Dogie
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scof
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Psycho(Βασίλης)
Δραστήριο μέλος
Ενδεικτικά παραθέτω λινκς γι αυτα που αναφέρεις πως δεν κάνουμε:
https://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSGYM-A103/
https://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSGYM-C103/
https://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSGL-A105/ (ανθρωπολογία)
https://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSGL-B106/
https://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSGL-C112/
https://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSGL-C106/
Όπως μπορείς να δεις εκτός από βοτανολογία,ζωολογία και ιστολογία που κάνουμε και τα όποια επαναλαμβάνονται ανα τάξη με περισσότερες πληροφορίες,κάνουμε και ανθρωπολογία,γενετική μηχανική,εξέλιξη,μετάλλαξη,ιούς κ.α.
[!] Συμπέρασμα (1) : Κάνουμε πολύ περισσότερα στον κλάδο της βιολογίας από τι στο εξωτερικό.
___________
Στον χώρο της γεωγραφίας που κάνετε στη τσεχία...εμείς κάνουμε και γεωλογία.
https://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSGYM-A102/
https://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSGYM-B106/
Όπως μπορείς να δεις τα παιδιά μαθαίνουν για την Ατμόσφαιρα,την Υδρόσφαιρα,την Λιθόσφαιρα,την Βιόσφαιρα κ.α
Στην Β γυμνασίου όμως μαθαίνουν για.. όπα.Κάνουν μάθημα γεωγραφίας-τοπολογίας για όλη την Ευρώπη!
[!] Συμπέρασμα (2): ΔΕΝ μαθαίνουμε 10 βουνά και ποτάμια,κάνουμε πλήρες πρόγραμμα γεωγραφίας-γεωλογίας.
___________
Όπως σου τόνισε ο φίλος γρεγκι,κάνουμε και θεωρία της σχετικότητας και βιοχημεία.
Προσωπικά διαφωνώ και συμφωνώ που υπάρχει στο βιβλίο και είναι εκτός ύλης αντίστοιχα,διότι είναι φαινόμενο που ξεπερνάει την κοινή λογική.
[!] Συμπέρασμα (3): Τα μαθαίνουμε όλα αυτά.
___________
Επειδή βαριέμαι πραγματικά να παραθέτω λινκς,το ελληνικό πρόγραμμα σπουδών έχει πλήθος λογοτεχνικών κειμένων (ίσως και υπερβολικά πολλά) απο έλληνες και ξένους συγγραφείς.Το ίδιο ισχύει και στον τομέα της πληροφορικής,πληθώρα πληροφοριών το μόνο που λείπει είναι ίσως το πρακτικό κομμάτι.
Τελικό συμπέρασμα; Κανουμε ΠΟΛΥ περισσότερα σε πληθώρα γνώσεων από τις άλλες χώρες το μόνο ελαττωματικό είναι το σύστημα.
Το αντίστροφο δηλαδή απο αυτό που είπες εσύ.
Να θυμίσω πάλι το ποστ #86.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
carpe_nochtem
Πολύ δραστήριο μέλος
Επίσης,το γεγονός ότι κάποια κομμάτια υπάρχουν στα βιβλία,δεν σημαίνει ότι τα ξέρουμε και τα διδασκόμαστε. Αν είναι να συγκρίνουμε βιβλία και όχι την ουσία,πάω πάσο. Γιατί άλλο το να έχεις 123 κείμενα στο βιβλίο,και άλλο το να ξέρεις 10 από τα οποία να καταλαβαίνεις το νόημα των 3.
Τέλος πάντων,δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε "ποιός την έχει μεγαλύτερη",άμα φύγετε έξω θα δείτε,αν όχι,νταξ,καθήστε καμαρώστε πόσο γαμάτοι είστε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΝΙΚΟΣ Σ.
