Τι αποκομίσατε από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση;

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Το σχολείο μου έδωσε τα απαραίτητα ερείσματα να ψάξω και να μάθω πολλά πράγματα. Συνδύασα τις γνώσεις που μου έδωσαν οι καθηγητές μου, γιατί γνώρισα πολλούς καλούς τέτοιους, με την επιθυμία μου να ενημερώνομαι για διάφορα ζητήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Scof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Ότι οι γυναίκες είναι σκύλες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Psycho(Βασίλης)

Δραστήριο μέλος

Ο Psycho(Βασίλης) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 419 μηνύματα.
Στην βιολογία κάνουμε πολύ περισσότερα και το ξέρεις.Εμείς που είμαστε τσάκαλοι δεν κατηγοροποιούμε έτσι κεφάλαια βιολογίας (βοτανολογία,ζωολογία,ιστολογία) τα έχουμε όλα στην Βιολογία.

Ενδεικτικά παραθέτω λινκς γι αυτα που αναφέρεις πως δεν κάνουμε:
https://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSGYM-A103/
https://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSGYM-C103/
https://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSGL-A105/ (ανθρωπολογία)
https://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSGL-B106/
https://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSGL-C112/
https://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSGL-C106/

Όπως μπορείς να δεις εκτός από βοτανολογία,ζωολογία και ιστολογία που κάνουμε και τα όποια επαναλαμβάνονται ανα τάξη με περισσότερες πληροφορίες,κάνουμε και ανθρωπολογία,γενετική μηχανική,εξέλιξη,μετάλλαξη,ιούς κ.α.

[!] Συμπέρασμα (1) : Κάνουμε πολύ περισσότερα στον κλάδο της βιολογίας από τι στο εξωτερικό.
___________

Στον χώρο της γεωγραφίας που κάνετε στη τσεχία...εμείς κάνουμε και γεωλογία.
https://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSGYM-A102/
https://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSGYM-B106/
Όπως μπορείς να δεις τα παιδιά μαθαίνουν για την Ατμόσφαιρα,την Υδρόσφαιρα,την Λιθόσφαιρα,την Βιόσφαιρα κ.α
Στην Β γυμνασίου όμως μαθαίνουν για.. όπα.Κάνουν μάθημα γεωγραφίας-τοπολογίας για όλη την Ευρώπη!

[!] Συμπέρασμα (2): ΔΕΝ μαθαίνουμε 10 βουνά και ποτάμια,κάνουμε πλήρες πρόγραμμα γεωγραφίας-γεωλογίας.
___________

Όπως σου τόνισε ο φίλος γρεγκι,κάνουμε και θεωρία της σχετικότητας και βιοχημεία.
Προσωπικά διαφωνώ και συμφωνώ που υπάρχει στο βιβλίο και είναι εκτός ύλης αντίστοιχα,διότι είναι φαινόμενο που ξεπερνάει την κοινή λογική.

[!] Συμπέρασμα (3): Τα μαθαίνουμε όλα αυτά.
___________

Επειδή βαριέμαι πραγματικά να παραθέτω λινκς,το ελληνικό πρόγραμμα σπουδών έχει πλήθος λογοτεχνικών κειμένων (ίσως και υπερβολικά πολλά) απο έλληνες και ξένους συγγραφείς.Το ίδιο ισχύει και στον τομέα της πληροφορικής,πληθώρα πληροφοριών το μόνο που λείπει είναι ίσως το πρακτικό κομμάτι.


Τελικό συμπέρασμα; Κανουμε ΠΟΛΥ περισσότερα σε πληθώρα γνώσεων από τις άλλες χώρες το μόνο ελαττωματικό είναι το σύστημα.
Το αντίστροφο δηλαδή απο αυτό που είπες εσύ.:D
Να θυμίσω πάλι το ποστ #86.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Να υπενθυμισω οτι ειμαι στο τελος της Β γυμνασιου και οχι της Γ αρα ΔΕΝ εχω βιολογια. Επισης. Η βιολογια ειναι ενα ΥΠΕΡΟΧΟ μαθημα και θα δωσω βαρυτητα οπως και περυσι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

