tebelis13
Πολύ δραστήριο μέλος
Γενικά τι γνώμη έχετε για τα μαθηματικά τμήματα ως προς το επίπεδο σπουδών,τη δυσκολία,για την εύρεση εργασίας κλπ?Ως μεγαλύτερος της παρέας θέλω να δώσω 2 συμβουλές:
1. Αν πρόκειται να ασχοληθείτε με παρακλάδια των μαθηματικών (πχ τραπεζικά, οικονομικά, ασφαλιστικά κλπ) και παράλληλα θέλετε να εργαστείτε στο Δημόσιο τότε μην δηλώσετε Μαθηματικό, αλλά τα αντίστοιχα τμήματα (πχ ασφαλιστικής επιστήμης, οικονομικά κλπ).
Να ξέρετε ότι στο Δημόσιο για να διοριστείς κάπου απαραίτητο προσόν είναι ο βασικός τίτλος, ενώ τα μεταπτυχιακά είναι πρόσθετα προσόντα.
Για παράδειγμα αν προκυρηχθούν θέσεις στο Υπουργείο Οικονομικών, ένας που έχει τελειώσει το Μαθηματικό και έχει κάνει μεταπτυχιακά ή και διδακτορικό στα Οικονομικά δεν έχει καν δικαίωμα συμμετοχής για τις θέσεις αυτές.
Τώρα αν σκέφτεστε τον ιδιωτικό τομέα εκεί δεν μετράει τι εχεις σπουδάσει αλλά τι ξέρεις!
2. Όσοι θα θέλατε να γίνετε καθηγητές στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ένα πανίσχυρο χαρτί (που ελάχιστοι το έχουν) είναι ένα μεταπτυχιακό στην Διδακτική των Μαθηματικών. Με αυτό παίρνεις πολλά μόρια και τους περνάς όλους!
Επίσης ένα μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά σε ανεβάζει πολύ!
Αν έχεις και τα δύο βέβαια, δεν σε πιάνει κανείς!
Αυτά από την εμπειρία μου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
statistikos
Δραστήριο μέλος
Ως μεγαλύτερος της παρέας θέλω να δώσω 2 συμβουλές:
1. Αν πρόκειται να ασχοληθείτε με παρακλάδια των μαθηματικών (πχ τραπεζικά, οικονομικά, ασφαλιστικά κλπ) και παράλληλα θέλετε να εργαστείτε στο Δημόσιο τότε μην δηλώσετε Μαθηματικό, αλλά τα αντίστοιχα τμήματα (πχ ασφαλιστικής επιστήμης, οικονομικά κλπ).
Να ξέρετε ότι στο Δημόσιο για να διοριστείς κάπου απαραίτητο προσόν είναι ο βασικός τίτλος, ενώ τα μεταπτυχιακά είναι πρόσθετα προσόντα.
Για παράδειγμα αν προκυρηχθούν θέσεις στο Υπουργείο Οικονομικών, ένας που έχει τελειώσει το Μαθηματικό και έχει κάνει μεταπτυχιακά ή και διδακτορικό στα Οικονομικά δεν έχει καν δικαίωμα συμμετοχής για τις θέσεις αυτές.
Τώρα αν σκέφτεστε τον ιδιωτικό τομέα εκεί δεν μετράει τι εχεις σπουδάσει αλλά τι ξέρεις!
2. Όσοι θα θέλατε να γίνετε καθηγητές στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ένα πανίσχυρο χαρτί (που ελάχιστοι το έχουν) είναι ένα μεταπτυχιακό στην Διδακτική των Μαθηματικών. Με αυτό παίρνεις πολλά μόρια και τους περνάς όλους!
Επίσης ένα μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά σε ανεβάζει πολύ!
Αν έχεις και τα δύο βέβαια, δεν σε πιάνει κανείς!
Αυτά από την εμπειρία μου!
Είναι αυτό που λέω τόσο καιρό εδώ μέσα. Έχετε ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Ως μεγαλύτερος της παρέας θέλω να δώσω 2 συμβουλές:
1. Αν πρόκειται να ασχοληθείτε με παρακλάδια των μαθηματικών (πχ τραπεζικά, οικονομικά, ασφαλιστικά κλπ) και παράλληλα θέλετε να εργαστείτε στο Δημόσιο τότε μην δηλώσετε Μαθηματικό, αλλά τα αντίστοιχα τμήματα (πχ ασφαλιστικής επιστήμης, οικονομικά κλπ).
