Dias
Επιφανές μέλος
Το 2000 έδιναν πανελλήνιες 14 μαθήματα!!!! Ακόμα και θρησκευτικά!!!! Απο το 2001 ως το 2004 έδιναν 9 μαθήματα (τα 4 κατευθυνσης, έκθεση και τα 4 γενικής που τωρα διαλέγουμε το 1). Το ΑΟΘ ήταν 10ο μάθημα. Μέχρι το 2000 ήταν οι δέσμες που έδιναν 4 μαθήματα αλλά σε υπερτεράστια ύλη.Αυτό που λες δεν το ήξερα αλλά θυμάμαι παλιότερα ένας σε ένα άλλο φόρουμ που είπε: είναι σωστό να μην περάσει κάποιος στην σχολή που θέλει για να γίνει γιατρός επειδή κόπηκε στην ιστορία?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~kynthia
Εκκολαπτόμενο μέλος
Για μένα ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα είναι το ότι κάθε χρόνο στο σχολείο κάνουμε Αγγλικά κ' Γαλλκά την πρώτη τάξη!Δεν προχωράμε!
Αποτέλεσμα:Χάμενες ωρες διδασκαλίας κ' φυσικά χαμένες ώρες του Θεού στα φροντιστήρια όπου οι γονείς πληρώνουν χρησάφι!!
Εγώ κάνω 6 ώρες την βδομάδα Αγγλικά + 2 ώρες Γαλλικά
Αγγλικά πάω 5η και Γαλλικά Β'1
Για σκεφτείτε!Θα είχα από τα Αγγλικά κάθε Δευτέρα, Τετάρτη κ' Παρασκευή 2 ώρες(σύνολο 6 ώρες) + από τα Γαλλικά κάθε Τρίτη 2 ώρες, σύνολο 8+το διάβασμα διάβασμα κι'άλλο ελεύθερο χρόνο όπου θα μπορούσα να τον αξιοποιήσω σε εξοσχολικές το δραστηριότητες + καλύτερη προετοιμασία για το σχολείο!
Δε νομίζω ότι έχεις δίκιο. Εγώ έμαθα Αγγλικά από τις ώρες του σχολείου, και μετά από ένα ή δύο χρόνια έκανα φροντιστήριο. Παίζει να ήμουν η μόνη που ενδιαφερόταν για το μάθημα στην τάξη βέβαια, όλοι οι άλλοι τα είχαν ξανακούσει - εγώ ζήλευα που δεν ήξερα κι έτσι πρόσεχα.
Θα μπορούσαν να είναι επιλογής τα μαθήματα ξένων γλωσσών, αλλά σίγουρα δεν είναι 'χαμένες ώρες διδασκαλίας'.
(ένα θέμα είναι βέβαια ότι από τη στιγμή που θα γίνονταν επιλογής θα υποβαθμίζονταν τελείως στο σημερινό σύστημα, και κάποιος που θα είχε ανάγκη να παρακολουθήσει αυτά τα μαθήματα δεν θα μπορούσε γιατί "δεν θα είχε αρκετούς μαθητές").
Θεωρώ πολύ σημαντικό το ότι μπορούν όλοι να διδαχτούν -τα βασικά τουλάχιστον- μιας ξένης γλώσσας στο σχολείο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
teh
Νεοφερμένος
Αντι για το μαθημα των κειμενων, θα μπορουσαν να μας εδιναν διαφορα βιβλια να τα διαβαζουμε. Δεν χρειαζεται να ειναι 1000 σελιδες μυθιστορημα στην καθαρευουσα...
Στο δημοτικο θυμαμαι μας εδιναν κατι βιβλια. Φερναμε και εμεις δικα μας και τα μοιραζομασταν στην ταξη. Στο γυμνασιο ξαφνικα επαψε αυτο. Ακομα θυμαμαι ενα απο τα βιβλια που διαβαζαμε στην εκτη. "Το καπλανι της βιτρινας" λεγοταν. Ενας συνδυασμος του μαθηματος των Κειμενων με βιβλια και μυθιστορηματα που διεγειρουν το ενδιαφερον των μαθητων θα ηταν αρκετα ευχαριστο μαθημα.
