jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Καλά αυτό δεν παίζει να γίνει. Τελείωσαν το σχολείο, πήραν απολυτήριο, τέλος. Ακόμα και σε ΕΠΑΛ να γραφόταν κάποιος απόφοιτος που λέει ο λόγος, πάλι μόνο το χαρτί της ειδικότητας θα έπαιρνε αφού...έχει ήδη απολυτήριο.
Το πιο απλό που μπορεί να γίνει σε τέτοια περίπτωση είναι να μη μετράει ο βαθμός του απολυτηρίου σε αυτούς.
Βέβαια κρατάτε γενικά μικρό καλάθι, ίσως δεν εφαρμοστεί και ποτέ αυτό με το απολυτήριο, σε κάθε αλλαγή τα ίδια λένε και εντέλει τίποτα (και καλώς τίποτα γιατί είναι ηλίθιο).
Μην το λες!!! Έχει εφαρμοστεί παλαιότερα με τα πολλά μαθήματα (14 και εν συνεχεία 9). Συγκεκριμένα οι υποψήφιοι μπορούσαν να επαναλάβουν την τάξη για να βελτιώσουν τον προφορικό τους βαθμό. Και εγώ βέβαια πιστεύω ότι τίποτα δεν θα γίνει για τους λόγους που ανέπτυξα προηγουμένως.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nihilist
Τιμώμενο Μέλος
Μια απο τις επικρατεστερες θεσεις σχετικα με το τι θα αλλαξει στις πανελληνιες απο του χρονου ειναι η καταργηση των συντελεστων βαρυτητας και το να παιζει ρολο στις πανελληνιες ενα ποσοστο του απολυτηριου.
Και ρωταω λοιπον : Σε περιπτωση που καποιος δωσει πανελληνιες του χρονου ξανα και επιλεξει να δωσει με το νεο συστημα δεν θα ειναι ευνοημενος; Ειναι γνωστο πως στην τριτη λυκειου ειναι πιο επιεικεις οι καθηγητες. Αυτο σημαινει πως οι μαθητες παιρνουν κατα γενικη ομολογια υψηλους βαθμους.
Απο του χρονου ομως αν αλλαξει το συστημα οι καθηγητες θα βαθμολογουν πιο αντικειμενικα ακριβως επειδη το απολυτηριο θα παιζει ρολο στην βαθμολογια των πανελληνιων. (Ειμαι υπερ αυτου γιατι ετσι οι νεοι δεν θα εχουν στο περιθωριο το δημοσιο σχολειο)
Αρα αυτοι που θα δωσουν ξανα στην πραγματικοτητα ειναι σε μακραν καλυτερη θεση.
Ακομα και αυτοι που δεν προσεχουν (τουλαχιστον στο σχολειο μου) οι βαθμοι τους δεν θα ειναι του τυπου 8,9.
Αλλα καποιος που προσεχει εστω λιγο και γραφει κατι ευκολα παιρνει ενα 17-18.
Το ότι οι καθηγητές θα βαθμολογούν αντικειμενικότερα, επειδή το απολυτήριο θα μετράει στις πανελλήνιες, είναι συμπέρασμα αυθαίρετο. Ο καθηγητής έχει απόλυτη διακριτική ευχέρεια να βάλει ό,τι βαθμό θέλει. Ίσα ίσα, πιθανότερο μου φαίνεται οι καθηγητές να ευνοήσουν βαθμολογικά τους δικούς τους μαθητές, αν εφαρμοστεί εν τέλει το μέτρο.
Αλλά κι ας δεχτούμε ότι όλοι οι καθηγητές θα βαθμολογούν αυστηρότερα από εδώ και πέρα, τι έγινε; Η διαφοροποίηση της βαθμολογίας τού απολυτηρίου θα είναι ασήμαντη, ο συντελεστής βαρύτητάς του για τις πανελλήνιες(10%) μικρός και οι μαθητές που ξαναδίνουν πολύ λίγοι σε σχέση μ' αυτούς που δίνουν πρώτη χρονιά.
