Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

prion

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο prion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 144 μηνύματα.
Θα μιλησω εκ στοματος αλλων ως απαντηση στους Θετικοτεχνολογικους που κανουν κ πλακιτσα να γελασωμεν.
Gesner: "Οποιος μελετα τους αρχαιους με το σωστο τροπο αποκτα ασκημενες αισθησεις , διακρινει το αληθες απο το ψευδος, το καλο απο το αισχρο, μορφοι ωραιες ιδεες, την ικανοτητα να κατανοει τις ιδεες των αλλων και να διατυπωνει κομψα τις δικες του, βελτιωνει τη διανοια και τη βουληση"

Κικερωνας (σε αγγλικη μεταφραση): -μιλωντας για τη λογοτεχνια- Other pursuits belong not to all times, all ages, all conditions. But these studies give stimulus to our youth and diversion to our old age; they add a charm to our successes, and offer a haven of consolation for our failures. In the home they delight, in the world they hamper not. Throughout late nights, on all our journeys, in our hours spent at our country estates, they are our unfailing companions.

Κανεις θεωρητικος δεν υποτιμα τις θετικες επιστημες. Το γεγονος οτι οι θετικοι υποτιμουν τις θεωρητικες δειχνει ποσο απαιδευτοι ειναι, ποσο το μυαλο τους εχει μαθει να στρεφεται σε μια μονο κατευθυνση, ποσο εκπαιδευμενοι ειναι στο να κατανοουν αριθμους κ ορισμους, αλλα οχι ανωτερες πνευματικες εννοιες. Γιατι αν εβγαζαν ολιγον τι τις παρωπιδες τους κ κοιταζαν λιγο πισω στο χρονο θα ανακαλυπταν πως ολοι οι μεγαλοι επιστημονες στηριχθηκαν σ αυτες τις ξεπερασμενες επιστημονικα πλεον αποψεις ανθρωπων σαν τον Αριστοτελη. Και αν ειχαν αποκτησει την ικανοτητα κριτικης σκεψης (κατι που ασκουν οι τοσο παραγκωνισμενες θεωρητικες επιστημες) θα διαπιστωναν πως μια ολοκληρωμενη προσωπικοτητα δεν ειναι αυτος που ξερει μονο να λυνει ασκησεις μαθηματικων αλλα αυτος που συμβαλλει στη διαιωνιση του πολιτισμου και της σκεψης με τη δικη του πνευματικη τελειωση κ ανυψωση. Κι αυτα δε θα επελθουν μεσω της φυσικης, αλλα μεσω της τεχνης, της μουσικης, της λογοτεχνιας, της φιλοσοφιας. Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο πως ολοι οι μεγαλοι επιστημονες περαν των επιστημονικων τους γνωσεων ειναι αρτια καταρτισμενοι σε κλαδους οπως η φιλοσοφια, δειχνουν ενδιαφερον για την τεχνη και τα λοιπα αποτοκα των θεωρητικων επιστημων. Κι ας μην ξεχναμε πως οι καθηγητες φυσικης, μαθηματικων κ τα παρελκομενα δεν ειναι επιστημονες, ειναι εκπαιδευτικοι. Γιατι υπαρχει διαφορα. Ας ξεκαβαλησουν λοιπον λιγο.
Ώπα,ώπα,δικαιλογημένος εν μέρει ο θυμός σου,αλλά μην κάνεις αυτά για τα οποία κατηγορείς τους άλλους.:)
Γενικεύεις και κατηγορείς όλους τους θετικούς ότι σνομπάρουν τα θεωρητικά μαθήματα.Εγώ τα θαυμάζω,αν και θετικός,και νιώθω οίκτο για τα παιδιά που ακολούθησαν τη θεωρητική από επιλογη και όχι από χαμηλές επιδόσεις στα άλλα μαθήματα.:whistle:Μην εκθέτετε την κατεύθυνση σας και τα παιδιά αυτά με τέτοια λόγια.Δεν έχουν όλοι οι θετικοί παρωπίδες,και δεν είναι όλοι οι θεωρητικοί καλλιεργημένοι.Πιστεψέ το,υπάρχουν και θεωρητικοί που σκέφτονται παρωπιδικά,υπάρχουν και θετικοί με κριτική σκέψη.
Ελπίζω μέχρι να μπεις στην τάξη για να διδάξεις το μίσος σου για τα θετικά μαθήματα να έχει αντιμετωπιστεί.:)Μην μας βάζεις όλους στο ίδο τσουβάλι,please.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gewrgia_D

