PiDefiner
Δραστήριο μέλος
Επίσης, πολλοί μου λένε πως πάνω από τους μισούς που μπαίνουν δεν καταφέρνουν να τελειώσουν την σχολή (π.χ. Ηλεκτρολόγων Μηχανικών) επειδή είναι δύσκολη. Τι ακριβώς εννοούν με αυτό; Όσο περίπλοκα και να είναι τα μαθήματα, δεν καταλαβαίνω γιατί να μην μπορείς να τα περάσεις από ένα σημείο και μέτα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vasilakis13
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PiDefiner
Δραστήριο μέλος
Όπως δουλεύει και το σχολείο, δηλαδήΜια απο τις μεγαλύτερες δυσκολίες είναι οτι αλλά θέματα διδάσκουν και αλλά πέφτουν, απ 'οτι έχω ακούσει
Και εγώ όλα "απ' ότι έχω ακούσει" τα ξέρω, οπότε θέλω κάποιον να μου πει τι γίνεται εκ των έσω. Μου έχουν πει κατά διαστήματα πως δεν είναι εύκολες οι σχολές, πως δεν θα μου μάθουν συγκεκριμένα πράγματα, αλλά θα μου δώσουν εναυσμα για να ψάξω μόνος μου, πως είναι πολύ δύσκολα και πως ελάχιστοι τα καταφέρνουν, αλλά πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ πόσο δύσκολα μπορεί να είναι και με ποια έννοια το λένε.
Τα ίδια άκουγα και για την 3η Λυκείου (ειδικά για την Θετική/Τεχνολογική) και μπορώ με σιγουριά να πω ότι δεν είναι τόσο τραγικά όσο με έκαναν να το φαντάζομαι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
locotrelos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ελαχιστοι τα καταφερνουν να τελειωσουν αμεσως οι περισσοτεροι αργουν αλλα τελειωνουν τη σχολη .Για μια σχολη πληροφορικης ,ημμυ ή μηχαχικων υπολογιστων σκετο συνηθως μαθαινεις : λογισμο(συνηθως ειναι με τη μορφη λογισμος 1,2),γραμμικη αλγεβρα ,διακριτα μαθηματικα ,πιθανοτητες ,αριθνητικη αναλυση και διαφορικες εξισωσεις.Για τις αλλες πολυτεχνικες πιστευω πως ειναι τα ιδια αλλα οπου διακριτα μαθηματικα βαλε γεωμετρια.Όπως δουλεύει και το σχολείο, δηλαδή
Και εγώ όλα "απ' ότι έχω ακούσει" τα ξέρω, οπότε θέλω κάποιον να μου πει τι γίνεται εκ των έσω. Μου έχουν πει κατά διαστήματα πως δεν είναι εύκολες οι σχολές, πως δεν θα μου μάθουν συγκεκριμένα πράγματα, αλλά θα μου δώσουν εναυσμα για να ψάξω μόνος μου, πως είναι πολύ δύσκολα και πως ελάχιστοι τα καταφέρνουν, αλλά πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ πόσο δύσκολα μπορεί να είναι και με ποια έννοια το λένε.
Τα ίδια άκουγα και για την 3η Λυκείου (ειδικά για την Θετική/Τεχνολογική) και μπορώ με σιγουριά να πω ότι δεν είναι τόσο τραγικά όσο με έκαναν να το φαντάζομαι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
ή από υπολογιστικά: αριθμητική ανάλυση, αριθμητική γραμμική άλγεβρα, υπολογιστική γεωμετρία, υπολογιστική πολυπλοκότητα, βελτιστοποιήσεις κλπ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης
επισης δε νομιζω να υπαρχουν πουθενα αλλα χρησιμευουν και σε πιο advanced επιπεδο και τα: τοπολογια, συνδιαστικη, διαφορικες εξισωσεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
Αναφέρομαι κυρίως σε Πολυτεχνικές σχολές ή ΑΕΙ και ΤΕΙ Πληροφρικής/Τεχνολογίας.
Υπάρχουν μόνο ΑΕΙ ( πανεπιστήμια, ΤΕΙ, πολυτεχνεία )
Μια απο τις μεγαλύτερες δυσκολίες είναι οτι αλλά θέματα διδάσκουν και αλλά πέφτουν, απ 'οτι έχω ακούσει
Εδώ ξεχωρίζει και η ανώτατη εκπαίδευση από την δευτεροβάθμια.
