Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 44 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,062 εγγεγραμμένα μέλη και 3,503,228 μηνύματα σε 104,452 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 399 άτομα.
Θα διαφωνήσω στο ότι δεν τους ενδιαφέρει ο συνωστισμός στα επαλ. Όσο και να εστιάζουν στον "κόφτη", δεν μπορούν να παραμελήσουν το μπάχαλο που επικρατεί στον τομέα υγείας&πρόνοιας των επαλ. Το να βάλουν δυσκολότερα θέματα στα επαλ δεν είναι χρονοβόρο, καθώς δεν απαιτεί την παρεμβολή του νόμου και καμίας επιπλέον "γραφειοκρατίας". Επίσης, μιλάμε για τις πανελλήνιες 2023, αφού η κοπέλα είναι α λυκείου ακόμα. Ακόμη κι αν δεν ενδιαφερθούν στις φετινές εξετάσεις για το "χάος" στα επαλ, πιστεύω θα το λάβουν υπόψη τους στις επόμενες (2022,2023). Συμφωνώ ότι το άγχος σχετίζεται ορισμένες φορές με την δυσκολία, απλά ήθελα να ξεκαθαρίσω στην Drglitterstar ότι η σχέση τους δεν είναι απόλυτη. Όπως λες, μπορεί το άγχος της να οφείλεται στο ότι είναι δυσνόητο και σημαντικό μάθημα. Αυτό που θέλω να επισημάνω, είναι ότι από την στιγμή που δεν έχει διδαχτεί την ύλη των μαθηματικών, δεν μπορεί να γνωρίζει την δυσκολία και τον όγκο της ύλης του μαθήματος. Και εγώ όταν ήμουν Α και Β λυκείου, έβλεπα τα θέματα των πανελληνίων και στα μαθηματικά αγχωνόμουνα γιατί ήταν άγνωστα, δεν ήξερα τον όγκο ύλης, μου φαινόντουσαν πολύπλοκα, δύσκολα και δεν ήξερα κατά πόσο θα ήμουν ικανός να ανταπεξέλθω στο συγκεκριμένο μάθημα. Πολλές φορές το άγχος είναι "πλασματικό" και αν δεν είναι, υπάρχει αρκετός χρόνος για να καλυφτούν τα κενά. Είμαι σίγουρος ότι με τις αλλαγές στον βαθμό δυσκολίας των θεμάτων (που λογικά θα γίνουν), ο τομέας υγείας των επαλ θα προσεγγίσει κατά πολύ (μπορεί και να ξεπεράσει) τις απαιτήσεις μαθηματικών του αντίστοιχου τομέα τον γελ.Το τι ακριβως σημαινει ''με αγχωνουν'' μονο η ιδια ξερει .Συνηθως αγχωνει το πολυ, το δυσκολο, το δυσνοητο , το ασταθες και σημαντικο και κυριο. Ισως ενας χαρισματικος δασκαλος μπορει να αντιστρεψει το στατους, συμβαίνει συχνα αυτο στο λυκειο.
Συμφωνω για ευκολοτερα θεματα στα γελ αλλα και τα ιδια στα επαλ αν δεν παιρνει ευκολοτερα. Δεν τους ενδιαφερει τωρα ο συνωστισμος ψηλα στα επαλ. Τωρα ενδιαφερονται για τον κοφτη σε μαθημα που θα βαλουν ωστε οι σχολες επαρχιας να μην μεινουν ορφανες και κλεισουν αμεσα. σιγα σιγα.
Το ίδιο ακριβώς είχα σκεφτεί και εγώ. Δεν μπορούν ,επειδή υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός μόνο στον τομέα υγείας και πρόνοιας, να δυσκολέψουν ένα μάθημα που αφορά όλους τους τομείς. Ωστόσο δεν έχουν άλλη επιλογή. Τα μαθήματα ειδικότητας δεν μπορείς να τα δυσκολέψεις γιατί είναι καθαρά θεωρία και απαιτούν ελάχιστη έως και μηδενική κρίση.(εκτός αν αυξήσουν ή αλλάξουν την ύλη τους ).Αναγκαστικά επομένως, θα πρέπει να δυσκολέψουν τα μαθηματικά και την έκθεση. Μην ξεχνάς ότι τα στατιστικά που αναφέρεις αφορούν όλους τους τομείς και όχι μόνο τον τομέα υγείας. Βλέποντας και συγκρίνοντας τις βάσεις των διαφόρων τομέων, είμαι αρκετά σίγουρος ότι στον τομέα υγείας το ποσοστό των μαθητών που έγραψε πάνω από 17 είναι πολύ πιο μεγάλο από 7%.Πολυ ωραια. Εγω εχω αντικειμενικη δυσκολια να αξιολογησω το επιπεδο μαθηματιων του επαλ.Δεν εχω καθησει σε ταξη επαλ και βλεπω τα θεματα τους απο την θεση του δυσκολοτερου.
Προσεξε ομως λιγο τα φετινα στατιστικα στο μαθημα αυτο
70% κατω απο 10
50% κατω απο 5
7% πανω απο 17 που ειναι εκμεταλευσιμο για υψηλοβαθμες σχολες.
Επιδεχετε παραπανω δυσκολια?