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
istudent
Εκκολαπτόμενο μέλος
Είμαι Γερμανία και έχω να πω πως το γερμανικό εκπαιδευτικόσύστημα είναι ότι πιο αντιπαιδαγωγικό υπάρχει, οι μαθητές είναι τρελαμένοι στοάγχος και οι διακρίσεις σε καλούς και κακούς μαθητές γίνεται με τρόπο πού απλάκαι μόνο στη σκέψη να ήμουν και εγώ μέρος αυτού του συστήματος μου προκαλείφόβο. Το δημοτικό είναι μόνο τέσσεραχρόνια. Μετά υπάρχει το Γυμνάσιο(λύκειο)που διαρκεί 9 χρόνια, και κάποια άλλα σχολεία που είναι αντίστοιχα τονεπαγγελματικών λυκείων… Σε ηλικία 10 χρόνων οι μαθητές πρέπει να «αποφασίσουν»αν θα πάνε Γυμνάσιο(λύκειο) ή Επαγγελματικό λύκειο, Δηλαδή αν θέλουν νασπουδάσουν ή όχι. Στο τέλος αποφασίζουνσαφέστατα μόνο οι δάσκαλοι και οι καθηγητές! Το ποσοστό που ακολουθεί την αντίστοιχη λυκειακή εκπαίδευση είναιπερίπου το 50%! Από αυτό το 50% το 20% θα επαναλάβει κατά τη διάρκεια της λυκειακήςτου εκπαίδευσης μία τάξη! Ενώ γύρω στο 30-40% θα επακολουθήσει εν τέλειπανεπιστημιακή εκπαίδευση…
Η ύλη που διδάσκονταιείναι πραγματικά απίστευτη. Ξεφύλλισαβιβλία της αντίστοιχης τρίτης λυκείου και πραγματικά τα όσα διδάσκονται σε χημείακαι βιολογία δεν απέχουν και πολύ από τα αντίστοιχα μαθήματα ιατρική α εξαμήνου,καλά για φυσική και μαθηματικά απλά τα δικά μας θα έμοιαζαν δημοτικό (διαφορικέςεξισώσεις, ανάλυση, θεωρία του χάους, θεωρία της σχετικότητας και άλλα άχρησταθέματα (άχρηστα για την πλειοψηφία των κλάδων σπουδών)!
Παρ αυτά η επιλογή μαθημάτων είναι καθαρά προσωπική. Δεν αναγκάζεται κανένας να επιλέξει μαθήματαπου δεν του αρέσουν και που στην ουσία ίσως και να μην του χρησιμευόσουν σε τέτοιοβαθμό. Και μπορεί να σπουδάσει κάποιοςότι θέλει άσχετα με τα μαθήματα που διδασκόταν, φτάνει να έχει συγκεντρώσειυψηλό γενικό βαθμό απολυτηρίου.. (στα περισσότερα πανεπιστήμια ένας μαθητής μεαπολυτήριο με γενικό 19.5 (γερμανικό 1.1) με μαθηματικά κατεύθυνσης γιαπαράδειγμα Αγγλικά, Λογοτεχνία και Λατινικά (φυσικά η δυσκολία των μαθημάτων αυτώνίσως να είναι ισάξια με αυτή των υπόλοιπων) έχει τις ίδιες πιθανότητες να γίνειδεκτός για σπουδές ιατρικής η μηχανολογίας με κάποιον που έχει τον αντίστοιχοβαθμό αλλά με μαθήματα σχετικά με τον κάδο του !—Υπάρχουν φυσικά καιπανεπιστήμια που δίνουν βαρύτητα στα μαθήματα κατεύθυνσης του απολυτηρίου, αλλάαυτό γίνεται μόνο για να δοθούν κάποια BONUS και όχι ως προϋπόθεση!!!)
