Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Γενικά είμαι ενάντια, εκτός την εκμάθηση ξένων γλωσσών που για προφανείς λόγους ο σπουδαστής την έχει ανάγκη(την ιδ. εκπ.).Για ποιο λόγο χαρακτηρίζεις έτσι όσους ασχολούνται με την ιδιωτική εκπαίδευση σε φοιτητές (άσχετα αν διαφωνείς);
Στο πανεπιστήμιο δεν μπαίνεις για να πάρεις ένα πτυχίο να σε καμαρώνει η γειτόνισσα, πας για να μάθεις . Θεωρώ χαζό από την μια οι φροντιστές να τα κάνουν όλα θεωρητικά εύκολα προσφέροντας του έξτρα βοήθεια ή στην χειρότερη περίπτωση να τους λύνουν τις ασκήσεις/εργασίες. Γιατί κι αυτό υπάρχει. Εκτός των άλλων, δεν είναι σε θέση, μάλλον, να γνωρίζουν τι ακριβώς κάνει ο κάθε καθηγητής, κάθε τμήματος και κάθε πανεπιστημίου ή τι ζητάει στο τελικό του. Όμοια μαθήματα δεν σημαίνει κι όμοια διδακτέα ύλη. Δεν θεωρώ πως προσφέρουν την βοήθεια που ενδεχομένως να νομίζουν οι φοιτητές πως είναι το ίδιο βοηθητική όσο, νομίζουν, πως είναι του Λυκείου. Όπως εξαπλώθηκε η "φήμη" ότι <<σε σχολή δίχως φροντιστήρια δεν μπαίνεις>>, έτσι και θα εξαπλωθεί αυτή που θα λέει <<χωρίς φροντιστήρια δεν βγαίνεις>>.
Από το καλάμι μου; Τι νομίζεις πως όλα πάνε τέλεια στις σπουδές μου ή στην σχολή μου γενικότερα;Κατέβα λίγο από το καλάμι σου.
Δηλαδή κάποιος για να εκφράσει κάτι θετικό πρέπει να είναι απελπισμένος και να χρωστάει 3-5-15 μαθήματα; Όσοι είμαστε ενάντια είμαστε οι γαμάτοι, οι χαλαροί ; Όλοι δυσκολεύονται, αλλά κάποιοι προσπαθούν, προσπαθούν περισσότερο.
Όλοι κάποια στιγμή θα συναντήσουμε κάποιο πρόβλημα με κάποιο μάθημα, θα πρέπει δηλαδή να καταφύγουμε στις ίδιες μεθόδους;Δεν ξέρεις τι έχει συναντήσει ο καθένας τύπε εκεί που σπουδάζει, ούτε την κατάστασή του.
Υπάρχουν φοιτητές που λένε "παλούκια" μαθήματα που έδωσαν πανελλήνιες κι ενώ στις πανελλήνιες τα πήγαν καλά, στην εξεταστική απέτυχαν δις(κι όχι μόνο). Τι παίζει; Είναι "παλούκια" ή οι φοιτητές προτίμησαν την έξω-φοιτητική ζωή ; Να πάνε σε φροντιστήριο ή να στρώσουν κώλο και να διαβάσουν ;
Είναι πολύ εύκολο να μην διαβάζουμε, να αντιγράφουμε τις ασκήσεις μας από άλλους και μετά να "κλαιγόμαστε" γιατί ζοριζόμαστε, όμως το πρόβλημα τις περισσότερες φορές δεν είναι του μαθήματος ή του τρόπου διδασκαλίας του καθηγητή αλλά της στάσης μας.
Προφανώς δεν θέλω να κάνω κάποια προσωπική επίθεση, υπάρχουν εξαιρέσεις και πράγματα που δεν γνωρίζω. Μιλάω γενικά, για πράγματα που έχω βιώσει εδώ κι έναν χρόνο.
