Φθείρει τους μαθητές το εκπαιδευτικό σύστημα;

vickaki-4

Δραστήριο μέλος

Η BIKY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
Η παραπαιδεία απορρέει από την έλλειψη παιδείας.
ακριβως κρουκ!αρα εχουμε ελλειπης παιδεια ή ακομα καλυτερα ελλειπεις αποψεις και μετρα για την καλυτερευση της παιδεια με αποτελεσμα να οδηγουμαστε αναγκαστικα στα φροντιστηρια για να καλυψουμε οτι αδυνατει να καλυψει το σχολειο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Άλλο ελλιπής παιδεία και άλλο ελλιπές εκπαιδευτικό σύστημα.

Έχουμε ελλιπή παιδεία, επειδή έχουμε ελλιπές εκπαιδευτικό σύστημα, και για να το διορθώσουμε αυτό, πρέπει να βελτιώσουμε το εκπαιδευτικό σύστημα, ώστε να μας παράσχει την κατάλληλη παιδεία. Οδηγούμαστε όμως έτσι σε έναν φαύλο κύκλο, ο οποίος μπορεί να σπάσει μόνο με μια εξωτερική επίδραση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Εκπαιδευτικό σύστημα=10α

Πολύ απλό:

Άοσμο, άγευστο, άχρωμο, άχρηστο, ανίκανο, απροσπέλαστο, απρόσιτο, αηδιαστικό, ανώμαλο, ανώφελο

Υπερβολικός;;;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Λίγο.....
Από το ολότελα καλή και η Παναγιώταινα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
ΤΟ ξέρω. Αλλά αυτό που έζησα φέτος... ούτε στον εχθρό μου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alice8

Νεοφερμένος

Η Αλεξανδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Σούδα (Χανιά). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Δειτε αυτα τα βιντεακια...Οποιοι δινουν πανελληνιες συνιστω να μη τα δουν...

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=RtcAPxh-NQs[/ame]
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=gLYLQ7pAtxA&feature=related[/ame]
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=0NeSPYsXpRY&feature=related[/ame]
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=x-ND627Hwo0&feature=related[/ame]
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=ifOVQBQ0j3E&feature=related[/ame]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orathac