Η άριστη βαθμολογίαθεωρείται το 17+ ενώ το 19+ θεωρείται πραγματικά κάτι τεράστιο και απίστευταδύσκολο. 19.6+ θεωρείται απλά ιδιοφυές! Σορυ αλλά ένα τέτοιο σύστημα το θεωρώαπλά υπερβολικό, χίλιες φορές πιο αγχωτικό από το ελληνικό, και δεν βρίσκω καιλόγο ύπαρξής του, δηλαδή γιατί να πρέπει οι μαθητές να διδάσκονται πράγματα πουθα τα διδαχτούν στο πανεπιστήμιο? Θεωρώ ιδανικό το αγγλικό σύστημα των A levels πουδίνει ένα εύρος γενικών γνώσεων και πρακτικών δεξιοτήτων γύρω από το κάθεμάθημα χωρίς αχρείαστες για το σχολείο λεπτομέρειες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Italian dream...
Διάσημο μέλος
Είμαι Γερμανία και έχω να πω πως το γερμανικό εκπαιδευτικόσύστημα είναι ότι πιο αντιπαιδαγωγικό υπάρχει
Εμας τοσο καιρο γιατι μας εχουν πριξει οτι ειναι το καλυτερο εκπαιδευτικο συστημα εβερ??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΑνεξαρτητηΛεμε
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πως να παπαγαλίζω αντί να μαθαίνω.
πως να μισήσω όλα τα θεωρητικά μαθήματα λόγω της παπαγαλίας που ήθελαν οι καθηγητές
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Εμας τοσο καιρο γιατι μας εχουν πριξει οτι ειναι το καλυτερο εκπαιδευτικο συστημα εβερ??
Μπερδεύτηκες.Για τους Φινλανδούς στο λένε αυτό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
quintana
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
istudent
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εμας τοσο καιρο γιατι μας εχουν πριξει οτι ειναι το καλυτερο εκπαιδευτικο συστημα εβερ??
Αυτά αφορούν την τριτοβάθμια εκπαίδευση!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
carpe_nochtem
Πολύ δραστήριο μέλος
Έχω ακούσει,πως ανάλογα τις επιδόσεις,σε διαχωρίζουν οι καθηγητές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Είμαι Γερμανία και έχω να πω πως το γερμανικό εκπαιδευτικόσύστημα είναι ότι πιο αντιπαιδαγωγικό υπάρχει, οι μαθητές είναι τρελαμένοι στοάγχος και οι διακρίσεις σε καλούς και κακούς μαθητές γίνεται με τρόπο πού απλάκαι μόνο στη σκέψη να ήμουν και εγώ μέρος αυτού του συστήματος μου προκαλείφόβο. Το δημοτικό είναι μόνο τέσσεραχρόνια. Μετά υπάρχει το Γυμνάσιο(λύκειο)που διαρκεί 9 χρόνια, και κάποια άλλα σχολεία που είναι αντίστοιχα τονεπαγγελματικών λυκείων… Σε ηλικία 10 χρόνων οι μαθητές πρέπει να «αποφασίσουν»αν θα πάνε Γυμνάσιο(λύκειο) ή Επαγγελματικό λύκειο, Δηλαδή αν θέλουν νασπουδάσουν ή όχι. Στο τέλος αποφασίζουνσαφέστατα μόνο οι δάσκαλοι και οι καθηγητές! Το ποσοστό που ακολουθεί την αντίστοιχη λυκειακή εκπαίδευση είναιπερίπου το 50%! Από αυτό το 50% το 20% θα επαναλάβει κατά τη διάρκεια της λυκειακήςτου εκπαίδευσης μία τάξη! Ενώ γύρω στο 30-40% θα επακολουθήσει εν τέλειπανεπιστημιακή εκπαίδευση…
Η ύλη που διδάσκονταιείναι πραγματικά απίστευτη. Ξεφύλλισαβιβλία της αντίστοιχης τρίτης λυκείου και πραγματικά τα όσα διδάσκονται σε χημείακαι βιολογία δεν απέχουν και πολύ από τα αντίστοιχα μαθήματα ιατρική α εξαμήνου,καλά για φυσική και μαθηματικά απλά τα δικά μας θα έμοιαζαν δημοτικό (διαφορικέςεξισώσεις, ανάλυση, θεωρία του χάους, θεωρία της σχετικότητας και άλλα άχρησταθέματα (άχρηστα για την πλειοψηφία των κλάδων σπουδών)!
