Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Ναι ενώ αν διδάσκονταν όλες οι θρησκείες και έλεγες στο παιδί να αυτές οι 10 είναι τωρα επέλεξε μια έχει διαφορά... Για μένα η πίστη είναι εντελώς προσωπική υπόθεση του καθενός (προφανώς στα πλαίσια που δεν προσβάλλει την πίστη του αλλου) όποτε κανένα νόημα δεν έχει να διδάσκεται είτε μόνο ο χριστιανισμός είτε να διδάσκεται χριστιανισμός, Βουδισμός και ότι άλλο υπάρχει Τέλος πάντων. Προσωπικά θεωρώ τα θρησκευτικά θα έπρεπε να διδάσκονται μόνο γ και δ Δημοτικού και να περιλάμβαναν μόνο κάποια αποσπάσματα από Καινή και παλαιά διαθήκη τα οποία έχουν περισσότερο διδακτικό χαρακτήρα σαν τα παραμύθια του Αισώπου. Από εκεί και πέρα ο καθένας μπορεί να ψάχτει και να αναρωτηθεί ο ίδιος για το τι πραγματικά πιστεύει ή θέλει να πιστεύει. Δεν χρειάζεται tutoring απ το σχολείο
Υποθέτω ότι η διδασκαλία των θρησκευτικών - πρέπει να - έχει τη μορφή της παροχής γνώσεων σχετικά με το τι υποστηρίζει η κάθε θρησκεία, κάποια σημεία της φιλοσοφίας της και της ιστορικής της αναδρομής. Όπως για παράδειγμα διδασκόμαστε και φιλοσοφία, ιστορία, κοινωνιολογία. Δεν σημαίνει ότι θρησκευτικά = σου διδάσκουμε τι να πιστέψεις ή σου παρέχουμε επιλογές ώστε να αποφασίσεις τι θα πιστέψεις. Είναι πράγματι προσωπική υπόθεση η πίστη.
Αν σκεφτούμε ότι η θρησκεία είναι αναπόσπαστο κομμάτι των σημερινών κοινωνιών, είναι απαραίτητο κατά την άποψή μου να υπάρχει σαν μάθημα. Το θέμα είναι ότι στην Ελλάδα η μορφή του έχει να κάνει σχεδόν μόνο με το Χριστιανισμό κι, αν θυμάμαι καλά, απευθύνεται στον μαθητή με δεδομένο ότι πιστεύει στο Θεό και το Χριστό. Δηλαδή ό,τιναναι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Σε τι χρειάζεται στον Ελληνα που βρίσκεται η Μεκα των μουσουλμάνων ή ποσα κιλά είναι ο Βούδας. Είναι γνώσεις που απέχουν από ήθη και έθιμα της χώρα μας. Αντίθετα τι είναι ο 15Αυγουστος, η πεντηκοστή, ποιοι είναι οι Ευαγγελιστές, η Κυριακή της Ορδοδοξίας, οι βίοι των Αγίων που έχουμε πάρει οι περισσότεροι τα ονόματά τους είναι γνώσεις που διατηρούν την εθνική ταυτότητα μας και πρέπει να τα ξέρουν και οι αλλοθρησοι που πάιρνουν την βασική εκπαίδευση τους στη χώρα μας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
art1
Εκκολαπτόμενο μέλος
H Ελλάδα είναι μια Ορθόδοξη χριστιανική χώρα και για να διατηρήσει το χαρακτήρα της επιβάλεται να υπάρχει μάθημα θρησκευτικών με προσανατολισμό της ορθοδοξία.