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γεώργιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 1,579 μηνύματα.
Εμενα ολα αυτα ακουγονται μπαρουφες, επειδη δεν μπορειτε ΕΣΕΙΣ να κανετε κατι, κατηγοριοπιειτε τους αλλους (στην περιπτοση μας/σας τους καθηγητες, το συστημα, τον γειτονα και το ορατο σημπαν).
Ενα μικρο παραδειγμα, ενας καλος μαθητης ο οποιος ξερει τι θα δοσει, και ξερει πως θα το δοσει, νομιζεται οτι τον νοιαζει αμα θα δοσει πανελινιες, η να δοσει εξετασεις στην σχολη, η να υπαρχουνε παιδεια οπως παλια η να υπαρχουνε κατεθηνσης, ΟΧΙ δεν τον νοιαζει (μιλοντας ΜΟΝΟ για το θεμα "παιρναω καπου" οχι για το αμα θα βρο δουλεια αργοτερα) ξερει οτι θα περαση εκει που αξιζει. Οποτε ολοι αυτοι η σηζητιση γινετε για τα παιδεια, τα οποια δισκολευονται να ανιξουνε ενα 100φυλο βιβλιο, για αυτους που το μονο που τους νοιαζει ειναι να γεμιζουνε την κοιλια τους και να απλονουνε τα πελορια οπισθια τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Βασικά την έχω δει την εκπομπή και την έχουμε συζητήσει εκτενέστατα πριν λίγο καιρό νομίζω. Η διαφορά, ξαναλέω, ανάμεσα σε όλες, σχεδόν, τις άλλες χώρες και την Ελλάδα είναι ότι εκεί το "καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή" είναι γεγονός. Οι πολυτέλειες αυτές υπάρχουν ακριβώς γιατί δεν απαιτούν κάθε χρόνο 150 χιλιάδες άνθρωποι, αναλογικά σε μια χώρα 10 εκατομμυρίων, να πάρουν μια θέση στα έδρανα της Ανώτατης Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης. Δεν παραβλέπω καθόλου το γεγονός ότι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν παρέχει σε ικανοποιητικό βαθμό άλλες διεξόδους, εκτός απ'το πανεπιστήμιο, αλλά το πρόβλημα είναι κοινωνικό. Μέχρι το 1990 τα ΤΕΛ (τεχνικά λύκεια) έβγαζαν μια χαρά τεχνίτες, κατόπιν τα απαξίωσε η ίδια η ελληνική κοινωνία και κατέληξαν στο χάλι των ΕΠΑΛ. Κι αυτό γιατί το 1980 κάποιοι θα γίνονταν τεχνίτες, κάποιοι διπλωματιάρηδες. Σήμερα ΟΛΟΙ θέλουν να γίνουν διπλωματιάρηδες κι αυτό είναι το πρόβλημα. Άνθρωποι που δεν έχουν την επάρκεια να γίνουν ακαδημαικοί πολίτες και δίνουν πανελλήνιες μόνο και μόνο για να μην αναγκαστούν, για κοινωνικούς λόγους, να δουλέψουν οικοδομή, δεν έχουν δικαίωμα να βγαίνουν να λένε "α, το παλιοκράτος που δε φροντίζει την παιδεία". Στην Ελλάδα, λόγω πρωτογενούς και δευτερογενούς οικονομίας, υπάρχει ανεργία στους διπλωματούχους, επειδή δεν υπάρχει έρευνα, ενώ υπάρχουν πολλοί διπλωματούχοι. Αντίθετα, στο εξωτερικό η ανεργία κυρίως παρατηρείται στους ανειδίκευτους, γιατί οι οικονομίες είναι τριτογενείς και απαιτούν στελέχη με πτυχία, που άλλες χώρες δεν έχουν σε τέτοιο ποσοστό όπως η Ελλάδα. Για μένα η λύση-αν δε μπορούμε να σταματήσουμε τη διπλωματομανία της ελληνικής κοινωνίας (της ελλαδικής βασικά, στην Κύπρο δεν σκέφτονται έτσι)-θα ήταν να κοιτάξουν οι διπλωματούχοι την αποκατάστασή τους σε χώρες που όχι απλώς τους ζητάνε, επειδή στο εξωτερικό δεν είναι εύκολο να βρεις πτυχιούχους, αλλά τους τα ακουμπάνε και κανονικά για να δεχτούν τη θέση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Εμενα ολα αυτα ακουγονται μπαρουφες, επειδη δεν μπορειτε ΕΣΕΙΣ να κανετε κατι, κατηγοριοπιειτε τους αλλους (στην περιπτοση μας/σας τους καθηγητες, το συστημα, τον γειτονα και το ορατο σημπαν).
Ενα μικρο παραδειγμα, ενας καλος μαθητης ο οποιος ξερει τι θα δοσει, και ξερει πως θα το δοσει, νομιζεται οτι τον νοιαζει αμα θα δοσει πανελινιες, η να δοσει εξετασεις στην σχολη, η να υπαρχουνε παιδεια οπως παλια η να υπαρχουνε κατεθηνσης, ΟΧΙ δεν τον νοιαζει (μιλοντας ΜΟΝΟ για το θεμα "παιρναω καπου" οχι για το αμα θα βρο δουλεια αργοτερα) ξερει οτι θα περαση εκει που αξιζει. Οποτε ολοι αυτοι η σηζητιση γινετε για τα παιδεια, τα οποια δισκολευονται να ανιξουνε ενα 100φυλο βιβλιο, για αυτους που το μονο που τους νοιαζει ειναι να γεμιζουνε την κοιλια τους και να απλονουνε τα πελορια οπισθια τους.

