Τμήματα Μαθηματικών

Alan

Δραστήριο μέλος

Ο Alan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 696 μηνύματα.

Γιώργος Γιατ.

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος Γιατ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι πάντως πως αρκετοί υποψήφιοι εισάγονται σε αρκετές από τις "καθηγητικές" σχολές που προαναφέρθηκαν λόγω χαμηλών βάσεων εισαγωγής και έχω ακούσει πως όσο και να έχει υποβαθμίζεται σε ένα βαθμό η αξία αυτών των τμημάτων χωρίς να ξέρω αν ισχυέι.Για αυτό,ίσως να είναι καλύτερες και οι Πολυτεχνικές Σχολές όσο αναφορά το επίπεδο καθώς λόγω των βάσεων εισαγωγής ίσως είναι καλύτερα τα πράγματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
στο πολυτεχνείο και γενικά σε μη μαθηματικές σχολές στην ουσία δε κάνουν πραγματικά μαθηματικά παρά μόνο μαθηματικές μεθόδους = fixed μεθοδολογίες για να λύνεις συγκεκριμένα εφαρμοσμένα προβλήματα. εσύ που έχεις πατέρα μαθηματικό για ρώτα τον στο μαθηματικό τα μαθηματικά τα μαθαίνουν μέχρι και το τελευταίο θεώρημα και με τις αποδείξεις και τα πάντα ή ίσα 5 θεωρήματα και τις μεθοδολογίες τους για να λύνεις τις ασκήσεις που πρέπει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alan

Δραστήριο μέλος

Ο Alan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 696 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι πάντως πως αρκετοί υποψήφιοι εισάγονται σε αρκετές από τις "καθηγητικές" σχολές που προαναφέρθηκαν λόγω χαμηλών βάσεων εισαγωγής και έχω ακούσει πως όσο και να έχει υποβαθμίζεται σε ένα βαθμό η αξία αυτών των τμημάτων χωρίς να ξέρω αν ισχυέι.Για αυτό,ίσως να είναι καλύτερες και οι Πολυτεχνικές Σχολές όσο αναφορά το επίπεδο καθώς λόγω των βάσεων εισαγωγής ίσως είναι καλύτερα τα πράγματα

Γενικά καλό θα ήταν να μην ακούς διάφορα κουτσομπολιά, και να ακολουθήσεις αυτό που πραγματικά θέλεις. Αυτό για το ότι υποβαθμίζεται το επίπεδο δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Δεν είσαι στο φροντιστήριο όπου μπαίνεις σε τμήματα με μαθητές ίδιου επιπέδου. Στο πανεπιστήμιο αν έχεις την όρεξη ακολουθείς. Αν όχι, καταλήγεις 4ο έτος να χρωστάς Απειροστικό Λογισμό Ι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ωρορα

Νεοφερμένος

Η Ωρορα αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 59 μηνύματα.
Το Μαθηματικό της Κρήτης δεν έχει κατευθύνσεις. Για μεταπτυχιακά έχει τα ακόλουθα:
1) Μαθηματικά και εφαρμογές τους με κατευθύνσεις τα Θεωρητικά μαθηματικά , Μαθηματική Προσομοίωση και Τεχνικές Υπολογιστών, Επιχειρησιακά μαθηματικά , Μαθηματικά Θεμέλια Πληροφορικής και Εφαρμογές , Εκπαίδευση. Επίσης έχει διατμηματικό στην Οπτική και Όραση. Στον τομέα της έρευνας από μαθηματικό τμήμα μπορείς να γίνεις στατιστικός, οικονομικός αναλυτής , λογιστής, φοροτεχνικός , χρηματοοικονομικός σύμβουλος , ασφαλιστής , αναλογιστής, αναλυτής - προγραμματιστής , μετεωρολόγος, εκπαιδευτικός , αστρονόμος , ερευνητής ( πχ στη μαθηματική ανάλυση , γεωμετρία και άλγεβρα και στα εφαρμοσμένα μαθηματικά ) . Επίσης ως μαθηματικός μπορείς να απασχοληθείς σε εταιρείες ή ερευνητικά ιδρύματα που σχετίζονται με αεροδιαστημική και κατασκευή εξοπλισμού μεταφορών , σε χημικές βιομηχανίες καθώς και σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών επικοινωνιών , ενεργειακών συστημάτων , σε οργανισμούς που ασχολούνται με μηχανολογική έρευνα, εταιρείες διαχείρισης επενδύσεων κλπ. Ακόμα μπορείς να ασχοληθείς με τη βιοπληροφορική , οικολογία , εξόρυξη δεδομένων , ψηφιακή απεικόνιση κλπ. Έχει αρκετές διεξόδους το συγκεκριμένο τμήμα . Αν αγαπάς πολύ αυτό το αντικείμενο ( όπως εγώ έχω τρέλα με τη φυσική ) καλό είναι να το κυνηγήσεις . Η επιλογή είναι καθαρά δική σου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος Γιατ.

