The President
Νεοφερμένος
Παρ όλα αυτά έχω να πω ότι είναι λογικό πολλοί να αντιπαθούν τα θρησκευτικά, κυρίως όταν υπάρχουν στη μέση φανατισμένοι καθηγητές που κάνουν τα πράγματα χειρότερα:
(τυχαία το πήρα το παράδειγμα επειδή είναι το πιο πρόσφατο που γράφτηκε)Μια φορα είχε γίνει σεισμός στη λευκάδα και ο θεολόγος είχε πει στη τάξη οτι η "δυναμη" του σεισμού πήγαινε κατευθείαν πάνω στο νησί και μπήκε η παναγία στη μέση με αποτέλεσμα να χτυπήσει λίγο στην άκρη και να μην υπάρχουν θύματα και ζημείες
Ε, τέτοια να ακούνε οι μαθητές να μένουν κάγκελο....:!:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Semina
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Semina
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pintsie
Νεοφερμένος
Κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να αλλάξει ο τρόπος που κάνουμε στο σχολείο μου το μάθημα των Θρησκευτικών.Θεωρείτε αναγκαίο το μάθημα των Θρησκευτικών στα σχολεία με το τρόπο που διδάσκεται σήμερα;
Πώς γίνεται η διδασκαλία του μαθήματος στη τάξη σας; Οι μαθητές και οι καθηγητές δείχνουν σοβαρότητα και ενδιαφέρον κατά τη διδασκαλία του μαθήματος ή γίνετε μια προφανή προχειροδουλειά που μπορεί να χαρακτηριστεί και ως χάσιμο χρόνου;
Τι πιστεύετε ότι πρέπει να αλλάξει σε ό,τι αφορά το εν λόγω μάθημα (ύλη, ώρες διδασκαλίας, τρόπος διδασκαλίας κ.τ.λ.); :iagree:
Ο καθηγητής μας, δείχνει την απαιτούμενη σοβαρότητα χωρίς αυτό να τον περιορίζει να διδάσκει μόνο αυτά που λέει το βιβλίο.
Κάνουμε εργασίες χωρισμένοι σε ομάδες και αυτό μας βοηθάει εκτός από το να μάθουμε σωστά το μάθημα, να αναπτύξουμε ομαδικό πνεύμα!
Δεν θα άλλαζα με τίποτα το μάθημα και μακάρι να το έκανα για πάντα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~Baron~
Νεοφερμένος
Το θέμα όμως,που έθεσε ένας γνωστός, είναι πώς μπορούν να διατηρηθούν κάποιες γιορτές θρησκευτικού χαρακτήρα ,σημαντικές αρκετα για την ιστορία μας και τα έθιμα μας (π.χ Πάσχα κτλ) , χωρίς να έχουμε κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις γι αυτήν...??? (τη θεώρησα ενδιαφέρουσα ερώτηση...για να μην είμαστε και απόλυτοι ) κι έπειτα αν το καλοσκεφτούμε έχουμε τόση πολλή χαλαρότητα από άποψης χριστιανισμού που είτε τα έχουμε στα σχολεία τα θρησκευτικά είτε δεν τα έχουμε δεν αλλάζει κατι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~Baron~
Νεοφερμένος
Γιατι, τα υπολοιπα μαθηματα δεν ειναι αναγκαστικα? Αν η εκπαιδευση ηταν γενικα "προαιρετικη" ολοι θα ηταν αμορφωτοι. Σε καποια πραγματα δε μπορεις να αφησεις επιλογες.
σ' αυτό που λες έχεις δικιο:no1:.όμως εγω μιλάω ειδικότερα... άλλο να μη μαθαίνουμε μαθηματικά αρχαία κτλ κι άλλο τα θρησκευτικα. Οι αντιλήψεις κυρίως που προσπαθούν να μας περάσουν (περισσότερο οι ίδιοι οι καθηγητές παρά το μάθημα) μας υποχρεώνουν να ασπαστούμε ιδέες που δεν εφαρμόζουμε και δεν πιστεύουμε οι ίδιοι πολλές φορές.κι ας πούμε ότι γίνεται μάθημα αυτό τι σημαίνει ότι είμαστε χριστιανοί? δηλαδή εσύ προτιμάς, κατα τη διάρκεια του μαθήματος,τη γελιοποίηση των θρησκευτικών από άτομα που δεν ενδιαφέρονται? είναι καλύτερο να τα θεωρούμε ως ένα δευτερεύον μάθημα κυρίως στο λύκειο και να δηλώνουμε αδιαφορία?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Για τη γελιοποιηση, αν δεν το γελιοποιεις εσυ, τοτε τι προβλημα εχεις? Μαλλον εχουν αυτοι που το πραττουν, κι οποιος θελει να μορφωθει μορφωνεται. Κι ο Νανοπουλος σε δημοσιο σχολειο πηγαινε...
