Τμήματα Μαθηματικών

Valous

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Άρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 123 μηνύματα.
οκ ευχαριστώ για την απάντηση ,από ότι καταλαβαίνω με ένα νορμάλ διάβασμα καθημερινά βγαίνει σωστά?

Εχω φιλο, ο οποιος βεβαια εγραψε 19+ στις πανελληνιες, περασε πρωτος στο μαθηματικο απθ, παρακολουθει καθημερινα(το θεωρει απαραιτητο) διαβαζει σχεδον 1μιση ωρα την ημερα και μεχρι τωρα ο βαθμος πτυχιου ειναι πανω απο 9(!).

Και 'γω μαθηματικο επελεξα.. αλλα προσωπικα παω με ορεξη και με το ρητο ''ας μου βγει και σε κακο''.. Πιστευω τσαμπα φοβομαστε :):)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
οκ ευχαριστώ για την απάντηση ,από ότι καταλαβαίνω με ένα νορμάλ διάβασμα καθημερινά βγαίνει σωστά?
Αν σου αρέσουν τα μαθηματικά βγαίνει (πιο) εύκολα. Δεν υπάρχει αυτό που λέμε "θα διαβάζω ν ώρες την ημέρα" γιατί είναι πολύ πιθανό ή να είναι περισσότερες από όσες χρειάζονται ή να μην επαρκούν. Κατα τη γνώμη μου μπορεί μερικές μέρες η 1 ώρα να είναι αρκετή και μερικές άλλες να μην φτάνουν ούτε οι 2-3 ώρες ανάλογα με το ποσό συνθέτες είναι οι έννοιες που αναλύεις. Η σωστή αντιμετώπιση δεν είναι ούτε "σταρχιδιαμουολα" αλλά ούτε "2 ώρες, φτάνουν ή όχι". Το πιο σωστό είναι "βλέποντας και κάνοντας" ανάλογα με το πόσο σου αρέσει, πόσο σύνθετο είναι αυτό που μελετάς και με το πόσο χρόνο μπορείς να διαθέσεις σε αυτό. Με λίγα λόγια να είσαι ευέλικτος και να προσαρμόζεσαι χωρίς να κολλάς σε "δυσκίνητα" προγράμματα.

Ελπίζω να βοήθησα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

don_vito

Δραστήριο μέλος

Ο don_vito αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 530 μηνύματα.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις ,κατάλαβα τι εννοείτε :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnietraf

