Vasilina93
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
seize the day
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αφου τιποτα δεν σας αρεσει στο Λυκειο ,δεν θελετε να λειτουργειτε με αυτο το εκπαιδευτικο συστημα , δεν συμφωνειτε με τον τροπο των εξετασεων ,δεν θελετε "ελεγχο" στα απουσιολογια , δεν θελετε "να ειστε προβατα και μαζικοποιημενοι " αλλα θελετε "να εχετε ελευθερια εκφρασης και προσωπικοτητας" χωρις ποδιες κλπ
Γιατι πολυ απλα πηγατε στο λυκειο ???????
οταν κατι δεν μας αρεσει,πολυ απλα δεν το ακολουθουμε ????
το λεω γιατι πολλοι εδω μεσα παρατηρω οτι τιποτα δεν τους αρεσει στο Λυκειο αλλα το παιζουν επαναστατες,αντιθετοι,αντιφρονουντες κλπ
Βγαζουν δηλαδη την αισθηση οτι τους αναγκασαν να πανε εκει
πολυ απλα κανεις δεν σας αναγκαζει...
υπαρχουν τα επαλ επιπροσθετα οπου μπορεις να μαθεις πολυ ομορφα ενα τεχνικο επαγγελμα
αλλα ειμαι σιγουρος οτι και εκει παντα κααατι "κακο" θα εβρισκαν για να το κατηγορισουν και να το κραξουν
αλλα βεβαια ετσι ειναι
οτι δεν μας αρεσει δεν πρεπει να υπαρχει
κριτικη σκεψη μηδεν ( 0 )
*Συγγνώμη για την ψιλο-off παρέμβαση.*
Ίσα-ίσα,οι μαθητές που δεν επαναπαύονται στο τωρινό εξετασιοκεντρικό και κατά γενική ομολογία εξοντωτικό σύστημα,που αντιλαμβάνονται και διεκδικούν,που οραματίζονται και παλεύουν για κάτι καλύτερο,μια χαρά κριτική σκέψη έχουν.Δεν αρνούνται την ιδιότητα του μαθητή,στο όνομα μιας "ψευτοεπανάστασης",την ιδιότητα του πειθήνιου και άβουλου μαθητή αρνούνται.
Τέτοιες πρακτικές,το ίδιο το σχολείο θα έπρεπε να τις προωθεί και να τις στηρίζει.Να δίνει στους μαθητές τέτοια ερείσματα,ώστε να διαμορφώνουν τα ίδια απόψεις και να εισάγουν κι αυτά ιδέες και αντιπροτάσεις.Δεν είναι η λύση το να φύγουν οι μαθητές αυτοί από τη σχολική καθημερινότητα-κανείς άλλωστε δε ζήτησε κάτι τέτοιο-λύση είναι να πάψουμε να εθελοτυφλούμε και να προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι επιτέλους για να αλλάξει η υπάρχουσα κατάσταση.
*Ξανασυγγνώμη για την-τελικά-καραοφφ παρέμβαση*.
Αααα,και ον:Δε συμφωνώ γενικά με την ύπαρξη απουσιολογίου,γιατί υπάγεται στη γενικότερη ανταγωνιστική φύση του σχολείου,με τις συνεπακόλουθες διακρίσεις και διαβαθμίσεις.Γενικά θυμίζει πρακτικές αστυνόμευσης.Όοοοταν(ευσεβείς πόθοι)το σχολείο γίνει χώρος που θα καλλιεργεί την ελεύθερη διακίνηση γνώσεων και ιδεών,προφανώς και δε θα χρειαζόμαστε όλο αυτό το χαρτομάνι,για να προσμετρά το κατά πόσο παρακολούθησαμε ή όχι "καταναγκαστικά" το ένα ή το άλλο μάθημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Αυτό που έγραψες είναι διφορούμενο. Μπορεί να σημαίνει "διαφωνώ" ή "Δία συμφωνώ".Δια +φωνώ!!!
