Τι μαθηματικά περιλαμβάνουν οι σχολές;

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Αναφέρομαι κυρίως σε Πολυτεχνικές σχολές ή ΑΕΙ και ΤΕΙ Πληροφρικής/Τεχνολογίας. Πάντα είχα απορία τι μαθηματικά διδάσκονται σε αυτές σχολές, πως (και αν) συνδέονται με αυτά του Λυκείου και κυρίως, με ποιο τρόπο χρησιμοποιούνται στο κάθε επάγγελμα.
Επίσης, πολλοί μου λένε πως πάνω από τους μισούς που μπαίνουν δεν καταφέρνουν να τελειώσουν την σχολή (π.χ. Ηλεκτρολόγων Μηχανικών) επειδή είναι δύσκολη. Τι ακριβώς εννοούν με αυτό; Όσο περίπλοκα και να είναι τα μαθήματα, δεν καταλαβαίνω γιατί να μην μπορείς να τα περάσεις από ένα σημείο και μέτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilakis13

Δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 717 μηνύματα.
Μια απο τις μεγαλύτερες δυσκολίες είναι οτι αλλά θέματα διδάσκουν και αλλά πέφτουν, απ 'οτι έχω ακούσει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Μια απο τις μεγαλύτερες δυσκολίες είναι οτι αλλά θέματα διδάσκουν και αλλά πέφτουν, απ 'οτι έχω ακούσει
Όπως δουλεύει και το σχολείο, δηλαδή :P :redface:
Και εγώ όλα "απ' ότι έχω ακούσει" τα ξέρω, οπότε θέλω κάποιον να μου πει τι γίνεται εκ των έσω. Μου έχουν πει κατά διαστήματα πως δεν είναι εύκολες οι σχολές, πως δεν θα μου μάθουν συγκεκριμένα πράγματα, αλλά θα μου δώσουν εναυσμα για να ψάξω μόνος μου, πως είναι πολύ δύσκολα και πως ελάχιστοι τα καταφέρνουν, αλλά πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ πόσο δύσκολα μπορεί να είναι και με ποια έννοια το λένε.
Τα ίδια άκουγα και για την 3η Λυκείου (ειδικά για την Θετική/Τεχνολογική) και μπορώ με σιγουριά να πω ότι δεν είναι τόσο τραγικά όσο με έκαναν να το φαντάζομαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

locotrelos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο locotrelos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 124 μηνύματα.
Όπως δουλεύει και το σχολείο, δηλαδή :P :redface:
Και εγώ όλα "απ' ότι έχω ακούσει" τα ξέρω, οπότε θέλω κάποιον να μου πει τι γίνεται εκ των έσω. Μου έχουν πει κατά διαστήματα πως δεν είναι εύκολες οι σχολές, πως δεν θα μου μάθουν συγκεκριμένα πράγματα, αλλά θα μου δώσουν εναυσμα για να ψάξω μόνος μου, πως είναι πολύ δύσκολα και πως ελάχιστοι τα καταφέρνουν, αλλά πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ πόσο δύσκολα μπορεί να είναι και με ποια έννοια το λένε.
Τα ίδια άκουγα και για την 3η Λυκείου (ειδικά για την Θετική/Τεχνολογική) και μπορώ με σιγουριά να πω ότι δεν είναι τόσο τραγικά όσο με έκαναν να το φαντάζομαι.
Ελαχιστοι τα καταφερνουν να τελειωσουν αμεσως οι περισσοτεροι αργουν αλλα τελειωνουν τη σχολη .Για μια σχολη πληροφορικης ,ημμυ ή μηχαχικων υπολογιστων σκετο συνηθως μαθαινεις : λογισμο(συνηθως ειναι με τη μορφη λογισμος 1,2),γραμμικη αλγεβρα ,διακριτα μαθηματικα ,πιθανοτητες ,αριθνητικη αναλυση και διαφορικες εξισωσεις.Για τις αλλες πολυτεχνικες πιστευω πως ειναι τα ιδια αλλα οπου διακριτα μαθηματικα βαλε γεωμετρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
αυτά που λέει ο από πάνω συν κάποια πιο αφηρημένα όπως: θεωρία αριθμών, επιχειρησιακή έρευνα και κάτι θεωρίες αλγορίθμων + αναδρομικές εξισώσεις, θεωρίες γράφων ( κι ό,τι μπορεί να θεωρηθεί μαθηματικά από αυτά )
ή από υπολογιστικά: αριθμητική ανάλυση, αριθμητική γραμμική άλγεβρα, υπολογιστική γεωμετρία, υπολογιστική πολυπλοκότητα, βελτιστοποιήσεις κλπ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
θεωρία παιγνίων, θεωρία πληροφορίας, προχωρημενη στατιστικη και πιθανοτητες :P