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,889 μηνύματα.
νταξ με αυτα που ακουω ( οχι απο την αποψη των μαθηματων που φαινονται ωραια καιδεν το μετανιωνω ) αλλα απο το θεματου μετα!
πολλοι μου λενε πως το οτι παω μαθηματικο ειναι καλη επιλογη γτ εχω πολλες επιλογες και εδω βλεπω οτι πολλοι λενε οτι δεν εχει μελλον στην ελλαδα τουλαχιστον!
και οτι οι περισσοτεροι γινονται καθηγητες
με φοβιζει πολυ το να κανω κατι και μετα να μην εχει δουλεια...για την ελλαδα μιλαω βεβαια
εγω παντως τωρα καταλαβα οτι επρεπε να ανοιξω και πεπμτο πεδιο γτ καταλαβα οτι μου αρεσουν και τα οικονομικα... καιμου λενε οτι μπορεις να κανεις και πολλα απο το μαθηματικο αλλα με αυτα που ακουω απογοητευομαι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,083 μηνύματα.
Το πρόβλημα δεν είναι ότι οι περισσότεροι γίνονται καθηγητές αλλά ότι γίνονται χάλια καθηγητές, επειδή το κάνουν ως λύση ανάγκης / βιοπορισμού. Μπαίνουν στο Μαθηματικό με ασυνάρτητες σκέψεις, νομίζουν ότι θα είναι οι επόμενοι Poincarέδες και τελικά ζορίζονται στον διανυσματικό. Εκεί χαλάει το πράγμα. Και ναι, από το Μαθηματικό σε όλο τον κόσμο μια μεγάλη μερίδα πτυχιούχων στρέφονται στη διδακτική αλλά είναι συνειδητοποιημένοι γι' αυτό. Κάνουν σεμινάρια επιμόρφωσης, συμμετέχουν σε ειδικά MΕds, κλπ. Η διδακτική δεν είναι τόσο εύκολη όσο νομίζουν αρκετοί εδώ στην Ελλάδα των ονειροπαρμένων και αερολόγων. Σίγουρα υπάρχουν και εκείνοι που θα επιλέξουν μια καριέρα εκτός χώρου εκπαίδευσης. Όμως Γιάννη, δεν θα πρέπει να σε προβληματίζει αυτό. Θα πρέπει να σε απασχολεί, να γίνεις καλός σ' αυτό που κάνεις. Η εποχή του βολέματος και των προοπτικών έχει περάσει για πολλούς κλάδους. Μόνο όσοι δημιουργούν ευκαιρίες και εργάζονται πολλά χρόνια συστηματικά, προοδεύουν. Ακόμη και ...στον "παρεξηγημένο" χώρο της εκπαίδευσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis econ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο panagiotis econ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 806 μηνύματα.
νταξ με αυτα που ακουω ( οχι απο την αποψη των μαθηματων που φαινονται ωραια καιδεν το μετανιωνω ) αλλα απο το θεματου μετα!
πολλοι μου λενε πως το οτι παω μαθηματικο ειναι καλη επιλογη γτ εχω πολλες επιλογες και εδω βλεπω οτι πολλοι λενε οτι δεν εχει μελλον στην ελλαδα τουλαχιστον!
και οτι οι περισσοτεροι γινονται καθηγητες
με φοβιζει πολυ το να κανω κατι και μετα να μην εχει δουλεια...για την ελλαδα μιλαω βεβαια
εγω παντως τωρα καταλαβα οτι επρεπε να ανοιξω και πεπμτο πεδιο γτ καταλαβα οτι μου αρεσουν τα οικονομικα... καιμου λενε οτι μπορεις να κανεις και πολλα απο το μαθηματικο αλλα με αυτα που ακουω απογοητευομαι

Μπορεις να κανεις ενα καλο μεταπτυχιακο στα οικονομικα...εχοντας (φανταζομαι) καλο background στα μαθηματικα θα σου δωσει πολλες λυσεις και θα σου ανοιξει νεες πορτες..Μαθηματικα+Οικονομικα ειναι ενας πολυ δυνατος συνδυασμος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnietraf

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,889 μηνύματα.
το θεμα ειναι οτι στην ελλαδα οπως ολοι ξερουμε δεν υπαρχουν ευκαιριες ακομα και αν εισαι καλος( εγω δεν πεταω στα συννεφα , αν ειμαι καλος κομπλε αλλα ξερω οτι πρεπει να προσπαθησω πολυ για να βελτιωθω στα μαθηματικα που τα θεωρω μαζι με την φυσικη τις καλυτερες επιστημες , και οπως ξερω στα μαθηματικα υπαρχουν πολλοι καλυτεροι απο μενα αλλα εχω ορεξη και μερακι )
πολλοι απορροφουνται στην εκπαιδευση αλλα αυτοι που δεν θελουν την εκπαιδευση τι θα γινει ??
οπως ειπα μου αρεσουν τα οικονομικα και αν μπορουσα να τα συνδιασω με τα μαθηματικα θα ημουν πολυ καλα ..αλλα στην ελλαδα υπαρχειεπαγγελματικη αποκατασταση?

