Φροντιστήριο στο πανεπιστήμιο

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Για ποιο λόγο χαρακτηρίζεις έτσι όσους ασχολούνται με την ιδιωτική εκπαίδευση σε φοιτητές (άσχετα αν διαφωνείς); :)
Γενικά είμαι ενάντια, εκτός την εκμάθηση ξένων γλωσσών που για προφανείς λόγους ο σπουδαστής την έχει ανάγκη(την ιδ. εκπ.).

Στο πανεπιστήμιο δεν μπαίνεις για να πάρεις ένα πτυχίο να σε καμαρώνει η γειτόνισσα, πας για να μάθεις . Θεωρώ χαζό από την μια οι φροντιστές να τα κάνουν όλα θεωρητικά εύκολα προσφέροντας του έξτρα βοήθεια ή στην χειρότερη περίπτωση να τους λύνουν τις ασκήσεις/εργασίες. Γιατί κι αυτό υπάρχει. Εκτός των άλλων, δεν είναι σε θέση, μάλλον, να γνωρίζουν τι ακριβώς κάνει ο κάθε καθηγητής, κάθε τμήματος και κάθε πανεπιστημίου ή τι ζητάει στο τελικό του. Όμοια μαθήματα δεν σημαίνει κι όμοια διδακτέα ύλη. Δεν θεωρώ πως προσφέρουν την βοήθεια που ενδεχομένως να νομίζουν οι φοιτητές πως είναι το ίδιο βοηθητική όσο, νομίζουν, πως είναι του Λυκείου. Όπως εξαπλώθηκε η "φήμη" ότι <<σε σχολή δίχως φροντιστήρια δεν μπαίνεις>>, έτσι και θα εξαπλωθεί αυτή που θα λέει <<χωρίς φροντιστήρια δεν βγαίνεις>>.

Κατέβα λίγο από το καλάμι σου.
Από το καλάμι μου; Τι νομίζεις πως όλα πάνε τέλεια στις σπουδές μου ή στην σχολή μου γενικότερα;
Δηλαδή κάποιος για να εκφράσει κάτι θετικό πρέπει να είναι απελπισμένος και να χρωστάει 3-5-15 μαθήματα; Όσοι είμαστε ενάντια είμαστε οι γαμάτοι, οι χαλαροί ; Όλοι δυσκολεύονται, αλλά κάποιοι προσπαθούν, προσπαθούν περισσότερο.

Δεν ξέρεις τι έχει συναντήσει ο καθένας τύπε εκεί που σπουδάζει, ούτε την κατάστασή του.
Όλοι κάποια στιγμή θα συναντήσουμε κάποιο πρόβλημα με κάποιο μάθημα, θα πρέπει δηλαδή να καταφύγουμε στις ίδιες μεθόδους;
Υπάρχουν φοιτητές που λένε "παλούκια" μαθήματα που έδωσαν πανελλήνιες κι ενώ στις πανελλήνιες τα πήγαν καλά, στην εξεταστική απέτυχαν δις(κι όχι μόνο). Τι παίζει; Είναι "παλούκια" ή οι φοιτητές προτίμησαν την έξω-φοιτητική ζωή ; Να πάνε σε φροντιστήριο ή να στρώσουν κώλο και να διαβάσουν ;
Είναι πολύ εύκολο να μην διαβάζουμε, να αντιγράφουμε τις ασκήσεις μας από άλλους και μετά να "κλαιγόμαστε" γιατί ζοριζόμαστε, όμως το πρόβλημα τις περισσότερες φορές δεν είναι του μαθήματος ή του τρόπου διδασκαλίας του καθηγητή αλλά της στάσης μας.
Προφανώς δεν θέλω να κάνω κάποια προσωπική επίθεση, υπάρχουν εξαιρέσεις και πράγματα που δεν γνωρίζω. Μιλάω γενικά, για πράγματα που έχω βιώσει εδώ κι έναν χρόνο.

