Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
Όταν ο άλλος θέλει να γίνει Μαθηματικός δεν έχει νόημα να ξέρει αρχαία.
Όταν ο άλλος θέλει να γίνει Φιλόλογος δεν έχει νόημα να ξέρει μαθηματικά.

Μην τσακώνεστε για την υπεροχή των κατευθύνσεων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Εγω ειμαι της αποψης οτι ενας μαθητης πρεπει να ξερει κι απ'τα δυο. Δηλαδη να ξερει να λυνει μια δευτεροβαθμια, και βαρια βαρια καμια με horner, εξισωση, αλλα να ξερει και να κλινει ενα ειμι, ενα λυω. Οσο να'ναι, βοηθαει και στη γραμματικη της νεας.
Δεν φταιει ο μαθητης ομως αν δεν προλαβαινει ουτε να κλασει με αυτο το συστημα. Τρεχει να προλαβει την υλη της κατευθυνσης του και τα υπολοιπα αναγκαστικα τα αφηνει. Εκτος απο κατιι τρελαμενους που χανουν 3-4 ωρες το βραδυ για να κανουν της γενικης παιδειας αντι να ξεκουραστουν. Ναι, αυτοι ειναι τρελαμενοι, ενω υπο αλλες συνθηκες θα ηταν οι καλοι μαθητες. (οπου καλοι=ξερουν απ'ολα)
Αλλα δε βαριεσαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,414 μηνύματα.
Όταν ο άλλος θέλει να γίνει Μαθηματικός δεν έχει νόημα να ξέρει αρχαία.
Όταν ο άλλος θέλει να γίνει Φιλόλογος δεν έχει νόημα να ξέρει μαθηματικά.

Μην τσακώνεστε για την υπεροχή των κατευθύνσεων.


Και θα έχεις ένα Μαθηματικό που δεν θα ξέρει να μιλάει σωστά και ένα φιλόλογο που δεν θα μπορεί να κάνει μια απλή μέθοδο των Τριών για να υπολογίσει την βαθμολογία από τα 100 στα 20!!!
Τέλειο ε?
Είτε μας αρέσει είτε όχι, η γνώση είναι δύναμη, και όσο καλύτερα το καταλάβουμε, τόσο καλύτερα για όλους μας!!!
:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Αφου η πλειοψηφια δεν ασχολειται πως να ξερει;Τουλαχιστον στο δικο μου σχολειο αυτο συμβαινει.

Όχι, δε με κατάλαβες. Το σχόλιό μου είχε να κάνει με την έκφραση, με το ''δεν ξέρουν αρχαία''. Είπα πως

[...] αν με αυτό αναφέρεστε στους αρχικούς χρόνους, στα κατεβατά των εισαγωγών και την παπαγαλία στις μεταφράσεις τότε προσωπικά αισθάνομαι υπερήφανος να μη γνωρίζω απολύτως τίποτα σχετικά.

Χάνουμε την ουσία με λίγα λόγια. Αρχαία δεν είναι αυτό που διδάσκεται σήμερα στα σχολεία.

Όταν ο άλλος θέλει να γίνει Μαθηματικός δεν έχει νόημα να ξέρει αρχαία.
Όταν ο άλλος θέλει να γίνει Φιλόλογος δεν έχει νόημα να ξέρει μαθηματικά.

Μην τσακώνεστε για την υπεροχή των κατευθύνσεων.

Δεν είναι ακριβώς έτσι, πολύ απόλυτο είναι αυτό που λες. Εφόσον θέλεις να γίνεις μαθηματικός δεν έχει νόημα να μάθεις να κάνεις ποδήλατο. Και χρόνο από το διάβασμά σου χάνεις και αχρείαστο για τη σχολή σου θα 'ναι, σωστά;

Ο μαθητής αποφασίζει τι θα μάθει και με τι θα ασχοληθεί τελικά. Αν θέλει να γίνει μαθηματικός με βαθιά γνώση της αρχαίας ελληνικής ας το κάνει. Στη γνώση δεν υπάρχει το ''νόημα''. Τις περισσότερες φορές μαθαίνουμε πράγματα όχι για να τα συζητήσουμε μετά με τους φίλους μας ή να τα περιγράψουμε το σαββατοκύριακο στη γιαγιά μας. Απλά, έτσι γουστάρουμε και ασχολούμαστε.