Να ξέρετε ότι στο Δημόσιο για να διοριστείς κάπου απαραίτητο προσόν είναι ο βασικός τίτλος, ενώ τα μεταπτυχιακά είναι πρόσθετα προσόντα.
Για παράδειγμα αν προκυρηχθούν θέσεις στο Υπουργείο Οικονομικών, ένας που έχει τελειώσει το Μαθηματικό και έχει κάνει μεταπτυχιακά ή και διδακτορικό στα Οικονομικά δεν έχει καν δικαίωμα συμμετοχής για τις θέσεις αυτές.
Τώρα αν σκέφτεστε τον ιδιωτικό τομέα εκεί δεν μετράει τι εχεις σπουδάσει αλλά τι ξέρεις!
2. Όσοι θα θέλατε να γίνετε καθηγητές στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ένα πανίσχυρο χαρτί (που ελάχιστοι το έχουν) είναι ένα μεταπτυχιακό στην Διδακτική των Μαθηματικών. Με αυτό παίρνεις πολλά μόρια και τους περνάς όλους!
Επίσης ένα μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά σε ανεβάζει πολύ!
Αν έχεις και τα δύο βέβαια, δεν σε πιάνει κανείς!
Αυτά από την εμπειρία μου!
Αν και δε μ'ενδιαφέρει ο διορισμός στο Δημόσιο, ευχαριστώ για την πληροφορία, προσωπικά δεν το ήξερα και θεωρώ οτι θα βοηθήσει αρκετούς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
killbill
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αν και δε μ'ενδιαφέρει ο διορισμός στο Δημόσιο, ευχαριστώ για την πληροφορία, προσωπικά δεν το ήξερα και θεωρώ οτι θα βοηθήσει αρκετούς.
Ποτέ μην λες ποτέ!
Οι συνθήκες είναι τραγικές στον ιδιωτικό τομέα. Πέρασα και τα είδα. Ωράρια μέχρι το βράδυ, χωρίς πληρωμή υπερωριών, χωρίς ασφάλιση, κάποια στιγμή σε διώχνουν και μένεις ξεκρέμαστος στους 5 δρόμους, άστα.
Καλό είναι να το παίζεις σε πολλά ταμπλό και να μην αποκλείεις τίποτα εκ των προτέρων.
Και να απαντήσω στον tebelis13 (Γενικά τι γνώμη έχετε για τα μαθηματικά τμήματα ως προς το επίπεδο σπουδών,τη δυσκολία,για την εύρεση εργασίας κλπ?)
Όσον αφορά την εύρεση εργασίας ήδη απάντησα παραπάνω.
Η δυσκολία έχει να κάνει και με το επίπεδο του καθενός. Γενικά πάντως δεν θεωρώ ότι είναι πιο δύσκολα ή πιο εύκολα από ότι άλλες σχολές θετικών επιστημών.
Όσον αφορά το επίπεδο σπουδών, εξαρτάται σε ποιο πανεπιστήμιο είσαι. Υπάρχουν πολύ καλά και πολύ κακά οργανωμένα πανεπιστήμια. Δεν θα ήθελα όμως δημόσια να κατακρίνω κάποια.
Άλλη μια συμβουλή θα ήθελα να δώσω όσον αφορά το επίπεδο σπουδών σε ένα μαθηματικό τμήμα:
Μην περιμένετε να σας τα μάθουν και να σας τα εξηγήσουν όλα οι καθηγητές των πανεπιστημίων ή τα πανεπιστημιακά βιβλία τα οποία συνήνθως είναι απαράδεκτα και δυσνόητα. Αναζητείστε την γνώση μόνοι σας. Πηγαίνετε σε ένα βιβλιοπωλείο και θα βρείτε Αμερικάνικα βιβλία μαθηματικών μεταφρασμένα στα Ελληνικά, με έγχρωμες 3σδιάστατες εικόνες σε ιλουστρασιόν χαρτί, όπου αν τα διαβάσετε θα καταλάβετε μαθηματικά πραγματικά. Δυστυχώς στην Ελλάδα σε κάθε τμήμα κάθε καθηγητής γράφει το δικό του σύγγραμα που συνήθως είναι αντιγραφή των βιβλίων που είχε όταν σπούδαζε αυτός εν έτη 1950, μπορείτε να το διαπιστώσετε εξάλλου κοιτάζοντας την βιβλιογραφία στο τέλος του βιβλίου. Έτσι το μόνο που πετυχαίνουν είναι να προσπαθούν να ανακαλύψουν τον τροχό από την αρχή, με μόνο σκοπό να απορροφηθούν κονδύλια για συγγράματα και να φάνε λεφτά του δημοσίου κάμποσοι (εκδότες, συγγραφείς). Αυτό που βγαίνει τελικά είναι μια πρόχειρη δουλειά με δυσνόητα βιβλία.