Νεοφερμένος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Έτσι είναι!!!
Δε λέω πως οι θετικοί δεν έχουνε μυαλό, αλλά και εμείς έχουμε ρε παιδιά! Σορρυ κιολας, αλλά είναι πολύ σπαστικό αυτό! Λέμε συνέχεια πως ο Αϊνστάιν ήτανε πανέξυπνος, όμως δε βλέπω να λέμε το ίδιο και για έναν Ψυχολόγο (δε λέω για τον Φρόιντ επειδή δεν ήταν ψυχολόγος αλλά νευρολόγος), που στο κάτω κάτω και ο ίδιος ο Αϊνστάιν έχει πει πως το να προσπαθείς να εξηγήσεις την ανθρώπινη συμπεριφορά είναι πιο δύσκολο απ'ότι το να βγάλεις μια καινούρια θεωρία στη Φυσική. Γιατί οι ψυχολόγοι δε θεωρούνται έξυπνα άτομα και θεωρούνται οι μαθηματικοί; Επαναλαμβάνω πως δεν έχω κάποιο πρόβλημα με τους θετικούς που είναι ανοιχτόμυαλοι, και όπως είχα γράψει πιο πριν ο πιο ανοιχτόμυαλος άνθρωπος που γνώρισα ποτέ μου είναι ο καθηγητής Φυσικής που έχουμε και που είναι ο αγαπημένος μου καθηγητής:D, παρότι δεν είμαι τόσο καλή στη Φυσική:worry::redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elenaki92

Δραστήριο μέλος

Η elenaki92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 590 μηνύματα.
(...) και μη πείτε πως δεν υπάρχουν πολλοί θετικοί που είναι τελείως κολλημένοι και απόλυτοι στα πιστεύω τους ακόμη κι αν έχουν αποδεδειγμένα άδικο. (...)Και να λέμε του στραβού το δίκιο οι θετικοί και ο κόσμος κατ'επέκταση πιστεύουν ότι οι θεωρητικοί δεν έχουν υψηλό δείκτη νοημοσύνης, και πως δεν καταλαβαίνουνε πολλά πράγματα.

Γεωργία πραγματικά με αυτα που έγραψες με μεταφέρεις λίγους μήνες πριν μέσα στην τάξη. Ένας συμμαθητής μου θετικός βλέπει που διαβάζω συντακτικό και το καταριέμαι διότι διαβάζω υποθετικούς λόγους σε πλάγιο λόγο και μου λέει σιγά ρε Ελένη, δεν είναι και μαθηματικά! Και του απαντάω κι εγώ: είναι όμως αρχαία! Και μου λέει, τι δυσκολία έχουν μωρέ τα αρχαία? 2 ώρες την ημέρα αν διαβάζεις μόνο αρχαία στο τέλος θα γράψεις 20, ενώ στα μαθηματικά όχι! Και του απαντάω κι εγώ ότι στα αρχαία ούτε οι φιλόλογοι δε ξέρουν αν θα έγραφαν 20, που λέει ο λόγος, διότι πέρα του διδαγμένου κειμένου δε γνωρίζεις τι θα σου βάλουν στο άγνωστο. Και πέραν αυτού είναι και καθαρά υποκειμενική η αξιολόγηση μιας πραγματολογικής απάντησης καθώς ο θεωρητικός βασιζόμενος στα σχόλια του βιβλίου κυρίως και μετά στις επιπλέον γνώσεις του προσπαθεί να απαντήσει. Αντίθετα (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) στα μαθηματικά μαθαίνεις ένα συγκεκριμένο τυπολόγιο, διάφορες μεθόδους για να λύσεις τις ασκήσεις κι από κει και πέρα όλα αυτα τα εφαρμόζεις ό,τι άσκηση και να σου βάλουν. Όσο για το γεγονός ότι κρίνουν το δείκτη νοημοσύνης με βάση την κατεύθυνση εξηγείται απ το ότι αρκετοί αδύναμοι μαθητές που δε τα βγάζουν πέρα στα θετικοτεχνολογικά μαθήματα καταφεύγουν αναγκαστικά στη θεωρητική! Ευτυχώς στο σχολείο μας οι καθηγητές δεν έχουν δείξει ευνοϊκή στάση στους μαθητές του κλάδου τους, ίσα ίσα περιμένουν περισσότερα από αυτούς και τους υπόλοιπους τους κρίνουν με επιείκεια και με βάση την προσπάθεια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gewrgia_D

