Yannis92
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anta1996
Νεοφερμένος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Ακριβώς, Τα φροντιστήρια είναι αναγκαίο κακό, διότι το σχολείο όσο και να θέλει, όσο καλός και να είναι ο καθηγητής, δεν προλαβαίνει να κάνει σωστή δουλειά και ένας κύριος λόγος για αυτό είναι οι τόσες πολλές ώρες που χάνονται (για τις οποίες φταίνε ΚΑΙ οι μαθητές). Όμως, η διαφωνία μου με τα φροντιστήρια, είναι στο ότι ΔΕΝ χρειάζεται οι ώρες τους να είναι τόσο πολλές.Είναι αναγκαίο κακό. ...... Στο σχολείο δε προλάβαμε να τελειώσουμε την ύλη της β λυκείου και όχι επειδή κάναμε επιπλέον πράγματα, αλλά επειδή χάνονταν διδακτικές ώρες.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dante ravenclaw
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bemanos
Πολύ δραστήριο μέλος


Ακριβώς, Τα φροντιστήρια είναι αναγκαίο κακό, διότι το σχολείο όσο και να θέλει, όσο καλός και να είναι ο καθηγητής, δεν προλαβαίνει να κάνει σωστή δουλειά και ένας κύριος λόγος για αυτό είναι οι τόσες πολλές ώρες που χάνονται (για τις οποίες φταίνε ΚΑΙ οι μαθητές). Όμως, η διαφωνία μου με τα φροντιστήρια, είναι στο ότι ΔΕΝ χρειάζεται οι ώρες τους να είναι τόσο πολλές.
![]()
Στην πραγματικοτητα δεν ειναι τοσες πολλες οσο νομιζεις.Σε ολα τα φρονιστηρια που γνωριζω η 'ωρα' ειναι στην πραγματικοτητα 45 λεπτα και οχι ωρα (σα το σχολειο δηλαδη). Επιπλεον πολλα απο τα 45 αυτα λεπτα 'πανε χαμενα' καλυπτοντας αποριες αλλων, που πολυ πιθανον εσυ να ξερεις και να ειναι χασικο χρονου. Επισης μεσα απο τα 45 αυτα λεπτα , καποια στην αρχη και καποια στο τελος του μαθηματος πανε χαμενα λογω 'χαβαλε' συζητηση με τους καθηγητες για ασχετα θεματα κτλπ. Οποτε δεν νομιζω πως ειναι λιγες οι ωρες . Στα ιδιαιτερα οι ωρες ειναι λιγοτερες γιατι ο καθηγητης ασχολειται μονο με εσενα και η ωρα ειναι ωρα οχι 45λεπτα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος


Ακριβώς, Τα φροντιστήρια είναι αναγκαίο κακό, διότι το σχολείο όσο και να θέλει, όσο καλός και να είναι ο καθηγητής, δεν προλαβαίνει να κάνει σωστή δουλειά και ένας κύριος λόγος για αυτό είναι οι τόσες πολλές ώρες που χάνονται (για τις οποίες φταίνε ΚΑΙ οι μαθητές). Όμως, η διαφωνία μου με τα φροντιστήρια, είναι στο ότι ΔΕΝ χρειάζεται οι ώρες τους να είναι τόσο πολλές.
![]()
Φυσικά φταίμε και εμείς,όταν κάνουμε καταλήψεις για τη τρίγωνη τυρόπιτα. Όσο καλές και να οι προθέσεις, δεν είναι το ίδιο. Εδώ μας λένε να βγάλουμε σε 2 διδακτικές ώρες κάθε λογοτεχνικό κείμενο!! Αυτοί που δίνουν τις οδηγίες πολλές φορές δεν έχουν μπει ποτέ στη ζωή τους σε τάξη να δουν τι εστι βερύκοκο! Είναι αρκετές οι ώρες όντως, στην Γ λυκείου πες εντάξει, να τις κάνεις τις ώρες,για καλό είναι. Στις άλλες τάξεις όμως; Να βλέπεις στο γυμνάσιο να ξημεροβραδιάζονται σε φροντιστήρια;
Πάντος πιστεύω είναι και θέμα γονέων. Πολλοί νομίζουν ότι "εξαγοράζοντας" τα παιδιά τους με φροντιστήρια έχουν κάνει το καθήκον τους ως γονείς. Αμ δε...
