Τιμές για ιδιαίτερα

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
Στις πανελλαδικες έκανα φροντιστήρια (ιδιαίτερα) με καθηγητές του σχολείο μου. Έτσι είχα εξασφαλισμένο καλό βαθμό απολυτήριου και έκανα μάθημα με καθηγητές που είχανε μεγάλη εμπειρία και μην ξεχνάτε είναι αυτοί βαθμολογούν κιόλας (συνεπώς είχα πληροφορίες με τις οδηγίες που τους δίνονται όταν βαθμολογούν τα γραπτά).
Ακούγεται περίεργο αλλά καθηγητής που έκανε χάλια μάθημα στο δημόσιο σχολέιο μου έκανε τέλειο μάθημα στο φροντιστήριο με πολύ καλή τιμή.

και οι δικοι μου οι κα8ηγητες(στα ιδιαιτερα) ηταν διορισμενοι, αλλα δε μου ζητουσαν 40 ευρω!!(καλα, δεν προκειται να τα εδινα κιολας...)
αλλο να κανεις καποια μα8ηματα επιπλεον απο τις διδακτικες σου ωρες στο σχολειο για να εχεις ενα ''χαρτζιλικι'' παραπανω, και αλλο να κοροιδευεις την κοινωνια...
για το τελευταιο που λες, εκπλησσομαι...δεν εχω καμια αμφιβολια οτι οι κα8ηγητες που ειχα στο σχολειο και ηταν απαραδεκτοι, μας εδειχναν το πραγματικο τους ταλεντο και γνωσεις:P:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Ακούγεται περίεργο αλλά καθηγητής που έκανε χάλια μάθημα στο δημόσιο σχολέιο μου έκανε τέλειο μάθημα στο φροντιστήριο ...
Αυτό μου φαίνεται πολύ περίεργο και άκυρο. Νομίζω ότι ένας καθηγητής σχολείου που θέλει να ψαρέψει ιδιαίτερα, θα προσπαθεί να κάνει πολύ καλά τη δουλειά του και στο σχολείο για να κάνει έτσι τη διαφήμιση του.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Εκανε χαλια μαθημα, η μαλλον τετοιο μαθημα ωστε να φαινεται δυσκολο και τα παιδια να του ζητησουν βοηθεια!
Μα τι καλοι ανθρωποι που υπαρχουν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Αυτό μου φαίνεται πολύ περίεργο και άκυρο. Νομίζω ότι ένας καθηγητής σχολείου που θέλει να ψαρέψει ιδιαίτερα, θα προσπαθεί να κάνει πολύ καλά τη δουλειά του και στο σχολείο για να κάνει έτσι τη διαφήμιση του.


πελατεία βρίσκουν από μαθητές που κάνανε ιδιαίτερα με αυτούς. Στην επαρχία αυτά κυκλοφορούν γρήγορα (ένας καθηγητής που κάνει ιδίαίτερα σε έναν μαθητή που θα περάσει σε μια μουράτη σχολή τότε αυτόματα αυτοδιαφημίζεται). Στο σχολείο είναι τυπικοί και δεν πρέπει να προκαλούνε... (η διαφήμιση δεν γίνεται από το σχολείο αλλά από μαθητές που κάνανε ιδιαίτερα από αυτούς).

Εγώ γνώριζα έναν καθηγητή (που ήταν οικογενειακός φίλος). Αυτός που ΄συστησε και την υπόλοιπη παρέα του (Δημόσιων καθηγητών). Βιολογία δε μου έκανε βιολόγος αλλά φυσιογνώστης. Βιολογία δε μου έμαθε αλλά κατάφερε με 2 ώρες την βδομάδα να γράψω άριστα σε βιολογία γενικής και κατεύθυνσης.