Το μαθημα της ιστοριας μου φαινεται παρα πολυ σημαντικο αλλα δυστυχως διδασκεται πολυ ανορθοδοξα, χωρις εικονες και βιντεο ενω η τεχνολογια το επιτρεπει ανετα πια.
Με τα καινουρια λαπτοπ που εδωσαν στα παιδια, ποιο το προβλημα; Υπαρχει και βιντεοπαιχνιδι με την υλη της ιστοριας της δευτερας λυκειου ρε αδερφε. Το παιζα για καμποσο καιρο το καλοκαιρι χωρις να ξερω πως θα εχω μεσαιωνικη ιστορια φετος και απο τις εικονες που εχω απο το παιχνιδι, η ιστορια μου φαινεται παχνιδακι πια. Δεν απομνημονευω τιποτα με το ζορι. Τα εχω στο μυαλο μου ξεκαθαρα.
Μην μιλησω για ΣΕΠ...απο που περιμενουν να μαθω εγω τι μαθηματα εχει η καθε κατευθυνση; Ή τι κλαδους και τι σχολες εχει το καθε επαγγελμα;
Οσο για τα βιβλια...της χημειας κατευθυνσεως τουλαχιστον ειναι αισχρο! Εχει ενα παραδειγμα ( το πολυ 2 ) σε καθε κεφαλαιο. Το λυσσαρι ποιος καθυστερημενος το φτιαξε; Αν ανοιγω το λυσσαρι για να καταλαβω μεθοδολογια (κατι το οποιο δεν προσφερουν τα βιβλια) και ο τυπας που το φτιαξε εχει σαν απαντηση: "Η απαντηση ειναι απλη." ή αν μου δινει μονο τυπους τι να το κανω ρε φιλε; Εγω πιστευω πως πρεπει να δημιουργηθει ενα επισημο λογισμικο και να προσφερεται σιναμα με τα βιβλια.
Οι καθηγητες μας δεν ειναι και τοσο ασχημοι...(με εξαιρεση την χημικο και την μαθηματικο μας). Ειδικα περσυ ειχαμε εναν καθηγητη απιστευτο στα μαθηματικα.
Τεσπα...εξαρτιομαστε και απο τα φροντιστηρια πια...σιγα τη δωρεαν παιδεια.
(Σημειωση: Απο το βιβλιο φυσικης γενικης, ειμαι αρκετα ικανοποιημενος παντως..)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
epistaths
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
riemann80
Εκκολαπτόμενο μέλος
αλλο προβλημα ειναι η ελλειψη αξιολογησης στους εκπαιδευτικους.θα πρεπει να γινει αμεσα.τελος θα πρεπει να αποκοπει εντελως το σχολειο απο την τριτοβαθμια εκπαιδευση.εξετασεις απο καθε τμημα χωριστα,αυτο ειναι το σωστο,για να επιλεγουν οι μαθητες που θελουν να μπουν κι οχι να μπαινουν οπου να ναι επειδη εκαναν ενα λαθος στις πανελληνιες.
κι αλλα πολλα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Αυτό το λένε πολλοί αλλά δεν το καταλαβαίνω. Δηλαδή να γυρίσουμε όπως ήταν παλιά τον καιρό του πατέρα μου που άλλη ύλη κάνανε στο σχολείο και άλλη δίνανε στις πανελλήνιες? Κάτι άλλο? Ας εξηγήσουν όσοι (σαν την ΚΝΕ) πετάνε ένα γενικόλογο σύνθημα.θα πρεπει να αποκοπει εντελως το σχολειο απο την τριτοβαθμια εκπαιδευση....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
riemann80
Εκκολαπτόμενο μέλος
υ.γ.πρωτη φορα με χαρακτηριζουν κνιτη.θα γελανε και οι πετρες τωρα.ωραιος εισαι!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Δεν σε χαρακτήρισα κνίτη. Να τι έγραψα:υ.γ.πρωτη φορα με χαρακτηριζουν κνιτη.θα γελανε και οι πετρες τωρα.ωραιος εισαι!