Eγώ φέτος (ως τώρα) κάνω 2 ώρες λατινικά, 2 άγνωστο, 2 ιστορία, 2 λογοτεχνία, 2 έκθεση, 2 μαθηματικά γενικής, 1 ΑΟΘ, 2 γνωστό. Αγγλικά δε τα μετράω γιατί διαβάζω μόνη από ένα βιβλίο που πήρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BingoBingi
Εκκολαπτόμενο μέλος


Όμως είμαι υπέρ σε ένα παιδί με πτυχίο που μπορεί να διδάσκει, είναι άνεργος και βγάζει το χαρτζιλίκι του γιατί δεν του δίνει η κοινωνία την ευκαιρία να μπει κάπου και να ασκήσει το επάγγελμα του. (σε αυτή την περίπτωση δεν με απασχολεί αν είναι μαύρα η άσπρα αυτά που βγάζει.. μαζί του).
Δεν είναι το ίδιο τα 2 παραπάνω που ανέφερα. Οι μεν είναι οι ντα$@$τζήδες της παιδείας διότι αυτοί καταστρέφουν, λαδώνουν, μαυρίζουν το όλο σύστημα. Οι άλλοι είναι λόγο εξαναγκασμού.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Miss Brightside
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Πιστεύω ότι η δουλειά μπορεί να καλυφθεί και με λιγότερες ώρες. Τόσες που είναι σπαταλάμε άσκοπα χρόνο, χρήμα και ενέργεια. Όταν τα πανελλαδικά μαθήματα ήταν 14, οι ώρες των φροντιστηρίων ήταν Μ.Ο. 15-18. Όταν τα μαθήματα έγιναν 9-10, οι ώρες των φροντιστηρίων έμειναν 15-18. Τώρα που τα μαθήματα είναι 6-7, πάλι οι ώρες των φροντιστηρίων είναι 15-18. Δεν λέει κάτι αυτό?Στην πραγματικοτητα δεν ειναι τοσες πολλες οσο νομιζεις.....
1) ΚΑΙ σε άλλα φταίμε. Π.χ. ουσιαστικά ΕΜΕΙΣ σβήνουμε τον τελευταίο μήνα μαθημάτων.1) Φυσικά φταίμε και εμείς,όταν κάνουμε καταλήψεις για τη τρίγωνη τυρόπιτα.
2) Αυτοί που δίνουν τις οδηγίες πολλές φορές δεν έχουν μπει ποτέ στη ζωή τους σε τάξη να δουν τι εστι βερύκοκο!
3) Είναι αρκετές οι ώρες όντως, στην Γ λυκείου πες εντάξει, να τις κάνεις τις ώρες,για καλό είναι.
4) Στις άλλες τάξεις όμως; Να βλέπεις στο γυμνάσιο να ξημεροβραδιάζονται σε φροντιστήρια; Πάντος πιστεύω είναι και θέμα γονέων.
2) Συμφωνώ, το ίδιο λένε και οι καθηγητές.
3) Γίνεται και με λιγότερες, αφήνοντας περισσότερο χρόνο για μελέτη, ξεκούραση και ψυχαγωγία.
4) Μαλακίες γονέων παιδεύουσι τέκνα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος


Φυσικά φταίμε και εμείς,όταν κάνουμε καταλήψεις για τη τρίγωνη τυρόπιτα.
