Αρχική Δημοσίευση από dooo:και εδώ κάπου ξεφυτρώνει ο εμιού και μας λέει ότι δεν είναι ίδιες οι οικονομικές συνθήκες και λείπει το υπόβαθρο. Κάναμε λουπ ή μου φαίνεται?
Χε χε! Εχω ιδεα δεν μας βγαζει πουθενα η συζητηση. Παντως, ας ξαναπω οτι οι οικονομικες συνθηκες δεν ειναι οι ιδιες γιατι κανεις δεν πληρωνει (αυτοι που εχουν) και κανεις δεν εκτιμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κακή Επιρροή
Επιφανές μέλος
Αυτοι που έχουν πληρώνουν γιατί ακριβως δεν εκτιμουν αυτο που εχουν δωρεαν.Αρχική Δημοσίευση από io-io:Χε χε! Εχω ιδεα δεν μας βγαζει πουθενα η συζητηση. Παντως, ας ξαναπω οτι οι οικονομικες συνθηκες δεν ειναι οι ιδιες γιατι κανεις δεν πληρωνει (αυτοι που εχουν) και κανεις δεν εκτιμα.
Αυτοι που δεν εχουν εκτιμουν το δωρεαν, ακριβως γιατι εχουν αναγκη να το εκτιμησουν δεδομενης της μη άλλης λυσης.
Το μη χειρον = βελτιστον....
Η παιδεία θα πρεπει να παραμεινει δωρεαν για να μην ειναι ΚΑΙ ΑΥΤΗ προνομιο των λιγων.-
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αρχική Δημοσίευση από ΚΑΚΗ ΕΠΙΡΡΟΗ:Αυτοι που έχουν πληρώνουν γιατί ακριβως δεν εκτιμουν αυτο που εχουν δωρεαν.
Αυτοι που δεν εχουν εκτιμουν το δωρεαν, ακριβως γιατι εχουν αναγκη να το εκτιμησουν δεδομενης της μη άλλης λυσης.
Το μη χειρον = βελτιστον....
Η παιδεία θα πρεπει να παραμεινει δωρεαν για να μην ειναι ΚΑΙ ΑΥΤΗ προνομιο των λιγων.-
Παιδια νομιζω δεν καταλαβαινομαστε. Ελαχιστοι εκτιμουν το δωρεαν και γιαυτο τα πανεπιστημια ειναι ετσι οπως ειναι. Οταν λεω να πληρωνουν, εννοω (οπως εξηγησα και πριν) μονο αυτοι που εχουν. Οι αλλοι να εχουν ρυθμισεις για υποτροφιες και οικονομικη βοηθεια. Ετσι, και χρηματα θα μπαινουν στο πανεπιστημιο, και θα ενδιαφερονται οι φοιτητες να τελειωσουν γρηγορα για να μην πληρωνουν για χρονια, η χασουν την υποτροφια και αναγκαστουν να πληρωνουν. Και οσοι αναγκαζονται για σοβαρους λογους να χανουν εξεταστικες, να τους επιτρεπεται να επαναλαβουν καποια χρονια η να τους δινεται βοηθεια με καποιον τροπο τελος παντων!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κακή Επιρροή
Επιφανές μέλος
Αρχική Δημοσίευση από io-io:Παιδια νομιζω δεν καταλαβαινομαστε. Ελαχιστοι εκτιμουν το δωρεαν και γιαυτο τα πανεπιστημια ειναι ετσι οπως ειναι. Οταν λεω να πληρωνουν, εννοω (οπως εξηγησα και πριν) μονο αυτοι που εχουν. Οι αλλοι να εχουν ρυθμισεις για υποτροφιες και οικονομικη βοηθεια. Ετσι, και χρηματα θα μπαινουν στο πανεπιστημιο, και θα ενδιαφερονται οι φοιτητες να τελειωσουν γρηγορα για να μην πληρωνουν για χρονια, η χασουν την υποτροφια και αναγκαστουν να πληρωνουν. Και οσοι αναγκαζονται για σοβαρους λογους να χανουν εξεταστικες, να τους επιτρεπεται να επαναλαβουν καποια χρονια η να τους δινεται βοηθεια με καποιον τροπο τελος παντων!