Κάτι πάρει στραβά, δεν νομίζεις;3 ευρώ την ώρα....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ryuzaki
Πολύ δραστήριο μέλος
Γενικά είμαι ενάντια, εκτός την εκμάθηση ξένων γλωσσών που για προφανείς λόγους ο σπουδαστής την έχει ανάγκη(την ιδ. εκπ.).
Στο πανεπιστήμιο δεν μπαίνεις για να πάρεις ένα πτυχίο να σε καμαρώνει η γειτόνισσα, πας για να μάθεις . Θεωρώ χαζό από την μια οι φροντιστές να τα κάνουν όλα θεωρητικά εύκολα προσφέροντας του έξτρα βοήθεια ή στην χειρότερη περίπτωση να τους λύνουν τις ασκήσεις/εργασίες. Γιατί κι αυτό υπάρχει. Εκτός των άλλων, δεν είναι σε θέση, μάλλον, να γνωρίζουν τι ακριβώς κάνει ο κάθε καθηγητής, κάθε τμήματος και κάθε πανεπιστημίου ή τι ζητάει στο τελικό του. Όμοια μαθήματα δεν σημαίνει κι όμοια διδακτέα ύλη. Δεν θεωρώ πως προσφέρουν την βοήθεια που ενδεχομένως να νομίζουν οι φοιτητές πως είναι το ίδιο βοηθητική όσο, νομίζουν, πως είναι του Λυκείου. Όπως εξαπλώθηκε η "φήμη" ότι <<σε σχολή δίχως φροντιστήρια δεν μπαίνεις>>, έτσι και θα εξαπλωθεί αυτή που θα λέει <<χωρίς φροντιστήρια δεν βγαίνεις>>.
Από το καλάμι μου; Τι νομίζεις πως όλα πάνε τέλεια στις σπουδές μου ή στην σχολή μου γενικότερα;
Δηλαδή κάποιος για να εκφράσει κάτι θετικό πρέπει να είναι απελπισμένος και να χρωστάει 3-5-15 μαθήματα; Όσοι είμαστε ενάντια είμαστε οι γαμάτοι, οι χαλαροί ; Όλοι δυσκολεύονται, αλλά κάποιοι προσπαθούν, προσπαθούν περισσότερο.
Όλοι κάποια στιγμή θα συναντήσουμε κάποιο πρόβλημα με κάποιο μάθημα, θα πρέπει δηλαδή να καταφύγουμε στις ίδιες μεθόδους;
Υπάρχουν φοιτητές που λένε "παλούκια" μαθήματα που έδωσαν πανελλήνιες κι ενώ στις πανελλήνιες τα πήγαν καλά, στην εξεταστική απέτυχαν δις(κι όχι μόνο). Τι παίζει; Είναι "παλούκια" ή οι φοιτητές προτίμησαν την έξω-φοιτητική ζωή ; Να πάνε σε φροντιστήριο ή να στρώσουν κώλο και να διαβάσουν ;
Είναι πολύ εύκολο να μην διαβάζουμε, να αντιγράφουμε τις ασκήσεις μας από άλλους και μετά να "κλαιγόμαστε" γιατί ζοριζόμαστε, όμως το πρόβλημα τις περισσότερες φορές δεν είναι του μαθήματος ή του τρόπου διδασκαλίας του καθηγητή αλλά της στάσης μας.
Προφανώς δεν θέλω να κάνω κάποια προσωπική επίθεση, υπάρχουν εξαιρέσεις και πράγματα που δεν γνωρίζω. Μιλάω γενικά, για πράγματα που έχω βιώσει εδώ κι έναν χρόνο.
Κάτι πάρει στραβά, δεν νομίζεις;
Ναι, απλά σου λέω ότι οι μεταβλητές που δυσκολεύουν τον κάθε φοιτητή είναι τόσες πολλές, που αρκετές φορές δεν μπορούμε καν να σκεφτούμε ότι υπάρχουν, και κρίνουμε εκ του ασφαλούς.
