Το Νέο(;) Λύκειο

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν υπάρχει τιμωρία για καθηγητές η όταν υπάρχει οι ποινές είναι χαδια.Εκτός αυτού δεν είναι το θέμα μόνο οι επίορκοι καθηγητές αλλά και αυτοί οι οποίοι στις διδακτικές μεθόδους έχουν μείνει δεκαετίες πίσω και δεν αποδίδουν στο έπακρο ενω θα μπορούσαν.Μετεκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού χρειάζεται προκειμενου να μην μένουν στάσιμα τα άτομα αυτά.

Δεν διαφωνεί κανείς σε αυτό, για αυτό που λες ποινές-χάδια δεν έχω την ίδια εικόνα, τουλάχιστον πριν 5 μήνες που το έψαξα το θέμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η διαφορά είναι πως το δημόσιο σχολείο μπορεί να πάρει συγκεκριμένη κατεύθυνση από το κράτος, ώστε να εξαλλειφθεί ο θρησκοληπτικός σκοταδισμός. Στο ιδιωτικό σχολείο μπορεί να κάνει ο καθένας ότι θέλει.

Στο Κολλέγιο Αθηνών πήγαινα.

Ναι μη χάσουμε την κατευθυντήρια γραμμή του κράτους μη χέσω.

Ο ανήλικος δεν είναι ώριμος παιδαγωγικά να αποφασίσει τι θα διδαχθεί. Καμία μειοψηφία δεν καταπιέζει η υποχρεωτική για όλους 12χρονη γενική δημόσια παιδεία. Αποτελεί δικλείδα ασφαλείας προς τον ανήλικο απέναντι στον κάθε σκοταδιστή γονιό.

Η δικλείδα ασφαλείας προς τον ανήλικο απέναντι στο κράτος ποια είναι?

Καλά που πήγαινα φροντιστήριο και έμαθα Αγγλικά. Αν περίμενα από το σχολείο θα ήμουν ακόμη στον ενεστώτα διαρκείας. Παντού βλέπουμε τα φροντιστήρια να δουλεύουν και σχολεία να κάθονται, αλλά θεωρούμε τα φροντιστήρια ως παραπαιδεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Εγώ πάλι που δουλεύω σε ΚΞΓ χαιρετίζω τις νέες προτάσεις. Επιτέλους θα γεμίσουν πάλι οι τάξεις μας παιδιά :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Ναι ενώ τα ιδιωτικά είναι μέσα στην πρόοδο :laugh: Εγώ πήγαινα σε ιδιωτικό και μάλιστα από τα πιο "μουράτα" υποτίθεται και εκτός από υποχρεωτικές προσευχές και εκκλησιασμό, είχαμε ρητορικό διαγωνισμό αφιερωμένο στους 3 ιεράρχες, ενώ ο αναπληρωματικός θεολόγος στο Λύκειο ήταν παπάς.

Οι παπάδες όσο άγιοι και παιδιά του θεού είναι πιο κωλάνθρωποι απο τους κανονικούς καθηγητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
τίποτα το πρωτοφανές,ό,τι περιμέναμε από τον ΣΥΡΙΖΑ,είναι εδώ
γενικά σε κάθε πτυχή της πολιτικής τους,με τα ανοιχτά σύνορα,με την περήφανη διαπραγμάτευση ,φυσικά δεν θα αφήναν την εκπαίδευση οι Λιάκος,Φίλης ,αλλά και η Σία Αναγνωστοπούλου
καταστροφικά τα αποτελέσματα με ό,τι και αν καταπιάστηκαν
Και μικρές οι αντιδράσεις/διαμαρτυρίες από την κοινωνία ,παρόλα όσα επιχειρούν ένα χρόνο τώρα,μήπως πλέον δεν υπάρχει σφυγμός πια;μήπως πλέον έχουμε απογοητευτεί ολοκληρωτικά και έχουμε παραιτηθεί; κρίμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Δεν γίνεται καμιά αναφορά στην αναγκαιότητα μαζικών διορισμών καθηγητών και γενναίας αύξησης της δημόσιας χρηματοδότησης που είναι προϋπόθεση για να εφαρμοστεί οτιδήποτε.