πιστεύω ότι η καλύτερη επιλογή είναι ιδιαίτερα με καθηγητές που διδάσκουν σε δημόσια σχολεία (έχουν πολύ μεγάλη εμπείρια και κατευθύνουν σωστά οι περισσότεροι από αυτούς).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Δεν καταλαβαίνω την φράση "κοροϊδεύω την κοινωνία" ρε παιδιά. Το ιδιαίτερο μάθημα είναι μια υπηρεσία με ελεύθερη διαπραγμάτευση, δεν είναι κανείς υποχρεωμένος να την αγοράσει. Κι εγώ μπορώ να πω ότι ένας καθηγητής που παίρνει 50? την ώρα "κοροϊδεύει τον κόσμο", αλλά δεν κλέβει κιόλας. Οικειοθελώς του τα δίνουν οι πελάτες του, αν δεν θέλαν ας μην τα έδιναν. Είμαι σίγουρος ότι μπορεί κανείς να βρει και καθηγητή και με 5? την ώρα. Αν βαριέται να την ψάξει και δίνει κατευθείαν τα 50?, ε εντάξει, ο καθηγητής φταίει ή ο γονέας;

Εγώ ξέρω άνθρωπο που πήγε στο Πανόραμα Θεσσαλονίκης (για όσους δεν ξέρουν, από τις πιο πλούσιες περιοχές της πόλης) και ζήτησε 180? το 45λεπτο. Και τα πήρε. Ξέρω κάτοικο της ίδιας περιοχής που έλεγε στον γείτονα του "Α εσένα ο φυσικός σου παίρνει 60? την ώρα, ε; Δεν θα'ναι καλός, εμένα μου παίρνει 80? την ώρα". Τι ψάχνετε να βρείτε;

Η αγορά των ιδιαιτέρων, δόξα τω Θεώ, έχει τεράστια ποικιλία τόσο στις τιμές, όσο και στην ποιότητα των μαθημάτων. Ο κάθε γονιός ΟΦΕΙΛΕΙ να βρει τον καθηγητή εκείνον με το καλύτερο value for money, αν σώνει και καλά θέλει να κάνει ιδιαίτερο στο παιδί του, ένα προϊόν που ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ είναι πολυτελείας. Αν δεν θέλει, ας στείλει το παιδί του στο φροντιστήριο, να δώσει 3-4-5 χιλιάρικο τον χρόνο και να καθαρίσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
πιστεύω ότι η καλύτερη επιλογή είναι ιδιαίτερα με καθηγητές που διδάσκουν σε δημόσια σχολεία (έχουν πολύ μεγάλη εμπείρια και κατευθύνουν σωστά οι περισσότεροι από αυτούς).

ε τωρα το γ@#%$ες...
μη 3εχναμε οτι αυτα ειναι μαυρα χρηματα...και οι υπολοιποι, ναι για τους αδιοριστους λεω, τι 8α κανουν?8α πλεκουν πουλοβερ?:hmm::whistle:


Δεν καταλαβαίνω την φράση "κοροϊδεύω την κοινωνία" ρε παιδιά. Το ιδιαίτερο μάθημα είναι μια υπηρεσία με ελεύθερη διαπραγμάτευση, δεν είναι κανείς υποχρεωμένος να την αγοράσει. Κι εγώ μπορώ να πω ότι ένας καθηγητής που παίρνει 50? την ώρα "κοροϊδεύει τον κόσμο", αλλά δεν κλέβει κιόλας. Οικειοθελώς του τα δίνουν οι πελάτες του, αν δεν θέλαν ας μην τα έδιναν. Είμαι σίγουρος ότι μπορεί κανείς να βρει και καθηγητή και με 5? την ώρα. Αν βαριέται να την ψάξει και δίνει κατευθείαν τα 50?, ε εντάξει, ο καθηγητής φταίει ή ο γονέας;

ασε για λιγο στην ακρη αυτους που τα δινουν..
οταν ζητας τετοιο ποσο για μια ωρα διδασκαλιας, τοτε οι αν8ρωποι που 3επατωνονται κα8ε μερα στις οικοδομες ποσα πρεπει να ζητανε?
δεν ειναι κοροιδια απεναντι στην κοινωνια αυτο?τι ειναι δηλαδη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
ε τωρα το γ@#%$ες...
μη 3εχναμε οτι αυτα ειναι μαυρα χρηματα...και οι υπολοιποι, ναι για τους αδιοριστους λεω, τι 8α κανουν?8α πλεκουν πουλοβερ?:hmm::whistle:

Μα και οι αδιόριστοι μαύρα τα παίρνουν (νόμιμοι είναι μόνο αυτοί που στα ιδιαίτερα δίνουν απόδειξη). Δεν είναι και πολλοί αυτοί που κάνουν ιδιαίτερα με απόδειξη. (μιλάμε σε όλες τις περιπτώσεις για καθαρό μαύρο χρήμα).

