Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
Πριν μιλήσουμε για έξυπνους και μη,το σίγουρο είναι ότι το συντακτικό και η γραμματική σου θέλουν δουλειά.Η σωστή φράση είναι να υποβαθμίζεται η να μπορεί η να είναι δυνατόν να υποβαθμίζεται.Μετά συζητάμε για όλα τα άλλα.Φιλικά
Και επίσης το "η" στην πρότασή σου θέλει τόνο, οπότε ας σταματήσουμε τις εξυπνάδες γιατί κανένας δεν είναι Μπαμπινιώτης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.



αρχικά το τριώνυμο είναι κάτι εξειδικευμένο και νομίζω δεν θα χρησιμεύσει σε κανένα παιδί της θεωρητικής μετά το σχολείο.(εξαιρούνται όσοι ενδιαφέρονται για το 5ο πεδίο)

"Οι περισσότεροι θεωρητικοί δεν ξέρουν μαθηματικά".Το δέχομαι αυτό αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί το θεωρείς πρόβλημα :hmm:.Εσύ ξέρεις αρχαία?ξέρεις ιστορία?ξέρεις λατινικά?.Ίσως, αλλά μόνο τα βασικά.Όπως και να το κάνεις η κατεύθυνσή σου δεν σου επέτρεψε να εμβαθύνεις.Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τους θεωρητικούς.Γνωρίζουν τα βασικά μαθηματικά, τα πιο "χειροπιαστά ".

αλλά μια που άρχισες και βρίσκεις κουσούρια στους θεωρητικούς, ας αρχίσω και γω να βρίσκω και στην δικιά μας φάρα.:P
Δεν θα σταθώ στο ότι οι περισσότεροι της θετικής και τεχνολογικής δεν ξέρουν αρχαία και ιστορία, αλλά σε κάτι πιο βασικό...την ορθογραφία.Οι περισσότεροι στη σχολή μου είναι ανορθόγραφοι.Μου στέλνουν sms και μου βγαίνουν τα μάτια :confused: Νομίζω το να ξέρεις ορθογραφία είναι κάτι πιο σημαντικό απο το να ξέρεις να λύνεις ένα παπάρι τριώνυμο.Επιπλέον, τι να κάνεις τις θετικές επιστήμες αν δεν μπορείς να εκφράζεσαι σωστά ;Πάνε και ρώτα καθηγητή πανεπιστημίου στη σχολή θετικών επιστημών, θα σου πει ότι σε γενικές γραμμές οι πρωτοετείς και όχι μόνο αντιμετωπίζουν προβλήματα έκφρασης , με αποτέλεσμα τα γραπτά τους να είναι απλά ακαταλαβίστικα .Και μετά να έρχεται ο φοιτητής και να παραπονιέται "γιατί δεν πέρασα το μάθημα? αφού διάβασα".

Για αυτό το λόγο καλό θα ήταν ορισμένοι να σταματήσουν να το παίζουν "έξυπνοι" και να κοιτάξουν τα δικά τους τα κουσούρια ;)

Δέχομαι ότι δεν θα το χρειαστεί ο θεωρητικός το τριώνυμο, αλλά είναι τραγικό εφόσον έχει να το κάνει πολύ συχνά στα μαθηματικά να μη νιώθει πως να το κάνει, όπως θεωρώ εξίσου τραγικό ένας δικός μας να μην μπορεί να κλίνει το λύω...

Δεν με νοιάζει να ξέρουν μαθηματικά... Αν το θέσουμε έτσι δεν είναι τα μαθηματικά για όλους... Αλλά καλώς ή κακώς έχουμε να αντιμετωπίσουμε στην σχολική μας ζωή και μαθηματικά και αρχαία και πολλά ακόμη... Ε, τουλάχιστον να βάζουμε λίγο το μυαλό μας να δουλέψει κι αυτό δεν το κάνουν... Ούτε λίγο...
Τώρα αφού ρωτάς εμένα, σε γενικές γραμμές αυτά που διδάχθηκα τα ξέρω... Εξαιρώντας κάποια που δεν ασχολήθηκα όσο θα έπρεπε... Το πόσα θυμάμαι δεν είμαι σίγουρος και φυσικά δεν μπορώ να το διαπιστώσω...

Τώρα για την ορθογραφία, γενικώς υπάρχει πρόβλημα, αλλά τουλάχιστον με τα άτομα που έχω επαφές δεν είναι τόσο έντονο... Η έκφραση είναι πονεμένη ιστορία γενικώς...

