηματικά. Άρα ο Φυσικός δεν κάνει Μαθηματικά απλά για να λέει ότι ξέρει και Μαθηματικά. Είναι κομμάτι των σπουδών του. Αντίθετα ο Μαθηματικός δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει Πληροφορική ή Στατιστική ή Φυσική. Όμως, δύναται και αυτό επιτυγχάνεται αναλόγως. Χωρίς να εννοούμε ότι προσπαθεί να υποκαστίσει γνωστικά επιστήμονες των άνω επιστημών. Ο στόχος είναι άλλος. Η μελέτη αυτών των επιστημών στα βασικά τους θεμέλια υπό το πρίσμα των Μαθηματικών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

vasilis12345

Δραστήριο μέλος

Ο vasilis12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 415 μηνύματα.
Nαι αλλα τα ενσωματωνουν

Δηλαδη με τη λογικη σου, οποιοσδηποτε κανει τις 4 πραξεις πρεπει να εχει πτυχιο μαθηματικου?

Η καθε επιστημη δανειζεται απο αλλες, και ενσωματωνει αυτα τα δανεια (οποτε γινονται δικα της)

Δεν ειναι σκυλια , οποια επιστημη κατουρησε πρωτη το θεωρημα ειναι δικο της.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,002 μηνύματα.
Δεν είπα αυτό..:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eliminated

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Eliminated αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Πολίχνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 391 μηνύματα.
εμάς το μάθημα συστήματα υπολογιστών μας το έκανε μαθηματικός που έκανε μεταπτυχιακό-διδακτορικό σε πληροφορική
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resaldis

Δραστήριο μέλος

Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.
Aμφότερες είναι σχολές οι οποίες παρέχουν σημαντική γνώση υποδομής. Όμως για τους μαθηματικούς υπάρχουν περισσότερες δυνατότητες μετεκπαίδευσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
Διάβασα τη συζήτηση προσεκτικά, οπότε λέω να πω και εγώ τη γνώμη μου.
Και οι δύο επιστήμες , προσφέρουν και προσφέρονται για εκπαίδευση όχι μόνο σε αυτούς καθ' αυτούς τους τομείς του φυσικομαθηματικού περιεχομένου, αλλά δύναται να επεκταθούν και σε άλλους ακαδημαϊκούς "χώρους". Έχοντας στα χέρια σου ένα πτυχίο Μαθηματικών ή Φυσικής, μπορείς με κατάλληλες μεταπτυχιακές σπουδές να διευρύνεις το αντικείμενο ενασχόλησής σου και ανάλογα με τα ακριβή ενδιαφέροντά σου να εξειδικευτείς σε ποικίλους τομείς. Χωρίς βέβαια -και το τονίζω αυτό- να σημαίνει πως η απόκτηση ενός πτυχίου Φυσικής ,λόγου χάρη,και η σχετική μετεκπαίδευσή σου θα σε κάνει αυτομάτως να (αυτ)αποκαλείσαι και μαθηματικός , πληροφορικάριος, χρηματιστής, οικονομολόγος, εν δυνάμει πολυτεχνίτης και δε ξέρω και εγώ τι άλλο. Προφανώς και κάθε επιστήμη είναι ξεχωριστή με την έννοια ότι η σπουδή της κάτι ξεχωριστό θα σου δώσει, ανεξάρτητα από το αν "διασταυρώνεται" συχνά με άλλες συγγενείς επιστήμες. Προφανώς και η ύπαρξη όχι μίας ενιαίας Επιστήμης, αλλά αυτή μιας πληθώρας (έστω και κοντινών συχνά) επιστημών εξυπηρετεί τη σημερινή δομή της κοινωνίας, του όγκου των γνώσεων που κρίνεται αναγκαίο να διαμεριστεί, την εξαγωγή καλύτερου αποτελέσματος. Αυτό που θέλω να πω είναι πως όλες οι επιστήμες πρέπει και οφείλουν να επικοινωνούν μεταξύ τους χωρίς να προσπαθεί να επιβληθεί η μία στην άλλη ή να την "υποσκάψει". Και φυσικά αυτό γίνεται από τους ανθρώπους- επιστήμονες, μεγάλη μερίδα των οποίων μετουσιώνουν το αντικείμενό τους στο κορυφαίο, πιστεύοντας ότι άνετα μπορούν να δώσουν λύση σε όλα τα θέματα που τυγχάνουν να βρίσκονται στην "εμβέλεια" της δικής τους επιστήμης.Και όταν λέω εμβέλεια εννοώ ότι οτιδήποτε μπορούν ή πιστεύουν πως είναι πλησίον στο πεδίο της κατανόησης τους, για κείνους συνεπάγεται και δυνατότητα επίλυσής του, κάτι που φυσικά δεν ισχύει. Για να υπάρχει ο Μαθηματικός, ο Φυσικός, ο Οικονομολόγος, ο Χημικός,ο Πληροφορικάριος, ο ΗΜΜΥτης ( γι αυτό δεν είμαι σίγουρη :P -αστειεύομαι φυσικά) και όχι κάποιος που να αντικαθιστά όλους αυτούς κάποιος λόγος θα υπάρχει! Συνεπώς, ας μην εκμηδενίζουμε ή υποβαθμίζουμε το αντικείμενο ενός άλλου τομέα θεωρώντας πως αυτό καλύπτεται από κάποιο άλλο. Όσο και να ασχοληθεί με τη Φυσική για παράδειγμα ένας μαθηματικός, αν δεν τη σπουδάσει( με την έννοια της ολοκληρωτικής μελέτης) δε θα καλείται Φυσικός και φυσικά το αντίστροφο.