Για το δευτερευον, εσυ ο ιδιος δεν ειπες οτι "αλλο να μη μαθαινουμε θρησκευτικα και αρχαια κι αλλο θρησκευτικα?". Γιατι λοιπον σε απασχολει αν υποβιβαζεται σε δευτερευον?
Μην τα παρεις προσωπικα αυτα, κουβεντα κανουμε και μιλαω γενικα, δεν σε κατηγορω για κατι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giwrgos
Νεοφερμένος
@Giwrgos:thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σχετικα με τον ευνουχισμο της αμφιβολιας, οχι, νομιζω οτι συμβαινει το αντιθετο απο αυτο που λες. Μονο ο ανθρωπος που αμφισβητει και αναζητει βλεπει σφαιρικα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pintsie
Νεοφερμένος
Το μάθημα των θρησκευτικών αν γινόταν ως μάθημα επιλογής θα κατέληγε όπως το μάθημα της Θεατρολογίας ή όσων, τέλος πάντων, δεν δίνουμε σε εξετάσεις...εγώ πιστεύω ότι τα θρησκευτικά έτσι υποχρεωτικά όπως ορίζονται για όλες τις τάξεις αναγκάζουν τους μαθητές να δείξουν ένα ελαχιστο ενδιαφέρον κι αυτό θα έλεγα τα κάνει στους περισσότερους "μισητά" ώς μάθημα.Όντως όπως αναφέρατε πιο πάνω αν γινόταν ώς μάθημα επιλογής θα μπορούσε να λύσει ώς ενα βαθμό τα προβλήματα απο πλευράς μαθητών.
Το θέμα όμως,που έθεσε ένας γνωστός, είναι πώς μπορούν να διατηρηθούν κάποιες γιορτές θρησκευτικού χαρακτήρα ,σημαντικές αρκετα για την ιστορία μας και τα έθιμα μας (π.χ Πάσχα κτλ) , χωρίς να έχουμε κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις γι αυτήν...??? (τη θεώρησα ενδιαφέρουσα ερώτηση...για να μην είμαστε και απόλυτοι ) κι έπειτα αν το καλοσκεφτούμε έχουμε τόση πολλή χαλαρότητα από άποψης χριστιανισμού που είτε τα έχουμε στα σχολεία τα θρησκευτικά είτε δεν τα έχουμε δεν αλλάζει κατι...
Θα πήγαιναν όλοι σε αυτό το μάθημα επειδή είναι εύκολο και τα λοιπά...
Δεν θα υπήρχε ουσιαστική μόρφωση...
Όλοι θα το "παίρναν στην πλάκα"!
Άποψή μου..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
The President
Νεοφερμένος
Λες και τωρα το παιρνουν*με* πολυ στα σοβαρα το μαθημα..!
Δεν ξέρω για εσάς, πάντως εγώ στο δημοτικό διάβαζα καθημερινά και έλεγα μάθημα όσο πιο συχνά μπορούσα... Το "πιστεύω" έτσι το έμαθα... Βέβαια αν ρωτήσει κανείς ποιος απ την τάξη μου (τώρα στο Λύκειο) το ξέρει θα είμαι απ τους λίγους... Και αυτό το βρίσκω λίγο "κάπως"... Γιατί έλεος δηλαδή, να είσαι χριστιανός ορθόδοξος και όχι μόνο να μην ξέρεις το "Πιστεύω", αλλά να μην ξέρεις καν τι είναι...:iagree:
Απ το Γυμνάσιο άλλαξαν αρκετά τα πράγματα, γιατί δεν πολυδιάβαζα όπως όλοι στην τάξη, όμως έμαθα αρκετά χρήσιμα πράγματα σχετικά με τον χριστιανισμό (από αυτά που άκουγα στην τάξη) γιατί ο καθηγητής μας είχε αρκετό μεράκι...