επισης δε νομιζω να υπαρχουν πουθενα αλλα χρησιμευουν και σε πιο advanced επιπεδο και τα: τοπολογια, συνδιαστικη, διαφορικες εξισωσεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Αναφέρομαι κυρίως σε Πολυτεχνικές σχολές ή ΑΕΙ και ΤΕΙ Πληροφρικής/Τεχνολογίας.

Υπάρχουν μόνο ΑΕΙ ( πανεπιστήμια, ΤΕΙ, πολυτεχνεία )

Μια απο τις μεγαλύτερες δυσκολίες είναι οτι αλλά θέματα διδάσκουν και αλλά πέφτουν, απ 'οτι έχω ακούσει

Εδώ ξεχωρίζει και η ανώτατη εκπαίδευση από την δευτεροβάθμια.
Η διδασκαλία του μαθήματος σε ένα ΑΕΙ σου επιβάλλει εκτός την ύλη που σου προσφέρεται να ''ψάξεις'' και μόνος σου περαιτέρω. Δεν σου δίνουν 30 σελίδες ύλη και σου λένε διάβασε αυτά για να περάσεις τις εξετάσεις..ΔΕΝ είναι λύκειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
υπερβολη να λεμε πως οι μισοι στις ΗΜΜΥ σχολες τα παρατανε.
νομιζω παντως το μεγαλυτερο ποσοστο εγκαταλειψης το εχει το φυσικομαθηματικο βασει οσων εχω διαβασει