Δεν έχει σχέση με τις δυνατότητες του καθενός. Ή μάλλον, έχει σχέση ακριβώς με αυτό, διότι το παρόν σύστημα δεν παρέχει στους μαθητές την ευκαιρία να ανακαλύψουν (πόσο μάλλον να αξιοποιήσουν) τις δυνατότητές τους. Εσένα σου φαίνεται λογικό να χρειάζεται να ξέρεις καλά αρχαία για να περάσεις π.χ. ψυχολογία; Φοιτητές Ιατρικής που πήγαν με κατατακτήριες και ήταν μαθητές θεωρητικής τα πηγαίνουν πολύ καλύτερα από αντίστοιχους θετικής. Τί να την κάνεις τη Φυσική και τα Μαθηματικά όταν είσαι γιατρός, πέραν από ορισμένες ειδικές γνώσεις που απαιτούνται για το χειρισμό μηχανημάτων και την επίδραση της ακτινοβολίας στον ανθρώπινο οργανισμό; Τί χρειάζεσαι τη Φυσική και την Τεχνολογία Επικοινωνιών για να σπουδάσεις Οικονομικός Διευθυντής;

Βασικά την έχω δει την εκπομπή και την έχουμε συζητήσει εκτενέστατα πριν λίγο καιρό νομίζω. Η διαφορά, ξαναλέω, ανάμεσα σε όλες, σχεδόν, τις άλλες χώρες και την Ελλάδα είναι ότι εκεί το "καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή" είναι γεγονός. Οι πολυτέλειες αυτές υπάρχουν ακριβώς γιατί δεν απαιτούν κάθε χρόνο 150 χιλιάδες άνθρωποι, αναλογικά σε μια χώρα 10 εκατομμυρίων, να πάρουν μια θέση στα έδρανα της Ανώτατης Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης. Δεν παραβλέπω καθόλου το γεγονός ότι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν παρέχει σε ικανοποιητικό βαθμό άλλες διεξόδους, εκτός απ'το πανεπιστήμιο, αλλά το πρόβλημα είναι κοινωνικό. Μέχρι το 1990 τα ΤΕΛ (τεχνικά λύκεια) έβγαζαν μια χαρά τεχνίτες, κατόπιν τα απαξίωσε η ίδια η ελληνική κοινωνία και κατέληξαν στο χάλι των ΕΠΑΛ. Κι αυτό γιατί το 1980 κάποιοι θα γίνονταν τεχνίτες, κάποιοι διπλωματιάρηδες. Σήμερα ΟΛΟΙ θέλουν να γίνουν διπλωματιάρηδες κι αυτό είναι το πρόβλημα. Άνθρωποι που δεν έχουν την επάρκεια να γίνουν ακαδημαικοί πολίτες και δίνουν πανελλήνιες μόνο και μόνο για να μην αναγκαστούν, για κοινωνικούς λόγους, να δουλέψουν οικοδομή, δεν έχουν δικαίωμα να βγαίνουν να λένε "α, το παλιοκράτος που δε φροντίζει την παιδεία". Στην Ελλάδα, λόγω πρωτογενούς και δευτερογενούς οικονομίας, υπάρχει ανεργία στους διπλωματούχους, επειδή δεν υπάρχει έρευνα, ενώ υπάρχουν πολλοί διπλωματούχοι. Αντίθετα, στο εξωτερικό η ανεργία κυρίως παρατηρείται στους ανειδίκευτους, γιατί οι οικονομίες είναι τριτογενείς και απαιτούν στελέχη με πτυχία, που άλλες χώρες δεν έχουν σε τέτοιο ποσοστό όπως η Ελλάδα. Για μένα η λύση-αν δε μπορούμε να σταματήσουμε τη διπλωματομανία της ελληνικής κοινωνίας (της ελλαδικής βασικά, στην Κύπρο δεν σκέφτονται έτσι)-θα ήταν να κοιτάξουν οι διπλωματούχοι την αποκατάστασή τους σε χώρες που όχι απλώς τους ζητάνε, επειδή στο εξωτερικό δεν είναι εύκολο να βρεις πτυχιούχους, αλλά τους τα ακουμπάνε και κανονικά για να δεχτούν τη θέση.

