Υποβάθμιση φιλολογικών σχολών

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,905 μηνύματα.
πως επιστήμες είναι όσες έχουν πειράματα
Πειραματικές επιστήμες ναι. Το αντιπαράδειγμα εδώ είναι προφανές: κάτι το οποίο ένα μάτι παρατηρεί δεν σημαίνει ντε και καλά ότι συμβαίνει έτσι γιατί οι αισθήσεις καθαυτές είναι ελαττωματικές

Στην πραγματικότητα, η λέξη "επιστήμη" δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Ας μας πουν και όσοι το έχουν σπουδάσει.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,497 μηνύματα.
Τι έχασα δυο μέρες τώρα; :beach: Πάλι κράζετε το μαθηματικό; Πάλι; :happy: Μπήκα να κράξω την αντιμαθηματικίλα.

Οι κατηγορίες ΠΕ για τις λίστες του ΑΣΕΠ έγιναν τελείως στο κομματικό πόδι (εκεί που έχουν γραμμένους όλοι οι πολιτικοί τους επιστημονικούς κλάδους της ιδιαίτερης τούτης χώρας) καθώς δεν αντιπροσωπεύουν την επιστημονική ειδικότητα αλλά την παιδαγωγική της κατοχύρωση με τον νόμο-μοκέτα του 1985! Στην Ελλάδα εκτός των Πολυτεχνείων μέσω της κομματικής κλαδικής του Επιμελητηρίου δεν υπάρχει ειδικότητα. Υπάρχει παιδαγωγική επάρκεια με το ζόρι και αόριστα μόνο για τον βιοπορισμό αποφοίτων. Ξέρετε καμία Ελληνική βιομηχανία να ζητάει ειδικότητα Μαθηματικού σε supervised learning για αναπηρικά αμαξίδια;

Αχχχ...από το Μαθηματικό τι βγαίνεις; :giveup:
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,905 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,497 μηνύματα.
Στην Ελλάδα ακόμη προσπαθεί η μέση Ελληνική οικογένεια να κατανοήσει ότι τα μαθηματικά είναι μάθημα για φροντιστήρια και αλλού χρησιμοποιούν μαθηματικά στις νευροεπιστήμες για ανάλυση δεδομένων. Παίζει να έχουμε χάσει κάπου 50 χρόνια με τον υπόλοιπο κόσμο. Ακόμη και η φτωχή Κένυα έχει χρηματοδοτούμενα προγράμματα μαθηματικής μοντελοποίησης μέσω μηχανικής μάθησης από την Google σε Πανεπιστημιακά Τμήματα. Στη Γερμανία σε όλες τις εταιρίες ΙΤ βλέπεις λαούς χωρών (που κοροϊδεύουμε εμείς οι ανώτεροι και πλούσιοι Έλληνες) που απορείς πως γίνεται με τόσο χάλια εκπαιδευτικό σύστημα, χειρότερο από την Ελλάδας (και της Γερμανίας) να είναι μέσα στην τεχνολογία και φυσικά τα μαθηματικά να τα ξέρουν ως μαθηματικά και όχι ως μάθημα για εισαγωγικές εξετάσεις. Κάτι κάνουμε λάθος μάγκες και ήδη διαβαίνουμε την πρώτη 20ετία του 21ου αιώνα.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,905 μηνύματα.
Ψυχολογικα ασταθης 🥂
gamise ta
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

αλλού χρησιμοποιούν μαθηματικά στις νευροεπιστήμες για ανάλυση δεδομένων
Ναι αλλά γιατί δεν διδάσκουν παραγώγους μονομεταβλητής ανάλυσης για να περάσει ο γιος του κυρ-Μπάμπη στο Πολυτεχνείο με μισθό 6€/ώρα;;;;;;:wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall:
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,497 μηνύματα.
Ναι αλλά γιατί δεν διδάσκουν παραγώγους μονομεταβλητής ανάλυσης για να περάσει ο γιος του κυρ-Μπάμπη στο Πολυτεχνείο με μισθό 6€/ώρα;;;;;;:wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall:

