Τεχνολογία τροφίμων ή Πληροφορική;

Marinamani

Νεοφερμένος

Η Marinamani αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Γειά σας, θα πάω 2α λυκειου φέτος και έχω 2 επιλογές στο μυαλό μου. Ξέρω ότι είναι άσχετες μεταξύ τους, αλλα την πληροφορική την υπερλατρευω και έχω κατέβει σε ολυμπιαδα στη 3η γυμνασίου και τα πήγα καλά, ενώ τη τεχνολογία τροφίμων σπουδαζει ο αδερφός μου και η αδερφή μου είναι διαιτολόγος και ξέρω πως οι τεχνολογοι εχουν πολύ καλές προοπτικές και ίσως το σκεφτόμουν να το ακολουθήσω. Πιο πολύ με ενδιαφέρει να φύγω εξωτερικό, επίσης μένω Αθήνα και δεν μπορούν οι γονεις μου να με στείλουν μακριά, οπότε μόνο τμήματα Αττικής μπορώ να βάλω.

Σας ευχαριστώ πολύ!
 

Guest 336742

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
"Ολυμπιάδα" εννοείς τον διαγωνισμό του ΠΔΠ; Αν ναι, σε τι φάση έφτασες; Έκανες μόνη σου προετοιμασία;

Εμένα κάτι μου λέει ότι πληροφορική πρέπει να πας...
 

Ουριήλ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ουριήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ρουμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,519 μηνύματα.
Όπως είπε και ο Thanοs, νομίζω θα πρέπει να επικεντρωθείς στην πληροφορική αν είσαι καλή φυσικά όπως λες. Σχετικά με την τεχνολογία τροφίμων όντας γεωπόνος, αυτό το τμήμα δηλαδή τεχνολογίας τροφίμων εντάσσεται στις γεωπονικές επιστήμες και έχω αρκετούς φίλους που σπουδάζουν σε αυτό και είναι ένα αρκετά καλό τμήμα και σου το συνιστώ ΑΝ και το ξαναλέω ΑΝ σου αρέσει.

Σου λέω να το σκεφτείς καλά για την πληροφορική διότι αρκετοί γνωστοί δική μου έμειναν άνεργοι, ο ένας σπούδασε στο Ιόνιο πανεπιστήμιο και ο άλλος στο διεθνές στη Καβάλα (τότε ήταν ΤΕΙ) όμως τώρα θα μου πεις ότι αρκετοί κλάδοι αντιμετωπίζουν ανεργία στην Ελλάδα πράγμα σωστό όμως αν σου αρέσει αρκετά και είναι όνειρο πρέπει να πας.

Όπως έχω πει σε ένα παλιό μήνυμα:


"Οι απόφοιτοι του Τμήματος ως Επιστήμονες Τροφίμων είναι σε θέση να καλύψουν με επιτυχία τις ως άνω τάσεις της αγοράς, και τις αντίστοιχες ανάγκες του καταναλωτή. Έχουν όλες τις γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται προκειμένου να εργαστούν ως στελέχη, τόσο στον ιδιωτικό τομέα (Επιχειρήσεις Τροφίμων, Εταιρείες Συμβούλων Επιχειρήσεων, Σύμβουλοι Προϊόντων Διατροφής), όσο και στο δημόσιο τομέα (Εργαστήρια Ανάλυσης Τροφίμων, Ερευνητικά Κέντρα, Ινστιτούτα Κατάρτισης / Συνεχούς Εκπαίδευσης).

Αναλυτικά οι Πτυχιούχοι του Τμήματος μπορούν να απασχοληθούν στους εξής τομείς:

Έρευνα, ανάπτυξη και διερεύνηση επιστημονικών αρχών σχετικών με προϊόντα διατροφής.

ii) Ανάπτυξη νέων προϊόντων διατροφής και βελτίωση της ποιότητας και της ασφάλειας των ήδη υπαρχόντων.

iii) Τεχνικές πωλήσεων και υποστήριξης της βιομηχανίας τροφίμων σε θέματα πρώτων υλών, συστατικών και τεχνολογίας για την παρασκευή συγκεκριμένων προϊόντων.