Σε τι χρειάζεται στον Ελληνα που βρίσκεται η Μεκα των μουσουλμάνων ή ποσα κιλά είναι ο Βούδας. Είναι γνώσεις που απέχουν από ήθη και έθιμα της χώρα μας. Αντίθετα τι είναι ο 15Αυγουστος, η πεντηκοστή, ποιοι είναι οι Ευαγγελιστές, η Κυριακή της Ορδοδοξίας, οι βίοι των Αγίων που έχουμε πάρει οι περισσότεροι τα ονόματά τους είναι γνώσεις που διατηρούν την εθνική ταυτότητα μας και πρέπει να τα ξέρουν και οι αλλοθρησοι που πάιρνουν την βασική εκπαίδευση τους στη χώρα μας.
Τα θρησκευτικά δεν είναι απλή κατήχηση. Είναι Επιστήμη. Θεολογία ονομάζεται και περιλαμβάνει μια πληθωρα κλάδων, από την ερμηνεία των πατερικων κειμενων μεχρι τη θρησκειολογία. Σαφως και χρειάζεται οι μαθητές να γνωρίζουν τον θρησκευτικό πολιτισμό των αλλων. Η αναγνώριση και η αποδοχή της διαφορετικότητας του αλλου μας καλλιεργει τον άνθρωπο. Επισης, μεσα απο τη διαφορετικότητα μαθαίνουμε καλύτερα το οικειο. Κ πολλα πολλα αλλα, τα οποία ειλικρινά νομίζω οτι ο κάθε σύγχρονος και καλλιεργημένος άνθρωπος μπορεί να φανταστεί.
Έλεος με την καραμελα ότι θα χαθεί η ιστορία και η θρησκεία μας. Τετοιος φοβος πια?!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 209912
Επισκέπτης
H Ελλάδα είναι μια Ορθόδοξη χριστιανική χώρα και για να διατηρήσει το χαρακτήρα της επιβάλεται να υπάρχει μάθημα θρησκευτικών με προσανατολισμό της ορθοδοξία.
Σε τι χρειάζεται στον Ελληνα που βρίσκεται η Μεκα των μουσουλμάνων ή ποσα κιλά είναι ο Βούδας. Είναι γνώσεις που απέχουν από ήθη και έθιμα της χώρα μας. Αντίθετα τι είναι ο 15Αυγουστος, η πεντηκοστή, ποιοι είναι οι Ευαγγελιστές, η Κυριακή της Ορδοδοξίας, οι βίοι των Αγίων που έχουμε πάρει οι περισσότεροι τα ονόματά τους είναι γνώσεις που διατηρούν την εθνική ταυτότητα μας και πρέπει να τα ξέρουν και οι αλλοθρησοι που πάιρνουν την βασική εκπαίδευση τους στη χώρα μας.
Ακίκο τι δεξιά εθνικόφρονη στροφή είναι αυτή που έχεις κάνει? Δε σε αναγνωρίζω.
Τα θρησκευτικά δεν είναι απλή κατήχηση. Είναι Επιστήμη.
Κάποτε ένας θεολόγος χρησιμοποίησε την επιστημονική μέθοδο για να αποδείξει την ύπαρξη του θεού και τα κατάφερε. Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
art1
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ακίκο τι δεξιά εθνικόφρονη στροφή είναι αυτή που έχεις κάνει? Δε σε αναγνωρίζω.
Κάποτε ένας θεολόγος χρησιμοποίησε την επιστημονική μέθοδο για να αποδείξει την ύπαρξη του θεού και τα κατάφερε. Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.
Ό,τι ξέρει ο καθένας λεει...αν αμφιβάλλεις οτι η θεολογία είναι Επιστήμη ειναι αποψη σου...δεν θα κάνουμε εισαγωγή στην Επιστήμη της θεολογίας εδω, προκειμένου να πληροφορηθεις περι των αρχών, μεθοδων κ στοχων της παρούσας επιστήμης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Παραμένω φιλέλευθερος. Η Ορθοδοξία στην Ελλάδα είναι μια καλή πηγή εσόδων για το κράτος και την ελληνική οικονομία. Υπαρχει και ειδικός τουρισμός που βασίζεται στη Θρησκεία (μοναστήρια, Άγιο όρος, επισκέψεις σε θέατρα που αλλιως δεν θα επιβίωναν).Ακίκο τι δεξιά εθνικόφρονη στροφή είναι αυτή που έχεις κάνει? Δε σε αναγνωρίζω.