3 ευρώ την ώρα....
Κάτι πάρει στραβά, δεν νομίζεις; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
Με ένα χρόνο στο Πανεπιστήμιο δεν μπορείς να έχεις σφαιρική και αμερόληπτη εικόνα για το Πανεπιστήμιο. Επίσης στα άλλα Πανεπιστήμια εκτός της Κρήτης, όπως έχει ανεφέρει και ο Ryuzaki υπάρχουν σοβαρά προβλήματα. Μπορεί να φταίνε και οι φοιτητές αλλά και το εκάστοτε Τμήμα μπορεί να έχει σκανδαλώδεις ατέλειες που τις κρύβει κάτω από το χαλί της μη αξιολόγησης ή της παραποιημένης αξιολόγησης προς συγκάλυψης ευθυνών. Οι Πανεπιστημιακές σπουδές στη χώρα μας δεν γίνονται υπό τις καλύτερες προϋποθέσεις. Το "άβατο" της διαπλοκής των Ελληνικών Πανεπιστημίων (με θύματα φοιτητές, μεταπτυχιακούς φοιτητές ή και υποψ.διδάκτορες) παραμένει συνεχώς έξω από τις "μεταρρυθμίσεις" του εκάστοτε Υπουργού Παιδείας και οι παθογένειες απλά αναπτύσσουν ιστό της αράχνης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,953 μηνύματα.
Γενικά είμαι ενάντια, εκτός την εκμάθηση ξένων γλωσσών που για προφανείς λόγους ο σπουδαστής την έχει ανάγκη(την ιδ. εκπ.).

Στο πανεπιστήμιο δεν μπαίνεις για να πάρεις ένα πτυχίο να σε καμαρώνει η γειτόνισσα, πας για να μάθεις . Θεωρώ χαζό από την μια οι φροντιστές να τα κάνουν όλα θεωρητικά εύκολα προσφέροντας του έξτρα βοήθεια ή στην χειρότερη περίπτωση να τους λύνουν τις ασκήσεις/εργασίες. Γιατί κι αυτό υπάρχει. Εκτός των άλλων, δεν είναι σε θέση, μάλλον, να γνωρίζουν τι ακριβώς κάνει ο κάθε καθηγητής, κάθε τμήματος και κάθε πανεπιστημίου ή τι ζητάει στο τελικό του. Όμοια μαθήματα δεν σημαίνει κι όμοια διδακτέα ύλη. Δεν θεωρώ πως προσφέρουν την βοήθεια που ενδεχομένως να νομίζουν οι φοιτητές πως είναι το ίδιο βοηθητική όσο, νομίζουν, πως είναι του Λυκείου. Όπως εξαπλώθηκε η "φήμη" ότι <<σε σχολή δίχως φροντιστήρια δεν μπαίνεις>>, έτσι και θα εξαπλωθεί αυτή που θα λέει <<χωρίς φροντιστήρια δεν βγαίνεις>>.


Από το καλάμι μου; Τι νομίζεις πως όλα πάνε τέλεια στις σπουδές μου ή στην σχολή μου γενικότερα;
Δηλαδή κάποιος για να εκφράσει κάτι θετικό πρέπει να είναι απελπισμένος και να χρωστάει 3-5-15 μαθήματα; Όσοι είμαστε ενάντια είμαστε οι γαμάτοι, οι χαλαροί ; Όλοι δυσκολεύονται, αλλά κάποιοι προσπαθούν, προσπαθούν περισσότερο.


Όλοι κάποια στιγμή θα συναντήσουμε κάποιο πρόβλημα με κάποιο μάθημα, θα πρέπει δηλαδή να καταφύγουμε στις ίδιες μεθόδους;
Υπάρχουν φοιτητές που λένε "παλούκια" μαθήματα που έδωσαν πανελλήνιες κι ενώ στις πανελλήνιες τα πήγαν καλά, στην εξεταστική απέτυχαν δις(κι όχι μόνο). Τι παίζει; Είναι "παλούκια" ή οι φοιτητές προτίμησαν την έξω-φοιτητική ζωή ; Να πάνε σε φροντιστήριο ή να στρώσουν κώλο και να διαβάσουν ;
Είναι πολύ εύκολο να μην διαβάζουμε, να αντιγράφουμε τις ασκήσεις μας από άλλους και μετά να "κλαιγόμαστε" γιατί ζοριζόμαστε, όμως το πρόβλημα τις περισσότερες φορές δεν είναι του μαθήματος ή του τρόπου διδασκαλίας του καθηγητή αλλά της στάσης μας.
Προφανώς δεν θέλω να κάνω κάποια προσωπική επίθεση, υπάρχουν εξαιρέσεις και πράγματα που δεν γνωρίζω. Μιλάω γενικά, για πράγματα που έχω βιώσει εδώ κι έναν χρόνο.