Το θέμα ότι πολλά επαγγέλματα απλώς δεν είναι σαν τα αντίστοιχα στο εξωτερικό. Τί εννοώ. Ο οικοδόμος εδώ εργάζεται χωρίς μέτρα προφύλαξης, ανεβαίνοντας σε μεγάλα ύψη με κίνδυνο της υγείας, και ενδεχομένως, αν είναι απρόσεκτος και άπειρος, της ζωής του, με ανειδίκευτο εξοπλισμό και χωρίς σταθερή εργασία (αν δε χτίζονται οικοδομές, πού θα δουλέψει;). Οι συνθήκες εργασίας δε συγκρίνονται, απλά. Οπότε κανείς δε θα θέλει να δουλέψει ως οικοδόμος. Αντιθέτως, αν οι συνθήκες ήταν καταλληλότερες, τότε σε όσους δεν αρέσε καθόλου το σχολείο, ο τομέας αυτός θα ήταν περισσότερο ελκυστικός - βέβαια, τίθεται και το θέμα των γονέων, οι οποίοι, αν δε δουν το παιδί να σπουδάζει, δεν αντέχουν, αλλά δε γίνεται μόνο στην Ελλάδα αυτό. Με τα υπόλοιπα συμφωνώ:):P.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orathac

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γεώργιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 1,579 μηνύματα.
Δεν έχει σχέση με τις δυνατότητες του καθενός. Ή μάλλον, έχει σχέση ακριβώς με αυτό, διότι το παρόν σύστημα δεν παρέχει στους μαθητές την ευκαιρία να ανακαλύψουν (πόσο μάλλον να αξιοποιήσουν) τις δυνατότητές τους. Εσένα σου φαίνεται λογικό να χρειάζεται να ξέρεις καλά αρχαία για να περάσεις π.χ. ψυχολογία; Φοιτητές Ιατρικής που πήγαν με κατατακτήριες και ήταν μαθητές θεωρητικής τα πηγαίνουν πολύ καλύτερα από αντίστοιχους θετικής. Τί να την κάνεις τη Φυσική και τα Μαθηματικά όταν είσαι γιατρός, πέραν από ορισμένες ειδικές γνώσεις που απαιτούνται για το χειρισμό μηχανημάτων και την επίδραση της ακτινοβολίας στον ανθρώπινο οργανισμό; Τί χρειάζεσαι τη Φυσική και την Τεχνολογία Επικοινωνιών για να σπουδάσεις Οικονομικός Διευθυντής;
η λεξη "γενικες γνωσεις" σου λεει τιποτα? σημερον ημεραν χρειζομαστε μορφομενους ανθρωπους οχι ανθρωπους που ξερουνε να κανουνε το Α και δεν εχουνε ιδεα απο το Β.
Ολα συνδεοντε, οταν ο Laplace ητανε μαθηματικος, αλλα εμεινε στην ιστορια για τους τυπους που εξεφρασε στην φυσικη, δεν μπορεις να κανις το ενα οταν δεν ξερεις ΤΙΠΟΤΑ για το αλλο. πιστευο πως ελλησα την απορια σου, η εισαι τοσο εξυπνος που πρεπει να σου αναλυσο ενα ενα μαθημα ξεχωριστα. εγω ειμαι υπερ στο να μαθενουμε ιστορια ακομα και στην θετικη κατεθηνση.
Τορα θα μου πεις δεν ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ για τα αλλα, αλλα εγω σε βλεπω εδο στα φορουμ, και εδω θα πεταχτη η μυξοπαρθενα και θα μου πει "εγω εχω μια ωρα ελευτερο χρονο και τον σπαταλαω εδο" δεν σου φταιει κανις που κανης το διαβασμα βασανιστιριο... εγω διαβασο φυσικη στον ελεφτερο μου χρονο, στην αστρονομια δεν εχω ανιξει ΠΟΤΕ το βιβλιο, αλλα χαρης τις απλες δικες μου γνωσεις ξερω καλητερα την αστρονομια που ξερει η κυρια, προφανος οταν εχουνε να ανανεωσουνε ενα βιβλιο εδω και 20 χρονια η επειδη αυτη δεν ενιοσε να ανανεωση τις γνωσεις της...
παλη μιλαω για μενα, τεσπα.

