LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
Για να σου διδαξει καποιος κατι και σε 25 παιδια ή οσα τελοσπαντων ειναι πρεπει να εχει σπουδασει εκπαιδευτικα. το θεμα ειναι ποιον καθηγητη σου βαζουν να σου κανει αυτο το μαθημα. ε ολοι εχουν μια γενικη αποψη των αλλων επαγγελματικων πεδιων και με τι συσχετιζονται.βασικα οχι ολοι ολοι...αλλα τη στιγμη που κατι τετοιο το διδασκει ενας καθηγητης απλος, του σχολειου, τουλαχιστον πρεπει να ειναι καποιος που μπορει να ξεχωρισει τα πραγματα και να βγαλει την ουσια...Πώς θα είναι σχετικός αφού δεν γνωρίζει άλλο επάγγελμα πέραν από αυτό που κάνει (εκπαιδευτικός); Πάντως, όλα τα επαγγέλματα πέραν από το δικό μας, όταν τα βλέπουμε, μας φαίνονται «γνωστά», «εύκολα»,...κ.α. κάτι που απέχει χιλιόμετρα από την εργασιακή πραγματικότητα. Το κάθε επάγγελμα έχει τα μυστικά του, τις «ξεχωριστές» προοπτικές του, τα θετικά και τα αρνητικά του, ...κ.α. πολλά, τα οποία δεν τα γνωρίζει ο κάθε άσχετος, άλλου επαγγελματικού πεδίου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Λάθος Νο2: Για να περάσεις π.χ. ιατρική εξετάζεσαι σε μαθηματικά και φυσική κατεύθυσης. Απαράδεκτο. Θα έπρεπε να υπάρχουν 4 κατεύθυνσεις, όσες και τα επιστημονικά πεδία (τα πεδία 2 και 4 μπορούν να συγχωνευτούν σε 1) και κάθε κατεύθυνση να αντιστοιχεί μόνο σε 1 πεδίο. Όλοι οι υποψήφιοι, ανεξαρτήτως κατεύθυνσης, θα έδιναν πανελλήνιες εξετάσεις στον ίδιο αριθμό μαθημάτων (με αυτό το σκεπτικό).
Λάθος Νο3: Τα σχολικά βιβλία είναι ανεπαρκή για τις πανελλήνιες εξετάσεις. Το επίπεδο των θεμάτων στις πανελλήνιες εξετάσεις είναι υψηλότερο από εκείνο των σχολικών βιβλίων με αποτέλεσμα η ιδιωτική εκπαίδευση που παρέχουν τα φροντιστήρια να είναι αναπόφευκτη. Ακόμα και αν κάποιος δεν πάει φροντιστήριο θα αγοράσει κάποιο βοηθητικό βιβλίο γιατί το σχολικό βιβλίο είναι ανεπαρκές. Τα σχολικά βιβλία πρέπει να είναι έτσι διαμορφωμένα με λυμένα παραδείγματα και άλυτες ασκήσεις ώστε ο υποψήφιος που το έχει μελετήσει και έχει λύσει τις ασκήσεις του να είναι σε θέση να γράψει το απόλυτο άριστα (20).
Λάθος Νο4: Για να πάρει κάποιος τελειόφοιτος ΓΕΛ απολυτήριο λυκείου πρέπει να δώσει υποχρεωτικά πανελλήνιες εξετάσεις. Μεγάλο λάθος κατά την γνώμη μου. Άλλο απολυτήριο λυκείου και άλλο εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οι πανελλήνιες εξετάσεις πρέπει να είναι εισαγωγικές εξετάσεις και όχι απολυτήριες εξετάσεις. Θα έπρεπε να ισχύει ένα καθεστώς όπως στα ΕΠΑΛ Β. Όποιος τελειόφοιτος ΓΕΛ δεν επιθυμεί να εισαχθεί σε σχολή τις τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αλλά να πάρει μόνο το απολυτήριο λυκείου, να εξετάζεται ενδοσχολικά σε όλα τα μαθήματα (απολυτήριες εξετάσεις). Όποιος τελειόφοιτος ΓΕΛ επιθυμεί να είναι υποψήφιος για εισγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση να έχει τη δυνατότητα να επιλέξει αν οι πανελλήνιες εξετάσεις θα είναι και απολυτήριες στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Αν επιλέξει να είναι τότε θα εξετασθεί ενδοσχολικά στα υπόλοιπα μαθήματα. Αν επιλέξει να μην είναι τότε θα εξεταστεί ενδοσχολικά σε όλα τα μαθήματα. Νομίζω ότι αυτό είναι το καλύτερο και δεν κοστίζει τίποτα για να γίνει.