carpe_nochtem

Πολύ δραστήριο μέλος

Η carpe_nochtem αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 943 μηνύματα.
Χαίρομαι που μαθαίνω ότι στην Α γυμνασίου και λυκείου πρόσθεσαν βιολογία. Όταν ήμουν εγώ γυμνάσιο και λύκειο,δεν είχαμε αυτά.Αλλά και πάλι,λιγότερα είναι.
Επίσης,το γεγονός ότι κάποια κομμάτια υπάρχουν στα βιβλία,δεν σημαίνει ότι τα ξέρουμε και τα διδασκόμαστε. Αν είναι να συγκρίνουμε βιβλία και όχι την ουσία,πάω πάσο. Γιατί άλλο το να έχεις 123 κείμενα στο βιβλίο,και άλλο το να ξέρεις 10 από τα οποία να καταλαβαίνεις το νόημα των 3.
Τέλος πάντων,δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε "ποιός την έχει μεγαλύτερη",άμα φύγετε έξω θα δείτε,αν όχι,νταξ,καθήστε καμαρώστε πόσο γαμάτοι είστε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΝΙΚΟΣ Σ.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΝΙΚΟΣ Σ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 284 μηνύματα.
Πως να παπαγαλίζω αντί να μαθαίνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

istudent

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο istudent αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 135 μηνύματα.

Είμαι Γερμανία και έχω να πω πως το γερμανικό εκπαιδευτικόσύστημα είναι ότι πιο αντιπαιδαγωγικό υπάρχει, οι μαθητές είναι τρελαμένοι στοάγχος και οι διακρίσεις σε καλούς και κακούς μαθητές γίνεται με τρόπο πού απλάκαι μόνο στη σκέψη να ήμουν και εγώ μέρος αυτού του συστήματος μου προκαλείφόβο. Το δημοτικό είναι μόνο τέσσεραχρόνια. Μετά υπάρχει το Γυμνάσιο(λύκειο)που διαρκεί 9 χρόνια, και κάποια άλλα σχολεία που είναι αντίστοιχα τονεπαγγελματικών λυκείων… Σε ηλικία 10 χρόνων οι μαθητές πρέπει να «αποφασίσουν»αν θα πάνε Γυμνάσιο(λύκειο) ή Επαγγελματικό λύκειο, Δηλαδή αν θέλουν νασπουδάσουν ή όχι. Στο τέλος αποφασίζουνσαφέστατα μόνο οι δάσκαλοι και οι καθηγητές! Το ποσοστό που ακολουθεί την αντίστοιχη λυκειακή εκπαίδευση είναιπερίπου το 50%! Από αυτό το 50% το 20% θα επαναλάβει κατά τη διάρκεια της λυκειακήςτου εκπαίδευσης μία τάξη! Ενώ γύρω στο 30-40% θα επακολουθήσει εν τέλειπανεπιστημιακή εκπαίδευση…

Η ύλη που διδάσκονταιείναι πραγματικά απίστευτη. Ξεφύλλισαβιβλία της αντίστοιχης τρίτης λυκείου και πραγματικά τα όσα διδάσκονται σε χημείακαι βιολογία δεν απέχουν και πολύ από τα αντίστοιχα μαθήματα ιατρική α εξαμήνου,καλά για φυσική και μαθηματικά απλά τα δικά μας θα έμοιαζαν δημοτικό (διαφορικέςεξισώσεις, ανάλυση, θεωρία του χάους, θεωρία της σχετικότητας και άλλα άχρησταθέματα (άχρηστα για την πλειοψηφία των κλάδων σπουδών)!