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος Γιατ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Όσο αναφορά τα τμήματα στην Έλλαδα ακούγετε ότι αυτό της Κρήτης ξεχωρίζει ισχύει;Τα τμήματα έχουν κάμια μέγαλη διαφορά γιατί όσο μικρό και αν φαίνεται αλλιώς ακούγεται η πρωτεύουσα ίσως είναι πιο γνωστή για μεταπτυχιακά στο εξωτερικό αν δεν κάνω λάθος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Νομιζω πως το Πανεπιστημιο Κρητης εχει τα καλυτερα μεταπτυχιακα.

Εκτος του οτι προσφερει μεγαλη ποικιλια -ειδικα το τμημα μου - τα μεταπτυχιακα εκτελουνται σε συνεργασια με το ΙΤΕ πραγμα που ειναι παρα πολυ θετικο

Αν υπαρχει ενας λογος που δεν θα πηγαινα στο Μαθηματικο Κρητης ειναι οι καθηγητες του.

Εχω ακουσει οτι ειναι λιγο περιεργοι ε και οσους γνωρισα ηταν οντως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

panosedessa

Δραστήριο μέλος

Ο panosedessa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 482 μηνύματα.
στο πολυτεχνείο και γενικά σε μη μαθηματικές σχολές στην ουσία δε κάνουν πραγματικά μαθηματικά παρά μόνο μαθηματικές μεθόδους = fixed μεθοδολογίες για να λύνεις συγκεκριμένα εφαρμοσμένα προβλήματα. εσύ που έχεις πατέρα μαθηματικό για ρώτα τον στο μαθηματικό τα μαθηματικά τα μαθαίνουν μέχρι και το τελευταίο θεώρημα και με τις αποδείξεις και τα πάντα ή ίσα 5 θεωρήματα και τις μεθοδολογίες τους για να λύνεις τις ασκήσεις που πρέπει;

Aντικειμενικα πρεπει να τους τα μαθουν ολα απλα εστιαζουν σε αυτα που θα διδαξουν στο λυκειο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Aντικειμενικα πρεπει να τους τα μαθουν ολα απλα εστιαζουν σε αυτα που θα διδαξουν στο λυκειο

wtf??? ποιος εστιάζει; μόνο ανάλυση και άλγεβρα θα κάνεις στο λύκειο κι αυτά από ένα 20% του καθε μαθήματος τι είδους εστίαση είναι αυτή;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panosedessa

Δραστήριο μέλος

Ο panosedessa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 482 μηνύματα.
wtf??? ποιος εστιάζει; μόνο ανάλυση και άλγεβρα θα κάνεις στο λύκειο κι αυτά από ένα 20% του καθε μαθήματος τι είδους εστίαση είναι αυτή;

καταρχην δε μου ξεκαθαρισες κατι; ποιος μαθαινει σε ποιον ; ο πανεπιστημιακος στον φοιτητη ή ο καθηγητης στον μαθητη; γινε λιγο πιο ξεκαθαρος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alexalex2

Νεοφερμένος

Ο alexalex2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Αν δεν μενεις Κρητη, σου προτεινω το μαθηματικο του ΕΚΠΑ. Γενικα εγω θα επεμενα στην επιλογη ενος απο των δυο αυτων τμηματων μαθηματικων αν επρεπε να ξανα διαλεξω!