Θα σου πω 2 περιπτώσεις που βίωσα προσωπικά και οδηγήθηκα να κάνω φροντιστήρια σε μερικά μαθήματα.
Μάθημα x εξαμήνου, το διαβάζω 1 μήνα, παράλληλα παρακολουθώ, πάω δίνω παίρνω 4. Εκείνη την εξεταστική από τα 300 άτομα που έδωσαν πέρασαν τα 10.
Από αυτά τα 10 άτομα για την ιστορία, οι 4 σίγουρα το πέρασαν με μηνύματα απ'έξω.
Το δίνω ξανά τις επόμενες εξεταστικές πάλι η ίδια ιστορία. Ε, δεν μπορούσα να αφιερώνω ξανά και ξανά και να "κόβω" χρόνο διαβάσματος από άλλα μαθήματα διαβάζοντας τόμους ολόκληρους για αυτό το μάθημα. Το κάνω μάθημα, και στην επόμενη (4η) εξεταστική περνάω.
Σε σκληρή αντιπαράθεση που είχα με τον καθηγητή στο μέλλον παίρνω περίπου την απάντηση "Εάν βάλω μόνο από αυτά που κάνω στο μάθημα, θα το περνάνε όλοι. Βάζω τέτοιας δυσκολίας θέματα για να χτυπήσω τα φροντιστήρια". Άντε βγάλε άκρη, και τι επίπτωση έχει αυτό στον μέσο φοιτητή που δεν έχει λ7 για φροντιστήρια.
Το άλλο είναι ότι για κάθε εξάμηνο που κάθομαι παραπάνω και νοικιάζω, πληρώνω ας πούμε ένα ρεαλιστικό νούμερο 2400(200 ενοίκιο και 200 να τρώω) ευρωπαϊκά. Πόσα εξάμηνα με παίρνει να το κάνω αυτό στους καιρούς που ζούμε; Δεν είναι λογικό να σκεφτεί κάποιος "Ε, με 240/μάθημα, κάνω 10 παλούκια που τα περνάω σίγουρα, τα καταλαβαίνω, και ελαφρύνω τους δικούς μου από όλα τα εξάμηνα που θα κρατιόμουν πίσω; Άσε ότι μένω πίσω στη ζωή μου μετά το πτυχίο και στα σχέδιά μου". Και πίστεψέ με, δεν είναι ότι έχω τεμπελιάσει ή ότι δεν μου κόβει ή δεν ξέρω εγώ τι. Είναι σύνηθες το να χρωστάει κάποιος μετά το 5ο έτος σπουδών (τουλάχιστον στη σχολή μου έτσι) πάνω από 15 μαθήματα για πτυχίο. Το ότι κάποιοι το καταφέρνουν και χωρίς βοήθεια, είναι σαν να μου δίνει κάποιος το παράδειγμα των 20-30 ατόμων που πάντα θα υπάρχουν κάθε χρονιά στις πανελλήνιες και γράφουν περι τα 20χιλιάρικα και να κρίνει με βάση αυτούς.
Το πρόβλημα δεν έγκειται στο ότι υπάρχουν φροντιστήρια. Είναι αναμενόμενο να συμβεί όταν υπάρχει ζήτηση ή ανάγκη.
Εστιάζω στις παθογένειες που οδηγούν σε αυτή τη "λύση", καθώς και το πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα στη ρίζα του, σαν φοιτητές από τη δική μας σκοπιά, και αυτό αποτελεί μία συζήτηση από μόνο του.