Μάλλον επειδή ακούστηκε πως οι καθηγητές αρνούνται να εργαστούν αμισθί. Όσο για τη "γενναία αύξηση της δημόσιας χρηματοδότησης" αυτό μόνο ως αστείο μπορούμε να το εκλάβουμε.

(έλα, ομολόγησέ το, κάνεις πλάκα, ε?)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

phoenix93

Νεοφερμένος

Ο phoenix93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
θετικο: error 404
αρνητικα δεν γινεται λογος για την ενοποιηση μαθημαων.π.χ η υποχρεωτικη λογοτεχνια θα μπορουσε να διδασκεται με την μουσικη.ακομα και η τεχνη με τις ανθρωπιστικες επιστημες ή και τις φυσικες επιστημες σε καποια κεφαλαια.χωρις την ενοποιηση του περεχομενου των γνωστικων αντικειμενων,οι στοχοι της διαθεματικοτητας φανταζουν ανεφικτοι.
επειτα πεταει απεξω τη γνωση,οταν μου περιοριζει την υλη και πηγαινει απευθειας στην εφαρμογη πανω σε περιορισμενη γνωση και τη συνθεση με εργασιες κ.τ.λ.,που ελπιζω να μη καταληξουν σε copy paste ή σε εκμεταλλευση του εργου των μαθητων για σχολικο οφελος.αυτη η γενια που θα υποστει τις μεταρρυθμισεις εχει ευλογες αποριες,ειναι πιο εξυπνη απο τις προηγουμενες λογω πολλων οπτικων και ακουστικων ερεθισματων.οταν δεν τα μαθαινεις,δεν αξιοποιεις τις δυνατοτητες τους.οχι, με προτζεκτ δρασεις και jigsaw δεν επιτυγχανεις τοσο γνωστικους στοχους οσο κοινωνικους συναισθηματικους κ.τ.λ..με το διαβασμα,με το να τα βαλεις να διαβασουν,να μαθουν χωρις καθοδηγηση θα πετυχεις την γνωστικη τους ολοκληρωση.οχι με αποστηθιση.ακομα και αν η παπαγαλια βοηθαει πολυ στην εκφραση, αν και εχει αρνητικα αποτελεσματα στη σκεψη.μπορει και αυτη να ενταχθει σε καποια μαθηματα.
δεν μιλαει καν το προγραμμα για εξατομικευμενη μαθηση,αλλα τσουβαλιαζει τους μαθητες,ενω παραλληλα προσπαθει να εξαλειψει την παραπαιδεια
η κυβερνηση υποχρεωνει τους μαθητες σε κοινωνικη εργασια,προκειμενου ισως να καλυψει ενδεχομενα κενα στις δομες της(Π.Χ. ΔΗΜΟΥΣ),ενα ειδος δουλείας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μάλλον επειδή ακούστηκε πως οι καθηγητές αρνούνται να εργαστούν αμισθί. Όσο για τη "γενναία αύξηση της δημόσιας χρηματοδότησης" αυτό μόνο ως αστείο μπορούμε να το εκλάβουμε.

(έλα, ομολόγησέ το, κάνεις πλάκα, ε?)

Προφανώς και απαιτείται χρηματοδότηση, έστω όση έχουν και τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κράτη. Μα θα μου πεις, εμείς είμαστε χρεοκοπημένοι. Ναι, κι αυτός είναι ένας λόγος παραπάνω για να έχουμε αυξημένη χρηματοδότηση. Και το λέει η ίδια η Κομισιόν! Ψάξε "The Economic Benefit of Educational Reform in the EU, Eric Hanushek - Ludger Woessman, European Commision, 2011".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cody

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cody αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 958 μηνύματα.
Μακάρη να πέρναμε ένα ξένο σύστημα, πάλι καλύτερα θα ήταν...