Δεν πρέπει να πληρώνουμε καθηγητές για φιλανθρωπία τους πληρώνουμε με σκοπό να περάσουμε στις εξετάσεις (σύμφωνα με το έργο που παράγουν). Πιστεύω ότι ένας καλός καθηγητής που δουλεύει χρόνια σε δημόσιο λύκειο έχει πολύ μεγαλύτερη εμπειρία από οποιοδήποτε άλλο καθηγητή όσο αφορά τις πανελλαδικες.


Αν΄ένας καθηγητής δε μπορεί να σε οδηγησει στην επιτυχία τότε αργά ΄η γρήγορα θα κάνει πουλόβερ. Όσοι επέλεξαν αυτό το επάγγελμα πρέπει να καταλάβουν ότι ανταγωνισμός είναι τεραστιος και για να ξεχωρίσεις από το μέσο θέλει κόπο και προσπάθεια.


δεν ειναι κοροιδια απεναντι στην κοινωνια αυτο?τι ειναι δηλαδη?
κοροιδία είναι να διατυμπανίζουμε ότι στην Ελλάδα υπάρχει κρίση επειδή η κυβερνηση αποφάσισε να μειώσει τους μισθούς του δημοσίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
Μα και οι αδιόριστοι μαύρα τα παίρνουν (νόμιμοι είναι μόνο αυτοί που στα ιδιαίτερα δίνουν απόδειξη).

Μα δεν πληρώνουμε καθηγητές για φιλανθρωπία τους πληρώνουμε με σκοπό να περάσουμε στις εξετάσεις. Πιστεύω ότι ένας καλός καθηγητής που δουλεύει χρόνια σε δημόσιο λύκειο έχει πολύ μεγαλύτερη εμπειρία από οποιοδήποτε άλλο καθηγητή όσο αφορά το δημόσιο. Αν΄ένας καθηγητής δε μπορεί να σε οδηγησει στην επιτυχία τότε ας κάνει πουλόβερ.

προτιμας λοιπον να τα σκας σ αυτον που εχει ουτως ή αλλως μια δουλιτσα και ενα στανταρ μισ8ο, ή στον αλλο που δεν τον χωραει το δημοσιο?
αυτο που λες ειναι εντελως σχετικο...δεν εχει καμια σχεση το δημοσιο με την εμπειρια και την ικανοτητα του κα8ηγητη...καμια ομως...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
ασε για λιγο στην ακρη αυτους που τα δινουν..
οταν ζητας τετοιο ποσο για μια ωρα διδασκαλιας, τοτε οι αν8ρωποι που 3επατωνονται κα8ε μερα στις οικοδομες ποσα πρεπει να ζητανε?
δεν ειναι κοροιδια απεναντι στην κοινωνια αυτο?τι ειναι δηλαδη?

Miro2, εγώ ο καθηγητής μπορεί να είμαι ψωνάρα και να νομίζω ότι το μάθημα μου αξίζει για 50?. Ή μπορεί να είμαι τρελός. Ή μπορεί να είμαι όντως ο γαμάτος καθηγητής. Χίλια δυο σενάρια υπάρχουν που θα με οδηγούσαν να ζητήσω τρελά ποσά. Αν δεν βρεθούν όμως άνθρωποι να μου τα δώσουν, τότε νομίζεις ότι θα κάτσω να πεινάσω ή θα ρίξω τις τιμές; Αν βρίσκω πελάτες που πληρώνουν 50? την ώρα για το προϊόν μου, θα ήμουν χαζός να μην το πουλούσα. Μην σε ξενίζει που μιλάμε για το ιδιαίτερο με εμπορικούς όρους. Υπηρεσία είναι, αγορά και πώληση γίνεται.

