Είμαι καινούργια στο site όμως με χαρά διαπίστωσα την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ μαθητών - καθηγητών.
Θα ήθελα λοιπόν να ανοίξω μια συζήτηση για το πώς βλέπετε οι μαθητές τα αγγλικά στο δημόσιο και ίσως να δω τις δικές σας προτάσεις για αυτό το μάθημα που καλώς ή κακώς είναι μέρος του σχολικού προγράμματος μαθημάτων.
Είμαι καθηγήτρια αγγλικών με μικρή εμπειρία στο δημόσιο αλλά μεγάλη διάθεση να προσφέρω κάτι στους μαθητές και ίσως να κάνω το μάθημα πιο ενδιαφέρον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zaraki
Δραστήριο μέλος
Λοιπον, οι ξενες γλωσσες στο σχολειο ειναι ενα μεγαλο θεμα.Τις περισσοτερες φορες αντιμετωπιζονται ως "ωρα του παιδιου" και, απο τη δικη μου εμπειρια, γινεται ελαχιστες φορες μαθημα.Αυτο γιατι δεν υπαρχει ομοιογενεια στο επιπεδο των μαθητων.Αλλοι γνωριζουν καλυτερα Αγγλικα απο αλλους και αλλοι χειροτερα με αποτελεσμα να ειναι σχεδον αδυνατο να καθοριστει μια υλη που να ικανοποιει ολους.Τι μπορει να κανει ο καθηγητης επι αυτου;Συνηθως επιλεγει να διδασκει Αγγλικα χαμηλου επιπεδου με αποτελεσμα να "χανει" τους μαθητες που εχουν γνωσεις lower και πανω.Καλησπέρα!
Είμαι καινούργια στο site όμως με χαρά διαπίστωσα την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ μαθητών - καθηγητών.
Θα ήθελα λοιπόν να ανοίξω μια συζήτηση για το πώς βλέπετε οι μαθητές τα αγγλικά στο δημόσιο και ίσως να δω τις δικές σας προτάσεις για αυτό το μάθημα που καλώς ή κακώς είναι μέρος του σχολικού προγράμματος μαθημάτων.
Είμαι καθηγήτρια αγγλικών με μικρή εμπειρία στο δημόσιο αλλά μεγάλη διάθεση να προσφέρω κάτι στους μαθητές και ίσως να κάνω το μάθημα πιο ενδιαφέρον.
Αυτο που εκανε συχνα η καθηγητρια μου στη Γ Λυκειου ηταν, περα απο την υλη του βιβλιου που διδασκομασταν, να μας φερνει φωτοτυπιες απο αρθρα του BBC που αφορουσαν την επικαιροτητα.Τα διαβαζαμε μεσα στην ταξη, ρωτουσαμε αγνωστες λεξεις και επειτα τα συζητουσαμε στην ταξη(στα Αγγλικα παντα).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maria....
Πολύ δραστήριο μέλος
στα ιδιωτικα σχολεια ομως νομιζω οτι τα πραγματα ειναι πολυ καλυτερα...το μαθημα λογικα θα γινεται κανονικα!ετσι δεν ειναι?Λοιπον, οι ξενες γλωσσες στο σχολειο ειναι ενα μεγαλο θεμα.Τις περισσοτερες φορες αντιμετωπιζονται ως "ωρα του παιδιου" και, απο τη δικη μου εμπειρια, γινεται ελαχιστες φορες μαθημα.Αυτο γιατι δεν υπαρχει ομοιογενεια στο επιπεδο των μαθητων.Αλλοι γνωριζουν καλυτερα Αγγλικα απο αλλους και αλλοι χειροτερα με αποτελεσμα να ειναι σχεδον αδυνατο να καθοριστει μια υλη που να ικανοποιει ολους.Τι μπορει να κανει ο καθηγητης επι αυτου;Συνηθως επιλεγει να διδασκει Αγγλικα χαμηλου επιπεδου με αποτελεσμα να "χανει" τους μαθητες που εχουν γνωσεις lower και πανω.