Η διδασκαλία του μαθήματος σε ένα ΑΕΙ σου επιβάλλει εκτός την ύλη που σου προσφέρεται να ''ψάξεις'' και μόνος σου περαιτέρω. Δεν σου δίνουν 30 σελίδες ύλη και σου λένε διάβασε αυτά για να περάσεις τις εξετάσεις..ΔΕΝ είναι λύκειο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος
νομιζω παντως το μεγαλυτερο ποσοστο εγκαταλειψης το εχει το φυσικομαθηματικο βασει οσων εχω διαβασει
τωρα οσον αφορα το ερωτημα σου,τα μαθηματικα ειναι παντου ,και ο μπακαλης τα χρησιμοποιει,γενικα μιλωντας(καπως ειδικα αναφερθηκαν παραπανω καποιοι)ειναι συγκεκριμενοι τομεις των μαθηματικων που χρησιμοποιουνται με συγκεκριμενους τροπους,για σαφεις πρακτικους σκοπους...θα τα λεγαμε και εφαρμοσμενα,αλλα με διαφορετικη νοηματοδοτηση της λεξης απο αυτην που δινει ο ομωνυμος κλαδος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PiDefiner
Δραστήριο μέλος
Για να περάσω στο ψητό, αυτό σημαίνει ότι ίσως να μην τα καταφέρω με τα μαθηματικά του Πανεπιστημίου; Δεν νομίζω πως όλοι όσοι περνούν στις σχετικές σχολές έχουν τόσο καλή ή καλύτερη αντίληψη των Μαθηματικών, επομένως μου φαίνονται κάπως υπερβολικές όλες οι προειδοποιήσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης
(δεδομένου ότι μπαινεις σε πανεπιστήμιο πληροφορικής)Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Είναι τόσο δύσκολα όσο λένε; Θέλω να πω, εγώ με τα μαθηματικά πάντα τα πήγαινα το λιγότερο καλά (σε σχέση με τα άλλα μαθήματα). Για τα δεδομένα του Λυκείου θεωρούμαι καλός, αλλά βλέπω συμμαθητές μου που τους δίνεις μια άσκηση και σε δευτερόλεπτα έχουν σκεφτεί τη λύση, ενώ εγώ συνήθως κάνω πρώτα δοκιμές ανάμεσα σε ένα πλήθος λύσεων που έχω χρησιμοποιήσει ξανά και αν δεν μπορέσω με κανέναν τρόπο, τότε πάω να σκεφτώ κάτι μόνος μου. Γενικά δεν με λες και ατσίδα στα μαθηματικά, αλλά όπως είπα επειδή αφιερώνω χρόνο και προσπαθώ, δεν είμαι κακός στο μάθημα.
Για να περάσω στο ψητό, αυτό σημαίνει ότι ίσως να μην τα καταφέρω με τα μαθηματικά του Πανεπιστημίου; Δεν νομίζω πως όλοι όσοι περνούν στις σχετικές σχολές έχουν τόσο καλή ή καλύτερη αντίληψη των Μαθηματικών, επομένως μου φαίνονται κάπως υπερβολικές όλες οι προειδοποιήσεις.
Τα μαθηματικά δεν είναι καθόλου εύκολα και απαιτούν βαθιά ενασχόληση αν θες να πάρεις καλό βαθμό και να τα κατανοήσεις. Παρόλαυτά είναι γεγονός πως δεν είναι τόσο απαραίτητα, ιδίως αν θες να ασχοληθείς με τη βιομηχανεία και τις επιχειρήσεις(όχι τον ακαδημαικό τομέα). Ακόμα και να μην σ'αρέσουν μπορείς να είσαι αξιοπρεπής στις μαθηματικές σου γνώσεις χωρίς τίποτα φοβερό από επένδυση χρόνου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PiDefiner
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PiDefiner
Δραστήριο μέλος
Κοιταξε υπαρχει μια διαφορα, στο πανεπιστημιο αρκει να γραψεις ενα 4.5 και περασες το μαθημα. Καποιες φορες κ με λιγοτερο σε βοηθανε να πιασεις τη βαση κ φευγεις. Στο σχολειο δεν μπορεις με τη βαση να περασεις στις μεγαλες σχολες που θελεις. Οποτε κ να δυσκολευεσαι καπου γραφεις ενα 5 κ πας παρακατω.
Έχεις δίκιο, δε λέω, αλλά το θέμα είναι να πας και να μάθεις τίποτα, όχι αν τα περνάς έτσι
Από την άλλη, αν είναι τόσο άχρηστα στο τομέα και δεν αποτελούν τίποτα παραπάνω από απλώς ένα μάθημα της σχολής, τότε πάω πάσο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Έχεις δίκιο, δε λέω, αλλά το θέμα είναι να πας και να μάθεις τίποτα, όχι αν τα περνάς έτσι
Από την άλλη, αν είναι τόσο άχρηστα στο τομέα και δεν αποτελούν τίποτα παραπάνω από απλώς ένα μάθημα της σχολής, τότε πάω πάσο.
