angela_k
Νεοφερμένος
Η angela_k αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 44 μηνύματα.

07-05-24

14:03
Καλησπέρα
Ήθελα να ρωτήσω εάν μπορούμε να παίρνουμε κατευθείαν (χωρίς απόδειξη) τον τύπο : dUl/dt = Eαυτ • i
Δεν αναφέρεται στο σχολικό βιβλίο αλλά ζητάται σε πλήθος ασκήσεων.
Ήθελα να ρωτήσω εάν μπορούμε να παίρνουμε κατευθείαν (χωρίς απόδειξη) τον τύπο : dUl/dt = Eαυτ • i
Δεν αναφέρεται στο σχολικό βιβλίο αλλά ζητάται σε πλήθος ασκήσεων.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,383 μηνύματα.

07-05-24

14:51
Είσαι απο 2ο ή 3ο πεδίο ;
angela_k
Νεοφερμένος
Η angela_k αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 44 μηνύματα.

07-05-24

15:08
2ο. Βγαίνει εύκολα με παραγωγιση αλλά αρκετοί καθηγητές διαφωνούν με την μέθοδο. Πλέον στις πανελλήνιες το «οποιαδήποτε επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση είναι αποδεκτή» δεν τηρείται. Εγώ βρίσκω τον ρυθμό με ΑΔΕ αλλά μου παίρνει περισσότερη ώρα και είναι πολύ πιο εύκολο να κάνω λάθος
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,383 μηνύματα.

07-05-24

15:22
Διαφωνούν με το να κάνεις μια απόδειξη 2-3 λεπτών και θεωρούν καλύτερο το να παπαγαλήσεις την σχέση ; Το οποίο έχει και πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα να την κάνεις λάθος ;2ο. Βγαίνει εύκολα με παραγωγιση αλλά αρκετοί καθηγητές διαφωνούν με την μέθοδο. Πλέον στις πανελλήνιες το «οποιαδήποτε επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση είναι αποδεκτή» δεν τηρείται. Εγώ βρίσκω τον ρυθμό με ΑΔΕ αλλά μου παίρνει περισσότερη ώρα και είναι πολύ πιο εύκολο να κάνω λάθος

Τι να σου πω. Σημασία δεν έχει τι λένε αρκετοί καθηγητές αλλά τι και πως βαθμολογείται πραγματικά στις πανελλήνιες.
Εν πάση περιπτώση όμως, εαν η σχέση δεν υπάρχει πουθενά στο σχολικό βιβλίο ούτε καν σε άσκηση, χρειάζεται απόδειξη. Εαν υπάρχει και αναφέρεται οπουδήποτε εντός του βιβλίου, έστω και σε άσκηση, τότε μπορείς να την χρησιμοποιήσεις χωρίς απόδειξη.
angela_k
Νεοφερμένος
Η angela_k αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 44 μηνύματα.

07-05-24

15:57
Διαφωνούν με το να κάνεις μια απόδειξη 2-3 λεπτών και θεωρούν καλύτερο το να παπαγαλήσεις την σχέση ; Το οποίο έχει και πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα να την κάνεις λάθος ;
Τι να σου πω. Σημασία δεν έχει τι λένε αρκετοί καθηγητές αλλά τι και πως βαθμολογείται πραγματικά στις πανελλήνιες.
Εν πάση περιπτώση όμως, εαν η σχέση δεν υπάρχει πουθενά στο σχολικό βιβλίο ούτε καν σε άσκηση, χρειάζεται απόδειξη. Εαν υπάρχει και αναφέρεται οπουδήποτε εντός του βιβλίου, έστω και σε άσκηση, τότε μπορείς να την χρησιμοποιήσεις χωρίς απόδειξη
Οκ ευχαριστώ πολύΔιαφωνούν με το να κάνεις μια απόδειξη 2-3 λεπτών και θεωρούν καλύτερο το να παπαγαλήσεις την σχέση ; Το οποίο έχει και πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα να την κάνεις λάθος ;
Τι να σου πω. Σημασία δεν έχει τι λένε αρκετοί καθηγητές αλλά τι και πως βαθμολογείται πραγματικά στις πανελλήνιες.
Εν πάση περιπτώση όμως, εαν η σχέση δεν υπάρχει πουθενά στο σχολικό βιβλίο ούτε καν σε άσκηση, χρειάζεται απόδειξη. Εαν υπάρχει και αναφέρεται οπουδήποτε εντός του βιβλίου, έστω και σε άσκηση, τότε μπορείς να την χρησιμοποιήσεις χωρίς απόδειξη.
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,783 μηνύματα.