Κάτι πάρει στραβά, δεν νομίζεις; :P

Ναι, απλά σου λέω ότι οι μεταβλητές που δυσκολεύουν τον κάθε φοιτητή είναι τόσες πολλές, που αρκετές φορές δεν μπορούμε καν να σκεφτούμε ότι υπάρχουν, και κρίνουμε εκ του ασφαλούς.

Θα σου πω 2 περιπτώσεις που βίωσα προσωπικά και οδηγήθηκα να κάνω φροντιστήρια σε μερικά μαθήματα.
Μάθημα x εξαμήνου, το διαβάζω 1 μήνα, παράλληλα παρακολουθώ, πάω δίνω παίρνω 4. Εκείνη την εξεταστική από τα 300 άτομα που έδωσαν πέρασαν τα 10.
Από αυτά τα 10 άτομα για την ιστορία, οι 4 σίγουρα το πέρασαν με μηνύματα απ'έξω.
Το δίνω ξανά τις επόμενες εξεταστικές πάλι η ίδια ιστορία. Ε, δεν μπορούσα να αφιερώνω ξανά και ξανά και να "κόβω" χρόνο διαβάσματος από άλλα μαθήματα διαβάζοντας τόμους ολόκληρους για αυτό το μάθημα. Το κάνω μάθημα, και στην επόμενη (4η) εξεταστική περνάω.
Σε σκληρή αντιπαράθεση που είχα με τον καθηγητή στο μέλλον παίρνω περίπου την απάντηση "Εάν βάλω μόνο από αυτά που κάνω στο μάθημα, θα το περνάνε όλοι. Βάζω τέτοιας δυσκολίας θέματα για να χτυπήσω τα φροντιστήρια". Άντε βγάλε άκρη, και τι επίπτωση έχει αυτό στον μέσο φοιτητή που δεν έχει λ7 για φροντιστήρια.

Το άλλο είναι ότι για κάθε εξάμηνο που κάθομαι παραπάνω και νοικιάζω, πληρώνω ας πούμε ένα ρεαλιστικό νούμερο 2400(200 ενοίκιο και 200 να τρώω) ευρωπαϊκά. Πόσα εξάμηνα με παίρνει να το κάνω αυτό στους καιρούς που ζούμε; Δεν είναι λογικό να σκεφτεί κάποιος "Ε, με 240/μάθημα, κάνω 10 παλούκια που τα περνάω σίγουρα, τα καταλαβαίνω, και ελαφρύνω τους δικούς μου από όλα τα εξάμηνα που θα κρατιόμουν πίσω; Άσε ότι μένω πίσω στη ζωή μου μετά το πτυχίο και στα σχέδιά μου". Και πίστεψέ με, δεν είναι ότι έχω τεμπελιάσει ή ότι δεν μου κόβει ή δεν ξέρω εγώ τι. Είναι σύνηθες το να χρωστάει κάποιος μετά το 5ο έτος σπουδών (τουλάχιστον στη σχολή μου έτσι) πάνω από 15 μαθήματα για πτυχίο. Το ότι κάποιοι το καταφέρνουν και χωρίς βοήθεια, είναι σαν να μου δίνει κάποιος το παράδειγμα των 20-30 ατόμων που πάντα θα υπάρχουν κάθε χρονιά στις πανελλήνιες και γράφουν περι τα 20χιλιάρικα και να κρίνει με βάση αυτούς.

