Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.

08-11-12

20:47
Ο Μακης συμμετεχοντας στις πορειες και στα σωματεια εξυπηρετει ταυτοχρονα συμφεροντα αντιπολιτευτικων πολιτικων σχηματισμων, που υποστηριζουν ακομα και χρηματικα τετοιες ενεργειες,επιζητωντας την εξουσια.Δυστυχως τα ορια δεν ειναι τοσο ευδιακριτα.
Να φανταστώ δεν έχεις συμμετάσχει ποτέ σε συλλογική διεκδίκηση,σωστά?Τα σωματεία και οι σύλλογοι έχουν ταξικά χαρακτηριστικά,όχι κομματικά.Συμμετέχεις στο σωματείο/σύλλογό σου ως εργαζόμενος/φοιτητής αντίστοιχα,και έχεις το δικαίωμα ψήφου και γνώμης.Το ότι μπορούν να δρουν εντός τους κομματικοί σχηματισμοί είναι άλλο ζήτημα,καθώς ούτε τους ανήκει το σωματείο/σύλλογος,ούτε είσαι υποχρεωμένος να ακολουθήσεις τη γραμμή τους,αντιθέτως μπορείς να προτείνεις τη δική σου άποψη.
Θα σου πω για το ασυλο.Μονο και μονο που μπαινει ο καθενας(φοιτητης και μη) και βρωμιζει τους τοιχους και τις τουαλετες φτανει.Ασε τον εργαστηριακο εξοπλισμο που καθε τοσο εξαφανιζεται απο τις αιθουσες.
Παντα θα βρισκονται καποιοι που ξεφευγουν και δημιουργουν ζημιες.Δεν πρεπει να υπαρχει ενα οριο για αυτους;
Περίεργο,γιατί και έξω απ'τα πανεπιστήμια που δεν υπάρχει άσυλο,οι τουαλέτες και οι τοίχοι μέσα στη βρώμα είναι (αν και θεωρώ τελείως ανούσιο να ασχολούμαι με αυτό,καθώς κατά τη γνώμη μου ένα πανεπιστήμιο έχει πολύ πιο ουσιώδη προβλήματα να αντιμετωπίσει από λερωμένους τοίχους).Πολύ απλά,εκτός και αν βάλεις έναν μπάτσο σε κάθε γωνία,πάντα θα υπάρχει η περίπτωση να μπορεί κάποιος να κάνει κάτι γρήγορα και στη συνέχεια να φύγει κύριος.
Ο λόγος που "πάντα θα βρίσκονται κάποιοι που ξεφεύγουν και δημιουργούν ζημιές",δεν είναι η απουσία των μπάτσων (αυτή είναι μια τελείως αστυνομικίστικη αντίληψη της πραγματικότητας,something that you'd expect to hear απ'τον τελευταίο χωριάτη υπαστυφύλακα,σε στυλ "αν δεν υπήρχαμε εμείς να τους ρίχνουμε και κανά γερό μπερντάκι που και που,αυτά τα ρεμάλια θα κάναν ό,τι θέλανε") δεν είναι με μια επιφανειακή ανάγνωση,που δεν στέκεται πουθενά,απλώς ότι "κάποιοι φοιτητές δεν σέβονται το πανεπιστήμιο",αλλά κάτι που πηγάζει από μια βαθύτερη,πραγματική κατάσταση,το ότι το πανεπιστήμιο δεν σέβεται τους φοιτητές in the first place.Οι φοιτητές come & go,ενώ το πανεπιστήμιο existed before them & will exist after them.Το ίδιο το προφίλ του πανεπιστημίου,απαξιώνει τον φοιτητή και δεν εμπνέει κανένα σεβασμό (περισσότερα σχετικά με το τι θεωρώ εγώ ως μερικές απ'τις σοβαρότερες παθογένειες των πανεπιστημίων στην Ελλάδα,εδώ,δεύτερη παράγραφος,though take some time & read it all,it clarifies a lot my view on greek universities).
Απο κει και περα ειναι λογικο οτι αν καταργηθει το ασυλο,θα υπαρξουν ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ περιστατικα μπατσων,που θα τραμπουκιζουν φοιτητες χωρις προφανη λογο,επειδη απλα μπορουν.Οπως δυστυχως γινεται σε οποιοδηποτε χωρο.
Μεμονωμένα περιστατικά?Που ζεις?Ποιος νομίζεις ότι είναι ο ρόλος της αστυνομίας?Η κατάσταση είναι απλή:με την κατάργηση του ασύλου,η διοίκηση του πανεπιστημίου έχει το δικαίωμα να καλεί την αστυνομία όποτε θέλει,ώστε να καταστέλλει κάθετι,χωρίς καμία εξήγηση.Το μόνο που τους νοιάζει,όπως πάντα,είναι η καταστολή όλων των αγωνιζόμενων τμημάτων της κοινωνίας.Μόλις ένας χρόνος πέρασε απ'τον νόμο Διαμαντοπούλου,και ήδη έχουμε τα πρώτα περιστατικά αυθαιρεσίας,δες εδώ και εδώ.