07-05-24

16:06
Πρεπει να το παρεις οπως σου δινεται μονο που θα ξερεις οτι ειναι στιγμιαιες τιμες.Καλησπέρα
Ήθελα να ρωτήσω εάν μπορούμε να παίρνουμε κατευθείαν (χωρίς απόδειξη) τον τύπο : dUl/dt = Eαυτ • i
Δεν αναφέρεται στο σχολικό βιβλίο αλλά ζητάται σε πλήθος ασκήσεων.
Ο πληρης τυπος ειναι
Οποτε
1) Στο λυκειο δεν ασχολειστε με φυσικη που θα θελει παραγωγους, ολοκληρωματα και διαφορικες.. μονο σταθερα μεγεθη.
Για παραδειγμα δες τον τυπο της κινητικης ενεργειας πως το αποδεικνει με τρικ ενω θελει αλλαγη μεταβλητων και ολοκληρωση .
2) Εδω μιλαμε για ορισμους
Η χρονικη μεταβολη της ενεργειας ειναι η στιγμιαια ισχυς και κατι αναλογο η ισχυς
3) Η περαιτερω μελετη της ισχυος καταληγει σε εκθετικες συναρτησεις καταλληλες για την γραφικη απεικονιση αλλα θελεις και αρχικες συνθηκες.
Οπως
4) Αν το πας με την ενεργεια του πηνιου παλι θες αρχικες συνθηκες και πρεπει πριν να αποδειξεις και τον τυπο της ενεργειας πηνιου ...
Οποτε αστο καλυτερα
Για τα υπολοιπα αρμοδιοι ειναι οι δασκαλοι του φροντ που ξερουν τι ειναι πανελληνιες.
Στο πανεπιστημιο ειναι πιο απλα τα πραγματα..ή λενε αποδειξε κατι και στοπ ή παρτο σε τυπολογιο και παμε παρακατω.
Συνημμένα
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,383 μηνύματα.

07-05-24

18:01
Την ενέργεια πηνίου έχω την αίσθηση οτι δεν χρειάζεται να την αποδείξουν γιατί σίγουρα αναφέρεται μέσα στο βιβλίο. Δεν ξέρω εαν διδάσκεται σαν έννοια αλλά για να αναφέρεται ο ρυθμός μεταβολής της πιστεύω πως ναι. Ειδάλλως θα ήταν σαν να ρωτάς ποια είναι η επιτάχυνση ενός σώματος που του ασκείται η τάδε δύναμη χωρίς να προσδιορίζεις καν τι είναι η ταχύτητα...πράγμα αδύνατο.4) Αν το πας με την ενεργεια του πηνιου παλι θες αρχικες συνθηκες και πρεπει πριν να αποδειξεις και τον τυπο της ενεργειας πηνιου ...
View attachment 132256
Οποτε αστο καλυτερα
Για τα υπολοιπα αρμοδιοι ειναι οι δασκαλοι του φροντ που ξερουν τι ειναι πανελληνιες.
Στο πανεπιστημιο ειναι πιο απλα τα πραγματα..ή λενε αποδειξε κατι και στοπ ή παρτο σε τυπολογιο και παμε παρακατω.
Κατά τα άλλα αρχικές συνθήκες δεν χρειάζονται για να βρεις τον ρυθμό μεταβολής της δυναμικής ενέργειας, ούτε να λύσεις κάποια διαφορική εξίσωση. Η απόδειξη προκύπτει πολύ εύκολα όπως είπε η κοπέλα παραγωγίζοντας την σχέση της δυναμικής ενέργειας του πηνίου και κάνοντας την χρήση του ν. Faraday :
Ul = 0.5Li² =>
d(Ul)/dt = iL(di/dt) => Απο ν.Faraday
d(Ul)/dt = -i*Επ ( εαν ενδιαφέρεσαι κατά μέτρο αγνοείς το πρόσημο ).
Σε κάθε περίπτωση θεωρώ πως εαν δεν είναι σίγουρη και φοβάται μπορεί απλά να γράψει αυτές τις τρεις γραμμούλες. Να της κόψουν μονάδες επειδή έδειξε πως προκύπτει ; ...πέρα απο ξευτιλισμένο, επειδή είναι επιστημονικά ορθό και σίγουρα πιο τεκμηριωμένο απο το να το παπαγαλήσει τον τύπο, θα ήταν και αδύνατο επειδή δεν σου κόβουν μονάδες εαν γράψεις κάτι έξτρα που δεν χρειαζόταν. Αρκεί τα υπόλοιπα βέβαια να είναι σωστά.
angela_k
Νεοφερμένος
Η angela_k αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 44 μηνύματα.

