Alan
Δραστήριο μέλος
Είναι σε βάθος όλα διάβα σε το άρθρο και θα καταλαβεις
Just no.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος Γιατ.
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alan
Δραστήριο μέλος
Η αλήθεια είναι πάντως πως αρκετοί υποψήφιοι εισάγονται σε αρκετές από τις "καθηγητικές" σχολές που προαναφέρθηκαν λόγω χαμηλών βάσεων εισαγωγής και έχω ακούσει πως όσο και να έχει υποβαθμίζεται σε ένα βαθμό η αξία αυτών των τμημάτων χωρίς να ξέρω αν ισχυέι.Για αυτό,ίσως να είναι καλύτερες και οι Πολυτεχνικές Σχολές όσο αναφορά το επίπεδο καθώς λόγω των βάσεων εισαγωγής ίσως είναι καλύτερα τα πράγματα
Γενικά καλό θα ήταν να μην ακούς διάφορα κουτσομπολιά, και να ακολουθήσεις αυτό που πραγματικά θέλεις. Αυτό για το ότι υποβαθμίζεται το επίπεδο δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Δεν είσαι στο φροντιστήριο όπου μπαίνεις σε τμήματα με μαθητές ίδιου επιπέδου. Στο πανεπιστήμιο αν έχεις την όρεξη ακολουθείς. Αν όχι, καταλήγεις 4ο έτος να χρωστάς Απειροστικό Λογισμό Ι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ωρορα
Νεοφερμένος
1) Μαθηματικά και εφαρμογές τους με κατευθύνσεις τα Θεωρητικά μαθηματικά , Μαθηματική Προσομοίωση και Τεχνικές Υπολογιστών, Επιχειρησιακά μαθηματικά , Μαθηματικά Θεμέλια Πληροφορικής και Εφαρμογές , Εκπαίδευση. Επίσης έχει διατμηματικό στην Οπτική και Όραση. Στον τομέα της έρευνας από μαθηματικό τμήμα μπορείς να γίνεις στατιστικός, οικονομικός αναλυτής , λογιστής, φοροτεχνικός , χρηματοοικονομικός σύμβουλος , ασφαλιστής , αναλογιστής, αναλυτής - προγραμματιστής , μετεωρολόγος, εκπαιδευτικός , αστρονόμος , ερευνητής ( πχ στη μαθηματική ανάλυση , γεωμετρία και άλγεβρα και στα εφαρμοσμένα μαθηματικά ) . Επίσης ως μαθηματικός μπορείς να απασχοληθείς σε εταιρείες ή ερευνητικά ιδρύματα που σχετίζονται με αεροδιαστημική και κατασκευή εξοπλισμού μεταφορών , σε χημικές βιομηχανίες καθώς και σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών επικοινωνιών , ενεργειακών συστημάτων , σε οργανισμούς που ασχολούνται με μηχανολογική έρευνα, εταιρείες διαχείρισης επενδύσεων κλπ. Ακόμα μπορείς να ασχοληθείς με τη βιοπληροφορική , οικολογία , εξόρυξη δεδομένων , ψηφιακή απεικόνιση κλπ. Έχει αρκετές διεξόδους το συγκεκριμένο τμήμα . Αν αγαπάς πολύ αυτό το αντικείμενο ( όπως εγώ έχω τρέλα με τη φυσική ) καλό είναι να το κυνηγήσεις . Η επιλογή είναι καθαρά δική σου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος Γιατ.
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Εκτος του οτι προσφερει μεγαλη ποικιλια -ειδικα το τμημα μου - τα μεταπτυχιακα εκτελουνται σε συνεργασια με το ΙΤΕ πραγμα που ειναι παρα πολυ θετικο
Αν υπαρχει ενας λογος που δεν θα πηγαινα στο Μαθηματικο Κρητης ειναι οι καθηγητες του.