Λάθος Νο5: Ο βαθμός πρόσβασης ενός μαθήματος διαμορφώνεταΙ κατά 30% από τον προφορικό και 70% από τον γραπτό (με προσαρμογή προφορικού όπου απαιτείται). Ο προφορικός βαθμός είναι υποκειμενικός (άλλος καθηγητής είναι αυστηρός, άλλος χαλαρός, άλλος βάζει εύκολα, άλλος δύσκολα κλπ.). Ο μόνος αντικειμενικός δείκτης της απόδοσης ενός υποψηφίου είναι ο βαθμός στις πανελλήνιες εξετάσεις ο οποίος αντιστοιχεί στις ίδιες συνθήκες (ίδια θέματα για όλους) και αυτός θα έπρεπε να είναι ο βαθμός πρόσβασης του μαθήματος.
Λάθος Νο6: Τα ειδικά μαθήματα. Αυτά αποτελούν πρόσθετο φόρτο για τους υποψηφίους που ενδιαφέρονται να εισαχθούν σε σχολή η οποία απαιτεί εξέταση σε ένα ή δύο ειδικά μαθήματα. Είναι άδικο γι αυτούς τους υποψήφιους να εξετάζονται σε περισσότερα μαθήματα από τους υπόλοιπους υποψήφιους (όπως και για τους υποψήφιους του 5ου πεδίου είναι άδικο να δίνουν 1 μάθημα παραπάνω). Μια εναλλακτική λύση θα ήταν το ειδικό μάθημα να το επιλέγει ο υποψήφιος στη θέση του μαθήματος επιλογής γενικής παιδείας και να υπολογίζεται κανονικά στα μόρια του. Σε περίπτωση που απαιτείται εξέταση σε 2 μαθήματα για μία σχολή (π.χ. αρχιτεκτονική-> ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο) τότε θα λαμβάνονται σαν ένα μάθημα με βαθμό το μέσο όρο των δύο μαθημάτων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
εδω συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ. και για αυτο το λογο ακριβως, θα ηταν ενα τεραστιο λαθος η εισαγωγη των μαθητων στην τριτοβαθμια εκπαιδευση να κρινεται απο τους βαθμους του λυκειου,κατι το οποιο αποτελει μια πιθανη αλλαγη του εκπαιδευτικου συστηματος.Λάθος Νο5: Ο βαθμός πρόσβασης ενός μαθήματος διαμορφώνεταΙ κατά 30% από τον προφορικό και 70% από τον γραπτό (με προσαρμογή προφορικού όπου απαιτείται). Ο προφορικός βαθμός είναι υποκειμενικός (άλλος καθηγητής είναι αυστηρός, άλλος χαλαρός, άλλος βάζει εύκολα, άλλος δύσκολα κλπ.). Ο μόνος αντικειμενικός δείκτης της απόδοσης ενός υποψηφίου είναι ο βαθμός στις πανελλήνιες εξετάσεις ο οποίος αντιστοιχεί στις ίδιες συνθήκες (ίδια θέματα για όλους) και αυτός θα έπρεπε να είναι ο βαθμός πρόσβασης του μαθήματος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GetOuttaMyWay
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θεωρητικος
Νεοφερμένος
βασικα οι ιδιοι δεν σεβονται το μαθημα τους....θελουν να το σεβομαστε? μαζι σου...θα το κανω...μπορουν να με προσεγγισουν με τον καταλληλο τροπο? και ας ειναι βλάκας... λες και το κινητο περιμενουν οι μαθητες για να μην προσεξουν και η κοπελα μου ειναι σε αλλο σχολειο
Πως δεν το σεβονται?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiriazispao4ever
Δραστήριο μέλος
Πως δεν το σεβονται?