Btw, επειδή το έπιασες έτσι το θέμα... Δεν είπα ότι είμαστε τέλειοι, ούτε καν ότι είμαστε καλύτεροι... Αυτό που μου την δίνει είναι η βλαμμένη νοοτροπία που πολλές φορές βγάζουμε κι εμείς, αν και όχι σε τέτοιο βαθμό...

Πριν μιλήσουμε για έξυπνους και μη,το σίγουρο είναι ότι το συντακτικό και η γραμματική σου θέλουν δουλειά.Η σωστή φράση είναι να υποβαθμίζεται η να μπορεί η να είναι δυνατόν να υποβαθμίζεται.Μετά συζητάμε για όλα τα άλλα.Φιλικά

Το νόημα της φράσης μου ήταν ξεκάθαρο οπότε εκπλήρωσε τον σκοπό της...Τώρα αν νιώθεις εσύ πως με το να επαναδιατυπώσεις την δική μου λάθος έκφραση σε κάνει να φαίνεσαι εξυπνότερος, οκ... Εγώ δεν θα μπω σ' αυτή την προσπάθεια, γιατί δεν με ενδιαφέρει να φανώ εξυπνότερος από κανέναν...
Έχω πει(κι αν όχι εδω, in RL), ότι γενικώς με θεωρώ μεγάλο βλάκα...
Δεν λέω καν ότι ο μέσος θετικοτεχνολογικός είναι εξυπνότερος από τον μέσο θεωρητικό... Αυτό που λέω είναι πως δεν έχουμε κανέναν τρόπο να το διαπιστώσουμε, επειδή ο θεωρητικός αρνείται πεισματικά να το χρησιμοποιήσει... Κι αυτό με κάνει να έχω αυτήν την στάση...

Ελπίζω παρά τα προβλήματα έκφρασής μου, να ήμουν ξεκάθαρος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Ωραία... Εσύ ήσουν αναγκασμένη να διαβάσεις και θετικά μαθήματα και τα κατάφερες... Και μπράβο σου... Εγώ μιλάω γι' αυτό που βίωσα στα δικά μου μαθητικά χρόνια... Όπου ο μέσος μαθητής της θεωρητικής δυσκολεύεται να λύσει ένα απλό τριώνυμο και έχει ως επιλογή γενικής παιδείας την Βιολογία, όπου κατά βάσην είναι παπαγαλία και τα μαθηματικά που έχει είναι επιπέδου δημοτικού και η πλειοψηφία δεν νιώθει να λύσει μία άσκηση... Αληθινή ιστορία: Πέρσι στην βιολογία, λύνω στον πίνακα άσκηση άφου με τα πολλά βγάζουμε μια άκρη θεωρητικά και κάνουμε και 2-3 υπολογισμούς κάνω της εξής απλοποιήση 10^6/10^3=1000 και το κατά 73% θεωρητικής κατεύθυνσης τμήμα μου με κοιτάει λες και τετραγώνισα τον κύκλο... Και μετά εγώ είμαι ο κακός... Ας μην πιάσω τα μαθηματικά γενικής γιατί δεν θα τελειώσουμε ποτέ...

Α, και δεν είναι τόσο τρελή η αλλαγή... Εμείς είχαμε 3 τμήματα θεωρητικής, 2 τεχνολογικής και 1 θετικής... Και 5 απουσιολόγους 3 θετική κι από ένας τεχνολογική και θεωρητική...

Όσο για τα δικά σας μαθήματα συγκεκριμένα έχω ακούσει παράπονα από παιδιά θεωρητικής και το λέω, καθώς δικιά μου πείρα δεν έχω...

Το φεύγοντας από το σχολείο, είναι ότι εσύ παραμένεις για τον πολύ κόσμο το "χαζό" της θεωρητικής, ενώ οι θετικότεχνολογικοί δεν έχουν αυτό το θέμα... Βέβαια ας πούμε στο Πολυτεχνείο, εμένα με κοιτάνε με μισό μάτι που ήμουνα θετική, ενώ ας πούμε στο Βιολογικό θα είναι λίγο διαφορετικά...

Μιλάμε προφανώς για μεγάλες διαφορές ανάμεσα σε αυτά που περιγράφω εγώ και σε αυτά που περιγράφεις εσύ.