vi) Ανάλυση των συστατικών των προϊόντων διατροφής και διασφάλιση της ποιότητας αυτών.

v) Διασφάλιση της συμμόρφωσης του τελικού προϊόντος με τα πρότυπα ασφαλείας και ποιότητας και έλεγχος της εφαρμογής τους από τους διαφόρους παραγωγικούς τομείς της κοινοτικής και ελληνικής νομοθεσίας για τα τρόφιμα.

vi) Ίδρυση και λειτουργία επιχειρήσεων παραγωγής και επεξεργασίας τροφίμων.

vii) Παροχή συμβουλών διατροφής. Οργάνωση προγραμμάτων διατροφικής αγωγής στην κοινότητα.

viii) Βασική έρευνα και εκπαίδευση στις Επιστήμες Τροφίμων και Διατροφής.

Αναλυτικότερα, οι απόφοιτοι του Τμήματος Επιστήμης Τροφίμων έχουν τη δυνατότητα επαγγελματικής ενασχόλησης αφενός μεν στον ιδιωτικό τομέα (Επιχειρήσεις Τροφίμων, Εταιρείες Συμβούλων Βιομηχανιών Τροφίμων, Σύμβουλοι Διατροφής, Μονάδες Διατροφής κ.α.), αφετέρου δε στο δημόσιο τομέα (Εργαστήρια Ανάλυσης Τροφίμων, Ερευνητικά Κέντρα, Δημόσιους Φορείς Ελέγχου Τροφίμων, Πανεπιστήμια, Ινστιτούτα και Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης κ.α.) έχοντας τις κάτωθι δραστηριότητες:

i) Χημικές, μικροβιολογικές και οργανοληπτικές αναλύσεις τροφίμων. Αναλύσεις ανίχνευσης γενετικών τροποποιήσεων.

ii) Προτάσεις στην πολιτική αποφάσεων που αφορά στη διαχείριση της διατροφικής αλυσίδας: Πρωτογενής Παραγωγή – Μεταποίηση – Κατανάλωση, για βέλτιστη αξιοποίηση των πρώτων υλών βάσει σύγχρονων επιχειρηματικών κανόνων και ορθών πρακτικών υγιεινής και ασφάλειας που θα ικανοποιούν την οικονομία και τη δημόσια υγεία

iii) Εποπτεία και Έλεγχος της ασφάλειας και της ποιότητας των τροφίμων. Σύνταξη, εφαρμογή και έλεγχος συστημάτων διασφάλισης της ποιότητας και της υγιεινής των τροφίμων σύμφωνα με τα σύγχρονα πρότυπα πιστοποίησης.

iv) Υποστήριξη της βιομηχανίας τροφίμων ως προς την ασφαλή παραγωγή, επεξεργασία, συσκευασία, μεταφορά, συντήρηση, αποθήκευση και διάθεση των τροφίμων.

v) Υποστήριξη της βιομηχανίας τροφίμων ως προς την ασφαλή και βιώσιμη διαχείριση-αξιοποίηση των υποπροϊόντων και αποβλήτων της παραγωγής της.

vi) Υποστήριξη της βιομηχανίας τροφίμων στους τομείς της διοίκησης, οργάνωσης και λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και του μάρκετινγκ τροφίμων.

vii) Υποστήριξη της βιομηχανίας τροφίμων στον τομέα της έρευνας & ανάπτυξης νέων τροφίμων, με στόχο την παραγωγή διατροφικών προϊόντων με πιστοποιημένα οφέλη για την υγεία (λειτουργικά τρόφιμα) ή/και με αυξημένη διάρκεια συντήρησης μέσω χρήσης νέων και φιλικών προς το περιβάλλον τεχνικών.

viii) Παροχή συμβουλών διατροφής στους πολίτες. Σχεδιασμός, οργάνωση και επιτέλεση προγραμμάτων διατροφικής αγωγής στην κοινότητα (σχολεία, δημόσιες υπηρεσίες, ιδιωτικοί φορείς κ.α.), με σκοπό την υιοθέτηση μιας ισορροπημένης διατροφής και την επίτευξη των ορθότερων διατροφικών επιλογών για την προαγωγή της δημόσιας υγείας. Σχεδιασμός μενού σε εστιατόρια, νοσοκομεία, κυλικεία, με βάση τις αρχές της ορθής διατροφής.

