Υπερεκτιμημένες και υποτιμημένες σχολές

Γιαννουλάκης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος Γιαννούλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 120 μηνύματα.
Ως μαθητής β΄ λυκείου σκέφτομαι για κάποιες σχολές και την εισαγωγή σε αυτές. Ωστόσο δε θα ήθελα να επειρεαστώ από γνώμες άλλων που λένε πως ορισμένες σχολές είναι πολύ ΄καλές΄ ή πολύ ΄κακές΄. Γιαυτό λοιπόν θα ήθελα όποιος ξέρει είτε από προσωπική εμπειρεία είτε μη να μου πει για σχολές που πιστεύει πως είναι υπερεκτιμημένες και για σχολές που πιστέυει το αντίθετο. Ευχαριστώ.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,083 μηνύματα.
Όλες οι επιστήμες είναι υπερεκτιμημένες επειδή ο καθένας θα σου πει γι' αυτό που σπούδασε και θα βάλει και σάλτσα για να φανεί μουράτος. Δεν υπάρχει κάποιος να σπούδασε όλες τις επιστήμες ώστε να έχει σφαιρική εικόνα. Υπάρχει όμως μια διαφορά: το Τμήμα (και όχι η Σχολή, που λένε όλοι λανθασμένα) που θα πας για να σπουδάσεις σαν επιστημονική αξία, δεν έχει και τόση συνάφεια με το συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον της αγοράς. Πλέον λόγω παγκοσμιοποίησης, τα Πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο έχουν ξεμείνει κάπως στον "ακαδημαϊσμό" τους, δηλαδή, ασχολούνται με μαθήματα και έρευνα, με όχι και τόση σημασία για την κοινωνία έξω. Αυτό σημαίνει ότι θα επιλέξεις εκείνο που σου αρέσει και πιστεύεις ότι μπορείς να επενδύσεις χρόνο και χρήμα για μεγάλο κομμάτι της ζωής σου. Δεν υπάρχει καμία γενική άποψη γιατί ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές προτιμήσεις και κλίσεις.
 

Γιαννουλάκης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος Γιαννούλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 120 μηνύματα.
Όλες οι επιστήμες είναι υπερεκτιμημένες επειδή ο καθένας θα σου πει γι' αυτό που σπούδασε και θα βάλει και σάλτσα για να φανεί μουράτος. Δεν υπάρχει κάποιος να σπούδασε όλες τις επιστήμες ώστε να έχει σφαιρική εικόνα. Υπάρχει όμως μια διαφορά: το Τμήμα (και όχι η Σχολή, που λένε όλοι λανθασμένα) που θα πας για να σπουδάσεις σαν επιστημονική αξία, δεν έχει και τόση συνάφεια με το συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον της αγοράς. Πλέον λόγω παγκοσμιοποίησης, τα Πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο έχουν ξεμείνει κάπως στον "ακαδημαϊσμό" τους, δηλαδή, ασχολούνται με μαθήματα και έρευνα, με όχι και τόση σημασία για την κοινωνία έξω. Αυτό σημαίνει ότι θα επιλέξεις εκείνο που σου αρέσει και πιστεύεις ότι μπορείς να επενδύσεις χρόνο και χρήμα για μεγάλο κομμάτι της ζωής σου. Δεν υπάρχει καμία γενική άποψη γιατί ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές προτιμήσεις και κλίσεις.
Λογικό μου ακούγεται.
 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,451 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,083 μηνύματα.
Λογικό μου ακούγεται.

Για να μην επηρεαστείς θα πρέπει να ψάξεις μόνος σου, όσο σου επιτρέπει η ηλικία σου και η προσωπική σου άποψη. Δώσε σημασία σε αυτό που σου αρέσει να κάνεις. Ό,τι πει ο καθένας θα είναι απλά μια άποψη με βάση τη δική του θεωρία ή προσωπικά βιώματα.
 

Γιαννουλάκης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος Γιαννούλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 120 μηνύματα.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,451 μηνύματα.