Έχω γνωρίσει αρκετούς Φυσικούς ως τώρα που πιστεύουν ότι ξέρουν καλύτερα Μαθηματικά από τους Μαθηματικούς και το ανάποδο. Μπορεί και οι δύο να παίρνουν γεύση και από το άλλο αντικείμενο προκειμένου να διευκολύνουν τη μελέτη στον τομέα τους, αλλά δε σημαίνει ότι το μαθαίνουν εξ ολοκλήρου ή στο βαθμό,με τον ίδιο τρόπο και με την εμβάθυνση που θα το κάνει ο άλλος που είναι ο "χώρος δράσης" του.
Για παράδειγμα, στο Φυσικό της Πάτρας στο 1ο έτος που είμαι εγώ, τα 2/3 από τα διδασκόμενα Μαθηματικά ( Γραμμική Άλγεβρα, Αναλυτική Γεωμετρία, Μαθηματική Ανάλυση, Στατιστική και Πιθανότητες, Διανυσματική Ανάλυση) μας τα κάνουν Φυσικοί. Και αυτό γιατί εμείς με άλλο τρόπο και για άλλο σκοπό τα διδασκόμαστε. Όχι για να αντλήσουμε το θεωρητικό τους υπόβαθρο αλλά για να μπορέσουμε να εξηγήσουμε και να προσεγγίσουμε τις φυσικές εφαρμογές. Δεν θα γίνουμε καλύτεροι από τους Μαθηματικούς σε αυτό το επίπεδο σε καμία περίπτωση. Αλλιώς μελετάνε εκείνοι τη φύση των Μαθηματικών και αλλιώς οι Φυσικοί. Και το ίδιο ισχύει και αντίστροφα πιστεύω.

Όσον αφορά την επιστήμη της φυσικής , εγώ Γιάννη θα σου πω (από όσα ξέρω τουλάχιστον-ας με συμπληρώσει κάποιος[ Δία σπεύσε! :D] ) πως από το Φυσικό μπορείς να ασχοληθείς αργότερα με τους χώρους της Αστρονοµίας, Πυρηνικής Φυσικής- Φυσική Στοιχειωδών Σωµατιδίων, Θεωρητικής φυσικής, Φυσικής Στερεάς κατάστασης, Φυσικής Υλικών Τεχνολογίας , Ηλεκτρονικής και τηλεπικοινωνίες Φυσικής Ατµόσφαιρας και Περιβάλλοντος, Εφαρµοσµένης φυσικής, Υπολογιστικής φυσικής, Ιατρικής φυσικής. Ακόμη μπορείς να εξειδικευτείς πάνω σε βιολογικά φαινόμενα,στη Γεωλογία- Γεωγραφία,σε Μαθήµατα διδακτικής( να ναι καλά η εκπαίδευση χιχι!), στη Βιοϊατρική Τεχνολογία, σε ∆ιαγνωστικές-Απεικονιστικές µεθόδους,στη µετεωρολογία (εμένα μου αρέσει πολύ), ∆οσιµετρία και
ραδιοπροστασία, Οπτικές και φασµατοσκοπικές µεθόδους µελέτης μέχρι και πάνω στη συντήρηση έργων τέχνης. Αυτά εν ολίγοις.

