Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,728 μηνύματα.
1. Αναφερθηκε πως ηταν μεμονωμενο παραδειγμα. Παντως, το γεγονος πως ηταν "καλος μαθητης", ενισχυει νομιζω τη βαρυτητα του ισχυρισμου αυτου. Και για να σου πω και κατι αλλο, αυτοι που τον κοιταξαν περιεργα ημαστε 2 θετικοτεχνολογικοι. Οι θεωρητικοι ουτε που καταλαβαν τη μπαρουφα. Αρα, τωρα η αγνοια επεκτεινεται σε οχι 1 ή 2, αλλα σε 15(!) ατομα. Κατι δεν παει καλα, δε νομιζεις?
4.Ρωτησα μια στενη μυο φιλη και συμμαθητρια μου (αριστουχος, 18.000+ μορια) αν μπορει να με βοηθησει με τα αρχαια...απαντηση? "οχι, δε τα μπορω αυτα".
Συνεχίζεις όμως με τα μεμονωμένα παραδείγματα.Το ότι αυτά συνέβησαν στο σχολείο σου , δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα όλων των "θεωρητικών" μαθητών και μη.Για παράδειγμα , στο δικό μου σχολείο όλη η "σαβούρα" μαζεύεται στην Τεχνολογική.Παρ' όλ' αυτά δεν καθιστώ την Τεχνολογική κατώτερη κατεύθυνση ή τους μαθητές της τεχνολογικής χαζούς γενικά μιλώντας.
3.Επισης, κανεις δε μπορει να παπαγαλισει ιστορια σε μια μερα. οσοι γραφουν, το κανουν με τις γνωσεις τους. και προσωπικα γνωριζω πολλους μαθητες θετικοτεχνολογικης που το εχουν κανει (υπαρχουν και αυτοι που το κανουν με αθεμιτες μεθοδους, αλλα ας μην επεκταθουμε)
Μιλάω για την ιστορία γενικής , την οποία τη μαθαίνουν λίγες μέρες πριν δώσουν.
Και σιγά τις γνώσεις , σε μία βδομάδα την ξεχνάνε.Τώρα , αν οι θετικοτεχνολογικοί έχουν κάποιες επιπρόσθετες γνώσεις στο μάθημα , το ίδιο πιθανό είναι να τις έχει και ένα θεωρητικός.(η και πιθανότερο)
2. Δε μαθαινονται εν μια νυκτι, επειδη ειναι ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (ever heard of it?)
Yeah mr.scientist , got it !
5. Ενα ακομα δειγμα της ανωτεροτητας τεχνολογικοθετικων εναντι θεωρητικων, ειναι ο τροπος που αντιμετωπιζουν τα μαθηματα Γεν. παιδ. του επιστημονικου τους κλαδου. Στη φυσικη γενικης ας πουμε, ολοι οι ανω του μετριου μαθητες επεδειξαν ενδιαφερον, και ετσι μπορεσε ο καθηγητης να κανει μαθημα. Αντιθετα, στα Αρχαια, ακομα και οι ιδιοι οι θεωρητικοι βαριουνταν.
Το θεωρώ απαράδεκτο να προσπαθείς να μας αποδείξεις ότι οι τεχνολογικοθετικοί είναι ανώτεροι 'εναντι των θεωρητικών.
Ποιος είσαι εσύ που θα κρίνεις ποιος είναι ανώτερος και ποιος όχι?Ο καθένας κάνει τις επιλογές του με βάση τα ενδιαφέροντά του και τους στόχους του κι εσύ δεν έχεις δικαίωμα να τον κρίνεις..Αν εσύ δε λες να καταλάβεις ποια η αξία των θεωρητικών μαθημάτων και η προσπάθεια των ίδιων των μαθητών , τότε λυπάμαι για την "ανωτερότητά" σου.
Και συνεχίζεις με ένα μεμονωμένο παράδειγμα που αφορά τη δική σου τάξη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pagitas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 341 μηνύματα.
Συνεχίζεις όμως με τα μεμονωμένα παραδείγματα.Το ότι αυτά συνέβησαν στο σχολείο σου , δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα όλων των "θεωρητικών" μαθητών και μη.Για παράδειγμα , στο δικό μου σχολείο όλη η "σαβούρα" μαζεύεται στην Τεχνολογική.Παρ' όλ' αυτά δεν καθιστώ την Τεχνολογική κατώτερη κατεύθυνση ή τους μαθητές της τεχνολογικής χαζούς γενικά μιλώντας.