Εγω ειμαι της αποψης οτι ενας μαθητης πρεπει να ξερει κι απ'τα δυο. Δηλαδη να ξερει να λυνει μια δευτεροβαθμια, και βαρια βαρια καμια με horner, εξισωση, αλλα να ξερει και να κλινει ενα ειμι, ενα λυω. Οσο να'ναι, βοηθαει και στη γραμματικη της νεας.
Δεν φταιει ο μαθητης ομως αν δεν προλαβαινει ουτε να κλασει με αυτο το συστημα. Τρεχει να προλαβει την υλη της κατευθυνσης του και τα υπολοιπα αναγκαστικα τα αφηνει. Εκτος απο κατιι τρελαμενους που χανουν 3-4 ωρες το βραδυ για να κανουν της γενικης παιδειας αντι να ξεκουραστουν. Ναι, αυτοι ειναι τρελαμενοι, ενω υπο αλλες συνθηκες θα ηταν οι καλοι μαθητες. (οπου καλοι=ξερουν απ'ολα)
Αλλα δε βαριεσαι.

Συμφωνώ συνολικά με την άποψη, διαφωνώ ως προς τα πρέπει. Δεν υπάρχουν ούτε κι αυτά στη μάθηση. Το ορθότερο για μένα είναι ο συνδυασμός της άποψης του Χρόνη και της δικής σου, με τη βασική προϋπόθεση της ελευθερίας. Καθένας πρέπει να είναι ελεύθερος να ασχοληθεί και να μελετήσει ό,τι τον ενδιαφέρει. Δεν έχει νόημα να βάλεις σε καλούπια προτύπων τους ανθρώπους.

Όλα τα παραπάνω για την ευρύτερη γενική παιδεία ενός ατόμου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ssalex

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ssalex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Nαι,αν πάθω ηλεκτροπληξία θα χρησιμοποιήσω το νόμο του Coulomb για να λύσω την άσκηση 12 του σχολικού και δε θα πάθω τίποτα.
Αυτά διδάσκονται πριν το λύκειο.Επίσης καλό θα ήταν να αφήσουμε και κάτι για τους μηχανικούς,μη μείνουν και χωρίς δουλειά.
Το μαθαίνουμε αυτό στο γυμνάσιο.Στο λύκειο μαθαίνουμε απέξω τυποποιημένες μεθοδολογίες.
Ναι,οι περισσότεροι θεωρητικοί αδιαφορούν για τα θετικά μαθήματα και μπορεί ακόμα και τις εύκολες ασκήσεις να τις βρίσκουν δύσκολες.Από την άλλη,πέρσυ στην τάξη μου οι περισσότεροι θετικοτεχνολογικοί δεν ήξεραν να κλίνουν ούτε το πιο απλό ρήμα στα αρχαία.Άρα ο ένας παραμελεί τα μαθήματα της κατεύθυνσης του άλλου και όλα μια χαρά.
Θα σου απαντήσω.Ο κοσμος περιλαμβάνει θύματα,ανθρωπάκια που χειραγωγούνται και φανατίζονται αφού πέφτουν στην παγίδα του συστήματος το οποίο θέλει από μικρή ηλικία να στρέψει τον ένα εναντίον του άλλου.Κι εσύ είσαι ένα από αυτά.Παπαγαλίζεις τυπάκια και μεθοδολογίες,όπως κι εγώ,και περνιέσαι για σπουδαίος!E,μάθε πως δεν είσαι.Το σχολείο μπορεί να σου πρόσφερε γνώση,να σου έμαθε να λύνεις δύσκολες ασκήσεις,δε σου πρόσφερε όμως την απαραίτητη παιδεία ώστε να σέβεσαι τους συμμαθητές σου.