Το μάθημα αυτό (το οποίο όπως ξαναείπα όντως πρέπει να λέγεται ορθόδοξος χριστιανισμός ή κάτι τέτοιο), θεωρώ ότι έχει ως σκοπό να πληροφορίσει τους μαθητές σχετικά με τη θρησκεία τους (αν είναι φυσικά ορθόδοξοι), και δεν έχει ως θέμα να βοηθήσει τον μαθητή να επιλέξει θρησκεία. Μπορεί να έχει όντως πληροφορίες για άλλες θρησκείες όμως είναι πράγματα για την καθαρή πληροφόρηση των μαθητών σχετικά με αυτές, για να μην ακούει π.χ. τη λέξη "Μωάμεθ", και αρχίζει να αναρωτιέται "τι ναι πάλι τούτο;"
Βέβαια έτσι τίθεται ένα άλλο ζήτημα: μήπως θα έπρεπε να υπάρχουν τα "θρησκευτικά" και για τις άλλες θρησκείες. Αυτό θα ήταν αρκετά χρήσιμο, ώστε τα παιδιά που έχουν απαλλαχθεί από τα θρησκευτικά, να κάνουν τα ανάλογα "θρησκευτικά". Το θέμα είναι όμως ότι είναι λίγα τα παιδιά για να μαζευτούν τμήματα, οπότε ναυαγεί το σχέδιο....:emm:
Και όσον αφορά τη χαλαρότητα που υπάρχει στο Γυμνάσιο και κυρίως στο Λύκειο, πιστεύω ότι οι μαθητές δεν ενδιαφέρονται γιατί είναι μάθημα το οποίο δεν έχει συγκεκριμένα πράγματα που πρέπει κανείς να μάθει (π.χ. "η Άλωση της Κων/πολης έγινε το 1453" που το μαθαίνεις και ησυχάζεις), αλλά έχει ερωτήματα τα οποία βγαίνουν κυρίως με την "σκέψη του κοινού Χριστιανού". Έτσι στα διαγωνίσματα αρχίζουμε να βάζουμε "σάλτσες" και έτσι παίρνουμε βαθμό...
Θέλω να καταλήξω ότι είναι μάθημα που δεν χρειάζεται πολύ διάβασμα (για να μην πω σχεδόν καθόλου), και έτσι οι μαθητές απλά δεν διαβάζουν και δεν ενδιαφέρονται, και όταν έρχεται η ώρα του διαγωνίσματος λένε "Ε, σιγά, θα πάω να γράψω εκεί 5-6 αμπελοφιλοσοφίες και πάει....":thanks::xixi:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Αλλα αν και στην κατασταση που τωρα ειναι τα θρησκευτικα, απλα φανταστειτε πως θα ηταν ως επιλογης. Ακομη χειροτερα...
Οσο για τις αλλες θρησκειες, δεν ειναι υποχρεωμενο το κρατος να παρεχει γνωστικο υλικο για τους 10-20 μουσουλμανους καθε πολης. Η Ελλαδα ειναι θρησκευτικα ομογενης χωρα, με περισσοτερο απο το 97% του νομιμου πληθυσμου να ασπαζεται τη θρησκεια του Χριστιανισμου. Γι' αυτο και δεν τιθεται θεμα διδασκαλιας αλλης θρησκειας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος
Δεν ξέρω για εσάς, πάντως εγώ στο δημοτικό διάβαζα καθημερινά και έλεγα μάθημα όσο πιο συχνά μπορούσα... Το "πιστεύω" έτσι το έμαθα... Βέβαια αν ρωτήσει κανείς ποιος απ την τάξη μου (τώρα στο Λύκειο) το ξέρει θα είμαι απ τους λίγους... Και αυτό το βρίσκω λίγο "κάπως"... Γιατί έλεος δηλαδή, να είσαι χριστιανός ορθόδοξος και όχι μόνο να μην ξέρεις το "Πιστεύω", αλλά να μην ξέρεις καν τι είναι...:iagree:
Απ το Γυμνάσιο άλλαξαν αρκετά τα πράγματα, γιατί δεν πολυδιάβαζα όπως όλοι στην τάξη, όμως έμαθα αρκετά χρήσιμα πράγματα σχετικά με τον χριστιανισμό (από αυτά που άκουγα στην τάξη) γιατί ο καθηγητής μας είχε αρκετό μεράκι...