ix) Αξιολόγηση διατροφικών κινδύνων, προώθηση και υποστήριξη προληπτικών μέτρων αντιμετώπισής τους.

x) Ενασχόληση με την έρευνα στις επιστήμες των τροφίμων και της διατροφής.

xi) Συμμετοχή σε εξετάσεις πιστοποίησης Επιστημόνων Τροφίμων και Διατροφής από Ελληνικούς, Ευρωπαϊκούς ή Παγκόσμιους Δημόσιους φορείς ή/και Επιστημονικές Εταιρείες.

xii) Διδασκαλία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στα αντικείμενα τροφίμων και διατροφής (ΕΠΑ.Λ., Σ.Ε.Κ., Ι.Ε.Κ. κ.α.)."

@Λένω είσαι υπερήφανη;
 
Τελευταία επεξεργασία:

kiyoshi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kiyoshi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Δες τους οδηγούς σπουδών των σχολών και σκέψου τι σε ελκύει περισσότερο και σε τι θεωρείς ότι θα είσαι καλύτερος.
 

tsiobieman

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 826 μηνύματα.
Καλησπέρα. Εφόσον λατρεύεις την Πληροφορική και έχεις συμμετάσχει σε ολυμπιάδα κιόλας , θέλω να ξέρεις ότι και η πληροφορική έχει πολύ καλές επαγγελματικές προοπτικές και πραγματικά δεν θα το μετανιώσεις αν εισαχθείς με το καλό. :) . Όπως είπε κι ο Κιγίοσι δες τα προγράμματα σπουδών των 2 σχολών και δες τις διαφορές των τμημάτων πληροφορικής της Αθήνας , έτσι ώστε να κατασταλλάξεις σε κάποιο από αυτά και να θέσεις το στόχο σου :).
 

J.Cameron

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο J.Cameron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 314 μηνύματα.
@tsiobieman ασχετο βεβαια, αλλα μιας και βλεπω οτι εισαι φοιτητης πληροφορικης στο οπα, μπορεις να πεις και να αναλυσεις, αν ξερεις βεβαια, ποια ειναι η διαφορα του τμηματος πληροφορικης του οπα και του εκπα αντιστοιχα?
 

iminspain

Δραστήριο μέλος

Ο iminspain αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 620 μηνύματα.
Εγώ λέω Πληροφορική 1000%. Θα είναι από τα λίγα επαγγέλματα που θα έχουν μεγάλη ζήτηση για τουλάχιστον 10 χρόνια, ειδικά στην Ελλάδα που είμαστε ακόμα πίσω σ' αυτά. Βέβαια το θέμα είναι ότι μπαίνουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ.
 

tsiobieman

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 826 μηνύματα.
@tsiobieman ασχετο βεβαια, αλλα μιας και βλεπω οτι εισαι φοιτητης πληροφορικης στο οπα, μπορεις να πεις και να αναλυσεις, αν ξερεις βεβαια, ποια ειναι η διαφορα του τμηματος πληροφορικης του οπα και του εκπα αντιστοιχα?