Ψάξτε στο Internet (μακάρι να υπήρχε όταν σπούδαζα εγώ). Θα βρείτε animations, applets ακόμα και στο youtube 3σδιάστατα κινούμενα γραφικά όπου εξηγούν τις "δύσκολες" αυστηρές μαθηματικές έννοιες. Έτσι θα καταλάβετε μαθηματικά και θα τα αγαπήσετε!
To μόνο που χρειάζεται είναι όρεξη (tebelis13 δεν σε βοηθάει το username σου!!)
Είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία. Χαίρομαι να σας δώσω συμβουλές, σε σημαντικά θέματα (που μακάρι να μου είχαν δώσει και εμένα) και που τα βρήκα μπροστά μου στο μέλλον..Δυστυχώς δεν υπάρχει επαγγελματικός προσανατολισμός στα σχολεία αλλά ούτε και στα πανεπιστήμια. Κανείς δεν θα σας πει τι ισχύει. Έτσι άλλα σπουδάζετε και άλλα συναντάτε όταν αποφοιτάτε. Τα ψιλά γράμματα του νόμου τα μαθαίνει κανείς όταν έρθει αντιμέτωπος με κάποιες καταστάσεις.... ή αν ρωτήσει τον killbill!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
riemann80
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ως μεγαλύτερος της παρέας θέλω να δώσω 2 συμβουλές:
1. Αν πρόκειται να ασχοληθείτε με παρακλάδια των μαθηματικών (πχ τραπεζικά, οικονομικά, ασφαλιστικά κλπ) και παράλληλα θέλετε να εργαστείτε στο Δημόσιο τότε μην δηλώσετε Μαθηματικό, αλλά τα αντίστοιχα τμήματα (πχ ασφαλιστικής επιστήμης, οικονομικά κλπ).
Να ξέρετε ότι στο Δημόσιο για να διοριστείς κάπου απαραίτητο προσόν είναι ο βασικός τίτλος, ενώ τα μεταπτυχιακά είναι πρόσθετα προσόντα.
Για παράδειγμα αν προκυρηχθούν θέσεις στο Υπουργείο Οικονομικών, ένας που έχει τελειώσει το Μαθηματικό και έχει κάνει μεταπτυχιακά ή και διδακτορικό στα Οικονομικά δεν έχει καν δικαίωμα συμμετοχής για τις θέσεις αυτές.
Τώρα αν σκέφτεστε τον ιδιωτικό τομέα εκεί δεν μετράει τι εχεις σπουδάσει αλλά τι ξέρεις!
2. Όσοι θα θέλατε να γίνετε καθηγητές στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ένα πανίσχυρο χαρτί (που ελάχιστοι το έχουν) είναι ένα μεταπτυχιακό στην Διδακτική των Μαθηματικών. Με αυτό παίρνεις πολλά μόρια και τους περνάς όλους!
Επίσης ένα μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά σε ανεβάζει πολύ!
Αν έχεις και τα δύο βέβαια, δεν σε πιάνει κανείς!
Αυτά από την εμπειρία μου!
1.τραπεζικα,οικονομικα,ασφαλιστικα και λοιπα επαγγελματα με τιποτα δε θεωρουνται παρακλαδια των μαθηματικων εκτος και αν δεχτουμε οτι ολα ειναι μαθηματικα οποτε ετσι γενικα εχεις δικιο...
2.το μεταπτυχιακο στη διδακτικη των μαθηματικων ειναι χασιμο χρονου οπου και να το κανεις γιατι η διδακτεα υλη δε σε βοηθαει πουθενα.το εχω παρακολουθησει για αρκετο καιρο στην αθηνα και δε μπορω να πω οτι με βοηθησε στον ασεπ. εν ολιγοις σιγα το χαρτι κατα τη γνωμη μου.τα μαθηματικα που ξερεις μετραν για να γινεις καθηγητης στη δευτεροβαθμια
τελος στη συζητηση για το ποια μαθηματικη σχολη ειναι η καλυτερη ψηφιζω δαγκωτο αθηνα.στη θεσσαλονικη εχουνε αθλια συγγραματα αθλια κτιρια και αθλιους καθηγητες πλην εξαιρεσεων.το μονο που μαθαινεις ειναι να πηγαινεις για φραπε στην παραλια.