07-05-24

21:07
Ο τύπος της ενέργειας του πηνίου είναι γνωστός και μας δίνεται αλλά ο αρχικός πλήρης τύπος που παρέθεσες δεν υπάρχει πουθενά στο σχολικό. Η παραγωγιση όπως είπε και ο Samael είναι υπόθεση ενός λεπτού απλά οι διορθωτές είναι αρκετά περίεργοι. Είναι αυτό που είπες: η φυσική λυκείου δεν απαιτεί παραγωγούς και ολοκληρώματα.Πρεπει να το παρεις οπως σου δινεται μονο που θα ξερεις οτι ειναι στιγμιαιες τιμες.
Ο πληρης τυπος ειναι
View attachment 132254
Οποτε
1) Στο λυκειο δεν ασχολειστε με φυσικη που θα θελει παραγωγους, ολοκληρωματα και διαφορικες.. μονο σταθερα μεγεθη.
Για παραδειγμα δες τον τυπο της κινητικης ενεργειας πως το αποδεικνει με τρικ ενω θελει αλλαγη μεταβλητων και ολοκληρωση .
2) Εδω μιλαμε για ορισμους
Η χρονικη μεταβολη της ενεργειας ειναι η στιγμιαια ισχυς και κατι αναλογο η ισχυς
3) Η περαιτερω μελετη της ισχυος καταληγει σε εκθετικες συναρτησεις καταλληλες για την γραφικη απεικονιση αλλα θελεις και αρχικες συνθηκες.
Οπως
View attachment 132257
4) Αν το πας με την ενεργεια του πηνιου παλι θες αρχικες συνθηκες και πρεπει πριν να αποδειξεις και τον τυπο της ενεργειας πηνιου ...
View attachment 132256
Οποτε αστο καλυτερα
Για τα υπολοιπα αρμοδιοι ειναι οι δασκαλοι του φροντ που ξερουν τι ειναι πανελληνιες.
Στο πανεπιστημιο ειναι πιο απλα τα πραγματα..ή λενε αποδειξε κατι και στοπ ή παρτο σε τυπολογιο και παμε παρακατω.
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,783 μηνύματα.

07-05-24

22:32
Αχ τωρα με βαζεις να γραφω ..αλλα χαλαλι σου.Ο τύπος της ενέργειας του πηνίου είναι γνωστός και μας δίνεται αλλά ο αρχικός πλήρης τύπος που παρέθεσες δεν υπάρχει πουθενά στο σχολικό. Η παραγωγιση όπως είπε και ο Samael είναι υπόθεση ενός λεπτού απλά οι διορθωτές είναι αρκετά περίεργοι. Είναι αυτό που είπες: η φυσική λυκείου δεν απαιτεί παραγωγούς και ολοκληρώματα.
Αυτο που σου εγραψα ειναι ορισμοι και ισχυουν και στο νευτωνα ..ειναι ο ορισμος της ισχυος.
Παιρνοντας τον τυπο της ενεργειας
1) Γιατι ισχυει
Συμφωνα με το Farady η μεταβολη της μαγνητικης ροης προκαλει ΗΕΔ.
Σωστα ? ναι ...αλλα η μαγνητικη ροη που διερχεται απο σταθερο βροχο ειναι αναλογη του πεδιου Β το οποιο ειναι με την σειρα του αναλογο του ρευματος αλλα και απο την γεωμετρια και το μεγεθος του βρογχου.
δηλαδη
Οπου ο συντελεστης L ονομαζεται συντελεστης αυτεπαγωγης του βρογχου και εξαρτατε απο την γεωμετρια και το μεγεθος του...συνεχιζοντας λοιπον με την λογικη του farandy θα παρουμε την απαντηση στο ενα ζητουμενο και ολα καλα
Ο συντελεστης αυτεπαγωγης ειναι το μετρο αντιδρασης στην μεταβολη του ρευματος ( εξ ου και το μειον)
2) Και αφου μπαινει σε αποδειξεις.. που βρηκε τον τυπο της ενεργειας οπου και βασιστηκε?
Να που τον βρηκα ( δεν ξερω αν κανατε ολοκληρωση με αλλαγη μεταβλητης)
το μείον έχει φυσική σημασία.
Ε αντιλαμβανεσαι ειναι καπως τραβηγμενα για σενα αυτα οποτε ακολουθα το τι λεει το φροντ...ή κανε οτι σου αρεσει
Συνημμένα
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,383 μηνύματα.