Αυτό το λένε πολλοί αλλά δεν το καταλαβαίνω. Δηλαδή να γυρίσουμε όπως ήταν παλιά τον καιρό του πατέρα μου που άλλη ύλη κάνανε στο σχολείο και άλλη δίνανε στις πανελλήνιες? Κάτι άλλο? Ας εξηγήσουν όσοι (σαν την ΚΝΕ) πετάνε ένα γενικόλογο σύνθημα.
Το "σαν" δεν σημαίνει ταύτιση. Μεταξύ των πολλών που πετάνε το σύνθημα της αποδέσμευσης των εξετάσεων από το σχολείο είναι ΚΑΙ η ΚΝΕ. Δεν γνωρίζω τις πολιτικές σου απόψεις και ούτε θέλω να τις μάθω, άρα άσε τις πέτρες στην ησυχία τους.
Στο θέμα μας τώρα:
Αυτό δεν ίσχυε παλιά? Δηλαδή άλλη ύλη στο σχολείο και άλλη για το πανεπιστήμιο? Και το πανεπιστήμιο θα κάνει τις δικές του εξετάσεις? Από αυτά που ακούω από φοιτητές μόνο αδιάβλητες δεν θα ήταν οι εξετάσεις αυτές!!! Αυτό που μπορώ να δω σαν μαθητής είναι ότι το μόνο που κρατάει ακόμα το λύκειο από την διάλυση είναι οι πανελλήνιες. Επειδή έχουμε συζητήσει το θέμα αυτό με πολλούς καθηγητές θα σου πω την άποψη αυτών που πραγματικά δουλεύουν στο σχολείο και αγαπούν τη δουλειά τους: Πιστεύουν ότι το λύκειο πρέπει να προετοιμάζει τους φοιτητές και οι καθηγητές να αξιολογούνται συνέχεια. Θεωρούν ότι οι εξετάσεις είναι εκείνες που βάζουν τον μαθητή στο δρόμο του διαβάσματος. Λένε ότι τώρα έχουμε τις λιγότερες εξετάσεις από ποτέ και γιαυτό υπάρχουν πολλοί μαθητές που αδιαφορούν. Μας λένε ότι από τότε που καταργήθηκαν οι πανελλήνιες στη Β το επίπεδο έχει πέσει πάρα πολύ. Οι άλλοι καθηγητές που βαριούνται στην τάξη είναι εκείνοι που λένε όλο για εξεταστικοκεντρικούς χαρακτήρες και για αποδέσμευση του λυκείου από τις εξετάσεις. Των καθηγητές που δουλεύουν τη γνώμη θα πιστέψω και όχι αυτόν που τη μέρα που έχει πολλές ώρες μάθημα μας παρακινεί να ζητήσουμε περίπατο. Δηλαδή από αυτά που βλέπω και από τις γνώμες των καθηγητών που εμπιστεύομαι νομίζω ότι αυτό που λένε αποδέσμευση των εξετάσεων από το σχολείο θα είναι λάθος. Τουλάχιστον έτσι νομίζω τώρα. Αν μετά από άλλες εμπειρίες αν αλλάξω γνώμη δεν το ξέρω.εννοω να τελειωνεις το σχολειο και να εχεις ενα υποβαθρο σε ολα τα μαθηματα.και υστερα ,αφου εχεις αποφασισει τι θες να γινεις,να πηγαινεις και να κανεις μια αιτηση στην αντιστοιχη σχολη και να εξεταζεσαι εκει για να αποφασισει η ιδια η σχολη αν μπορεις να συνεχισεις.η υλη αυτης της εξετασης θα πρεπει να περιλαμβανει την υλη του σχολειου καθως και κατι περισσοτερο στην κατευθυνση που επιλεγεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
riemann80
Εκκολαπτόμενο μέλος
οσο για την κατασταση στα πανεπιστημια,ειναι αλλη συζητηση αυτη και για την καταντια τους φταινε κυριως οι φοιτητες κιαι οχι οι καθηγητες.μην αρχισουμε τωρα να λεμε ιστοριες...