Δε θεωρώ ότι υπάρχουν καλές και καλές σχολές ή αντίστοιχα καλές και κακές επιστήμες. Ο καθένας επιλέγει σχολή σύμφωνα με τα επιστημονικά (και μελλοντικά επαγγελματικά) ενδιαφέροντά του. Συνεπώς, επιλέγεις ο,τι αρέσει σε εσένα, δες τα προγράμματα σπουδών από σχολές, διάβασε στο ίντερνετ για επαγγελματική αποκατάσταση (αν και στην Ελλάδα έχουμε ξεχάσει αυτή την έννοια) και κρίνε αναλόγως. Είχα τη δυνατότητα να σπουδάσω ο,τι θέλω. Επέλεξα σχολή βάσει ενδιαφερόντων (βέβαια στην πορεία μέσα από μεταπτυχιακό άλλαξα κλάδο).
Δε θεωρώ ωστόσο ότι ένας νέος 17 χρονών είναι τόσο συνειδητοποιημένος για να επιλέξει σχολή-επάγγελμα που θα ασκεί για το υπόλοιπο της ζωής του. Καθώς επίσης, ένας νέος δε ξέρει τι θα μπορούσε να κάνει με ένα πτυχίο (Για παράδειγμα, στην εταιρία που εργάζομαι έχουμε Data Analysts που έχουν τελειώσει μαθηματικό. Ούτε που μποορύσα να φανταστώ, όταν ήμουν λύκειο, ότι ένας μαθηματικός μποορύσε να κάνει αυτή τη δουλειά, το είχα συνδυάσει με την πληροφορική - που στην προκειμένη περίπτωση ο μαθηματικός αποδεικνύεται πάρα πολύ καλός σε αυτόν τον τομέα :D ) Οπότε άσε τις γνώμες των άλλων στα φόρουμ, δες σχολές-επαγγέλματα και προσπάθησε να καταλάβεις, όσο μπορείς, αν το ένα επάγγελμα ταιριάζει στον χαρακτήρα σου και φαντάσου τον ευατό σου να το ασκεί. Για παράδειγμα, δεν επέλεξα νομική γιατί δε θα μπορούσα να φανταστώ τον ευατό μου να είναι σε αίθουσα δικαστηρίων. Ούτε γονείς δικηγόρους έχω, οπότε το να ανοίξω ενα δικηγορικό γραφείο, να ξεκινήσω από το 0 και να περιμένω πότε θα χτυπήσει το τηλέφωνο ή η πόρτα για μια υπόθεση, δε με έψηνε ιδιαίτερα :D
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,083 μηνύματα.
Ο τομέας του Analytics- όπου εργάζεται κάποιος ως Analyst συνδέεται με την Βελτιστοποίηση (και Επιχειρησιακή Έρευνα ή αλλιώς Prescriptive Analytics) υπό μια πιο εξελιγμένη ονομασία επειδή η προσέγγιση γίνεται μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης πλέον. Για έναν Μαθηματικό είναι το φυσικό του "σπίτι", απλά δεν έχουμε συνηθίσει στην Ελλάδα ότι ένας Μαθηματικός μπορεί να ασχοληθεί και με μαθηματικά εκτός μέσης εκπαίδευσης γιατί οι περισσότεροι απόφοιτοι δεν ενδιαφέρονται ποτέ να ασχοληθούν επαγγελματικά με τομείς των ανώτερων Μαθηματικών, άσχετα αν τα διδάχτηκαν σε μεγάλα έτη στο Πανεπιστήμιο, αλλά μόνο με τα μαθηματικά της μέσης εκπαίδευσης. Οι λόγοι είναι πολλοί και συνήθως προφανείς: πιο εύκολο αντικείμενο εργασίας, εύκολα χρήματα, κακό υπόβαθρο ως φοιτητές και αδιαφορία. Οι περισσότεροι Έλληνες πτυχιούχοι Μαθηματικοί ενδιαφέρονται περισσότερο για την προφανή λύση βιοπορισμού, όπως είναι το φροντιστήριο και όχι για κάτι που απαιτεί περισσότερο εξειδίκευση ή διάβασμα επειδή δεν το έκαναν ποτέ, ακόμη και ως φοιτητές. Αν ο άλλος δεν διάβασε όπως πρέπει ή για άλλους λόγους δεν έχει τις απαιτούμενες μαθηματικές γνώσεις αναγκαστικά θα στραφεί αλλού, σε κάτι πιο βατό, για να μπορέσει να ζήσει. Γενικά στην Ελλάδα, οι σπουδές γίνονται με έναν τρόπο που δεν συνδέονται αναγκαστικά με ένα επάγγελμα επειδή το όλο σύστημα είναι έτσι δομημένο: αναρχία και απουσία προσανατολισμού.