Εχω ακουσει οτι ειναι λιγο περιεργοι ε και οσους γνωρισα ηταν οντως.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panosedessa
Δραστήριο μέλος
στο πολυτεχνείο και γενικά σε μη μαθηματικές σχολές στην ουσία δε κάνουν πραγματικά μαθηματικά παρά μόνο μαθηματικές μεθόδους = fixed μεθοδολογίες για να λύνεις συγκεκριμένα εφαρμοσμένα προβλήματα. εσύ που έχεις πατέρα μαθηματικό για ρώτα τον στο μαθηματικό τα μαθηματικά τα μαθαίνουν μέχρι και το τελευταίο θεώρημα και με τις αποδείξεις και τα πάντα ή ίσα 5 θεωρήματα και τις μεθοδολογίες τους για να λύνεις τις ασκήσεις που πρέπει;
Aντικειμενικα πρεπει να τους τα μαθουν ολα απλα εστιαζουν σε αυτα που θα διδαξουν στο λυκειο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Aντικειμενικα πρεπει να τους τα μαθουν ολα απλα εστιαζουν σε αυτα που θα διδαξουν στο λυκειο
wtf??? ποιος εστιάζει; μόνο ανάλυση και άλγεβρα θα κάνεις στο λύκειο κι αυτά από ένα 20% του καθε μαθήματος τι είδους εστίαση είναι αυτή;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panosedessa
Δραστήριο μέλος
wtf??? ποιος εστιάζει; μόνο ανάλυση και άλγεβρα θα κάνεις στο λύκειο κι αυτά από ένα 20% του καθε μαθήματος τι είδους εστίαση είναι αυτή;
καταρχην δε μου ξεκαθαρισες κατι; ποιος μαθαινει σε ποιον ; ο πανεπιστημιακος στον φοιτητη ή ο καθηγητης στον μαθητη; γινε λιγο πιο ξεκαθαρος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alexalex2
Νεοφερμένος
Γενικα τα μαθηματικα του λυκειου σου παρουσιαζουν καποιες αποδειξεις αλλα ασχολουνται κυριως με αλγεβρικα προβληματα. Σε τμηματα μαθηματικων ασχολουνται με αποδειξεις και με το δημιουργικο κομματι τους που συνηθως δεν θα σου π αρουσιασουν ουτε οι καθηγητες ουτε τα βιβλια, οποτε πρεπει να προσπαθησεις και μονος σου και να τα κατανοησεις σε βαθος. Αν δεν το πετυχεις αυτο, λογω του μεγεθους της υλης, θα καταληξεις στην απομνημονευση και δυσκολα θα πετυχεις. Βεβαια αυτο δεν ισχυει για ολα τα μαθηματα αλλα για τα περισσοτερα. Δεν ξερω για την χρηση παλαιοτερων θεματων αλλα σιγουρα ισως βοηθησουν για την εξεταστικη.
Γενικα ομως αν δεν θες να γινεις καθηγητης της δευτεροβαθμιας πρεπει να προσπαθησεις πολυ και να αναδειχθεις. Και παλι δεν ειναι σιγουρο οτι θα ξεχωρισεις η οτι δεν θα αναγκαστεις να διδαξεις μαθητες λυκειου.
Γνωριζω ατομα που εφθασαν σε μεταπτυχιακο επιπεδο και δεν τους αρεσε το ακαδημαικο περιβαλλον η κατι αλλο πηγε στραβα και τωρα προετοιμαζουν μαθητες για τις πανελληνιες.
Σε γενικες γραμμες συμφωνω με αυτα που ειπαν οι vassilis και nPb για τις σχολες του πολυτεχνιου.
Δες εδω σημειωσεις για ενα απο τα πρωτα μαθηματα του μαθηματικου, τον απειροστικο λογισμο Ι:
https://eclass.uoa.gr/modules/document/?course=MATH130
Τελος να θυμασαι οτι το μαθηματικο παρολου που τα μαθηματικα εχουν ποικιλομορφια, ειναι ενα σχετικα μονοτονο τμημα για πολλα ατομα.
Να πας μονο αν το θες πραγματικα και να εισαι ετοιμος για δυσκολιες αν το επιλεξεις και για ατελειωτες ωρες διαβασματος. Οι μαθηματικες σχολες εχουν πολλα χρονια σαν μεσο ορο αποφοιτησης και πολλα απο αυτα τα παιδια που δυσκολευονται να το τελειωσουν ειναι σχετικα καλοι μαθητες και προσπαθουν.
Ειναι ωραιο σαν αντικειμενο αλλα πολλοι απο τους φοιτητες των τμηματων αυτων θα αγαπησουν η θα μισησουν τα μαθηματικα, ανεξαρτητα απο το τι γνωμη ειχαν γι αυτα προηγουμενως!
Καλη επιτυχια με τις πανελληνιες!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
physicscrazy
Δραστήριο μέλος
Εξαιρετικό επίπεδο εχουν
Δες αυτό το είχα διαβάσει πριν δυο χρόνια και με βοηθησε https://discrete.gr/why/
Είναι σε βάθος όλα διάβα σε το άρθρο και θα καταλαβεις
ειναι απο τα πιο ηλιθια αρθρα ever. με λιγα λογια λεει : "θες μαθηματικο?πηγαινε ημμυ καλυτερα. θες φυσικο?πηγαινε ημμυ καλυτερα.θες πληροφορικη?πηγαινε ημμυ καλυτερα"
η σημμυ οπως και καθε πολυτεχνικη σχολη ειναι καλη για τον τομεα της και μονο. αν θες να γινεις ηλεκτρολογος μηχανικος πηγαινε ημμυ. αν οχι μην πας. στους ημμυ κανουν οσα μαθηματικα κανουν και στις αλλες θετικες σχολες(εκτος μαθηματικου). στο μαθηματικο κανουν σαφως περισσοτερα και τελειως διαφορετικα.δεν υπαρχει σχολη περαν του μαθηματικου για παραδειγμα που να προσφερει advanced μαθηματα θεωρητικων μαθηματικων.μη λεμε οτι χαζομαρα μας κατεβει. αν θες πραγματικα να ασχοληθεις με τα μαθηματικα πηγαινε μαθηματικο.