Εγω μπορει και να μην κατάλαβα γιατι δεν εχω διαβάσει κι όλο το θεμα
Το θεμα ειναι ομως οτι απ τη στιγμή που "κριτης" της εκάστοτε περίστασης/περιπτωσης θα ειναι καποιος άνθρωπος, πάντα για τους Χ-Ψ λογους θα υπάρχουν αμφιβολιες, αμφισβητήσεις, φακελάκια () κλπ κλπ κλπ....
Τα κριτήρια που το "καλο μας κράτος" κρινει αν κάποιος εχει να πληρωσει σπουδες ή όχι ειναι αστα να πανε....
Δες τα φοροεισπρακτικα μετρα και ποιους τελικα αφορουν κι απο κει μπορεις να καταλαβεις κατα ποσο το "κρατος" εχει την δυνατοτητα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να ειναι "ακαιρεο και ηθικο" σε τέτοια ζητηματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drunk
Εκκολαπτόμενο μέλος
Χώρια πόσοι σπουδαζουν απο απόσταση,και δουλευουν και παραλληλα ,και εντρυφουν και σε κατι αλλο όπως ειπε ο εμυ και η όποια καθυστέρηση δικαιολογειται απόλυτα.
Μοναχε ... όταν δουλευεις αληθεια πώς παρακολουθεις εργαστηρια ? ( αν εχετε απ'αυτα,μια και εισαι σε θεωρητικη σχολη,κι εδω τουλαχιστον ειναι λιγα σ'αυτες τις σχολες,if any ...). Σου δινει κανεις αδεια καθημερινα 2-3 ωρες το λιγοτερο να παρακολουθησεις τα εργαστηρια σου? Πού βρίσκονται αυτοι οι εργοδοτες ? Δεν ειναι ειρωνικη ερωτηση,ρωταω με απορια ...
Επίσης μη ξεχναμε οτι ο καθενας εχει το δικο του ρυθμο μαθησης και αποδοσης και η εκπαιδευτικη διαδικασια δε μπορει να μπένει σε καλουπια ...
Kάποιος πιο πάνω έβγαλε και άχρηστη τη σχολη της Ψυχολογίας ...Εγώ πάλι θα έκανα και πανηγύρι αν υποχρέωναν ΟΛΟΥΣ τους καθηγητές και δάσκαλους να κανουν μετα τη σχολη τους και κανενα μεταπτυχιακο στη Ψυχολογία.'Eτσι για να συνειδητοποιήσουν ότι άλλο μαθηματικός και άλλο καθηγητής μαθηματικών πχ .Τεράστια διαφορά πιστεύω.
Τέλος ο επαγγελματιας κρινεται επι τω εργω ,όχι απο το χρονο που του πηρε να αποκτησει το όποιο πτυχιο του .(το οποίο δεν εγγυάται τίποτα)Τουλαχιστον εγω οταν πληρωνω καποιον για να μου προσφερει κατι τον κρινω απο τα ''δειγματα'' της δουλειας του
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τι εννοεις, οτι σε περιπτωση που γινει το πανεπιστημιο με μια ετησι α καταβολη οπως π.χ. γινεται εδω Ιταλια υπαρχει περιπτωση να αγοραζονται μαθηματα;
Χαλαρα...Πιστευεις πως τωρα δεν αγοραζονται στην Ελλαδα;
Εγω ξερω ατομο που αγορασε την εγγραφη του στην ελλαδα στην Ιατρικη κιολας...