αν το σεβοντουσαν θα το καναν με τροπο εντελως διαφορετικο αυτου που υποδεικνυει το υπ.παιδειας ... και θα το καναν με τον δικο τους τροπο οπως το φανταζονται οτι θα πρεπε να γινει...και οχι οπως τους "επιβαλλεται"
(κα πολλα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
wolfe4ever
Διάσημο μέλος
βασικα οι ιδιοι δεν σεβονται το μαθημα τους....θελουν να το σεβομαστε? μαζι σου...θα το κανω...μπορουν να με προσεγγισουν με τον καταλληλο τροπο? και ας ειναι βλάκας... λες και το κινητο περιμενουν οι μαθητες για να μην προσεξουν και η κοπελα μου ειναι σε αλλο σχολειο
Εγώ από ότι βλέπω στο δικό μου σχολείο τουλάχιστον όσοι καθηγητές υπήρξαν, πάντα μα πάντα κάποιοι εκμεταλλεύονταν τον τρόπο τους. Όποιος κι αν ήταν αυτός.
Αν δε προσέχει τότε κανείς, ο καθηγητής πώς να μπορέσει να κάνει και μάθημα και να το σεβαστεί κιόλας;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiriazispao4ever
Δραστήριο μέλος
Εγώ από ότι βλέπω στο δικό μου σχολείο τουλάχιστον όσοι καθηγητές υπήρξαν, πάντα μα πάντα κάποιοι εκμεταλλεύονταν τον τρόπο τους. Όποιος κι αν ήταν αυτός.
Αν δε προσέχει τότε κανείς, ο καθηγητής πώς να μπορέσει να κάνει και μάθημα και να το σεβαστεί κιόλας;
μα οι μαθητες φταινε αν δεν προσεχουν? οκαυ φταινε ...ο καθηγητής-παιδαγωγος τι κανει για αυτο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θεωρητικος
Νεοφερμένος
αν το σεβοντουσαν θα το καναν με τροπο εντελως διαφορετικο αυτου που υποδεικνυει το υπ.παιδειας ... και θα το καναν με τον δικο τους τροπο οπως το φανταζονται οτι θα πρεπε να γινει...και οχι οπως τους "επιβαλλεται"
(κα πολλα)
Το μονο που τους επιβαλλεται ειναι να τελειωσουν την υλη σε καποιο χρονικο διαστημα.
Κατα τα αλλα ο καθε καθηγητης κανει το μαθημα με τον δικο του τροπο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
wolfe4ever
Διάσημο μέλος
μα οι μαθητες φταινε αν δεν προσεχουν? οκαυ φταινε ...ο καθηγητής-παιδαγωγος τι κανει για αυτο?
Αν σας βγάζει έξω με απουσία, ''μα θα μείνω από απουσίες!'' Και δεν κερδίζει και τίποτα.
Αν σας κρατήσει μέσα και με απουσία ακόμα, αρχίζει και γίνεται χαμός, φασαρίες κτλ. Άσε το ''Και μέσα και με απουσία;''
Μόνο αν 'ρθει ο διευθυντής ξέρω γω ή αν ο καθηγητής είναι του φόβου κάθονται οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, παναγίτσες.
Αλλά αυτό είναι λύση; Ο φόβος;
Μιλάω μέσα από αυτά που βιώνω εγώ έστω ως μαθήτρια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiriazispao4ever
Δραστήριο μέλος
Αν σας βγάζει έξω με απουσία, ''μα θα μείνω από απουσίες!'' Και δεν κερδίζει και τίποτα.