Μπορεις να κανεις ενα καλο μεταπτυχιακο στα οικονομικα...εχοντας (φανταζομαι) καλο background στα μαθηματικα θα σου δωσει πολλες λυσεις και θα σου ανοιξει νεες πορτες..Μαθηματικα+Οικονομικα ειναι ενας πολυ δυνατος συνδυασμος

ναι ομως οι οικονομιλογοι δεν εχουν πλεονεκτημα? ή λεω βλακειες ? γτ βεβαια στην ελλαδα η ενημερωση ειναι ανεπαρκης σε τετοια θεματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,083 μηνύματα.
Γιάννη στο Μαθηματικό για να αντέξεις πρέπει να σ' αρέσουν κυρίως τα Μαθηματικά και μετά οι πιθανές εφαρμοσμένες επιστήμες που μπορεί να κάνεις με επιλεγόμενα μαθήματα. Αν ακόμη έχεις αναστολές μπορείς του χρόνου να πας σε άλλη επιστήμη πιο κοντά στα ενδιαφέροντά σου. Ποτέ δεν θα είσαι αντ' αυτού οικονομολόγος. Θα είσαι Μαθηματικός και από εκεί και πέρα, θα έχεις μια εξειδίκευση ανάλογα την προπτυχιακή κατεύθυνση ή κάποιο μεταπτυχιακό. Στο Μαθηματικό Ιωαννίνων από όσο έχω δει, υπάρχει κατεύθυνση Στατιστικής η οποία έχει σχέση με τα Μαθηματικά (Ποσοτικές Μεθόδους) στα Οικονομικά. Όμως Μαθηματικά θα κάνεις και στη κατεύθυνση αυτή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
το θεμα ειναι οτι στην ελλαδα οπως ολοι ξερουμε δεν υπαρχουν ευκαιριες ακομα και αν εισαι καλος

Αυτό συγκαταλέγεται στους πολλούς μύθους γύρο από την Ελληνική Παιδεία/Αποκατάσταση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος Γιατ.

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος Γιατ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Καλησπέρα σας παιδία,είμαι νέος στο φόρουμ και δεν έχω διαβάσει απόψεις σχετικά με το θέμα.Είμαι μαθητής της Γ' Λυκείου και θα ήθελα να ρωτήσω άτομα που ίσως έχουν τελειώσει από κάποιο Μαθηματικό στην Ελλάδα ή πιο συγκεκριμένα στην Κρήτη...Η αγάπη μου ήταν πάντα τα μαθηματικά και έχοντας διακριθεί και σε κάποιους διαγωνισμούς μαθηματικού περιεχομένου αρκετοί από τους καθηγητές μου μου έχουν πει πως θα μπορούσα να εκμεταλλευτώ αυτή την κλίση πηγαίνοντας σε κάποιο μαθηματικό.Αρχικά,θα ήθελα να σας ρωτήσω αν τα μαθήματα στα αντίστοιχα τμήματα έχουν ομοιότητες με τα Μαθηματικά που διδασκόμαστε στο Γυμνάσιο&Λύκειο.Σαφώς γνωρίζω οτι το επίπεδο σίγουρα θα ανεβαίνει αλλά τα Μαθηματικά θα συνεχίζουν να μου αρέσουν στον ίδιο βαθμό ή καλύτερα να μην έχω ως κριτήριο ότι είμαι κάλος στα Μαθηματικά τώρα στο Λύκειο;Ακόμα,αν γνωρίζετε υπάρχει διέξοδος στην έρευνα,στο εξωτερικό και γενικότερα επαγγελματικοί διεξόδοι στο αντικείμενο των Μαθηματικών ή οι περισσότεροι που τελειώνουν τμήματα στην Ελλάδα περιορίζονται στον φαύλο κύκλο του εκπαιδευτικού τομέα;Τέλος,με μια τελευταία ερώτηση θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι καλύτερη κάποια επιλογή Πολυτεχνείου σε περίπτωση που από το Μαθηματικό αναγκάζεται κάποιος να εργαστεί στον τομέα της εκπαίδευσης μιας που δεν με ελκύει τόσο.Σας ευχαριστώ,εκ των προτέρων!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panosedessa