Αν θεωρήσουμε πως είναι αδικία μια τέτοια κατάσταση, τότε τι να πούμε για το γεγονός πως κάποιοι διορθωτές αξιολογούν το γραπτό με κριτήριο το γραφικό σου χαρακτήρα ή ότι σε κάποιες σχολές(πχ παιδαγωγικά) μπαίνουν παιδιά από κάθε πεδίο;
Και στο κάτω κάτω, έστω και ελάχιστα να ασχοληθείς με το σχολείο, αμέσως πηγαίνεις για 19+. Πολλοί μαθητές πέρυσι αδιαφορούσαν εντελώς για τα σχολικά μαθήματα, αφού γνώριζαν πως δε θα υπήρχε καμία συνέπεια ως προς την επίδοσή τους στις πανελλήνιες, με αποτέλεσμα να έχουν κακό απολυτήριο. Φέτος γνωρίζετε ότι το απολυτήριο μετράει(αν τελικά ισχύσει το μέτρο δηλαδή), θα δώσετε λίγη σημασία στο σχολείο, θα βγάλετε 20 και θα έχετε αμέσως advantage σε σχέση με τα παιδιά που έδιναν πέρυσι. Γιατί να μη το δούμε και έτσι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sotiris.Y
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Μπορεί κάποιος με αυτό το σύστημα ενώ στη β λυκείου είναι Ανθρωπιστικών Σπουδών στην γ λυκείου να αλλάξει στην κατεύθυνση Σπουδών Υγείας;
Δεδομένου του ότι μετά την ολοκλήρωση της Β’ Λυκείου (τον Ιούλιο), όλοι οι μαθητές που επιθυμούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση υποχρεούνται να συμπληρώσουν Α’ δήλωση προτίμησης (μηχανογραφικό) με 10 προτιμήσεις Τμημάτων και του ότι με βάση τις προτιμήσεις αυτές και τον αριθμό εισακτέων, θα προκύψουν τα «Τμήματα ελεύθερης πρόσβασης» (ΤΕΠ), προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι δεν θα επιτρέπεται η αλλαγή ομάδας προσανατολισμού.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 712911
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης
Ξέρει κανείς τίποτα για το καινούριο βιβλίο "Έκθεση-Λογοτεχνία"; Έχω περιέργεια να δω πώς θα είναι! :Ρ
Μη μου πείτε ότι δε θα αλλάξουν βιβλίο
Σκατά θα 'ναι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 712911
Επισκέπτης
Σκατά θα 'ναι.
Προσωπικά, δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα είναι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 475402
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sotiris.Y
Νεοφερμένος
1. Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (Αθήνα)
2. Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (Θεσσαλονίκη)
3. Ρωσικής Γλώσσας και Φιλολογίας και Σλαβικών Σπουδών (Αθήνα) - Ρωσικής Γλώσσας και Φιλολογίας
4. Θεολογίας (Αθήνα)
5. Θεωρίας και Ιστορίας της Τέχνης (Αθήνα)
6. Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης (Αιγάλεω)
7. Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών (Πειραιάς)
8. Πρόγραμμα Εκκλησιαστικής Μουσικής και Ψαλτικής Βελλάς Ιωαννίνων
9. Πρόγραμμα Εκκλησιαστικής Μουσικής και Ψαλτικής Ηρακλείου Κρήτης
10. Ιστορίας και Αρχαιολογίας (Αθήνα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Πιστεύετε ότι αξίζει στο πρώτο μηχανογραφικό των δέκα επιλογών να δηλώσω τις εξής σχολές;:
1. Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (Αθήνα)
2. Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (Θεσσαλονίκη)
3. Ρωσικής Γλώσσας και Φιλολογίας και Σλαβικών Σπουδών (Αθήνα) - Ρωσικής Γλώσσας και Φιλολογίας
4. Θεολογίας (Αθήνα)
5. Θεωρίας και Ιστορίας της Τέχνης (Αθήνα)
6. Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης (Αιγάλεω)
7. Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών (Πειραιάς)
8. Πρόγραμμα Εκκλησιαστικής Μουσικής και Ψαλτικής Βελλάς Ιωαννίνων
9. Πρόγραμμα Εκκλησιαστικής Μουσικής και Ψαλτικής Ηρακλείου Κρήτης
10. Ιστορίας και Αρχαιολογίας (Αθήνα)
Αγαπητέ Σωτήρη, σταμάτα να πηδάς από θέμα σε θέμα και να ρωτάς τα ίδια πράγματα! Από τις ιστοσελίδες των σχολών μπορείς εύκολα να πάρεις πάρα πολλές πληροφορίες και απαντήσεις στις απορίες σου. Τα αντικείμενα σπουδών που σ΄ ενδιαφέρουν νομίζω ότι θα έπρεπε ήδη να τα έχεις εντοπίσει (δεν είναι δυνατόν να μην ξέρεις τι θα σου άρεσε να σπουδάσεις). Και αυτό που σου λέω είναι το σημαντικότερο επειδή το πρώτο μηχανογραφικό των 10 επιλογών καμία σημασία δεν έχει! Σημασία έχει να ξέρεις τι θέλεις έτσι ώστε να έχεις στόχο και να προσπαθήσεις από τώρα να τον πετύχεις! Τώρα τι σχέση έχουν μεταξύ τους η Ιταλική Φιλολογία (αλήθεια ξέρεις τη γλώσσα σε ικανοποιητικό επίπεδο ώστε να μπορέσεις να πάρεις τουλάχιστον το 10 στο ειδικό μάθημα των Ιταλικών που απαιτείται για την εισαγωγή στη σχολή), η Θεολογία, η Αρχαιολογία, η Θεωρία και Ιστορία της Τέχνης, η Βιβλιοθηκονομία, η ΔΕΣ ΠΑΠΕΙ (ειδικό μάθημα ξένης γλώσσας) και η Εκκλησιαστική Μουσική ειλικρινά μόνο εσύ θα μπορούσες να μας το πεις! Ο σωστός τρόπος είναι να βάλεις κατά σειρά προτεραιότητας τα αντικείμενα σπουδών που σ΄ενδιαφέρουν και μετά να γκρουπάρεις τις σχολές που ανταποκρίνονται σ΄αυτά. Για ψάξτα λίγο περισσότερο και τα ξαναλέμε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sotiris.Y
Νεοφερμένος
Δηλαδή πρέπει να θέλουμε μόνο σχολές που μοιάζουν μεταξύ τους; Κανονικά θέλω μόνο Ιταλική Φιλολογία και ακόμα κι αν το επίπεδο μου δεν είναι άριστο κάνω ιδιαίτερα για να μπορέσω να ανταπεξέλθω στο ειδικό μάθημα των πανελληνίων εξετάσεων! (Είμαι Α2) Καλώς ή κακώς δεν ξέρω τί θέλω για εναλλακτική αν δεν καταφέρω να πετύχω πάνω από τον επιθυμητό βαθμό στα ιταλικά! Επίσης καλό θα ήταν (για μένα) να περάσω αν γίνεται σε μία σχολή εντός Αττικής! Αυτά!Αγαπητέ Σωτήρη, σταμάτα να πηδάς από θέμα σε θέμα και να ρωτάς τα ίδια πράγματα! Από τις ιστοσελίδες των σχολών μπορείς εύκολα να πάρεις πάρα πολλές πληροφορίες και απαντήσεις στις απορίες σου. Τα αντικείμενα σπουδών που σ΄ ενδιαφέρουν νομίζω ότι θα έπρεπε ήδη να τα έχεις εντοπίσει (δεν είναι δυνατόν να μην ξέρεις τι θα σου άρεσε να σπουδάσεις). Και αυτό που σου λέω είναι το σημαντικότερο επειδή το πρώτο μηχανογραφικό των 10 επιλογών καμία σημασία δεν έχει! Σημασία έχει να ξέρεις τι θέλεις έτσι ώστε να έχεις στόχο και να προσπαθήσεις από τώρα να τον πετύχεις! Τώρα τι σχέση έχουν μεταξύ τους η Ιταλική Φιλολογία (αλήθεια ξέρεις τη γλώσσα σε ικανοποιητικό