Υπάρχουν αρκετές μαθήματα στο Πανεπιστήμιο, που ανάλογα τον καθηγητή του μαθήματος θα κάνεις το σταυρό σου να σου βάλει ένα 5. Τώρα που είσαι ακόμη μαθητής λυκείου ίσως σου φαίνεται λίγο παράξενο αυτό, επειδή ακόμη δεν έχει απομυθοποιήσει τον όρο Πανεπιστημιακές σπουδές και το πόσο σχετικό είναι «σπουδάζω αυτό που μ' αρέσει».
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PiDefiner
Δραστήριο μέλος
Υπάρχουν αρκετές μαθήματα στο Πανεπιστήμιο, που ανάλογα τον καθηγητή του μαθήματος θα κάνεις το σταυρό σου να σου βάλει ένα 5. Τώρα που είσαι ακόμη μαθητής λυκείου ίσως σου φαίνεται λίγο παράξενο αυτό, επειδή ακόμη δεν έχει απομυθοποιήσει τον όρο Πανεπιστημιακές σπουδές και το πόσο σχετικό είναι «σπουδάζω αυτό που μ' αρέσει».
Φαντάζομαι πως για να το λες θα έχεις δίκιο. Το ερώτημα είναι γιατί δεν μας βοηθούν και εμάς να μην πάμε στα Πανεπιστήμια σαν τις κότες στο καλμπόκι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Φαντάζομαι πως για να το λες θα έχεις δίκιο. Το ερώτημα είναι γιατί δεν μας βοηθούν και εμάς να μην πάμε στα Πανεπιστήμια σαν τις κότες στο καλμπόκι;
Γιατί είναι πρόβλημα γενικότερο του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Οι καθηγητές Πανεπιστημίου δεν έχουν έλεγχο από κάποιο θεσμικό όργανο σχετικά με το τι διδάσκουν, αν διδάσκουν, ή τι θέματα εξετάζουν και με τι τρόπο τα εξετάζουν. Είσαι λίγο μικρός γι' αυτά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PiDefiner
Δραστήριο μέλος
Γιατί είναι πρόβλημα γενικότερο του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Οι καθηγητές Πανεπιστημίου δεν έχουν έλεγχο από κάποιο θεσμικό όργανο σχετικά με το τι διδάσκουν, αν διδάσκουν, ή τι θέματα εξετάζουν και με τι τρόπο τα εξετάζουν. Είσαι λίγο μικρός γι' αυτά.
Χαχα, εντάξει βγαίνουμε και εκτός θέματος οπότε δεν συνεχίζω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πάντως, η αλήθεια είναι ότι είναι εντελώς διαφορετικό το ακαδημαϊκό πλαίσιο από το σχολικό, και η απόδοση κάποιου εξαρτάται, όπως σωστά γράφτηκε, από τον καθηγητή που διδάσκει το μάθημα αλλά και από την ατομική προσπάθεια του καθενός βέβαια. Είναι λογικό να έχεις τέτοιες απορίες όμως θα δεις ότι αναφερόμαστε σε διαφορετικά πράγματα, με άλλη νοοτροπία, όταν συγκρίνουμε το σχολείο με το πανεπιστήμιο, και πόσο μάλλον τα "σχολικά" με τα "πανεπιστημιακά" Μαθηματικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Υπάρχουν, βέβαια και άλλα μαθήματα που έχουνε να κάνουνε με τη Μαθηματική Λογική και τις εφαρμογές της σε γλώσσες προγραμματισμού. Κάποια από αυτά έγραψε και ο vassilis498.
Θέλω να πω δηλαδή ότι στις σχολές Πληροφορικής γενικά μπορεί να συναντήσει κάποιος, αρκετά έως πολλά μαθήματα Μαθηματικών τα οποία στοχεύουν σε διάφορες περιοχές και, όπως γράφτηκε παραπάνω, χρειάζονται σοβαρή ενασχόληση.
Από την άλλη, τα μαθηματικά του Λυκείου σε περιορίζουνε και θα δεις ότι έχουνε ελάχιστη σχέση με τα πανεπιστημιακά. Δεν χρειάζεται να ανησυχείς όμως γιατί προκειται για διαφορετικές προσεγγίσεις, και πιθανόν να αλλάξεις και τη δική σου προσέγγιση για τα Μαθηματικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.