Αν το σχολείο δεν ήταν τόσο gtp δεν θα γίνονταν τέτοιου είδους καταλήψεις. Είναι φαύλος κύκλος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bemanos
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Αν το σχολείο δεν ήταν τόσο gtp δεν θα γίνονταν τέτοιου είδους καταλήψεις. Είναι φαύλος κύκλος.
Ναι. είναι φαύλος κύκλος. Όμως φταίνε πιο πολλοί: κράτος, καθηγητές, μαθητές, γονείς, φροντιστήρια, κοινωνία.οι μαθητες φταινε που ειναι gtp ,παρα οι καθηγητες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος


οι μαθητες φταινε που ειναι gtp ,παρα οι καθηγητες
Φταίνε οι καθηγητές γιατί δεν κάνουν το μάθημα όπως θα έπρεπε, δεν φέρονται καλά, δεν βοηθούν κλπ.
Φταίνε οι σχολικές εγκαταστάσεις που δεν εμπνέουν για ποιοτική μάθηση και άθληση.
Φταίει το εκπαιδευτικό σύστημα με το εξετασιοκεντρικό του σύστημα, τη βαθμοθηρία κλπ
Φταίνε οι μαθητές που απαξιώνουν το σχολείο.
Φταίνε τα φροντιστήρια που κάνουν το ίδιο και παρασύρουν και τους μαθητές μαζί.
Φταίνε οι γονείς που μαθαίνουν έτσι τα παιδιά τους.
Φταίει η τωρινή οικονομική κατάσταση της χώρας μας, δίνοντας στα παιδιά την εντύπωση πως ότι και να κάνουν, για ότι και να προσπαθήσουν θα καταλήξουν άνεργοι.
Φταίει η μαύρη γάτα που είδα το πρωί.
Πολλά φταίνε. Αν θες εσύ ταξινόμισέ τα. Εγώ δεν πρόκειται να το κάνω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος


Φταίνε οι καθηγητές γιατί δεν κάνουν το μάθημα όπως θα έπρεπε, δεν φέρονται καλά, δεν βοηθούν κλπ.
Φταίνε οι σχολικές εγκαταστάσεις που δεν εμπνέουν για ποιοτική μάθηση και άθληση.
Φταίει το εκπαιδευτικό σύστημα με το εξετασιοκεντρικό του σύστημα, τη βαθμοθηρία κλπ
Φταίνε οι μαθητές που απαξιώνουν το σχολείο.
Φταίνε τα φροντιστήρια που κάνουν το ίδιο και παρασύρουν και τους μαθητές μαζί.
Φταίνε οι γονείς που μαθαίνουν έτσι τα παιδιά τους.
Φταίει η τωρινή οικονομική κατάσταση της χώρας μας, δίνοντας στα παιδιά την εντύπωση πως ότι και να κάνουν, για ότι και να προσπαθήσουν θα καταλήξουν άνεργοι.
Φταίει η μαύρη γάτα που είδα το πρωί.
Πολλά φταίνε. Αν θες εσύ ταξινόμισέ τα. Εγώ δεν πρόκειται να το κάνω.
Κοινώς είμαστε εντελώς gtpk
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vlemma anoixto
Νεοφερμένος


Για να περάσεις εκεί που θέλεις θέλει
α) διάβασμα
β) τεχνική
Κανείς δεν μαθαίνει στην ουσία ούτε Αρχαία ούτε Φυσική.
Οπότε ναι, κανένα σχολείο δεν θα σου μάθει την τεχνική. Εκεί είναι που ομιλούμε για παραπαιδεία.
Τα καλά φροντιστήρια είναι το πολύ πέντε στην Αθήνα.
Επίσης, γίνεται να περάσεις και χωρίς φροντιστήριο. Αλλά θα σου πάρει τόσο χρόνο που καλύτερα να πήγαινες. ( πλην του οικονομικού)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος


Φταίνε οι καθηγητές γιατί δεν κάνουν το μάθημα όπως θα έπρεπε, δεν φέρονται καλά, δεν βοηθούν κλπ.