στην αθηνα οι καθηγητες ειναι πολυ καλοι,οπως και τα βιβλια και οι κτιριακες εγκαταστασεις σχεδον καινουριες.επισης εχει πολυ καλη βιβλιοθηκη που εγκαινιαστηκε περσι νομιζω.επισης για το μαθηματικο της κρητης εχω ακουσει πολυ καλα λογια.για γιαννενα και σαμο δεν εχω γνωμη.
παντως παιδια να μη σκεφτεστε για δουλειες και για τετοια ειδικα οταν μιλατε για μαθηματικα.το πρωτο ειναι να σας αρεσει αυτο που θα σπουδαστε.μετα ερχονται τα αλλα.και να σπουδαστε καλα,οχι σαν τουριστες.εχει σημασια αυτο.κυκλοφορουν εξω στην αγορα ενα σωρο πτυχιουχοι που το πηραν το πτυχιο νυχτα και τωρα βαρανε το κεφαλι τους στον τοιχο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
killbill
Εκκολαπτόμενο μέλος
Είσαι λάθος. Αν διαβάσεις ιστορία μαθηματικών θα δείς ότι όλες αυτές οι επιστήμες απο τα μαθηματικά ξεκίνησαν.τραπεζικα,οικονομικα,ασφαλιστικα και λοιπα επαγγελματα με τιποτα δε θεωρουνται παρακλαδια των μαθηματικων εκτος και αν δεχτουμε οτι ολα ειναι μαθηματικα οποτε ετσι γενικα εχεις δικιο...
Δεν συμφωνώ μαζί σου. Δεν είναι χάσιμο χρόνου αφού είναι κέρδος μορίων!το μεταπτυχιακο στη διδακτικη των μαθηματικων ειναι χασιμο χρονου οπου και να το κανεις γιατι η διδακτεα υλη δε σε βοηθαει πουθενα.το εχω παρακολουθησει για αρκετο καιρο στην αθηνα και δε μπορω να πω οτι με βοηθησε στον ασεπ. εν ολιγοις σιγα το χαρτι κατα τη γνωμη μου.
Ξέρεις ότι τα μόρια που σου δίνει αυτό το μεταπτυχιακό ισοδυναμεί με 3 χρόνια ωρομίσθιος στην άλλη άκρη της Ελλάδας;
Ξέρεις πόσοι αναπληρωτές θα διορίζονταν ή θα ανέβαιναν 100 θέσεις πάνω στον πίνακα των αναπληρωτών και θα διεκδικούσαν διορισμό αν είχαν τα μόρια αυτά; Ρίξε μια ματιά στον πίνακα των αναπληρωτών να δείς πόσες θεσεις ανεβαίνει κάποιος.
Όχι μόνο. Μετράει και αν ξέρεις να διδάξεις και να είσαι μεταδοτικός!Τα μαθηματικα που ξερεις μετραν για να γινεις καθηγητης στη δευτεροβαθμια
Στο πανεπιστήμιο όλοι είχαμε μεγάλα κεφάλια στα μαθηματικά αλλά που δεν καταλαβαινες τίποτα γιατί δεν μπορούσαν να στα μεταδώσουν.
και ορισμένοι τα παίρνουν χοντρά για να σε περάσουν στο μάθημα. Να μην μιλήσω τώρα.. (η υπόθεση έφτασε στα δικαστήρια ύστερα από καταγγελία φοιτητών του Μαθηματικού Αθηνών)στην αθηνα οι καθηγητες ειναι πολυ καλοι ...
που να δεις των Ιωαννίνων! θα αλλάξεις γνώμη (έχω δει και τα δύο γιαυτό σου λέω)οπως και οι κτιριακες εγκαταστασεις σχεδον καινουριες.