Μιλάω για την ιστορία γενικής , την οποία τη μαθαίνουν λίγες μέρες πριν δώσουν.
Και σιγά τις γνώσεις , σε μία βδομάδα την ξεχνάνε.Τώρα , αν οι θετικοτεχνολογικοί έχουν κάποιες επιπρόσθετες γνώσεις στο μάθημα , το ίδιο πιθανό είναι να τις έχει και ένα θεωρητικός.(η και πιθανότερο)

Yeah mr.scientist , got it !

Το θεωρώ απαράδεκτο να προσπαθείς να μας αποδείξεις ότι οι τεχνολογικοθετικοί είναι ανώτεροι 'εναντι των θεωρητικών.
Ποιος είσαι εσύ που θα κρίνεις ποιος είναι ανώτερος και ποιος όχι?Ο καθένας κάνει τις επιλογές του με βάση τα ενδιαφέροντά του και τους στόχους του κι εσύ δεν έχεις δικαίωμα να τον κρίνεις..Αν εσύ δε λες να καταλάβεις ποια η αξία των θεωρητικών μαθημάτων και η προσπάθεια των ίδιων των μαθητών , τότε λυπάμαι για την "ανωτερότητά" σου.
Και συνεχίζεις με ένα μεμονωμένο παράδειγμα που αφορά τη δική σου τάξη.

"Και ποιος εισαι εσυ που θα πεις οτι ειναι απαραδεκτο να προσπαθω να αποδειξω οτι οι τεχνολογικοθετικοι ειναι ανωτεροι απο τους θεωρητικους?"
Ειδες? Αυτη η ηθικιστικη λογικη δε βγαζει πουθενα. Παραθετω τις εμπειριες που εχω συλλεξει μετα απο τοσα χρονια απο πολλους συμμαθητες. Και, ακου και αυτο, δεν ειμαι ο μονος που εχει αυτες τις εμπειριες. Θα χαρακτηριζα λοιπον το τμημα μου ως αντιπροσωπευτικο δειγμα των Ελληνων μαθητων. Αρα, συμφωνα με τη στατιστικη, τα συμπερασματα που βγαζουμε απο αυτο ειναι αξιοπιστα.
Συγγνωμη, δε μπορω να διεξαγω ολοκληρη στατιστικη ερευνα. Αυτα τα στοιχεια εχω. Αν θες διαβαζεις και πιστευεις, αν οχι συνεχισε να υποστηριζεις την ισοτητα μεταξυ ολων των κατευθυνσεων. Θεμα για το οποιο, αν κρινω απο το nickname σου, δεν εχεις ακομα το δικαιωμα (εμπειρικα μιλωντας) να εκφερεις αποψη. Διορθωσε με σε αυτο αν κανω λαθος.
Οσο για τη σαβουρα που μαζευεται στη τεχνολογικη, εχεις απολυτο δικιο, το βιωσα στο πετσι μου 2 χρονια. Αλλα σου θυμιζω πως αναφερομαι μονο σε μαθητες επιπεδου, στην κατευθυνση τους τουλαχιστον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,728 μηνύματα.
"Και ποιος εισαι εσυ που θα πεις οτι ειναι απαραδεκτο να προσπαθω να αποδειξω οτι οι τεχνολογικοθετικοι ειναι ανωτεροι απο τους θεωρητικους?"
Ειδες? Αυτη η ηθικιστικη λογικη δε βγαζει πουθενα.
Έχω βαρεθεί αυτή τη στενόμυαλη αντίληψη περί ανωτερότητας κατευθύνσεων , σχολών και επαγγελμάτων.
Δυστυχώς , δε γνωρίζω να υπάρχει αλλού τέτοια αντίληψη , παρά μόνο στην Ελλαδίτσα μας όπου ο καθένας έχει άποψη για τα πάντα , οπότε ναι , πιστεύω πως είχα το δικαίωμα να σου θέσω αυτή την ερώτηση.Αντίθετα , η δική σου ερώτηση , μόνο σε λίγα ελληνικά μυαλά μπορεί να σταθεί.
Παραθετω τις εμπειριες που εχω συλλεξει μετα απο τοσα χρονια απο πολλους συμμαθητες. Και, ακου και αυτο, δεν ειμαι ο μονος που εχει αυτες τις εμπειριες. Θα χαρακτηριζα λοιπον το τμημα μου ως αντιπροσωπευτικο δειγμα των Ελληνων μαθητων. Αρα, συμφωνα με τη στατιστικη, τα συμπερασματα που βγαζουμε απο αυτο ειναι αξιοπιστα.
Συγγνωμη, δε μπορω να διεξαγω ολοκληρη στατιστικη ερευνα. Αυτα τα στοιχεια εχω. Αν θες διαβαζεις και πιστευεις, αν οχι συνεχισε να υποστηριζεις την ισοτητα μεταξυ ολων των κατευθυνσεων.
Το πώς πηδάς απ' το ένα συμπέρασμα στο άλλο , δε θα το σχολιάσω.
Έχω και στο σχολείο μου παιδιά που έχουν αυτές τις "εμπειρίες" , αλλά νομίζω πως υπερβάλλεις.
Κάθεστε και ασχολείστε με λάθη που μπορεί να κάνει ένας Θεωρητικός , λες και οι Θετικοτεχνολογικοί έχουν το αλάθητο.
Θεμα για το οποιο, αν κρινω απο το nickname σου, δεν εχεις ακομα το δικαιωμα (εμπειρικα μιλωντας) να εκφερεις αποψη. Διορθωσε με σε αυτο αν κανω λαθος.
Τότε μπορείς να αφήσεις τους υπόλοιπους Θεωρητικούς του φόρουμ να πουν αν συμφωνούν με τα λεγόμενα μου ή όχι.
Μπορεί να μην έχω τελειώσει το λύκειο ακόμα, αλλά δεν είμαι ξενόφερτος σε τούτο τον κόσμο και ξέρω πολύ καλά πως έχει η κατάσταση.
Οσο για τη σαβουρα που μαζευεται στη τεχνολογικη, εχεις απολυτο δικιο, το βιωσα στο πετσι μου 2 χρονια. Αλλα σου θυμιζω πως αναφερομαι μονο σε μαθητες επιπεδου, στην κατευθυνση τους τουλαχιστον.
Δεν υπάρχουν όμως θεωρητικοί επιπέδου που να τους θεωρείς ικανούς και ευφυείς?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Για να κρίνει κάποιος τις κατευθύνσεις, πρέπει να είναι από μια ηλικία και πάνω;