Παρ αυτά η επιλογή μαθημάτων είναι καθαρά προσωπική. Δεν αναγκάζεται κανένας να επιλέξει μαθήματαπου δεν του αρέσουν και που στην ουσία ίσως και να μην του χρησιμευόσουν σε τέτοιοβαθμό. Και μπορεί να σπουδάσει κάποιοςότι θέλει άσχετα με τα μαθήματα που διδασκόταν, φτάνει να έχει συγκεντρώσειυψηλό γενικό βαθμό απολυτηρίου.. (στα περισσότερα πανεπιστήμια ένας μαθητής μεαπολυτήριο με γενικό 19.5 (γερμανικό 1.1) με μαθηματικά κατεύθυνσης γιαπαράδειγμα Αγγλικά, Λογοτεχνία και Λατινικά (φυσικά η δυσκολία των μαθημάτων αυτώνίσως να είναι ισάξια με αυτή των υπόλοιπων) έχει τις ίδιες πιθανότητες να γίνειδεκτός για σπουδές ιατρικής η μηχανολογίας με κάποιον που έχει τον αντίστοιχοβαθμό αλλά με μαθήματα σχετικά με τον κάδο του !—Υπάρχουν φυσικά καιπανεπιστήμια που δίνουν βαρύτητα στα μαθήματα κατεύθυνσης του απολυτηρίου, αλλάαυτό γίνεται μόνο για να δοθούν κάποια BONUS και όχι ως προϋπόθεση!!!)

Η άριστη βαθμολογίαθεωρείται το 17+ ενώ το 19+ θεωρείται πραγματικά κάτι τεράστιο και απίστευταδύσκολο. 19.6+ θεωρείται απλά ιδιοφυές! Σορυ αλλά ένα τέτοιο σύστημα το θεωρώαπλά υπερβολικό, χίλιες φορές πιο αγχωτικό από το ελληνικό, και δεν βρίσκω καιλόγο ύπαρξής του, δηλαδή γιατί να πρέπει οι μαθητές να διδάσκονται πράγματα πουθα τα διδαχτούν στο πανεπιστήμιο? Θεωρώ ιδανικό το αγγλικό σύστημα των A levels πουδίνει ένα εύρος γενικών γνώσεων και πρακτικών δεξιοτήτων γύρω από το κάθεμάθημα χωρίς αχρείαστες για το σχολείο λεπτομέρειες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Είμαι Γερμανία και έχω να πω πως το γερμανικό εκπαιδευτικόσύστημα είναι ότι πιο αντιπαιδαγωγικό υπάρχει

Εμας τοσο καιρο γιατι μας εχουν πριξει οτι ειναι το καλυτερο εκπαιδευτικο συστημα εβερ?? :hmm::hmm::hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΑνεξαρτητηΛεμε

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ΑνεξαρτητηΛεμε αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 182 μηνύματα.
Πως να παπαγαλίζω αντί να μαθαίνω.

πως να μισήσω όλα τα θεωρητικά μαθήματα λόγω της παπαγαλίας που ήθελαν οι καθηγητές:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Εμας τοσο καιρο γιατι μας εχουν πριξει οτι ειναι το καλυτερο εκπαιδευτικο συστημα εβερ?? :hmm::hmm::hmm:

Μπερδεύτηκες.Για τους Φινλανδούς στο λένε αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

quintana

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο quintana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 281 μηνύματα.
ψυχολογικα προβληματα :D αν γινοταν να τελειωνει γρηγοροτερα θα ηταν καλυτερα για ολους ...ως φοιτητης καταλαβα οτι δεν γινεται να αρεσω σε ολους , οτι δεν χαιρομουνα τη ζωη επειδη το σχολειο ηταν γεματο @#$%% , οτι γνωριζοντας καινουρια ατομα επαναπροσδιοριζεις και επανεκτιμας τον εαυτο σου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

istudent

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο istudent αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 135 μηνύματα.
Εμας τοσο καιρο γιατι μας εχουν πριξει οτι ειναι το καλυτερο εκπαιδευτικο συστημα εβερ?? :hmm::hmm::hmm:

Αυτά αφορούν την τριτοβάθμια εκπαίδευση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

carpe_nochtem

Πολύ δραστήριο μέλος

Η carpe_nochtem αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 943 μηνύματα.
Επιλέγουν οι ίδιοι οι μαθητές;
Έχω ακούσει,πως ανάλογα τις επιδόσεις,σε διαχωρίζουν οι καθηγητές. :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.