Φταίνε οι σχολικές εγκαταστάσεις που δεν εμπνέουν για ποιοτική μάθηση και άθληση.
Φταίει το εκπαιδευτικό σύστημα με το εξετασιοκεντρικό του σύστημα, τη βαθμοθηρία κλπ
Φταίνε οι μαθητές που απαξιώνουν το σχολείο.
Φταίνε τα φροντιστήρια που κάνουν το ίδιο και παρασύρουν και τους μαθητές μαζί.
Φταίνε οι γονείς που μαθαίνουν έτσι τα παιδιά τους.
Φταίει η τωρινή οικονομική κατάσταση της χώρας μας, δίνοντας στα παιδιά την εντύπωση πως ότι και να κάνουν, για ότι και να προσπαθήσουν θα καταλήξουν άνεργοι.
Φταίει η μαύρη γάτα που είδα το πρωί.
Πολλά φταίνε. Αν θες εσύ ταξινόμισέ τα. Εγώ δεν πρόκειται να το κάνω.
Για να συνοψισω :
Δεν προκειται να υπαρξει perfect moment ουτε perfect συνθηκες για να ξεκινησουμε να κανουμε κατι. Οποτε στρωνομαστε στην δουλεια και οικειοποιουμαστε με τις οποιες ενοχλησεις και την αβεβαιοτητα,εντος λογικων πλαισιων,που υπαρχει στο περιβαλλον μας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnsk
Νεοφερμένος


Ντάξει μην γελιόμαστε, πήγα φροντιστήριο στην Γ Λυκείου.
Το θέμα είναι όμως ότι είναι ένας φαύλος κύκλος. Οι καθηγητές δεν κάνουν καλά την δουλειά τους, τα παιδιά πάνε στο φροντιστήριο, εκεί τα μαθαίνουν καλύτερα, με το σχολείο δεν ασχολούνται και δεν προσέχουν, οι καθηγητές απογοητεύονται και ύστερα δεν κάνουν καλά την δουλειά τους.
Το σχολείο θα έπρεπε να είναι αρκετό, και μην πει κάποιος για πανελλήνιες γιατί είναι αρκετά καλό σύστημα. Τα περι 'απαρχαιωμένου συστήματος τριτοκοσμικής χώρας' είναι μπαρούφες που πετάνε όσοι δεν πέρασαν σε 'μουράτες' σχολές και τώρα το έχουν κόμπλεξ χωρίς να πρέπει κιόλας(και για αυτό ακριβώς τις λέω 'μουράτες', γιατί χωρίζουν τα παιδιά χωρίς λόγο. Λες και το πτυχίο από ΑΠΘ ή ΔΠΘ δεν είναι πτυχίο μηχανικού). Αυτό είναι θέμα κοινωνικό και λύνεται αλλιώς, το σύστημα των πανελληνίων όμως, καθως και οι βάσεις των σχολών, βρίσκονται στα χέρια των μαθητών. Δεν υπάρχει κάποια ανώτερη δύναμη που θέτει εμπόδια, αρκεί να διαβάσεις παραπάνω από τους υπολοίπους, επομένως αν οργανωνόταν ποτέ αυτό το κράτος το σχολείο θα ήταν αρκετό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Ξεκάθαρα κατά.
Ντάξει μην γελιόμαστε, πήγα φροντιστήριο στην Γ Λυκείου.
Το θέμα είναι όμως ότι είναι ένας φαύλος κύκλος. Οι καθηγητές δεν κάνουν καλά την δουλειά τους, τα παιδιά πάνε στο φροντιστήριο, εκεί τα μαθαίνουν καλύτερα, με το σχολείο δεν ασχολούνται και δεν προσέχουν, οι καθηγητές απογοητεύονται και ύστερα δεν κάνουν καλά την δουλειά τους.