Συμπλήρωση: Το να είναι προκλητικός κάποιος και απόλυτος δεν βοηθάει καμία συζήτηση, πόσο μάλλον μία που έχει να κάνει με «ανώτερα και κατώτερα μυαλά».....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Pagitas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 341 μηνύματα.
Για να κρίνει κάποιος τις κατευθύνσεις, πρέπει να είναι από μια ηλικία και πάνω;

Συμπλήρωση: Το να είναι προκλητικός κάποιος και απόλυτος δεν βοηθάει καμία συζήτηση, πόσο μάλλον μία που έχει να κάνει με «ανώτερα και κατώτερα μυαλά».....

κανεις δε μιλησε για ανωτεροτητα μυαλων, μονο κατευθυνσεων και διαφορες γνωσιακου ευρους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Μιλώντας υποτιμητικά για παιδιά που είναι στη θεωρητική, θεωρείς ότι συγκρίνεις κατευθύνσεις και γνώσεις...; Συγκρίνεις ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ που έχουν διαλέξει τις κατευθύνσεις και ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ που έχουν τις γνώσεις. Άρα πας σε μυαλά πλέον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pagitas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 341 μηνύματα.
Μιλώντας υποτιμητικά για παιδιά που είναι στη θεωρητική, θεωρείς ότι συγκρίνεις κατευθύνσεις και γνώσεις...; Συγκρίνεις ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ που έχουν διαλέξει τις κατευθύνσεις και ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ που έχουν τις γνώσεις. Άρα πας σε μυαλά πλέον.