Είμαι Γερμανία και έχω να πω πως το γερμανικό εκπαιδευτικόσύστημα είναι ότι πιο αντιπαιδαγωγικό υπάρχει, οι μαθητές είναι τρελαμένοι στοάγχος και οι διακρίσεις σε καλούς και κακούς μαθητές γίνεται με τρόπο πού απλάκαι μόνο στη σκέψη να ήμουν και εγώ μέρος αυτού του συστήματος μου προκαλείφόβο. Το δημοτικό είναι μόνο τέσσεραχρόνια. Μετά υπάρχει το Γυμνάσιο(λύκειο)που διαρκεί 9 χρόνια, και κάποια άλλα σχολεία που είναι αντίστοιχα τονεπαγγελματικών λυκείων… Σε ηλικία 10 χρόνων οι μαθητές πρέπει να «αποφασίσουν»αν θα πάνε Γυμνάσιο(λύκειο) ή Επαγγελματικό λύκειο, Δηλαδή αν θέλουν νασπουδάσουν ή όχι. Στο τέλος αποφασίζουνσαφέστατα μόνο οι δάσκαλοι και οι καθηγητές! Το ποσοστό που ακολουθεί την αντίστοιχη λυκειακή εκπαίδευση είναιπερίπου το 50%! Από αυτό το 50% το 20% θα επαναλάβει κατά τη διάρκεια της λυκειακήςτου εκπαίδευσης μία τάξη! Ενώ γύρω στο 30-40% θα επακολουθήσει εν τέλειπανεπιστημιακή εκπαίδευση…

Η ύλη που διδάσκονταιείναι πραγματικά απίστευτη. Ξεφύλλισαβιβλία της αντίστοιχης τρίτης λυκείου και πραγματικά τα όσα διδάσκονται σε χημείακαι βιολογία δεν απέχουν και πολύ από τα αντίστοιχα μαθήματα ιατρική α εξαμήνου,καλά για φυσική και μαθηματικά απλά τα δικά μας θα έμοιαζαν δημοτικό (διαφορικέςεξισώσεις, ανάλυση, θεωρία του χάους, θεωρία της σχετικότητας και άλλα άχρησταθέματα (άχρηστα για την πλειοψηφία των κλάδων σπουδών)!

Παρ αυτά η επιλογή μαθημάτων είναι καθαρά προσωπική. Δεν αναγκάζεται κανένας να επιλέξει μαθήματαπου δεν του αρέσουν και που στην ουσία ίσως και να μην του χρησιμευόσουν σε τέτοιοβαθμό. Και μπορεί να σπουδάσει κάποιοςότι θέλει άσχετα με τα μαθήματα που διδασκόταν, φτάνει να έχει συγκεντρώσειυψηλό γενικό βαθμό απολυτηρίου.. (στα περισσότερα πανεπιστήμια ένας μαθητής μεαπολυτήριο με γενικό 19.5 (γερμανικό 1.1) με μαθηματικά κατεύθυνσης γιαπαράδειγμα Αγγλικά, Λογοτεχνία και Λατινικά (φυσικά η δυσκολία των μαθημάτων αυτώνίσως να είναι ισάξια με αυτή των υπόλοιπων) έχει τις ίδιες πιθανότητες να γίνειδεκτός για σπουδές ιατρικής η μηχανολογίας με κάποιον που έχει τον αντίστοιχοβαθμό αλλά με μαθήματα σχετικά με τον κάδο του !—Υπάρχουν φυσικά καιπανεπιστήμια που δίνουν βαρύτητα στα μαθήματα κατεύθυνσης του απολυτηρίου, αλλάαυτό γίνεται μόνο για να δοθούν κάποια BONUS και όχι ως προϋπόθεση!!!)

Η άριστη βαθμολογίαθεωρείται το 17+ ενώ το 19+ θεωρείται πραγματικά κάτι τεράστιο και απίστευταδύσκολο. 19.6+ θεωρείται απλά ιδιοφυές! Σορυ αλλά ένα τέτοιο σύστημα το θεωρώαπλά υπερβολικό, χίλιες φορές πιο αγχωτικό από το ελληνικό, και δεν βρίσκω καιλόγο ύπαρξής του, δηλαδή γιατί να πρέπει οι μαθητές να διδάσκονται πράγματα πουθα τα διδαχτούν στο πανεπιστήμιο? Θεωρώ ιδανικό το αγγλικό σύστημα των A levels πουδίνει ένα εύρος γενικών γνώσεων και πρακτικών δεξιοτήτων γύρω από το κάθεμάθημα χωρίς αχρείαστες για το σχολείο λεπτομέρειες