Το μόνο που με "ενοχλεί", είναι ότι στις πανελλαδικές δεν μετράνε τους βαθμούς της Τρίτης Λυκείου. Δηλαδή είναι σαν να σου λένε, τζάμπα θα πας ή πάνε αλλά μην ασχοληθείς...
Το ότι μειώνεται η ύλη, καλό είναι, έλεος ήταν!
Κατάργηση παρελάσεων, γιατί... :S
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Καλά αυτό με το πτυχίο αγγλικών μέσα στο σχολείο..μόνο ως αστείο θα μπορούσε να εκληφθεί. Β2 στην Α' και Γ1 στην Β' λυκείου ανάλογα με το βαθμό. Για την ύλη που είναι κάθε χρόνο από την τρίτη δημοτικού μέχρι την τρίτη λυκείου ο present simple και ο present perfect δε γίνεται λόγος, ε; Αα ναι, σωστά! Το μάθημα πλέον θα δίνει έμφαση στον πολιτισμό και την αγγλική λογοτεχνία.
Όσο για το τετραετές γυμνάσιο...ασχολίαστο! Για να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο απαιτούνται και κατάλληλες κτηριακές υποδομές. Ή μήπως οι μαθητές της Δ' γυμνασίου θα μεταφερθούν στις αίθουσες της τέως Α' λυκείου, μιας και το λύκειο θα είναι πλέον διετές; :hehe:
Εεεε ρε κούνια που σε κούναγε παχύδερμοοοοοοοοοοοο. Κατεβάστε ρε τη σημαδούρα από 'κει που είναι. 1000 φορές το σάπιο σύστημα που είχαμε ως τώρα. Θα γίνει τώρα και η Ελλάδα Ευρωπαϊκών προδιαγραφών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Γατέχων

Νεοφερμένος

Ο Γατέχων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Σπάρτη (Λακωνία). Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Κατά τη γνώμη μου κάλλιστα μπορεί να πραγματοποιηθεί φοίτηση στην Δ γυμνασίου στις αίθουσες της Α του κοντινότερου λυκείου. προφανώς θα διδάσκουν οι καθηγητές αυτού του λυκείου δηλαδή θα πρόκειται για διδασκαλία ανώτερου επιπέδου από και πέρα διαλέγεις και παίρνεις ή πας στο τεχνικό λύκειο και θα κάνεις πρακτικά μαθήματα ή θα πας στο καινούργιο διετές γενικό λύκειο με το σχετικό πήξιμο με την καλή έννοια ,απλά να μπορεί απόφοιτος του γυμνασίου να ξέρει πως δουλεύει σε κάποιο πιο αφηρημένο επίπεδο η επιστήμη να ξέρεις της φυσικής τα μαθηματικά εργαλεία λχ, να ξέρει αρχαία ελληνική γλώσσα σε επιπεδο θεωρίας: γραμματικής συντακτικό και λοιπά δεν είναι απαραίτητο να διδαχθεί και τα κείμενα της Αντιγόνης του Σοφοκλέους απλά να καταλαβαίνεις στην εκκλησία βρε παιδί μου τι παίζει κοκ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

CEO

Νεοφερμένος

Ο CEO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Το θέμα είναι να τελειώνεις το σχολείο και να ξέρεις πέντε-δέκα πράγματα. Οδική συμπεριφορά; Φυσική αγωγή (πέρα του "πάρτε μπάλα και παίξτε"); Τέχνες (ζωγραφική, θέατρο, μουσικά όργανα κλπ); Χρήση υπολογιστή και ξένων γλωσσών με πιστοποίηση (αναγνωρισμένη διεθνώς); Γνώσεις περί του φυσικού κόσμου (γεωγραφία, χημεία, φυσική, βιολογία); Μαθηματική σκέψη; Έκφραση γραπτού και προφορικού λόγου; Περιβαλλοντική συνείδηση; Ανάγνωση βιβλίων και κειμένων (ελληνικών, μεταφρασμένων ξένων και μεταφρασμένων και μη αρχαίων ελληνικών); Πρακτικές γνώσεις οικονομίας (οικιακής και μη), κοινωνικής και πολιτικής αγωγής; Πληροφορική; Φιλοσοφία; Θρησκείες του κόσμου; Ελληνική, ευρωπαϊκή και διεθνής ιστορία;