Γενικα τα μαθηματικα του λυκειου σου παρουσιαζουν καποιες αποδειξεις αλλα ασχολουνται κυριως με αλγεβρικα προβληματα. Σε τμηματα μαθηματικων ασχολουνται με αποδειξεις και με το δημιουργικο κομματι τους που συνηθως δεν θα σου π αρουσιασουν ουτε οι καθηγητες ουτε τα βιβλια, οποτε πρεπει να προσπαθησεις και μονος σου και να τα κατανοησεις σε βαθος. Αν δεν το πετυχεις αυτο, λογω του μεγεθους της υλης, θα καταληξεις στην απομνημονευση και δυσκολα θα πετυχεις. Βεβαια αυτο δεν ισχυει για ολα τα μαθηματα αλλα για τα περισσοτερα. Δεν ξερω για την χρηση παλαιοτερων θεματων αλλα σιγουρα ισως βοηθησουν για την εξεταστικη.

Γενικα ομως αν δεν θες να γινεις καθηγητης της δευτεροβαθμιας πρεπει να προσπαθησεις πολυ και να αναδειχθεις. Και παλι δεν ειναι σιγουρο οτι θα ξεχωρισεις η οτι δεν θα αναγκαστεις να διδαξεις μαθητες λυκειου.

Γνωριζω ατομα που εφθασαν σε μεταπτυχιακο επιπεδο και δεν τους αρεσε το ακαδημαικο περιβαλλον η κατι αλλο πηγε στραβα και τωρα προετοιμαζουν μαθητες για τις πανελληνιες.

Σε γενικες γραμμες συμφωνω με αυτα που ειπαν οι vassilis και nPb για τις σχολες του πολυτεχνιου.

Δες εδω σημειωσεις για ενα απο τα πρωτα μαθηματα του μαθηματικου, τον απειροστικο λογισμο Ι:
https://eclass.uoa.gr/modules/document/?course=MATH130

Τελος να θυμασαι οτι το μαθηματικο παρολου που τα μαθηματικα εχουν ποικιλομορφια, ειναι ενα σχετικα μονοτονο τμημα για πολλα ατομα.

Να πας μονο αν το θες πραγματικα και να εισαι ετοιμος για δυσκολιες αν το επιλεξεις και για ατελειωτες ωρες διαβασματος. Οι μαθηματικες σχολες εχουν πολλα χρονια σαν μεσο ορο αποφοιτησης και πολλα απο αυτα τα παιδια που δυσκολευονται να το τελειωσουν ειναι σχετικα καλοι μαθητες και προσπαθουν.

Ειναι ωραιο σαν αντικειμενο αλλα πολλοι απο τους φοιτητες των τμηματων αυτων θα αγαπησουν η θα μισησουν τα μαθηματικα, ανεξαρτητα απο το τι γνωμη ειχαν γι αυτα προηγουμενως!

Καλη επιτυχια με τις πανελληνιες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 724 μηνύματα.
Εξαιρετικό επίπεδο εχουν

Δες αυτό το είχα διαβάσει πριν δυο χρόνια και με βοηθησε https://discrete.gr/why/



Είναι σε βάθος όλα διάβα σε το άρθρο και θα καταλαβεις

ειναι απο τα πιο ηλιθια αρθρα ever. με λιγα λογια λεει : "θες μαθηματικο?πηγαινε ημμυ καλυτερα. θες φυσικο?πηγαινε ημμυ καλυτερα.θες πληροφορικη?πηγαινε ημμυ καλυτερα"

η σημμυ οπως και καθε πολυτεχνικη σχολη ειναι καλη για τον τομεα της και μονο. αν θες να γινεις ηλεκτρολογος μηχανικος πηγαινε ημμυ. αν οχι μην πας. στους ημμυ κανουν οσα μαθηματικα κανουν και στις αλλες θετικες σχολες(εκτος μαθηματικου). στο μαθηματικο κανουν σαφως περισσοτερα και τελειως διαφορετικα.δεν υπαρχει σχολη περαν του μαθηματικου για παραδειγμα που να προσφερει advanced μαθηματα θεωρητικων μαθηματικων.μη λεμε οτι χαζομαρα μας κατεβει. αν θες πραγματικα να ασχοληθεις με τα μαθηματικα πηγαινε μαθηματικο.