Αυτο που εκανε συχνα η καθηγητρια μου στη Γ Λυκειου ηταν, περα απο την υλη του βιβλιου που διδασκομασταν, να μας φερνει φωτοτυπιες απο αρθρα του BBC που αφορουσαν την επικαιροτητα.Τα διαβαζαμε μεσα στην ταξη, ρωτουσαμε αγνωστες λεξεις και επειτα τα συζητουσαμε στην ταξη(στα Αγγλικα παντα).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σχετικά με αυτό που έκανε η καθηγήτριά σου είναι μια καλή ιδέα που εχω προσπαθήσει να εφαρμώσω και εγώ.
Από την άλλη στη πρωτοβάθμια (δημοτικά) έχω παρατηρήσει ότι τα πράγματα ίσως είναι λίγο καλύτερα γιατί οι μαθητές είναι ακόμα σε μικρό επίπεδο και βλέπουν ότι κάτι μαθαίνουν ή έστω βοηθούνται μέσω της επανάληψης για το φροντιστήριο!! Λίγο οξύμωρο, ε;
Πάντως πάντα ελπίζω ότι κάποιοι κλάδοι στη δημόσια εκπαίδευση θα πάψουν να αντιμετοπίζονται ως δευτερεύοντες.
Προσωπικά δεν έχω εμπειρία από ιδιωτικά οπότε δεν μπορώ να ξέρω. Όμως θέλω να ελπίζω ότι έστω εκεί θα γίνεται καλύτερο μάθημα.στα ιδιωτικα σχολεια ομως νομιζω οτι τα πραγματα ειναι πολυ καλυτερα...το μαθημα λογικα θα γινεται κανονικα!ετσι δεν ειναι?
Βέβαια ας μην ξεχνάμε ότι είναι και στο χέρι του καθηγητή, είτε είναι σε ιδιωτικό είτε σε δημόσιο, να κάνει το μάθημα του σωστά και με ευσυνειδησία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zaraki
Δραστήριο μέλος
Στα δημοτικα η κατασταση σιγουρα ειναι καλυτερη.Η υλη των δημοτικων ειναι περιπου αυτη που διδασκονται τα πρωτα 2 χρονια στα φροντιστηρια ετσι δεν μπορει υπαρξει τοσο μεγαλη διαφορα αναμεσα στους μαθητες που γνωριζουν και σε αυτους που δεν γνωριζουν Αγγλικα.Στο Γυμνασιο και στο Λυκειο η κατασταση ειναι απογοητευτικη ομως...Τα Αγγλικα τα λατρευα(και ακομα τα λατρευω) αλλα ενας μαθητης επιπεδου lower και πανω δεν εχει κινητρα να παρακολουθησει.Οταν εχεις Proficiency και μαθαινεις στο σχολειο τον παρακειμενο καποια στιγμη σταματας να ασχολεισαι.Δυστυχως αυτη ειναι η αληθεια...Θεωρω οτι αυτη η κατηγορια των μαθητων μπορει να προσεγγιστει με τον τροπο που το εκανε η καθηγητρια μου.Τωρα με αυτους που δεν εχουν ασχοληθει ποτε τους με τα Αγγλικα και ουτε σκοπευουν να αποκτησουν καποια πιστοποιηση γνωσεων δεν ειναι πολλα τα πραγματα που μπορουν να γινουν.Zaraki η εμπειρία μου στη δευτεροβάθμια δυστυχώς αυτό μου έδειξε. Λόγω του μεγαλου αριθμού των παιδιών στη τάξη υπάρχει ανομοιογένεια στους μαθητές. Έτσι κάποιοι βαριούνται να κάνουν μάθημα γιατί (θεωρούν) ότι τα έχουν μάθει όλα και άλλοι γιατί πιστεύουν ότι δεν αξίζει να ασχοληθούν γιατί ούτως ή άλλως ποτέ δεν τα κατάφεραν με τα αγγλικά, γιατί να κάνουν τον κόπο τώρα; Παρ'ολα αυτά πιστεύω ότι και οι δύο περιπτώσεις κρύβουν παγίδες για τους μαθητές.