Δεν φτάνει να υπάρχουν ως μαθήματα στο σχολείο κάποια πράγματα. Χρειάζονται νέα βιβλία, νέα ύλη, αντικειμενική βαθμολόγιση (τράπεζα θεμάτων), πιο αυστηρά κριτήρια και άλλα.

Δηλαδή δεν γίνεται να μην ξεχωρίζεις την Κρήτη απ' την Ρόδο π.χ. ή την Γερμανία απ' την Κίνα και παρ' όλα αυτά να έχεις 20 στο τρίμηνο και γελοία θέματα στις εξετάσεις του Ιουνίου. Ούτε γίνεται να μην ξέρεις να λύνεις μια πρωτοβάθμια εξίσωση και να βγάζεις 3 μέσο όρο στα μαθηματικά και παρ' όλα αυτά να μην πας ούτε καν μετεξεταστέος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δημοσιεύθηκε πρόταση επιτροπής του ΙΕΠ για την αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών της Ιστορίας. Συνοπτικά, γίνεται λόγος για μια πιο διαθεματική προσέγγιση, με τη χρήση ενός "φακέλου" με υλικό και πηγές, μαζί με το σχολικό βιβλίο. Όσον αφορά τη δομή, στο Δημοτικό προτείνεται μια εισαγωγή στη μυθολογία, την τοπική ιστορία και τις βασικές αρχές της ιστορικής προσέγγισης, καθώς και κάλυψη βασικών ιστορικών γεγονότων από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα σε Ε και ΣΤ. Στο Γυμνάσιο, προτείνεται προϊστορία και αρχαία ιστορία στην Α, βυζαντινή και μεσαιωνική ιστορία στην Β και νεότερη ιστορία μέχρι το 1880 στην Γ. Σαν συνέχεια, προτείνεται η διδασκαλία του 20ου και 21ου αιώνα στην Α Λυκείου. Για Β και Γ Λυκείου προτείνεται η διδασκαλία διακριτών θεματικών ενοτήτων και γεγονότων της ιστορίας σε βάθος και διαθεματικά. Η πρόταση εδώ: https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/2017-04-04_ps_istorias.pdf
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,778 μηνύματα.
Κάθε χρόνο το λύκειο νέο λέγεται oh mon dieu.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Πάντως είναι λίγο άτυχοι οι μαθητές που θα πάνε α λυκείου του χρόνου. Αν έχω καταλάβει θα εισάγονται με το απολυτήριο του λυκείου στην τριτοβάθμια. Ένα σύστημα ανάλογο με εκείνο του Αρσένη, με τις περίφημες εθνικές απολυτήριες εξετάσεις. Χίλιες φορές προτιμότερο ήταν το νέο λύκειο Αρβανιτόπουλου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Πάντως είναι λίγο άτυχοι οι μαθητές που θα πάνε α λυκείου του χρόνου. Αν έχω καταλάβει θα εισάγονται με το απολυτήριο του λυκείου στην τριτοβάθμια. Ένα σύστημα ανάλογο με εκείνο του Αρσένη, με τις περίφημες εθνικές απολυτήριες εξετάσεις. Χίλιες φορές προτιμότερο ήταν το νέο λύκειο Αρβανιτόπουλου.

Σύμφωνα με τους νόμους που έχουν ψηφιστεί και ισχύουν την στιγμή που μιλάμε, οι μαθητές που θα πάνε α λυκείου του χρόνου, θα έχουν το ισχύον σύστημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Είναι δυνατόν να εισάγονται στις σχολές με απολυτήριο λυκείου; Αίσχος, θα έπρεπε να ντρέπεται ο υπουργός παιδείας που προτείνει κάτι τέτοιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ιππολύτη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ιππολύτη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,972 μηνύματα.
Είναι δυνατόν να εισάγονται στις σχολές με απολυτήριο λυκείου; Αίσχος, θα έπρεπε να ντρέπεται ο υπουργός παιδείας που προτείνει κάτι τέτοιο.