Όπως προείπα έχω συνηθίσει να μας λένε τα χαζά του σχολείου. Δεν είπα από ποιον όμως και ήταν λάθος μου. Από άλλους μαθητές θεωρούμαστε έτσι, σαν εσένα, που έχουν φρέσκο το σχολείο. Κανείς άλλος δεν νοιάζεται για την κατεύθυνση όταν φεύγεις από την πόρτα του σχολείου. Στα πανεπιστήμια δεν ασχολούνται καν. Το ότι στο Πολυτεχνείο σε κοιτάνε με μισό μάτι, πραγματικά είναι για γέλια. Ειλικρινά. Η πορεία μετά του καθενός δείχνει τι κάνει.

Στην τελική, τι να το κάνει ένας θετικός που πέρασε με "σούπερ-ουάου" βαθμό στο πανεπιστήμιο και ακόμα παλεύει να το τελειώσει; Ας κρατήσει το θαυμασμό από τους συμμαθητές του ότι έγραψε 20 στην βιολογία κατεύθυνσης....

Ακόμα και εγώ που έχω προχωρήσει ερευνητικά, μόνο στατιστική μου έχει χρειαστεί. Και δεν κάνω αμιγώς θεωρητικό διδακτορικό. Άρα, και παπάδες να κάνετε της θετικής, με αφήνει αδιάφορη που δεν έχω δοκιμάσει να τα κάνω γιατί πολύ απλά δεν θα μου χρειαστούν ποτέ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
Μιλάμε προφανώς για μεγάλες διαφορές ανάμεσα σε αυτά που περιγράφω εγώ και σε αυτά που περιγράφεις εσύ.

Όπως προείπα έχω συνηθίσει να μας λένε τα χαζά του σχολείου. Δεν είπα από ποιον όμως και ήταν λάθος μου. Από άλλους μαθητές θεωρούμαστε έτσι, σαν εσένα, που έχουν φρέσκο το σχολείο. Κανείς άλλος δεν νοιάζεται για την κατεύθυνση όταν φεύγεις από την πόρτα του σχολείου. Στα πανεπιστήμια δεν ασχολούνται καν. Το ότι στο Πολυτεχνείο σε κοιτάνε με μισό μάτι, πραγματικά είναι για γέλια. Ειλικρινά. Η πορεία μετά του καθενός δείχνει τι κάνει.

Στην τελική, τι να το κάνει ένας θετικός που πέρασε με "σούπερ-ουάου" βαθμό στο πανεπιστήμιο και ακόμα παλεύει να το τελειώσει; Ας κρατήσει το θαυμασμό από τους συμμαθητές του ότι έγραψε 20 στην βιολογία κατεύθυνσης....

Ακόμα και εγώ που έχω προχωρήσει ερευνητικά, μόνο στατιστική μου έχει χρειαστεί. Και δεν κάνω αμιγώς θεωρητικό διδακτορικό. Άρα, και παπάδες να κάνετε της θετικής, με αφήνει αδιάφορη που δεν έχω δοκιμάσει να τα κάνω γιατί πολύ απλά δεν θα μου χρειαστούν ποτέ.

Επειδή μπορούμε να το συζητάμε για πάντα και άκρη να μην βγάλουμε ποτέ, δεν θα το συνεχίσω παραπάνω...

Μόνο αυτό... Θα παραξενευόμουν τρελά αν χρειαζόσουν οτιδήποτε άλλο, εκτός από στατιστική... Και δεν είπα ούτε ότι πρέπει όλοι της θεωρητικής να ξέρουν γαμάτα μαθηματικά, απλώς είπα να χρησιμοποιούν λίγο το μυαλό τους... Έτσι, λίγο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,977 μηνύματα.
Bέβαια εξαρτάται και για ποια Στατιστική μιλάει η Ρεβέκκα. Υπάρχει η επαγωγική στατιστική, η περιγραφική στατιστική, η οικονομετρία, η δειγματοληψία, η μη παραμετρική στατιστική, ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ariana

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 367 μηνύματα.
1. Διότι το 98% είναι άνθρωποι χωρίς μυαλό και απλώς σιχαίνονται τα αρχαία λιγότερο από τα μαθηματικά, το 1,5% άτομα που πραγματικά θέλανε θεωρητική γιατί τους ενδιαφέρει το αντικείμενο και συνεπώς έχουν ότι χρειάζεται για να πετύχουν και το υπόλοιπο 0,5% είναι άτομα που πήγαν θεωρητική είτε καταλάθος είτε από βλακεία ενώ θα τα κατάφερναν πολύ καλύτερα από τις άλλες 2 κατευθύνσεις(απλά κάπως τους καρφώθηκε η ιδέα ότι θα έπιαναν περισσότερα μόρια για το 5ο πεδίο(sic))... Οπότε δεν σνομπάρω πρακτικά όλα τα άτομα της θεωρητικής, αλλά αυτό το 98% της πρώτης κατηγορίας...