Αν σας κρατήσει μέσα και με απουσία ακόμα, αρχίζει και γίνεται χαμός, φασαρίες κτλ. Άσε το ''Και μέσα και με απουσία;''
Μόνο αν 'ρθει ο διευθυντής ξέρω γω ή αν ο καθηγητής είναι του φόβου κάθονται οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, παναγίτσες.
Αλλά αυτό είναι λύση; Ο φόβος;
Μιλάω μέσα από αυτά που βιώνω εγώ έστω ως μαθήτρια.
βιωνω εντελως διαφορερετικες καταστασεις...
ουτε κνς με εκφοβιζει ουτε αυτη ειναι η λυση ...και σαν προεδρος της ταξης εχω στενες σχεσεις με την διευθυντρια οποτε ειμαι κομπλε
οι μαθητες καθονται ησυχοι αν ο καθηγητης εμπνεει,αν κανει ενδιαφερον το μαθημα,αν ειναι κοντα στους μαθητες...
Το μονο που τους επιβαλλεται ειναι να τελειωσουν την υλη σε καποιο χρονικο διαστημα.
Κατα τα αλλα ο καθε καθηγητης κανει το μαθημα με τον δικο του τροπο.
ετσι νομιζεις? τους επιτρεπεται να πανε σε καθε μαθημα επισκεψη οπουδηποτε? και η υλη που πρεπει να βγαλουν...που υποχρεουνται να βγάλουν...μονο και μονο αυτο (που πολλοι ειναι αντιθετοι στην διδασκομενη υλη) δειχνει οτι δεν ειναι ικανοί να απαιτουν τον σεβασμο μου,..για μενα τουλαχιστον δεν ειναι αρκετο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
wolfe4ever
Διάσημο μέλος
βιωνω εντελως διαφορερετικες καταστασεις...
ουτε κνς με εκφοβιζει ουτε αυτη ειναι η λυση ...και σαν προεδρος της ταξης εχω στενες σχεσεις με την διευθυντρια οποτε ειμαι κομπλε
οι μαθητες καθονται ησυχοι αν ο καθηγητης εμπνεει,αν κανει ενδιαφερον το μαθημα,αν ειναι κοντα στους μαθητες...
Έχω βαρεθεί να το ακούω αυτό. Αργότερα, όμως, θα μάθεις πως δεν θα είναι όλοι τόσο ελαστικοί, ούτε και θα έχεις ''τα μέσα!'' και την εύνοια των ''μεγάλων''
Στο τελευταίο συμφωνούμε. Μη τα περιμένουμε όλα, όμως, απ τον καθηγητή ε;
Αν δε του δοθεί η ευκαιρία από τους μαθητές να κάνει με τον τρόπο του το μάθημά του, πώς θα εμπνεύσει;
Όπως τις σχέσεις είναι. Και πρέπει να δίνει και να παίρνεις! Και απ' τις δυο πλευρές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiriazispao4ever
Δραστήριο μέλος
Έχω βαρεθεί να το ακούω αυτό. Αργότερα, όμως, θα μάθεις πως δεν θα είναι όλοι τόσο ελαστικοί, ούτε και θα έχεις ''τα μέσα!'' και την εύνοια των ''μεγάλων''
Στο τελευταίο συμφωνούμε. Μη τα περιμένουμε όλα, όμως, απ τον καθηγητή ε;
Αν δε του δοθεί η ευκαιρία από τους μαθητές να κάνει με τον τρόπο του το μάθημά του, πώς θα εμπνεύσει;
Όπως τις σχέσεις είναι. Και πρέπει να δίνει και να παίρνεις! Και απ' τις δυο πλευρές.