(δεν λεω οτι το συστημα μας ειναι τελιο, πρως θεου, αλλα λεω οτι δεν φταιει αυτο για την ανοριμοτητα τον μπουνταλαδον μας)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Δε θα σου πω δεν έχω χρόνο, θα σου πω ότι είναι απλώς παράλογο να συνδέουμε την τριτοβάθμια εκπαίδευση (που είναι θέμα εξειδίκευσης) με τις γενικές γνώσεις της δευτεροβάθμιας. Τα μαθήματα μέσω των οποίων θα λάβεις γενικές γνώσεις τα κάνεις ούτως ή άλλως, αλλά και πάλι δε βλέπω πολλούς να τους δίνουν βαρύτητα. Για να ξέρει κάποιος το Α και το Β, θα πρέπει να του δίνεται η ευκαιρία όχι μέσα από το φόβο των εξετάσεων, αλλά μέσα από ένα σύστημα που θα ωθεί το άτομο να μελετήσει και να γίνει ολοκληρωμένος άνθρωπος. Οι εξετάσεις έχουν να κάνουν με το Πανεπιστήμιο, όχι με τις γενικές γνώσεις. Θα έλεγα και άλλα πάνω στο ζήτημα, αλλά θα πρέπει να φύγω σε λίγο, οπότε αν θες, τα λέμε αύριο:).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orathac

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γεώργιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 1,579 μηνύματα.
Δε θα σου πω δεν έχω χρόνο, θα σου πω ότι είναι απλώς παράλογο να συνδέουμε την τριτοβάθμια εκπαίδευση (που είναι θέμα εξειδίκευσης) με τις γενικές γνώσεις της δευτεροβάθμιας. Τα μαθήματα μέσω των οποίων θα λάβεις γενικές γνώσεις τα κάνεις ούτως ή άλλως, αλλά και πάλι δε βλέπω πολλούς να τους δίνουν βαρύτητα. Για να ξέρει κάποιος το Α και το Β, θα πρέπει να του δίνεται η ευκαιρία όχι μέσα από το φόβο των εξετάσεων, αλλά μέσα από ένα σύστημα που θα ωθεί το άτομο να μελετήσει και να γίνει ολοκληρωμένος άνθρωπος. Οι εξετάσεις έχουν να κάνουν με το Πανεπιστήμιο, όχι με τις γενικές γνώσεις. Θα έλεγα και άλλα πάνω στο ζήτημα, αλλά θα πρέπει να φύγω σε λίγο, οπότε αν θες, τα λέμε αύριο:).
τις πανελινιες τις εχετε κανι ΕΣΕΙΣ τρομοκρατικες, ειναι απλα θεμα εξετασης, ξερεις γραφεις, δεν ξερεις περνεις τα αρχιδια τους.
πρεπει να υπαρχει θεμα εξετασεις, δεν μπορει εγω που ξερω να περναω στην ιδια σχολη με αυτον που δεν ξερει.
και να σου πω την αληθεια ΟΤΙΔΙΠΟΤΕ να γινει, και το καλητερο συστημα να εχετε, παλι δεν θα σας ειναι αρκετο, ο ανθρωπος εχει αυτην την αχαρηστια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Θα σε δουμε του χρονου orathac :)

Ολα συνδεοντε, οταν ο Laplace ητανε μαθηματικος, αλλα εμεινε στην ιστορια για τους τυπους που εξεφρασε στην φυσικη, δεν μπορεις να κανις το ενα οταν δεν ξερεις ΤΙΠΟΤΑ για το αλλο.