Νεοφερμένος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Μην εκθέτετε την κατεύθυνση σας και τα παιδιά αυτά με τέτοια λόγια.Δεν έχουν όλοι οι θετικοί παρωπίδες,και δεν είναι όλοι οι θεωρητικοί καλλιεργημένοι.Πιστεψέ το,υπάρχουν και θεωρητικοί που σκέφτονται παρωπιδικά,υπάρχουν και θετικοί με κριτική σκέψη.
Συμφωνώ μαζί σου αλλά συνήθως (κατα ένα ποσοστό 65%) οι θετικοί είναι κάπως στενόμυαλοι και οι θεωρητικοί πιο ανοιχτόμυαλοι. Αλλά έχω γνωρίσει και στενόμυαλους θεωρητικούς και έξυπνους θετικούς. Βέβαια, όπως είχα γράψει, η επιλογή συγκεκριμένης κατεύθυνσης κατεύθυνσης δεν δείχνει την ευφυία κάποιου, όμως αποκαλύπτει πολλές πτυχές της προσωπικότητας του και των προτιμήσεων του. Και οι μαθηματικοί συγκεκριμένα) είναι αρκετά στενόμυαλοι γιατί έχουν μάθει να λύνουν ασκήσεις με πολύ συγκεκριμένους τρόπους. Οι φυσικοί και οι βιολόγοι δεν είναι τόσο πολύ έτσι, επειδή στη Φυσική ασχολείσαι με προβλήματα και όχι με ασκήσεις, που χρειάζονται καλύτερη επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων και στη λύση τους επιβάλλεται να γράψεις κάποια λόγια, ενώ στη Βιολογία δεν έχουν τόσο μεγάλη σημασία τα Μαθηματικά όσο στη Φυσική. Στους φιλόλογους αυτό δε συμβαίνει τόσο όσο στους μαθηματικούς επειδή μαθαίνουν μεν να γράφουν μόνο λόγια, όμως στην Έκθεση μαθαίνουν τους τρόπους οργάνωσης και δομής ενός κειμένου (που απαιτεί μαθηματική σκέψη) καθώς και τις κατηγορίες συλλογισμού, γραφής και νοήματος κλπ. Δεν υποτιμώ τις γνώσεις ενός μαθηματικού αλλά με στενοχωρεί το ότι πιστεύεται από πολλούς ότι οι γνώσεις μας είναι ανεπαρκείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ο αναγνώστης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ο αναγνώστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Ώπα,ώπα,δικαιλογημένος εν μέρει ο θυμός σου,αλλά μην κάνεις αυτά για τα οποία κατηγορείς τους άλλους.:)
Γενικεύεις και κατηγορείς όλους τους θετικούς ότι σνομπάρουν τα θεωρητικά μαθήματα.Εγώ τα θαυμάζω,αν και θετικός,και νιώθω οίκτο για τα παιδιά που ακολούθησαν τη θεωρητική από επιλογη και όχι από χαμηλές επιδόσεις στα άλλα μαθήματα.:whistle:Μην εκθέτετε την κατεύθυνση σας και τα παιδιά αυτά με τέτοια λόγια.Δεν έχουν όλοι οι θετικοί παρωπίδες,και δεν είναι όλοι οι θεωρητικοί καλλιεργημένοι.Πιστεψέ το,υπάρχουν και θεωρητικοί που σκέφτονται παρωπιδικά,υπάρχουν και θετικοί με κριτική σκέψη.
Ελπίζω μέχρι να μπεις στην τάξη για να διδάξεις το μίσος σου για τα θετικά μαθήματα να έχει αντιμετωπιστεί.:)Μην μας βάζεις όλους στο ίδο τσουβάλι,please.

Κατ αρχας εγω δεν υπονοησα σε καμια περιπτωση πως ολοι οι θετικοι εχουν την ιδια αντιληψη. Αλλωστε ανεφερα παραδειγματα ανθρωπων με ενδιαφερον κ για τις θεωρητικες επιστημες. Αναφερομουν απλα στους μαθητες κ καθηγητες της θετικης που εκφραζουν τετοιες αποψεις. Και δεν εχω κανενα μισος για τα θετικα μαθηματα, τα θεωρω απιστευτα χρησιμα. Αυτο δε σημαινει ομως πως δεν πιστευω πως δεν ειναι αρκετα για την πνευματικη ολοκληρωση του ανθρωπου. Σε καθε περιπτωση, δεν εξεφρασα μισος για τα μαθηματα, αλλα αντιπαθεια (το μισος ειναι βαρια λεξη) για οσους αδυνατουν να δουν τη σπουδαιοτητα κ των αλλων μαθηματων.
Κ επισης, τι εννοεις νιωθεις οικτο για τα παιδια που ακολουθησαν τη θεωρητικη απο επιλογη? :worry::/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gewrgia_D