To θεμα ειναι να χτυπηθει το προβλημα της καταχρηση εξουσιας των αστυνομικων υπαλληλων στη ριζα του.Οχι να κραταμε δεσμιο το χωρο του πανεπιστημιου που εξυπηρετει χιλιαδες κοσμου,για να εχουμε την ψευδαισθηση οτι ειμαστε ελευθεροι ή αλλαζουμε την κατασταση.
Το πρόβλημα δεν είναι η κατάχρηση εξουσίας απ'την αστυνομία,το πρόβλημα είναι ο ρόλος της αστυνομίας.Η αστυνομία αποτελεί το όργανο επιβολής της αστικής κυριαρχίας στην κοινωνία.Το να υπάρχει άσυλο σε έναν χώρο που παραδοσιακά αποτελεί birthplace καινοτόμων ρευμάτων πολιτικού ακτιβισμού,είναι μια κατάκτηση των λαϊκών κινημάτων που το κράτος προσπαθεί χρόνια να πάρει πίσω,και οφείλουμε να την υπερασπιστούμε.
Κανεις δεν ειπε οτι το concept της ιδωτικης χρηματοδοτησης ειναι ιδανικο.Ειναι ομως στη πραξη το πιο λειτουργικο μοντελο,που προσφερει στον επιστημονα τα εργαλεια για τη δουλεια του.Ακομα και να κλεισει ενα τμημα,οπως λες,οι εργαζομενοι σχεδον σιγουρα θα βρουν ενα αλλο περιβαλλον .
Αν είναι το πιο λειτουργικό μοντέλο,γιατί τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου ζητάνε να περιοριστεί η δράση των εταιρειών,γιατί τους επιβάλλουν τι έρευνες θα κάνουν και in certain occasions φτάνουν στο σημείο να παραποιούν τα αποτελέσματα?Γιατί συνεχώς παντού τα δίδακτρα αυξάνονται?Γιατί οι φοιτητές βρίσκονται υπερχρεωμένοι απ'τα so called "student loans" και δεν μπορούν να τα εξοφλήσουν ακόμα και χρόνια μετά το πέρας των σπουδών τους?
Το ότι οι εργαζόμενοι σχεδόν σίγουρα θα βρουν ένα άλλο περιβάλλον,πήγαινε πες το στις στρατιές των χρόνια ανέργων σ'όλο το δυτικό κόσμο,που ολοένα και αυξάνονται.Το θεωρώ τουλάχιστον αστείο στην παρούσα φάση να λες ότι το να χάσεις τη δουλειά σου δεν είναι τίποτα,θα βρεις σίγουρα μια άλλη και ενδυναμώνει την πεποιθησή μου ότι δεν έχεις ιδέα για τι μιλάς και απλά ζεις σε γυάλα.
.
Τα πειραματα του cern ειναι profitable;Δεν νομιζω.Αλλα πολλες εταιριες χρηματοδοτουν,αυτη και παρομοιες ερευνες με το ρισκο τα ευρηματα να μην τους αποφερουν κερδη.
Το οτι καποιοι οργανισμοι θα κερδισουν χρηματικα,δεν αναιρει την προσφορα του επιστημονα στο κοινωνικο συνολο.Προκειται απλα για μια διαδικασια,δουναι και λαβειν.
!!!Please,do me a favor and do a quick research before you say things.Το CERN δεν χρηματοδοτείται από εταιρείες,το funding του προέρχεται απ'την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το ζήτημα είναι ότι αυτό που συστηματικά αποδεικνύεται,είναι ότι για τη μια φορά που το κέρδος μιας εταιρείας comes along with contribution για το κοινωνικό σύνολο,υπάρχουν άλλες πέντε που γίνεται το αντίθετο.
Και κατι τελευταιο.Η γνωση δεν λαμβανεται μοναχα στα πλαισια του πανεπιστημιου.Υπαρχει διαθεσιμη παντου για οποιον πραγματικα τη θελει.Αυτο για τη συζητηση περι εξειδικευμενων πτυχιων.
Τελείως άσχετο αυτό.Η κοινωνία,θεσμοθετεί τριτοβάθμια εκπαίδευση,οφείλει να βγάζει πλήρως καταρτισμένους επιστήμονες,ανεξάρτητα με τις προσωπικές τους επιλογές,διαφορετικά ας την καταργήσουμε τελείως και ας διαβάζει ο καθένας μόνος του.Θα εμπιστευόσουν τον κάθε αυτοδίδακτο?I wouldn't.Εκπαιδευτικό σύστημα πάει να πει συστηματοποιημένη και συμπυκνωμένη γνώση χιλιάδων ετών,αντί να περπατάμε ο καθένας μόνος του σαν βλάκες.
Υ.Γ Θα μπορουσες να μου εξηγησεις λιγο πιο αναλυτικα,γαιτι ο νομος ειναι δομικα εναντιον μας;
Πολύ επιγραμματικά,ο νόμος Διαμαντοπούλου δεν είναι παρά το μνημόνιο στην Παιδεία.Περικοπές συγγραμμάτων,παραθυράκι για δίδακτρα,μερική ιδιωτικοποίηση των πανεπιστημίων,εντατικοποίηση των σπουδών κοκ.Όπως όλα τα στρώματα του λαού εξαθλιώνονται,το ίδιο γίνεται και με τους φοιτητές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.