Ενδεχομένως κάποιοι να διαφωνούν μαζί μου και ίσως έχουν και κάποιο δίκιο δεδομένου ότι ούσα σχεδόν 20 χρονών δεν διαθέτω τις γνώσεις, την εμπειρία, την πείρα μεγαλύτερων φοιτητών οι οποίοι έχουν διαμορφώσει πιθανότατα πιο ολοκληρωμένη άποψη από τη δική μου. Για αυτό από τη μεριά μου θα ήθελα να πω στο παιδί που δημιούργησε το νήμα, να σκεφτεί τη πηγή και το επίκεντρο των σπουδών που θα ακολουθήσει και όχι πως θα μπορούσε κάποια στιγμή να μεταπηδήσει σε άλλο κλάδο για να υλοποιήσει τα ενδιαφέροντα και τις κλίσεις του. Προτείνω να στοχεύσεις από τώρα στο κέντρο των ακαδημαϊκών επιθυμιών σου.

ΥΓ: Αν κάπου ο συλλογισμός μου χωλαίνει, συγχωρέστε με και διορθώστε με! :)

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
ας με συμπληρώσει κάποιος [Δία σπεύσε! :D]
Δεν έχω κάτι να συμπληρώσω. Τα έγραψες όλα πολύ ωραία! :kissing:
Συνήθως αποφεύγω να συμμετέχω σε τέτοια θέματα, καθώς πάντα καταλήγουν σε διαμάχες του στυλ "Ποιος την έχει μεγαλύτερη". Για παράδειγμα στο θέμα αυτό το παιδί ανέφερε το δίλημμά του μεταξύ Μαθηματικού - Φυσικού και κάποιοι προσπάθησαν να τον κατευθύνουν προς τα Οικονομικά, την Πληροφορική και (φυσικά) τους ΗΜΜΥ. Δεν κρατήθηκα όμως όταν διάβασα κάτι "χοντρό". Σίγουρα, για τα Μαθηματικά είναι ο μαθηματικός και για τη Φυσική ο Φυσικός. Απλά, για τη μέση εκπαίδευση ο φυσικός συνήθως έχει καλύτερο μαθηματικό υπόβαθρο από το φυσικό υπόβαθρο που έχει ο μαθηματικός. Όσο για τους μηχανικούς ή και άλλους που θεωρούν τους εαυτούς τους πανεπιστήμονες, απλά χαμoγελάω.



 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis12345

Δραστήριο μέλος

Ο vasilis12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 415 μηνύματα.
Eπειδη μπορει να υποννοεις εμενα στους καποιους

εγω διαφωνω με το "εισαι μαθηματικος πανε οικονομικα ή πληρφορικη" και ισα ισα που ειπα "αν θες να κανεις κατι, σπουδασε το κατευθειαν"

απλως τον ρωτησα αν το σκεφτεται γιατι πολλοι το κανουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

quintana

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο quintana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 281 μηνύματα.
αυτο που ειπε για την εκπαιδευση ο φιλος dias ισχυει.. ο φυσικος μου ηξερε πχ απο μαθηματικα ,εκτος των αλλων κατι απιθανες μετατροπες με συνημιτονα και ημιτονα θυμαμαι σε κατι εφαρμογες με ταλαντωσεις και κυματα πχ..χαχααχ..ενω ο μαθηματικος μας ρωταγε με αβεβαιοτητα : "η ταχυτητα x/t είναι , έτσι ? "
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giannisss