γνωση=μυαλο....?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Οι αποφάσεις με τι λαμβάνονται;
Τις γνώσεις με τι τις επεξεργαζόμαστε και τις «χρησιμοποιούμε»;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pagitas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 341 μηνύματα.
Οι αποφάσεις με τι λαμβάνονται;
Τις γνώσεις με τι τις επεξεργαζόμαστε και τις «χρησιμοποιούμε»;

Ξεφευγουμε. Το οτι τα παιδια της θεωρητικης δεν εχουν ευρυ γνωσιακο ευρος δεν ευθυνεται μοσο στο μυαλο τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Ξεφευγουμε. Το οτι τα παιδια της θεωρητικης δεν εχουν ευρυ γνωσιακο ευρος δεν ευθυνεται μοσο στο μυαλο τους.

Το σχόλιο περί «μυαλών» το έκανα για τον υποτιμητικό τόνο που είδα στα μηνύματά σου.
Από κει και πέρα, το γνωσιακό εύρος που λες και ξαναλές, είναι το ίδιο περιορισμένο και σε έναν θετικό και σε έναν τεχνολογικό που δεν ασχολείται με τα υπόλοιπα μαθήματα. Δεν έχει να κάνει η κατεύθυνση, έχει να κάνει το ενδιαφέρον του ίδιου του μαθητή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kgkolfis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kgkolfis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 254 μηνύματα.
Το σχόλιο περί «μυαλών» το έκανα για τον υποτιμητικό τόνο που είδα στα μηνύματά σου.
Από κει και πέρα, το γνωσιακό εύρος που λες και ξαναλές, είναι το ίδιο περιορισμένο και σε έναν θετικό και σε έναν τεχνολογικό που δεν ασχολείται με τα υπόλοιπα μαθήματα. Δεν έχει να κάνει η κατεύθυνση, έχει να κάνει το ενδιαφέρον του ίδιου του μαθητή.

Ακριβώς. Αν ο άλλος δεν ενδιαφέρεται να μάθει κάτι παραπάνω από αυτά που διδάσκεται στην κάθε κατεύθυνση, δεν φταίει η κατεύθυνση γι'αυτό. Είναι δικό του θέμα να ασχοληθεί με κάτι παραπάνω για να αποκτήσει γενικές γνώσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
η θεωρητική είναι μακράν η πιο δύσκολη κατεύθυνση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kgkolfis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kgkolfis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 254 μηνύματα.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Απο ποια αποψη;

Επειδή βλέπω τα μαθήματα. Η βιολογία κατεύθυνσης και η Χημεία της θετικής που την θεωρείται την πιο δύσκολη κατεύθυνση είναι νηπιακού επιπέδου η ύλη. Το ίδιο λέω και για την ανάπτυξη εφαρμοφών....... που είναι απλά να ξέεις να κάνεις κάποια προγραμματάκια με την γλώσσα.

Τα αρχαία και η ιστορία είναι ένα κλικ παραπάνω. Τα Αρχαία είναι υψηλού επιπέδου αφού ήδη από το γυμνάσιο μαθαίνεις την γλώσσα και στο λύκειο κάνεις ανάλυση κειμένων. Η ιστορία έχει πηγή που θέλει συνδιαστική και κριτική σκέψη (και μην ξεχνάτε ότι έχει εμβάθυνση αφού ιστορία κάνανε αλλες 2 φορές πριν). Το ότι στο γυμνάσιο και στο λύκειο έχουμε πάρα πολλές ωρες αρχαία και ιστορία σημαίνει ότι η δυσκολία μετά 5 χρόνια αυξάνεται σε μεγάλο βαθμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kgkolfis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kgkolfis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 254 μηνύματα.
Επειδή βλέπω τα μαθήματα. Η βιολογία κατεύθυνσης και η Χημεία της θετικής που την θεωρείται την πιο δύσκολη κατεύθυνση είναι νηπιακού επιπέδου η ύλη. Το ίδιο λέω και για την ανάπτυξη εφαρμοφών....... που είναι απλά να ξέεις να κάνεις κάποια προγραμματάκια με την γλώσσα.

Τα αρχαία και η ιστορία είναι ένα κλικ παραπάνω. Τα Αρχαία είναι υψηλού επιπέδου αφού ήδη από το γυμνάσιο μαθαίνεις την γλώσσα και στο λύκειο κάνεις ανάλυση κειμένων. Η ιστορία έχει πηγή που θέλει συνδιαστική και κριτική σκέψη (και μην ξεχνάτε ότι έχει εμβάθυνση αφού ιστορία κάνανε αλλες 2 φορές πριν). Το ότι στο γυμνάσιο και στο λύκειο έχουμε πάρα πολλές ωρες αρχαία και ιστορία σημαίνει ότι η δυσκολία μετά 5 χρόνια αυξάνεται σε μεγάλο βαθμό.