Ναι φυσικά. Το τμήμα του ΟΠΑ δεν έχει μαθήματα τηλεπικοινωνιών,ηλεκτρονικής, σχεδιασμού VLSI (κοινώς δεν έχει φυσική το ΟΠΑ) κλπ που το τμήμα του ΕΚΠΑ τα έχει. Από το ΟΠΑ μπορείς να συνδυάσεις πληροφορική με οικονομικά μέσω κατεύθυνσης και επιλογής μαθημάτων , όπου στο ΕΚΠΑ δεν γίνεται. Το ΟΠΑ σου δίνει εκτός από δικαιώματα πληροφορικού και οικονομολόγου. Το ΕΚΠΑ σου δίνει τη δυνατότητα να επιλέξεις κατεύθυνση μηχανικών υπολογιστών αλλά δεν ξέρω αν δίνει δικαιώματα Ηλεκτρονικού Μηχανικού (πρέπει να το επιβεβαιώσει κάποιος). Τέλος υπάρχουν διαφορές στο πότε διδάσκεται ένα μάθημα ( σε ποιο εξάμηνο δηλαδή ) ανάμεσα στα 2 τμήματα.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
Σου λέω να το σκεφτείς καλά για την πληροφορική διότι αρκετοί γνωστοί δική μου έμειναν άνεργοι, ο ένας σπούδασε στο Ιόνιο πανεπιστήμιο και ο άλλος στο διεθνές στη Καβάλα (τότε ήταν ΤΕΙ) όμως τώρα θα μου πεις ότι αρκετοί κλάδοι αντιμετωπίζουν ανεργία στην Ελλάδα πράγμα σωστό όμως αν σου αρέσει αρκετά και είναι όνειρο πρέπει να πας.

Όπως έχω πει σε ένα παλιό μήνυμα:

"Οι απόφοιτοι του Τμήματος ως Επιστήμονες Τροφίμων είναι σε θέση να καλύψουν με επιτυχία τις ως άνω τάσεις της αγοράς, και τις αντίστοιχες ανάγκες του καταναλωτή. Έχουν όλες τις γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται προκειμένου να εργαστούν ως στελέχη, τόσο στον ιδιωτικό τομέα (Επιχειρήσεις Τροφίμων, Εταιρείες Συμβούλων Επιχειρήσεων, Σύμβουλοι Προϊόντων Διατροφής), όσο και στο δημόσιο τομέα (Εργαστήρια Ανάλυσης Τροφίμων, Ερευνητικά Κέντρα, Ινστιτούτα Κατάρτισης / Συνεχούς Εκπαίδευσης).

Αναλυτικά οι Πτυχιούχοι του Τμήματος μπορούν να απασχοληθούν στους εξής τομείς:
@Λένω είσαι υπερήφανη;

Nόμιζα ότι θα της έλεγες να πάει Ιατρική. Γιατί μας το κάνεις αυτό τώρα; Χάλασες και εσύ...:D

Oι τομείς που αναφέρεις είναι όντως ελκυστικοί αλλά δεν ξέρω τι ακριβώς στην Ελλάδα. Μπλα μπλα μπλα και όλο προκηρύξεις για σώματα ασφαλείας, ειδικούς φρουρούς κλπ βλέπω λες και είμαστε μια χώρα-φυλακή. Πάνε γίνονται μπασκιναράδες από τα 18 τους και βγαίνουν το βράδυ να φάνε καλαμαράκια με το σίγουρο του δημοσίου. Οι επιστήμονες τροφίμων πού ακριβώς μπορούν να βρουν δουλειά όταν η οικονομία είναι σε ύφεση λόγω κορονοϊού, λόγω Μητσοτάκη, λόγω Μνημονίων; Θέλω να πω, τι ρεαλισμός υπάρχει τόσο στις επιλογές όσο στο κόστος των επιλογών. Ποιος θα πληρώσει το κόστος μια κακής επιλογής σπουδών;

Πλέον όλα είναι πολύ δύσκολα, κανείς δεν εγγυάται καμία καριέρα. Αν η Ελλάδα έχει κάπου 6000 πτυχιούχους Πληροφορικής το χρόνο (ως άθροισμα στους προηγούμενους 6000 που αποφοίτησαν την προηγούμενη χρονιά), σκεφτείτε τι γίνεται σε όλο τον κόσμο...όταν μόνο το Πανεπιστήμιο Ρώμης έχει 120.000 φοιτητές δυναμικό! σε γενικό σύνολο.

Μπορεί όντως η Πληροφορική να φαντάζει "μοδάτος" κλάδος, υπάρχει το σχετικό πιπίλισμα από φροντιστηριάρχες, καναλάρχες, παπαδάρχες, κλπ άσχετους του κλάδου, αλλά αν δεν ανανεώνεται κάποιος μετά το πτυχίο κάθε χρόνο σε νέες γνώσεις πάνω στην Πληροφορική, δεν έχει επαγγελματικό μέλλον. Αυτό δεν το λέει κανείς. Κοιτάνε όλοι μόνο το τυράκι και όχι τη φάκα. Παλαιώνει, μεγαλώνει, πέφτουν οι αποδόσεις (working performance), έρχονται νεότεροι πτυχιούχοι με μορφή χιονοστιβάδας, άλλες ειδικότητες, άλλες γλώσσες προγραμματισμού κλπ και κάπου εκεί λες, έφτασα 40 ετών.