το πως θα εμπνευσει ειναι δικη του δουλεια ...και οχι δικη μου... ουτε εχω καμια ευνοια πλακα εκανα...απλως ολοι οι καθηγητες μου με συμπαθουν... το ιδιο και η διευθυντρια...και αυτο γιατι δεν δημιουργω ουτε προβληματα ουτε προκαλω με την συμπεριφορα μου... οποτε το β'ενικο που μιλας νομιζω ειναι πολυ ατοπο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
wolfe4ever
Διάσημο μέλος
το πως θα εμπνευσει ειναι δικη του δουλεια ...και οχι δικη μου... ουτε εχω καμια ευνοια πλακα εκανα...απλως ολοι οι καθηγητες μου με συμπαθουν... το ιδιο και η διευθυντρια...και αυτο γιατι δεν δημιουργω ουτε προβληματα ουτε προκαλω με την συμπεριφορα μου... οποτε το β'ενικο που μιλας νομιζω ειναι πολυ ατοπο...
Για να κάνει τη δουλειά του όμως πρέπει να υπάρχουν και οι ανάλογες συνθήκες!! Αυτό λέω.
Οκ, και εμένα με συμπαθούν οι καθηγητές αυτό όμως δε μου δίνει το δικαίωμα να ασχολούμαι με το κινητό μέσα στην τάξη ή να κάνω φασαρία πχ.
Είναι σαν να εκμεταλλεύομαι την συμπάθειά τους. Γνώμη μου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
persi
Πολύ δραστήριο μέλος
Προς το παρόν όποιος δεν γουστάρει να παρακολουθήσει το μάθημα, ας πάρει ένα μικρό βαθμό στη "συμμετοχή" (αφού δεν ασχολείται), ένα μεγάλο βαθμό στη "συμπεριφορά" (αφού δεν ενοχλεί) και ας τον αφήσουμε να μας δείξει τις γνώσεις του στο διαγώνισμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Για ποιο μαθημα ακριβως αναφερεσαι...Ετσι για να ξερουμε για τι μιλαμε??
Για... τα περισσότερα; Αν δε σου αρέσει ένα μάθημα τί ελπίδες έχεις να μάθεις κάτι από αυτό; Ποιό το νόημα;
Πήγαινε στο https://www.khanacademy.org/ . Διαλέγεις όποιο μάθημα σου αρέσει και το βρίσκεις ενδιαφέρον. Στο σχολείο πρέπει οπωσδήποτε να κάνεις τα μαθήματα που αποφάσισαν για σένα.
Δε σου αρέσουν τα αρχαία; Χαχαχαχαχα! Δικό σου πρόβλημα. Αποφασίσαμε ότι πρέπει να κάνεις 2-3 ώρες αρχαίων την εβδομάδα για τα επόμενα 6 χρόνια σου.
Σου αρέσει η μουσική; Θέλεις να μάθεις να παίζεις πιάνο; Αχ, τι κρίμα, το υπουργείο παιδείας αποφασίζει ότι δεν χρειάζεται να μάθεις πιάνο στο σχολείο.
Δυσκολεύεσαι με την φυσική; Αχ ρε γαμώτο τί κρίμα. Αντί να σου κάνουμε επανάληψη σε ότι δεν καταλαβαίνεις, και τουλάχιστον να καταλάβεις τί είναι η βαρύτητα και οι δυνάμεις της φύσης, αποφασίσαμε ότι πρέπει να κάνεις differential εξισώσεις με επιτάχυνση και ταχύτητα επιπέδου πανεπιστημίου. Δεν μπορείς να καταλάβεις τίποτα πλέον; Πρόβλημά σου. Δεν καταλαβαίνεις καν τί σημαίνει (a+b)^2 = a^2 + 2ab + b^2; Τέλεια, ώρα για διαφορικές εξισώσεις.