Νεοφερμένος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Γεωργία πραγματικά με αυτα που έγραψες με μεταφέρεις λίγους μήνες πριν μέσα στην τάξη. Ένας συμμαθητής μου θετικός βλέπει που διαβάζω συντακτικό και το καταριέμαι διότι διαβάζω υποθετικούς λόγους σε πλάγιο λόγο και μου λέει σιγά ρε Ελένη, δεν είναι και μαθηματικά! Και του απαντάω κι εγώ: είναι όμως αρχαία! Και μου λέει, τι δυσκολία έχουν μωρέ τα αρχαία? 2 ώρες την ημέρα αν διαβάζεις μόνο αρχαία στο τέλος θα γράψεις 20, ενώ στα μαθηματικά όχι! Και του απαντάω κι εγώ ότι στα αρχαία ούτε οι φιλόλογοι δε ξέρουν αν θα έγραφαν 20, που λέει ο λόγος, διότι πέρα του διδαγμένου κειμένου δε γνωρίζεις τι θα σου βάλουν στο άγνωστο. Και πέραν αυτού είναι και καθαρά υποκειμενική η αξιολόγηση μιας πραγματολογικής απάντησης καθώς ο θεωρητικός βασιζόμενος στα σχόλια του βιβλίου κυρίως και μετά στις επιπλέον γνώσεις του προσπαθεί να απαντήσει. Αντίθετα (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) στα μαθηματικά μαθαίνεις ένα συγκεκριμένο τυπολόγιο, διάφορες μεθόδους για να λύσεις τις ασκήσεις κι από κει και πέρα όλα αυτα τα εφαρμόζεις ό,τι άσκηση και να σου βάλουν. Όσο για το γεγονός ότι κρίνουν το δείκτη νοημοσύνης με βάση την κατεύθυνση εξηγείται απ το ότι αρκετοί αδύναμοι μαθητές που δε τα βγάζουν πέρα στα θετικοτεχνολογικά μαθήματα καταφεύγουν αναγκαστικά στη θεωρητική! Ευτυχώς στο σχολείο μας οι καθηγητές δεν έχουν δείξει ευνοϊκή στάση στους μαθητές του κλάδου τους, ίσα ίσα περιμένουν περισσότερα από αυτούς και τους υπόλοιπους τους κρίνουν με επιείκεια και με βάση την προσπάθεια...
Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω πιο πολύ! Τα μαθηματικά είναι πολύ πιο "συγκεκριμένα" ως προς τις απαιτήσεις των ασκήσεών τους, ενώ τα αρχαία όχι. Και εξάλλου, ακόμα και στο διδαγμένο κείμενο είναι πολύ πιθανό να μπερδευτείς, όπως και στο συντακτικό, και στη γραμματική μια δασεία να σου ξεφύγει την έκατσες! Είναι πολύ εκνευριστικό το να μη μπορούν να καταλάβουν το ότι τα Αρχαία είναι εξίσου δύσκολα με τα Μαθηματικά, αν και πιστεύω πως κατά βάθος το ξέρουν όμως δε το αποδέχονται γιατί είναι κομπλεξικοί (αυτοί που δε το δέχονται αυτό, όχι όλοι οι θετικοί)...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pandemonium

Νεοφερμένος

Ο Pandemonium αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 65 μηνύματα.
Μην ανησυχεις παραδειγματα κομπλεξικων υπαρχουν σε ολες τις κατευθυνσεις.

Δεν χρειαζετε να προσπαθειτε να καταδειξετε την ανωτεροτητα της μια κατευθυνσης εναντι της αλλης.Ειναι ανουσιο αν οχι ανοητο να συγκρινετε ανομοια πραγματα.Ο καθενας κανει την επιλογη του αναλογα με τα ενδιαφεροντα και τι θελει να ακολουθησει μελλοντικα.Και το θεμα ληγει εκει.Ολα τα υπολοιπα ειναι παιδιαστικες ανοησιες.Για αυτο δεν χρειαζεται τοση επιθεση απο τα παιδια της θεωρητικης.Αλλωστε,ειναι γεγονος πως η θεωρητικη ειναι πουπληθης κατευθυνση και προσελκυει και ''κακους'' μαθητες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

elenaki92

Δραστήριο μέλος

Η elenaki92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 590 μηνύματα.
Pandemonium αν επιτρέπεται τί κατεύθυνση είσαι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pandemonium

Νεοφερμένος

Ο Pandemonium αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 65 μηνύματα.
θετικη.Αλλα τελειωνω το λυκειο φετος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gewrgia_D