Σχετικά με αυτό που έκανε η καθηγήτριά σου είναι μια καλή ιδέα που εχω προσπαθήσει να εφαρμώσω και εγώ.
Από την άλλη στη πρωτοβάθμια (δημοτικά) έχω παρατηρήσει ότι τα πράγματα ίσως είναι λίγο καλύτερα γιατί οι μαθητές είναι ακόμα σε μικρό επίπεδο και βλέπουν ότι κάτι μαθαίνουν ή έστω βοηθούνται μέσω της επανάληψης για το φροντιστήριο!! Λίγο οξύμωρο, ε;
Πάντως πάντα ελπίζω ότι κάποιοι κλάδοι στη δημόσια εκπαίδευση θα πάψουν να αντιμετοπίζονται ως δευτερεύοντες.
Εγω παντως απο τον ιδανικο καθηγητη Αγγλικων στο σχολειο θα περιμενα να δω αυτα τα πραγματα(κυριως στο Λυκειο):
1)Στα πρωτα μαθηματα να δει σε τι επιπεδο βρισκονται οι μαθητες της καθε ταξης
2)Να κανει συζητηση στην ταξη σχετικα με τα ενδιαφεροντα των μαθητων
3)Παραλληλα με το συνηθως αθλιο βιβλιο που ειναι υποχρεωμενος να διδασκει, να βρει κειμενα σχετικα με θεματα που ενδιαφερουν τους μαθητες και να κανει το μαθημα του και απο εκει(προσαρμοσμενα στο επιπεδο των μαθητων η αν υπαρχει μεγαλη ανομοιογενεια εναλλασομενου επιπεδου)
4)Να εφαρμοζει αυτο με τα αρθρα που εκανε και η δικη μου καθηγητρια
Φυσικα τα παραπανω απαιτουν πολυ εξτρα δουλεια στο σπιτι και διαθεση απο μερος του καθηγητη αλλα και των μαθητων.Στο δημοτικο δεν ειναι εφαρμοσιμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maria....
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zaraki
Δραστήριο μέλος
Ο διαχωρισμος των μαθητων σε τμηματα αναλογα με το επιπεδο, οπως αναφερθηκε πιο πανω, θα μπορουσε να αλλαξει πολλα και να μην ειχαμε αυτα τα χαλια τοσα χρονια....Αλλα θα χρειαζονταν παραπανω καθηγητες, ισως και αιθουσες, που σημαινει παραπανω λεφτα αρα το ξεχναμε για μια δεκαετια τουλαχιστον...Zaraki πολύ σωστές οι παρατηρήσεις αλλά και οι ιδέες σου. :-) Αναπολώντας κι εγώ τα μαθητικά μου χρόνια (δυστυχώς) ίσχυαν τα ίδια πράγματα αλλά και κάπως έτσι περίμενα από τον καθηγητή-τρια να δράσει.
Τεσπα, ελπιζω να βοηθησα, εστω και ελαχιστα.Καλο θα ηταν να ακουσουμε και τις γνωμες αλλων μαθητων η πρωην μαθητων, οπως εγω, ομως.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φώτης09
Πολύ δραστήριο μέλος
η αληθεια ειναι οτι τα αγγλικα απο το δημοσιο ειναι παρεξηγημενα γιατι ολοι λενε οτι δεν μαθαινεις τιποτα εκει αφου οτι ειναι το μαθαινεις πλεον απο το φροντιστηριο....εγω διαφωνω σε αυτο ...ειχα στο λυκειο εξαιρετικες καθηγητριες στα αγγλικα και εμαθα και κατι πραγματα εκει που δεν ειχα μαθει απο το φροντιστηριο ....πιστευω καλη ιδεα εινια να ανοιγεις συζητηση για κοινωνικα θεματα σε ολους αρεσουν αυτα!α και συγχαρητηρια για την προσληψη σου στο δευτεροβαθμια εκπαιδευση....Καλησπέρα!