Αυτά από έναν ''θετικό''.:)
σέβομαι την άποψη σου , κάτι που δεν έκανες εσύ σχετικά με την δική μου.. Διαβάζωντας αυτά που έγραψες συμπεραίνω ότι πιθανόν δεν έχεις καταλάβει για το τί μιλάω ή σαν θετικός που είσαι δεν ξέρεις να διαβάζεις :no1: ξέρω καλύτερα από σένα τί περιέχει ο κόσμος μας και αυτά που είπες για κάτι συστήματα και επιπρόσθετα την απαραίτητη παιδεια την έλαβα απο τους γονείς μου και όχι από το σχολείο..δεν απαντάς σε κανένα απο τα ερωτήματα μου και το μόνο που κάνεις είναι να με ειρωνέυεσαι :P και αρχίζω να αμφισβητώ ότι είσαι μεγαλύτερος μου.. Δεν έχει νόημα να σου πω ή να σου απαντήσω κάτι αφού το μυαλουδάκι σου δεν πρόκειται να καταλάβει κάτι από αυτά που θα πω.. ;)Τελειώνω με κάτι απλό , επειδή μπορεί να είσαι απογοητευμένος και αποτυχημένος από τον εαυτό σου εσύ και θεωρείς ότι παίρνουμε στο πιάτο μερικές μεθοδολογίες που τις χρησιμοποιούμε σε συγκεκριμένες ασκήσεις, δεν σημαίνει ότι όλοι ακολουθούν την δική σου πορεία.. Πιστεύω να καταφέρεις να καταλάβεις τί σου λέω αυτήν την φορά :D
:thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
σέβομαι την άποψη σου , κάτι που δεν έκανες εσύ σχετικά με την δική μου.. Διαβάζωντας αυτά που έγραψες συμπεραίνω ότι πιθανόν δεν έχεις καταλάβει για το τί μιλάω ή σαν θετικός που είσαι δεν ξέρεις να διαβάζεις :no1: ξέρω καλύτερα από σένα τί περιέχει ο κόσμος μας και αυτά που είπες για κάτι συστήματα και επιπρόσθετα την απαραίτητη παιδεια την έλαβα απο τους γονείς μου και όχι από το σχολείο..δεν απαντάς σε κανένα απο τα ερωτήματα μου και το μόνο που κάνεις είναι να με ειρωνέυεσαι :P και αρχίζω να αμφισβητώ ότι είσαι μεγαλύτερος μου.. Δεν έχει νόημα να σου πω ή να σου απαντήσω κάτι αφού το μυαλουδάκι σου δεν πρόκειται να καταλάβει κάτι από αυτά που θα πω.. ;)Τελειώνω με κάτι απλό , επειδή μπορεί να είσαι απογοητευμένος και αποτυχημένος από τον εαυτό σου εσύ και θεωρείς ότι παίρνουμε στο πιάτο μερικές μεθοδολογίες που τις χρησιμοποιούμε σε συγκεκριμένες ασκήσεις, δεν σημαίνει ότι όλοι ακολουθούν την δική σου πορεία.. Πιστεύω να καταφέρεις να καταλάβεις τί σου λέω αυτήν την φορά :D
:thanks:
Nαι,καταλαβαίνω ότι λες μαλακίες.:P
Απορώ πώς ζητάς να σεβαστεί κανείς την άποψή σου από την στιγμή που εσύ δε σέβεσαι την επιλογή συμμαθητών σου να διαλέξουν διαφορετική κατεύθυνση από εσένα.
Επίσης,δεν είδα εσύ να απαντάς σε κανένα από τα ερωτήματα μου.Πώς θα με βοηθήσει η φυσική του σχολείου μας να γλιτώσω από ηλεκτροπληξία όπως ισχυρίζεσαι;Γιατί ο φυσικός μας έπαθε ηλεκτροπληξία στο εργαστήριο κι ας ήξερε να λύνει ασκησάκια.:P
Να σε ενημερώσω πως ξέρω να διαβάζω πολύ καλά.Επίσης ξέρω και να γράφω πολύ καλά γι αυτό σε αντίθεση με εσένα γνωρίζω πως κάθε νέα πρόταση ξεκινά με κεφαλαίο γράμμα,κάτι το οποίο εσύ ως θετικός αγνοείς.:P
Από τον εαυτό μου μια χαρά ευχαριστημένος είμαι,και αν πιστεύεις πως διαφωνώ μαζί σου επειδή δεν τα πάω καλά στα μαθήματα,περίμενε να δεις πόσο θα γράψω στις πανελλαδικές.:bye:
Εγώ χαίρομαι για το ότι έχω κατανοήσει πως κανένας συμμαθητής μου δεν είναι κατώτερος λόγω διαφορετικής κατεύθυνσης.I hope you ''ll do so some day.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SICX