Μα τι λες; Να μην σκέφτονται το μετά; Να μην σκέφτονται δουλειές; Σπουδάστε και βλέπουμε δηλαδή; Διαφωνώ καθέτως και οριζοντίως! Πρέπει να τα συνδυάζεις και τα δύο. Ειδικά σήμερα που δεν ισχύει το "ένα χαρτί να έχεις και κάπου θα βρεις δουλειά", πρέπει να είναι κανείς πολύ προσεκτικός στις κινήσεις του στις σπουδές του και να είναι άμεσα συνδεδεμένες με την αγορά εργασίας.παντως παιδια να μη σκεφτεστε για δουλειες και για τετοια ειδικα οταν μιλατε για μαθηματικα.το πρωτο ειναι να σας αρεσει αυτο που θα σπουδαστε.μετα ερχονται τα αλλα.
Αντε συμφωνώ και σε κάτι μαζί σου!!και να σπουδαστε καλα,οχι σαν τουριστες.
Φιλικά
killbill
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
riemann80
Εκκολαπτόμενο μέλος
2) το μεταπτυχιακο στη διδακτικη σου δινει μορια που σαν ωρομισθιος δε θα τα επαιρνες,σωστα.αλλα ποιος ασχολειται με τους ωρομισθιους εκτος απ τους ωρομισθιους?κανεις(εχω κανει 2 χρονια και ξερω...).αμα γραψεις καλα δε χρειαζεσαι ουτε ενα μεταπτυχιακο για να περασεις!αυτο ειναι το θεμα,να γραψεις καλα!!δηλαδη να ξερεις μαθηματικα, αρκετα για να διοριστεις.
3) αυτο το να εισαι μεταδοτικος ειναι μεγαλη μουφα κατα τη γνωμη μου.αμα τα ξερεις τα λες.δεν υπαρχει ανθρωπος με μεταδοτικοτητα που δεν ξερει μαθηματικα.οι καλυτεροι δασκαλοι ειναι και καλοι επιστημονες.
4)εγω ημουνα ενας απο αυτους που κατηγγειλαν τον κυριο δαλλα οτι τα αρπαζε για να περναει τους φοιτητες.στο μαθημα του ειχα κοπει βεβαια...αυτος ειναι ακομα φυλακη?αυτο δε σημαινει οτι δεν εχει καλους καθηγητες! αν μου βρεις καποιον που να συναγωνιζεται τον μοσχοβακη ή τον καταβολο θα σε παραδεχτω.και δεν ειναι τυχαιο που εχουν και μεταδοτικοτητα (για να συμπληρωσω το 3).και μπορω να σου πω πολλα ονοματα ε?
5)το κτιριο στην αθηνα ειναι μια χαρα.ας ειναι στα γιαννενα καλυτερο.το ρασσο δε κανει τον παπα.
6)σαφως και να μη σκεφτονται το μετα.αλλιως ας γινουν μπατσοι! αν σου αρεσει πολυ αυτο που σπουδαζεις θα βρεις μια χαρα την ακρη αργοτερα για δουλεια.ναι,σπουδαζουμε και βλεπουμε αυτο ειναι το σωστο νομιζω.και το "χαρτι" που λες ειναι το πτυχιο που το πηρες επειδη το γουσταρες.και δεν ειναι καθολου χαρτι,ειναι τιτλος,ιδιοτητα,ικανοτητες,παιδεια.απλως εσυ αυτο το "σπουδαζουμε και βλεπουμε " το χεις παρει πολυ βαρια γιατι το θεωρεις ανασφαλεια και αβεβαιοτητα,ενω δεν ειναι.κι αυτη η περιβοητη αγορα εργασιας πια...σα πηγαινεις στη λαικη για να βρεις δουλεια καταντησε.μας τα πρηξανε με την ανεργια.κανενας καλος δε χανεται.μπορει να καθυστερει αλλα δε χανεται.
7) τελος,τα μαθηματικα ειδικα, ειναι ευχαριστηση,δημιουργικοτητα και παιδεμα νοητικο.δεν εχουν καμια σχεση με ενσημα,συνταξεις,αγορες εργασιας,και αλλες τετοιες μπαρουφες.οποιος θελει να σχοληθει μ αυτα ξεχνιεται,χανεται,ζει αλλου.απλως καποια στιγμη βγαζει και κανα μεροκαματο για να ζησει την οικογενεια του.εσυ κολησες στο μεροκαματο!ενταξει,θα βγει κι αυτο...