Προσωπικά πάντως για να κλείνω, μπορώ να πω ότι έμαθα αρκετά πράγματα που ούτε με σφαίρες δεν θα τα διδασκόμουν στη σχολή (και πίστεψέ με, κρατάω καθημερινή επαφή με τη σχολή), τόσο θεωρητικά αλλά και πρακτικά, και τα πέρασα τα μαθήματα με έναν εύλογο κόπο και καλούς βαθμούς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος
Φυσικά αν είναι να έχεις κάποιον καθηγητή που βάζει θέματα δυσκολίας υπερτριπλάσιας από αυτά που διδάσκει επειδή ένα 2% κάνει φροντιστήριο και μπορεί να τα λύσει, ναι να πας φροντιστήριο. Ή αν σου έχουν μείνει 1-2 μαθήματα για πτυχίο τα οποία τα έχεις χιλιοδώσει και για τους χ,ψ λόγους δεν τα περνάς, να κάνεις φροντιστήριο, να πάρεις το πτυχίο και να ξενοιάσεις. Εντάξει τι να κάνουμε είναι κάποια λεφτά αλλά δεν θα πάει η ζωή μας όλη πίσω για 2 από τα 50 μαθήματα που κάνουμε σε 4-5 χρόνια.
Όμως βλέπω και την λογική του βολεψάκια "ε κόπηκα, νταξ δεν πολυδιάβασα, αλλά δεν γαμιέται θα κάνω φροντιστήριο και θα το περάσω". Δηλαδή ελάχιστη ή μηδαμινή προσπάθεια και μετά στροφή στην εύκολη λύση. Αυτό για μένα για ενήλικο άνθρωπο είναι κατακριτέο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Τέτοιες λύσεις είναι:
1) Απασχόληση του καθηγητή ή των βοηθών του μαθήματος σε ελεύθερες ώρες ή μέσω e-mail σχετικά με το τι δεν καταλαβαίνουμε.
2) Βιβλία από την βιβλιοθήκη ώστε να πάρουμε μια πιο σφαιρική εικόνα των όσων διδασκόμαστε.
3) Βοήθεια από συμφοιτητές μας, που ενδεχομένως να πέρασαν και το εκάστοτε μάθημα, σχετικά με όσα δεν καταλαβαίνουμε.
4) Βοήθεια από το διαδίκτυο. Υπάρχουν πολλές βίντεο-διαλέξεις, ειδικά από ξένα πανεπιστήμια/καθηγητές, όπου είναι σε θέση να μας εξηγήσουν αναλυτικά τα <<περίεργα>> κομμάτια κι όχι μόνο.
Οι φροντιστές δεν είναι μάγοι ούτε έχουν κάποια παραπάνω ικανότητα από (όλους) τους διδάσκοντες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ZETAXA
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ZETAXA
Δραστήριο μέλος
πεταμενα λεφτα δεν ειναι. πεταμενος χρονος ειναι ομως να πηγαινεις σχολη και να μην γινονται μαθηματα
Όπως στο σχολείο δηλαδή, πηγαίναμε σχολείο και φροντιστήριο τότε, θα πάμε σχολή και φροντιστήριο τώρα?
Μα πως δεν είναι πεταμένα λεφτά, ακόμη και να μπορείς να τα δώσεις μη μου πεις ότι δε θα ήθελες να τα διαθέσεις κάπου αλλού οπουδήποτε.
Δε φτάνει που είμαστε η μοναδική χώρα στον κόσμο που πληρώνει φροντιστήρια για ξένες γλώσσες και μέση εκπαίδευση, είναι δυνατόν να πληρώνουμε και στο πανεπιστήμιο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Δυστυχως τα ΤΕΙ και οχι μονο αλλα και Πανεπιστημια αδυνατουν να προσφερουν καποιες γνωσεις όταν στην ταξη επικρατει ενας χαμος.
Εντάξει, νομίζω πως τώρα φτάνουμε στο όριο της υπερβολής.
Νομίζω πως οι καθηγητές, οφείλουν και το κάνουν, επιβάλλουν τάξη όποτε απαιτείται.
Έπειτα, μετά τον πρώτο μήνα + τα αμφιθέατρα αδειάζουν. Οι αίθουσες είναι ακόμη πιο άδειες
αφού εκεί κάνουν μάθημα συνήθως επιλογής με λιγότερους φοιτητές.