Το σχολείο θα έπρεπε να είναι αρκετό, και μην πει κάποιος για πανελλήνιες γιατί είναι αρκετά καλό σύστημα. Τα περι 'απαρχαιωμένου συστήματος τριτοκοσμικής χώρας' είναι μπαρούφες που πετάνε όσοι δεν πέρασαν σε 'μουράτες' σχολές και τώρα το έχουν κόμπλεξ χωρίς να πρέπει κιόλας(και για αυτό ακριβώς τις λέω 'μουράτες', γιατί χωρίζουν τα παιδιά χωρίς λόγο. Λες και το πτυχίο από ΑΠΘ ή ΔΠΘ δεν είναι πτυχίο μηχανικού). Αυτό είναι θέμα κοινωνικό και λύνεται αλλιώς, το σύστημα των πανελληνίων όμως, καθως και οι βάσεις των σχολών, βρίσκονται στα χέρια των μαθητών. Δεν υπάρχει κάποια ανώτερη δύναμη που θέτει εμπόδια, αρκεί να διαβάσεις παραπάνω από τους υπολοίπους, επομένως αν οργανωνόταν ποτέ αυτό το κράτος το σχολείο θα ήταν αρκετό.
Νομίζω ότι κάπου φάσκεις και αντιφάσκεις. Από τη μια λες ότι το σχολείο δεν κάνει καλά τη δουλειά του όμως: (α). οι πανελλήνιες είναι αρκετά καλό σύστημα και (β). όσοι διαβάζουν γράφουν. Πώς γίνεται να συμβαίνει καλά το (α). και το (β). ενώ το σχολείο δεν κάνει καλά τη δουλειά του; Είναι όντως απαρχαιωμένο σύστημα εισαγωγής διότι αντί να εστιάζει σε πολύπλευρες γνώσεις και δεξιότητες των μαθητών τους ταξινομεί για το υπόλοιπο της ζωής τους σε συγκεκριμένες επιστήμες-πλαίσια. Κατά κάποιο τρόπο "τιμωρεί" όποιον έχει όνειρα και δεν έχει άποψη στα 18 του χρόνια. Το Ελληνικό κράτος και εν γένει "σύστημα" δεν αφήνει περιθώρια σε έναν νέο να διαμορφώσει όπως εκείνος θέλει το μέλλον του σε διάφορους τομείς (όχι μόνο στο θέμα των σπουδών) ενώ τα περισσότερα κρίνονται επί εξετάσεων σε άσχετα θέματα. Στο τέλος της παραγράφου, αναφέρεις ότι εν δυνάμει κάποιοι θα γράφουν παραπάνω από τους υπολοίπους πράγμα που σημαίνει ότι εκ φύσεως κάποιοι κρίνονται λιγότερο ικανοί στη ζωή τους βάση κάποιων εξετάσεων που μετά από 1 μήνα κανείς δεν θυμάται την ύλη εξέτασης.
Ακόμη δεν έχω βρει εμπεριστατωμένη απάντηση με ποιον τρόπο κρίνεται κάποιος επαρκής και ικανός να σπουδάσει Γιατρός και όχι κάτι άλλο; Η εξέταση των συγκεκριμένων μαθημάτων δεν έχει καμία σχέση με το ακαδημαϊκό προφίλ του εκάστοτε Τμήματος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnsk
Νεοφερμένος


Νομίζω ότι κάπου φάσκεις και αντιφάσκεις. Από τη μια λες ότι το σχολείο δεν κάνει καλά τη δουλειά του όμως: (α). οι πανελλήνιες είναι αρκετά καλό σύστημα και (β). όσοι διαβάζουν γράφουν. Πώς γίνεται να συμβαίνει καλά το (α). και το (β). ενώ το σχολείο δεν κάνει καλά τη δουλειά του; Είναι όντως απαρχαιωμένο σύστημα εισαγωγής διότι αντί να εστιάζει σε πολύπλευρες γνώσεις και δεξιότητες των μαθητών τους ταξινομεί για το υπόλοιπο της ζωής τους σε συγκεκριμένες επιστήμες-πλαίσια. Κατά κάποιο τρόπο "τιμωρεί" όποιον έχει όνειρα και δεν έχει άποψη στα 18 του χρόνια. Το Ελληνικό κράτος και εν γένει "σύστημα" δεν αφήνει περιθώρια σε έναν νέο να διαμορφώσει όπως εκείνος θέλει το μέλλον του σε διάφορους τομείς (όχι μόνο στο θέμα των σπουδών) ενώ τα περισσότερα κρίνονται επί εξετάσεων σε άσχετα θέματα. Στο τέλος της παραγράφου, αναφέρεις ότι εν δυνάμει κάποιοι θα γράφουν παραπάνω από τους υπολοίπους πράγμα που σημαίνει ότι εκ φύσεως κάποιοι κρίνονται λιγότερο ικανοί στη ζωή τους βάση κάποιων εξετάσεων που μετά από 1 μήνα κανείς δεν θυμάται την ύλη εξέτασης.