Δεν με ενδιαφέρει δεν πάν να τα καταργήσουν τελείως. Αντίθετα για αρκετούς συναδέλφους σου Θεολογους αυτό είναι θέμα επιβίωσης. Τα Θρησκευτικά ως επιστήμη δεν έχουν θέση στο σχολείο γιατί ειναι εξειδικευμένο μάθημα. Αν το υπολογίσουμε ως μάθημα κατήχησης και μάθημα απόκτησης βασικών γνώσεων αυτό αλλάζει. Εδώ θα καταργήσουν τα λατινικά, έχουν μειώσει τη πληροφορική και τα μαθηματικά στα σχολεία μην περιμένεις ότι το μαθημα Θρησκειολογία ως επιστήμη έχει μέλλον στο ελληνικο σχολείο και γενικά στη κοινωνια.Τα θρησκευτικά δεν είναι απλή κατήχηση. Είναι Επιστήμη. Θεολογία ονομάζεται και περιλαμβάνει μια πληθωρα κλάδων, από την ερμηνεία των πατερικων κειμενων μεχρι τη θρησκειολογία. Σαφως και χρειάζεται οι μαθητές να γνωρίζουν τον θρησκευτικό πολιτισμό των αλλων. Η αναγνώριση και η αποδοχή της διαφορετικότητας του αλλου μας καλλιεργει τον άνθρωπο. Επισης, μεσα απο τη διαφορετικότητα μαθαίνουμε καλύτερα το οικειο. Κ πολλα πολλα αλλα, τα οποία ειλικρινά νομίζω οτι ο κάθε σύγχρονος και καλλιεργημένος άνθρωπος μπορεί να φανταστεί.
Έλεος με την καραμελα ότι θα χαθεί η ιστορία και η θρησκεία μας. Τετοιος φοβος πια?!
Σε ένα κόσμο χωρίς κατήχηση η ερμηνεία των πατερικών κείμενων και της Αγίας Γραφής δεν έχουν σημασία γιατί:
α) έχουν γίνει εδώ και και καιρό
β) η ερμηνία τους δεν θα έχει τίποτα να πει για τον μέσο Έλληνα, όπως δεν έχουν σημασία τα ιερά κείμενα άλλων θρησκειών
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
art1
Εκκολαπτόμενο μέλος
Παραμένω φιλέλευθερος. Η Ορθοδοξία στην Ελλάδα είναι μια καλή πηγή εσόδων για το κράτος και την ελληνική οικονομία. Υπαρχει και ειδικός τουρισμός που βασίζεται στη Θρησκεία (μοναστήρια, Άγιο όρος, επισκέψεις σε θέατρα που αλλιως δεν θα επιβίωναν).
Δεν με ενδιαφέρει δεν πάν να τα καταργήσουν τελείως. Αντίθετα για αρκετούς συναδέλφους σου Θεολογους αυτό είναι θέμα επιβίωσης. Τα Θρησκευτικά ως επιστήμη δεν έχουν θέση στο σχολείο γιατί ειναι εξειδικευμένο μάθημα. Αν το υπολογίσουμε ως μάθημα κατήχησης και μάθημα απόκτησης βασικών γνώσεων αυτό αλλάζει. Εδώ θα καταργήσουν τα λατινικά, έχουν μειώσει τη πληροφορική και τα μαθηματικά στα σχολεία μην περιμένεις ότι το μαθημα Θρησκειολογία ως επιστήμη έχει μέλλον στο ελληνικο σχολείο και γενικά στη κοινωνια.