Καλησπέρα σας παιδία,είμαι νέος στο φόρουμ και δεν έχω διαβάσει απόψεις σχετικά με το θέμα.Είμαι μαθητής της Γ' Λυκείου και θα ήθελα να ρωτήσω άτομα που ίσως έχουν τελειώσει από κάποιο Μαθηματικό στην Ελλάδα ή πιο συγκεκριμένα στην Κρήτη...Η αγάπη μου ήταν πάντα τα μαθηματικά και έχοντας διακριθεί και σε κάποιους διαγωνισμούς μαθηματικού περιεχομένου αρκετοί από τους καθηγητές μου μου έχουν πει πως θα μπορούσα να εκμεταλλευτώ αυτή την κλίση πηγαίνοντας σε κάποιο μαθηματικό.Αρχικά,θα ήθελα να σας ρωτήσω αν τα μαθήματα στα αντίστοιχα τμήματα έχουν ομοιότητες με τα Μαθηματικά που διδασκόμαστε στο Γυμνάσιο&Λύκειο.Σαφώς γνωρίζω οτι το επίπεδο σίγουρα θα ανεβαίνει αλλά τα Μαθηματικά θα συνεχίζουν να μου αρέσουν στον ίδιο βαθμό ή καλύτερα να μην έχω ως κριτήριο ότι είμαι κάλος στα Μαθηματικά τώρα στο Λύκειο;Ακόμα,αν γνωρίζετε υπάρχει διέξοδος στην έρευνα,στο εξωτερικό και γενικότερα επαγγελματικοί διεξόδοι στο αντικείμενο των Μαθηματικών ή οι περισσότεροι που τελειώνουν τμήματα στην Ελλάδα περιορίζονται στον φαύλο κύκλο του εκπαιδευτικού τομέα;Τέλος,με μια τελευταία ερώτηση θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι καλύτερη κάποια επιλογή Πολυτεχνείου σε περίπτωση που από το Μαθηματικό αναγκάζεται κάποιος να εργαστεί στον τομέα της εκπαίδευσης μιας που δεν με ελκύει τόσο.Σας ευχαριστώ,εκ των προτέρων!

το μαθηματικο ,οπως και οι περισσοτερες σχολες, εχει πολλες προοπτικες. μην προσπαθεις ομως να διαλεξεις σχολη με βαση το τι θα κανεις σε 5 η και σε 10 χρονια.αν θες να ασχοληθεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ με μαθηματικα πηγαινε μαθηματικο.

και να ξεκαθαρισουμε και κατι αλλο. ΟΧΙ δεν κανουν ολες οι πολυτεχνικες σχολες μαθηματα σε μεγαλο βαθμο.εκτος απο ημμυ και σεμφε οι αλλες δεν ξεσκιζονται στα μαθηματικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,977 μηνύματα.
Aντικειμενικα πρεπει να τους τα μαθουν ολα απλα εστιαζουν σε αυτα που θα διδαξουν στο λυκειο

Ναι φυσικά, όπως για παράδειγμα μαθήματα Ρευστομηχανικής, Τεχνολογίας Λογισμικού, Επιχειρησιακής Έρευνας...κ.α. Φαντάζομαι αυτά είναι χρήσιμα στο Λύκειο; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
καταρχην δε μου ξεκαθαρισες κατι; ποιος μαθαινει σε ποιον ; ο πανεπιστημιακος στον φοιτητη ή ο καθηγητης στον μαθητη; γινε λιγο πιο ξεκαθαρος

Μιλάω πάντα για τις γνώσεις που θα πάρεις ως φοιτητής. Τα τμήματα θετικών επιστημών δεν έχουν ως προσανατολισμό τη μέση εκπαίδευση πέρα από 1-2 παιδαγωγικά επιλογής. Τα μαθηματικά που θα κληθεί να διδάξει κάποιος στο λύκειο είναι κάτι από ανάλυση/άλγεβρα/πιθανότητες κι αυτά σε ένα πολύ εισαγωγικό επίπεδο.

