Το πρόβλημα της φυσικής

Otinannai

Νεοφερμένος

Η Otinannai αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Καλησπερααα!
Δίνω δεύτερη φορά πανελλήνιες από το 3ο πεδίο. Σίγουρα έχω δει βελτίωση τόσο σε διαγωνίσματα όσο και στην προσωπική μου επαφή με τα μαθήματα (στο επίπεδο της μελέτης) ,ωστόσο έχω -πάλι- μεγάλο πρόβλημα με το μάθημα της φυσικής, όχι τόσο επειδή δεν το καταλαβαίνω αλλά επειδή δεν του δίνω ιδιαίτερη βαρύτητα με αποτέλεσμα να μην γράφω καλά και σε σύγκριση με τα υπόλοιπα 3 μάθημα να υστερώ αρκετά. Είναι στιγμές που απελπίζομαι και πιστεύω πως δεν υπάρχει περίπτωση να προλάβω να γράψω έναν ικανοποιητικό βαθμό. Είμαι λίγο στα χαμένα. Θα ήθελα να ακούσω γνώμες είτε από παιδιά που δίνουν τώρα είτε από άτομα που έχουν δώσει στο παρελθόν για το πως το βλέπουν ή αν έχουν/ είχαν μια παρόμοια εμπειρία.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.

littlefungi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο littlefungi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 270 μηνύματα.
Καλησπερααα!
Δίνω δεύτερη φορά πανελλήνιες από το 3ο πεδίο. Σίγουρα έχω δει βελτίωση τόσο σε διαγωνίσματα όσο και στην προσωπική μου επαφή με τα μαθήματα (στο επίπεδο της μελέτης) ,ωστόσο έχω -πάλι- μεγάλο πρόβλημα με το μάθημα της φυσικής, όχι τόσο επειδή δεν το καταλαβαίνω αλλά επειδή δεν του δίνω ιδιαίτερη βαρύτητα με αποτέλεσμα να μην γράφω καλά και σε σύγκριση με τα υπόλοιπα 3 μάθημα να υστερώ αρκετά. Είναι στιγμές που απελπίζομαι και πιστεύω πως δεν υπάρχει περίπτωση να προλάβω να γράψω έναν ικανοποιητικό βαθμό. Είμαι λίγο στα χαμένα. Θα ήθελα να ακούσω γνώμες είτε από παιδιά που δίνουν τώρα είτε από άτομα που έχουν δώσει στο παρελθόν για το πως το βλέπουν ή αν έχουν/ είχαν μια παρόμοια εμπειρία.
Στη φυσική εμένα προσωπικά αυτά που με έχουν βοηθήσει είναι:
1. Να διαβάζω καλά τη θεωρία του σχολικού για τα πολλαπλής
2. Όλη τη θεωρία να την έχω καταλάβει και κατανοήσει πλήρως διαβάζοντας έξτρα από βοηθήματα +βοήθεια από φροντιστήριο(+υπάρχει και υλικό στο ίντερνετ και βιντεάκια) ειδικά σε καινούργια κεφάλαια για μένα όπως κύματα, κβαντομηχανική
3. Κάθε κεφάλαιο έχει συγκεκριμένους τύπους ασκήσεων. Έχω προσπαθήσει να κατανοήσω τη βασική μεθοδολογία από κάθε τύπο άσκησης και να την εφαρμόζω ανάλογα την περίπτωση.
4. Όσον αφορά τα Β θέματα θέλει απλώς εξάσκηση, δεν μπορώ να πω ότι έχουν όλα κάποια συγκεκριμένη μεθοδολογία, αλλά αν λύσεις πολλά θα μπεις λίγο στο νόημα. Γενικά θέλει να λύνεις όσο πιο πολλά μπορείς.

Τώρα εντάξει αυτά κάνω και έχω δει βελτίωση σε σχέση με πέρυσι, ελπίζω να πάει καλά και στο τέλος 😂
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
Εαν δεν ασχολείται αρκετά δεν υπάρχει κάτι που μπορούμε να της πούμε . Η ύλη στην φυσική πλέον περιέχει κεφάλαια τα οποία είναι πιο "νοητικα" . Είναι δεδομένο οτι οι μαθητές δεν θα τα καταλαβαίνουν , ακόμα και εαν νομίζουν οτι τα καταλαβαίνουν . Στην μηχανική τα πράγματα δεν ήταν ακριβώς έτσι γιατί υπήρχε το ερέθισμα απο την καθημερινότητα . Μιλάμε για φαινόμενα τα οποία παρατηρούμε και είμαστε εξοικειωμένοι μαζί τους , έστω και ασυνείδητα , απο την πρώτη μέρα που γεννιόμαστε σε αυτό τον κόσμο . Ο εγκέφαλος μας έχει αναπτύξει απο μόνος του ένα είδος αντίληψης για το "τι μπορεί να συμβεί ;". Αντίθετα έννοιες όπως τα πεδία , και ο κυματοσωματιδιακός δυϊσμός δεν τα παρατηρούμε καθημερινά και ούτε τα αντιλαμβάνονται και πλήρως οι αισθήσεις μας . Με τα κατάλληλα μαθηματικά εργαλεία μπορεί κάποιος να προσεγγίσει αυτές τις περίεργες έννοιες , αλλά αυτό δεν παίζει στο λύκειο . Οπότε το καλύτερο που μπορεί να κάνει κάποιος για να τα πάει καλά στην εξέταση είναι να παπαγαλήσει και να κατανοήσει καλά ένα σετ ασκήσεων που αφορά το κάθε κεφάλαιο . Το ίδιο συνέβαινε και στην μηχανική , αλλά σε μικρότερο βαθμό , εδώ αυτή η ικανότητα απαιτείται ακόμα παραπάνω . Γιατί άντε πες στην μηχανική δεν διάβαζες και τόσο...είχες μια αντίληψη των πραγμάτων , δεν χρειαζόταν να διαβάσεις φυσική για να καταλάβεις ορισμένα πράγματα . Εδώ αυτή η πολυτέλεια δεν υπάρχει πλεόν .

Εαν δεν κάτσει να ασχοληθεί λοιπόν , δεν θα τα πάει καλά . Τώρα το πως θα το κάνει αυτό , δεν γνωρίζω , είναι δικός της ο χρόνος . Ας κόψει μια έξοδο της , ας διαβάσει λιγότερο έκθεση , ας φάει ένα κομμάτι του ελεύθερου της χρόνου , ας σηκώνεται πιο νωρίς απο το συνηθισμένο . Κάτι απο όλα αυτά πάντως θα χρειαστεί , εαν όχι και συνδυασμός τους . Το να ακούει στο φροντιστήριο και να διαβάζει ΔΕΝ θα βοηθήσει . Πρέπει να κάτσει να δουλέψει ασκήσεις , και αυτό χρειάζεται χρόνο . Για κάποιους μήνες θα απαιτηθεί αυτό και διακυβεύεται το τι θα κάνει τα επόμενα χρόνια , ή τον επόμενο χρόνο ( εαν αποφασίσει να δώσει τρίτη φορά ) . Άρα χρειάζεται πάρα πολύ προσεκτικό ζύγισμα εκ μέρους της για να δει τι την συμφέρει και τι όχι . Εγώ θα το έβλεπα έτσι λοιπόν...να κάτσω μην δώσω το 100% τώρα και τα επόμενα χρόνια να καταλήξω να κάνω κάτι που δεν θέλω ; ή να πιεστώ μερικούς μήνες και τα επόμενα χρόνια να ξυπνάω και να πηγαίνω σε μια σχολή που μου αρέσει ;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top