Νεοφερμένος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
.Αλλωστε,ειναι γεγονος πως η θεωρητικη ειναι πουπληθης κατευθυνση και προσελκυει και ''κακους'' μαθητες.
Συγγνώμη κιόλας αλλά το ίδιο δε συμβαίνει και στις άλλες κατευθύνσεις; Δηλαδή τα παιδιά της θεωρητικής είναι σκάρτα και κακοί μαθητές, και πως μόνο η θεωρητική έχει κακούς μαθητές;
Άμα κάνω λάθος εξήγησέ μου τι εννοείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,976 μηνύματα.
Georgia_D και κάποιοι άλλοι (άλλες για να είμαι σαφής), έχετε μια λάθος εικόνα και άποψη για τα μαθηματικά. Το λέω επειδή τυγχάνει να ολοκληρώνω τις σπουδές μου πάνω σε αυτήν την επιστήμη των...«τύπων» όπως λάθος πιστεύεται! :P Btw, η βιολογία θέλει πολλά μαθηματικά ειδικά σήμερα στην έρευνα (στην biological complexity, biological population dynamics, theoretical ecology, biocecullar automata, κ.α). Αυτό στο λύκειο που διδάχθηκα ως βιολογία, δεν θα το ονόμαζα βιολογία...αλλά παπαγαλιστάν. :)

Προσωπικά, στο γυμνάσιο και λύκειο συνάντησα κομπλεξικές καθηγήτριες θεωρητικών μαθημάτων και μαθημάτων βιοεπιστημών (βιολογία). Οι μόνοι φυσιολογικοί καθηγητές ήταν οι φυσικομαθηματικοί και άλλων ειδικοτήτων (χημικός μηχανικός, μουσικός, γυμναστής,..κ.α.). Ήταν πιο συζητήσιμοι, πιο κοντά στους μαθητές, πιο άνθρωποι, με ένα μέτρο σοβαρού και αστείου. Άπειρες συζητήσεις είχαμε κάνει μαζί τους όπως και παιχνίδι εν ώρα μαθήματος...όταν βαριόμασταν! :laugh: Οι φιλόλογες ήταν άλλο πράγμα: υστερικές, θρησκόληπτες, ψωνάρες και ψυχανώμαλες. μπρρρ :sick: Ψείριζαν τον βαθμό! :mad:

Οι άνθρωποι των θεωρητικών επιστημών θεωρώ ότι είναι γνωσιακά πολύ μονομερείς και ισχυρογνώμονες. Πέρα από αρχαία δεν ξέρουν τίποτα άλλο (από θέμα γενικών επιστημονικών γνώσεων το οποίο διαπίστωσα με μεγάλη λύπη, σε συζήτηση μαζί τους). Όσες καθηγήτριες συνάντησα, «στενοχωρήθηκαν» που επέλεξα να σπουδάσω κάτι από τις θετικές επιστήμες, επειδή ήμουν άριστος στα θεωρητικά μαθήματα (πάντα είχα 20 στα αρχαία και σε άλλα θεωρητικά μαθήματα γενικής παιδείας). Το θεώρησαν πολύ πεζό που πήγα και σπούδασα κάτι το αφηρημένο (θετικό) και όχι κάτι λόγιο, σαν αυτές! έλεος δηλαδή...:sick:

Αντίθετα, οι καθηγητές θετικών επιστημών (και όχι όλοι, οι βιολογοι π.χ. την έχουν ψιλοψωνήσει άγρια επειδή έχουν κόμπλεξ που δεν έγιναν γιατροί :clapup: :D) είναι πιο διαλλακτικοί με ανανεωμένες ιδέες. Υπάρχει μια γνωσιακή ποικιλία...σε διάφορα θέματα π.χ. μουσικής, επιστήμης,...κτλ.

Επίσης οι μαθητές θεωρώ ότι σε κάθε κατεύθυνση, είναι το ίδιο: μαθητές. Οι μαθητές δεν είναι επιστήμονες για να έχουν σαφή άποψη για την κάθε επιστήμη που βλέπουν μέσω κάποιων σχολικών μαθημάτων. Δεν θεωρώ ότι ένας μαθητής των θεωρητικών μαθημάτων είναι πιο μαθητής, πιο έξυπνος, πιο καλλιεργημένος,...κτλ από κάποιον συμμαθητή του των θετικών μαθημάτων και αντίστροφα. Παντού υπάρχουν σκάρτοι, μέτριοι προς τα κάτω, μέτριοι προς τα πάνω και άριστοι. Είναι στον άνθρωπο. Δεν πηγαίνουν όλοι σχολείο με θέληση. Μεγάλη μερίδα πάει με το «σπρώξιμο» και «ενέσεις» φροντιστηρίου είτε στην θεωρητική είτε στην θετικοτεχνολογική κατεύθυνση...