Συγκρίνεις τον κλάδο των καθηγητών με τον κλάδο των οικοδόμων. Δεν θα σου πω ότι είναι δυο ανόμοιοι κλάδοι. Θα σε ρωτήσω όμως, αν ένας εργάτης της οικοδομής έβρισκε εργοδότη που θα του έδινε μεροκάματο χίλια ευρώ, τι θα έκανε; Δεν θα πήγαινε;

Παρεμπιπτόντως και το λέω γενικά και δεν απευθύνομαι μόνο σε σένα, να αναφέρω και τις τιμές που ζητάω εγώ στα ιδιαίτερα, γιατί θα παρεξηγηθώ ότι πάω και ζητάω πενηντάρια. Εγώ λοιπόν ζητάω 15? για μαθηματικά γυμνασίου, 18? για μαθηματικά Α' Λυκείου, 20? για μαθηματικά γενικής παιδείας στην Β' και την Γ' και 25? για τις ΑΟΘ της Γ'. Όλες οι τιμές αφορούν 60λεπτα. Για τις ΑΟΔΕ η τιμή εξακολουθεί να είναι 25?, αφού κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου να πείσω τους γονείς του παιδιού ότι ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.

Οι τιμές αυτές φυσικά μπορούν τόσο να ανέβουν, όσο και να κατέβουν, κατόπιν διαπραγμάτευσης. Αλλά έχω και εγώ τα στάνταρτς μου. Δεν θα πάρω 10? από έναν μαθητή λυκείου για παράδειγμα γιατί θα τον λυπηθώ που δεν έχει να μου δώσει, θα προτιμήσω να μην κάνω καθόλου το μάθημα, γιατί έχω αυτοσεβασμό και τόσο πιστεύω ότι αξίζει το μάθημά μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
προτιμας λοιπον να τα σκας σ αυτον που εχει ουτως ή αλλως μια δουλιτσα και ενα στανταρ μισ8ο, ή στον αλλο που δεν τον χωραει το δημοσιο?
αυτο που λες ειναι εντελως σχετικο...δεν εχει καμια σχεση το δημοσιο με την εμπειρια και την ικανοτητα του κα8ηγητη...καμια ομως...

Προσωπική μου γνώμη μου είναι ένας καθηγητής που δουλεύει στο δημόσιο και διορθώνει πανελλαδικές πάνω από 20 χρόνια έχει μεγαλύτερη εμπειρία από οποιοδήποτε. Γιατί πολύ απλά ξέρει την φιλοσοφία των θεμάτων τον τρόπο βαθμολόγησης και έχει εμπειρία και ως καθηγητής αλλά και ως βαθμολογητής.

Επίσης γνώμη μου είναι ότι οι καλύτεροι καθητητές είναι οι παλιοί που δίδασκαν στις δέσμες (Διότι οι εξετάσεις στις δέσμες ήταν πολύ πιο δύσκολες και να διδάσκεις σε αυτό το σύστημα είναι σίγουρα ένα προσών). Με το παρών σύστημα ο καθένας μπροεί να διδάξει ..... (Πολλοί καθηγητές που διδάσκουν τώρα στις πανελλαδικες δεν είναι σε θέση να απαντήσουν θέματα δεσμών).

Επίσης ένας διορισμένος δεν κουράζεται ιδιαίτερα στο σχολείο συνεπώς είναι πιο αποδοτικός από έναν αδιόριστο στο ιδιαίτερο που πραγματικά κουράζεται στα φροντιστήρια (αφού έχει ευθύνη και στα παιδια΄εκει αλλά και στον εργοδότη) ο διορισμένος είναι δημοσιος υπάλληλος.