Νεοφερμένος

Ο giannisss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Φίλε quintana άστοχο το παράδειγμα σου και πολύ ρηχό ρε συ... Φιλικά το λέω απλά δεν συγκρίνεις δύο ανθρώπους επιστήμονες Απο το αν ξέρει ο ένας συνημιτονα η ημιτονα και ο άλλος την ταχύτητα.... Αμφιβάλλω φυσικά ότι υπάρχει μαθηματικός που να μην ξέρει την ταχύτητα αλλά το προσδιορίζεις λάθος κατά την γνώμη μου.... Το ότι ο φυσικός ξέρει τριγωνομετρικους είναι πολύ λογικό εργαλείο της δουλειά του είναι.... Εάν το λες για πλάκα πάω πάσο αλλά εντάξει κάπως μου φάνηκε.... Και οι δύο επιστήμες είναι το ίδιο σημαντικές και οι δύο βγάζουν ισαξιους επιστήμονες.... Δεν ψάχνουμε να βρούμε ποιος είναι καλύτερος επιστήμονας εδώ απλά το τι ταιριάζει και σε ποιον άνθρωπο!!! Ευχαριστώ πάντως όλους σας για το ενδιαφέρον και για τις απαντήσεις σας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
Φίλε quintana άστοχο το παράδειγμα σου και πολύ ρηχό ρε συ... Φιλικά το λέω απλά δεν συγκρίνεις δύο ανθρώπους επιστήμονες Απο το αν ξέρει ο ένας συνημιτονα η ημιτονα και ο άλλος την ταχύτητα.... Αμφιβάλλω φυσικά ότι υπάρχει μαθηματικός που να μην ξέρει την ταχύτητα αλλά το προσδιορίζεις λάθος κατά την γνώμη μου.... Το ότι ο φυσικός ξέρει τριγωνομετρικους είναι πολύ λογικό εργαλείο της δουλειά του είναι.... Εάν το λες για πλάκα πάω πάσο αλλά εντάξει κάπως μου φάνηκε.... Και οι δύο επιστήμες είναι το ίδιο σημαντικές και οι δύο βγάζουν ισαξιους επιστήμονες.... Δεν ψάχνουμε να βρούμε ποιος είναι καλύτερος επιστήμονας εδώ απλά το τι ταιριάζει και σε ποιον άνθρωπο!!! Ευχαριστώ πάντως όλους σας για το ενδιαφέρον και για τις απαντήσεις σας!

:worship:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ρε παιδιά, γιατί τόσος ντόρος αφού και από τις 2 σχολές καθηγητές της κακιάς ωρας βγαίνουνε;:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Και οι 2 εχουν πολυ πεινα παντως....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
Φυσική χωρίς μαθηματικά δεν υπάρχει. Θα ήταν μια φιλοσοφία της φύσης.
Αυτό όμως έχει ως επακόλουθο οι φυσικοί να έχουν ένα σοβαρό μαθηματικό υπόβαθρο, όπως προανέφερε ο Δίας.
Μαθηματικά χωρίς φυσική υπάρχουν.
Γι' αυτό και οι μαθηματικοί θα πρέπει να κάνουν επιλογή μαθημάτων φυσικής, αν θέλουν να έχουν γνώσεις πάνω στο αντικείμενο.
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Δε μπαίνουν στο ζύγι οι δυο επιστήμες για το ποια είναι καλύτερη.
Εγώ προσωπικά τις αγαπώ και τις δυο, γι' αυτό και ακολούθησα τη θεωρητική φυσική.

Υ.Γ.
Fast, ποιες είναι για σένα οι σημαντικές επιστήμες; Γιατί στη Βρετανία, τα κορυφαία πανεπιστήμια, αυτές θεωρούν τις σημαντικότερες θετικές επιστήμες. Λίγο ανοιχτό μυαλό δε βλάπτει.