2. Το 17 είναι δυσεπίτευκτος βαθμός ακριβώς λόγω αυτού το 98% που δεν έχει ούτε στοιχειώδη εγκεφαλική λειτουργία κι θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν φλασάκια μετριας χωρητικότητας... Με ελάχιστη σκέψη(και πολύ παπαγαλία) πιάνεις 17 σε οποιοδήποτε θεωρητικό μάθημα...

3. Η φύρα της μιας και της άλλης κατεύθυνσης είναι τελείως διαφορετικά άτομα...

Χμ μάλιστα, δε μιλάς και τόσο όμορφα απ' ό,τι βλέπω.
Εκτός αυτού, νομίζω ότι έχεις πέρα για πέρα άδικο σε μερικά πράγματα, αλλά προφανώς δεν έχει νόημα να αρχίσω να παραθέτω κι εγώ τις αντιρρήσεις μου καθώς το έκαναν, λίγο πολύ, τα παιδιά με τα μηνύματα που έχω δει μέχρι τώρα όπως κι εγώ στο παρελθόν.
Το μόνο που θα ήθελα να προσθέσω είναι να προσπαθήσεις να μιλάς με λίγη περισσότερη ευπρέπεια και με αρκετή λιγότερη αλαζανεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Επειδή μπορούμε να το συζητάμε για πάντα και άκρη να μην βγάλουμε ποτέ, δεν θα το συνεχίσω παραπάνω...

Μόνο αυτό... Θα παραξενευόμουν τρελά αν χρειαζόσουν οτιδήποτε άλλο, εκτός από στατιστική... Και δεν είπα ούτε ότι πρέπει όλοι της θεωρητικής να ξέρουν γαμάτα μαθηματικά, απλώς είπα να χρησιμοποιούν λίγο το μυαλό τους... Έτσι, λίγο...

Εγώ να σκεφτείς, για να κάνω διδακτορικό πήγα με μπικίνι...Πού μυαλό...;ούτε για δείγμα...!!!

(το ρίχνω στην πλάκα, γιατί ενώ πραγματικά αγγίζεις τα όρια της προσβολής, δεν έχεις ζήσει ακόμα το πανεπιστήμιο για να καταλάβεις πόσο αστείο είναι να κρίνεις ένα μυαλό από την κατεύθυνση..)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

astathmitos

Δραστήριο μέλος

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
Δεν έχει νόημα αυτή η συζήτηση.Τι ψάχνουμε τώρα δηλαδή ποιός είναι πιο έξυπνος;Ούτε στο δημοτικό δεν γίνονται τέτοιες συζητήσεις.Επίσης υπάρχουν και επιχειρήματα απο την άλλη πλευρά τα οποία δεν τα υιοθετώ πλήρως.Πολλοί της θεωρητικής ας πούμε λένε ότι οι της θετικοτεχνολογικής είναι τεμπελχανεία,ότι βαριούνται το διάβασμα και για αυτό το έριξαν στο σουντόκου.Ας σοβαρευτούμε λίγο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
χαχαχαχα!!!!
Νομίζω ότι αυτό το τελευταίο ήταν απλά τραγικό!!!!!!Άκου τεμπελχανεία!!!!!!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grotesque_mask

Πολύ δραστήριο μέλος

Η in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,193 μηνύματα.
ναι όντως τραγικό :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
δεν ξέρω αν είμαι λίγο άκυρος αλλά το θέμα με τα θεωρητικά μαθήματα είναι ότι δεν ξέρουν ούτε οι ίδιοι τι θέλουν. Για αυτό και οι τόσες επανεξετάσεις από 3ο διορθωτή...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grotesque_mask

Πολύ δραστήριο μέλος

Η in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,193 μηνύματα.
στ αρχαία και στ λατινικα δεν έχω ακούσει τπτ περι επαναξετασης...για εκθεση και κειμενα εχω ακουσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PavloS

Νεοφερμένος

Ο παύλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 74 μηνύματα.
εγω πάλι νομίζω ότι αυτό είναι ανάλογα με το σχολείο.στα κείμενα και στην έκθεση έβαλε στους περισσότερους ανεξαρτήτως κατεύθυνσησ 12άρια και 10άρια..αποτέλεσμα μέρος όρος τάξης 11,37
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

natasoula...