Κατά τα άλλα, είμαι υπέρ των απουσιών (το έχω γράψει ήδη). Όμως δεν μπορώ να δεχθώ κάποιον να "απαγορεύει" την όποια (δίκαιη ή άδικη) διαμαρτυρία και μάλιστα με το στυλάκι "αν δεν σου αρέσει να φύγεις από το λύκειο".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vasilina93
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δία Συμφωνώ!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miro2
Δραστήριο μέλος
Ιωάννα μου, δεν είναι όλοι αναλφάβητοι...αλλά απ'οτι βλέπω γύρω μου είναι ελάχιστα τα παιδιά που πραγματικά γουστάρουν που πάνε ΕΠΑΛ και σκίζουν.
Παράδειγμα:
Στατιστικά ΕΠΑΛ 2010 :
Έκθεση:
18-20 : 16 στα 14474 (0,11%)
15-17.9 : 415 στα 14474 (2,87%)
Αυτό μόνο λέει πολλά,δυστυχώς.
Τα περισσότερα ΕΠΑΛ υπάρχουν για να δίνουν ειδικότητα σε παιδιά με 10αρια για βαθμούς.
χρηστο μου ναι, λεει πολλα...αλλα δε δεχομαι οτι ο υδραυλικος που 8 ρ8ει οταν σπασει ο σωληνας στο μπανιο σου δε 8α μετρησει ο λογος του οσο ενος γιατρου...τι μεσαιωνικες αντιληψεις ειναι αυτες?να γινουμε ολοι γιατροι και δικηγοροι τοτε...
Γιατί αν όχι τότε βλέπετε και μόνοι σας ότι το σχολείο ΠΡΕΠΕΙ να αλλάξει γιατί προς το παρόν δεν προσφέρει τίποτα...(και πάλι επικεντρώνομαι στις 2 τελευταίες τάξεις του Λυκείου που κατά την άποψη μου είναι εντελώς faul!)
μου δινεται η ευκαιρια λοιπον να επανελ8ω στο 8εμα ''απουσιολογιο''...
λες οτι δεν προσφερουν τιποτα...
οταν εγω στη δευτερα και την τριτη αργουσα να φτασω στο σχολειο, επαιρνα απουσια...την επομενη μερα λοιπον ερχομουν στην ωρα μου...3ερεις πως λεγεται αυτο?μα8ημα συνεπειας...δεν ειναι τιμωρια και 8α με στεναχωρησει αν καποιοι το δουν ετσι...σε προετοιμαζει για το ''αυριο''...αν αυριο λοιπον αργεις στη δουλεια σου, το αποτελεσμα δε 8α ειναι ενας σταυρος παραπανω, αλλα το να βρε8εις ανεργος....
δεν διαφωνω οτι ειδικα οι δυο τελευταιες τα3εις κανουν πιο πολυ κακο στο μα8ητη απ οτι καλο...αλλα το ''τιποτα'' οπως και το ''ποτέ'' ειναι μεγαλες κουβεντες...
κλεινω 3αναλεγοντας οτι απα3ιωνουμε τα ΠΑΝΤΑ και ΠΑΝΤΑ μας φταινε οι αλλοι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vasilina93
Εκκολαπτόμενο μέλος
κλεινω 3αναλεγοντας οτι απα3ιωνουμε τα ΠΑΝΤΑ και ΠΑΝΤΑ μας φταινε οι αλλοι...
Στην προκειμένη και επειδή και πάλι αναφερόμαστε σε αυτές τις δύο τάξεις ναι μας φταίνε οι άλλοι.... Έχω μάθει και εγώ όπως και πολλοί άλλοι να αναλαμβάνω ευθύνες όταν τις έχω... Ό,τι μπορώ να κάνω για να αλλάξει αυτή η κατάσταση το κάνω (με πορείες, συμμετέχοντας σε διαμαρτυρίες και διάφορα άλλα...) όταν όμως δεν αλλάζει κάτι το οποίο με δυσαρεστεί και το οποίο είμαι αναγκασμένη να έχω πάνω από το κεφάλι μου για ακόμα 5 μήνες ναι μπορώ και να το απαρνιέμαι και να το κατακρίνω διότι είναι η άποψη μου....(και μην μου πεις πάλι λίγοι και καλοί και ότι δεν είναι υποχρεωτικό διότι εξήγησα πολλές φορές γιατί είναι υποχρεωτικό για εμένα)
Οι απουσίες όπως και το σχολείο είναι πολύ καλά μέχρι και πρώτη Λυκείου!!! Όντως βοηθούν στη συνέπεια και εγώ η ίδια επικροτώ τις προσπάθειες που κάνει το σχολείο για να παροτρύνει τους μαθητές να έρχονται έγκαιρα, όπως να κλείνουν τις πόρτες ή να παίρνουν απουσίες, όταν πάντα αυτό γίνεται εξίσου σε μαθητές και καθηγητές έτσι...