Προτιμώ να τα δώσω τα λεφτά μου σε αυτούς τους καθηγητές που έχουν καλύτερη απόδοση (ανεξάρτητα αν είναι διορισμένος ή όχι). Επίσης δε θα έδινα λεφτά σε πρόσφατα απόφοιτο σχολής δε πάει να έχει βγάλει την σχολή του με άριστα. Αν ένας αδιόριστος αξίζει τότε θα τα δώσω τα λεφτά μου ..... αλλά σε καμία περίπτωση δε θα προιμήσω αυτόν από τον καθηγητή στο δημοσίο επειδή ο δεύτερος έχει λιγότερα οικονομικά προβλήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
Miro2, εγώ ο καθηγητής μπορεί να είμαι ψωνάρα και να νομίζω ότι το μάθημα μου αξίζει για 50?. Ή μπορεί να είμαι τρελός. Ή μπορεί να είμαι όντως ο γαμάτος καθηγητής. Χίλια δυο σενάρια υπάρχουν που θα με οδηγούσαν να ζητήσω τρελά ποσά. Αν δεν βρεθούν όμως άνθρωποι να μου τα δώσουν, τότε νομίζεις ότι θα κάτσω να πεινάσω ή θα ρίξω τις τιμές; Αν βρίσκω πελάτες που πληρώνουν 50? την ώρα για το προϊόν μου, θα ήμουν χαζός να μην το πουλούσα. Μην σε ξενίζει που μιλάμε για το ιδιαίτερο με εμπορικούς όρους. Υπηρεσία είναι, αγορά και πώληση γίνεται.

Συγκρίνεις τον κλάδο των καθηγητών με τον κλάδο των οικοδόμων. Δεν θα σου πω ότι είναι δυο ανόμοιοι κλάδοι. Θα σε ρωτήσω όμως, αν ένας εργάτης της οικοδομής έβρισκε εργοδότη που θα του έδινε μεροκάματο χίλια ευρώ, τι θα έκανε; Δεν θα πήγαινε;

Παρεμπιπτόντως και το λέω γενικά και δεν απευθύνομαι μόνο σε σένα, να αναφέρω και τις τιμές που ζητάω εγώ στα ιδιαίτερα, γιατί θα παρεξηγηθώ ότι πάω και ζητάω πενηντάρια. Εγώ λοιπόν ζητάω 15? για μαθηματικά γυμνασίου, 18? για μαθηματικά Α' Λυκείου, 20? για μαθηματικά γενικής παιδείας στην Β' και την Γ' και 25? για τις ΑΟΘ της Γ'. Όλες οι τιμές αφορούν 60λεπτα. Για τις ΑΟΔΕ η τιμή εξακολουθεί να είναι 25?, αφού κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου να πείσω τους γονείς του παιδιού ότι ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.

Οι τιμές αυτές φυσικά μπορούν τόσο να ανέβουν, όσο και να κατέβουν, κατόπιν διαπραγμάτευσης. Αλλά έχω και εγώ τα στάνταρτς μου. Δεν θα πάρω 10? από έναν μαθητή λυκείου για παράδειγμα γιατί θα τον λυπηθώ που δεν έχει να μου δώσει, θα προτιμήσω να μην κάνω καθόλου το μάθημα, γιατί έχω αυτοσεβασμό και τόσο πιστεύω ότι αξίζει το μάθημά μου.

βρε δε διαφωνω με οσα λες, απλα 8ελω να σε κανω να καταλαβεις οτι περα απο το ποσο κοροιδα(για να μη πω τιποτα χειροτερο) πιανονται οι γονεις μερικες φορες, υπαρχει και η αλλη πλευρα...πως απαιτεις(γενικα, οχι εσυ) τοσα λεφτα για μια ωρα μα8ηματος ενω υπαρχουν αλλοι που λιωνουν στη δουλεια και παιρνουν τα μισα απο σενα?
εγω τουλαχιστον, απο συνειδηση και μόνο δε 8α τολμουσα ουτε καν να σκεφτω να κοστολογισω το μα8ημα μου με τετοιες τιμες...οσο μα οσο καλη και να ημουν...
αυτα...κατα τα αλλα συμφωνουμε...

p.s οι τιμες σου κυμαινονται στο μεσο ορο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anthony

Δραστήριο μέλος

Ο Anthony αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 691 μηνύματα.
καμια δουλεια δεν ειναι στανταρ

σε 8 καθηγητες που γνωριζω που δουλευουν σε φροντηστηριο και σε ιδιαιτερα τους χρωστανε και οι μεν και οι δε
ειναι απληρωτοι απο τα φροντηστηρια ακομα και τα δεδουλευμενα ενος χρονου
και στα ιδιατερα τους χρωσταει το καθε σπιτι μεχρι και 1μισι χιλιαρικο και τους εχουν στο "ελα αυριο,ελα δευτερα,πηγα τραπεζα αλλα δεν την προλαβα" κλπ κλπ κλπ