λες "οι εξετασεις ειναι εκεινες που σε βαζουν στο δρομο του διαβασματος" ομως δε βλεπεις οτι αυτο ειναι στην ουσια ενα διαβασμα της παπαγαλιας,της μεθοδολογιας και της βαθμοθηριας,η μηπως οχι? το διαβασμα ομως ειναι πιο αποδοτικο οταν ειναι ευχαριστο και γινεται χωρις αγχος.οταν παρακινειται απο την περιεργεια κι οχι απ την αναγκη για εναν καλο βαθμο.του χρονου που θα δινεις πανελληνιες θα το καταλαβεις.π.χ στα μαθηματικα θα πρεπει να λυνεις συνεχεια ασκησεις για να μη σου ξεφυγει καμια υποπεριπτωση,ενω θα μπορουσες μεσω της ταξης να δεις την υλη μεσα σε ενα πανεμορφο πλαισιο γνωσης και αναζητησης.αλλα εσυ εκει,θα υπολογιζεις ολοκληρωματα μεχρι να παθεις αγκυλωση (...εγω ειχα παθει).κι αν μπεις και σε κανενα μαθηματικο θα δεις οτι τζαμπα ξοδευες τον ιδρωτα σου για βλακειες.
πρεπει το λυκειο να σου δειχνει ολο το δασος για να αποφασισεις που θα πας.τωρα με τις εξετασεις σε αναγκαζει να κανεις σταση σε καθε δεντρο που δε ξερεις που βρισκεται οποτε εισαι χαμενος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Τελικά είσαι παρεξηγησιάρης χωρίς λόγο. Μίλησα καθαρά για τους καθηγητές του σχολείου. Εσύ ξέρω ότι είσαι φροντιστηριακός. Δεν κολλάς σε αυτά που είπα, απλά νομίζω τα βλέπεις πιο απέξω τα πράγματα από τους σχολικούς. Άρα δεν σε χαρακτήρισα αλλά εσύ δεν κατάλαβες τι έγραψα και παρεξηγήθηκες άσχετα και είναι η δεύτερη φορά που το κάνεις και αυτό δεν είναι καλό για σένα καθώς ένας καθηγητής δεν αντιμετωπίζει έτσι τους μαθητές αλλά και αν ακόμα κάνουν λάθος προσπαθεί να τους το εξηγήσει.δηλαδη μου λες οτι εγω που ζηταω αποδεσμευση ειμαι απο τους τεμπεληδες καθηγητες που σας παρακινουν για εκδρομες οποτε εχω πολλες ωρες.η μηπως θα παιξεις παλι το παιχνιδι με το "σαν" που δε σημαινει ταυτιση? μη τα βλεπεις μονοπλευρα τα πραγματα,ειναι η δευτερη φορα που με χαρακτηριζεις κι αυτο δεν ειναι καλο για σενα.
Λέω μόνον αυτά που έχω ακούσει από φοιτητές. Αν είμαι λάθος πληροφορημένος διόρθωσε με σε παρακαλώ: Ίσχύουν ή όχι τα μέσα τα κομματικά στο πανεπιστήμιο? Οι καθηγητές δίνουν ή όχι θέματα σε παρατάξεις? Περνάει κάποιος μάθημα αν ο καθηγητής πάρει τηλέφωνο από γραφείο υπουργού ή βουλευτή? Για τα μεταπτυχιακά χρειάζεται ή όχι σημείωμα από κόμμα? Μόνο οι φοιτητές φταίνε και όχι και οι κάποιοι καθηγητές? Σ΄αυτούς θα εμπιστευτούμε τις εξετάσεις? Τουλάχιστον οι πανελλήνιες είναι αδιάβλητες.οσο για την κατασταση στα πανεπιστημια,ειναι αλλη συζητηση αυτη και για την καταντια τους φταινε κυριως οι φοιτητες και οχι οι καθηγητες.μην αρχισουμε τωρα να λεμε ιστοριες....