Παρ αυτά η επιλογή μαθημάτων είναι καθαρά προσωπική. Δεν αναγκάζεται κανένας να επιλέξει μαθήματαπου δεν του αρέσουν και που στην ουσία ίσως και να μην του χρησιμευόσουν σε τέτοιοβαθμό. Και μπορεί να σπουδάσει κάποιοςότι θέλει άσχετα με τα μαθήματα που διδασκόταν, φτάνει να έχει συγκεντρώσειυψηλό γενικό βαθμό απολυτηρίου.. (στα περισσότερα πανεπιστήμια ένας μαθητής μεαπολυτήριο με γενικό 19.5 (γερμανικό 1.1) με μαθηματικά κατεύθυνσης γιαπαράδειγμα Αγγλικά, Λογοτεχνία και Λατινικά (φυσικά η δυσκολία των μαθημάτων αυτώνίσως να είναι ισάξια με αυτή των υπόλοιπων) έχει τις ίδιες πιθανότητες να γίνειδεκτός για σπουδές ιατρικής η μηχανολογίας με κάποιον που έχει τον αντίστοιχοβαθμό αλλά με μαθήματα σχετικά με τον κάδο του !—Υπάρχουν φυσικά καιπανεπιστήμια που δίνουν βαρύτητα στα μαθήματα κατεύθυνσης του απολυτηρίου, αλλάαυτό γίνεται μόνο για να δοθούν κάποια BONUS και όχι ως προϋπόθεση!!!)
Η άριστη βαθμολογίαθεωρείται το 17+ ενώ το 19+ θεωρείται πραγματικά κάτι τεράστιο και απίστευταδύσκολο. 19.6+ θεωρείται απλά ιδιοφυές! Σορυ αλλά ένα τέτοιο σύστημα το θεωρώαπλά υπερβολικό, χίλιες φορές πιο αγχωτικό από το ελληνικό, και δεν βρίσκω καιλόγο ύπαρξής του, δηλαδή γιατί να πρέπει οι μαθητές να διδάσκονται πράγματα πουθα τα διδαχτούν στο πανεπιστήμιο? Θεωρώ ιδανικό το αγγλικό σύστημα των A levels πουδίνει ένα εύρος γενικών γνώσεων και πρακτικών δεξιοτήτων γύρω από το κάθεμάθημα χωρίς αχρείαστες για το σχολείο λεπτομέρειες
Ειπα αρχικα να τονιζω αυτα που θελω να σχολιασω αλλα ειναι πολλα και ετσι δεν θα μπω σε αυτον τον κοπο.Ξεκιναμε λοιπον. Το πρωτο που εχω εντονο ΕΝΤΕΛΩΣ ασχολιαστο. το οτι το δημοτικο εχει 4 ταξεις τι το κακο εχει; ισα ισα εγω νομιζω πως με τον τροπο καταταξης των μαθητων σε σχολεια αναλογα με την επιδοση τους ειναι καλυτερο γιατι μπορουν να ανταγωνιζονται ΜΟΝΟ παιδια του επιπεδου τους και φυσικα να παρουν καποιες περισσοτερες γνωσεις απο οτι αν ειναι οπως στην Ελλαδα ( ολοι μαζι δηλαδη) το οτι τα δικα μας μαθηματικα/φυσικη/χημεια/βιολογια ειναι δημοτικου μπροστα τους παλι δεν καταλαβαινω γιατι ειναι κακο! Ισα ισα περνουν περισσοτερες γνωσεις!! Επισης μου αρεσει που δεν διδασκονται μαθηματα που δεν τους αρεσουν ή δεν εχουν να κανουν με το επαγγελμα που θελουν να ασχοληθουν στο μελλον!! Δεν καταλαβαινω γιατι το βλεπεις τοσο ''αχρηστο'', ''υπερβολλικο'' κλπ...