Ειπα αρχικα να τονιζω αυτα που θελω να σχολιασω αλλα ειναι πολλα και ετσι δεν θα μπω σε αυτον τον κοπο.Ξεκιναμε λοιπον. Το πρωτο που εχω εντονο ΕΝΤΕΛΩΣ ασχολιαστο. :/: το οτι το δημοτικο εχει 4 ταξεις τι το κακο εχει;:hmm: ισα ισα εγω νομιζω πως με τον τροπο καταταξης των μαθητων σε σχολεια αναλογα με την επιδοση τους ειναι καλυτερο γιατι μπορουν να ανταγωνιζονται ΜΟΝΟ παιδια του επιπεδου τους και φυσικα να παρουν καποιες περισσοτερες γνωσεις απο οτι αν ειναι οπως στην Ελλαδα ( ολοι μαζι δηλαδη) το οτι τα δικα μας μαθηματικα/φυσικη/χημεια/βιολογια ειναι δημοτικου μπροστα τους παλι δεν καταλαβαινω γιατι ειναι κακο! Ισα ισα περνουν περισσοτερες γνωσεις!! Επισης μου αρεσει που δεν διδασκονται μαθηματα που δεν τους αρεσουν ή δεν εχουν να κανουν με το επαγγελμα που θελουν να ασχοληθουν στο μελλον!! Δεν καταλαβαινω γιατι το βλεπεις τοσο ''αχρηστο'', ''υπερβολλικο'' κλπ...

Επιλέγουν οι ίδιοι οι μαθητές;
Έχω ακούσει,πως ανάλογα τις επιδόσεις,σε διαχωρίζουν οι καθηγητές. :confused:

:P γραφουν εξετασεις στην τελευταια ταξη του δημοτικου και αναλογα με την αποδοση τους περνουν στο αντιστοιχο σχολειο: Gymnasium, Mitterschule, Realschule
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

istudent

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο istudent αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 135 μηνύματα.
Ειπα αρχικα να τονιζω αυτα που θελω να σχολιασω αλλα ειναι πολλα και ετσι δεν θα μπω σε αυτον τον κοπο.Ξεκιναμε λοιπον. Το πρωτο που εχω εντονο ΕΝΤΕΛΩΣ ασχολιαστο. :/: το οτι το δημοτικο εχει 4 ταξεις τι το κακο εχει;:hmm: ισα ισα εγω νομιζω πως με τον τροπο καταταξης των μαθητων σε σχολεια αναλογα με την επιδοση τους ειναι καλυτερο γιατι μπορουν να ανταγωνιζονται ΜΟΝΟ παιδια του επιπεδου τους και φυσικα να παρουν καποιες περισσοτερες γνωσεις απο οτι αν ειναι οπως στην Ελλαδα ( ολοι μαζι δηλαδη) το οτι τα δικα μας μαθηματικα/φυσικη/χημεια/βιολογια ειναι δημοτικου μπροστα τους παλι δεν καταλαβαινω γιατι ειναι κακο! Ισα ισα περνουν περισσοτερες γνωσεις!! Επισης μου αρεσει που δεν διδασκονται μαθηματα που δεν τους αρεσουν ή δεν εχουν να κανουν με το επαγγελμα που θελουν να ασχοληθουν στο μελλον!!! Δεν καταλαβαινω γιατι το βλεπεις τοσο ''αχρηστο'', ''υπερβολλικο'' κλπ...