Όταν ένας πτυχιούχος Μαθηματικός έχει θεωρητικά καλές βάσεις σε μεθόδους αλγορίθμων μη γραμμικών εξισώσεων που χρησιμοποιούνται στη Βελτιστοποίηση και άρα Analytics, Operations Management, Inventory Analytics, Risk Management, κτλ και επιλέγει να μην εργαστεί σε αυτούς τους τομείς για άλλους προσωπικούς λόγους είναι φυσιολογικό, να μην μπορεί ο κόσμος μετά να συνδέσει διάφορες επιστήμες με όχι τόσο προφανείς εφαρμογές-επαγγέλματα. Η κοινωνία βάζει καλούπια ανάλογα με τη συνήθεια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,451 μηνύματα.
Η κοινωνία βάζει καλούπια ανάλογα με τη συνήθεια.
Θεωρείς οτι η κοινωνία βάζει καλούπια ή οτι τα πανεπιστήμια δεν είναι συδεδεμένα με την αγορά εργασίας και τα τμήματα αυτά δεν οργανώνουν internships στο πρόγραμμα σπουδών ή δε συμμετέχουν σε career days / graduate programs ώστε να γνωρίσουν και αυτή την πλευρά της επιστήμης τους, για να ασκήσουν αυτό το επάγγελμα;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,083 μηνύματα.
Θεωρείς οτι η κοινωνία βάζει καλούπια ή οτι τα πανεπιστήμια δεν είναι συδεδεμένα με την αγορά εργασίας και τα τμήματα αυτά δεν οργανώνουν internships στο πρόγραμμα σπουδών ή δε συμμετέχουν σε career days / graduate programs ώστε να γνωρίσουν και αυτή την πλευρά της επιστήμης τους, για να ασκήσουν αυτό το επάγγελμα;

Έκανα κάποιες προσθήκες στο σχόλιό μου. Σαφώς έχουν μερίδα ευθύνης και τα Τμήματα αλλά το βασικό πρόβλημα είναι η κουλτούρα. Δεν θα πας να πουλήσεις ψυγείο σε μια φυλή των Ζουλού, όταν η αχυρένια καλύβα δεν συνίσταται για κάτι τέτοιο. ;)