Δραστήριο μέλος

Ο panosedessa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 482 μηνύματα.
Φυσικά αξίζει το πολυτεχνείο αλλά αν δε σου αρέσουν τα υπολοιπα μαθήματα πάνε μαθηματικό επίσης το μαθηματικά όπως και η επιστήμη έτσι και οι διέξοδοι ειναι ατελείωτοι αρκεί να ψαχτεις όσο αφορα αυτές εχω ξαδέρφη που τελειωσε μαθηματικό και πλεον δουλεύει σε εταιρία κίνησης τραπεζικών κεφαλαίων με τρια χιλιάρικα το μήνα ,επίσης έχει αρκετά θεωρητικά μαθηματικά στο μαθηματικό ενω στα πολυτεχνεία κυριαρχουν τα εφαρμοσμενα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,083 μηνύματα.
Φαντάζομαι ξέρεις panos για εφαρμοσμένα ή θεωρητικά μαθηματικά για να μιλάς με τόση άνεση επί του θέματος. Μην παραπληροφορείς το παιδί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kleisthenis

Νεοφερμένος

Ο Kleisthenis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 75 μηνύματα.
Ψάξου με τα τμήματα ΗΜΜΥ. Τα καλύτερα μαθηματικά μυαλά της χώρας συνήθως στρεφονται σε αυτά τα τμήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panosedessa

Δραστήριο μέλος

Ο panosedessa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 482 μηνύματα.
Εμένα ο μπαμπάς μου είναι μαθηματικός και εχω πληροφοριες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος Γιατ.

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος Γιατ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Θεώρείτε δηλαδή ότι Πολυτεχνικές Σχολές έχουν αξιόλογο επίπεδο Μαθηματικών;Αρκετοί καθηγητές μου,μου έχουν πει πως εκείνες έχουν καλύτερες προοπτικές και να μην "χαραμιστώ" στο Μαθηματικό γιατί λογικά καθηγητής θα καταλήξω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panosedessa

Δραστήριο μέλος

Ο panosedessa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 482 μηνύματα.
Εξαιρετικό επίπεδο εχουν

Δες αυτό το είχα διαβάσει πριν δυο χρόνια και με βοηθησε https://discrete.gr/why/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,083 μηνύματα.
Τα Μαθηματικά Τμήματα ασχολούνται με θεωρητικά ή καθαρά και εφαρμοσμένα μαθηματικά. Όποιος το αμφισβητεί ίσως έχει άγνοια. Μπορεί να αναζητήσει στη google για Mathematics και να δει όρους όπως Pure, Applied, Statistics,...κλπ. Το ζήτημα είναι σε τι τομείς θέλει ο καθένας να ασχοληθεί. Τα εφαρμοσμένα μαθηματικά έχουν τομείς που συναντούν τα θεωρητικά μαθηματικά κυρίως σε διεπιστημονικές περιοχές της θεωρητικής φυσικής, της θεωρητικής πληροφορικής και όχι μόνο. Τα μαθηματικά κατά βάση είναι θεωρητικά: λογική σκέψη. Η σύνδεση με τον όρο εφαρμοσμένα, επιτυγχάνεται κυρίως ανάλογα με το πρόβλημα της Επιστήμης για το οποίο και θα αναζητηθεί η ανάλογη μαθηματική προσέγγιση με τη φυσική πραγματικότητα (π.χ. οικονομική, χημική, βιολογική, κοινωνιολογική,...κλπ). Αυτό εξετάζεται και σε επίπεδο μαθηματικών μεταπτυχιακών σπουδών ή μαθηματικών επαγγελμάτων που συναντώνται κυρίως στο εξωτερικό και κατά κύριο λόγο καλύπτονται από Μαθηματικούς ή/και Φυσικούς. Προς το παρόν ο κλάδος των Εφαρμοσμένων Μαθηματικών συνηθίζεται να καλύπτει περιοχές όπως Θεωρητική Αριθμητική Ανάλυση, Διαφορικές Εξισώσεις και Μαθηματική Ανάλυση. Ενδεχόμενα σε άλλα προγράμματα μπορεί να είναι η Επιχειρησιακή Έρευνα, η Κρυπτογραφία, κλπ.

