Gareth
Δραστήριο μέλος
ένα θα πω.
ο κάθε άριστος μαθητής μπαίνει πανεπιστήμιο με όνειρα να πάρει πτυχίο με 9-10.
μπαίνει.
γνωρίζει τη σχολή. τους καθηγητές. την όλη νοοτροπία. κάνει παρέες. βγαίνει έξω.
αρχίζει να του φαίνεται και το 8 καλό.
το 7.
το 6.
Ωραίως!!!
Καλά τα λες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Raiseonce
Δραστήριο μέλος
Αλλά αν θες να περνάς όλα τα μαθήματα με 5,6,7άρια δε μπορώ να ακούω πως πρέπει να μη σηκώνεις κεφάλι από το βιβλίο και άλλες υπερβολές.Ένα σωστό πρόγραμμα θέλει και μόνο στις εξετάσεις θα πιεστείς και όλη μέρα θα διαβάζεις.
Δε χρωστάω κανένα μάθημα μπαίνοντας στο 4ο έτος και τις μόνες περιόδους που ένοιωθα πίεση ήταν οι εξεταστικές.Διάβαζα και όλο το εξάμηνο αλλά είχα χρόνο να κάνω και άλλα πράγματα.Χρόνο δε θα βρίσκει εύκολα κανείς μόνο αν δουλεύει παράλληλα με τις σπουδές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Raiseonce
Δραστήριο μέλος
Σε κάποια Τμήματα διαβάζεις για 10, και γράφεις...5!
Η αλήθεια είναι ότι σε σχολές θετικών επιστημών και κυρίως στα φυσικομαθηματικά υπάρχουν κάποιες ιδιαιτερότητες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Η αλήθεια είναι ότι σε σχολές θετικών επιστημών και κυρίως στα φυσικομαθηματικά υπάρχουν κάποιες ιδιαιτερότητες.
Το οποίο η αγορά εργασίας δεν κατανοεί. Βλέπει αδιακρίτως βαθμούς...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Raiseonce
Δραστήριο μέλος
Το οποίο η αγορά εργασίας δεν κατανοεί. Βλέπει αδιακρίτως βαθμούς...
Για μένα πιο πολύ σημασία έχει η απόδοση σε συνάρτηση με το χρόνο.
Δηλαδή δε θα με ενδιέφερε τόσο αν κάποιος τέλειωσε με 9 αλλά έκανε διπλάσια χρόνια να τελειώσει.
Θα προτιμούσα κάποιον που τέλειωσε κανονικά(ούτε μια εξεταστική αργότερα) κι ας πήρε με 5 το πτυχίο.Αυτό μου δείχνει πως ξέρει να οργανώσει σωστά τη δουλειά του και να την τελειώσει σε σωστό χρόνο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Για μένα πιο πολύ σημασία έχει η απόδοση σε συνάρτηση με το χρόνο.
Δηλαδή δε θα με ενδιέφερε τόσο αν κάποιος τέλειωσε με 9 αλλά έκανε διπλάσια χρόνια να τελειώσει.
Θα προτιμούσα κάποιον που τέλειωσε κανονικά(ούτε μια εξεταστική αργότερα) κι ας πήρε με 5 το πτυχίο.Αυτό μου δείχνει πως ξέρει να οργανώσει σωστά τη δουλειά του και να την τελειώσει σε σωστό χρόνο.
Σε παλιότερες εποχές, λόγω του περιοδικού φυσικού φαινομένου των καταλήψεων για πλάκα, είχαν χαθεί πολλές εξεταστικές και εξάμηνα. Σκέψου ότι δεύτερο έτος δεν έκανα ποτέ. Το πρώτο έτος μου ήταν ουσιαστικό στο 3ο έτος και παρ' όλα αυτά (με βάση και άλλες επόμενες καταλήψεις,...κλπ) δεν καθυστέρησα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Raiseonce
Δραστήριο μέλος
Σε παλιότερες εποχές, λόγω του περιοδικού φυσικού φαινομένου των καταλήψεων για πλάκα, είχαν χαθεί πολλές εξεταστικές και εξάμηνα. Σκέψου ότι δεύτερο έτος δεν έκανα ποτέ. Το πρώτο έτος μου ήταν ουσιαστικό στο 3ο έτος και παρ' όλα αυτά δεν καθυστέρησα.
Αν υπήρχαν καταλήψεις τότε είναι ακόμα πιο αξιέπαινοι όσοι τέλειωσαν κανονικά.
Αλλά δεν το είπα για σένα.Άλλωστε δεν ήξερα τι έχεις κάνει.Γενικά μιλούσα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Αν υπήρχαν καταλήψεις τότε είναι ακόμα πιο αξιέπαινοι όσοι τέλειωσαν κανονικά.
Αλλά δεν το είπα για σένα.Άλλωστε δεν ήξερα τι έχεις κάνει.Γενικά μιλούσα.
Επειδή παρακολουθώ ακόμη τα τεκταινόμενα στο Τμήμα μου, βλέπω ότι οι επιδόσεις των φοιτητών είναι πολύ κακές ασχέτως αν τα τελευταία 2-3 χρόνια υπάρχει σχετική ηρεμία. Καμία σχέση με παλιότερα, όπου κάθε βδομάδα δεν ξέραμε αν θα κάνουμε σίγουρα μάθημα επειδή η πολιτική επικαιρότητα "πούλαγε". Υπήρχε ένα χάος στο πρόγραμμα. Ύλη κακοδιδαγμένη, θέματα άκυρα. Υπήρχε πάντα ο ίσκιος "πλαίσιο για κατάληψη". Θεωρώ ότι η τωρινή γενιά φοιτητών (1ου-2ου έτους) δεν έχει καμία δικαιολογία για τις αποτυχίες στα μαθήματα. Ίσα-ίσα διαπιστώνω και μια "αλλαγή" των καθηγητών με περισσότερο πνεύμα βοήθειας, δίνουν επιπλέον σημειώσεις, απαντάνε σε mail απορίας, κάνουν επιπλέον δίωρα ασκήσεων...πράγματα λιγάκι πρωτόγνωρα για τα Ελληνικά δεδομένα. Μήπως έπρεπε να η χώρα μας να μπει σε δημοσιονομικό έλεγχο για να αλλάξουν οι σάπιες νοοτροπίες;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ρεμέδιος
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Ας ξεκινήσουν οι καταλήψεις και οι καινούργιες παρέες και το δίλημμα αυτό θα σου φαίνεται αστείο. Επειδή όμως είμαστε δέσμιοι της συνήθειας και εσύ όπως κατάλαβα γούσταρες το διάβασμα, φρόντισε τουλάχιστον να ζήσεις την φοιτητικη ζωη. Θα είναι αναμνήσεις που θα θυμασαι μια ζωη.
Την έζησα. Πάμε για άλλα τώρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.