Τα ανώτερα μαθηματικά διδάσκονται σε ένα Μαθηματικό Τμήμα από το μισό του 2ου έτους σπουδών και έπειτα, ειδικά όταν αρχίζουν οι κατευθύνσεις. Το πρόβλημα είναι ότι σε αυτή τη χρονική περίοδο ο τρόπος σπουδών αντιμετωπίζει τα μαθηματικά ως μαθήματα για την εξεταστική, οι φοιτητές στην πλειονότητά τους δεν ενδιαφέρονται γιατί αρκετοί κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές της μέσης εκπαίδευσης, οπότε η ανώτερη μαθηματική γνώση τους είναι άχρηστη. Δεν μπορούν να βρούν κάποια σύνδεση σε αυτό. Σε πολλά Τμήματα στη χώρα μας, η μεγάλη λαϊκή μάζα φοιτητών αποφεύγει τις κατευθύνσεις και επιλέγει μια "γενική" κατεύθυνση (μαθήματα επιλογής χωρίς σχεδιασμό επιλογής) λόγω "ευκολίας" ή λόγω ανυπαρξίας στόχων για μετά τις σπουδές. Δεν ξέρουν, δεν θέλουν να ξέρουν και δεν ενδιαφέρονται να ξέρουν σε τι επαγγελματικά μονοπάτια οδηγούν τα σύγχρονα Μαθηματικά...ειδικά σήμερα, όπου στο διαδίκτυο μπορεί να βρει κάποιος πολλές πληροφορίες από άλλες χώρες και εκπαιδευτικά συστήματα πάνω στα Μαθηματικά. Ενδιαφέρονται μόνο να πάρουν το χαρτί γιατί μόνο αυτό μετράει σαν πιστοποιημένη σπουδή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Ακόμη και στον ΑΣΕΠ οι εξετάσεις διορισμού για τον κλάδο ΠΕ03 Μαθηματικών δεν απαιτούσε ποτέ μαθηματικά από το 3ο ή και 4ο έτος σπουδών. Το Ελληνικό κράτος αντιμετώπιζε τις εξετάσεις όταν χρειαζόταν αποφοίτους Μαθηματικών Τμημάτων χωρίς απαιτητικά μαθηματικά μοντέλα! Αυτό σε απλά Ελληνικά σημαίνει ότι σχεδόν το 95% της επιστήμης είναι άχρηστο για την χώρα μας. Έτσι όλοι ξέρουν και πράττουν ανάλογα. Η ίδια η Ελληνική πολιτεία δεν έχει καμία ανάγκη την μαθηματική επιστήμη σαν οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης αλλά μόνο τα στοιχειώδη μαθηματικά για ζει ο κόσμος των φροντιστηρίων.

Η μειοψηφία κάποιων φοιτητών που ίσως ενδιαφέρονται για ανώτερα Μαθηματικά και άλλες επαγγελματικές επιλογές πέρα από τα ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές, δεν αλλάζει την κατάσταση. Θυμάμαι καθηγητές Πανεπιστημίου να το θεωρούν "δεδομένο" ότι θα πάμε σε φροντιστήρια για δουλειά οπότε και κατέβαζαν το επίπεδο της ύλης. Τα αριστερά κόμματα συνέδραμαν σε αυτήν την κατεύθυνση καθώς θεωρούσαν ότι η υπερεξειδίκευση σε ανώτερα μαθηματικά ήταν μόνο με τις "εντολές" του κεφαλαίου και του καπιταλισμού, με τα οποία ήταν ιδεολογικά αντίθετοι (στη θεωρία). Γι' αυτούς τους εκτιμητές "επιστημών", ο μέσος Μαθηματικός πτυχιούχος ήταν ο μεροκαματιάρης, ο αγωνιστής δάσκαλος, στο φτωχικό σκολειό με τη λάμπα πετρελαίου. Σκέψου να κάναμε συζήτηση πως θα ήταν ο μαθηματικός στέλεχος πολυεθνικής με κουστούμι; :hehe:


:heat:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,691 μηνύματα.
Ως μαθητής β΄ λυκείου σκέφτομαι για κάποιες σχολές και την εισαγωγή σε αυτές. Ωστόσο δε θα ήθελα να επειρεαστώ από γνώμες άλλων που λένε πως ορισμένες σχολές είναι πολύ ΄καλές΄ ή πολύ ΄κακές΄. Γιαυτό λοιπόν θα ήθελα όποιος ξέρει είτε από προσωπική εμπειρεία είτε μη να μου πει για σχολές που πιστεύει πως είναι υπερεκτιμημένες και για σχολές που πιστέυει το αντίθετο. Ευχαριστώ.
Παλικάρι θα σου δώσω την καλύτερη συμβουλή που θα μπορούσε να σου δώσει κανείς . Δοκίμασε πράγματα , μετά αποφάσισε . Είναι η καλύτερη συνταγή για να κάνεις την πιο σωστή επιλογή . Διότι εαν δεν γουστάρεις επιβεβαιωμένα στην πράξη να κάνεις κάτι , δεν έχει νόημα να το σπουδάσεις . Κατά τα άλλα ΟΣΑ και να διαβάσεις και ΟΣΑ και να ψάξεις , δεν έχουν καμία αξία . Εαν δεν λερώσεις χέρια κάπως , δεν θα μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα .
 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,451 μηνύματα.
Σε πολλά Τμήματα στη χώρα μας, η μεγάλη λαϊκή μάζα φοιτητών αποφεύγει τις κατευθύνσεις και επιλέγει μια "γενική" κατεύθυνση (μαθήματα επιλογής χωρίς σχεδιασμό επιλογής) λόγω "ευκολίας" ή λόγω ανυπαρξίας στόχων για μετά τις σπουδές. Δεν ξέρουν, δεν θέλουν να ξέρουν και δεν ενδιαφέρονται να ξέρουν σε τι επαγγελματικά μονοπάτια οδηγούν τα σύγχρονα Μαθηματικά...ειδικά σήμερα, όπου στο διαδίκτυο μπορεί να βρει κάποιος πολλές πληροφορίες από άλλες χώρες και εκπαιδευτικά συστήματα πάνω στα Μαθηματικά. Ενδιαφέρονται μόνο να πάρουν το χαρτί γιατί μόνο αυτό μετράει σαν πιστοποιημένη σπουδή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Αυτό ακριβώς! Λόγω ευκολίας, λόγω ανυπαρξίας στόχων ή λόγω άγνοιας; Και γιατί αυτή η πληροφορία που αναφέρεις για τα άλλα επαγγελματικά μονοπάτια να παρέχεται μέσω διαδικτύου και όχι μέσα από τη σχολή;