Τα παραδειγματα που εφερε ο Crook ειναι τελειως διαφορετικα απο αυτο που εφερες εσυ. Τα μαθηματικα και η φυσικη συνδεονται ΑΜΕΣΑ, αυτα που ειπε ο Crook ειναι τελειως διαφορετικα, το επιχειρημα σου ειναι ατοπο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
τις πανελινιες τις εχετε κανι ΕΣΕΙΣ τρομοκρατικες, ειναι απλα θεμα εξετασης, ξερεις γραφεις, δεν ξερεις περνεις τα αρχιδια τους.
πρεπει να υπαρχει θεμα εξετασεις, δεν μπορει εγω που ξερω να περναω στην ιδια σχολη με αυτον που δεν ξερει.
και να σου πω την αληθεια ΟΤΙΔΙΠΟΤΕ να γινει, και το καλητερο συστημα να εχετε, παλι δεν θα σας ειναι αρκετο, ο ανθρωπος εχει αυτην την αχαρηστια.
Δεν είναι το θέμα ότι μας ενοχλέι που θα εξεταστούμε,μας ενοχλεί το ότι οι εξετάσεις αυτές σχετίζονται άμμεσα με την εισαγωγή στα παν/μια ενώ κανονικά όχι!



(Ασχετο...Στην Αθήνα λες ότι μένεις,αυτό δεν σε κάνει πρωτευουσιάνο?)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Όσοι Έλληνες πάνε στο εξωτερικό, πάνε σε θέσεις που απαιτούν πτυχία. Αν όντως ήθελαν να γίνουν οικοδόμοι κι αν δήθεν έχει καμια διαφορά η εργασία στην οικοδομή αλλού, θα πήγαιναν να δουλέψουν οικοδομή. Ο τελευταίος Έλληνας που γνωρίζω να πήγε να δουλέψει οικοδομή στο εξωτερικό ήταν ένας τύπος που είχε πάει το 1985 για να ανοικοδομήσουν το Βερολίνο. Επειδή μάλιστα οικογενειακά εγώ ζω μέσα στον κατασκευαστικό τομέα εδώ και δεκαετίες, οι Έλληνες όταν εργάζονται σε κατασκευαστικά έργα, την τελευταία δεκαετία κυρίως, παίρνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας. Οι αλλοδαποί συνήθως αρνούνται να το κάνουν για να γλιτώσουν χρήματα απ'την ασφάλεια που συνεπάγεται όλο το σύστημα προστασίας, αν και προσωπικά γνωρίζω εταιρείες, όπως η Lambda Developments της οικογενείας Λάτση που έχει και τον τελευταίο εργάτη ασφαλισμένο με ειδικό συμβόλαιο στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών. Δεν πάνε να γίνουν οικοδόμοι γιατί δεν γουστάρουνε, όχι γιατί δεν κάνουν δήθεν οι συνθήκες. Και μεταξύ μας, μαγκιά τους, αλλά μην έρχονται μετά και ζητάνε απ'τη χώρα να τακτοποιεί 70 χιλιάδες νέους πτυχιούχους το χρόνο (+ όλους όσους δεν έχουν ελληνικό πτυχίο) σε αντίστοιχες θέσεις εργασίας. Δεν γίνεται αυτό, απλά επίσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orathac

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γεώργιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 1,579 μηνύματα.
Θα σε δουμε του χρονου orathac :)



Τα παραδειγματα που εφερε ο Crook ειναι τελειως διαφορετικα απο αυτο που εφερες εσυ. Τα μαθηματικα και η φυσικη συνδεονται ΑΜΕΣΑ, αυτα που ειπε ο Crook ειναι τελειως διαφορετικα, το επιχειρημα σου ειναι ατοπο.
για πες μου τη ακριβως ειναι ατοπο στο επιχειρημα? το οτι ολα συνδεοντε, πιστευεις πως ξερω εγω η γλωσσα δεν συνδεετε με την ψυχολογια?
και σκεψου πως, αμα για αυτον που θελει να περασει ψυχολογια, θα εκανε 3 μαθηματα με σχεση την ψυχολογια, ποσοι καθηγιτες θα χρειαζοντουσανε σε ολοι την ελλαδα, σε καθε περιοχη για καθε ξεχωριστο μαθητη που θελει να περασει ψυχολογια, η πρωτινετε να μην κανετε ξερω εγω αρχαια, με λιγα λογια παρε τον πολιτισμο μας και πετα τον στα σκουπιδια, επειδη βαριουντε σημαιρα να διαβασουνε.

του χρονου το ιδιο θα μεινω μην ανησυχεις...