Σε ένα κόσμο χωρίς κατήχηση η ερμηνεία των πατερικών κείμενων και της Αγίας Γραφής δεν έχουν σημασία γιατί:
α) έχουν γίνει εδώ και και καιρό
β) η ερμηνία τους δεν θα έχει τίποτα να πει για τον μέσο Έλληνα, όπως δεν έχουν σημασία τα ιερά κείμενα άλλων θρησκειών
Εαν το εκπαιδευτικό σύστημα της χωρας έδινε γενικά την πρέπουσα σημασία στην παροχή γνώσεων στα σχολεία, τότε ναι θα είχε μελλον η επαφη με τη θρησκειολογία.
Οσο για το τελευταίο, η στείρα κατήχηση ποτε δεν κανει καλο. Εν αντιθεσει, δημιουργεί ενα πλήθος ακαλλιεργητων και αβουλων όντων, κοινώς τον οχλο.
Τα α και β που αναφέρεις δεν απτονται των βασικών αρχών και στόχων της θεολογίας και των συγγενών προς αυτην Επιστημών. Οπότε τι να σου εξηγούμε τωρα? Ακου έγιναν καιρο πριν κλπ κλπ?!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Θρησκευτικά: Δικαίωμα απαλλαγής και για τους ορθόδοξους μαθητές
Κάμπια
Διάσημο μέλος
art_of_poetry
Νεοφερμένος
Scandal
Διαχειριστής
(δλδ με λίγη αντίληψη μέχρι και μαθητής Γυμνασίου τα απαντάει, δείτε το Θέμα Α)
Αν είσαι άθεος και απαντήσεις σε αυτά, την έβαψες
gmoutzour
Νεοφερμένος
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ξερεις πιο ειναι το προβλημα ? αυτοι δεν ξερουν.
Ο χριστος ειρθε και υπηρετησε τον ανθρωπο ..τι θες κρασι ,εγω...τι θες ψαρια ,εγω..τι θες ψωμι ,εγω..τι θες την υγεια σου, εγω.. τι θες καλο απαλο λογο, εγω.
Αυτοι δεν ξερουν ..θες προσοχη και μαθητοσυρροη και οχι απαλαγες ....ωραια
Βαλε μια θεολογα μικρουλα με σορτς και μπουστακι ...αυτα που ειναι σαν εσωρουχα και να δεις τι θα παιξει στην ταξη ..ολοι καλοι χριστιανοι θα ορκιστουν.
Αυτο δεν εκαναν και οι μαυροι αμερικανοι ? εκαναν την εκκλησια τους τζαζ κλαμπ.
Bleach_enjoyer
Νεοφερμένος
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 104 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Hased Babis
- Evenstar
- patatosalata22
- Libertus
- Unboxholics
- gmoutzour
- Bleach_enjoyer
- despoina13
- Hecticism
- iiTzArismaltor_
- Helen06
- charmander
- BatGuin
- Ioan02
- Alessandra Eliza
- Corfu kitty
- kiyoshi
- kost28
- jYanniss
- Albert.123
- bbb
- Scandal
- fgk
- AggelikiGr
- Debugging_Demon
- NeosUser2023
- Arvacon
- constansn
- Reader
- American Economist
- Μήτσος10
- marina.marina
- Basilis0
- Kate1914
- phleidhs
- nearos
- giannhs2001
- Aggel0sss
- Nick_nt
- Pierre Bezukhov
- Micro
- Maynard
- Αναστασία197
- Lifelong Learner
- mel<3
- Ness
- Twittn
- johnsala
- Abiogenesis
- arko
- george777
- Drglitterstar
- art_of_poetry
- Joji
- Ion.
- Praxis
- angies
- augustine
- Νομάρχης
- SoyN
- ultraviolence
- katia.m
- PanMoonlight
- ar_rubelen
- spring day
- lepipini
- DeWiN
- Ουριήλ
- fmarulezkd
- Samuel
- Fanimaid123
- Νατασα 1
- Βλα
- Fanimaid
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.