Και οσων αφορα την αξιολογηση για το αν καποιος εχει να πληρωσει για τις σπουδες του ή οχι, το ιδιο γινεται και Ιταλια.Dεν ειναι δυσκολο.Το πανεπιστημιο κρινει οικογ. κατασταση, οικονομικη κατασταση και σου βγαζει το αναλογο ποσο.
Kαι σε περιπτωση που δει οτι τα εχεις σκουρα μετα για την ζωη σου οσο εισαι φοιτητης μπορει να σου βρει και part time job...
P.S.-Η plain με καλυψε απολυτα.
Κι αυτο που λες για τα εργαστηρια...κανενας εργοδοτης δεν στα χαριζει...Δυο δουλειες εχασα ετσι...
και οχι τωρα που εομαι ingegneria,αλλα κι οταν ημουν M.Βιολογια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kleftra
Διάσημο μέλος
Αρχική Δημοσίευση από io-io:Μα, γιατι να μεινουν εξω καποιοι που εχουν αναγκη, ακομα και αν καταφερουν να το εκμεταλλευτουν καποιοι επιτηδειοι (σιγουρα λιγοτεροι απο οσους εκμεταλλευονται το συστημα σημερα). Και στην τελικη, πως αυτα τα συστηματα εφαρμοζονται σε αλλες χωρες και στην Ελλαδα ειναι αδυνατο να πετυχουν??
Γιατί έστω πως εφαρμόζεται με την συνθήκη +2 εκτός ορισμένων περιπτώσεων που θα αποτελούν πχ. το 10% των εγεγραμμένων σπουδαστών.Και σου λέω ότι θα εφαρμοστεί με ποσοστό ή όριο δικαιούχων γιατί αν εφαρμοστεί ελεύθερα τότε οι μισοί θα δηλώνουν ειδική περίπτωση οπότε πάλι θα διμιουργούνται ισάριθμοι αιώνιοι σπουδαστές αλλά αυτή την φορά με το νόμο.Οπότε φαυλος κύκλος.
Έστω λοιπόν πως αυτή η ρύθμιση περιλαμβάνει ποσοστό ή τεσπά κάποιο αριθμητικό όριο.Και οι επιτήδειοι μαζί με τους πραγματικούς δικαιούχους το ξεπερνούν.Συνεπώς μοιραία κάποιοι πραγματικοί δικαιούχοι θα μείνουν εκτός(εντάξει θα μείνουν εκτός και κάποιοι επιτήδειοι αλλά για αυτούς δεν λυπάμαι).
Όσο για το δεύτερο ερώτημα σου ειλικρινά δεν ξέρω.Την ίδια ακριβώς σκέψη κάνω κάθε φορά που βλέπω κόσμο να μπαίνει σε λεωφορείο, πως γίνεται στις περισσότερες χώρες του κόσμου να περιμένουν σε μια ουρά και αν δεν τους χωράει να μην διαμαρτύρονται περιμένοντας το επόμενο(θα μου πεις έρχονται και στην ώρα τους τα άτιμα) και στην Ελλάδα να σπρώχνονται ποιος θα πρωτομπεί και να αρνούνται να πάρουν το επόμενο ακόμη και αν θα πρέπει να στριμωχτούν σαν σαρδέλες.Δεν ξέρω.Μάλλον κάποια πράγματα παραμένουν πρακτικά ανεφάρμοστα στην χώρα μας.
@κοράκι αυτό που καταλαβαίνω είναι πως το επίπεδο σπουδών θα εκφράζεται όχι μόνο στο πόσοι εγεγραμμένοι φοιτητές παρακολουθούν αλλά και στο πόσοι συμβαδίζουν απόλυτα με το τυπικό πρόγραμμα του εξαμήνου τους, σωστά;
Δλδ αν κάποιος χρωστάει ένα μόνο μάθημα μοιραία προσμετρήται αρνητικά μειώνοντας το ποσοστό;
Εδώ μου διμιουργείται η εξής απορία, πόσο βοηθιέται ο ίδιος ο φοιτητής να συμβαδίσει απόλυτα με το πρόγραμμα σπουδών(υπάρχει κάποιος απο εσάς που δεν παίζει ξύλο για να δηλώσει εργαστήριο;υπάρχει κάποιος απο εσάς που έχασε εργαστήριο γιατι δεν επαρκούσαν οι θέσεις;και μην μου πείτε πως καταλαμβάνονται απο αιώνιους γιατί α.δεν πατούν στα εργαστήρια και β.προτεραιότητα στην δήλωση έχει αυτός που βρίσκεται στο τυπικό εξάμηνο για το εργαστήριο).