H Tεχνολογία Τροφίμων νομίζω είμαι πιο δεδομένη επιστήμη, δίνει καλύτερο θεματικό αντίκρισμα σε ειδικότητες με σαφείς επαγγελματικούς χώρους πάνω στα τρόφιμα και είναι πιο εργαστηριακή επιστήμη (αν δεν κάνω λάθος). Η Πληροφορική είναι όπως τα Μαθηματικά, επιστήμες του μυαλού, να το έχεις με την αλγοριθμική αντίληψη.
 

J.Cameron

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο J.Cameron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 314 μηνύματα.
Ρε @nPb που ησουνα αυτες τις ημερες?Χαθηκες.Ειδα και μια γιατρινα σημερα, ολα τα λεφτα, ασε.😂
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
Εγώ λέω Πληροφορική 1000%. Θα είναι από τα λίγα επαγγέλματα που θα έχουν μεγάλη ζήτηση για τουλάχιστον 10 χρόνια, ειδικά στην Ελλάδα που είμαστε ακόμα πίσω σ' αυτά. Βέβαια το θέμα είναι ότι μπαίνουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ.

Ας υποθέσουμε ότι η Ελλάδα μόνο έχει κάπου 35 Τμήματα (μπορεί και περισσότερα) στον ευρύτερο χώρο Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων* κλπ που με κάποιον τρόπο θέλουν να εργαστούν σε μοδάτα (μεγάλη ζήτηση) πράγματα με ασαφολογία και αοριστολογία:

(*τελευταία και αρκετοί Φιλόλογοι εργάζονται στον χώρο της Πληροφορικής με το Machine Learning)

ΕΙΣΟΔΟΣ: 200 φοιτητές το χρόνο

200*35 = 7000 πρωτοετά που ονειρεύονται να γίνουν Bill Gates, Turing, Μούρινγκ κλπ

ΕΞΟΔΟΣ: 5000 πτυχιούχοι μαζικά από τα 35 Τμήματα το χρόνο

Υποθέτουμε ότι ξεκινάμε από μια χ χρονιά (σημείο χρονικής εκκίνησης του Ελληνικού νεοπλουτισμού) και λέμε

5000 (τη χ χρονιά) + 5000 (την επόμενη χρονιά) + 5000 + ... + 5000 (μετά από κ χρόνια)

Με βάση αυτό το άθροισμα,

Ερώτημα απλών Μαθηματικών:
α). Πόσοι κατά μέσον όρο βρίσκουν δουλειά το τρέχοντα χρόνο;
β). Πόσες νέες θέσεις εργασίας σε μια εφικτή οικονομία δημιουργούνται;
 

Ουριήλ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ουριήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ρουμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,519 μηνύματα.
Ας υποθέσουμε ότι η Ελλάδα μόνο έχει κάπου 35 Τμήματα (μπορεί και περισσότερα) στον ευρύτερο χώρο Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων* κλπ που με κάποιον τρόπο θέλουν να εργαστούν σε μοδάτα (μεγάλη ζήτηση) πράγματα με ασαφολογία και αοριστολογία:

(*τελευταία και αρκετοί Φιλόλογοι εργάζονται στον χώρο της Πληροφορικής με το Machine Learning)

ΕΙΣΟΔΟΣ: 200 φοιτητές το χρόνο

200*35 = 7000 πρωτοετά που ονειρεύονται να γίνουν Bill Gates, Turing, Μούρινγκ κλπ

ΕΞΟΔΟΣ: 5000 πτυχιούχοι μαζικά από τα 35 Τμήματα το χρόνο

Υποθέτουμε ότι ξεκινάμε από μια χ χρονιά (σημείο χρονικής εκκίνησης του Ελληνικού νεοπλουτισμού) και λέμε