μαυρα η μη ειναι δεδουλευμενα , οχι φιλανθρωπιες
οι ανθρωποι ειναι απληρωτοι , δεν βγαζουν 2 και 5 χιλιαρικα τον μηνα οπως πολλοι πιστευετε.. φυσιολογικα με βαση τις ωρες εργασιας ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ στο τελος του μηνα να εχουν 2000 ξερω γω , αλλα το πολυ να εχουν γυρω στα 700
γιαυτο και αναγκαζονται να εχουν σταθερες σε επιπεδο 30ευρου κατα μεσο ορο τα μαθηματα ανα 60λεπτο η εναμισαωρο ελπιζοντας στο μπαλωμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

santwno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Εγώ, όπως είπα και παραπάνω, παίρνω 10 την ώρα, και αν έκανα λύκειο θα έπαιρνα 15-20, δεν υπήρχε περίπτωση να ζητήσω παραπάνω.
Και το κάνω αυτό εκ πεποιθήσεως.
Γιατί ποτέ δεν ήμουν υπέρ της παραπαιδείας, ως μαθήτρια δεν έδωσα ούτε ευρώ στην παραπαιδεία, εκ πεποιθήσεως...ήθελα να βάλω το σχολείο να κάνει τη δουλειά για την οποία το πληρώνουν οι γονείς μου.
Αντίστοιχα και τώρα, κάνω ιδιαίτερα όχι τόσο από ανάγκη ή ως ένα επάγγελα με πλήρεις αποδοχές. Επειδή πιστεύω πως η μάθηση είναι ένα αγαθό που δεν πρέπει να πωλείται και να αγοράζεται, κάνω ιδιαίτερα σε μαθητές που το έχουν πραγματικά ανάγκη (π.χ. είναι στα πρόθυρα να μείνουν). Εσείς πιστεύετε πώς όλοι οι μαθητές χρειάζονται ιδιαίτερα ή φροντιστήριο;;; Εγώ πιστεύω, πως όχι, ακόμα και αν τα κάνουν.

Πείτε με ρομαντική, no problem. Αλλά, προσωπικά, έτσι λειτουργώ....περισσότερο ανιδιοτελώς. Και ξέρω πως δεν θα συμφωνήσει και κανένας μαζί μου...
Ίσως φταίει το ότι δεν έχω τεράστια ανάγκη τα λεφτά (προς το παρόν τουλάχιστον)

Υ.Σ. Θεωρώ οικτρά απαράδεκτο κάποιος καθηγητής να βαριέται τη ζωή του και να είναι τελείως χάλια όταν κάνει μάθημα στο σχολείο και όταν κάνει ιδιαίτερα/φροντιστήριο να είναι σούπερ. Δηλαδή, τι τον εμποδίζει να κάνει καλή δουλειά στο σχολείο; Μήπως η πλήρης απαξίωση του θεσμού αυτού;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Υ.Σ. Θεωρώ οικτρά απαράδεκτο κάποιος καθηγητής να βαριέται τη ζωή του και να είναι τελείως χάλια όταν κάνει μάθημα στο σχολείο και όταν κάνει ιδιαίτερα/φροντιστήριο να είναι σούπερ. Δηλαδή, τι τον εμποδίζει να κάνει καλή δουλειά στο σχολείο; Μήπως η πλήρης απαξίωση του θεσμού αυτού;;;

Απλά στο σχολείο υπάρχουν 30 παιδιά και τουλάχιστον τα 10 από αυτά θα διακόψουν τον καθηγητή για να τον ρωτάνε ηλίθιες ερωτήσεις (δεν υπάρχουν ηλίθιες ερωτήσεις αλλά καταντάει εκνευριστικό ένας μαθητής για να φανεί ότι έχει διαβάσει να ρωτάει συνεχώς).