Προτείνω πάντως σε όποιον θέλει να δει τη διαφορά να ανοίξει σημειώσεις από τον απειροστικό του μαθηματικού ας πούμε κι απ' την ανάλυση ενός άλλου τμήματος να δει διαφορές στη φιλοσοφία. Δεν είναι τα ίδια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Θελω να ασχοληθω με μαθηματικα -> Μαθηματικο

Θελω να ασχοληθω με πληροφορικη -> Τμημα Πληροφορικης

Θελω να ασχοληθω με φυσικη -> Φυσικο

Δεν ξερω τι θελω ή ειμαι πολυ καυλωμενος με ενα συγκεκριμενο αντικειμενο -> Πολυτεχνειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nasos007

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο nasos007 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 146 μηνύματα.
Θελω να ασχοληθω με μαθηματικα -> Μαθηματικο

Θελω να ασχοληθω με πληροφορικη -> Τμημα Πληροφορικης

Θελω να ασχοληθω με φυσικη -> Φυσικο

Δεν ξερω τι θελω ή ειμαι πολυ καυλωμενος με ενα συγκεκριμενο αντικειμενο -> Πολυτεχνειο.
Χαχα μεγαλη αληθεια αυτο που ειπες για το πολυτεχνειο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Χαχα μεγαλη αληθεια αυτο που ειπες για το πολυτεχνειο...

Μιας που νομιζω μπηκες Μηχ-Μηχ, θα τα δεις κι εσυ εκ των εσω και θα καταλαβεις οτι το 90% των συμφοιτητων σου ουτε εχει ιδεα τι σπουδαζει ουτε εχει ιδεα με το τι θελει να ασχοληθει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,977 μηνύματα.
To 90% των φοιτητών σε κάθε Τμήμα δεν έχει ιδέα τι σπουδάζει, γιατί σπουδάζει, ούτε τι θα έκανε μετά τις σπουδές. Έτσι ανεξαρτήτων μορίων εισαγωγής παράγονται μαζικά πτυχιούχοι που συνήθως διαδίδουν το ανεπαρκές προφίλ τους στην κοινωνική πρόοδο της Ελλάδας. Έτσι η χώρα μένει χωρίς καινοτομία λόγω άρνησης στην πρόοδο. Η έλλειψη καινοτομίας κρατάει την οικονομία σε βαθιά ύφεση σε συνδυασμό με την πολιτική απάτη. Οι καλοί πτυχιούχοι είτε είναι ελάχιστοι για να επηρεάζουν και συνήθως υποβιβάζονται, οπότε δεν συμμετέχουν στην κοινωνική πρόοδο λόγω περιβάλλοντος είτε ζουν στο εξωτερικό όπου εκεί ισχύουν άλλα δεδομένα. Είναι αξιολύπητο όσοι θέλουν να ασχοληθούν με Μαθηματικά να το επιδιώκουν μέσω Πολυτεχνείου και όσοι δεν θέλουν να ασχοληθούν με Μαθηματικά να καταλήγουν εκεί λόγω μορίων (αφού τη δήλωσαν κάπου στην τελευταία τους επιλογή). Έτσι το συμπέρασμα είναι ότι κανείς στην Ελλάδα δεν θέλει να ασχοληθεί με Μαθηματικά σε ένα Μαθηματικό Τμήμα. Δείτε λίγο την αντίφαση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Στο Πολυτεχνείο κάνεις Μαθηματικά 1,2,3 , Αριθμητική Ανάλυση, άντε και κάναν Διαφορικό/Απειροστικό Λογισμό 1,2.
Σύνολο 6 μαθήματα. Στους Πολιτικούς Μηχανικούς έχουμε 60 μαθήματα για Δίπλωμα, στους Μηχανολόγους 48.
6/48 = 1 στα 8 μαθήματα που θα παρακολουθήσεις θα αφορά Μαθηματικά, στην καλύτερη, 1 στα 10 στη χειρότερη.

