Guest 190013
Επισκέπτης
Δεν υπάρχει τιμωρία για καθηγητές η όταν υπάρχει οι ποινές είναι χαδια.Εκτός αυτού δεν είναι το θέμα μόνο οι επίορκοι καθηγητές αλλά και αυτοί οι οποίοι στις διδακτικές μεθόδους έχουν μείνει δεκαετίες πίσω και δεν αποδίδουν στο έπακρο ενω θα μπορούσαν.Μετεκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού χρειάζεται προκειμενου να μην μένουν στάσιμα τα άτομα αυτά.
Δεν διαφωνεί κανείς σε αυτό, για αυτό που λες ποινές-χάδια δεν έχω την ίδια εικόνα, τουλάχιστον πριν 5 μήνες που το έψαξα το θέμα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 209912
Επισκέπτης
Η διαφορά είναι πως το δημόσιο σχολείο μπορεί να πάρει συγκεκριμένη κατεύθυνση από το κράτος, ώστε να εξαλλειφθεί ο θρησκοληπτικός σκοταδισμός. Στο ιδιωτικό σχολείο μπορεί να κάνει ο καθένας ότι θέλει.
Στο Κολλέγιο Αθηνών πήγαινα.
Ναι μη χάσουμε την κατευθυντήρια γραμμή του κράτους μη χέσω.
Ο ανήλικος δεν είναι ώριμος παιδαγωγικά να αποφασίσει τι θα διδαχθεί. Καμία μειοψηφία δεν καταπιέζει η υποχρεωτική για όλους 12χρονη γενική δημόσια παιδεία. Αποτελεί δικλείδα ασφαλείας προς τον ανήλικο απέναντι στον κάθε σκοταδιστή γονιό.
Η δικλείδα ασφαλείας προς τον ανήλικο απέναντι στο κράτος ποια είναι?
Καλά που πήγαινα φροντιστήριο και έμαθα Αγγλικά. Αν περίμενα από το σχολείο θα ήμουν ακόμη στον ενεστώτα διαρκείας. Παντού βλέπουμε τα φροντιστήρια να δουλεύουν και σχολεία να κάθονται, αλλά θεωρούμε τα φροντιστήρια ως παραπαιδεία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristaras9
Διάσημο μέλος
Ναι ενώ τα ιδιωτικά είναι μέσα στην πρόοδο Εγώ πήγαινα σε ιδιωτικό και μάλιστα από τα πιο "μουράτα" υποτίθεται και εκτός από υποχρεωτικές προσευχές και εκκλησιασμό, είχαμε ρητορικό διαγωνισμό αφιερωμένο στους 3 ιεράρχες, ενώ ο αναπληρωματικός θεολόγος στο Λύκειο ήταν παπάς.
Οι παπάδες όσο άγιοι και παιδιά του θεού είναι πιο κωλάνθρωποι απο τους κανονικούς καθηγητές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος
γενικά σε κάθε πτυχή της πολιτικής τους,με τα ανοιχτά σύνορα,με την περήφανη διαπραγμάτευση ,φυσικά δεν θα αφήναν την εκπαίδευση οι Λιάκος,Φίλης ,αλλά και η Σία Αναγνωστοπούλου
καταστροφικά τα αποτελέσματα με ό,τι και αν καταπιάστηκαν
Και μικρές οι αντιδράσεις/διαμαρτυρίες από την κοινωνία ,παρόλα όσα επιχειρούν ένα χρόνο τώρα,μήπως πλέον δεν υπάρχει σφυγμός πια;μήπως πλέον έχουμε απογοητευτεί ολοκληρωτικά και έχουμε παραιτηθεί; κρίμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος
Δεν γίνεται καμιά αναφορά στην αναγκαιότητα μαζικών διορισμών καθηγητών και γενναίας αύξησης της δημόσιας χρηματοδότησης που είναι προϋπόθεση για να εφαρμοστεί οτιδήποτε.
Μάλλον επειδή ακούστηκε πως οι καθηγητές αρνούνται να εργαστούν αμισθί. Όσο για τη "γενναία αύξηση της δημόσιας χρηματοδότησης" αυτό μόνο ως αστείο μπορούμε να το εκλάβουμε.
(έλα, ομολόγησέ το, κάνεις πλάκα, ε?)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
αρνητικα δεν γινεται λογος για την ενοποιηση μαθημαων.π.χ η υποχρεωτικη λογοτεχνια θα μπορουσε να διδασκεται με την μουσικη.ακομα και η τεχνη με τις ανθρωπιστικες επιστημες ή και τις φυσικες επιστημες σε καποια κεφαλαια.χωρις την ενοποιηση του περεχομενου των γνωστικων αντικειμενων,οι στοχοι της διαθεματικοτητας φανταζουν ανεφικτοι.