5000 (τη χ χρονιά) + 5000 (την επόμενη χρονιά) + 5000 + ... + 5000 (μετά από κ χρόνια)

Με βάση αυτό το άθροισμα,

Ερώτημα απλών Μαθηματικών:
α). Πόσοι κατά μέσον όρο βρίσκουν δουλειά το τρέχοντα χρόνο;
β). Πόσες νέες θέσεις εργασίας σε μια εφικτή οικονομία δημιουργούνται;
npd με απογοητεύεις λίγο με το μήνυμα σου, δεν σε ήξερα για άτομο που βλέπει τα στατιστικά στοιχεία και απαντάει με βάση την επαγγελματική αποκατάσταση όπως κάνουν οι Έλληνες όπως λες συνέχεια ... περίμενα ότι θα έλεγες "αν σου αρέσει σπούδασε πληροφορική και μετά πήγαινε στο εξωτερικό στη Γερμανία στο πανεπιστήμιο τάδε" κτλ.

Ο καθένας μπορεί να γίνει ο επόμενος Elon musk κτλ αν του αρέσει κάτι πραγματικά...

If you judge a fish by its ability to climb a tree it will spend his whole life thinking that it is stupid όπως είπε και ένας μεγάλος επιστήμονας
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
npd με απογοητεύεις λίγο με το μήνυμα σου, δεν σε ήξερα για άτομο που βλέπει τα στατιστικά στοιχεία και απαντάει με βάση την επαγγελματική αποκατάσταση όπως κάνουν οι Έλληνες όπως λες συνέχεια ... περίμενα ότι θα έλεγες "αν σου αρέσει σπούδασε πληροφορική και μετά πήγαινε στο εξωτερικό στη Γερμανία στο πανεπιστήμιο τάδε" κτλ.

Ο καθένας μπορεί να γίνει ο επόμενος Elon musk κτλ αν του αρέσει κάτι πραγματικά...

If you judge a fish by its ability to climb a tree it will spend his whole life thinking that it is stupid όπως είπε και ένας μεγάλος επιστήμονας

H Στατιστική είναι καλή για να μας δίνει μια ιδέα για να μην κάνουμε βλακείες. Στην Ελλάδα δεν έχουμε καμία παράδοση κοινωνίας να αξιολογούμαστε με βάση δείκτες. Λειτουργούμε με βάση το συναίσθημα, την αόριστη σκέψη και στο τέλος χρεώνουμε 150 γενιές για κακές επιλογές των προηγούμενων. Αυτό είναι καλό;

Αλλού είναι το point μου. ;)

@Nick234 στους 7000 πρωτοετείς που πάνε κατά μέσο όρο να σπουδάσουν Πληροφορική, η πλειονότητα αυτών είχαν το δίλημμα Πληροφορική ή Αστυφυλάκων ή τα σχετικά θέματα του φόρουμ. Μια μειοψηφία πάει συνειδητοποιημένα να σπουδάσει την επιστήμη αυτή και διαπρέπει. Αυτός που είναι να διαπρέψει ξέρει ακριβώς τι θέλει χωρίς σύγκριση άσχετων επιστημών. Είναι κακό να πούμε ότι ρε φίλε δεν το έχεις με τον προγραμματισμό; Βρες αυτό που το έχεις και προχώρα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Εγώ ξέρω 40ρηδες πάντως που ξεκινάνε καριέρα ιδίως αυτοί που αποφοιτούν από Πληροφορική του ΕΑΠ όπου σπουδάζουν μεγάλοι αλλά όντως τα πράγματα είναι δύσκολα σε όλους τους κλάδους.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Γειά σας, θα πάω 2α λυκειου φέτος και έχω 2 επιλογές στο μυαλό μου. Ξέρω ότι είναι άσχετες μεταξύ τους, αλλα την πληροφορική την υπερλατρευω και έχω κατέβει σε ολυμπιαδα στη 3η γυμνασίου και τα πήγα καλά, ενώ τη τεχνολογία τροφίμων σπουδαζει ο αδερφός μου και η αδερφή μου είναι διαιτολόγος και ξέρω πως οι τεχνολογοι εχουν πολύ καλές προοπτικές και ίσως το σκεφτόμουν να το ακολουθήσω. Πιο πολύ με ενδιαφέρει να φύγω εξωτερικό, επίσης μένω Αθήνα και δεν μπορούν οι γονεις μου να με στείλουν μακριά, οπότε μόνο τμήματα Αττικής μπορώ να βάλω.