Δεν διαφωνώ σε αυτά που λες για την κατάσταση που υπάρχει σήμερα. Αλλά δεν συμφωνώ με την αποδέσμευση που πολλοί από διάφορες μεριές ζητάνε. Γιατί να μην βελτιωθεί καλύτερα η κατάσταση στο λύκειο? Για παράδειγμα γιατί η φυσική της Γ να είναι όλη και όλη 4 κεφαλαιάκια αλλά σε αυτά να μας ξεσκίζουν σε ανόητες ασκήσεις-ασκήσεις και πάλι ασκήσεις της αρκούδας? Και να μπαίνουμε στο πανεπιστήμιο νομίζοντας ότι όλη η φυσική ε'ίναι μόνον ταλαντώσεις-κύματα-στερεό και κρούση? Θα μπορούσε να είχαμε πιο πολύ ύλη αλλά οι απαιτήσεις να ήταν η πραγματική κατανόηση και όχι οι ασκησοασκήσεις. Υπάρχουν τόσα σημαντικά κεφάλαια φυσικής που δεν διδασκόμαστε ποτέ. Αυτό το "οι εξετασεις ειναι εκεινες που σε βαζουν στο δρομο του διαβασματος" δεν είναι δικό μου αλλά λόγια κάποιων καθηγητών που τη γνώμη τους και το παράδειγμα τους σέβομαι. Συμφωνώ να αλλάξουν οι εξετάσεις μορφή αλλά να μείνουν στο σχολείο. Το λύκειο πρέπει να ανέβει και όχι να διαλυθεί.λες "οι εξετασεις ειναι εκεινες που σε βαζουν στο δρομο του διαβασματος" ομως δε βλεπεις οτι αυτο ειναι στην ουσια ενα διαβασμα της παπαγαλιας,της μεθοδολογιας και της βαθμοθηριας,η μηπως οχι? το διαβασμα ομως ειναι πιο αποδοτικο οταν ειναι ευχαριστο και γινεται χωρις αγχος.οταν παρακινειται απο την περιεργεια κι οχι απ την αναγκη για εναν καλο βαθμο.του χρονου που θα δινεις πανελληνιες θα το καταλαβεις.π.χ στα μαθηματικα θα πρεπει να λυνεις συνεχεια ασκησεις για να μη σου ξεφυγει καμια υποπεριπτωση,ενω θα μπορουσες μεσω της ταξης να δεις την υλη μεσα σε ενα πανεμορφο πλαισιο γνωσης και αναζητησης.αλλα εσυ εκει,θα υπολογιζεις ολοκληρωματα μεχρι να παθεις αγκυλωση (...εγω ειχα παθει).κι αν μπεις και σε κανενα μαθηματικο θα δεις οτι τζαμπα ξοδευες τον ιδρωτα σου για βλακειες.πρεπει το λυκειο να σου δειχνει ολο το δασος για να αποφασισεις που θα πας.τωρα με τις εξετασεις σε αναγκαζει να κανεις σταση σε καθε δεντρο που δε ξερεις που βρισκεται οποτε εισαι χαμενος.
(Σου απαντώ φιλικά. Ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις πάλι. )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
riemann80
Εκκολαπτόμενο μέλος
για την κατασταση στα πανεπιστημια ειπα να μην αρχισω τις ιστοριες και δε θα το κανω.τα παραδειγματα που αναφερεις εχουν γινει πολλακις με την ανοχη και της πολιτειας και των καλων φοιτητων ή καθηγητων.οταν καποιοι απο μας (και γω μεσα) αντιδρουμε ομως αυτοματως χαρακτηριζομαστε αναρχο αυτονομοι,τρομοκρατες,κουκουλοφοροι και τα λοιπα.εχω πλακωθει στο ξυλο με ολα τα κομματοσκυλα στο πανεπιστημιο για αυτα που αναφερεις.αλλα ποτε κανενας δε με εμποδισε να κανω αυτο που γουσταρω πραγματικα.δεν κοπηκα ποτε σε μαθημα λογω διαφορετικων πολιτικων πεποιθησεων.η ουσια φιλε μου ειναι οτι αν θες να κανεις κατι πρεπει να εχεις τα ... να το καταφερεις.τα αλλα τ ακουω βερεσε.αλλα ο σκοπος δεν αγιαζει τα μεσα αυτο εχει σημασια.