Είμαι καινούργια στο site όμως με χαρά διαπίστωσα την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ μαθητών - καθηγητών.
Θα ήθελα λοιπόν να ανοίξω μια συζήτηση για το πώς βλέπετε οι μαθητές τα αγγλικά στο δημόσιο και ίσως να δω τις δικές σας προτάσεις για αυτό το μάθημα που καλώς ή κακώς είναι μέρος του σχολικού προγράμματος μαθημάτων.
Είμαι καθηγήτρια αγγλικών με μικρή εμπειρία στο δημόσιο αλλά μεγάλη διάθεση να προσφέρω κάτι στους μαθητές και ίσως να κάνω το μάθημα πιο ενδιαφέρον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιολάντα συμφωνώ μαζί σου ότι είναι παρεξηγημένα και πιστεύω ότι μπορεί να γίνει δουλέιά. Αρκεί και ο καθηγητής να μην επαναπαυεται αλλά και οι υπόλοιποι παράγοντες να πάψουν να θεωρούν τα Αγγλικά δευτερεύοντα. Άλλωστε πλέον αν δεν ξέρεις αγγλικά δουλειά δεν βρίσκεις!η αληθεια ειναι οτι τα αγγλικα απο το δημοσιο ειναι παρεξηγημενα γιατι ολοι λενε οτι δεν μαθαινεις τιποτα εκει αφου οτι ειναι το μαθαινεις πλεον απο το φροντιστηριο....εγω διαφωνω σε αυτο ...ειχα στο λυκειο εξαιρετικες καθηγητριες στα αγγλικα και εμαθα και κατι πραγματα εκει που δεν ειχα μαθει απο το φροντιστηριο ....πιστευω καλη ιδεα εινια να ανοιγεις συζητηση για κοινωνικα θεματα σε ολους αρεσουν αυτα!α και συγχαρητηρια για την προσληψη σου στο δευτεροβαθμια εκπαιδευση....
Δυστυχώς ωρομίσθια ήμουν και όχι διορισμένη. Αλλά πήρα μια καλή γευση απο τις συνθήκες που επικρατούν και μπορω να πω ότι προβληματίστικα. Μπαίνεις με τόση διάθεση κι θεωρείσαι καθηγητής μικρής αξίας! Γι αυτό και θέλησα να δω τις γνώμες μαθητών και καθηγητών πάνω σ'αυτό το θέμα. Ισως με βοηθήσουν να καταλάβω κάποια πράγματα καλύτερα και να γινω κι εγω καλύτερη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φώτης09
Πολύ δραστήριο μέλος
Γιολάντα συμφωνώ μαζί σου ότι είναι παρεξηγημένα και πιστεύω ότι μπορεί να γίνει δουλέιά. Αρκεί και ο καθηγητής να μην επαναπαυεται αλλά και οι υπόλοιποι παράγοντες να πάψουν να θεωρούν τα Αγγλικά δευτερεύοντα. Άλλωστε πλέον αν δεν ξέρεις αγγλικά δουλειά δεν βρίσκεις!
Δυστυχώς ωρομίσθια ήμουν και όχι διορισμένη. Αλλά πήρα μια καλή γευση απο τις συνθήκες που επικρατούν και μπορω να πω ότι προβληματίστικα. Μπαίνεις με τόση διάθεση κι θεωρείσαι καθηγητής μικρής αξίας! Γι αυτό και θέλησα να δω τις γνώμες μαθητών και καθηγητών πάνω σ'αυτό το θέμα. Ισως με βοηθήσουν να καταλάβω κάποια πράγματα καλύτερα και να γινω κι εγω καλύτερη.