Διδάσκουν. Βέβαια είναι απόφοιτοι Παιδαγωγικής εκπαίδευσης με διπλή ειδικότητα: μαθηματικά (κύριο μάθημα για το σχολείο) και βλέπεις παντού σε διάφορα ALDI market, 15 euro η ώρα (ohne Kaufbeleg) και το πρώτο μάθημα kostenlos. Oι κανονικοί απόφοιτοι Μαθηματικού δεν έχουν δικαίωμα άσκησης διδασκαλίας στη μέση εκπαίδευση γιατί ειδικεύονται πάνω σε θέματα τεχνολογιών και υπηρεσιών (π.χ. στατιστική, μηχανική μάθηση, υπολογιστικά μαθηματικά, εγκληματολογία, μετεωρολογία, προσομοιώσεις/μοντέλα λήψης αποφάσεων, κτλ).

Η πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε όλο τον κόσμο: αγγλο-, γερμανογαλλικο και αποικιών, απασχολεί δασκάλους με δεύτερη ή τρίτη ειδικότητα που παρακολουθούν ως φοιτητές με ποσοστό ECTS. Για παράδειγμα κάποιος εισάγεται σε σχολή Παιδαγωγικού και επιλέγει παιδαγωγική δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως κύριο κορμό. Για τη δεύτερη ειδικότητα παρακολουθεί τμήμα από το πρόγραμμα του Μαθηματικού (συνήθως 2 πρώτα έτη) και μπορεί να τη συνδυάσει με τρίτη υποειδικότητα, όπως Πληροφορική για μαθητές. Νομίζω η χώρα μας έχει ένα νέο Τμήμα Παιδαγωγικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αλλά είμαι περίεργος να δω τι είδους αποφοίτους θα παράξει με το ισχύον πλαίσιο των επιστημονικών κλάδων ως καθηγητές μαθημάτων! Παγκόσμια πρωτοτυπία.

Δεν νομίζω αυτό το μοντέλο να μπορούσε να εφαρμοστεί στην Ελλάδα γιατί τότε θα έπρεπε η κοινωνία να αντιμετωπίσει την επαγγελματική ανυπαρξία των θετικών επιστημών.
 

nicole1982

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nicole1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Αθήνα). Έχει γράψει 302 μηνύματα.
Διδάσκουν. Βέβαια είναι απόφοιτοι Παιδαγωγικής εκπαίδευσης με διπλή ειδικότητα: μαθηματικά (κύριο μάθημα για το σχολείο) και βλέπεις παντού σε διάφορα ALDI market, 15 euro η ώρα (ohne Kaufbeleg) και το πρώτο μάθημα kostenlos. Oι κανονικοί απόφοιτοι Μαθηματικού δεν έχουν δικαίωμα άσκησης διδασκαλίας στη μέση εκπαίδευση γιατί ειδικεύονται πάνω σε θέματα τεχνολογιών και υπηρεσιών (π.χ. στατιστική, μηχανική μάθηση, υπολογιστικά μαθηματικά, εγκληματολογία, μετεωρολογία, προσομοιώσεις/μοντέλα λήψης αποφάσεων, κτλ).

Η πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε όλο τον κόσμο: αγγλο-, γερμανογαλλικο και αποικιών, απασχολεί δασκάλους με δεύτερη ή τρίτη ειδικότητα που παρακολουθούν ως φοιτητές με ποσοστό ECTS. Για παράδειγμα κάποιος εισάγεται σε σχολή Παιδαγωγικού και επιλέγει παιδαγωγική δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως κύριο κορμό. Για τη δεύτερη ειδικότητα παρακολουθεί τμήμα από το πρόγραμμα του Μαθηματικού (συνήθως 2 πρώτα έτη) και μπορεί να τη συνδυάσει με τρίτη υποειδικότητα, όπως Πληροφορική για μαθητές. Νομίζω η χώρα μας έχει ένα νέο Τμήμα Παιδαγωγικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αλλά είμαι περίεργος να δω τι είδους αποφοίτους θα παράξει με το ισχύον πλαίσιο των επιστημονικών κλάδων ως καθηγητές μαθημάτων! Παγκόσμια πρωτοτυπία.