Όταν τελειώσεις το σχολείο τότε μόρείς να μιλήσεις! :p
Διότι είναι η απόλυτη διάκριση σε καλούς και κακούς μαθητές και δεν μπορεί κάτιτέτοιο να γίνεται στην ηλικία των 10! απλά έλεος!... Εδώ στην ηλικία των 16 καιεπιλέγουμε κατευθύνσεις και πάλι οι περισσότεροι αλλάζουν 10 φορές γνώμη!Και γνωρίζω πολλούς μαθητές που στο δημοτικό ήταν σπασικλάκια! χωρίς λόγο (θέλωνα πω ότι το δημοτικό ήταν για τους περισσότερούς μας παιχνίδι…. Δεν νομίζω ναέχει σοβαρά κίνητρα ένα παιδί του δημοτικού για να διαβάζει πολύ!) και στησυνέχεια απλά εξελίχτηκαν σε μέτριους μαθητές αλλά και το αντίστροφο, δηλαδήμαθητές που στο δημοτικό αλλά και στο γυμνάσιο ακόμη ήταν μέτριοι έως και κακοίκαι στο λύκειο με διάβασμα και επιμονή κατάφεραν να αριστεύσουν! Το θεωρώαντιπαιδαγωγικό να στερούνται πολλές ευκαιρίες και επιλογές από παιδιά που δενείναι σε θέση να επιλέξουν μόνα τους για το μέλλον τους... Και το ότιδιδάσκονται υπερβολικά πράγματα το θεωρώ αρνητικό διότι, πρώτο οι μαθητέςεμβαθύνουν σε ορισμένα θέματα και δεν αποκτούν σφαιρικές γνώσεις.. Διότι ενώέχουν για παράδειγμα την ευκαιρία να μάθουν για τη θεωρία της σχετικότητας κλπστη φυσική, δεν υπάρχει μαθητής που θα επιλέξει και χημεία και βιολογία καιμαθηματικά! αλλά μόνο 2 από τα... Δηλαδή θα αποκτήσει κάποιες γνώσεις φυσικήςπανεπιστημίου, χωρίς όμως να γνωρίζει για παράδειγμα στοιχειώδη χημεία! Αυτό είναι μονόπλευρη, ελλειπής εκπαίδευση, με απόλυτο τεχνοκρατικκό προσανατολισμό....
Για να το καταλάβεις αυτό καλύτερα...
Φαντάσου στην τάξη που είσαι, ας πούμε ότι είστε 20μαθητές οι καθηγητές να έρχονται σε κάθε μάθημα και να επαινούν μια ομάδα από 5παιδιά που τυγχάνει να γράφει πιο ψηλά στα γραπτά, και συνεχώς να παραγκωνίζονταιοι υπόλοιποι μαθητές, οι καθηγητές να ασχολούνται μόνο με αυτούς, να προάγουνμόνο αυτούς, να υποστηρίζουν μόνο αυτούς και να μην τους καίγεται καρφάκι γιατους υπόλοιπους! Και στο τέλος να έλεγαν ότι μόνο αυτοί οι πέντε έχουν τηδυνατότητα να σπουδάσουν!

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Πχ. Πες οτι ενα παιδι στις εξετασεις που γραφει στην τελευταια ταξη του δημοτικου δεν γραφει καλα και περναει στο Realschule ωραια? Αν δειξει βελτιωση τον ανεβαζουν στο Mitterschule και αν και εκει δειξει τοοοση βελτιωση μπορει να παει και στο Gymnasium. Οποτε εχει ευκαιρια. Αρα κατα την γνωμη μου αυτο το τελευταιο για την σκεψη των καθηγητων κοιτα μονο αυτοι οι 5 θα σπουδασουν δεν ισχυει. Εχουν 9 χρονια για να δειξουν βελτιωση δεν κρινονται ολα απο τις πρωτες εξετασεις! Ακομα και απο το Realschule μπορει να μπει σε τεχνικη σχολη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