Το πρόβλημα δεν έγκειται στο ότι υπάρχουν φροντιστήρια. Είναι αναμενόμενο να συμβεί όταν υπάρχει ζήτηση ή ανάγκη.
Εστιάζω στις παθογένειες που οδηγούν σε αυτή τη "λύση", καθώς και το πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα στη ρίζα του, σαν φοιτητές από τη δική μας σκοπιά, και αυτό αποτελεί μία συζήτηση από μόνο του.

Προσωπικά πάντως για να κλείνω, μπορώ να πω ότι έμαθα αρκετά πράγματα που ούτε με σφαίρες δεν θα τα διδασκόμουν στη σχολή (και πίστεψέ με, κρατάω καθημερινή επαφή με τη σχολή), τόσο θεωρητικά αλλά και πρακτικά, και τα πέρασα τα μαθήματα με έναν εύλογο κόπο και καλούς βαθμούς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
Καθώς πολλοί κατακρίνουν την ανάγκη πολλών φοιτητών για φροντιστηριακά μαθήματα με σκοπό να περάσουν τα μαθήματά τους, ανάμεσά τους και εγώ, προσπαθώ να έχω μια ισορροπημένη γνώμη. Ναι μεν αρκετοί όσο περνάνε τα χρόνια, ειδικά στις εποχές των social media (δεν ξέρω αν συνδέεται) αναζητούν τη φροντιστηριακή στήριξη. Αυτό συνήθως οφείλεται ότι μπορεί να μη διαβάζουν όσο πρέπει, να μην χρησιμοποιούν το διαδίκτυο σωστά προς κάλυψη κενών κλπ. Υπάρχει όμως και η άλλη άποψη, που συνήθως παραλείπεται. Σε πολλά Τμήματα το διδακτικό πλαίσιο είναι κακής ποιότητας, οι διδάσκοντες απέχουν πολύ από τους φοιτητές σε κάθε επίπεδο επικοινωνίας, αρκετοί φοιτητές αναγκάζονται να εργάζονται κατά τη διάρκεια των σπουδών τους (λόγω της υφιστάμενης κατάστασης) και δεν έχουν τον απαιτούμενο χρόνο μελέτης. Επειδή κάποιοι εδώ μέσα την έχετε δει "ερευνητές με διδακτορικό από το 1ο εξάμηνο" να ξέρετε ότι στο διαφημισμένο εξωτερικό, υπάρχουν tuitions εξτρά από τις βασικές διαλέξεις για αδύναμους φοιτητές σε όλα τα Πανεπιστήμια ή τουλάχιστον στα περισσότερα. Το κάθε Τμήμα έχει εξωτερικούς συνεργάτες επί πληρωμή, που συμπληρώνουν αδυναμίες φοιτητών που ανήκουν σε ειδικές περιπτώσεις. Πουθενά δεν είναι κατακριτέα η φροντιστηριακή στήριξη. Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι η φροντιστηριακή στήριξη αποτελεί δικαιολογία της κακής ποιότητας (ως αποποίηση των ευθυνών που χρεώνονται αποκλειστικά στα μέλη ΔΕΠ και στο Πανεπιστήμιο) και γίνεται αδιευκρίνιστα χωρίς σαφή κριτήρια εκ μέρους του Τμήματος του Πανεπιστημίου ως προς τους φοιτητές του. Ας ξεκινήσουμε κάποτε να συζητάμε θέματα όπως για ποιο λόγο σε αρκετά Τμήματα το ποσοστό αποτυχίας των φοιτητών στις εξεταστικές να αγγίζει το 90% και το Τμήμα να αδιαφορεί τελείως. Θα ήθελα μια απάντηση από τους "αριστούχους-ερευνητές πρωτοετείς" που τα ξέρουν όλα για όλους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Βασικά πολλοί πηγαίνουν στα φροντιστήρια ακριβώς επειδή δεν θέλουν/μπορούν να απογαλακτιστούν από την λογική του σχολείου. Και ίσως με δεδομένα πολλών σχολών αυτό να μην είναι κατακριτέο, ωστόσο τα παιδιά δεν μαθαίνουν να διαβάζουν και να ψάχνονται μόνοι τους αν από το Α' ή Β' εξάμηνο κάνουν άκριτα διάφορα φροντιστήρια (ξέρω και τέτοιες περιπτώσεις).