Δεν νομίζω αυτό το μοντέλο να μπορούσε να εφαρμοστεί στην Ελλάδα γιατί τότε θα έπρεπε η κοινωνία να αντιμετωπίσει την επαγγελματική ανυπαρξία των θετικών επιστημών.
Αυτό το τμήμα το Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι μετεξέλιξη της παιδαγωγικής κατεύθυνσης του παλιού τμήματος ΦΠΨ που έβγαζε καθηγητές φιλολογικών. Από αυτό το τμήμα, λοιπόν, και πάλι καθηγητές φιλολογικών βγαίνουν.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,497 μηνύματα.
Αυτό το τμήμα το Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι μετεξέλιξη της παιδαγωγικής κατεύθυνσης του παλιού τμήματος ΦΠΨ που έβγαζε καθηγητές φιλολογικών. Από αυτό το τμήμα, λοιπόν, και πάλι καθηγητές φιλολογικών βγαίνουν.

Η λογική θα έλεγε αυτό που λέει και στο εξωτερικό. Στη προσχολική, δημοτική και μέση εκπαίδευση διδάσκουν ΜΟΝΟ άτομα που έχουν σπουδάσει σε Παιδαγωγικό Τμήμα προσχολικής, δημοτικής και δευτεροβάθμιας αντίστοιχα. Για τη δευτεροβάθμια υπάρχει η εξαίρεση της διπλής φοίτησης-ειδικότητας για το μάθημα που θέλει ο υποψήφιος δάσκαλος να διδάξει, όπως μουσική, μαθηματικά, χημεία κτλ. Είναι συνηθισμένο φαινόμενο να βλέπει κάποιος έναν δάσκαλο για την τρίτη γυμνασίου στο μάθημα Home Economics να διδάσκει και Γυμναστική.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,905 μηνύματα.
Κοιτάξτε συμφωνώ με πολλά από τα παραπάνω που λέγονται αλλά υπάρχει μια τεράστιά μου διαφωνία φιλοσοφίας: σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε να ταυτίζεται η επαγγελματική αποκατάσταση με την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Εξηγούμαι: αν κοιτάξει κάποιος τα νούμερα, θα δεί ότι κάθε χρόνο ορκίζονται στην Ελλαδίτσα μας 2.000 νομικοί, 2.400 ιατροί, 6.000 μαθηματικοί, 5.000 φυσικοί κ.ο.κ. Αυτά τα νούμερα προφανώς, όσο ψηλά και να πηγαίνει η οικονομία, δεν είναι βιώσιμα. Απλά δεν γίνεται να απορροφηθούν τόσοι. Συν ότι στην Ελλάδα είναι πολύ σύνηθες το φαινόμενο κάποιος να μην σπουδάζει αυτό που αγαπά (σκεφτείτε ότι τα παιδάκια που στην θεωρητική γράφουν πάνω από 17.000 γίνονται θέλουν δεν θέλουν δικηγόροι με αποτέλεσμα 4 χρόνια να ταλαιπωρούνται και μετά να μην ασκούν καν το επάγγελμα).

Η "αγορά εργασίας" (ένας οικονομικά ανύπαρκτος όρος απλά πολύ δόκιμος) βλέποντας τι κουμάσια βγαίνουν από τις σχολές κατανοεί πλήρως ότι ένα πτυχιάκι ΑΕΙ δεν λέει πολλά σήμερα. Για αυτό και οργιάζουν τα πληρωμένα μεταπτυχιακά με αμφίβολες εργασίες, σεμινάρια του κώλου για 600€ κ.ο.κ. με την προοπτική κάποιος να αποκτήσει και άλλα προσόντα.