φιλικα,ριμαν80
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
killbill
Εκκολαπτόμενο μέλος
Φυσικά και καμία. Αυτό σου λέω και εγώ αλλα μάλλον δεν το κατάλαβες. Το αντίθετο συμβαίνει: Τα μαθηματικά προυπήρχαν και δημιούργησαν την διαχείριση χρήματος. Άρα τα οικονομικά, τα ασφαλιστικά, πληροφορική κλπ θεωρούντε παρακλάδια των μαθηματικών γιατί τα μαθηματικά προυπήρχαν από αυτές τις επιστήμες.1) καμια σχεση με ασφαλειες και ισοζυγια και φπα.πες μου μια μεγαλη μαθηματικη ιδεα που προηλθε απο διαχειρηση χρηματος η κατι παρομοιο.
Ακριβώς! δηλαδή γύρω στα 4000 άτομα!... αλλα ποιος ασχολειται με τους ωρομισθιους εκτος απ τους ωρομισθιους?
Σε χαλάει δηλαδή να πας στον διαγωνισμό με επιπλεόν μόρια;αμα γραψεις καλα δε χρειαζεσαι ουτε ενα μεταπτυχιακο για να περασεις!αυτο ειναι το θεμα,να γραψεις καλα!!
Ξέρεις πόσοι έχασαν τον διορισμό από λίγα μόρια; Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς (εκτός απο σένα) που να μην θέλει επιπλεόν μόρια. Εκτός αν είσαι αστέρι στα μαθηματικά, αλλά ξέρεις και πολύ καλά παιδαγωγικά και πολύ καλή διδακτική (όπως τα θέλουν στον ΑΣΕΠ) και έχεις τον βαθμό στο τσεπάκι σου! Τότε συμφωνώ μαζί σου και σε ζηλεύω. (θα σε ζήλευα δηλαδή γιατί έχω διοριστεί μόνιμος πλεον, αφού έδωσα 4 φορές ΑΣΕΠ, και ενώ τα πήγαινα πάντα πολύ καλά στο γνωστικό αντικείμενο την έτρωγα από την διδακτική και τα παιδαγωγικά, ενώ αν είχα κάποια μόρια από τα μεταπτυχιακά που σου ανέφερα θα είχα διοριστεί χρόνια πριν)
Είσαι τελείως λάθος. Το ότι τα ξέρεις δεν σημαίνει ότι ξέρεις και να τα μεταδώσεις. Το να τα μεταδώσεις είναι ολόκληρη επιστήμη που ονομάζεται διδακτική των μαθηματικών (αν την έχεις ακουστά). Αλλιώς δεν θα υπήρχε.αυτο το να εισαι μεταδοτικος ειναι μεγαλη μουφα κατα τη γνωμη μου.αμα τα ξερεις τα λες.
Άρα οχι και "δαγκωτά" να προτείνεις Αθήνα όταν έχουν συμβεί τέτοια τραγικά πράγματα. Κράτα και μια πισινή που λένε. Πες ναι μεν αλλά. Μην είσαι απόλυτος 100%.4)εγω ημουνα ενας απο αυτους που κατηγγειλαν τον κυριο δαλλα οτι τα αρπαζε για να περναει τους φοιτητες.στο μαθημα του ειχα κοπει βεβαια...αυτος ειναι ακομα φυλακη?αυτο δε σημαινει οτι δεν εχει καλους καθηγητες!
Το σχόλιό μου ήταν καθαρά για το κτίριο. Δεν έγραψα πουθενα΄παιδιά πηγαίνετε δαγκωτά Γιάννενα για΄τι έχει ωραίο κτίριο. Δεν ξέρω πως το συμπέρανες αυτό. Ίσα ίσα που είπα ότι δεν θέλω να προτείνω δαγκωτά κα΄νενα! γιατί απλά παντού υπάρχουν θετικά και αρνητικά.το κτιριο στην αθηνα ειναι μια χαρα.ας ειναι στα γιαννενα καλυτερο.το ρασσο δε κανει τον παπα.
Oυδέν σχόλιο!6)σαφως και να μη σκεφτονται το μετα.αλλιως ας γινουν μπατσοι!
Ας πουν καλύτερα την γνώμη τους οι μαθητές του forum πως σκέφτονται επί τούτου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
riemann80
Εκκολαπτόμενο μέλος
2) δεν αμφισβητω τη διδακτικη διαδικασια ως επιστημη ουτε την ικανοτητα που εχει καποιος να μεταδιδει γνωσεις.απλως λεω οτι ολο αυτο εξαρταται αμεσα απο την ποιοτητα της γνωσης που εχει μεσα του ο δασκαλος.αλλιως θα λεει μπαρουφες με ωραιο τροπο.αμα τα ξερεις καλα τα λες καλα.ολα τα αλλα ειναι φρικτες λεπτομερειες.