Τα αριστερά κόμματα συνέδραμαν σε αυτήν την κατεύθυνση καθώς θεωρούσαν ότι η υπερεξειδίκευση σε ανώτερα μαθηματικά ήταν μόνο με τις "εντολές" του κεφαλαίου και του καπιταλισμού, με τα οποία ήταν ιδεολογικά αντίθετοι (στη θεωρία).
Δεν έχω να σχολιάσω κάτι :D
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,083 μηνύματα.
Αυτό ακριβώς! Λόγω ευκολίας, λόγω ανυπαρξίας στόχων ή λόγω άγνοιας; Και γιατί αυτή η πληροφορία που αναφέρεις για τα άλλα επαγγελματικά μονοπάτια να παρέχεται μέσω διαδικτύου και όχι μέσα από τη σχολή;

Γιατί η σχολή έχει τη μορφή ενός οργανισμού που έχει παράσιτα πάνω του. Ο χρόνος αναλώνεται σε οτιδήποτε άλλο πέρα από μια δημιουργική παρουσίαση των Μαθηματικών. Οι ακαδημαϊκοί είναι απλά δημόσιοι υπάλληλοι που κάνουν τα 2 δίωρα τη βδομάδα και έτσι δεν υπάρχουν προσδοκίες. Ξαναλέω, δεν υπάρχουν προσδοκίες. Άρα οι πληροφορίες είναι μια γραφική λεπτομέρεια.

Στην Ελλάδα φίλε @cha0s, η ίδια η κοινωνία όσο μοιρολατρικό και αν ακούγεται επηρεάζει την πραγματικότητα και όχι το αποτέλεσμα της δουλειάς ή της επιστήμης όπως αυτή υπάρχει. Για λόγους που δεν είναι του θέματος συζήτησης, συνηθίζεται λάθος άνθρωποι να καταλαμβάνουν λάθος θέσεις εργασίας και έτσι αρκετοί Πανεπιστημιακοί Μαθηματικών (και άλλων επιστημών, φυσικά) κανονικά δεν θα έπρεπε να ήταν Πανεπιστημιακοί. Τόσο απλά. Ο τρόπος τους, η ακαδημαϊκής τους συνεισφορά στο Τμήμα, η μαθηματική τους γνώση κτλ, δεν είναι αυτή που θα έπρεπε να είναι αν κρίνει κάποιος το γεγονός ότι υπήρχαν και υπάρχουν περιπτώσεις με 0 ερευνητικές δημοσιεύσεις ή 0 διδακτικό αποτέλεσμα και άρα, πηγαίνοντας στις λεπτομέρειες, οι συγκεκριμένοι δεν είχαν ιστοσελίδα εργασίας όπως προβλέπει ο Νόμος-Πλαίσιο (αλλά μας πείραξε το άρθρο 16), με την παροχή πληροφοριών τόσο για τα μαθήματα που έκαναν, επιπλέον ακαδημαϊκό υλικό ή ακόμη και βασικά στοιχεία επικοινωνίας. Υπήρχε και υπάρχει μια σκιώδης παρουσία τους, σαν να έκαναν την δουλειά τους με κάποια πίεση ή σαν πάρεργο. Ήταν πολύ λίγοι γι' αυτό που πληρώνονται ή πληρώνονταν να κάνουν από τη δημόσια φορολογία. ;)