Επιλέγουν οι ίδιοι οι μαθητές;
Έχω ακούσει,πως ανάλογα τις επιδόσεις,σε διαχωρίζουν οι καθηγητές.
γραφουν εξετασεις στην τελευταια ταξη του δημοτικου και αναλογα με την αποδοση τους περνουν στο αντιστοιχο σχολειο: Gymnasium, Mitterschule, Realschule
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
istudent
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ειπα αρχικα να τονιζω αυτα που θελω να σχολιασω αλλα ειναι πολλα και ετσι δεν θα μπω σε αυτον τον κοπο.Ξεκιναμε λοιπον. Το πρωτο που εχω εντονο ΕΝΤΕΛΩΣ ασχολιαστο. το οτι το δημοτικο εχει 4 ταξεις τι το κακο εχει; ισα ισα εγω νομιζω πως με τον τροπο καταταξης των μαθητων σε σχολεια αναλογα με την επιδοση τους ειναι καλυτερο γιατι μπορουν να ανταγωνιζονται ΜΟΝΟ παιδια του επιπεδου τους και φυσικα να παρουν καποιες περισσοτερες γνωσεις απο οτι αν ειναι οπως στην Ελλαδα ( ολοι μαζι δηλαδη) το οτι τα δικα μας μαθηματικα/φυσικη/χημεια/βιολογια ειναι δημοτικου μπροστα τους παλι δεν καταλαβαινω γιατι ειναι κακο! Ισα ισα περνουν περισσοτερες γνωσεις!! Επισης μου αρεσει που δεν διδασκονται μαθηματα που δεν τους αρεσουν ή δεν εχουν να κανουν με το επαγγελμα που θελουν να ασχοληθουν στο μελλον!!! Δεν καταλαβαινω γιατι το βλεπεις τοσο ''αχρηστο'', ''υπερβολλικο'' κλπ...
Όταν τελειώσεις το σχολείο τότε μόρείς να μιλήσεις! :p
Διότι είναι η απόλυτη διάκριση σε καλούς και κακούς μαθητές και δεν μπορεί κάτιτέτοιο να γίνεται στην ηλικία των 10! απλά έλεος!... Εδώ στην ηλικία των 16 καιεπιλέγουμε κατευθύνσεις και πάλι οι περισσότεροι αλλάζουν 10 φορές γνώμη!Και γνωρίζω πολλούς μαθητές που στο δημοτικό ήταν σπασικλάκια! χωρίς λόγο (θέλωνα πω ότι το δημοτικό ήταν για τους περισσότερούς μας παιχνίδι…. Δεν νομίζω ναέχει σοβαρά κίνητρα ένα παιδί του δημοτικού για να διαβάζει πολύ!) και στησυνέχεια απλά εξελίχτηκαν σε μέτριους μαθητές αλλά και το αντίστροφο, δηλαδήμαθητές που στο δημοτικό αλλά και στο γυμνάσιο ακόμη ήταν μέτριοι έως και κακοίκαι στο λύκειο με διάβασμα και επιμονή κατάφεραν να αριστεύσουν! Το θεωρώαντιπαιδαγωγικό να στερούνται πολλές ευκαιρίες και επιλογές από παιδιά που δενείναι σε θέση να επιλέξουν μόνα τους για το μέλλον τους... Και το ότιδιδάσκονται υπερβολικά πράγματα το θεωρώ αρνητικό διότι, πρώτο οι μαθητέςεμβαθύνουν σε ορισμένα θέματα και δεν αποκτούν σφαιρικές γνώσεις.. Διότι ενώέχουν για παράδειγμα την ευκαιρία να μάθουν για τη θεωρία της σχετικότητας κλπστη φυσική, δεν υπάρχει μαθητής που θα επιλέξει και χημεία και βιολογία καιμαθηματικά! αλλά μόνο 2 από τα... Δηλαδή θα αποκτήσει κάποιες γνώσεις φυσικήςπανεπιστημίου, χωρίς όμως να γνωρίζει για παράδειγμα στοιχειώδη χημεία! Αυτό είναι μονόπλευρη, ελλειπής εκπαίδευση, με απόλυτο τεχνοκρατικκό προσανατολισμό....
