Μάτθα45561
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pure_Seduction
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariza_93
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nenaki_95
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pure_Seduction
Επιφανές μέλος
τοτε απλα δεν πιεζεις τον εαυτο σου γιατι δεν θα εχει αποτελεσματικοτητα αυτο που κανεις και δεν θα εχεις κανενα οφελος,ισα ισα αγγαρεια θα ναι....και αν δεις οτι και παλι μετα το διαλλειμα δεν γινεται τιποτα? τοτε? χεχε εμενα παντως μου εχει τυχει τις προηγουμενες χρονιες και δεν καταφερνα να διαβασω τιποτα ωσπου εφτανε η μερα πριν να γραψω και ξενυχτουσα διαβαζοντας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! φετος μεχρι τωρα μια χαρα τα παω αλλα δεν νομιζω να ειμαι ετσι μεχρι το τελος!!!!!!!!!!!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rosstrobon
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SICX
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SeCTeen
Νεοφερμένος
Το εικονικό όριο όμως πόσο καιρό πριν το πραγματικό διαγώνισμα το θέτεις; Φαίνεται καλή ιδέα και θέλω να τη δοκιμάσω...Επειδή και σαν φοιτητής (μεγάλο παιδί και εγώ.. ) βαριέμαι συχνά με αποτέλεσμα το διάβασμα ατελείωτης πανεπιστημιακής ύλης να «μεταφέρεται» ως γνωστό στην επόμενη μέρα, στα πρώτα έτη είχα (2 πρώτα εξάμηνα) είχα καεί κυριολεκτικά...και κατέβαινα αδιάβαστος από την αναβολή της αναβολής του διαβάσματος. Βλέπετε, παραμονή δεν κατορθώνεις τίποτα. Όσους καφέδες και να καταπώσεις, όσα πορτοκαλάκια να χλαπακιάσεις, τι να πρωτοκοιτάξεις από την ριμάδα την χαοτική ύλη; Άσε που και τα σκονάκια χρόνο και διάβασμα θέλουν (ώστε να ξέρεις ποιο σκονάκι πάει σε ποια άσκηση του γραπτού). Δράμα η δουλειά. Ότι δίνεις παίρνεις. Έδινα τεμπελίκι, έπαιρνα ένα ωραίο διάρι (αν και πολλές φορές το διάρι το παίρνεις και με λιώσιμο στο διάβασμα, άλλη υπόθεση αυτή). Η μέθοδος που εφάρμοσα και απέδωσε από το 3ο εξάμηνο και μετά (αν εξαιρέσουμε κάποια προσωπικά προβλήματα που είχα μέχρι το 3ο έτος), ήταν να θέτω ένα εικονικό ψεύτικο χρονικό όριο ότι μετά από 5 μέρες γράφω κάποιο x μάθημα από τα μαθήματα του εξαμήνου. Τότε και μόνο τότε, σε πιάνει πορδόζουμο και οι 50αριές σελίδες φεύγουν σφαίρα λες και είναι μια μπρος πίσω σελίδα, τα μάτια ανοίγουν (διαστέλλονται), η κούραση εξαφανίζεται, το χέρι πάει ρομποτικά γρήγορα πετώντας πρόχειρα χαρτιά...και η ύλη βγαίνει γρήγορα. Αλλιώς, αν πάς με βαριεστιμάρα, η ύλη δεν θα βγει ποτέ. Θέστε ένα εικονικό χρονικό όριο διαγωνίσματος max μια εβδομάδα και προσπαθήστε να βγάλτε την ύλη που θέλετε θεωρώντας ότι την 5η-6η μέρα της βδομάδας γράφετε. Με πίεση...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ceres Victoria
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
edweimaste
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος
Επειδή και σαν φοιτητής (μεγάλο παιδί και εγώ.. ) βαριέμαι συχνά με αποτέλεσμα το διάβασμα ατελείωτης πανεπιστημιακής ύλης να «μεταφέρεται» ως γνωστό στην επόμενη μέρα, στα πρώτα έτη είχα (2 πρώτα εξάμηνα) είχα καεί κυριολεκτικά...και κατέβαινα αδιάβαστος από την αναβολή της αναβολής του διαβάσματος. Βλέπετε, παραμονή δεν κατορθώνεις τίποτα. Όσους καφέδες και να καταπώσεις, όσα πορτοκαλάκια να χλαπακιάσεις, τι να πρωτοκοιτάξεις από την ριμάδα την χαοτική ύλη; Άσε που και τα σκονάκια χρόνο και διάβασμα θέλουν (ώστε να ξέρεις ποιο σκονάκι πάει σε ποια άσκηση του γραπτού). Δράμα η δουλειά. Ότι δίνεις παίρνεις. Έδινα τεμπελίκι, έπαιρνα ένα ωραίο διάρι (αν και πολλές φορές το διάρι το παίρνεις και με λιώσιμο στο διάβασμα, άλλη υπόθεση αυτή). Η μέθοδος που εφάρμοσα και απέδωσε από το 3ο εξάμηνο και μετά (αν εξαιρέσουμε κάποια προσωπικά προβλήματα που είχα μέχρι το 3ο έτος), ήταν να θέτω ένα εικονικό ψεύτικο χρονικό όριο ότι μετά από 5 μέρες γράφω κάποιο x μάθημα από τα μαθήματα του εξαμήνου. Τότε και μόνο τότε, σε πιάνει πορδόζουμο και οι 50αριές σελίδες φεύγουν σφαίρα λες και είναι μια μπρος πίσω σελίδα, τα μάτια ανοίγουν (διαστέλλονται), η κούραση εξαφανίζεται, το χέρι πάει ρομποτικά γρήγορα πετώντας πρόχειρα χαρτιά...και η ύλη βγαίνει γρήγορα. Αλλιώς, αν πάς με βαριεστιμάρα, η ύλη δεν θα βγει ποτέ. Θέστε ένα εικονικό χρονικό όριο διαγωνίσματος max μια εβδομάδα και προσπαθήστε να βγάλτε την ύλη που θέλετε θεωρώντας ότι την 5η-6η μέρα της βδομάδας γράφετε. Με πίεση...
Πραγματικά ακούγεται πως λειτουργεί. Είμαι όμως πολύ ρεαλίστρια και θα ξέρω οτι το όριο θα είναι εικονικό επομένως δεν θα διαβάσω....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.