istudent

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο istudent αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 135 μηνύματα.
Πχ. Πες οτι ενα παιδι στις εξετασεις που γραφει στην τελευταια ταξη του δημοτικου δεν γραφει καλα και περναει στο Realschule ωραια? Αν δειξει βελτιωση τον ανεβαζουν στο Mitterschule και αν και εκει δειξει τοοοση βελτιωση μπορει να παει και στο Gymnasium. Οποτε εχει ευκαιρια. Αρα κατα την γνωμη μου αυτο το τελευταιο για την σκεψη των καθηγητων κοιτα μονο αυτοι οι 5 θα σπουδασουν δεν ισχυει. Εχουν 9 χρονια για να δειξουν βελτιωση δεν κρινονται ολα απο τις πρωτες εξετασεις! Ακομα και απο το Realschule μπορει να μπει σε τεχνικη σχολη.
Καταρχάς μην λες η τελευταία τάξη του δημοτικού, διότι δημιουργούνται παρεξηγήσεις! Το δημοτικό τους διαρκεί τέσσερα χρόνια, άρα είναι σαν να λέμε κάποιο παιδί στη δική μας τετάρτη δημοτικού! Άρα είναι πάρα πολύ μικροί για κάτι τέτοιο...
Εννοεις σε Technische Universität? Δεν το γνωρίζω αυτό, γνωρίζω όμως σίγουρα ότι δεν μπορούν να μπούν σε όλες τις σχολές τα άτομα που δεν τελείωσαν Gymnasium, άρα τους στερούνται κάποιες ευκαιρίες όπως και να 'χει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,986 μηνύματα.
Γι' αυτό και σπουδάζουν ένα 25-30% του πληθυσμού. Σ' αυτό βέβαια βοηθάει και η οικονομία της χώρας. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες δουλειάς για ανθρώπους χωρίς πτυχία ακαδημαϊκού επιπέδου. Στην χώρα μας, η οικονομία μας μέχρι ώρας ήταν και είναι ..δημοσιοκεντρική. Το ίδιο και οι σπουδές από τα ΙΕΚ, ΤΕΙ και ΑΕΙ. Δεν δίνουν εναλλακτικές για το επιχειρείν ή για να μπορεί ένας νέος να σταθεί στη ζωή του χωρίς πτυχίο. Βέβαια, πλέον ούτε με το πτυχίο πετυχαίνεται κάτι αλλά τελοσπάντων. Πολυετείς σπουδές χωρίς εργασιακή εμπειρία. Θεωρητικοί της πολυθρόνας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nikos Sitys

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Nikos Sitys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καβάλα (Καβάλα). Έχει γράψει 1,699 μηνύματα.
Πολλες ωριαιες :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Ρε παιδια, ειμαι η μοναδικη που μου αρεσει το σχολειο ε?? Μα σκεφτειτε το λιγο, μπορει ενας φοιτητης φυσικού πχ να λεει για την δευτεροβαθμια ποσο χαλια εινια κλπ, αλλα η πρωτη του επαφη με την φυσικη ηταν απο το σχολειο, ο καθηγητης τον εκανε να αγαπησει την φυσικη, του εδωσε τις βασεις και τον ωθησε προς αυτες τις σπουδες.. Το ιδιο και για εναν φοιτητη μαθηματικου, φιλολογιας κλπ... Μην λετε για την δευτεροβαθμια γενικα, γιατι ειναι αναλογα τους καθηγητες που θα συναντησεις... Μπορει, αν εισαι ΤΟΣΟ ατυχος να πετυχεις ΜΟΝΟ αδιαφορους καθηγητες που βαριουνται, και το μονο που θα σου μεινει να ειναι οι ωριαιες, αλλα δεν υπαρχει τετοια περιπτωση... Υπαρχουν και οι καθηγητες που πραγματικα εχουν ορεξη και βαζουν τα δυνατα τους για να βγαζουν τον καλυτερο εαυτο τους στην ταξη και να προσφερουν κατι στα παιδια... Αν αυτος ο φοιτητης φυσικου ειχε μονο αδιαφορους και αχρηστους φυσικους στο σχολειο πολύ πιθανον να ειχε επιλεξει και κατι τελειως διαφορετικο... Στο δικο μου σχολειο η πλειοψηφια των καθηγητων ειναι παρα πολύ καλοί και σαν καθηγητες και σαν ανθρωποι, εχουν ορεξη να σε βοηθησουν, να σου μαθουν, να ακουσουν την γνωμη σου... Και αυτο πιστευω πως συμβαινει στα περισσοτερα σχολεια...
Οποτε μην ειστε τοσο απολυτοι... ''Μονο οι ωριαιες'', η ''ο ανταγωνισμος''... Ολοι εχουμε παρει κατι απο το σχολειο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top