Διάσημο μέλος

Ο GEORGE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,257 μηνύματα.
αν δεν υπηρχε δεν θα μπορουσες να μας κανεις αυτη την ερωτηση! :P
-----------------------------------------
λαθος θεμα σορι, συνεχιστε!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ἅλς

Διάσημο μέλος

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 3,894 μηνύματα.
Δε βρίσκω το λόγο να υπάρχουν ταμπού!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Koίτα.Κανείς δεν θέλει ταμπού αλλά υποσυνείδητα προωθούνται λόγω του ανταγωνισμού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Και θα έχεις ένα Μαθηματικό που δεν θα ξέρει να μιλάει σωστά και ένα φιλόλογο που δεν θα μπορεί να κάνει μια απλή μέθοδο των Τριών για να υπολογίσει την βαθμολογία από τα 100 στα 20!!!
Τέλειο ε?
Είτε μας αρέσει είτε όχι, η γνώση είναι δύναμη, και όσο καλύτερα το καταλάβουμε, τόσο καλύτερα για όλους μας!!!
:)
Συνειδητα επιλεγω να ειμαι σκραπας στα γλωσσικα μαθηματα.
Αν δεν υπηρχε ο ορος εξειδηκευση,τοτε θα ζουσαμε ακομα στις σπηλιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
Και θα έχεις ένα Μαθηματικό που δεν θα ξέρει να μιλάει σωστά και ένα φιλόλογο που δεν θα μπορεί να κάνει μια απλή μέθοδο των Τριών για να υπολογίσει την βαθμολογία από τα 100 στα 20!!!
Τέλειο ε?
Είτε μας αρέσει είτε όχι, η γνώση είναι δύναμη, και όσο καλύτερα το καταλάβουμε, τόσο καλύτερα για όλους μας!!!
:)

Δεν είναι ακριβώς έτσι, πολύ απόλυτο είναι αυτό που λες. Εφόσον θέλεις να γίνεις μαθηματικός δεν έχει νόημα να μάθεις να κάνεις ποδήλατο. Και χρόνο από το διάβασμά σου χάνεις και αχρείαστο για τη σχολή σου θα 'ναι, σωστά;



Προφανώς η ελλιπής διατύπωσή μου είναι αυτή που σας παραξένεψε (και καλά έκανε).


Όταν εννοώ
Όταν ο άλλος θέλει να γίνει Μαθηματικός δεν έχει νόημα να ξέρει αρχαία.
Όταν ο άλλος θέλει να γίνει Φιλόλογος δεν έχει νόημα να ξέρει μαθηματικά.

Μην τσακώνεστε για την υπεροχή των κατευθύνσεων.
προφανώς και δεν εννοώ να μην ξέρουν καθόλου Μαθηματικά ή Αρχαία.
Να υπάρχει ένα βασικό επίπεδο το οποίο χρειάζεται στην άμεση καθημερινότητα. Οι παραμετρικές ή οι ανισότητες συγνώμη αλλά δε μπου χρησιμεύουν πουθενά.

Όσο για "τη μέθοδο των τριών" συγνώμη αλλά δεν πρέπει να πάω Λύκειο για να τη μάθω. Υποτίθεται ότι πρέπει να την ξέρω από το Δημοτικό άαααντε τραβηγμένα Α' Γυμνασίου.

Όπως επίσης δεν είναι δυνατόν καθηγητές Φυσικομαθηματικών π.χ. και να μην μπορούν να γράψουν σωστά μια λέξη.