Συμφωνώ μαζί σου, αν και δεν μου φάνηκε τόσο δύσκολη ως κατεύθυνση γιατί μάλλον δεν μου άρεσαν όλα τα άλλα και μου άρεσαν τα μαθήματα της Θεωρητικής-ειδικά τα Αρχαία της 3ης λυκείου (ήταν η μόνη χρονιά που το γνωστό είχε ενδιαφέρουσα θεματολογία) και φυσικά το άγνωστο που είναι πρόκληση :P
Χαίρομαι που το πιστεύεις αυτό γιατί συνήθως βλέπω "μίσος" απέναντι στη Θεωρητική από τις άλλες κατευθύνσεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cuius Cuius

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Αλίκη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 168 μηνύματα.
Τα αρχαία και η ιστορία είναι ένα κλικ παραπάνω. Τα Αρχαία είναι υψηλού επιπέδου αφού ήδη από το γυμνάσιο μαθαίνεις την γλώσσα και στο λύκειο κάνεις ανάλυση κειμένων. Η ιστορία έχει πηγή που θέλει συνδιαστική και κριτική σκέψη (και μην ξεχνάτε ότι έχει εμβάθυνση αφού ιστορία κάνανε αλλες 2 φορές πριν). Το ότι στο γυμνάσιο και στο λύκειο έχουμε πάρα πολλές ωρες αρχαία και ιστορία σημαίνει ότι η δυσκολία μετά 5 χρόνια αυξάνεται σε μεγάλο βαθμό.
Και πού βάζεις τη λογοτεχνία! Είναι πολύ υποκειμενικό μάθημα, σαν την Έκθεση σχεδόν, και μεγάλο ποσοστό των καλών μαθητών "πατώνουν" εκεί.
Δεν είναι ότι θέλω να υποστηρίξω τη κατεύθυνσή μου ή κάτι τέτοιο, αλλά οι θεωρητικοί πρέπει να φτύσουν αίμα για να αριστεύσουν, κάτι που δεν συμβαίνει πάντα με τους θετικοτεχνολογικούς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Και πού βάζεις τη λογοτεχνία! Είναι πολύ υποκειμενικό μάθημα, σαν την Έκθεση σχεδόν, και μεγάλο ποσοστό των καλών μαθητών "πατώνουν" εκεί.
Δεν είναι ότι θέλω να υποστηρίξω τη κατεύθυνσή μου ή κάτι τέτοιο, αλλά οι θεωρητικοί πρέπει να φτύσουν αίμα για να αριστεύσουν, κάτι που δεν συμβαίνει πάντα με τους θετικοτεχνολογικούς.

:redface: συγγνώμη εγώ θετική ήμουνα απλά δε το θυμόμουνα και θα συμφωνήσω μαζί σου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δεν είναι ότι θέλω να υποστηρίξω τη κατεύθυνσή μου ή κάτι τέτοιο, αλλά οι θεωρητικοί πρέπει να φτύσουν αίμα για να αριστεύσουν, κάτι που δεν συμβαίνει πάντα με τους θετικοτεχνολογικούς.

Εγώ για να είμαι ειλικρινής, αυτή είναι η δυσκολία που βρίσκω στην κατεύθυνσή μας, ότι είναι πολύ...υποκειμενική. Για να πιάσεις το άριστα είναι πολύ δύσκολο και εκεί οφείλεται ότι οι βάσεις δεν είναι στο θεό (όχι όπως είπε κάποιος, επειδή δεν είναι καλοί μαθητές δεν έχουν υψηλές βάσεις...).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Cuius Cuius

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Αλίκη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 168 μηνύματα.
:redface: συγγνώμη εγώ θετική ήμουνα απλά δε το θυμόμουνα και θα συμφωνήσω μαζί σου
δεν πειράζει καλέ, μην απολογείσαι :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

kaleidoscope

Επιφανές μέλος

Η kaleidoscope αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,248 μηνύματα.
Σημείωση συντονιστή:
Το θέμα καθαρίστηκε από τα εκτός θέματος μηνύματα.
Παρακαλώ μείνετε on topic.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top