Το Πολυτεχνείο, σε επίπεδο αντίστοιχων μαθηματικών μαθημάτων ασχολείται με κάποιες επιλεγμένες ενότητες εφαρμοσμένων κυρίως μαθηματικών μαζί με κάποια κεφάλαια της φυσικής για να δώσει ποιοτικές απαντήσεις στα προβλήματα της εφαρμοσμένης μηχανικής ανάλογα με το είδος του Μηχανικού. Όπως βλέπετε δεν υπάρχει κοινός ακαδημαϊκός στόχος των δυο αντικειμένων, σε επίπεδο Τμήματος ή/και Σχολής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος Γιατ.

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος Γιατ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Καταλαβαίνω απόλυτα τι θέτε να πείτε όπως και νομίζω στα Πολυτεχνεία μαθαίνουν Μαθηματικά,Φυσική στους τομείς που θένε να ασχοληθούνε πολύ περισσότερο από τα αντίστοιχα τμήματα όχι όμως σε βάθος.Πάντως το ονειρό μου δεν θα έλεγα ότι είναι να γίνω Πολιτίκος,Χημικός ή Μηχανολόγος Μηχανικός ίσως η μόνη πολυτεχνική σχολή που με ελκύει να είναι αυτή που προαναφέρθηκε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panosedessa

Δραστήριο μέλος

Ο panosedessa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 482 μηνύματα.
Είναι σε βάθος όλα διάβα σε το άρθρο και θα καταλαβεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,083 μηνύματα.
Καταλαβαίνω απόλυτα τι θέτε να πείτε όπως και νομίζω στα Πολυτεχνεία μαθαίνουν Μαθηματικά,Φυσική στους τομείς που θένε να ασχοληθούνε πολύ περισσότερο από τα αντίστοιχα τμήματα όχι όμως σε βάθος.Πάντως το ονειρό μου δεν θα έλεγα ότι είναι να γίνω Πολιτίκος,Χημικός ή Μηχανολόγος Μηχανικός ίσως η μόνη πολυτεχνική σχολή που με ελκύει να είναι αυτή που προαναφέρθηκε

Ακριβώς. Το Πολυτεχνείο και οποιαδήποτε άλλη επιστήμη σε επίπεδο Τμήματος που έχει μαθηματικά, είναι για άλλο σκοπό. Επίσης μην οριοθετείς από τα 17 σου τι θα κάνεις τελειώνοντας κάποιο Τμήμα. Σημασία έχει να επιλέξεις κάτι που να σε εκφράζει και να σ' αρέσει, εκμεταλλευόμενος το "ταλέντο". :) Τέλος, οι φροντιστές κ.α. αποθαρρύνουν μαθητές από τις "καθηγητικές" σχολές ή γενικά χαμηλόβαθμες με τη γενικολογία της κακής επαγγελματικής αποκατάστασης ενώ τα κίνητρα είναι κυρίως η καλή φήμη του φροντιστηρίου με βάση αυτό που ζητάει ο πελάτης. Εφόσον ο πελάτης ζητάει ΗΜΜΥ γιατί ο φροντιστής να πάει αντίθετα; :P Ο γάϊδαρος πετάει. Λες και θα του ζητήσει ευθύνες μετά ο μαθητής σε ενδεχόμενη αποτυχημένη πορεία της ζωής του; Το λάθος που γίνεται είναι η γενίκευση από το σύστημα σχολείου και φροντιστηρίου, καθώς ο κάθε μαθητής έχει δική του προσωπικότητα και δεξιότητες, τα οποία και παραβλέπονται. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν μπορούν να δεχτούν ότι δεν κάνουν όλοι για ΗΜΜΥ, για Μαθηματικό, για Ιατρική, για Φιλολογία,... άσχετα τα μόρια εισαγωγής. Οι επιλογές στη ζωή σχετίζονται περισσότερο με την ιδιοσυγκρασία παρά με το βαθμό σε κάποιες εξετάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top