Ακόμη δεν έχω βρει εμπεριστατωμένη απάντηση με ποιον τρόπο κρίνεται κάποιος επαρκής και ικανός να σπουδάσει Γιατρός και όχι κάτι άλλο; Η εξέταση των συγκεκριμένων μαθημάτων δεν έχει καμία σχέση με το ακαδημαϊκό προφίλ του εκάστοτε Τμήματος.
Ας βγούμε λίγο από το τριπάκι του οτι οι πανελλήνιες είναι ένας γολγοθάς που θα καθορίσει όλη την υπόλοιπη ζωή μας. Ούτε γολγοθάς είναι, ούτε έχει κάποιο σοβαρό αντίκτυπο στην μετέπειτα ζωή μας. Είναι καθαρά ΜΙΑ χρονιά που απαιτεί συγκέντρωση και διάβασμα σε κάποια συγκεκριμένη, ΟΧΙ αδύνατη να διαβαστεί, ύλη. Οι σχολές τουλάχιστον στο δικό μου πεδίο κυμαίνονται από 18000 έως και 13000 μόρια και μιλάμε για Πολυτεχνεία.
Δεν καταλαβαίνω πως κάποιος που θέλει να συνεχίσει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για να βγάλει ένα καλό Πανεπιστήμιο θεωρεί βουνό το διάβασμα ενός έτους, μόνο το πρώτο έτος είναι πιο δύσκολο από πέρυσι. Το σύστημα των πανελληνίων επιβραβεύει ΚΑΙ εξωσχολικές δραστηριότητες, όπως διακρίσεις σε διαγωνισμούς/ολυμπιάδες, αθλήματα κλπ με επιπλέον μόρια.
Το σύστημα έχει έναν απλό σκοπό: Να σε βάλει με κάποιο τρόπο σε ένα πανεπιστήμιο. Δεν μπορεί να δεί αν εσύ ζωγραφίζεις/χορεύεις/μαγειρεύεις και δε ξέρω και εγώ τι άλλο και να το συγκρίνει με κάποιον άλλο που προγραμματίζει/παίζει σκάκι ή κάνει κάτι τελείως διαφορετικό. Είναι δίκαιο και βασίζεται στην ισότητα. Επιλέγει το ένα πράγμα που έχουν κοινό όλα τα παιδιά στην ελλάδα, την σχολική ύλη.
Ναι είναι δύσκολο, αλλά μη μου λές οτι δεν σε αφήνει να διαμορφώσεις το μέλλον σου. Υπάρχουν άπειρες σχολές, άπειρα μεταπτυχιακά, και όλα θέλουν κόπο, αν δεν μπορείς να τον καταβάλλεις για ένα χρόνο τότε πως θα μπορέσεις για 3,4,5?
Και στην τελική, δεν σε απέτρεψε κανείς από το να κάνεις τα όνειρά σου και να δώσεις πανελλήνιες αργότερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.