Aladdin, υπάρχει στην Ελλάδα σήμερα επάγγελμα, που σε οδηγεί στον πλούτο; Δυστυχώς, εκεί που μας οδήγησαν, πρέπει να σκεφτόμαστε πια ως πολίτες του κόσμου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Σκουλικι αλλο πραγμα να πλουτισεις απο μια δουλεια και αλλο να μη βγαζεις ουτε τα στοιχειωδη. Εδω κινδυνευεις να μη μπορεις να ζησεις. Τεσπα, υπαρχουν παντως και δουλειες που πλουτιζεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
Σκουλικι αλλο πραγμα να πλουτισεις απο μια δουλεια και αλλο να μη βγαζεις ουτε τα στοιχειωδη. Εδω κινδυνευεις να μη μπορεις να ζησεις. Τεσπα, υπαρχουν παντως και δουλειες που πλουτιζεις.
Δικό μου το λάθος, δε μιλούσα για δουλειά αλλά επιστημονικό αντικείμενο. Επιτυχημένος επιχειρηματίας μπορείς να γίνεις ό,τι και αν σπουδάσεις.
Από κει και πέρα υπάρχουν στην Ελλάδα μαθηματικοί που βγάζουν τρελλά λεφτά από ιδιαίτερα και μηχανικοί ή γιατροί ή δικηγόροι που λιμοκτονούν.
Ξαναλέω. Πρέπει να σκεφτόμαστε πια ως πολίτες του κόσμου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Υ.Γ.
Fast, ποιες είναι για σένα οι σημαντικές επιστήμες; Γιατί στη Βρετανία, τα κορυφαία πανεπιστήμια, αυτές θεωρούν τις σημαντικότερες θετικές επιστήμες. Λίγο ανοιχτό μυαλό δε βλάπτει.
Σε καμιά περίπτωση δεν αμφιβάλλω για την εξέχουσα σημασία των 2 αυτών επιστημών, άλλωστε κάτι τέτοιο θα ήταν τουλάχιστον χαζό. Για να σπουδάσει κάποιος μια θετική επιστημη και κυρίως αυτές τις 2, αν ρωτάς εμένα, χρειάζονται θέληση, αγάπη, επιμονή και πολλά κότσια. Δεν μπορω όμως να ξεχάσω που βρίσκομαι. Έχω γνωρίσει λαμπρούς φυσικούς και μαθηματικούς που χαραμίζονται στον απαίσιο χώρο των φροντιστηρίων, κάνοντας μάθημα σε παιδιά που τα θέλουν ολα έτοιμα. Το θέμα είναι γενικό αρα αναφαίρεται κυρίως στον χώρο της Ελλάδας, ωραία τα πράγματα στη Μεγάλη Βρετανία, αλλά στην Ελλάδα για κάποιον που δε γουστάρει το καθηγητιλίκι καλύτερο είναι να ακολουθήσει συγγενικό κλάδο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
Σε καμιά περίπτωση δεν αμφιβάλλω για την εξέχουσα σημασία των 2 αυτών επιστημών, άλλωστε κάτι τέτοιο θα ήταν τουλάχιστον χαζό. Για να σπουδάσει κάποιος μια θετική επιστημη και κυρίως αυτές τις 2, αν ρωτάς εμένα, χρειάζονται θέληση, αγάπη, επιμονή και πολλά κότσια. Δεν μπορω παρόλα αυτά όμως να ξεχάσω που βρίσκομαι. Έχω γνωρίσει λαμπρούς φυσικούς και μαθηματικούς που χαραμίζονται στον απαίσιο χώρο των φροντιστηρίων, κάνοντας μάθημα σε παιδιά που τα θέλουν ολα έτοιμα. Το θέμα είναι γενικό αρα αναφαίρεται κυρίως στον χώρο της Ελλάδας, ωραία τα πράγματα στη Μεγάλη Βρετανία, αλλά στην Ελλάδα για κάποιον που δε γουστάρει το καθηγητιλίκι καλύτερο είναι να ακολουθήσει συγγενικό κλάδο.
Στη Γερμανία, στην Αγγλία και γενικά στην Ευρώπη δε ζητάνε μόνο γιατρούς και μηχανικούς.
Αν όντως είναι λαμπροί επιστήμονες τότε θα τους πρότεινα να ψάξουν στο εξωτερικό. Δεν είναι εύκολο, είναι ξεβόλεμα, αλλά δε γίνεται αλλιώς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Στη Γερμανία, στην Αγγλία και γενικά στην Ευρώπη δε ζητάνε μόνο γιατρούς και μηχανικούς.
Αν όντως είναι λαμπροί επιστήμονες τότε θα τους πρότεινα να ψάξουν στο εξωτερικό. Δεν είναι εύκολο, είναι ξεβόλεμα, αλλά δε γίνεται αλλιώς.
Πάλι για εξωτερικό μου λες:P. Το να εγκαταλείψεις μια χώρα δεν είναι μόνο θέμα ξεβολέματος, είναι κάτι σημαντικό στο οποίο παίζουν πάρα πολλοί και διαφορετικοί παράγοντες. Επίσης, μιλάς εκ του ασφαλούς, για φαντάσου πόσο αμφίβολλα θα ήτανε τα πράγματα για κάποιον που σπουδάζει μαθηματικό στην Ελλάδα π.χ., γνωρίζοντας όλα αυτά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 13 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top