Αυτή η κατάσταση των πραγμάτων, πέραν του ότι είναι εντελώς παράλογη, έχει μέσα στην αρνητικότητά της ένα πολύ μεγάλο θετικό: αποδεικνύει περίτρανα ότι καλύτερα να σπουδάσεις κάτι που αγαπάς παρά κάτι που δεν γουστάρεις με την δήθεν "αποκατάσταση" που αυτό σου φέρει --δεν υπάρχει αποκατάσταση πουθενά πλέον--.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,497 μηνύματα.
Aν δίπλα στο μηχανογραφικό υπήρχε μια καρτέλα σημείωσης και έλεγε π.χ. Νομικοί ετησίως 2.000 ή και περισσότεροι, κάπου 6.000 Μαθηματικοί κτλ, ίσως επηρεάζε λίγο την άποψη της κοινωνίας σχετικά με την στερεότυπη εικόνα για κάποιες επιστήμες και επαγγέλματα. Βέβαια το πρόβλημα γίνεται βαθύτερο καθώς μπορεί ένα Τμήμα Πανεπιστημίου να έχει κοντά 3.000 προπτυχιακούς φοιτητές! και ένα άλλο να έχει μόνο 250 προπτυχιακούς φοιτητές. Είμαστε λίγο της ακρότητας και του τυχοδιωκτισμού. Θυμάμαι σε κάποιο άρθρο συζήτησης μέσα σε κάποιο blog όταν ψαχνόμουν στην επιστήμη μου, και έψαχνα σοβαρές απόψεις για τα μαθήματα, κατευθύνσεις και προοπτικές, είχα διαβάσει ότι στην Ελλάδα οι Μαθηματικές σχολές δεν ιδρύθηκαν κατόπιν ώριμης σκέψης για σοβαρά μαθηματικά. Ενδεικτικό παράδειγμα σε αριθμούς:

- Μαθηματικό ΕΚΠΑ: αριθμός ΔΕΠ 70 περίπου
- Μαθηματικό ΑΠΘ: αριθμός ΔΕΠ 25 περίπου
- Μαθηματικό Πατρών: αριθμός ΔΕΠ 45 περίπου

εννοείται μόνιμοι και ισόβιοι.

Μπορείτε να βρείτε το λάθος; :)


Δεν είχαμε ποτέ ΕΤΕΠ, Λέκτορες ΠΔ κτλ. Η μονιμότητα δημιουργούσε πολλές άσχημες καταστάσεις. Οι νέες θέσεις θυμάμαι μπορεί να έτρεχαν πολλά χρόνια μέχρι τον νέο διορισμό επειδή έπρεπε να διοριστεί ο δικός μας, ο φίλος. Οι καθηγητές Πανεπιστημίου σε γωνιακά μαγαζιά, συνήθως έχουν κλίκες και τα ψηφίσματα στις συνελεύσεις Τμήματος πάνε κατόπιν ανταλλαγμάτων. Αν κάποιοι δεν ενδίδουν, εννοείται ότι παραγκωνίζονται και παραμένουν Λέκτορες μέχρι τα 67 τους με ότι αυτό να σημαίνει στην ακαδημαϊκή ποιότητα. Το κράτος φυσικά και τα γνωρίζει αλλά ποιος θα βάλει χέρι στο άβατο ανομίας; Μέχρι και ο Πλεύρης αρχίζει και ομορφαίνει τις απόψεις του για την καρέκλα του.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,283 μηνύματα.
Η παρατήρηση στην επιστήμη δεν περιλαμβάνει ο,τι "βλέπει το μάτι". Αυτό είναι όντως μια απαρχαιωμένη άποψη.Τα μαθηματικά είναι καλά και χρυσά αλλά στις φυσικές επιστήμες έχουν τα όρια τους. Τίποτα δεν νικάει το πείραμα.