επειτα πεταει απεξω τη γνωση,οταν μου περιοριζει την υλη και πηγαινει απευθειας στην εφαρμογη πανω σε περιορισμενη γνωση και τη συνθεση με εργασιες κ.τ.λ.,που ελπιζω να μη καταληξουν σε copy paste ή σε εκμεταλλευση του εργου των μαθητων για σχολικο οφελος.αυτη η γενια που θα υποστει τις μεταρρυθμισεις εχει ευλογες αποριες,ειναι πιο εξυπνη απο τις προηγουμενες λογω πολλων οπτικων και ακουστικων ερεθισματων.οταν δεν τα μαθαινεις,δεν αξιοποιεις τις δυνατοτητες τους.οχι, με προτζεκτ δρασεις και jigsaw δεν επιτυγχανεις τοσο γνωστικους στοχους οσο κοινωνικους συναισθηματικους κ.τ.λ..με το διαβασμα,με το να τα βαλεις να διαβασουν,να μαθουν χωρις καθοδηγηση θα πετυχεις την γνωστικη τους ολοκληρωση.οχι με αποστηθιση.ακομα και αν η παπαγαλια βοηθαει πολυ στην εκφραση, αν και εχει αρνητικα αποτελεσματα στη σκεψη.μπορει και αυτη να ενταχθει σε καποια μαθηματα.
δεν μιλαει καν το προγραμμα για εξατομικευμενη μαθηση,αλλα τσουβαλιαζει τους μαθητες,ενω παραλληλα προσπαθει να εξαλειψει την παραπαιδεια
η κυβερνηση υποχρεωνει τους μαθητες σε κοινωνικη εργασια,προκειμενου ισως να καλυψει ενδεχομενα κενα στις δομες της(Π.Χ. ΔΗΜΟΥΣ),ενα ειδος δουλείας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Μάλλον επειδή ακούστηκε πως οι καθηγητές αρνούνται να εργαστούν αμισθί. Όσο για τη "γενναία αύξηση της δημόσιας χρηματοδότησης" αυτό μόνο ως αστείο μπορούμε να το εκλάβουμε.
(έλα, ομολόγησέ το, κάνεις πλάκα, ε?)
Προφανώς και απαιτείται χρηματοδότηση, έστω όση έχουν και τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κράτη. Μα θα μου πεις, εμείς είμαστε χρεοκοπημένοι. Ναι, κι αυτός είναι ένας λόγος παραπάνω για να έχουμε αυξημένη χρηματοδότηση. Και το λέει η ίδια η Κομισιόν! Ψάξε "The Economic Benefit of Educational Reform in the EU, Eric Hanushek - Ludger Woessman, European Commision, 2011".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Cody
Πολύ δραστήριο μέλος
Το μόνο που με "ενοχλεί", είναι ότι στις πανελλαδικές δεν μετράνε τους βαθμούς της Τρίτης Λυκείου. Δηλαδή είναι σαν να σου λένε, τζάμπα θα πας ή πάνε αλλά μην ασχοληθείς...
Το ότι μειώνεται η ύλη, καλό είναι, έλεος ήταν!
Κατάργηση παρελάσεων, γιατί... :S
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος
Όσο για το τετραετές γυμνάσιο...ασχολίαστο! Για να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο απαιτούνται και κατάλληλες κτηριακές υποδομές. Ή μήπως οι μαθητές της Δ' γυμνασίου θα μεταφερθούν στις αίθουσες της τέως Α' λυκείου, μιας και το λύκειο θα είναι πλέον διετές;
Εεεε ρε κούνια που σε κούναγε παχύδερμοοοοοοοοοοοο. Κατεβάστε ρε τη σημαδούρα από 'κει που είναι. 1000 φορές το σάπιο σύστημα που είχαμε ως τώρα. Θα γίνει τώρα και η Ελλάδα Ευρωπαϊκών προδιαγραφών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γατέχων
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δεν φτάνει να υπάρχουν ως μαθήματα στο σχολείο κάποια πράγματα. Χρειάζονται νέα βιβλία, νέα ύλη, αντικειμενική βαθμολόγιση (τράπεζα θεμάτων), πιο αυστηρά κριτήρια και άλλα.