τωρα οσον αφορα το ερωτημα σου,τα μαθηματικα ειναι παντου ,και ο μπακαλης τα χρησιμοποιει,γενικα μιλωντας(καπως ειδικα αναφερθηκαν παραπανω καποιοι)ειναι συγκεκριμενοι τομεις των μαθηματικων που χρησιμοποιουνται με συγκεκριμενους τροπους,για σαφεις πρακτικους σκοπους...θα τα λεγαμε και εφαρμοσμενα,αλλα με διαφορετικη νοηματοδοτηση της λεξης απο αυτην που δινει ο ομωνυμος κλαδος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Είναι τόσο δύσκολα όσο λένε; Θέλω να πω, εγώ με τα μαθηματικά πάντα τα πήγαινα το λιγότερο καλά (σε σχέση με τα άλλα μαθήματα). Για τα δεδομένα του Λυκείου θεωρούμαι καλός, αλλά βλέπω συμμαθητές μου που τους δίνεις μια άσκηση και σε δευτερόλεπτα έχουν σκεφτεί τη λύση, ενώ εγώ συνήθως κάνω πρώτα δοκιμές ανάμεσα σε ένα πλήθος λύσεων που έχω χρησιμοποιήσει ξανά και αν δεν μπορέσω με κανέναν τρόπο, τότε πάω να σκεφτώ κάτι μόνος μου. Γενικά δεν με λες και ατσίδα στα μαθηματικά, αλλά όπως είπα επειδή αφιερώνω χρόνο και προσπαθώ, δεν είμαι κακός στο μάθημα.
Για να περάσω στο ψητό, αυτό σημαίνει ότι ίσως να μην τα καταφέρω με τα μαθηματικά του Πανεπιστημίου; Δεν νομίζω πως όλοι όσοι περνούν στις σχετικές σχολές έχουν τόσο καλή ή καλύτερη αντίληψη των Μαθηματικών, επομένως μου φαίνονται κάπως υπερβολικές όλες οι προειδοποιήσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Είναι τόσο δύσκολα όσο λένε; Θέλω να πω, εγώ με τα μαθηματικά πάντα τα πήγαινα το λιγότερο καλά (σε σχέση με τα άλλα μαθήματα). Για τα δεδομένα του Λυκείου θεωρούμαι καλός, αλλά βλέπω συμμαθητές μου που τους δίνεις μια άσκηση και σε δευτερόλεπτα έχουν σκεφτεί τη λύση, ενώ εγώ συνήθως κάνω πρώτα δοκιμές ανάμεσα σε ένα πλήθος λύσεων που έχω χρησιμοποιήσει ξανά και αν δεν μπορέσω με κανέναν τρόπο, τότε πάω να σκεφτώ κάτι μόνος μου. Γενικά δεν με λες και ατσίδα στα μαθηματικά, αλλά όπως είπα επειδή αφιερώνω χρόνο και προσπαθώ, δεν είμαι κακός στο μάθημα.
Για να περάσω στο ψητό, αυτό σημαίνει ότι ίσως να μην τα καταφέρω με τα μαθηματικά του Πανεπιστημίου; Δεν νομίζω πως όλοι όσοι περνούν στις σχετικές σχολές έχουν τόσο καλή ή καλύτερη αντίληψη των Μαθηματικών, επομένως μου φαίνονται κάπως υπερβολικές όλες οι προειδοποιήσεις.
(δεδομένου ότι μπαινεις σε πανεπιστήμιο πληροφορικής)
Τα μαθηματικά δεν είναι καθόλου εύκολα και απαιτούν βαθιά ενασχόληση αν θες να πάρεις καλό βαθμό και να τα κατανοήσεις. Παρόλαυτά είναι γεγονός πως δεν είναι τόσο απαραίτητα, ιδίως αν θες να ασχοληθείς με τη βιομηχανεία και τις επιχειρήσεις(όχι τον ακαδημαικό τομέα). Ακόμα και να μην σ'αρέσουν μπορείς να είσαι αξιοπρεπής στις μαθηματικές σου γνώσεις χωρίς τίποτα φοβερό από επένδυση χρόνου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Ευχαριστώ. Αν και δεν με απασχολεί ιδιαίτερα μέχρι να δω πόσο θα γράψω και προσανατολιστώ προς συγκεκριμένες σχολές, ήθελα να το ξεκαθαρίσω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Κοιταξε υπαρχει μια διαφορα, στο πανεπιστημιο αρκει να γραψεις ενα 4.5 και περασες το μαθημα. Καποιες φορες κ με λιγοτερο σε βοηθανε να πιασεις τη βαση κ φευγεις. Στο σχολειο δεν μπορεις με τη βαση να περασεις στις μεγαλες σχολες που θελεις. Οποτε κ να δυσκολευεσαι καπου γραφεις ενα 5 κ πας παρακατω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Κοιταξε υπαρχει μια διαφορα, στο πανεπιστημιο αρκει να γραψεις ενα 4.5 και περασες το μαθημα. Καποιες φορες κ με λιγοτερο σε βοηθανε να πιασεις τη βαση κ φευγεις. Στο σχολειο δεν μπορεις με τη βαση να περασεις στις μεγαλες σχολες που θελεις. Οποτε κ να δυσκολευεσαι καπου γραφεις ενα 5 κ πας παρακατω.

Έχεις δίκιο, δε λέω, αλλά το θέμα είναι να πας και να μάθεις τίποτα, όχι αν τα περνάς έτσι :confused:
Από την άλλη, αν είναι τόσο άχρηστα στο τομέα και δεν αποτελούν τίποτα παραπάνω από απλώς ένα μάθημα της σχολής, τότε πάω πάσο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
Έχεις δίκιο, δε λέω, αλλά το θέμα είναι να πας και να μάθεις τίποτα, όχι αν τα περνάς έτσι :confused:
Από την άλλη, αν είναι τόσο άχρηστα στο τομέα και δεν αποτελούν τίποτα παραπάνω από απλώς ένα μάθημα της σχολής, τότε πάω πάσο.

Υπάρχουν αρκετές μαθήματα στο Πανεπιστήμιο, που ανάλογα τον καθηγητή του μαθήματος θα κάνεις το σταυρό σου να σου βάλει ένα 5. Τώρα που είσαι ακόμη μαθητής λυκείου ίσως σου φαίνεται λίγο παράξενο αυτό, επειδή ακόμη δεν έχει απομυθοποιήσει τον όρο Πανεπιστημιακές σπουδές και το πόσο σχετικό είναι «σπουδάζω αυτό που μ' αρέσει».
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Υπάρχουν αρκετές μαθήματα στο Πανεπιστήμιο, που ανάλογα τον καθηγητή του μαθήματος θα κάνεις το σταυρό σου να σου βάλει ένα 5. Τώρα που είσαι ακόμη μαθητής λυκείου ίσως σου φαίνεται λίγο παράξενο αυτό, επειδή ακόμη δεν έχει απομυθοποιήσει τον όρο Πανεπιστημιακές σπουδές και το πόσο σχετικό είναι «σπουδάζω αυτό που μ' αρέσει».