Φυσικά αν είναι να έχεις κάποιον καθηγητή που βάζει θέματα δυσκολίας υπερτριπλάσιας από αυτά που διδάσκει επειδή ένα 2% κάνει φροντιστήριο και μπορεί να τα λύσει, ναι να πας φροντιστήριο. Ή αν σου έχουν μείνει 1-2 μαθήματα για πτυχίο τα οποία τα έχεις χιλιοδώσει και για τους χ,ψ λόγους δεν τα περνάς, να κάνεις φροντιστήριο, να πάρεις το πτυχίο και να ξενοιάσεις. Εντάξει τι να κάνουμε είναι κάποια λεφτά αλλά δεν θα πάει η ζωή μας όλη πίσω για 2 από τα 50 μαθήματα που κάνουμε σε 4-5 χρόνια.

Όμως βλέπω και την λογική του βολεψάκια "ε κόπηκα, νταξ δεν πολυδιάβασα, αλλά δεν γαμιέται θα κάνω φροντιστήριο και θα το περάσω". Δηλαδή ελάχιστη ή μηδαμινή προσπάθεια και μετά στροφή στην εύκολη λύση. Αυτό για μένα για ενήλικο άνθρωπο είναι κατακριτέο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Νομίζω πως εκτός από τα φροντιστήρια υπάρχουν κι άλλες λύσεις στις οποίες μπορούμε να καταφύγουμε. Αν δεν αποδώσουν βλέπουμε, αν όμως δεν τους δώσουμε μια ευκαιρία, είναι άσκοπο να λέμε ότι είναι απαραίτητο το φροντιστήριο. Δεν γίνεται όποτε ζοριζόμαστε να τρέχουμε στον φροντιστή επειδή βαριόμαστε να το ψάξουμε περισσότερο μόνοι.

Τέτοιες λύσεις είναι:
1) Απασχόληση του καθηγητή ή των βοηθών του μαθήματος σε ελεύθερες ώρες ή μέσω e-mail σχετικά με το τι δεν καταλαβαίνουμε.
2) Βιβλία από την βιβλιοθήκη ώστε να πάρουμε μια πιο σφαιρική εικόνα των όσων διδασκόμαστε.
3) Βοήθεια από συμφοιτητές μας, που ενδεχομένως να πέρασαν και το εκάστοτε μάθημα, σχετικά με όσα δεν καταλαβαίνουμε.
4) Βοήθεια από το διαδίκτυο. Υπάρχουν πολλές βίντεο-διαλέξεις, ειδικά από ξένα πανεπιστήμια/καθηγητές, όπου είναι σε θέση να μας εξηγήσουν αναλυτικά τα <<περίεργα>> κομμάτια κι όχι μόνο.
Οι φροντιστές δεν είναι μάγοι ούτε έχουν κάποια παραπάνω ικανότητα από (όλους) τους διδάσκοντες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EmilyGioti

Νεοφερμένος

Η EmilyGioti αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
1ον εργαζομαι σε φροντιστηριο ξενων γλωσσων δεν χρειαζεται να ξανασκεφτω κατι. Λογω εργασιας δεν μπορω να παρακολουθησω μερικα μαθηματα. Και ναι χρειαζομαι φροντιστηριο γιατι θελω το πτυχιο μου να εχει τουλαχιστον βαθμο 8 και πανω. Δυστυχως τα ΤΕΙ και οχι μονο αλλα και Πανεπιστημια αδυνατουν να προσφερουν καποιες γνωσεις όταν στην ταξη επικρατει ενας χαμος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZETAXA

Δραστήριο μέλος

Η ZETAXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 695 μηνύματα.
Προσωπικά τα θεωρώ πεταμένα λεφτά να πληρώνεις για να πάρεις πτυχίο, ενώ θα μπορούσες να διαθέσεις τα ποσά αυτά κάπου περισσότερο αξιόλογα. Καθυστερείς βέβαια να πάρεις πτυχίο... να πάρει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EmilyGioti

Νεοφερμένος

Η EmilyGioti αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
πεταμενα λεφτα δεν ειναι. πεταμενος χρονος ειναι ομως να πηγαινεις σχολη και να μην γινονται μαθηματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZETAXA

Δραστήριο μέλος

Η ZETAXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 695 μηνύματα.
πεταμενα λεφτα δεν ειναι. πεταμενος χρονος ειναι ομως να πηγαινεις σχολη και να μην γινονται μαθηματα






Όπως στο σχολείο δηλαδή, πηγαίναμε σχολείο και φροντιστήριο τότε, θα πάμε σχολή και φροντιστήριο τώρα?
Μα πως δεν είναι πεταμένα λεφτά, ακόμη και να μπορείς να τα δώσεις μη μου πεις ότι δε θα ήθελες να τα διαθέσεις κάπου αλλού οπουδήποτε.

Δε φτάνει που είμαστε η μοναδική χώρα στον κόσμο που πληρώνει φροντιστήρια για ξένες γλώσσες και μέση εκπαίδευση, είναι δυνατόν να πληρώνουμε και στο πανεπιστήμιο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Δυστυχως τα ΤΕΙ και οχι μονο αλλα και Πανεπιστημια αδυνατουν να προσφερουν καποιες γνωσεις όταν στην ταξη επικρατει ενας χαμος.

Εντάξει, νομίζω πως τώρα φτάνουμε στο όριο της υπερβολής.
Νομίζω πως οι καθηγητές, οφείλουν και το κάνουν, επιβάλλουν τάξη όποτε απαιτείται.
Έπειτα, μετά τον πρώτο μήνα + τα αμφιθέατρα αδειάζουν. Οι αίθουσες είναι ακόμη πιο άδειες
αφού εκεί κάνουν μάθημα συνήθως επιλογής με λιγότερους φοιτητές.

Δεν μπορώ να πιστέψω πως μια σοβαρή σχολή(όσο μπορεί να είναι μια ελληνική) δεν προσφέρει κάποια στοιχειώδη πράγματα. Στην τελική κάτσε πρώτη θέση όχι τελευταία που εκεί γίνεται ο κακός χαμός πολλές φορές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Δικαίωμα κάθε καθηγητή είναι να χρεώνει όσο θέλει τον φοιτητή. Αν μερικοί χρεώνουν 180 το μάθημα και έχουν ζήτηση τότε μαγκιά τους. Πιστεύω ότι αν ένας φοιτητής διαβάζει συνέχεια και παρακολουθεί τα μαθήματα τότε δεν υπάρχει περίπτωση να αποτύχει. Θεωρώ όσοι πάνε φροντιστήρια δεν ξέρουν να διαβάζουν και ουσιαστικά παιδιά ο φροντιστής δεν κάνει τίποτα άλλο από το να σου μάθει μεθοδολογία είστε μεγάλοι ώστε να βρείτε τρόπο να διαβάσετε μόνοι σας (ακόμα και αν σας πάρει 3πλάσιο χρόνιο θα είναι πιο καλό ειδικά στα μελλοντικά μαθήματα). Εγώ όταν σε ένα μάθημα δυσκολεύομαι ξέρω ότι δε φταίω εγώ για αυτό τον λόγο απλά διαβάζω από άλλο βιβλίο και χρησιμοποιώ απλά το βιβλίο των καθηγητών ως οδηγό. Τα περισσότερα βιβλία στην ιατρική που είμαι είναι σκουπίδια και κάνουν πολλα 100ρικα ευτυχώς έχω βρει πολλά καλά βιβλία φτηνά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

EmilyGioti

Νεοφερμένος

Η EmilyGioti αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
αλλο ιατρικη και αλλο διοικηση επιχειρησεων

θεωρω οτι εκει αντιμετωπιζονται τα μαθηματα με σοβαροτητα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
Νομίζω πως εκτός από τα φροντιστήρια υπάρχουν κι άλλες λύσεις στις οποίες μπορούμε να καταφύγουμε. Αν δεν αποδώσουν βλέπουμε, αν όμως δεν τους δώσουμε μια ευκαιρία, είναι άσκοπο να λέμε ότι είναι απαραίτητο το φροντιστήριο. Δεν γίνεται όποτε ζοριζόμαστε να τρέχουμε στον φροντιστή επειδή βαριόμαστε να το ψάξουμε περισσότερο μόνοι.