Δεν έχω να σχολιάσω κάτι :D

Mα η αμπελοφιλοσοφία της Ελληνικής αριστεράς βασίζεται στον άνεργο, φοιτητή, συνταξιούχο, αγρότη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 968714

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
συνηθίζεται λάθος άνθρωποι να καταλαμβάνουν λάθος θέσεις εργασίας και έτσι αρκετοί Πανεπιστημιακοί Μαθηματικών
Εδώ θα διαφωνήσω, είμαι σε τμήμα πληροφορικής και οι μαθηματικοί μου είναι αρκετά καλοί στην δουλειά τους και προσεκτικά επιλεγμένοι. Πάντα έχουν την πιο πολύ ενέργεια στο τμήμα, είναι προσεγγίσιμοι και δεν ψωνίζονται(σε βαθμο που μιλαν σε όλους στον ενικό), έχουν γράψει βιβλία και έχουν δημιοσιεύσει πάρα πολλές έρευνες. Επίσης από ότι έχω ακούσει από φίλους φοιτητές πληροφορικάριους άλλων γνωστών πανεπιστημίων οι μαθηματικοί τους είναι εξίσου καλοί. Βέβαια δεν γνωρίζω κατά πόσο ο ισχυρισμός σου ισχύει για πανεπιστήμια της επαρχίας με λίγους φοιτητές ή για τα τμήματα που δεν αφορούν τον κλάδο της πληροφορικής.
 

Γιαννουλάκης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος Γιαννούλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 120 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,083 μηνύματα.
Εδώ θα διαφωνήσω, είμαι σε τμήμα πληροφορικής και οι μαθηματικοί μου είναι αρκετά καλοί στην δουλειά τους και προσεκτικά επιλεγμένοι. Πάντα έχουν την πιο πολύ ενέργεια στο τμήμα, είναι προσεγγίσιμοι και δεν ψωνίζονται(σε βαθμο που μιλαν σε όλους στον ενικό), έχουν γράψει βιβλία και έχουν δημιοσιεύσει πάρα πολλές έρευνες. Επίσης από ότι έχω ακούσει από φίλους φοιτητές πληροφορικάριους άλλων γνωστών πανεπιστημίων οι μαθηματικοί τους είναι εξίσου καλοί. Βέβαια δεν γνωρίζω κατά πόσο ο ισχυρισμός σου ισχύει για πανεπιστήμια της επαρχίας με λίγους φοιτητές ή για τα τμήματα που δεν αφορούν τον κλάδο της πληροφορικής.

Δεν μίλησα για Τμήματα Πληροφορικής. Δεν θα ήθελα να μπω σε αντιπαράθεση καθώς έχω άλλες εικόνες και βιωματικές εμπειρίες που δυστυχώς αμαυρώνουν την "ικανοποιητική" εικόνα των Ελληνικών Πανεπιστημίων.

Kαι σε μας κάποιοι καθηγητές ήταν προσεγγίσιμοι, φιλικοί, μας μιλούσαν στον ενικό ειδικά σε μαθήματα με μικρό αριθμό φοιτητών κτλ, αλλά αυτό δεν σήμαινε ότι αρκετοί καθηγητές έρχονταν διαβασμένοι στο μάθημα που έπρεπε να διδάξουν. Αυτό που παρουσίαζαν ως μάθημα ήταν πολύ κατώτερο των περιστάσεων για την βαρύτητα του αντικειμένου που δίδασκαν, αν κάνουμε συγκρίσεις με το ίδιο μάθημα σε Βρετανικά ή ακόμη και σε Ρουμάνικα Πανεπιστήμια για παράδειγμα (είχα κάνει συγκρίσεις και δεν μου άρεσε αυτό που έβλεπα).

