Τμήματα Μαθηματικών

vasw_1982

Νεοφερμένος

Η vasw_1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Υπάρχει ενδιαφέρον για το τμήμα Μαθηματικών;
Τί σκέφτεστε σχετικά;

Πώς περιμένετε να είναι η διαδρομή προς το πτυχίο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Απο επαγγελματική αποκατάσταση πως πάει το συγκεκριμένο τμήμα; Μπορείς να γίνεις κάτι εκτός απο καθηγητής μαθηματικών στο Ελλάντα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Δυσκολα απ'οσω ξερω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasw_1982

Νεοφερμένος

Η vasw_1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Δε σε ενδιαφέρει να γίνεις καθηγητής σε σχολείο;
Προς τα πού θες να κινηθείς;
(Υποθέτω ότι είσαι φοιτητής μαθηματικών)

Γενικά είναι σημαντικό ως βασικό πτυχίο. Με κατάλληλο μεταπτυχιακό (Οικονομικά ή Πληροφορική π.χ.) υπάρχουν θέσεις π.χ. και σε εταιρείες.

Εγώ προσωπικά έχω στραφεί προς την εκπαίδευση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Η συγκεκριμενη ειδικοτητα στη δευτεροβαθμια φροντιστηριακη εκπαιδευση εχει πολλα λεφτα. Αυτο ειναι το καλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Οχι πληροφοριακά ρώτησα εγώ τελείως, Ηλεκτρονικός Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών σπουδάζω.
Και μάλλον δεν με ενδιαφέρει να γίνω καθηγητής για το καλό των πιθανών μαθητών μου, δεν είμαι καλός στο να μεταδίδω γνώση και δεν έχω ιδιαίτερη υπομονή όταν ο άλλος δεν καταλαβαίνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Οχι πληροφοριακά ρώτησα εγώ τελείως, Ηλεκτρονικός Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών σπουδάζω.
Και μάλλον δεν με ενδιαφέρει να γίνω καθηγητής για το καλό των πιθανών μαθητών μου, δεν είμαι καλός στο να μεταδίδω γνώση και δεν έχω ιδιαίτερη υπομονή όταν ο άλλος δεν καταλαβαίνει.

Αυτό σας το επιβεβαιώνω... :'(:'(:'(:'(:'(:'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasw_1982

Νεοφερμένος

Η vasw_1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
miv,σκέφτεσαι να γίνεις Μαθηματικός; Μην το αποφασίσεις πάντως για το λόγο που ανέφερες;). Μόνο αν σου αρέσουν τα μαθηματικά.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Εκπαίδευση;;; :(

Δε με νοιάζει αν μάθουν ή όχι τα μυξιάρικα (χάριν αστεϊσμού πάντα...!) :P

Προτιμώ την έρευνα, που όμως στην Ελλάδα φαντάζει ουτοπία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Έρευνα στα μαθηματικά; Μουαχαχα.
Έρευνα στην Ελλάδα; Μουαχαχα.
Έρευνα στα μαθηματικά στην Ελλάδα; Μουαχαχα (δις).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Ναι, έρευνα στα μαθηματικά ;)

Δε μιλάω για analytic geom π.χ. που ο κλάδος είναι τελειωμένος. Αν ψαχτείς όμως σε harmonic analysis, number theory, logic, topology, κ.λπ. είναι τομείς με απίστευτο ενδιαφέρον και συνεχή εξέλιξη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
miv,σκέφτεσαι να γίνεις Μαθηματικός; Μην το αποφασίσεις πάντως για το λόγο που ανέφερες;). Μόνο αν σου αρέσουν τα μαθηματικά.:)

Οχι, καμια σχεση με καθηγητης. Επιχειρησεις και ναυτιλιοοικονομικα θελω να σπουδασω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Ε καλά ήταν προφανώς υπερβολικό αυτό που είπα, απλά είναι τόσο παλιός κλάδος που νομίζω οτι είναι αρκετά λογικό να υποθέσει κανείς οτι δεν υπάρχουν πολλοί τομείς πλέον που μπορεί να γίνει έρευνα.
Με άλλα 2 συμφωνείς όμως υποθέτω :P .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Ε καλά ήταν προφανώς υπερβολικό αυτό που είπα, απλά είναι τόσο παλιός κλάδος που νομίζω οτι είναι αρκετά λογικό να υποθέσει κανείς οτι δεν υπάρχουν πολλοί τομείς πλέον που μπορεί να γίνει έρευνα.
Με άλλα 2 συμφωνείς όμως υποθέτω :P .