@Kotatsuneko: πολυ εξυπνο, δλδ αμα γεννηθω στα βοσκοτοπια και ερθω να μεινω Ελλαδα, προτευουσιανο θα με λες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
για πες μου τη ακριβως ειναι ατοπο στο επιχειρημα? το οτι ολα συνδεοντε, πιστευεις πως ξερω εγω η γλωσσα δεν συνδεετε με την ψυχολογια?
και σκεψου πως, αμα για αυτον που θελει να περασει ψυχολογια, θα εκανε 3 μαθηματα με σχεση την ψυχολογια, ποσοι καθηγιτες θα χρειαζοντουσανε σε ολοι την ελλαδα, σε καθε περιοχη για καθε ξεχωριστο μαθητη που θελει να περασει ψυχολογια, η πρωτινετε να μην κανετε ξερω εγω αρχαια, με λιγα λογια παρε τον πολιτισμο μας και πετα τον στα σκουπιδια, επειδη βαριουντε σημαιρα να διαβασουνε.

του χρονου το ιδιο θα μεινω μην ανησυχεις...



@Kotatsuneko: πολυ εξυπνο, δλδ αμα γεννηθω στα βοσκοτοπια και ερθω να μεινω Ελλαδα, προτευουσιανο θα με λες?

Κανείς δεν βαριέται να διαβάσει,μην σου πω διαβάζουν όλοι παραπάνω από το κανονικό.
Και δεν προτίναμε να μη κάνουμε αρχαία,προτίναμε να μειωθούν λίγο οι ώρες!

(Δεν το λέω εγώ πανέξυπνε! Εσύ γράφεις ότι μένεις Αθήνα! Ως γνωστόν η Αθήνα είναι η πρωτεύουσα της Ελλάδας! Για αυτό ρώτησα!
Οου μαι γκοντ...:xixi:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
για πες μου τη ακριβως ειναι ατοπο στο επιχειρημα? το οτι ολα συνδεοντε, πιστευεις πως ξερω εγω η γλωσσα δεν συνδεετε με την ψυχολογια?
και σκεψου πως, αμα για αυτον που θελει να περασει ψυχολογια, θα εκανε 3 μαθηματα με σχεση την ψυχολογια, ποσοι καθηγιτες θα χρειαζοντουσανε σε ολοι την ελλαδα, σε καθε περιοχη για καθε ξεχωριστο μαθητη που θελει να περασει ψυχολογια, η πρωτινετε να μην κανετε ξερω εγω αρχαια, με λιγα λογια παρε τον πολιτισμο μας και πετα τον στα σκουπιδια, επειδη βαριουντε σημαιρα να διαβασουνε.

του χρονου το ιδιο θα μεινω μην ανησυχεις...

Ειναι ατοπο γιατι ο Crook αναφερεται σε πραγματα που οντως δε συνδεονται (φυσικη με οικονομικα πχ) και εσυ για να το αντικρουσεις αναφερθηκες στα μαθηματικα και τη φυσικη, τομεις που συνδεονται 100% μεταξυ τους.

Κανεις δεν ισχυριζεται να μην διδασκομαστε θεματα γενικης παιδειας, αλλα το προβλημα ειναι οτι απο τη στιγμη που το συστημα εισαγωγης στο πανεπιστημιο ειναι αμεσα συνδεδεμενο με τη δευτεροβαθμια εκπαιδευση μεσω των Πανελληνιων εξετασεων τοτε η Γενικη Παιδεια περναει σε δευτερη μοιρα πρωτιστως της αδυναμιας του συστηματος και μετα εξαιτιας των μαθητων. Ξερεις ποσο ηθελα να ασχοληθω με την Ιστορια της Γ' Λυκειου και τη Φυσικη γενικης παιδειας; Ηταν και τα δυο πολυ ομορφα μαθηματα αλλα το μαθημα δε γινοταν γιατι ολοι (και εγω γιατι αναγκαζομουν) ηθελαν χρονο να διαβασουν τα μαθηματα των κατευθυνσεων οποτε το μαθημα δε γινοταν σωστα.
Αυτο που λες εσυ, δηλαδη να κανουμε στο σχολειο 3 μαθηματα ψυχολογιας οσοι θελουμε να περασουμε ψυχολογια ειναι ακομα μεγαλυτερη εξειδικευση και συνδεση με την τριτοβαθμια κατι που δεν εχω δει εδω κανεναν να προτεινει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orathac