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Νατάσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,907 μηνύματα.
εγω πάλι νομίζω ότι αυτό είναι ανάλογα με το σχολείο.στα κείμενα και στην έκθεση έβαλε στους περισσότερους ανεξαρτήτως κατεύθυνσησ 12άρια και 10άρια..αποτέλεσμα μέρος όρος τάξης 11,37
Αυτοί είναι βαθμοί!:PΝα θες ν βγάλεις μέσο όρο και να μη σ' αφήνει ένας συγκεκριμένος καθηγητής γιατί έτσι του τη βαράει...:mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Thalamos

Νεοφερμένος

Ο Thalamos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Καλα ρε παιδια γιατι να υπαρχει τετοια κοντρα αναμεσα στις κατευθυνσεις?Με το να λεμε ενας ανθρωπος οτι πηγε θωρητικη επειδη ηταν βλακας,αμυαλος κτλπ μονο κοπλεξ δειχνει.Διαλεγουμε κατευθυνση αναλογα με το τι μας αρεσει και τι θελουμε να ακολουθησουμε.Το να χρησιμοποιουμε ρατσιστικες εκφρασεις ως προς ομαδες ανθρωπων οχι μονο δεν δειχνει τη δικη μας ''εξυπναδα'' που διαλεξαμε μια αλλη κατευθυνση αλλα το αντιθετο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

natasoula...

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Νατάσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,907 μηνύματα.
Προσωπικά,είμαι στη θετική και τη θεωρώ την καλύτερη κατεύθυνση,όχι τόσο ως προς την αξία των μαθημάτων και των γνώσεων που αποκτούνται(κανένα μάθημα δεν υποτιμώ ποτέ,τα περισσότερα προσφέρουν από κάτι),αλλά ως προς τον τρόπο που γίνονται τα μαθήματά της...Θεωρώ ότι είναι απαίσιο το σύστημα στη θαωρητική,αλλά παράλληλα θαυμάζω τα παιδιά που,παρ' όλη την κατάσταση επιλέγουν να την ακολουθήσουν,καθώς θέλει και μυαλό και πολύ προσπάθεια σε αντίξοες συνθήκες!Δεν ισχύει κάτι που ειπώθηκε,ότι χωρίς κόπο και μυαλό χτυπάς 17άρια στη θεωρητική....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Γιατί είναι απαίσιο το σύστημα στη θεωρητική....;
:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

natasoula...

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Νατάσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,907 μηνύματα.
Γιατί είναι απαίσιο το σύστημα στη θεωρητική....;
:hmm:
Γιατί αναγκάζουν όλους τους μαθητές ανεξαιρέτως να οδηγούνται στην παπαγαλία(δεν μπορείς να κάνεις κ διαφορετικά όταν έχεις ν καλύψεις τόση πολλή ύλη!)..Και,κατά τη γνώμη μου πάντα,η παπαγαλία είναι ο χειρότερος τρόπος εκμάθησης...Εννόω ότι δίνεται περισσότερη βαρύτητα στην ποσότητα παρά στην ποιότητα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grotesque_mask

Πολύ δραστήριο μέλος

Η in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,193 μηνύματα.
το καλό της υπόθεσης είναι ότι σε φέρνει σε επαφή με φιλοσοφία (πλάτωνας , αριστοτέλης ) και κάποια ωραία κείμενα...
εμένα μ'αρέσει να αναλύω περιεχόμενο και ουσία, όχι τεχνικό κομμάτι, αυτό με ενοχλούσε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

astathmitos

Δραστήριο μέλος

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
χαχαχαχα!!!!
Νομίζω ότι αυτό το τελευταίο ήταν απλά τραγικό!!!!!!Άκου τεμπελχανεία!!!!!!!!!!!!
Και άλλα πολλά,ότι είναι η χαρά της δυσλεξίας,της δυσορθογραφίας και άλλων μαθησιακών δυσκολιών.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top