Έτσι όπως το έχεις διατυπώσει δεν καταλαβαίνω αν ειρωνευεσαι ή το λες σοβαρά :P

Πάντως, ίσως να μην είναι τόσο άσχημη ιδέα. Όποιος μπει σε σχολή που δεν μπορεί να βγάλει θα τα παρατάει στο πρώτο εξάμηνο. Πιθανότατα να μειωθούν κατά πολύ κι οι αιώνιοι φοιτητές (αν και ήδη υπάρχουν άλλα νέα μέτρα για την εξάλειψη αυτών νομίζω). Άσε που ίσως έτσι γίνει επιτέλους λίγο πιο αντικειμενική η βαθμολογία στο Λύκειο. Καλά όλα αυτά βέβαια εικασίες είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Έτσι όπως το έχεις διατυπώσει δεν καταλαβαίνω αν ειρωνευεσαι ή το λες σοβαρά :P

Πάντως, ίσως να μην είναι τόσο άσχημη ιδέα. Όποιος μπει σε σχολή που δεν μπορεί να βγάλει θα τα παρατάει στο πρώτο εξάμηνο. Πιθανότατα να μειωθούν κατά πολύ κι οι αιώνιοι φοιτητές (αν και ήδη υπάρχουν άλλα νέα μέτρα για την εξάλειψη αυτών νομίζω). Άσε που ίσως έτσι γίνει επιτέλους λίγο πιο αντικειμενική η βαθμολογία στο Λύκειο. Καλά όλα αυτά βέβαια εικασίες είναι.
Αντικειμενική βαθμολογία; Πώς; Πρώτα πρέπει να αλλάξουν το σύστημα βαθμολόγησης για να κάνουν κάτι τέτοιο. Επίσης, σκεφθείτε την βαθμοθηρία που θα επικρατήσει εάν εφαρμοστεί κάτι τέτοιο. Και το 0,1 στη βαθμολογία είναι ικανό να σε αφήσει εκτός της σχολής που επιθμείς. Τέλος, με τους αργούς ρυθμούς και τους αντιπερισπασμούς Γαβρόγλου, δεν νομίζω να προλάβει να ψηφιστεί το νομοσχέδιο. Ας μην ξεχνάμε και την αποχώρηση Λιάκου από το Υπουργείο.

Δημοσιεύθηκε πρόταση επιτροπής του ΙΕΠ για την αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών της Ιστορίας. Συνοπτικά, γίνεται λόγος για μια πιο διαθεματική προσέγγιση, με τη χρήση ενός "φακέλου" με υλικό και πηγές, μαζί με το σχολικό βιβλίο. Όσον αφορά τη δομή, στο Δημοτικό προτείνεται μια εισαγωγή στη μυθολογία, την τοπική ιστορία και τις βασικές αρχές της ιστορικής προσέγγισης, καθώς και κάλυψη βασικών ιστορικών γεγονότων από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα σε Ε και ΣΤ. Στο Γυμνάσιο, προτείνεται προϊστορία και αρχαία ιστορία στην Α, βυζαντινή και μεσαιωνική ιστορία στην Β και νεότερη ιστορία μέχρι το 1880 στην Γ. Σαν συνέχεια, προτείνεται η διδασκαλία του 20ου και 21ου αιώνα στην Α Λυκείου. Για Β και Γ Λυκείου προτείνεται η διδασκαλία διακριτών θεματικών ενοτήτων και γεγονότων της ιστορίας σε βάθος και διαθεματικά. Η πρόταση εδώ: https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/2017-04-04_ps_istorias.pdf
Συμφωνώ απόλυτα με τους συγγραφείς. Μακάρι να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top