και βεβαια δε λεω πως αυτη τη στιγμη τα ΑΕΙ ειναι σε θεση να διοργανωσουν εισαγωγικες εξετασεις.λεω ομως οτι θα πρεπει να γινει αυτο καποια στιγμη γιατι αυτο νομιζω πως ειναι το σωστο.τα ΑΕΙ πρεπει να αποφασιζουν ποιους θα παιρνουν για σπουδες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
2. επαγγελματικος προσανατολισμος?aha...you are wrong! sorry κιολας αλλα αμα σου βαζουν τον καθε αχετο να κανει κεινο το ριμαδι το Σ.Ε.Π τι θες να γινει?να προσανατολιστεις επαγγελματικα!αυτο μας μαρανε!
3.Μα καλα ειναι στα καλα τους καποιοι καποιοι καθηγητες? ολα τα ειχα ακουσει μεχρι τωρα...βαθμολογω μονο και μονο βαση στο διαγωνισμα ειχα ακουσει, βαθμολογω βαση γνωριμιας εχω ακουσει (παντως οχι απο τον ιδιο τον καθηγητη) αλλα αυτο εδω δεν το ειχα ακουσει:"Ε οπως και να το κανουμε το κοριστι ειναι κοριτσι!δεν μπορεις να του βαλλεις παραπανΩ!!ειναι για να χτυπιεσαι!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Σίγουρα έχεις δίκιο. Όμως θα έπρεπε να μας γίνεται μια ενημέρωση για τα επαγγέλματα έστω και χωρίς να τα συνδέουμε με την αγορά εργασίας. Δηλαδή τι σχολές υπάρχουν, πώς μπαίνεις σ΄αυτές, τι μαθήματα κάνουν εκεί, που μπορούν να δουλέψουν όσοι τελειώνουν κλπ. Στο σχολείο το ΣΕΠ το παίρνει κάποιος άσχετος που του περισσεύουν ώρες και ούτε κάνει τίποτα για ΣΕΠ. Στην Α λυκείου στο σχολείο μου ΣΕΠ μας έκανε ο μαθηματικός που κάτι προσπάθησε να μας κάνει όσες φορές δεν μας έκανε γεωμετρία την ώρα του ΣΕΠ. Μας μίλησε για σχολές, κατευθύνσεις και επαγγέλματα όχι όμως και πολλά. Στο δίπλα τμήμα πήρε ΣΕΠ η γυμνάστρια που ΟΛΕΣ τις φορές τους έδινε μπάλες να παίζουν στην αυλή. Αυτό λέμε ότι το ΣΕΠ όπως γίνεται είναι κοροιδία σκέτη. Δεν θα ήταν καλύτερα να υπήρχε κάποιος ειδικός? (και ας αλλάζει η αγορά εργασίας).πώς θα μπορούσε να υπάρχει ουσιαστικό Σ.Ε.Π. όταν η αγορά εργασίας αλλάζει συνεχώς και ο διδάσκων είναι ένας απλός δημόσιος υπάλληλος;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Noisette
Περιβόητο μέλος
Ποια νομίζετε ότι είναι τα λάθη του εκπαιδευτικού συστήματος και των καθηγητών?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Το μεγάλο λάθος του εκπαιδευτικού συστήματος είναι ότι δεν κοιτάει τα λάθη του.
έγραψες!!! υποκλίνομαι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Noisette
Περιβόητο μέλος
έγραψες!!! υποκλίνομαι...
Τα αυτόγραφα στο τέλος της παράστασης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariza_93
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Noisette
Περιβόητο μέλος
Το βασικο λαθος ειναι οτι εδω και χρονια προσπαθουν να αλλαξουν το εκπαιδευτικο συστημα και παντα ξεκινανε τις αλλαγες απο την τριτη λυκειου ενω θα επρεπε να ξεκινησουν απο πιο πριν!!!!! (μαλλον ειναι λαθος των πολιτικων αυτο)
Δεν είναι εκεί το θέμα. Το θεμα είναι ότι η εκάστοτε κυβέρνηση κάθε 4 χρόνια αλλάζει κάτι στην παιδεία. Και μέσα σε 3,5 χρόνια δεν γίνεται να φανούν τα αποτελέσματα της προηγούμενης μεταρρύθμισης της προηγουμενης κυβέρνησης. Είναι φαύλος κύκλος η κατάσταση!Μην το ψάχνουμε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.