σέβομαι την άποψη σου , κάτι που δεν έκανες εσύ σχετικά με την δική μου.. Διαβάζωντας αυτά που έγραψες συμπεραίνω ότι πιθανόν δεν έχεις καταλάβει για το τί μιλάω ή σαν θετικός που είσαι δεν ξέρεις να διαβάζεις :no1: ξέρω καλύτερα από σένα τί περιέχει ο κόσμος μας και αυτά που είπες για κάτι συστήματα και επιπρόσθετα την απαραίτητη παιδεια την έλαβα απο τους γονείς μου και όχι από το σχολείο..δεν απαντάς σε κανένα απο τα ερωτήματα μου και το μόνο που κάνεις είναι να με ειρωνέυεσαι :P και αρχίζω να αμφισβητώ ότι είσαι μεγαλύτερος μου.. Δεν έχει νόημα να σου πω ή να σου απαντήσω κάτι αφού το μυαλουδάκι σου δεν πρόκειται να καταλάβει κάτι από αυτά που θα πω.. ;)Τελειώνω με κάτι απλό , επειδή μπορεί να είσαι απογοητευμένος και αποτυχημένος από τον εαυτό σου εσύ και θεωρείς ότι παίρνουμε στο πιάτο μερικές μεθοδολογίες που τις χρησιμοποιούμε σε συγκεκριμένες ασκήσεις, δεν σημαίνει ότι όλοι ακολουθούν την δική σου πορεία.. Πιστεύω να καταφέρεις να καταλάβεις τί σου λέω αυτήν την φορά :D
:thanks:
Άκουσε να δεις.
Η παιδεία είναι σύμπλεγμα πολλών πραγμάτων.
Δεν εξαρτάται μόνο από τους γονείς.
Τέλος περιμένω (και περιμένουμε) απάντηση σε αυτά:
1. Υποτίθεται ότι αυτά που λες έπρεπε να τα καλύπτει η υποχρεωτική εκπαίδευση που έχουμε, μέχρι το Γυμνάσιο δηλαδή.
Εγώ μέχρι τότε μόνο θεωρητικά πράγματα έκανα όπως και τώρα.
2. Σκοπός της κατεύθυνσης είναι η επαγγελματική κατάρτιση και όχι η απόκτηση γενικών γνώσεων. Με την ίδια λογική που λες ξέρεις πόσοι ανορθόγραφοι βρίσκονται στα πανεπιστήμια; Είτε είναι της Θεωρητικής, είτε της Θετικής είτε της Τεχνολογικής.
3. Ένας σωστός επιστήμονας (μιας και όλα επιστήμες είναι) δεν πρέπει να υποσκελίζει κάθε άλλη επιστήμη.
4. Εάν περίμενα να μάθω μονωτές και αγωγούς στο Λύκειο με το συμπάθιο είμαι μπιτ για μπιτ μπιπ.
5. Δεν χρειάζεται να υπολογίσεις την περίφραξη μιας που υπάρχουν σύγχρονα μηχανήματα.
6. Τα μαθηματικά του Γυμνασίου φτάνουν για καθημερινή χρήση. Τι νόημα έχουν τα Ολοκληρώματα π.χ. στην καθημερινή μας ζωή; (Βλ. 1,2)
7. Το τι είναι εύκολο και το τι είναι δύσκολο είναι υποκειμενικό. Όπως για σένα είναι τα Αρχαία δύσκολα ε για άλλον είναι τα Μαθηματικά.
8. Δεν είσαι αντικειμενικός.

Συνειδητα επιλεγω να ειμαι σκραπας στα γλωσσικα μαθηματα.
Αν δεν υπηρχε ο ορος εξειδηκευση,τοτε θα ζουσαμε ακομα στις σπηλιες.
Πρώτον ο λόγος που μαθαίνουμε γλωσσικά μαθήματα δεν είναι να γίνουμε φιλόλογοι και δικηγόροι, αλλά να μάθουμε να χειριζόμαστε σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο τη γλώσσα που μιλάμε.
Επίσης κάθε μάθημα προσφέρει κάτι στο ευρύ πλαίσιο γνώσης που πρέπει να έχει ένας άνθρωπος του 2010 για να επιβιώσει στην Εποχή της (συνεχούς) Πληροφόρησης όταν πάντα αφορά γενικές γνώσεις.