Άλλωστε τα υπόλοιπα 9 χρόνια σχολείου τι κάνουν; Πρέπει να φτάσουμε Β' και Γ' Λυκείου για να μάθουμε τη συνέπεια;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kwnstantina-p
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vasilina93
Εκκολαπτόμενο μέλος
Προσωπικα πιστευω πωσ εξαρταται απο τον απουσιολογο... παραδειγματοσ χαρη προσπαθω οσο μπορω να σβηνω και να δικαιολογω απουσιεσ και τα εχω καλα με ολα τα παιδια στην ταξη...
Κωνσταντίνα δε νομίζω πως το να σβήνεις ή να δικαιολογείς απουσίες είναι στις αρμοδιότητές σου ως απουσιολόγος!!! Και εγώ υπήρξα απουσιολόγος και πάντα προσπαθούσα να είμαι τυπική.... Δεν είναι δικαιολογία το ότι θες να τα έχεις καλά με όλους! Είναι μια υποχρέωσή σου και αν δεν την θες μην την παίρνεις...
Εγώ αυτό έκανα διότι δεν μου άρεσε να βάζω απουσίες... Το να σβήνεις όμως είναι επιεικώς απαράδεκτο και μπορεί να βρεις και τον μπελά σου στην προσπάθεια να μην τον βρουν οι συμμαθητές σου!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΑΓΝΗΓΙΩΡΓΟΣ
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
αδαμαντια52071
Πολύ δραστήριο μέλος
Ιωάννα μου, δεν είναι όλοι αναλφάβητοι...αλλά απ'οτι βλέπω γύρω μου είναι ελάχιστα τα παιδιά που πραγματικά γουστάρουν που πάνε ΕΠΑΛ και σκίζουν.
Παράδειγμα:
Στατιστικά ΕΠΑΛ 2010 :
Έκθεση:
18-20 : 16 στα 14474 (0,11%)
15-17.9 : 415 στα 14474 (2,87%)
Αυτό μόνο λέει πολλά,δυστυχώς.
Τα περισσότερα ΕΠΑΛ υπάρχουν για να δίνουν ειδικότητα σε παιδιά με 10αρια για βαθμούς.
ιωαννα μου δεν το λεω εγω..τα αποτελεσματα...και δεν εννοουσα αναλαφαβητοι με την εννοια του δεν ξερουν ουτε να γραφουν γι αυτο το εβαλα και σε '' ''.αλλα....ελπιζω να καταλαβες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kwnstantina-p
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vasilina93
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Ν.
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
αδαμαντια52071
Πολύ δραστήριο μέλος
κατσε καπου μπερδευτηκα
λοιπον???????????
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manolakis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nathalie
Νεοφερμένος
Αν εννοεις αυτο τοτε προφανως και πρεπει να υπαρχει.Διαφορετικα σκεψου ποσοι μαθητες λυκειου ειδικα θα παταγανε σχολειο! Το μονο που μου την εδινε παντα στο απουσιολογιο ειναι το γεγονος οτι το φορτωνεται ανεξαρτητα απ το αν θελει η οχι ο πρωτος του τμηματος.Ειχα το απουσιολογιο 6 χρονια και πραγματικα ηταν το χειροτερο μου.Τι να θυμηθεις,τους βλακες τους καθηγητες που καμια φορα φευγανε χωρις να υπογραψουν και επρεπε να τους κυνηγας η τους ακομα πιο βλακες που το παιζανε εξυπνοι και μετα ζηταγανε να τους σβησεις ωριαιες λες και εισαι υποχρεωμενος εσυ να ακους την γκρινια τους!