Δεν μπορώ να πιστέψω πως μια σοβαρή σχολή(όσο μπορεί να είναι μια ελληνική) δεν προσφέρει κάποια στοιχειώδη πράγματα. Στην τελική κάτσε πρώτη θέση όχι τελευταία που εκεί γίνεται ο κακός χαμός πολλές φορές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
θεωρω οτι εκει αντιμετωπιζονται τα μαθηματα με σοβαροτητα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Νομίζω πως εκτός από τα φροντιστήρια υπάρχουν κι άλλες λύσεις στις οποίες μπορούμε να καταφύγουμε. Αν δεν αποδώσουν βλέπουμε, αν όμως δεν τους δώσουμε μια ευκαιρία, είναι άσκοπο να λέμε ότι είναι απαραίτητο το φροντιστήριο. Δεν γίνεται όποτε ζοριζόμαστε να τρέχουμε στον φροντιστή επειδή βαριόμαστε να το ψάξουμε περισσότερο μόνοι.
Τέτοιες λύσεις είναι:
1) Απασχόληση του καθηγητή ή των βοηθών του μαθήματος σε ελεύθερες ώρες ή μέσω e-mail σχετικά με το τι δεν καταλαβαίνουμε.
2) Βιβλία από την βιβλιοθήκη ώστε να πάρουμε μια πιο σφαιρική εικόνα των όσων διδασκόμαστε.
3) Βοήθεια από συμφοιτητές μας, που ενδεχομένως να πέρασαν και το εκάστοτε μάθημα, σχετικά με όσα δεν καταλαβαίνουμε.
4) Βοήθεια από το διαδίκτυο. Υπάρχουν πολλές βίντεο-διαλέξεις, ειδικά από ξένα πανεπιστήμια/καθηγητές, όπου είναι σε θέση να μας εξηγήσουν αναλυτικά τα <<περίεργα>> κομμάτια κι όχι μόνο.
Οι φροντιστές δεν είναι μάγοι ούτε έχουν κάποια παραπάνω ικανότητα από (όλους) τους διδάσκοντες.
Οι λύσεις 1-4 που παραθέτεις, δεν είναι διαθέσιμες στον ίδιο βαθμό σε όλα τα Ελληνικά Πανεπιστήμια. Δεν σημαίνει ότι καθώς στην Κρήτη λειτουργείτε έτσι, είναι ο κανόνας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Οι λύσεις 1-4 που παραθέτεις, δεν είναι διαθέσιμες στον ίδιο βαθμό σε όλα τα Ελληνικά Πανεπιστήμια. Δεν σημαίνει ότι καθώς στην Κρήτη λειτουργείτε έτσι, είναι ο κανόνας.
Να υποθέσω δηλαδή πως μόνο οι φοιτητές της Κρήτης έχουν ίντερνετ, συμφοιτητές και εμαιλ. Μόνο εμείς έχουμε βιβλιοθήκη και καθηγητές που δεν έχουν κρεμάσει ταμπέλα στον λαιμό τους όπου αναφέρει «Μείνετε μακριά μου, δεν ξέρω, δεν απαντώ».
Μόνο εμείς έχουμε βοηθούς μαθημάτων. Στα άλλα τμήματα οι καθηγητές κάνουν τα πάντα, προλαβαίνουν τα πάντα, δεν έχουν άλλες ασχολίες.
Αλλά να λύσουν απορίες δεν ξέρουν, δεν θέλουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 209912
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Φοιτητής που κάνει φροντιστήρια για να περνάει τα μαθήματα, κατά την άποψή μου έχει χάσει τελείως το νόημα της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Δεν είναι λύκειο το πανεπιστήμιο να σου βάζει ο καθηγητής ασκήσεις για το σπίτι και να σε εξετάζει αν τις έκανες την άλλη μέρα. Το όλο νόημα του πανεπιστημίου είναι να αποκτήσεις επιστημονική κατάρτιση πάνω στο τομέα σου, δηλαδή να μάθεις να ερευνάς, αυτό το μαθαίνεις ερευνώντας και διαβάζοντας μόνος σου, όχι κάνοντας φροντιστήριο. Απλά οι περισσότεροι βλέπουν το πτυχίο σαν ένα χαρτί που θα τους βάλει σε μια δουλειά γι' αυτό κάνουν και τα φροντιστήρια για να το πάρουν. Μετά βέβαια αναρωτιούνται γιατί αυτό το χαρτί δεν έχει καμιά αξία...