...και τώρα ας φάμε μια παστούλα! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

elenaki92

Δραστήριο μέλος

Η elenaki92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 590 μηνύματα.
Npb, γι αυτό το λόγο ζήτησα να με διορθώσουν όσοι ξέρουν από μαθηματικά γιατί σαφώς δε ξέρω και πολλά αφού εχω δώσει βαρύτητα στα μαθήματα που με ενδιαφέρουν... Δε νομίζω να άφησα από μέρους μου να εννοηθεί ότι οι της θεωρητικής είναι εξυπνότεροι ή κάτι τέτοιο? Γιατί αν το έκανα μέγα λάθος μου! Ο καθένας είναι και μπορεί να είναι έξυπνος πάντα όμως στα πλαίσια του κλάδου του γιατί οι υπόλοιποι κλάδοι είναι φυσικό να διαφέρουν! Πάντως αυτό με τους καθηγητές πραγματικά είναι κατά περίπτωση. Σ άλλους εξηγημένοι ήταν οι φυσικομαθηματικοί, σ άλλους οι φιλόλογοι, σ εμένα ευτυχώς όλοι όσοι έμπαιναν στην τάξη. Πάντως εχω διαπιστώσει ότι ένας καθηγητής μόνο όταν κάνει παιδιά και βρεθούν στη θέση των μαθητών τους καταλαβαίνει πόσο πιεστικός ή άδικος μπορεί να υπήρξε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gewrgia_D

Νεοφερμένος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Georgia_D και κάποιοι άλλοι (άλλες για να είμαι σαφής), έχετε μια λάθος εικόνα και άποψη για τα μαθηματικά. Το λέω επειδή τυγχάνει να ολοκληρώνω τις σπουδές μου πάνω σε αυτήν την επιστήμη των...«τύπων» όπως λάθος πιστεύεται! :P Btw, η βιολογία θέλει πολλά μαθηματικά ειδικά σήμερα στην έρευνα (στην biological complexity, biological population dynamics, theoretical ecology, biocecullar automata, κ.α). Αυτό στο λύκειο που διδάχθηκα ως βιολογία, δεν θα το ονόμαζα βιολογία...αλλά παπαγαλιστάν. :)

Προσωπικά, στο γυμνάσιο και λύκειο συνάντησα κομπλεξικές καθηγήτριες θεωρητικών μαθημάτων και μαθημάτων βιοεπιστημών (βιολογία). Οι μόνοι φυσιολογικοί καθηγητές ήταν οι φυσικομαθηματικοί και άλλων ειδικοτήτων (χημικός μηχανικός, μουσικός, γυμναστής,..κ.α.). Ήταν πιο συζητήσιμοι, πιο κοντά στους μαθητές, πιο άνθρωποι, με ένα μέτρο σοβαρού και αστείου. Άπειρες συζητήσεις είχαμε κάνει μαζί τους όπως και παιχνίδι εν ώρα μαθήματος...όταν βαριόμασταν! :laugh: Οι φιλόλογες ήταν άλλο πράγμα: υστερικές, θρησκόληπτες, ψωνάρες και ψυχανώμαλες. μπρρρ :sick: Ψείριζαν τον βαθμό! :mad:

Οι άνθρωποι των θεωρητικών επιστημών θεωρώ ότι είναι γνωσιακά πολύ μονομερείς και ισχυρογνώμονες. Πέρα από αρχαία δεν ξέρουν τίποτα άλλο (από θέμα γενικών επιστημονικών γνώσεων το οποίο διαπίστωσα με μεγάλη λύπη, σε συζήτηση μαζί τους). Όσες καθηγήτριες συνάντησα, «στενοχωρήθηκαν» που επέλεξα να σπουδάσω κάτι από τις θετικές επιστήμες, επειδή ήμουν άριστος στα θεωρητικά μαθήματα (πάντα είχα 20 στα αρχαία και σε άλλα θεωρητικά μαθήματα γενικής παιδείας). Το θεώρησαν πολύ πεζό που πήγα και σπούδασα κάτι το αφηρημένο (θετικό) και όχι κάτι λόγιο, σαν αυτές! έλεος δηλαδή...:sick:

Αντίθετα, οι καθηγητές θετικών επιστημών (και όχι όλοι, οι βιολογοι π.χ. την έχουν ψιλοψωνήσει άγρια επειδή έχουν κόμπλεξ που δεν έγιναν γιατροί :clapup: :D) είναι πιο διαλλακτικοί με ανανεωμένες ιδέες. Υπάρχει μια γνωσιακή ποικιλία...σε διάφορα θέματα π.χ. μουσικής, επιστήμης,...κτλ.