Για μένα ισχύει το 1ο και το 2ο παράδειγμα, αλλά για πολλά παιδιά στο σχολείο μου ίσχυε το 3ο παράδειγμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiriazispao4ever
Δραστήριο μέλος
Να θυμισω οτι η υποχρεωτικη εκπαιδευση στην ελλαδα ειναι μεχρι και το γυμνασιο...Κανεις δεν σου βαζει το μαχαιρι στον λαιμο να πας λυκειο. Τι να κανουμε...Δεν κανουν για ολους τα γραμματα...
Οταν φερεσαι με ασεβεια...Μην περιμενεις να σου φερονται με σεβασμο σε ανταλλαγμα...
Εαν ημουν καθηγητης, και εβλεπα καποιον που δεν θελει να παρακολουθησει το μαθημα, θα του ελεγα να περασει εξω ΧΩΡΙΣ απουσια. Δεν θελει που δεν θελει να παρακολουθησει...Τουλαχιστον ας αφησει τους λιγους που ενδιαφερονται.
Και μερικοι δεν εχουν λεφτα για φροντιστηριο οποτε αυτα που ακουνε στο σχολειο τα ακουνε για πρωτη φορα...
για αυτο θα σουν αποτυχημενος...δουλεια σου θα ηταν να κανεις τους ΠΑΝΤΕΣ να προσεχουν...
καθηγητης ειναι αυτος που βλεπει τους μαθητες του να γινονται καλυτεροι απο αυτον...
σωστα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πρόβλημά σου. Δεν καταλαβαίνεις καν τί σημαίνει (a+b)^2 = a^2 + 2ab + b^2; Τέλεια, ώρα για διαφορικές εξισώσεις.
Οκ, αυτό που λέω μπορεί να παρεξηγηθεί λιγάκι. Προφανώς δε λέω να μη διδάσκονται διαφορικές εξισώσεις. Λέω να διδάσκονται ως μάθημα επιλογής σε αυτούς που το θέλουν και έχουν κλίση. Σε κάθε τάξη, ένα 10% είναι έτοιμο να κάνει παραγώγους και ολοκληρώματα από 1η Λυκείου, ένα 50% κάνει κουτσά στραβά τις ασκήσεις της ημέρας και ένα 40% δεν καταλαβαίνει *τίποτα* στα μαθηματικά, το έχει χάσει από καιρό. Και όλοι αυτοί διδάσκονται στο ίδιο επίπεδο. GENIUS PLAN.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Φυσικα και να τιμορούνται. Αν δεν συμμορφώνεται το παιδί με τους απλούς κανόνες του σχολείου-οχι κινητο κατα τη διαρκεια σχολικων ωρων- πως θα συμμορφωθεί με τους νόμους του κράτους οταν μεγαλώσει;
Μη σώσει και συμμορφωθεί,σε καμία εξουσία,ποτέ και πουθενά.
Θεωρώ το εκπαιδευτικό σύστημα τον πλέον άρρωστο και αλλοτριωτικό θεσμό,τον πιο ύπουλο σύμμαχο του σημερινού status quo,ακριβώς επειδή θεωρείται απ'την πλειονότητα ωφέλιμος και ότι επιδέχεται βελτιώσεις.Απ'αυτή τη σκοπιά βρίσκω θεμιτή κάθε πράξη απειθαρχείας,περιφρόνησης,καταστροφής και γελοιοποίησης του σχολείου,ως αυθόρμητη έκρηξη καθαρής οργής μιας υγειούς μειοψηφείας εντός των σχολείων που αρνείται πεισματικά να δεχτεί αυτή τη βίαιη ποδηγέτηση του νου τους.
Μπουρλότο και φωτιά,στα σχολικά κελιά.
ρρ παιδια το παραχέσαμε το 9εμα (σορρυ για την εκφραση κι ολας )ελεος πια !!!έχουμε γεμίσει 6 σελίδες με σχόλεια !!!χαχαχα
διόρ9ωση 7 σελίδες
Με σχόλια θα έλεγα ότι γέμισε,που να χωρέσουν ολόκληρα σχολεία μέσα σε ένα pc
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.