επίπεδο ώστε να μπορέσεις να πάρεις τουλάχιστον το 10 στο ειδικό μάθημα των Ιταλικών που απαιτείται για την εισαγωγή στη σχολή), η Θεολογία, η Αρχαιολογία, η Θεωρία και Ιστορία της Τέχνης, η Βιβλιοθηκονομία, η ΔΕΣ ΠΑΠΕΙ (ειδικό μάθημα ξένης γλώσσας) και η Εκκλησιαστική Μουσική ειλικρινά μόνο εσύ θα μπορούσες να μας το πεις! Ο σωστός τρόπος είναι να βάλεις κατά σειρά προτεραιότητας τα αντικείμενα σπουδών που σ΄ενδιαφέρουν και μετά να γκρουπάρεις τις σχολές που ανταποκρίνονται σ΄αυτά. Για ψάξτα λίγο περισσότερο και τα ξαναλέμε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Σιγά μην το αλλάξουν Εδώ τα λατινικά είναι ακόμη δύο βιβλία (δύο "τόμοι"), παρόλου που διδάσκονται μόνο στη Γ' Λυκείου πιαΞέρει κανείς τίποτα για το καινούριο βιβλίο "Έκθεση-Λογοτεχνία"; Έχω περιέργεια να δω πώς θα είναι! :Ρ
Μη μου πείτε ότι δε θα αλλάξουν βιβλίο
Λογικά θα αλλάξουν τον τίτλο στα ήδη υπάρχοντα βιβλία και θα τα ονομάσουν "Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία-Τόμος Ι/ΙΙ" ή κάτι τέτοιο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Δηλαδή πρέπει να θέλουμε μόνο σχολές που μοιάζουν μεταξύ τους; Κανονικά θέλω μόνο Ιταλική Φιλολογία και ακόμα κι αν το επίπεδο μου δεν είναι άριστο κάνω ιδιαίτερα για να μπορέσω να ανταπεξέλθω στο ειδικό μάθημα των πανελληνίων εξετάσεων! (Είμαι Α2) Καλώς ή κακώς δεν ξέρω τί θέλω για εναλλακτική αν δεν καταφέρω να πετύχω πάνω από τον επιθυμητό βαθμό στα ιταλικά! Επίσης καλό θα ήταν (για μένα) να περάσω αν γίνεται σε μία σχολή εντός Αττικής! Αυτά!
Δεν γίνεται καλό μου παιδί να λες ότι "θα ήταν καλό να περάσεις σε μία σχολή εντός Αττικής"!!! Τι θα πει "σε μία σχολή"; Μια οποιαδήποτε σχολή; Μια σχολή ακόμα κι αν δεν είναι μέσα στα ενδιαφέροντά σου; Μια σχολή που επιλέγεις με ποια κριτήρια;΄Η μήπως εννοείς "ας μπω σε μια σχολή και ο,τι νάναι"; Ελπίζω να μην είναι αυτό! Μπαίνουμε στην ψυχοφθόρα διαδικασία των πανελλαδικών για να κάνουμε το όνειρό μας πραγματικότητα! Και ποιο είναι αυτό; Είναι αυτό που μας ενδιαφέρει, μας αρέσει και ανταποκρίνεται στις κλίσεις μας! Αν δεν μας αρέσει τίποτα τότε δεν βρίσκω για ποιον λόγο θα πρέπει να το κάνουμε! Υπάρχουν κι άλλες εναλλακτικές! Αν λοιπόν η Ιταλική Φιλολογία είναι το μόνο που σε ενδιαφέρει τότε μόνο αυτό να δηλώσεις και να κάνεις ο,τι είναι δυνατόν για να το πετύχεις! Αν για κάποιον λόγο δεν τα καταφέρεις τότε ή ξαναπροσπαθείς ή ψάχνεις να βρεις κάτι άλλο που σε ενδιαφέρει εκτός ΑΕΙ! Είναι απλά τα πράγματα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
1) Το πρώτο κριτήριο είναι η επιθυμία σου.
Αν δεν σου αρέσει η σχολή, δεν θα το πάρεις «ζεστά» και δεν θα γίνεις καλός επιστήμονας και κατ’ επέκταση καλός επαγγελματίας. Επιπλέον θα είσαι μια ζωή δύσθυμος αφού θα αναγκαστείς να ασχολείσαι με κάτι που δεν σου προσφέρει ικανοποίηση. Απαραίτητο είναι λοιπόν να βρεις τι σου αρέσει.
2) Το δεύτερο κριτήριο είναι οι επαγγελματικές προοπτικές της σχολής.