Σας ευχαριστώ πολύ!


Αν έχεις την δυνατότητα διεκδίκησε στρατιωτικές-αστυνομικές σχολές. Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Ναυτικού κοντά στα 15000 μόρια.

Η ανεργία βρίσκεται στα ύψη στις μέρες μας και θα βρεθείς να κάνεις άσχετες δουλειές πιθανόν εκτός αν πας εξωτερικό και βρεις δουλειά εκεί.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,184 μηνύματα.
H Στατιστική είναι καλή για να μας δίνει μια ιδέα για να μην κάνουμε βλακείες. Στην Ελλάδα δεν έχουμε καμία παράδοση κοινωνίας να αξιολογούμαστε με βάση δείκτες. Λειτουργούμε με βάση το συναίσθημα, την αόριστη σκέψη και στο τέλος χρεώνουμε 150 γενιές για κακές επιλογές των προηγούμενων. Αυτό είναι καλό;

Αλλού είναι το point μου. ;)

@Nick234 στους 7000 πρωτοετείς που πάνε κατά μέσο όρο να σπουδάσουν Πληροφορική, η πλειονότητα αυτών είχαν το δίλημμα Πληροφορική ή Αστυφυλάκων ή τα σχετικά θέματα του φόρουμ. Μια μειοψηφία πάει συνειδητοποιημένα να σπουδάσει την επιστήμη αυτή και διαπρέπει. Αυτός που είναι να διαπρέψει ξέρει ακριβώς τι θέλει χωρίς σύγκριση άσχετων επιστημών. Είναι κακό να πούμε ότι ρε φίλε δεν το έχεις με τον προγραμματισμό; Βρες αυτό που το έχεις και προχώρα.

Πιστεύω πως εαν γενικά επέλεξες θετική και δεν βρείς απολύτως τίποτα που σε ενδιαφέρει στην πληροφορική,πρέπει να είσαι πολύ μούχλας . Είναι κυριολεκτικά τελείως broad . Πρέπει να προσπαθήσεις πολύ να μην βρεις ούτε ένα πράγμα να μην σου αρέσει,γιατί τότε εν τέλει παίζει να μην σου αρέσει καν η ίδια σου η ζωή :P .

Πάντως γενικά η αντίληψη οτι πληροφορική = προγραμματισμός δεν ισχύει για τον ίδιο λόγο που αριθμητική != μαθηματικά .

Ναι μεν θα πρέπει να γραφτεί κάποιο πρόγραμμα στο τέλος,αλλά δεν σταματάει σαν επιστήμη σε αυτό το πρακτικό κομμάτι μόνο. Εξάλλου προγραμματισμό ξέρουν και μηχανολόγοι,και πολιτικοί μηχανικοί,και φυσικοί και μαθηματικοί και επιστήμονες κοινωνικών/βιολογικών σπουδών και 1002 άλλοι(actually scripting ξέρουν) που τους γράφουν βιβλιοθήκες και APIs , CS,CE,ECE majors για να χειρίζονται πολύ περίπλοκα υπολογιστικά συστήματα αγνοώντας την φυσική δομή τους και τις γενικότερες λεπτομέρειες τους . Αυτό δεν τους κάνει πληροφορικάριους .

Για να απαντήσω και στο θέμα : Και οι δύο σχολές είναι μια χαρά πιστεύω. Η πληροφορική και τομείς όπως η AI συγκεκριμένα θεωρείται η πιο hot για να ασχοληθεί κάποιος,και γενικά φαίνεται οτι αποτελεί σίγουρα μια καλή επένδυση καθώς έχει διεισδύσει ήδη σε πολλά τεχνολογικά προϊόντα σε όλες τις βιομηχανίες(άμυνα,ιατρική,τροφίμων,φαρμάκων,υλικών,διασκέδασης/θεάματος κτλπ.) . Ακόμα και οι ίδιοι οι μικροεπεξεργαστές πλέον ενσωματώνουν(και στο μέλλον ακόμα παραπάνω) AI στην μονάδα ελέγχου και αλλού .