Το μάθημα αυτό (το οποίο όπως ξαναείπα όντως πρέπει να λέγεται ορθόδοξος χριστιανισμός ή κάτι τέτοιο), θεωρώ ότι έχει ως σκοπό να πληροφορίσει τους μαθητές σχετικά με τη θρησκεία τους (αν είναι φυσικά ορθόδοξοι), και δεν έχει ως θέμα να βοηθήσει τον μαθητή να επιλέξει θρησκεία. Μπορεί να έχει όντως πληροφορίες για άλλες θρησκείες όμως είναι πράγματα για την καθαρή πληροφόρηση των μαθητών σχετικά με αυτές, για να μην ακούει π.χ. τη λέξη "Μωάμεθ", και αρχίζει να αναρωτιέται "τι ναι πάλι τούτο;"
Βέβαια έτσι τίθεται ένα άλλο ζήτημα: μήπως θα έπρεπε να υπάρχουν τα "θρησκευτικά" και για τις άλλες θρησκείες. Αυτό θα ήταν αρκετά χρήσιμο, ώστε τα παιδιά που έχουν απαλλαχθεί από τα θρησκευτικά, να κάνουν τα ανάλογα "θρησκευτικά". Το θέμα είναι όμως ότι είναι λίγα τα παιδιά για να μαζευτούν τμήματα, οπότε ναυαγεί το σχέδιο....:emm:
Και όσον αφορά τη χαλαρότητα που υπάρχει στο Γυμνάσιο και κυρίως στο Λύκειο, πιστεύω ότι οι μαθητές δεν ενδιαφέρονται γιατί είναι μάθημα το οποίο δεν έχει συγκεκριμένα πράγματα που πρέπει κανείς να μάθει (π.χ. "η Άλωση της Κων/πολης έγινε το 1453" που το μαθαίνεις και ησυχάζεις), αλλά έχει ερωτήματα τα οποία βγαίνουν κυρίως με την "σκέψη του κοινού Χριστιανού". Έτσι στα διαγωνίσματα αρχίζουμε να βάζουμε "σάλτσες" και έτσι παίρνουμε βαθμό...
Θέλω να καταλήξω ότι είναι μάθημα που δεν χρειάζεται πολύ διάβασμα (για να μην πω σχεδόν καθόλου), και έτσι οι μαθητές απλά δεν διαβάζουν και δεν ενδιαφέρονται, και όταν έρχεται η ώρα του διαγωνίσματος λένε "Ε, σιγά, θα πάω να γράψω εκεί 5-6 αμπελοφιλοσοφίες και πάει....":thanks::xixi:
To <<πιστεύω>> θεωρώ πως δεν είναι απαραίτητο να διδάσκεται, καθώς οι μαθητές που το μαθαίνουν, δεν καταλαβαίνουν τι εννοεί, απλά το λένε...λένε...λένε χωρίς να τους νοιάζει να καταλάβουν τι λέει.
Κλείνω με μια χιουμοριστική (και μόνο) "αλλαγή" του <<πιστεύω>>.
Πιστεύω εις έναν φραπέ,
αφρώδη, παγοκράτορα,
ρουφηχτόν εκ καλάμου σπαστής,
εις στομάχους πάντων ερριμένον.
Και εις ένα αφρόγαλα, λευκόν, πηχτόν,
του καφέ συνοδό, και λιπογενές
το δια τον καφέ ποιηθέντα προ πάντων καπουτσίνο.
Milk εκ βοδώς,
αφρόν αληθινόν, εκ μιξερός ηλεκτρικού
χτυπηθέντα, ού γεννηθέντα,
ομοχρήσιμου του φραπέ
δι ου το μάτι ορθάνοιξε.
Τον δι' ημάς τους ανθρώπους
και δια την ημετέραν εργασίαν
φυτροθέντα εν καφεοδένδρων
και μαζευθέντα εξ άρρενος εργάτου
και αγοράσθη εξ εταιρείας
και εσυσκευάσθηκε.