Ενα τριμηνο το χα γλιτωσει και μετα οταν το ξαναπηρα,επειδη ειχα ξεσυνηθησει,το ξεχασα μια μερα στο προαυλιο μες στη βροχη!Και αντε μετα να ακους και την τσιριδα και τα ουρλιαχτα της γυμνασιαρχισσας!Λες και εσυ ας πουμε ζητησες να το παρεις..
.......................τωρα που το σκεφτομαι ισως πρεπει οντως να καταργηθουν!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πατρεύς
Περιβόητο μέλος
Κατ'αρχήν να ξεκαθαρίσω ότι είμαι υπέρ του απουσιολόγιου και πολλοί προλαλήσαντες με έχουν καλύψει ως προς τα επιχειρήματα (έλεγχος της συνέπειας του μαθητή στην παρακολούθηση, απόσειση ευθύνης εκ μέρος του σχολείου σε περίπτωση αδικαιολόγητης απουσίας)
Θα κάνω όμως μια παρατήρηση σε σχέση με τη φύση της δουλειάς του απουσιολόγου. Το απουσιολόγιο δεν είναι αγγαρεία. Αγγαρεία είναι να βάλεις κάποιον π.χ. να μαζέψει τα σκουπίδια από το προαύλιο όπως μας κάνουν στο στρατό. Είναι μια δουλειά υπεύθυνη. Πιστεύω ότι είναι λογικό να προετοιμάζει το σχολείο τους μαθητές στην υπευθυνότητα ξεκινώντας έστω από μικρά πράγματα όπως το απουσιολόγιο. Και κανονικά παραδίδεται σε μαθητή που έχει ξεχωρίσει στην επίδοση αλλλά και στο ήθος. Δυστυχώς, στο Ελληνικό σχολείο τείνει να παραγνωρισθεί η έννοια του ήθους και επικρατεί σχεδόν ολοκληρωτικά η παράμετρος της βαθμολογίας. Εξ ου πηγάζουν και διάφορα προβλήματα τα οποία προαναφέρθηκαν...
Γι' αυτό ακριβώς ίσως να ήταν σκόπιμο στο Γυμνάσιο (ιδίως στην Α΄ τάξη), όπου ακόμα τα παιδιά είναι ακόμα σε αρκετά τρυφερή ηλικία για να αναλάβουν τέτοια ευθύνη, την ευθύνη του απουσιολογίου να την έχει αποκλειστικά ο καθηγητής ώστε να μη δημιουργούνται δύσκολες καταστάσεις ανάμεσα στα υπόλοιπα παιδιά και στον απουσιολόγο τις οποίες οι μαθητές δεν έχουν ακόμα την ωριμότητα να διαχειριστούν.
Στο Λύκειο όμως, θεωρώ ότι είναι πολύ σωστό να δίνεται αυτή η υπεύθυνη θέση με ταυτόχρονη νουθεσία των διδασκόντων ώστε να γίνεται σωστή η χρήση του απουσιολογίου από τους μαθητές που φέρουν την ευθύνη και στα υπόλοιπα παιδιά να μη δημιουργούν προβλήματα στον απουσιολόγο. Τέλος, θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι την τελική ευθύνη για τις απουσίες την έχει ο καθηγητής και όχι ο εκάστοτε απουσιολόγος ώστε να μη δημιουργούνται άσκοπα προστριβές των μαθητών. Το ότι πολλοί καθηγητές αδιαφορούν και είναι τελικά στη διακριτική ευχέρεια του απουσιολόγου αν θα βάλει ή όχι τις απουσίες, είναι κάτι πολύ λυπηρό αλλά παρ' όλ' αυτά δε νομίζω ότι ευθύνεται γι' αυτό η ύπαρξη του απουσιολόγου. Όταν είναι ανεύθυνος ο καθηγητής, θα το δείξει είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο.