Καλησπέρα σας παιδία,είμαι νέος στο φόρουμ και δεν έχω διαβάσει απόψεις σχετικά με το θέμα.Είμαι μαθητής της Γ' Λυκείου και θα ήθελα να ρωτήσω άτομα που ίσως έχουν τελειώσει από κάποιο Μαθηματικό στην Ελλάδα ή πιο συγκεκριμένα στην Κρήτη...Η αγάπη μου ήταν πάντα τα μαθηματικά και έχοντας διακριθεί και σε κάποιους διαγωνισμούς μαθηματικού περιεχομένου αρκετοί από τους καθηγητές μου μου έχουν πει πως θα μπορούσα να εκμεταλλευτώ αυτή την κλίση πηγαίνοντας σε κάποιο μαθηματικό.Αρχικά,θα ήθελα να σας ρωτήσω αν τα μαθήματα στα αντίστοιχα τμήματα έχουν ομοιότητες με τα Μαθηματικά που διδασκόμαστε στο Γυμνάσιο&Λύκειο.Σαφώς γνωρίζω οτι το επίπεδο σίγουρα θα ανεβαίνει αλλά τα Μαθηματικά θα συνεχίζουν να μου αρέσουν στον ίδιο βαθμό ή καλύτερα να μην έχω ως κριτήριο ότι είμαι κάλος στα Μαθηματικά τώρα στο Λύκειο;Ακόμα,αν γνωρίζετε υπάρχει διέξοδος στην έρευνα,στο εξωτερικό και γενικότερα επαγγελματικοί διεξόδοι στο αντικείμενο των Μαθηματικών ή οι περισσότεροι που τελειώνουν τμήματα στην Ελλάδα περιορίζονται στον φαύλο κύκλο του εκπαιδευτικού τομέα;Τέλος,με μια τελευταία ερώτηση θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι καλύτερη κάποια επιλογή Πολυτεχνείου σε περίπτωση που από το Μαθηματικό αναγκάζεται κάποιος να εργαστεί στον τομέα της εκπαίδευσης μιας που δεν με ελκύει τόσο.Σας ευχαριστώ,εκ των προτέρων!
το μαθηματικο ,οπως και οι περισσοτερες σχολες, εχει πολλες προοπτικες. μην προσπαθεις ομως να διαλεξεις σχολη με βαση το τι θα κανεις σε 5 η και σε 10 χρονια.αν θες να ασχοληθεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ με μαθηματικα πηγαινε μαθηματικο.
και να ξεκαθαρισουμε και κατι αλλο. ΟΧΙ δεν κανουν ολες οι πολυτεχνικες σχολες μαθηματα σε μεγαλο βαθμο.εκτος απο ημμυ και σεμφε οι αλλες δεν ξεσκιζονται στα μαθηματικα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Aντικειμενικα πρεπει να τους τα μαθουν ολα απλα εστιαζουν σε αυτα που θα διδαξουν στο λυκειο
Ναι φυσικά, όπως για παράδειγμα μαθήματα Ρευστομηχανικής, Τεχνολογίας Λογισμικού, Επιχειρησιακής Έρευνας...κ.α. Φαντάζομαι αυτά είναι χρήσιμα στο Λύκειο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
καταρχην δε μου ξεκαθαρισες κατι; ποιος μαθαινει σε ποιον ; ο πανεπιστημιακος στον φοιτητη ή ο καθηγητης στον μαθητη; γινε λιγο πιο ξεκαθαρος
Μιλάω πάντα για τις γνώσεις που θα πάρεις ως φοιτητής. Τα τμήματα θετικών επιστημών δεν έχουν ως προσανατολισμό τη μέση εκπαίδευση πέρα από 1-2 παιδαγωγικά επιλογής. Τα μαθηματικά που θα κληθεί να διδάξει κάποιος στο λύκειο είναι κάτι από ανάλυση/άλγεβρα/πιθανότητες κι αυτά σε ένα πολύ εισαγωγικό επίπεδο.