Βασικά κατά τη γνώμη μου εγώ που κάνω φροντιστήρια (μέσα στη σχολή) είναι για να πάρω και μια γνώση παραπάνω η να θυμίσω κάτι που ξέχασα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panagiotis econ
Πολύ δραστήριο μέλος
Φοιτητής που κάνει φροντιστήρια για να περνάει τα μαθήματα, κατά την άποψή μου έχει χάσει τελείως το νόημα της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Δεν είναι λύκειο το πανεπιστήμιο να σου βάζει ο καθηγητής ασκήσεις για το σπίτι και να σε εξετάζει αν τις έκανες την άλλη μέρα. Το όλο νόημα του πανεπιστημίου είναι να αποκτήσεις επιστημονική κατάρτιση πάνω στο τομέα σου, δηλαδή να μάθεις να ερευνάς, αυτό το μαθαίνεις ερευνώντας και διαβάζοντας μόνος σου, όχι κάνοντας φροντιστήριο. Απλά οι περισσότεροι βλέπουν το πτυχίο σαν ένα χαρτί που θα τους βάλει σε μια δουλειά γι' αυτό κάνουν και τα φροντιστήρια για να το πάρουν. Μετά βέβαια αναρωτιούνται γιατί αυτό το χαρτί δεν έχει καμιά αξία...
Συμφωνω..Κι εγω κανω πρωτη φορα φροντιστηριο σε ενα μαθημα και ντρεπομαι που το λεω ΑΛΛΑ οταν εχεις ενα καθηγητη που μπαινει στην αιθουσα και λεει στους φοιτητες "βαριεμαι να κανω μαθημα αλλα ειναι μερος του συμβολαιου που υπεγραψα πριν καποια χρονια και ειμαι υποχρεωμενος να το κανω", μιλαει ισα-ισα για να τον ακουνε στις 2 πρωτες σειρες και το συγγραμμα ειναι δικο του βιβλιο το οποιο πραγματικα ΔΕΝ διαβαζεται τι αλλο μπορει να κανει ο φοιτητης?
Για να μην πω πως οταν πηγα στο γραφειο του για απορια(στις ωρες γραφειου που εχει ο ιδιος ανακοινωσει) μου ειπε "μονο 1 λεπτο γιατι εχω πολλη δουλεια"... Επισης ερευνητικα ειναι πατος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Συμφωνω..Κι εγω κανω πρωτη φορα φροντιστηριο σε ενα μαθημα και ντρεπομαι που το λεω ΑΛΛΑ οταν εχεις ενα καθηγητη που μπαινει στην αιθουσα και λεει στους φοιτητες "βαριεμαι να κανω μαθημα αλλα ειναι μερος του συμβολαιου που υπεγραψα πριν καποια χρονια και ειμαι υποχρεωμενος να το κανω", μιλαει ισα-ισα για να τον ακουνε στις 2 πρωτες σειρες και το συγγραμμα ειναι δικο του βιβλιο το οποιο πραγματικα ΔΕΝ διαβαζεται τι αλλο μπορει να κανει ο φοιτητης?
Για να μην πω πως οταν πηγα στο γραφειο του για απορια(στις ωρες γραφειου που εχει ο ιδιος ανακοινωσει) μου ειπε "μονο 1 λεπτο γιατι εχω πολλη δουλεια"... Επισης ερευνητικα ειναι πατος
Τέτοιοι είναι απαράδεκτοι να βρίσκονται στο δημόσιο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 17 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.