Υποθέτοντας ότι δεν είσαι από τους προνομιούχους που σπουδάζουν από χόμπι, καλό είναι το πτυχίο που θα πάρεις από τη σχολή σου να μπορεί να σε «οδηγήσει» σε επάγγελμα.
3) Το τρίτο κριτήριο είναι η πόλη της σχολής.
Το κριτήριο αυτό ισχύει μόνο σε σχολές με συναφές αντικείμενο και αφορά την απόσταση από την οικογενειακή εστία. Αυτό δεν είναι μόνο δική σου απόφαση. Είναι απόφαση όλης της οικογένειας, γιατί έχει επιπτώσεις σ’ όλα τα μέλη, κι όχι μόνο οικονομικές.
ΤΑ ΛΑΘΟΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
1) Η βάση της σχολής.
Δεν είναι σωστό κριτήριο η βάση μιας σχολής, γιατί εκφράζει τη ζήτηση που έχουν οι θέσεις της κι όχι αν σου ταιριάζει. Κάποιος, για παράδειγμα, που δεν του αρέσει η τεχνολογία, δεν έχει νόημα να δηλώσει τις σχολές της Πληροφορικής.
2) Η φήμη της σχολής.
Αν μια σχολή έχει καλή φήμη, δεν σημαίνει ότι μας ενδιαφέρει το αντικείμενο της. Μπορεί ναι, μπορεί όχι. Αυτό όμως δεν αποτελεί κριτήριο επιλογής.
3) Η πόλη της σχολής.
Πολλές σχολές με ενδιαφέρον πρόγραμμα σπουδών έχουν ιδιαίτερα χαμηλή βάση, γιατί βρίσκονται σε μικρές επαρχιακές πόλεις. Αν οι ίδιες σχολές βρίσκονταν πιο κεντρικά, θα ήταν μεγαλύτερη η ζήτηση τους. Αντίθετα, υπάρχουν σχολές που κερδίζουν τους φοιτητές τους, μόνο και μόνο γιατί βρίσκονται σε μεγάλες πόλεις, π.χ. στην Αθήνα. Από την άλλη μεριά πολλοί υποψήφιοι θέλουν να περάσουν σε μια σχολή του τόπου κατοικίας τους, γιατί δεν θέλουν τη μετακίνηση, βάζοντας σε δεύτερη μοίρα το αντικείμενο σπουδών. Αυτό είναι λάθος, γιατί το πτυχίο είναι κάτι το οποίο θα μας συνοδεύει σε όλη μας τη ζωή, ενώ ο τόπος φοίτησης είναι κάτι προσωρινό, για 4-5 χρόνια. Όμως πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη τις οικονομικές δυνατότητες της οικογένειας.
4) Οι επιθυμίες των άλλων.
Πολλές φορές οι υποψήφιοι δέχονται πιέσεις από τον κοινωνικό τους περίγυρο για την επιλογή κάποιων σχολών, που κατά τη γνώμη του περίγυρου αποτελούν καλή επιλογή. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα φοιτητών που επηρεάστηκαν και ακολούθησαν μια κατεύθυνση σπουδών η οποία καθόλου δεν τους ενδιέφερε με αποτέλεσμα να το μετανιώσουν πικρά.
5) Τα μόρια που έχουμε.
Η σκέψη «δεν μπορώ να φτάσω σχολή με τόση υψηλή βάση» μπορεί να αποδειχθεί οδυνηρό λάθος, αν οι βάσεις πέσουν. Η αντίθετη της σκέψη «είμαι πολύ καλός για να δηλώσω ΤΕΙ» μπορεί επίσης να αποβεί ολέθρια, αν οι βάσεις ανέβουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pannnos1992
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
louminis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Praxis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Καλημέρα Μία ερώτηση. Είπαν της μάνας μου να βάλλω και χαμηλόβαθμες σχολές στο μηχανογραφικό κι ας μην πάω, για να περάσω οπωσδήποτε σε κάποια για να μην χάσουμε την ασφάλεια. Θεωριτική είμαι. Αν περάσω σε κάποια σχολή και δεν πάω, και ξαναδώσω του χρόνου, θα αλλάζει κάτι στο πως θα εξεταστώ; Θα δώσω με το παλιό σύστημα;
Λογικά με το παλιό δίνεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 20 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.