Επίσης οι μαθητές θεωρώ ότι σε κάθε κατεύθυνση, είναι το ίδιο: μαθητές. Οι μαθητές δεν είναι επιστήμονες για να έχουν σαφή άποψη για την κάθε επιστήμη που βλέπουν μέσω κάποιων σχολικών μαθημάτων. Δεν θεωρώ ότι ένας μαθητής των θεωρητικών μαθημάτων είναι πιο μαθητής, πιο έξυπνος, πιο καλλιεργημένος,...κτλ από κάποιον συμμαθητή του των θετικών μαθημάτων και αντίστροφα. Παντού υπάρχουν σκάρτοι, μέτριοι προς τα κάτω, μέτριοι προς τα πάνω και άριστοι. Είναι στον άνθρωπο. Δεν πηγαίνουν όλοι σχολείο με θέληση. Μεγάλη μερίδα πάει με το «σπρώξιμο» και «ενέσεις» φροντιστηρίου είτε στην θεωρητική είτε στην θετικοτεχνολογική κατεύθυνση...

...και τώρα ας φάμε μια παστούλα! :D
Τι παράξενο, κι εγώ έλεγα πως οι θετικοί είναι μονομερείς και ισχυρογνώμονες και δε τους ενδιαφέρει τίποτα εκτός του αντικειμένου με το οποίο ασχολούνται. Ας μη κάνουμε γενικεύσεις παρακαλώ. Οι φιλόλογοι που είχες ήταν για τα μπάζα κυριολεκτικά, και ήταν απαράδεκτο αυτό που σου είπαν, όμως κι εσύ έχεις άδικο. Κοίταξες μόνο τους φιλόλογους. Τι έχεις να πεις όμως για τους Ψυχολόγους και τους Φιλόσοφους και τους Δικηγόρους και τους Κοινωνιολόγους; Πιστεύεις πως αυτοί είναι κομπλεξικοί; Δε θα το έλεγα, γιατί πρώτον στη Ψυχολογία ασχολείσαι αναγκαστικά με έρευνα και στατιστική και πρέπει να ξέρεις μαθηματικά και ΠΟΛΛΑ άλλα πράγματα που οι περισσότεροι ούτε καν τα φαντάζονται (και κατά τη γνώμη μου η Ψυχολογία είναι η πιο δύσκολη επιστήμη και απαιτεί πολύ γερό και καλό μυαλό), δεύτερον στη Φιλοσοφία βασίζεται η έκφραση των ορισμών των μαθηματικών, στη Νομική πρέπει να έχεις μαθηματική λογική και τέλος δε μπορείς να είσαι κοινωνιολόγος και να υποτιμάς επιστήμες γιατί όλες μαζί διαμορφώνουν μια κοινωνία.
Δε πιστεύω πως οι βιολόγοι την έχουν ψωνίσει, το αντίθετο, θα έλεγα ότι οι περισσότεροι είναι πολύ έξυπνα άτομα (το λέω γιατί έχω γνωρίσει πολλούς) και είναι καλύτεροι από τους μαθηματικούς. Οι μαθηματικοί είναι πιο ψωνισμένοι, όλοι όσοι ξέρω ήταν προβληματικοί (προσοχή, δε λεω πως είναι όλοι οι μαθηματικοί ετσι, αλλά όλοι όσοι έχω γνωρίσει), και απλά αυτή είναι η άποψή μου. Και τα μαθηματικά τουλάχιστον έτσι όπως γίνονται στο λύκειο είναι μόνο τύποι και ιδιότητες και εφαρμογές στις ασκήσεις. Δεν είπα πως αυτό είναι δύσκολο, απλώς απαιτεί διαφορετικού είδους νοημοσύνη. Και πρέπει κάποιοι να αποδεχτούν πως δεν είναι όλοι ίδιοι και πως ο καθένας μας είναι ξεχωριστός και καλός σε κάτι που δεν είναι κανένας άλλος, έστω και σε κάτι που θεωρείται ασήμαντο. Ο ένας από τους 2 καθηγητές που είχα στη Φυσική ήταν απαράδεκτος. Ο άλλος είναι εξαιρετικός και ο καλύτερος καθηγητής που είχα ποτέ μου. Και κατά τη γνώμη μου η Φυσική είναι πιο δύσκολη από τα Μαθηματικά και δύσκολα θα μου αλλάξει κάποιος γνώμη. Η Φυσική είναι και μαθηματικά και φιλοσοφία και ταυτόχρονα η αντίληψη και η προσπάθεια κατανόησης και μαθηματικοποίησης των φυσικών φαινομένων από τον άνθρωπο, και έχει τις ρίζες της σε κάτι βαθιά ψυχολογικό: τη περιέργεια και την ανάγκη για ανάλυση των συμβάντων γύρω μας. Είναι πιο φιλοσοφημένη επιστήμη πιστεύω, χωρίς να λέω πως είναι λιγότερο ή περισσότερο βασική από τα μαθηματικά. Όλες οι επιστήμες είναι το ίδιο, απλά μερικές φορές οι άνθρωποι που τις εκπροσωπούν ή που απλά τις υποστηρίζουν τυχαίνει να έχουν κάποιες γνωστικές και ψυχικές ανεπάρκειες...
Δε θέλω να φάω παστουλαααααα, σέλω παγωτάκιιιιι :P:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