07-05-24

23:13
Μπορεί βέβαια να πει και το εξής απλό.
Ο στιγμιαίος ρυθμός κατανάλωσης ενέργειας* σε ένα στοιχείο ή απόδοσης ενέργειας απο αυτό δίνεται ως εξής :
Pl = i*Επ
Όπου i το ρεύμα που το διαρρέει, Επ η τάση στα άκρα του κτλπ.
Όμως το Pl εκφράζει τον ρυθμό μεταφοράς ενέργειας απο το ή προς το πηνίο, οπότε ισχύει :
Pl = dUl/dt = i*Επ
*Εδώ το κατανάλωσης είναι καταχρηστικό γιατί στην πραγματικότητα(εαν το πηνίο είναι ιδανικό) η ενέργεια αποθηκεύεται, δεν καταναλώνεται. Αλλά απο μαθηματικής άποψης δεν μας επηρεάζει αυτό.
Ορίστε, βγαίνει και σε δύο γραμμές. Ούτε αναφορά σε ροές, ούτε ν.Faraday, ούτε παραγώγοι, ούτε ολοκληρώματα, ούτε τίποτα...
Μην πνίγεστε σε μια κουταλιά νερό, μακάρι το μόνο λάθος να είναι οτι θα πάρετε έναν τύπο χωρίς απόδειξη.
Ο στιγμιαίος ρυθμός κατανάλωσης ενέργειας* σε ένα στοιχείο ή απόδοσης ενέργειας απο αυτό δίνεται ως εξής :
Pl = i*Επ
Όπου i το ρεύμα που το διαρρέει, Επ η τάση στα άκρα του κτλπ.
Όμως το Pl εκφράζει τον ρυθμό μεταφοράς ενέργειας απο το ή προς το πηνίο, οπότε ισχύει :
Pl = dUl/dt = i*Επ
*Εδώ το κατανάλωσης είναι καταχρηστικό γιατί στην πραγματικότητα(εαν το πηνίο είναι ιδανικό) η ενέργεια αποθηκεύεται, δεν καταναλώνεται. Αλλά απο μαθηματικής άποψης δεν μας επηρεάζει αυτό.
Ορίστε, βγαίνει και σε δύο γραμμές. Ούτε αναφορά σε ροές, ούτε ν.Faraday, ούτε παραγώγοι, ούτε ολοκληρώματα, ούτε τίποτα...
Μην πνίγεστε σε μια κουταλιά νερό, μακάρι το μόνο λάθος να είναι οτι θα πάρετε έναν τύπο χωρίς απόδειξη.
angela_k
Νεοφερμένος
Η angela_k αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 44 μηνύματα.

08-05-24

08:43
Ευχαριστώ για την διευκρίνηση! Ναι νομίζω ότι το πάνω ήταν αρκετά τραβηγμένο. Οι τυποι που έχουμε ως γνωστοί αρκούν για να αποδείξουμε τον ρυθμό μεταβολής που ανέφερα γι αυτό ρώτησα μήπως υπάρχει άλλος τρόπος πέρα από την παραγωγιση. Αυτός που ανέφερες με την ισχύ μ αρέσει καλύτερα. Ευχαριστώ και πάλι !Μπορεί βέβαια να πει και το εξής απλό.
Ο στιγμιαίος ρυθμός κατανάλωσης ενέργειας* σε ένα στοιχείο ή απόδοσης ενέργειας απο αυτό δίνεται ως εξής :
Pl = i*Επ
Όπου i το ρεύμα που το διαρρέει, Επ η τάση στα άκρα του κτλπ.
Όμως το Pl εκφράζει τον ρυθμό μεταφοράς ενέργειας απο το ή προς το πηνίο, οπότε ισχύει :
Pl = dUl/dt = i*Επ
*Εδώ το κατανάλωσης είναι καταχρηστικό γιατί στην πραγματικότητα(εαν το πηνίο είναι ιδανικό) η ενέργεια αποθηκεύεται, δεν καταναλώνεται. Αλλά απο μαθηματικής άποψης δεν μας επηρεάζει αυτό.
Ορίστε, βγαίνει και σε δύο γραμμές. Ούτε αναφορά σε ροές, ούτε ν.Faraday, ούτε παραγώγοι, ούτε ολοκληρώματα, ούτε τίποτα...
Μην πνίγεστε σε μια κουταλιά νερό, μακάρι το μόνο λάθος να είναι οτι θα πάρετε έναν τύπο χωρίς απόδειξη.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 42 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.