οντως επειδη οι περισσοτεροι μαθητες ξερουν αγγλικα ...εχουν αυτο το μαθημα του πεταματου...που να δεις πως νιωθουν οι θεολογοι!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
puppet_58
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christinelle
Πολύ δραστήριο μέλος
Θεωρητικά όλα καλά, αλλά για να σε δω (και όλους τους συναδέλφους) να οργανώνουν πρόγραμμα και ασκήσεις για 3-4-5 διαφορετικά τμήματα από το μηδέν, τα οποία όμως θα ακολουθούν τις δομές και θα πρέπει να είναι έτοιμα κάθε φορά στην ώρα του μαθήματος. Μιλάμε ότι στην ουσία θα πρέπει να γράφουμε 3-4-5 βιβλία τη χρονιά, τα οποία υποτίθεται θα είναι πολύ καλύτερα από τα "ετοιμα". Ποιός θα το κάνει σωστά αυτό? Εδώ ένα καλό βιβλίο για να γραφτεί θέλει πολύ χρόνο και συνεργασία.
Μας βλέπω να κάνουμε αλλαγές και καλά προς το καλύτερο, αλλά τελικά οι ξένες γλώσσες στο σχολείο θα γίνουν αστα να πάνε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τα αγγλικά είναι το τέλειο μάθημα για ερευνητικές εργασίες, θεατρικό παιχνίδι, εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες κ επιτέλους αρχίζει να 'ξυπνάει' το υπουργείο, με τις παμπάλαιες μεθόδους διδασκαλίας/εξέτασης/αξιολόγησης που μας επέβαλε τόσα χρόνια. Αν δεν είσαι σίγουρη για την κατεύθυνση που θέλεις να κινηθείς, το πιο απλό είναι να ρωτήσεις τα παιδιά - δεν φαντάζεσαι πόσες ιδέες έχουν κ πόσο διασκεδάζουν όταν ασχολούνται με κάτι που τους ενδιαφέρει. Όσον αφορά το υλικό, ας είναι καλά το ίντερνετ, έχει τόσο αυθεντικό υλικό (κείμενα,βίντεο, τραγούδια) που δεν 'ξεμένεις' από διδακτικό υλικό ποτέ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christinelle
Πολύ δραστήριο μέλος
Βέβαια εγω το κόβω να τις παίρνουν από το ιντερνετ όπως λες γιατί σιγά μην κάθονται επιπλέον 3-4 ώρες κάθε μέρα να ετοιμάζουν υλικό από το μηδέν το οποίο θα είναι και τέλειο ποιοτικά, αλλά όπως και να έχει, δεν είναι χαζό να πέφτουν τόσα χρήματα σε καιρό κρίσης για να αλλάξει κάτι "στα χαρτιά", μιας και πρακτική εφαρμογή δεν πρόκειται να έχει?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christinelle
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εquilibria
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εγώ θυμάμαι ότι μας είχε πατάξει στα αγγλικά...πανάθεμα τηνΠροσωπικά όσο ήμουν μαθήτρια δεν ήμουν ικανοποιημένη από το επίπεδο Αγγλικών. Ακόμα και στη Γ λυκείου έπρεπε να γράφουμε έκθεση 10 σειρών. Τίποτα άλλο.
Γενικά το μάθημα των Αγγλικών είναι στο επίπεδο ''How are you?'', το λεξιλόγιο δεν αναπτύσσεται, η γραμματική είναι η ίδια και κείμενα που διαβάζαμε συνέχεια, α και ταινίες.
Αν θα έλεγα μια χρονιά που έκανα ουσιαστικά Αγγλικά αυτήν θα ήταν η Α λυκείου.
Αυτό λείπει στους καθηγητές, ενδιαφέρον για να εξελίσσουν το μάθημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.