Τέτοιες λύσεις είναι:
1) Απασχόληση του καθηγητή ή των βοηθών του μαθήματος σε ελεύθερες ώρες ή μέσω e-mail σχετικά με το τι δεν καταλαβαίνουμε.
2) Βιβλία από την βιβλιοθήκη ώστε να πάρουμε μια πιο σφαιρική εικόνα των όσων διδασκόμαστε.
3) Βοήθεια από συμφοιτητές μας, που ενδεχομένως να πέρασαν και το εκάστοτε μάθημα, σχετικά με όσα δεν καταλαβαίνουμε.
4) Βοήθεια από το διαδίκτυο. Υπάρχουν πολλές βίντεο-διαλέξεις, ειδικά από ξένα πανεπιστήμια/καθηγητές, όπου είναι σε θέση να μας εξηγήσουν αναλυτικά τα <<περίεργα>> κομμάτια κι όχι μόνο.
Οι φροντιστές δεν είναι μάγοι ούτε έχουν κάποια παραπάνω ικανότητα από (όλους) τους διδάσκοντες.

Οι λύσεις 1-4 που παραθέτεις, δεν είναι διαθέσιμες στον ίδιο βαθμό σε όλα τα Ελληνικά Πανεπιστήμια. Δεν σημαίνει ότι καθώς στην Κρήτη λειτουργείτε έτσι, είναι ο κανόνας. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.


Οι λύσεις 1-4 που παραθέτεις, δεν είναι διαθέσιμες στον ίδιο βαθμό σε όλα τα Ελληνικά Πανεπιστήμια. Δεν σημαίνει ότι καθώς στην Κρήτη λειτουργείτε έτσι, είναι ο κανόνας. :)

Να υποθέσω δηλαδή πως μόνο οι φοιτητές της Κρήτης έχουν ίντερνετ, συμφοιτητές και εμαιλ. Μόνο εμείς έχουμε βιβλιοθήκη και καθηγητές που δεν έχουν κρεμάσει ταμπέλα στον λαιμό τους όπου αναφέρει «Μείνετε μακριά μου, δεν ξέρω, δεν απαντώ».
Μόνο εμείς έχουμε βοηθούς μαθημάτων. Στα άλλα τμήματα οι καθηγητές κάνουν τα πάντα, προλαβαίνουν τα πάντα, δεν έχουν άλλες ασχολίες.
Αλλά να λύσουν απορίες δεν ξέρουν, δεν θέλουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
Mπορώ να σου πω πολλά παραδείγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Φοιτητής που κάνει φροντιστήρια για να περνάει τα μαθήματα, κατά την άποψή μου έχει χάσει τελείως το νόημα της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Δεν είναι λύκειο το πανεπιστήμιο να σου βάζει ο καθηγητής ασκήσεις για το σπίτι και να σε εξετάζει αν τις έκανες την άλλη μέρα. Το όλο νόημα του πανεπιστημίου είναι να αποκτήσεις επιστημονική κατάρτιση πάνω στο τομέα σου, δηλαδή να μάθεις να ερευνάς, αυτό το μαθαίνεις ερευνώντας και διαβάζοντας μόνος σου, όχι κάνοντας φροντιστήριο. Απλά οι περισσότεροι βλέπουν το πτυχίο σαν ένα χαρτί που θα τους βάλει σε μια δουλειά γι' αυτό κάνουν και τα φροντιστήρια για να το πάρουν. Μετά βέβαια αναρωτιούνται γιατί αυτό το χαρτί δεν έχει καμιά αξία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,890 μηνύματα.
Φοιτητής που κάνει φροντιστήρια για να περνάει τα μαθήματα, κατά την άποψή μου έχει χάσει τελείως το νόημα της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Δεν είναι λύκειο το πανεπιστήμιο να σου βάζει ο καθηγητής ασκήσεις για το σπίτι και να σε εξετάζει αν τις έκανες την άλλη μέρα. Το όλο νόημα του πανεπιστημίου είναι να αποκτήσεις επιστημονική κατάρτιση πάνω στο τομέα σου, δηλαδή να μάθεις να ερευνάς, αυτό το μαθαίνεις ερευνώντας και διαβάζοντας μόνος σου, όχι κάνοντας φροντιστήριο. Απλά οι περισσότεροι βλέπουν το πτυχίο σαν ένα χαρτί που θα τους βάλει σε μια δουλειά γι' αυτό κάνουν και τα φροντιστήρια για να το πάρουν. Μετά βέβαια αναρωτιούνται γιατί αυτό το χαρτί δεν έχει καμιά αξία...