3) δε με απασχολουν τα κτιρια...
4) δε με χαλαει να παω στον ασεπ με παραπανω μορια.αλλα με χαλαει να παλευω δυο χρονια για να παρω ενα χαρτι που θα μου δωσει 4 στα 100.κι αν παω και γραψω 90 θα παρω 94.ε και? το θεμα ειναι να μπορεις να πιασεις το 90!
5) δε με ενδιαφερει να μαι καλος καθηγητης.διοριστηκα για τρεις λογους.ιουνιος,ιουλιος,αυγουστος..
καλημερα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
1) εγω περασα με την πρωτη στον ασεπ,αλλα ενταξει μωρε ετυχε και τωρα το παιζω μαγκας.
2) δεν αμφισβητω τη διδακτικη διαδικασια ως επιστημη ουτε την ικανοτητα που εχει καποιος να μεταδιδει γνωσεις.απλως λεω οτι ολο αυτο εξαρταται αμεσα απο την ποιοτητα της γνωσης που εχει μεσα του ο δασκαλος.αλλιως θα λεει μπαρουφες με ωραιο τροπο.αμα τα ξερεις καλα τα λες καλα.ολα τα αλλα ειναι φρικτες λεπτομερειες.
3) δε με απασχολουν τα κτιρια...
4) δε με χαλαει να παω στον ασεπ με παραπανω μορια.αλλα με χαλαει να παλευω δυο χρονια για να παρω ενα χαρτι που θα μου δωσει 4 στα 100.κι αν παω και γραψω 90 θα παρω 94.ε και? το θεμα ειναι να μπορεις να πιασεις το 90!
5) δε με ενδιαφερει να μαι καλος καθηγητης.διοριστηκα για τρεις λογους.ιουνιος,ιουλιος,αυγουστος..
καλημερα!
Ξέχασες τα χριστούγεννα πάσχα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
δε με ενδιαφερει να μαι καλος καθηγητης.διοριστηκα για τρεις λογους.ιουνιος,ιουλιος,αυγουστος...
Συγχαρητήρια!!!! Με καθηγητές σαν και σένα πως να μην πηγαίνει μπροστά η παιδεία μας??? Και πάλι μπράααβο!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Και μετά σου λέει να μην πηγαίνεις φροντιστήριο...
Ενώ στο φροντιστήριο ας πούμε οι καθηγητές δεν γουσταρουν να κάθονται 4 μήνες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Έλα καταλαβαίνεις τι λέω.Έτσι κι αλλιώς,δεν πάω σε φροντιστήριο,γενικά το είπα.Αν θεωρείς πως αυτή είναι συμπεριφορά καθηγητή τότε ΟΚ.
Tη θεωρώ ως ελλειπή απάντηση του rienman.Ας πούμε αν ενδιαφέρεται για το μάθημα του και όλα τα συναφή τι κακό μπορεί να υπάρχει αν θέλει να έχει 4 μήνες άδεια;(και ας κάνει το μάθημα με βαριά καρδιά δεν μας αφορά).
Εννόησες τι εννόησα;:iagree:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Τον βλέπεις να ενδιαφέρεται;5) δε με ενδιαφερει να μαι καλος καθηγητης.
Λυπάμαι τους μαθητές σου φίλε,έχω και γω κάτι παπάρες για καθηγητές και τους καταλαβαίνω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
riemann80
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
ηταν ειρωνικο ρε παιδια το τελευταιο,μη τρελενεστε.σαφως και με ενδιαφερει να μαι καλος καθηγητης.αυτο που θελω να πω ειναι οτι καποιος πρεπει να ναι καλος μαθηματικος για να διδαξει καλα το αντικειμενο.
:no1::no1::no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
riemann80
Εκκολαπτόμενο μέλος
Και μετά σου λέει να μην πηγαίνεις φροντιστήριο...Σε μια χώρα όπου οι καθηγητές θα αξιολογούνταν,τέτοιοι καραγκιόζηδες θα είχαν την τύχη που τους αξίζει.
καραγκιοζης ε? μια χαρα...καλυτερα απο σοβαροφανης κυνηγος μοριων μ σκοπο τον αμεσο διορισμο στο δημοσιο για τους τρεις προαναφερθεντες λογους.ζαχαρη ψιλη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 18 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.