Προτείνω πάντως σε όποιον θέλει να δει τη διαφορά να ανοίξει σημειώσεις από τον απειροστικό του μαθηματικού ας πούμε κι απ' την ανάλυση ενός άλλου τμήματος να δει διαφορές στη φιλοσοφία. Δεν είναι τα ίδια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος
Θελω να ασχοληθω με πληροφορικη -> Τμημα Πληροφορικης
Θελω να ασχοληθω με φυσικη -> Φυσικο
Δεν ξερω τι θελω ή ειμαι πολυ καυλωμενος με ενα συγκεκριμενο αντικειμενο -> Πολυτεχνειο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nasos007
Εκκολαπτόμενο μέλος
Χαχα μεγαλη αληθεια αυτο που ειπες για το πολυτεχνειο...Θελω να ασχοληθω με μαθηματικα -> Μαθηματικο
Θελω να ασχοληθω με πληροφορικη -> Τμημα Πληροφορικης
Θελω να ασχοληθω με φυσικη -> Φυσικο
Δεν ξερω τι θελω ή ειμαι πολυ καυλωμενος με ενα συγκεκριμενο αντικειμενο -> Πολυτεχνειο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος
Χαχα μεγαλη αληθεια αυτο που ειπες για το πολυτεχνειο...
Μιας που νομιζω μπηκες Μηχ-Μηχ, θα τα δεις κι εσυ εκ των εσω και θα καταλαβεις οτι το 90% των συμφοιτητων σου ουτε εχει ιδεα τι σπουδαζει ουτε εχει ιδεα με το τι θελει να ασχοληθει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Σύνολο 6 μαθήματα. Στους Πολιτικούς Μηχανικούς έχουμε 60 μαθήματα για Δίπλωμα, στους Μηχανολόγους 48.
6/48 = 1 στα 8 μαθήματα που θα παρακολουθήσεις θα αφορά Μαθηματικά, στην καλύτερη, 1 στα 10 στη χειρότερη.
Αν σου αρέσουν τα μαθηματικά, πας Μαθηματικό. Γιατί να μπλέξεις με Ηλεκτρολογίες, Υλικά Μηχανικών, Στατικές και όλες τις λοιπές ιστορίες ενός πολυτεχνικού τμήματος? Ναι, 2ο εξάμηνο μαθαίνουμε να λύνουμε και διπλά και τριπλά και επικαμπύλια ολοκληρώματα και μαθαίνουμε θεωρήματα όπως αυτά του Cauchy ή του Euler. Αλλά στο τρίτο εξάμηνο τα έχουμε ξεχάσει, γιατί ξέρεις κάτι, ποσώς μας νοιάζει πώς βγαίνει το ολοκλήρωμα, όταν έχουμε έτοιμους πίνακες και αντικαθιστούμε ένα μακρυνάρη ίσα με τη σελίδα με το γινόμενο 2 σταθερών αριθμών. Και οι λοιποί μεγάλοι μαθηματικοί με τα θεάρεστα θεωρήματά τους, απλώς μένουν στη μνήμη μας σαν ονόματα....
Τελικά, όποιος μπαίνει στο Πολυτεχνείο, για να μάθει Μαθηματικά, είναι μπετόβλακας (θα μου επιτρέχετε τη σχετική αργκό ). Στο Πολυτεχνείο τα Μαθηματικά είναι εργαλείο με το οποίο επιλύουμε προβλήματα της καθημερινότητας. Και επειδή εμείς οι Μηχανικοί είμαστε τεμπέληδες ολκής, όπου μπορούμε να απλοποίησουμε την υπολογιστική διαδικασία, θα το κάνουμε. Οπότε, τα μόνα Μαθηματικά που θα μάθει κάποιος σε μια Πολυτεχνική σχολή είναι αυτά που δεν έχουν μπορέσει να απλοποιηθούν και να καταστούν άχρηστα... Ακόμη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος
Να και μερικα μαθηματα που δεν εχουν καμια σχεση με μαθηματικα που θα φας στη μαπα:
Κυκλωματα
Ηλεκτρικες Μηχανες
Μηχανικες (χ3)
Τεχνικα Υλικα (χ2)
Ρευστομηχανικη (χ2)
Στροβιλα
Υδροδυναμικες
Κατεργασιες (χ3)
Τεχν. Οικονομικη
Οργανωση Παραγωγης και Διοικηση Επιχειρησεων
Περιβαλλοντικη
Πεπερασμενα Στοιχεια
Δυναμικη Μηχανων
ΜΕΚ
Ολα αυτα ειναι μονο στον κορμο!!!! Ενω φυσικα υπαρχουν κι αλλα που δεν τα εγραψα. Και μετα στην κατευθυνση εχεις αλλα 21 μαθηματα που το πολυ πολυ να λυσεις κανα ολοκληρωμα (σε μερικες κατευθυνσεις ουτε καν)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 18 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.