Όσο θυμάμαι, δεν είχαμε κανονικό εργαστηριακό προσωπικό ούτε επιστημονικούς συνεργάτες (εκτός από έναν) για όλο το πρόγραμμα σπουδών. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα, αρκετοί καθηγητές να μην έχουν βοηθούς και έτσι το μάθημα δεν είχε φροντιστήριο ή επέλεγε ο καθηγητής να κάνει μια ώρα ο ίδιος ασκήσεις αλλά όχι με την μορφή που έπρεπε.

Πολλοί καθηγητές μάλιστα επειδή διαφωνούσαν με αυτή την λογική, δεν έκαναν καθόλου ασκήσεις γιατί όπως έλεγαν, δεν ήταν στα καθήκοντά τους με αποτέλεσμα, το μάθημα να γίνεται μόνο ως διδασκαλία θεωρίας για τις προβλεπόμενες ώρες και σε κάποιες περιπτώσεις, ο καθηγητής ακύρωνε το επιπλέον δίωρο του μαθήματος επειδή δεν υπήρχε βοηθός για ασκήσεις. Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις σαν εργαστηριακό προσωπικό χρησιμοποιούνταν περιστασιακά μεταπτυχιακοί φοιτητές ή υποψήφιοι διδάκτορες του Τμήματος μέσα από το γενικό κονδύλι για εσωτερικές δαπάνες του Πανεπιστημίου. Αυτό όπως καταλαβαίνετε επηρέαζε την ποιότητα των μαθημάτων, των ασκήσεων αλλά και την όλη ακαδημαϊκή δραστηριότητα.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

hl_amhxanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 803 μηνύματα.
Όταν ένας πτυχιούχος Μαθηματικός έχει θεωρητικά καλές βάσεις σε μεθόδους αλγορίθμων μη γραμμικών εξισώσεων που χρησιμοποιούνται στη Βελτιστοποίηση και άρα Analytics, Operations Management, Inventory Analytics, Risk Management, κτλ και επιλέγει να μην εργαστεί σε αυτούς τους τομείς για άλλους προσωπικούς λόγους είναι φυσιολογικό, να μην μπορεί ο κόσμος μετά να συνδέσει διάφορες επιστήμες με όχι τόσο προφανείς εφαρμογές-επαγγέλματα. Η κοινωνία βάζει καλούπια ανάλογα με τη συνήθεια.
Δεν θεωρώ προσωπικά ότι χρειάζονται τόσο καλές βάσεις για να αναλάβεις κάποιο πόστο διαχείρισης κινδύνου. Βλέποντας εργαζόμενους σε linkedin οι περισσότεροι εξ αυτών δεν είναι καν απόφοιτοι μαθηματικών τμημάτων ούτε στατιστικής. Τώρα θα μου πεις άλλες απαιτήσεις έχει μια ελληνική συμβουλευτική εταιρία με τα project τραπεζών που αναλαμβάνει και άλλες απαιτήσεις θα έχει η ελβετική τράπεζα UBS

Το θέμα είναι να ανακαλύψει κανείς τι απολαμβάνει να διαβάζει, είναι αυτό μαθηματικό θεώρημα, απόδειξη, ασκήσεις; Ας δηλώσει τμήμα Μαθηματικών αλλά να του αρέσει αρκετά ώστε να ξεπεράσει τις δυσκολίες που μπορεί να συναντήσει σε προπτυχιακό επίπεδο λχ βαρετός καθηγητής/κακές σημειώσεις/απαιτητικές εξετάσεις
 

Eclipse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,674 μηνύματα.
Για ποια επιστήμη σε ενθουσιάζει περισσότερο να ακούς νέα, συζητήσεις κλπ;
 

Γιαννουλάκης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος Γιαννούλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 120 μηνύματα.

IceCream05

Νεοφερμένος

Η IceCream05 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 37 μηνύματα.
Γενικά να ξέρεις πως μεγάλο ρόλο παίζει το όνομα
Άλλο ΑΣΣΟΕ άλλο Πανεπιστήμιο Πατρών...
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top