Ακόμα και οι φυσικές θεωρίες πάντα είναι "ελλιπεις" για την πραγματική περιγραφή του κόσμου, όπως και τα μαθηματικά δεν μπορέουν να προσφέρουν πολλά περισσότερα από ένα μοντέλο. Αλλά τα δύο είναι ελλειπή για διαφορετικό λόγο. Τα μαθηματικά διότι είναι αδύνατο να γράψεις μια τεράστια εξίσωση που μοντελοποιει τα πάντα, και οι φυσικές θεωρίες διότι πολλές φυσικές ερμηνείες μπορούν να δοθούν στα ίδια δεδομένα(η καλύτερη που ταιριάζει στα data από όλα τα διαθέσιμα πειράματα, επικρατεί μέχρι να αναθεωρηθεί λόγω νέων δεδομένων από νέα πειράματα).

Φυσικά το πείραμα προϋποθέτει σοβαρές διαδικασίες σε επίπεδο μετρολογίας και στατιστικής. Δεν μπορεί ο καθένας να κάνει ένα πείραμα και να παρέχει αξιόπιστα δεδομένα.

Αυτά δεν σημαίνουν σε καμία περίπτωση πως πετάμε τα μαθηματικά στον κάδο. Όταν ξέρουμε τα όρια των μοντέλων μας και κινούμαστε εντός αυτών, μας βοηθούν στο να κατανοήσουμε την ουσία των πραγμάτων, και να σχεδιάσουμε με κατάλληλες προδιαγραφές συστήματα. Ορισμένες φορές μας βοηθούν ακόμα και να προβλέψουμε φαινόμενα που στην πράξη ίσως ήταν δύσκολο ή και ακριβό το να γίνουν πειράματα ώστε να ανακαλυφθούν αυτά.

Πάρα αυτά, η διάκριση μεταξύ μαθηματικών, φυσικής και μηχανικής είναι ξεκάθαρη και είναι κακό να τα συγχέει κάνεις. Είναι όλα στενά συνδεόμενα μεταξύ τους αλλά όχι ταυτοσημα.

Και εννοείται πως τα μαθηματικά είναι επιστήμη. Δεν είναι φυσική επιστήμη αλλα αυτό δεν μειώνει καθόλου ούτε την χρησιμότητα τους ούτε το κύρος τους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,497 μηνύματα.
Για να συμπληρώσω το προηγούμενο, είχα ακούσει από Πανεπιστημιακό να μας λέει στο μάθημα ότι μπορεί να ανοίξει μια θέση ΔΕΠ οργανικά και ο διορισμός σαν μισθός, να γίνει μετά από 5-6 χρόνια. Δηλαδή κάποιος νέος καθηγητής να φαίνεται 5-6 χρόνια ως "φάντασμα" στον οδηγό σπουδών και να έχει πρόβλημα βιοπορισμού καθώς η θέση του δεν έχει περάσει από ... επίσημη έκδοση ΦΕΚ! Φαίνεται να είναι μέλος ΔΕΠ μόνο στο Τμήμα αλλά όχι ως δημόσιος υπάλληλος. Αθάνατο δημόσιο. Σκεφτείτε πόσοι εξαίρετοι επιστήμονες που ενώ μπορεί να διορίστηκαν άτυπα για προσωπικούς λόγους να μην άντεχαν αυτή την γραφειοκρατική αναμονή και έτσι η προκήρυξη είτε έκλεισε είτε προάχθηκε κάποιος άλλος με ενδεχόμενα λιγότερα προσόντα λόγω άμεσων αναγκών για διδασκαλία. Σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις βέβαια γίνεται της τρελής το βίσμα, και οι συναλλαγές με τις κλίκες καθηγητών και με άλλα Πανεπιστήμια γιατί οι περισσότεροι γνωρίζονται προσωπικά από συνέδρια, τον συνδικαλισμό, σε κάποιες ακραίες περιπτώσεις μπορεί να έχουν συγγενικούς δεσμούς κτλ.
 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,575 μηνύματα.
Σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις βέβαια γίνεται της τρελής το βίσμα, και οι συναλλαγές με τις κλίκες καθηγητών και με άλλα Πανεπιστήμια γιατί οι περισσότεροι γνωρίζονται προσωπικά από συνέδρια, τον συνδικαλισμό, σε κάποιες ακραίες περιπτώσεις μπορεί να έχουν συγγενικούς δεσμούς κτλ.