Φαντάζομαι πως για να το λες θα έχεις δίκιο. Το ερώτημα είναι γιατί δεν μας βοηθούν και εμάς να μην πάμε στα Πανεπιστήμια σαν τις κότες στο καλμπόκι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
Φαντάζομαι πως για να το λες θα έχεις δίκιο. Το ερώτημα είναι γιατί δεν μας βοηθούν και εμάς να μην πάμε στα Πανεπιστήμια σαν τις κότες στο καλμπόκι;

Γιατί είναι πρόβλημα γενικότερο του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Οι καθηγητές Πανεπιστημίου δεν έχουν έλεγχο από κάποιο θεσμικό όργανο σχετικά με το τι διδάσκουν, αν διδάσκουν, ή τι θέματα εξετάζουν και με τι τρόπο τα εξετάζουν. Είσαι λίγο μικρός γι' αυτά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Γιατί είναι πρόβλημα γενικότερο του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Οι καθηγητές Πανεπιστημίου δεν έχουν έλεγχο από κάποιο θεσμικό όργανο σχετικά με το τι διδάσκουν, αν διδάσκουν, ή τι θέματα εξετάζουν και με τι τρόπο τα εξετάζουν. Είσαι λίγο μικρός γι' αυτά.

Χαχα, εντάξει βγαίνουμε και εκτός θέματος οπότε δεν συνεχίζω :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Serious

Νεοφερμένος

Ο Serious αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Να προσθέσω σε αυτά που αναφέρθηκαν πως σε μερικές σχολές κάνουν και Εφαρμοσμένη Ανάλυση Fourier, και θεωρείται από τα "βαριά" μαθήματα που αφορούν στα Μαθηματικά. Ένα τέτοιο μάθημα, συνήθως, τους χρησιμεύει στη θεωρία επεξεργασίας σήματος και γενικά αν δεν κάνω λάθος για τη μελέτη σημάτων-συστημάτων.

Πάντως, η αλήθεια είναι ότι είναι εντελώς διαφορετικό το ακαδημαϊκό πλαίσιο από το σχολικό, και η απόδοση κάποιου εξαρτάται, όπως σωστά γράφτηκε, από τον καθηγητή που διδάσκει το μάθημα αλλά και από την ατομική προσπάθεια του καθενός βέβαια. Είναι λογικό να έχεις τέτοιες απορίες όμως θα δεις ότι αναφερόμαστε σε διαφορετικά πράγματα, με άλλη νοοτροπία, όταν συγκρίνουμε το σχολείο με το πανεπιστήμιο, και πόσο μάλλον τα "σχολικά" με τα "πανεπιστημιακά" Μαθηματικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
Serious που να δεις την Κλασική Ανάλυση Fourier που χρησιμεύει στον χώρο των Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Θεωρητικής Φυσικής-Κβαντομηχανικής. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Serious

Νεοφερμένος

Ο Serious αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Αυτό θα είναι βαρύ κι ασήκωτο, να φανταστώ έτσι; Πρέπει να είναι και αρκετά ενδιαφέρον ωστόσο.

Υπάρχουν, βέβαια και άλλα μαθήματα που έχουνε να κάνουνε με τη Μαθηματική Λογική και τις εφαρμογές της σε γλώσσες προγραμματισμού. Κάποια από αυτά έγραψε και ο vassilis498.

Θέλω να πω δηλαδή ότι στις σχολές Πληροφορικής γενικά μπορεί να συναντήσει κάποιος, αρκετά έως πολλά μαθήματα Μαθηματικών τα οποία στοχεύουν σε διάφορες περιοχές και, όπως γράφτηκε παραπάνω, χρειάζονται σοβαρή ενασχόληση.

Από την άλλη, τα μαθηματικά του Λυκείου σε περιορίζουνε και θα δεις ότι έχουνε ελάχιστη σχέση με τα πανεπιστημιακά. Δεν χρειάζεται να ανησυχείς όμως γιατί προκειται για διαφορετικές προσεγγίσεις, και πιθανόν να αλλάξεις και τη δική σου προσέγγιση για τα Μαθηματικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top