Αν σου αρέσουν τα μαθηματικά, πας Μαθηματικό. Γιατί να μπλέξεις με Ηλεκτρολογίες, Υλικά Μηχανικών, Στατικές και όλες τις λοιπές ιστορίες ενός πολυτεχνικού τμήματος? Ναι, 2ο εξάμηνο μαθαίνουμε να λύνουμε και διπλά και τριπλά και επικαμπύλια ολοκληρώματα και μαθαίνουμε θεωρήματα όπως αυτά του Cauchy ή του Euler. Αλλά στο τρίτο εξάμηνο τα έχουμε ξεχάσει, γιατί ξέρεις κάτι, ποσώς μας νοιάζει πώς βγαίνει το ολοκλήρωμα, όταν έχουμε έτοιμους πίνακες και αντικαθιστούμε ένα μακρυνάρη ίσα με τη σελίδα με το γινόμενο 2 σταθερών αριθμών. Και οι λοιποί μεγάλοι μαθηματικοί με τα θεάρεστα θεωρήματά τους, απλώς μένουν στη μνήμη μας σαν ονόματα.... :whistle:

Τελικά, όποιος μπαίνει στο Πολυτεχνείο, για να μάθει Μαθηματικά, είναι μπετόβλακας (θα μου επιτρέχετε τη σχετική αργκό :P). Στο Πολυτεχνείο τα Μαθηματικά είναι εργαλείο με το οποίο επιλύουμε προβλήματα της καθημερινότητας. Και επειδή εμείς οι Μηχανικοί είμαστε τεμπέληδες ολκής, όπου μπορούμε να απλοποίησουμε την υπολογιστική διαδικασία, θα το κάνουμε. Οπότε, τα μόνα Μαθηματικά που θα μάθει κάποιος σε μια Πολυτεχνική σχολή είναι αυτά που δεν έχουν μπορέσει να απλοποιηθούν και να καταστούν άχρηστα... Ακόμη... ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Εμας υπαρχουν Μαθηματικα Α,Β,Γ,Δ και Αριθμητικη Αναλυση η οποια διδασκεται απο μηχανολογο κι οχι απο μαθηματικο ή σεμφετζη. 5/65 δηλαδη. Total fail αν μπεις για να ασχοληθεις με τα μαθηματικα με αλλα λογια. Οκ κι η Επιχειρησιακη Ερευνα αλγοριθμοι ειναι αλλα οπως διδασκεται δεν χρειαζεσαι τιποτα παραπανω απο μαθηματικα γυμνασιου.

Να και μερικα μαθηματα που δεν εχουν καμια σχεση με μαθηματικα που θα φας στη μαπα:

Κυκλωματα
Ηλεκτρικες Μηχανες
Μηχανικες (χ3)
Τεχνικα Υλικα (χ2)
Ρευστομηχανικη (χ2)
Στροβιλα
Υδροδυναμικες
Κατεργασιες (χ3)
Τεχν. Οικονομικη
Οργανωση Παραγωγης και Διοικηση Επιχειρησεων
Περιβαλλοντικη
Πεπερασμενα Στοιχεια
Δυναμικη Μηχανων
ΜΕΚ

Ολα αυτα ειναι μονο στον κορμο!!!! Ενω φυσικα υπαρχουν κι αλλα που δεν τα εγραψα. Και μετα στην κατευθυνση εχεις αλλα 21 μαθηματα που το πολυ πολυ να λυσεις κανα ολοκληρωμα (σε μερικες κατευθυνσεις ουτε καν)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top