Επίσης μου έρχεται στο μυαλό και κάτι που είχα διαβάσει πριν καιρό στον κανονισμό σπουδών.Δίνεται η δυνατότητα στον σπουδαστή να διαμορφώσει το δικό του πρόγραμμα μαθημάτων.Με την έννοια ότι αν εγώ θέλω μπορώ να δηλώσω απο τα 9 πχ. μαθήματα του εξαμήνου μου τα 5 μόνο.Και τώρα αυτό θα κρίνει το ίδρυμα αρνητικά;(θα μου πεις και ο κανονισμός σπουδών θα προσαρμοστεί στο νομοσχέδιο).
Το θεωρώ εντελώς παράλογο.Τα παν/μια και τα ΤΕΙ δεν είναι σχολεία για να τηρείται πλήρως ένα πρόγραμμα σπουδών Τετάρτη 1η ώρα μαθηματικά, 2η γλώσσα αν δεν έρθεις θα πάρεις απουσία.Είναι ιδρύματα επιστημονικής και τεχνολογικής εκπ/σης, θα επρέπε να ενθαρρύνουν τους φοιτητές να ασχοληθούν με την έρευνα στο αντικείμενο τους, θα έπρεπε να διοργανώνουν διπλάσια διατμηματικά μαθήματα ώστε να διευρύνονται οι γνώσεις σε παραπλήσια αντικείμενα και όχι να ακολουθούν ένα στείρο και αυστηρό πρόγραμμα σπουδών.
Η ριζοσπαστική μου άποψη είναι να βαθμολογούνται οι φοιτητές κατά το ήμισυ με βάση εργασίες και έρευνες πάνω στα μαθήματα και κατά το υπόλοιπο μισό με βάση εξετάσεις.Όπως εφαρμόζεται άτυπα και σε κάποια εργαστήρια με πρωτοβουλία των καθηγητών.
Μια τέτοια μέθοδος σπουδών νομίζω θα ενθάρρυνε περισσότερο τον φοιτητή να συμμετάσχει ακόμη και αν δεν παρακολουθούσε παραδόσεις, γιατί η υποχρεωτική ενασχόληση με το μάθημα σε μορφή εργασίας μοιραία θα τον κρατούσε σε επαφή με το αντικείμενο αλλά θα του έδινε και δυνατότητα να αναζητήσει και μόνος του πηγές κεντρίζοντας του το ενδιαφέρον για το μάθημα.Νομίζω θα ήταν πολύ πιο ελκυστικό απο το να κάθεσαι να σου υπαγορεύουν ένα σωρό σημειώσεις τις οποίες απλά θα παπαγαλίσεις στην εξεταστική.