Δηλαδή δεν γίνεται να μην ξεχωρίζεις την Κρήτη απ' την Ρόδο π.χ. ή την Γερμανία απ' την Κίνα και παρ' όλα αυτά να έχεις 20 στο τρίμηνο και γελοία θέματα στις εξετάσεις του Ιουνίου. Ούτε γίνεται να μην ξέρεις να λύνεις μια πρωτοβάθμια εξίσωση και να βγάζεις 3 μέσο όρο στα μαθηματικά και παρ' όλα αυτά να μην πας ούτε καν μετεξεταστέος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Πάντως είναι λίγο άτυχοι οι μαθητές που θα πάνε α λυκείου του χρόνου. Αν έχω καταλάβει θα εισάγονται με το απολυτήριο του λυκείου στην τριτοβάθμια. Ένα σύστημα ανάλογο με εκείνο του Αρσένη, με τις περίφημες εθνικές απολυτήριες εξετάσεις. Χίλιες φορές προτιμότερο ήταν το νέο λύκειο Αρβανιτόπουλου.
Σύμφωνα με τους νόμους που έχουν ψηφιστεί και ισχύουν την στιγμή που μιλάμε, οι μαθητές που θα πάνε α λυκείου του χρόνου, θα έχουν το ισχύον σύστημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιππολύτη
Πολύ δραστήριο μέλος
Είναι δυνατόν να εισάγονται στις σχολές με απολυτήριο λυκείου; Αίσχος, θα έπρεπε να ντρέπεται ο υπουργός παιδείας που προτείνει κάτι τέτοιο.
Έτσι όπως το έχεις διατυπώσει δεν καταλαβαίνω αν ειρωνευεσαι ή το λες σοβαρά
Πάντως, ίσως να μην είναι τόσο άσχημη ιδέα. Όποιος μπει σε σχολή που δεν μπορεί να βγάλει θα τα παρατάει στο πρώτο εξάμηνο. Πιθανότατα να μειωθούν κατά πολύ κι οι αιώνιοι φοιτητές (αν και ήδη υπάρχουν άλλα νέα μέτρα για την εξάλειψη αυτών νομίζω). Άσε που ίσως έτσι γίνει επιτέλους λίγο πιο αντικειμενική η βαθμολογία στο Λύκειο. Καλά όλα αυτά βέβαια εικασίες είναι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης
Αντικειμενική βαθμολογία; Πώς; Πρώτα πρέπει να αλλάξουν το σύστημα βαθμολόγησης για να κάνουν κάτι τέτοιο. Επίσης, σκεφθείτε την βαθμοθηρία που θα επικρατήσει εάν εφαρμοστεί κάτι τέτοιο. Και το 0,1 στη βαθμολογία είναι ικανό να σε αφήσει εκτός της σχολής που επιθμείς. Τέλος, με τους αργούς ρυθμούς και τους αντιπερισπασμούς Γαβρόγλου, δεν νομίζω να προλάβει να ψηφιστεί το νομοσχέδιο. Ας μην ξεχνάμε και την αποχώρηση Λιάκου από το Υπουργείο.Έτσι όπως το έχεις διατυπώσει δεν καταλαβαίνω αν ειρωνευεσαι ή το λες σοβαρά
Πάντως, ίσως να μην είναι τόσο άσχημη ιδέα. Όποιος μπει σε σχολή που δεν μπορεί να βγάλει θα τα παρατάει στο πρώτο εξάμηνο. Πιθανότατα να μειωθούν κατά πολύ κι οι αιώνιοι φοιτητές (αν και ήδη υπάρχουν άλλα νέα μέτρα για την εξάλειψη αυτών νομίζω). Άσε που ίσως έτσι γίνει επιτέλους λίγο πιο αντικειμενική η βαθμολογία στο Λύκειο. Καλά όλα αυτά βέβαια εικασίες είναι.
Συμφωνώ απόλυτα με τους συγγραφείς. Μακάρι να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο.Δημοσιεύθηκε πρόταση επιτροπής του ΙΕΠ για την αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών της Ιστορίας. Συνοπτικά, γίνεται λόγος για μια πιο διαθεματική προσέγγιση, με τη χρήση ενός "φακέλου" με υλικό και πηγές, μαζί με το σχολικό βιβλίο. Όσον αφορά τη δομή, στο Δημοτικό προτείνεται μια εισαγωγή στη μυθολογία, την τοπική ιστορία και τις βασικές αρχές της ιστορικής προσέγγισης, καθώς και κάλυψη βασικών ιστορικών γεγονότων από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα σε Ε και ΣΤ. Στο Γυμνάσιο, προτείνεται προϊστορία και αρχαία ιστορία στην Α, βυζαντινή και μεσαιωνική ιστορία στην Β και νεότερη ιστορία μέχρι το 1880 στην Γ. Σαν συνέχεια, προτείνεται η διδασκαλία του 20ου και 21ου αιώνα στην Α Λυκείου. Για Β και Γ Λυκείου προτείνεται η διδασκαλία διακριτών θεματικών ενοτήτων και γεγονότων της ιστορίας σε βάθος και διαθεματικά. Η πρόταση εδώ: https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/2017-04-04_ps_istorias.pdf
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.