Αγορασθέντα τε υπό ημών
εντός μικρής σακουλίτσας
ή κουτιού ή βαζακίου
Και ετοιμάσθη τας πρώτας ώρας
κατά τας πρωινάς.
Και εισέπεσε εντός ποτηριού
και ζαχαρώθηκε εκ κουταλιάς του γλυκού.
Και πάλιν άφρισε μετά δόξης
τσίτα κάνων κοιμητούς
ώστε χουζουρίου έλθη το τέλος.
Και εις το ρεύμα το πάγιον,
το χρήσιμον, το μιξεροκινόν,
το εκ της δεής επαραγόμενον
το συν ψυγείου και θηκών συνεργαζώμενο,
ωστε παρασκευαζώμενο,
παγακίων και υδάτων ψυχρών.
Εις μίαν, καφετερίαν, ομαδικήν και φιλικήν φραπεδοποσίαν.
Ομολογώ εν τσίμπημα εις μπισκότου εκ του μπολ.
Προσδοκώ τασάκι καθαρόν.
Και να είναι η ζάχαρη λιωμένη.
Αμήν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anarki
Διάσημο μέλος
Αν κάποιος δεν ξέρει το "Πιστεύω" (Σύμβολο της Πίστεως λέγεται btw), τότε προφανώς δεν είναι Χριστιανός και δεν τον ενδιαφέρει. Χριστιανός βαφτίστηκε σε βρεφική ηλικία χωρίς να τον ρωτήσει κανείς αν θέλει, φέρει τελείως τυπικά τον τίτλο δηλαδή.Γιατί έλεος δηλαδή, να είσαι χριστιανός ορθόδοξος και όχι μόνο να μην ξέρεις το "Πιστεύω", αλλά να μην ξέρεις καν τι είναι...:iagree:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giwrgos
Νεοφερμένος
Πιστεύω ότι τα Θρησκευτικά "ευνουχίζουν" τη αμφιβολία των παιδιών για την Θρησκεία, έτσι από μικρό το παιδί μαθαίνει να βλέπει μην σφαιρικά το θέμα. Επίσης, η άποψη μου είναι ότι το μήνυμα που υποσυνείδητα "περνάει" στο μαθητή ότι ΠΡΕΠΕΙ να είναι Χριστιανός. Όπως προαναφέρθηκε δεν έπρεπε να ονομάζεται το μάθημα ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ αλλά ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ. Προτιμότερο θα ήταν ή να μαθαίνουμε για όλες τις θρησκείες η ακόμα καλύτερα να το ψάξει κανένας μόνος του και να επιλέξει τη πραγματικά πιστεύει.
@Giwrgos:thanks:
PS: Ρε miv με έχεις βάλει στο μάτι ξέχασα ένα "μην" στο typing και έπεσες με τα μούτρα απάνω μου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 20 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 104 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Hased Babis
- Evenstar
- patatosalata22
- Libertus
- Unboxholics
- gmoutzour
- Bleach_enjoyer
- despoina13
- Hecticism
- iiTzArismaltor_
- Helen06
- charmander
- BatGuin
- Ioan02
- Alessandra Eliza
- Corfu kitty
- kiyoshi
- kost28
- jYanniss
- Albert.123
- bbb
- Scandal
- fgk
- AggelikiGr
- Debugging_Demon
- NeosUser2023
- Arvacon
- constansn
- Reader
- American Economist
- Μήτσος10
- marina.marina
- Basilis0
- Kate1914
- phleidhs
- nearos
- giannhs2001
- Aggel0sss
- Nick_nt
- Pierre Bezukhov
- Maynard
- Αναστασία197
- Lifelong Learner
- mel<3
- Ness
- Twittn
- johnsala
- Abiogenesis
- arko
- george777
- Drglitterstar
- art_of_poetry
- Joji
- Praxis
- angies
- augustine
- Νομάρχης
- SoyN
- katia.m
- PanMoonlight
- ar_rubelen
- spring day
- lepipini
- DeWiN
- fmarulezkd
- Samuel
- Fanimaid123
- Νατασα 1
- Βλα
- Fanimaid
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.