Βασικά κατά τη γνώμη μου εγώ που κάνω φροντιστήρια (μέσα στη σχολή) είναι για να πάρω και μια γνώση παραπάνω η να θυμίσω κάτι που ξέχασα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis econ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο panagiotis econ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 806 μηνύματα.
Φοιτητής που κάνει φροντιστήρια για να περνάει τα μαθήματα, κατά την άποψή μου έχει χάσει τελείως το νόημα της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Δεν είναι λύκειο το πανεπιστήμιο να σου βάζει ο καθηγητής ασκήσεις για το σπίτι και να σε εξετάζει αν τις έκανες την άλλη μέρα. Το όλο νόημα του πανεπιστημίου είναι να αποκτήσεις επιστημονική κατάρτιση πάνω στο τομέα σου, δηλαδή να μάθεις να ερευνάς, αυτό το μαθαίνεις ερευνώντας και διαβάζοντας μόνος σου, όχι κάνοντας φροντιστήριο. Απλά οι περισσότεροι βλέπουν το πτυχίο σαν ένα χαρτί που θα τους βάλει σε μια δουλειά γι' αυτό κάνουν και τα φροντιστήρια για να το πάρουν. Μετά βέβαια αναρωτιούνται γιατί αυτό το χαρτί δεν έχει καμιά αξία...

Συμφωνω..Κι εγω κανω πρωτη φορα φροντιστηριο σε ενα μαθημα και ντρεπομαι που το λεω ΑΛΛΑ οταν εχεις ενα καθηγητη που μπαινει στην αιθουσα και λεει στους φοιτητες "βαριεμαι να κανω μαθημα αλλα ειναι μερος του συμβολαιου που υπεγραψα πριν καποια χρονια και ειμαι υποχρεωμενος να το κανω", μιλαει ισα-ισα για να τον ακουνε στις 2 πρωτες σειρες και το συγγραμμα ειναι δικο του βιβλιο το οποιο πραγματικα ΔΕΝ διαβαζεται τι αλλο μπορει να κανει ο φοιτητης?

Για να μην πω πως οταν πηγα στο γραφειο του για απορια(στις ωρες γραφειου που εχει ο ιδιος ανακοινωσει) μου ειπε "μονο 1 λεπτο γιατι εχω πολλη δουλεια"... Επισης ερευνητικα ειναι πατος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,890 μηνύματα.
Συμφωνω..Κι εγω κανω πρωτη φορα φροντιστηριο σε ενα μαθημα και ντρεπομαι που το λεω ΑΛΛΑ οταν εχεις ενα καθηγητη που μπαινει στην αιθουσα και λεει στους φοιτητες "βαριεμαι να κανω μαθημα αλλα ειναι μερος του συμβολαιου που υπεγραψα πριν καποια χρονια και ειμαι υποχρεωμενος να το κανω", μιλαει ισα-ισα για να τον ακουνε στις 2 πρωτες σειρες και το συγγραμμα ειναι δικο του βιβλιο το οποιο πραγματικα ΔΕΝ διαβαζεται τι αλλο μπορει να κανει ο φοιτητης?

Για να μην πω πως οταν πηγα στο γραφειο του για απορια(στις ωρες γραφειου που εχει ο ιδιος ανακοινωσει) μου ειπε "μονο 1 λεπτο γιατι εχω πολλη δουλεια"... Επισης ερευνητικα ειναι πατος

Τέτοιοι είναι απαράδεκτοι να βρίσκονται στο δημόσιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top