Στο εξωτερικό το αποκαλούν "networking", στην Ελλάδα βύσμα. Καταλαβαίνω απόλυτα πως το εννοείς, αλλά θα ήθελα να σταθώ στο εξής. Το να προσλάβεις κάποιον με τον οποίο έχεις συνεργαστεί / γνωρίζεστε, είναι κακό; Τι εννοώ! Ας πούμε οτι υπάρχει ο Χ υποψήφιος κάτοχος διδακτορικού ο οποίος έχει στηρίξει τα ελληνικά πανεπιστήμια με ανακοινώσεις στα συνέδρια που διοργανώνουν (προφανώς με αξιόλογο έργο) και με τη δράση του (πχ ως εθελοντής από τότε που ήταν υπ. διδάκτορας) και ο Υ υποψήφιος ο οποίος ναι μεν έχει αξιόλογο έργο, αλλά η δραστηριότητά του είναι εκτός Ελλάδος με τις περισσότερες από τις ομιλίες του να είναι στο εξωτερικό. Ποιον θα προτιμήσεις; Αυτόν που σε τιμάει με την παρουσία του και επιλέγει να στηρίξει ένα ελληνικό συνέδριο ή αυτόν που πηγαίνει σε Γερμανία/Αγγλία κλπ για ομιλίες συνεχώς; Δεν ξέρω αν είναι ακραίο το παράδειγμά μου, αλλά όπως και σε άλλους κλάδους υπάρχουν οι συστατικές επιστολές, έτσι κι εδώ ισχύει αυτό με κάποιον τρόπο. Θες να συνεργαστείς με άτομα που αφενός έχουν αξιόλογο έργο, αφετέρου είναι συνεργάσιμοι και δε θα έχετε προβλήματα.
 

Guest 909602

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Guest 909602

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εγώ π.χ. θεωρώ ότι τα τμήματα πολιτικών μηχανικών κ.λ.π. είναι σκατά και ό,τι δεν θα έπρεπε να υπάρχουν ως τμήματα, αλλά ως κατευθύνσεις-ειδικότητες της Αρχιτεκτονικής στην οποία θα έπρεπε να υπάγονται. Δεν έχετε δικαίωμα να μου πείτε ότι γίνομαι κακός με τους πολιτικους μηχανικούς από τη στιγμή που λέτε κακίες για μία σπουδαία επιστήμη όπως η φιλολογία.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Σε σχέση με εσένα πάντως που υποβαθμίζεις τη φιλολογία ως μη επιστήμη, δίχως να έχεις ιδέα του τι κάνουμε στη φιλολογία, πιο μπροστά θα πάω.
Επιστήμονα, κάνα σεμινάριο για μοριοδότηση στον ΑΣΕΠ έκανες;
 

Guest 909602

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Επίσης, κάτι ακόμα. Τί τους χρειαζόμαστε τους πληροφορικάριους, από τη στιγμή που υπάρχουν οι μηχανικοί υπολογιστών ; Στα τμήματα μηχανικών υπολογιστών κ.λ.π. γράφεις κώδικα, δεν τον σχολιάζεις απλώς, ενώ στα τμήματα πληροφορικής απλά σχολιάζουν κώδικες. Οι μηχανικοι υπολογιστων γνωριζουν απο αρχιτεκτονικη υπολογιστων, οχι απλα το λογισμικο.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top