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γεώργιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 1,579 μηνύματα.
Κανείς δεν βαριέται να διαβάσει,μην σου πω διαβάζουν όλοι παραπάνω από το κανονικό.
Και δεν προτίναμε να μη κάνουμε αρχαία,προτίναμε να μειωθούν λίγο οι ώρες!
ε τοτε δεν ξερουνε να διαβασουνε, εγω ποτε δεν εκατσα να διαβασω πανο απο 2 ωρες την ημερα και τα πηγενο καλα (ετσι πιστευο τουλαχιστον)
(Δεν το λέω εγώ πανέξυπνε! Εσύ γράφεις ότι μένεις Αθήνα! Ως γνωστόν η Αθήνα είναι η πρωτεύουσα της Ελλάδας! Για αυτό ρώτησα!
Οου μαι γκοντ...:xixi:)
και εγω σου λεω επειδη μενω Αθηνα (οχι Ελλαδα μπερδευτικα πριν) δεν με κανει προτευουσιανο, αν και στιν δικια μου περιπτοση που μενω Αθηνα 16 χρονια με κανει...



@Krou: ναι ωραια, δλδ θες να πεις οτι αυτος που θελει να περασει οικονομια, να εχει 3-4 μαθηματα οικονομιας. πριν σου πω οτιδηποτε ειναι μια νεα κατεθηνση, γτ με τετια λογικη, εγω ο φησικος τι να τιν κανο τιν αοδε. 1ον, το παιδι, πριν τελιοσει το λυκειο, μπορει να μην ξερει τη αρκιβος τη θελει στην ζωη του, δεν λεω οτι απο φησικος ξεφνικα θελει να γινει ιστοριογραφος, αλλα ξερει τι του αρεσει απλα δεν βρεικε ακομα αυτο που θελει να κανει για το υποληπο 1/3 της ζωης του. 2ον, στο σχολειο μου πχ, αντε 10 παιδια απο ολη την κατεθηνση να θελουνε οικονομια, παρε μια νεα ταξη για αυτους + καθηγητες + αλλη μια ταξη και καθηγητη για τα παιδια που θελουνε διοικηση επιχθρισεων, θες να συνεχισω? και αν ενα μονο παιδι θελει οικονομια, θα του πει ο χοντρος ο διεθιντης "ασε πηγαινε μαθε κατι αλλο" και το παιδι θα μινει στην αφανεια. Φαντασου σε ολη την Ελλαδα τη θα γινεται.

Προτειντε λυσεις, και στειλτε ενα γραμμα στο κρατος, αμα ειναι τοσο καλη λυσει που το κρατος θα γεμισει απο επαγγελματιες και θα φερει σε "οργασμο" την Ελλαδα, νομιζετε μαλακες ειναι δεν θα την δεκτουν? αλλα ολα αυτα εχουνε ιδη σηζιτηθη, εγω το μονο που θεωρω οτι πρεπει να γινει, ειναι αξιολογισει καθηγιτον, αλλα τορα που το σκεφτομαι το μισο μου σχολειο ειναι καθηστεριμενη χοριατες, οποτε θα πουνε οτι ο καθηγητις που μπενει μεσα στην ταξη και μιλαει στα παιδια για τον ερωτα που εκανε στον ανδρα της, ειναι ο καλος και οτι αυτος που προσπαθει να μην χασει ουτε μια ωρα μαθημα για να καταλαβουνε, ειναι ο κακος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ναι, με τις Δέσμες βασικά ένας οικονομολόγος δεν ήταν υποχρεωμένος να κάνει τα ίδια Μαθηματικά με ένα φυσικομαθητικό, μόνο που ούτε αυτό σας άρεσε. Μήπως κάποια στιγμή πρέπει οι ατέλειωτες συζητήσεις να σταματήσουν κι επιτέλους, να καταλήξουμε τι στο διάολο θέλουμε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top