Για το άλλο δεν γνωρίζω πολλά αλλά πιστεύω οτι πρέπει να έχει και αυτό πολύ καλές προοπτικές απο ότι έχω ακούσει. Εαν γενικά σου αρέσει η χημεία προτίμησε το. Καθώς απο πληροφορική θα ασχοληθείς κυρίως με μαθηματικά στο προπτυχιακό .Τώρα αργότερα μπορεί να κάνεις κάτι πάνω σε χημεία ή τρόφιμα συγκεκριμένα εαν θες. Αλλά προφανώς δεν θα είναι η δουλειά κάποιου τεχνολόγου τροφίμων. Πιο πιθανό να συνεργαστείς μαζί του, και να αναπτύξεις χρήσιμα εργαλεία για την δουλειά του ως software engineer. Γενικά επέλεξε αυτό που σε τραβάει περισσότερο,παρά κάτι άλλο επειδή συζητιέται πολύ.

Οφείλω να σου πω πάντως οτι ενδέχεται να φας και μερικά μαθηματικούλια ή θεωρητικά μαθήματα στην πληροφορική, που στην πράξη θα είναι αρκετά περιττά(εκτός εαν γίνεις researcher), ωστόσο θα συμβάλλουν στην γενικότερη μόρφωση σου. Στους τεχνολόγους τροφίμων βλέποντας το πρόγραμμα,βλέπει κανείς οτι τα περισσότερα είναι πιθανών να σχετίζονται με την δουλειά τους αύριο,μεθαύριο .
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
Εγώ ξέρω 40ρηδες πάντως που ξεκινάνε καριέρα ιδίως αυτοί που αποφοιτούν από Πληροφορική του ΕΑΠ όπου σπουδάζουν μεγάλοι αλλά όντως τα πράγματα είναι δύσκολα σε όλους τους κλάδους.

Αν απαντάς σε μένα, θέλω να πω ότι η Πληροφορική είναι μια ιδιαίτερη επιστήμη. Θέλει ειδικές γνωστικές δεξιότητες και ένα πρόγραμμα σπουδών δεν φτάνει όσο "πιασάρικο" και να φαίνεται. Μπορεί να είναι κλάδος που δίνει προοπτικές αλλά όχι για όλους που αποφοιτούν. Η αγορά εργασίας δεν είναι τόσο στατική και δεν μετράει μόνο η επιστημονική ειδίκευση. Διαβάζω σε ξένα φόρουμ, απόφοιτοι Πληροφορικής ή Στατιστικής στις ΗΠΑ να μην μπορούν να βρουν ούτε πρακτική για να ξεκινήσουν την καριέρα τους.

Θα πρότεινα στην κοπέλα, να σπουδάσει κάτι που να την εκφράζει από πολλές παραμέτρους και όχι μόνο στο επιστημονικό ή επαγγελματικό κομμάτι. Ξέρω πολλά παιδιά που μπορεί να μπήκαν σε ένα Τμήμα Πληροφορικής για διάφορους λόγους (μορίων, πλύση εγκεφάλου κλπ) αλλά δεν κάνουν για την Πληροφορική. Αν θες δυο βδομάδες να καταλάβεις ένα γράφο στα Διακριτά Μαθηματικά ή πως λειτουργεί η μνήμη RAM σε επίπεδο λογικής σχεδίασης (Υπολογιστική Άλγεβρα), απλά δεν το έχεις με το άθλημα. Υπάρχουν πάρα πολλά παιδιά που απλά σπουδάζουν Πληροφορική χωρίς να σημαίνει ότι ενδιαφέρονται για την επιστήμη αυτή καθώς δεν την καταλαβαίνουν σε μεγάλο βαθμό (γιατί έτσι λειτουργεί το ακαδημαϊκό σύστημα στην Ελλάδα).
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top