Εννοείται :lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasw_1982

Νεοφερμένος

Η vasw_1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Πράγματι mostel, υπάρχει ενδιαφέρον σε όλα όσα λες. Όσο πιο πολύ διαβάζεις, τόσο πιο έντονο ενδιαφέρον δημιουργείται.

Πληροφοριακά, τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι ασχολούνται με την έρευνα στον τομέα της Διδακτικής των Μαθηματικών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Τομεας που χρειαζεται οντως. Ειναι πολλα τα περιττα μαθηματικα που διδασκονται στα ελληνικα σχολεια. Βεβαια αυτο επεκτεινεται ταυτοχρονα και σε αλλα μαθηματα.
Ο κοσμος εχει πολλη γνωση, οι κοινωνιες ομως πανε στο διαολο. Η εκπαιδευση πρεπει να επικεντρωθει στο δευτερο και να περιορισει το πρωτο. Προσωπικα θεωρω οτι δε μπορει καποιος να λεγεται πολιτης αν δεν ξερει πως λειτουργει η χωρα του και οι κοινωνιες γενικα. Αλλωστε, μια μερα ολοι γινομαστε πολιτες, ποσοι ομως γινονται επιστημονες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasw_1982

Νεοφερμένος

Η vasw_1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Ο τομέας της Διδακτικής (που σημειωτέον υπάρχει και σε άλλες ειδικότητες πέρα των μαθηματικών) δεν έχει το ρόλο να "διώξει τα περιττά". Έχει ως σκοπό π.χ. να μελετήσει με ποιούς τρόπους οι μαθητές κατανοούν αυτά που οι εκπαιδευτικοί διδάσκουν, ώστε να προσαρμόσουν τον τρόπο διδασκαλίας.
Ο καθηγητής είναι παντογνώστης; όχι φυσικά. Οι μαθητές έχουν ικανότητες να προσεγγίσουν τη γνώση με πολλούς τρόπους. Ο καθηγητής μπορεί να έχει το ρόλο ενός καλού συνεργάτη-βοηθού των μαθητών.
Οι αναθέσεις εργασιών π.χ. σε ομάδες 3 ή 4 μαθητών μπορούν να λειτουργήσουν ως "μικρές κοινωνίες", ώστε να οδηγηθούν οι μαθητές στη γνώση μέσω κοινωνικής συναναστροφής και επικοινωνίας(και να γνωρίσουν τον τρόπο λειτουργίας της κοινωνίας που αναφέρεις).
Ακόμα είμαστε στην αρχή...

Υ.Γ. Ποιά μαθηματικά θεωρείς "περιττά";
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ειναι τοσο μεγαλη η λιστα που δεν μπορω να την απαριθμησω. Ολα αυτα ειναι συντεχνιακα συμφεροντα. Αχρηστη γνωση ως επι το πλειστον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Ειναι τοσο μεγαλη η λιστα που δεν μπορω να την απαριθμησω. Ολα αυτα ειναι συντεχνιακα συμφεροντα. Αχρηστη γνωση ως επι το πλειστον.

Πες μερικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Γενικα ολα αυτα τα προχωρημενα μαθηματικα, φυσικη κλπ. Δεν εχουν κανενα χειροπιαστο οφελος στη μετεπειτα ζωη. Δεν υποστηριζω οτι πρεπει να καταργηθουν εξ'ολοκληρου, απλως να χαλαρωσουν και η πλαστιγγα να γειρει λιγο και προς τα αλλα μαθηματα. Κατ'αρχην διαφωνω με τις κατευθυνσεις. Κανενα παιδι 16 χρονων δεν ειναι ικανο να επιλεξει το μελλον του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top