Θα μπορούσες να μου εξηγήσεις και αυτό με τις γραμματείες;Πως τις επιβαρύνουν;Επιβαρύνουν δλδ το φόρτο εργασίας τους;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αρχική Δημοσίευση από plain:Τέλος ο επαγγελματιας κρινεται επι τω εργω ,όχι απο το χρονο που του πηρε να αποκτησει το όποιο πτυχιο του .(το οποίο δεν εγγυάται τίποτα)Τουλαχιστον εγω οταν πληρωνω καποιον για να μου προσφερει κατι τον κρινω απο τα ''δειγματα'' της δουλειας του
Οπως ο επαγγελματιας κρινεται επι το εργο, ετσι και ο φοιτητης κρινεται επι το εργο. Και αν θελει να ασχοληθει και με κατι αλλο και να εντρυφησει και σε αυτο εχει τις εξης επιλογες
α)να περασει σε αντιστοιχη σχολη και να σπουδασει αυτο που πραγματικα του αρεσει χωρις να ακολουθησει αυτο που οι κοινωνια προσταζει γιατι ειναι της μοδας, η σου δινει κυρος. Απ'τη στιγμη που θυσιαζει το παθος του δεν μπορει να χρησιμοποιησει τετοιες δικαιολογιες για να μην παταει στη σχολη. Αυτα για οσους προτιμουν κατι αλλο απο το αντικειμενο σπουδων τους και οχι για αυτους που τους αρεσει κατι ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ.
β)να ασχοληθει στον ελευθερο χρονο του
γ)αφου τελειωσει τη σχολη του, να κανει μεταπτυχιακο, να παρακολουθησει σεμιναρια-μαθηματα κλπ. Καθηστε και μετρηστε τα ρε παιδια, περιπου τον ιδιο χρονο θα σου παρει να κανεις 2 πραγματα ταυτοχρονα και το να κανεις το ενα μετα το αλλο. Και εισαι κυριος με τις υποχρεωσεις σου!
Οσο για καποιον που ειπε για το 10%, οχι δεν συμφωνω να υπαρχει ποσοστο, αλλα αυστηρα κριτηρια! Οπως ειπε ο Μαριο, κοιτα εισοδημα κλπ και αποφασισε. Αν μπουν χρηματα στα πανεπιστημια θα εχουν την ευχαιρια να βοηθουν φοιτητες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
faithplus1
Πολύ δραστήριο μέλος
Δε νομίζω ότι κάποιος από τους "αιώνιους φοιτητές" ενδιαφέρεται να περάσει μάθημα έστω και με αντιγραφή, έστω κι αν του δώσουν τα θέματα απαντημένα .Ο "αιώνιος φοιτητής" δεν είναι αυτός που έχει δώσει 100 φορές ένα μάθημα κι έχει αποτύχει, αλλά αυτός που απέχει εντελώς από τη σχολή για κάποιο διάστημα, για τους δικούς του λόγους.Η αποχή αυτή σε τί επηρεάζει τους υπόλοιπους?Αρχική Δημοσίευση από io-io:Το παραδειγμα που ανεφερα πριν με τις αντιγραφες ειναι για μενα σημαντικος λογος που υποβαθμιζεται η παιδεια, και κατα τη γνωμη μου παντα, συμβαινει λογω της.. "χαλαροτητας" του συστηματος, που επιτρεπει το καθε μαθημα να δινεται πολλες φορες και προκαλει το φαινομενο των αιωνιων φοιτητων.
Θες να συζητήσουμε πόσες χιλιάδες άλλα πολύ πιο απλά πράγματα έξω θεωρούνται αυτονόητα και εδώ πρακτικά μη εφαρμόσιμα?Τί να κάνουμε, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά...Αρχική Δημοσίευση από io-io:Μα, γιατι να μεινουν εξω καποιοι που εχουν αναγκη, ακομα και αν καταφερουν να το εκμεταλλευτουν καποιοι επιτηδειοι (σιγουρα λιγοτεροι απο οσους εκμεταλλευονται το συστημα σημερα). Και στην τελικη, πως αυτα τα συστηματα εφαρμοζονται σε αλλες χωρες και στην Ελλαδα ειναι αδυνατο να πετυχουν??
(edit: ξέχασα να πω ότι συμφωνώ 100% με το post της plain )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
KoRaKi
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αρχική Δημοσίευση από kleftra:Η ριζοσπαστική μου άποψη είναι να βαθμολογούνται οι φοιτητές κατά το ήμισυ με βάση εργασίες και έρευνες πάνω στα μαθήματα και κατά το υπόλοιπο μισό με βάση εξετάσεις.Όπως εφαρμόζεται άτυπα και σε κάποια εργαστήρια με πρωτοβουλία των καθηγητών.