Για να το καταλάβεις αυτό καλύτερα...
Φαντάσου στην τάξη που είσαι, ας πούμε ότι είστε 20μαθητές οι καθηγητές να έρχονται σε κάθε μάθημα και να επαινούν μια ομάδα από 5παιδιά που τυγχάνει να γράφει πιο ψηλά στα γραπτά, και συνεχώς να παραγκωνίζονταιοι υπόλοιποι μαθητές, οι καθηγητές να ασχολούνται μόνο με αυτούς, να προάγουνμόνο αυτούς, να υποστηρίζουν μόνο αυτούς και να μην τους καίγεται καρφάκι γιατους υπόλοιπους! Και στο τέλος να έλεγαν ότι μόνο αυτοί οι πέντε έχουν τηδυνατότητα να σπουδάσουν!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
istudent
Εκκολαπτόμενο μέλος
Καταρχάς μην λες η τελευταία τάξη του δημοτικού, διότι δημιουργούνται παρεξηγήσεις! Το δημοτικό τους διαρκεί τέσσερα χρόνια, άρα είναι σαν να λέμε κάποιο παιδί στη δική μας τετάρτη δημοτικού! Άρα είναι πάρα πολύ μικροί για κάτι τέτοιο...Πχ. Πες οτι ενα παιδι στις εξετασεις που γραφει στην τελευταια ταξη του δημοτικου δεν γραφει καλα και περναει στο Realschule ωραια? Αν δειξει βελτιωση τον ανεβαζουν στο Mitterschule και αν και εκει δειξει τοοοση βελτιωση μπορει να παει και στο Gymnasium. Οποτε εχει ευκαιρια. Αρα κατα την γνωμη μου αυτο το τελευταιο για την σκεψη των καθηγητων κοιτα μονο αυτοι οι 5 θα σπουδασουν δεν ισχυει. Εχουν 9 χρονια για να δειξουν βελτιωση δεν κρινονται ολα απο τις πρωτες εξετασεις! Ακομα και απο το Realschule μπορει να μπει σε τεχνικη σχολη.
Εννοεις σε Technische Universität? Δεν το γνωρίζω αυτό, γνωρίζω όμως σίγουρα ότι δεν μπορούν να μπούν σε όλες τις σχολές τα άτομα που δεν τελείωσαν Gymnasium, άρα τους στερούνται κάποιες ευκαιρίες όπως και να 'χει...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nikos Sitys
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Italian dream...
Διάσημο μέλος
Οποτε μην ειστε τοσο απολυτοι... ''Μονο οι ωριαιες'', η ''ο ανταγωνισμος''... Ολοι εχουμε παρει κατι απο το σχολειο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 55 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- tomftw
- kiyoshi
- Aggel0sss
- phleidhs
- Giorgkalo
- Maria_Xagorari
- sophiaa
- angies
- iiTzArismaltor_
- Jojo K
- Alessandra Eliza
- love_to_learn
- GeorgePap2003
- constansn
- Hased Babis
- charmander
- Startx0
- Φινεύς
- Abiogenesis
- Joji
- Unboxholics
- Nala
- Wonderkid
- AggelikiGr
- ΚΤr
- Meow
- Mary06
- Nemesiis
- Peter Pan13
- eirinipap
- Ness
- ggl
- Panagiotis849
- Helen06
- NikNik1995
- Than003
- Philologist
- Πα.Κ
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.