Και για να επανέλθω στη μικρή εμπειρία μου στη θέση του απουσιολόγου, γενικά έβαζα κανονικά τις απουσίες. Μερικές φορές έκανα και τα στραβά μάτια στο τέλος του μαθήματος αν έβλεπα ότι ο καθηγητής δεν ενδιαφερόταν και πολύ. Θυμάμαι πάντως πολύ χαρακτηριστικά ένα περιστατικό το οποίο συνέβη και ίσως μπορεί να δείξει το πώς ο καθηγητής μπορεί να διαχειριστεί σωστά το θέμα των απουσιών. Ήταν μια Παρασκευή όπου την τελευταία ώρα είχαμε Βιολογία. Η καθηγήτρια ήταν κάπως ανιαρή στο μάθημα (καλή όμως στο χαρακτήρα) και αποφασίσθηκε ομαδική κοπάνα. Εγώ ως απουσιολόγος και μια άλλη κοπέλα μείναμε τελικά και η καθηγήτρια μπήκε στην τάξη απορημένη όπως ήταν λογικό. Συζητήσαμε λίγο μαζί της για την κατάσταση, μας έδειξε γιατί δεν ήταν σωστό αυτό που έκαναν οι υπόλοιποι και αποφασίσαμε να πάρει όλη η τάξη απουσία και ημών των δύο συμπεριλαμβανομένων (που κι εμείς φευγάτοι στην ουσία ήμασταν) με πολλαπλά ευεργετικά αποτελέσματα. Αφ' ενός εμείς δε φανήκαμε οι κακοί και οι «ρουφιάνοι» της υπόθεσης (κυρίως εγώ) και αφ' ετέρου τα υπόλοιπα παιδιά αντιλήφθηκαν το λάθος της πράξης τους ενώ η καθηγήτρια έμεινε διασφαλισμένη καθώς πλέον δεν έφερε ευθύνη για το ομαδικό σκασιαρχείο.
Αυτό λέω για να αποδείξω ότι αυτό που είναι ο μεγαλύτερος «κόπος» στο θέμα του απουσιολογίου είναι η ευθύνη που έχει πρώτα ο καθηγητής και δευτερευόντως ο μαθητής απουσιολόγος. Όμως, αν επιτέλους σε αυτή τη χώρα δε μάθουμε να μη φοβόμαστε την ευθύνη που πρέπει ο καθένας να αναλαμβάνει, δε νομίζω να πάμε ποτέ μπροστά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
FRIENDLY GIRL
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εντάξει, ξέρεις Αγγλικά..........το καταλάβαμε............
Το απουσιολόγιο πρέπει να υπάρχει, διότι [κάπου αλλού το είχα διαβάσει, δεν είμαι σίγουρη] έτσι παρέχεται στο μαθητή η ευκαιρία να γίνει περισσότερο υπεύθυνο άτομο και να ανεξαρτητοποιηθεί σιγά σιγά. Μπούρδες... το μισητό λοιπόν αυτό βιβλιαράκι υπάρχει για τον λόγο του ελέγχου του αριθμού των απουσιών... αν το εξετάσεις τελείως αντικειμενικά. Αντικειμενικά, επίσης, το "καθήκον" αυτό αναλαμβάνει ο μαθητής με το μεγαλύτερο βαθμό στο τμήμα, σωστά? Άσχετα του ότι ενδέχεται να είναι παλιοχαρακτήρας και σκυλάκι του καθηγητή. Πιο σωστό όμως θεωρώ το απουσιολόγιο να το έπαιρνε ένας ύστερα από κοινή συννενόηση με τους συμμαθητές του ή με κλήρωση καλύτερα. Τί δηλαδή, ο μαθητής του 15 δεν μπορεί να συμπληρώσει μια σελίδα? Δεν συμφωνώ με την άποψη πως η υψηλή βαθμολογία συνεπάγεται πάντοτε ωριμότητα και υπευθυνότητα...
Αν και δεν υπαρχουν τετιοι μαθητες και ενας μαθητης που θα ειχε και 1 μεσο ορο θα ηξερε να βαζει απουσιες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
αδαμαντια52071
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.