penspinner

Νεοφερμένος

Ο penspinner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 95 μηνύματα.
Και τα μαθηματικά τουλάχιστον έτσι όπως γίνονται στο λύκειο είναι μόνο τύποι και ιδιότητες και εφαρμογές στις ασκήσεις.
Κράτα το αυτό και μόλις πας Β λυκείου, την πρώτη εκ των πραγματικά δύσκολων τάξεων του 12χρονου πέρασμα σου από τα θρανεία, και δεις τα μαθηματικά κατεύθηνσης ξανασκέψου αυτό που είπες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gewrgia_D

Νεοφερμένος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Κράτα το αυτό και μόλις πας Β λυκείου, την πρώτη εκ των πραγματικά δύσκολων τάξεων του 12χρονου πέρασμα σου από τα θρανεία, και δεις τα μαθηματικά κατεύθηνσης ξανασκέψου αυτό που είπες.
Σκέφτομαι αυτά που λέω καταρχάς. Δεύτερον, δε θα τα δω τα μαθηματικά κατεύθυνσης γιατί πολύ απλά θα παω θεωρητική!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

penspinner

Νεοφερμένος

Ο penspinner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 95 μηνύματα.
Σκέφτομαι αυτά που λέω καταρχάς. Δεύτερον, δε θα τα δω τα μαθηματικά κατεύθυνσης γιατί πολύ απλά θα παω θεωρητική!
Εν πάση περιπτώσει, αυτό που θέλω να πω μπορείς να το δεις και στην γεωμετρία της Α,Β Λυκείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ο αναγνώστης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ο αναγνώστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
θες να μας πεις οτι η Γεωμετρια Α κ Β λυκειου ηταν δυσκολη?? :S
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gewrgia_D

Νεοφερμένος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Δε μου φαίνεται και πολύ δύσκολη εμένα προσωπικά... Δε ξέρω όμως, και να είναι εμένα δε θα με πολυνοιάζει του χρόνου για τα γενικής παιδείας. Είναι μεν σημαντικά, και βέβαια πρέπει να τα διαβάζω αλλά εμένα θα μ'ενδιαφέρει πρώτα απ'όλα να τα πάω καλά στα μαθήματα κατεύθυνσης, γιατί από αυτά θα εξαρτηθεί το επαγγελματικό μου μέλλον!!!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

penspinner

Νεοφερμένος

Ο penspinner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 95 μηνύματα.
Η γεωμτρία της Α,Β Λυκείου είναι όσο δύσκολη μπορεί να στην κάνει ο καθηγητής. Στο φροντηστήριο που πήγαινα πέρυσι λύναμε αρκετά δύσκολα θέματα και ερχόμασταν στο σχολείο γράφαμε ασκήσεις του στυλ επίλυση τύπων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ο αναγνώστης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ο αναγνώστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
ενταξει, εγω φροντιστηριο δεν πηγα αλλα εκανα ενισχυτικη κ λυναμε εκτος απο κατι ασκησεις πιο προχωρημενου επιπεδου που ειχε το βιβλιο (δε θυμαμαι πως λεγονταν, αλλα ηταν στο τελος τελος του κεφαλαιου) κ ασκησεις απο βοηθηματα κτλ. Εκτος απο ελαχιστες καμια δεν με ειχε δυσκολεψει ιδιαιτερα. Κι εμενα ατομο θετικης που περασε ιατρικη μου ειχε πει πως κ τα μαθηματικα κατευθυνσης αν εχεις μπει στο σκεπτικο του πως να λυνεις, αν οντως το εχεις καταλαβει, και δεν το εχεις απλα μαθει απεξω κανοντας εφαρμογουλες απο δω κι απο κει, μπορεις να λυσεις σχεδον τα παντα. Το ιδιο ισχυει πχ κ με το αγνωστο στ αρχαια. Αν οντως εχεις καταλαβει πως λειτουργει η γλωσσα κ ξερεις λεξιλογιο, το λυνεις. Επομενως ολα τα μαθηματα θελουν να μπορει ο μαθητης να κατακτησει τον απαιτουμενο τροπο σκεψης. Κανενα δεν ειναι για διανοιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top