Αυτο γινεται ηδη σε πολλα πανεπιστημια στην υπολοιπη Ευρωπη και σε ολα σχεδον στην Β. Αμερικη. Το homework ειναι περιπου το 50% του τελικου βαθμου. Κοιτα η κατασταση οπως ειναι τωρα στα ελληνικα αει δεν μπορει να συνεχιστει για πολυ. Πρεπει να αλλαξουν πολλα. Το καλυτερο που εχουν να κανουν ειναι να δουν τι γινεται αλλου οπου το επιπεδο ειναι καλυτερο και να αντιγραψουν-προσαρμοσουν εδω. Δεν υπαρχει λογος να ανακαλυψει κανεις παλι τον τροχο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
emufear
Πολύ δραστήριο μέλος
Είχα πάει στην Πορεία είχε περίπου 6,000-8,000 κόσμο. Το πρώτο δακρυγόνο έπεσε αναίτια μπροστά στο δικό μας μπλοκ και στη συνέχεια βιώσαμε την καταστολή των παρακρατικών μηχανισμών της Μαριέττας. Ντροπή και αηδία. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ.
Στη συνέχεια βρέθηκα στο συντονιστικό των Γ.Σ. των σχολών που βρίσκονται υπό κατάληψη. Περίπου 1,000 άτομα κατέκλυσαν το αμφιθέατρο ΜΑΧ του κάτω πολυτεχνείου.
Είθε την επόμενη βδομάδα να μην υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΑΝΟΙΧΤΟ.
ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕ ΓΥΡΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΕΙΜΑΡΡΟΣ ΝΑ ΠΝΙΞΕΙ ΤΗ ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
emufear
Πολύ δραστήριο μέλος
https://cgi.di.uoa.gr/~fpp/
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder
(4.3mb) σε όχι και τόσο καλή ποιότητα.....
https://www.thmmy.gr/Files/GS2_702low.wmv
το βίντεο σε κανονική ποιότητα(27mb).
https://www.thmmy.gr/Files/GS2_702high.wmv
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
emufear
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
emufear
Πολύ δραστήριο μέλος
Το ζήτημα παίρνει ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ! ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!
https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=516977
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MonaXoS
Διάσημο μέλος
Το Υπουργείο Παιδείας της Γαλλίας ονομάζεται και αυτό Υπουργείο Εθνικής Παιδείας κ Θρησκευμάτων (ΥΠΕΠΘ), όπως αναφέρεις πιο πάνω;
ΕDΙΤ: Άκυρον! Το διάβασα γρήγορα πριν κ βιάστηκα να απαντήσω!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder
Χρησιμοποιήστε το κατα βούληση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kleftra
Διάσημο μέλος
Αρχική Δημοσίευση από Michelle:εφτιαξα κι εγώ ένα τέτοιο σηματάκι γιατί δεν μου άρεσε αυτό που έχει ο εμιου
Αμάν χριστιανή μου εσύ δεν χάνεις ευκαιρία να ξεδιπλώνεις τον καλλιτεχνικό σου οίστρο
Σκέφτομαι την Μισέλ μπροστάρα σε διαδήλωση, όλοι να ασχολούνται με την πορεία και εκείνη να διορθώνει τα πανό "όχι,όχι αυτά τα χρώματα είναι πολύ μουντά κάτι σε μπορντώ θα τα αναδείκνυε και το λαμόγια έπρεπε να πάει κάτω απο το κατσίκα, κοπελιά εσύ με το πορτοκαλί πλακάτ μα χρώμα είναι αυτό που διάλεξες μας τραβάνε και κάμερες...."
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κακή Επιρροή
Επιφανές μέλος
ΣΩΣΤΗ!!!!!!!!!
(φανταστηκα το σκηνικο που περιεγραψες και.....)
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.