Στο ιδιαίτερο ή στο φροντιστήρια ο καθηγητής έχει να κάνει με ένα περιορισμένο αριθμό παιδιών και μπορεί και ο καθηγητής να αποδόσει καλύτερα (όπως και ο μαθητής). Επίσης ο θεσμός του 45 λεπτου δεν βοηθάει τον μαθητή να αφομιώσει το μάθημα. Κάθε 45 λεπτά αλλάζει μάθημα και υπάρχει μπέρδεμα κάθε μάθημα στο σχολείο θα ήταν καλό να διαρκεί τουλάχιστον 2 ώρες γεμάτες (με 10 λεπτά στο ενδιάμεσο για διάλειμμα). Και ανάμεσα στα μαθήματα έπρεπε να υπάρχει περίοδος διαλείμματος 20- 30 λεπτών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

santwno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Στο ιδιαίτερο ή στο φροντιστήρια ο καθηγητής έχει να κάνει με ένα περιορισμένο αριθμό παιδιών και μπορεί και ο καθηγητής να αποδόσει καλύτερα (όπως και ο μαθητής). Επίσης ο θεσμός του 45 λεπτου δεν βοηθάει τον μαθητή να αφομιώσει το μάθημα. Κάθε 45 λεπτά αλλάζει μάθημα και υπάρχει μπέρδεμα κάθε μάθημα στο σχολείο θα ήταν καλό να διαρκεί τουλάχιστον 2 ώρες γεμάτες (με 10 λεπτά στο ενδιάμεσο για διάλειμμα). Και ανάμεσα στα μαθήματα έπρεπε να υπάρχει περίοδος διαλείμματος 20- 30 λεπτών.

Τώρα θα βγω λίγο off topic, sorry, αλλά συμφωνώ απόλυτα με αυτό.
Το 45λεπτο είναι πάρα πολύ λίγο για να γίνει ένα σωστό μάθημα (-5 λεπτά να μπουν στην τάξη να συμμαζευτούν, -10λεπτο να εξετάσει κανέναν μαθητή μένει ένα μισάωρο να γίνει η δουλειά). Θα έπρεπε να υπήρχαν ζώνες μαθημάτων (π.χ. φιλολογική ζώνη) με ένα καθαρό δίωρο να γίνει σωστή δουλειά. Αντι να βάζουν 1 ώρα Δευτέρα και 1 ώρα Παρασκευή, καλύτερα ένα δίωρο συνεχόμενο και στη συνέχεια ανάθεση εργασίας μέχρι την άλλη εβδομάδα, παρά αποκομμένα.

Πράγματι αυτό είναι ένα υπέρ που έχουν τα ιδιαίτερα, διαμορφώνουν όπως θέλουν το χρόνο. Γι' αυτό πιστεύω πως ο σωστός καθηγητής που κάνει ιδιαίτερο δεν μιλάει για 45λεπτο αλλά για ολόκληρη ώρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

danai-elpida

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δαναη-Ελπιδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 970 μηνύματα.
Η καθηγητρια που μου κανει Αρχαια Εκθεση Λατινικα και Λογοτεχνια παιρνει 30 ευρω την ωρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Η καθηγητρια που μου κανει Αρχαια Εκθεση Λατινικα και Λογοτεχνια παιρνει 30 ευρω την ωρα.
Στο τελος της σχολικης χρονιας να της πεις «με γεια το αυτοκινητο»
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anthony

Δραστήριο μέλος

Ο Anthony αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 691 μηνύματα.
Στο τελος της σχολικης χρονιας να της πεις «με γεια το αυτοκινητο»

φανταζομαι καταλαβαινεις απο μονος σου το ποσο αστειο ειναι αυτο που λες,σωστα ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

santwno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Ποιός μπορεί να μου εξηγήσει τη λογική της παρακάτω φράσης-πραγματικότητας;
Μαθητής πηγαίνει σε ιδιωτικό σχολείο. Παρακολουθεί μαθήματα σε φροντιστήριο και κάνει και μερικές ώρες ιδιαίτερα

Κόστος; Ανεκτίμητο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
φανταζομαι καταλαβαινεις απο μονος σου το ποσο αστειο ειναι αυτο που λες,σωστα ?
Φανταζομαι καταλαβαινεις πως μεχρι αυριο τα μηνυματα αυτα θα εχουν παει καδο, σωστα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top