Κατά τη γνώμη μου είναι εξίσου απαράδεκτο να μη μιλάμε σωστά Ελληνικά.
Προτιμώ π.χ. ένα "κόλλημα" στο Α' Πληθυντικό (π.χ. μαλώνομε αντί του μαλώνουμε) αλλά όχι ανορθόγραφα και ασύντακτα κείμενα.
Η γλώσσα μας είναι ότι έχουμε να διαφυλάξουμε στα παιδιά μας, μια γλώσσα η οποία είναι πρότυπο για τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου.

Υ.Γ.: εξειδίκευση<εκ+ειδικεύω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alessandra

Διάσημο μέλος

Η Δεν έχω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 2,716 μηνύματα.
Η εξειδίκευση γεννά στείρα μυαλά.
Ενίοτε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Προφανώς η ελλιπής διατύπωσή μου είναι αυτή που σας παραξένεψε (και καλά έκανε).


Υ.Γ.: εξειδίκευση<εκ+ειδικεύω
Ειδες;Καταλαβες τι εννοω χωρις να το γραψω σωστα.Προτιμω να γραφω ανορθογραφα,παρα να γραφω ασυναρτησιες που δεν ακολουθουν μια λογικη σειρα.

Να'σαι καλα.Δημιουργησες το τελειο παραδειγμα.
-----------------------------------------
Η εξειδίκευση γεννά στείρα μυαλά.
Ενίοτε.
Εξαρταται πώς εννοεις το στειρο μυαλο.
Εσυ μπορει να ξερεις να 'εκτιμας' ενα ποιημα του καβαφη, εγω ξερω πώς με 2 ποτηρια νερο (το ενα 7λιτρα και το αλλο 11)γεμιζοντας/(χυνοντας στο αλλο ποτηρι) νερο, να αφησω σε ενα απο τα 2 2 λιτρα.(απλο,γνωστο προβλημα)
Εσενα μπορει να σε γοητευει το πρωτο, εμενα το δευτερο.
Χαρις των θετικων επιστημων καταλαβαινουμε τον κοσμο που ζουμε,προσπαθουμε να ανακαληψουμε τα μεγαλυτερα μυστικα της ζωης.Που δεν εχουν καμια σχεση με τον ανθρωπο! και αυτο τις κανει ανωτερες.
Αν καταστρεφοταν ο πολιτισμος και οι γλωσσες, τα μαθηματικα θα εξακολουθουσαν να υπαρχουν.Δεν μηδενιζω την λογοτεχνεια/τις γλωσσες, αλλα για τους παραπανω λογους , εκτος απο το υποκειμενικο κομματι της προτιμησης που διαφερει στον καθενα, οι θετικες επιστημες ειναι ανωτερες και πιο σημαντικες για να εξελιξει ο ανθρωπος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alessandra

Διάσημο μέλος

Η Δεν έχω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 2,716 μηνύματα.
Η πολύπλευρη καλλιέργεια της προσωπικότητας και της γνωστικής μας ικανότητας απαιτεί επιπρόσθετη προσπάθεια, την οποία δεν είναι όλοι οι άνθρωποι διατεθειμένοι να καταβάλουν. Ως εκ τούτου, υπερεκτιμούν το κομμάτι της γνώσης στο οποίο οι ίδιοι είναι ικανοί, υποτιμώντας τα άλλα κομμάτια, τα οποία δεν κατέχουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Η πολύπλευρη καλλιέργεια της προσωπικότητας και της γνωστικής μας ικανότητας απαιτεί επιπρόσθετη προσπάθεια, την οποία δεν είναι όλοι οι άνθρωποι διατεθειμένοι να καταβάλουν. Ως εκ τούτου, υπερεκτιμούν το κομμάτι της γνώσης στο οποίο οι ίδιοι είναι ικανοί, υποτιμώντας τα άλλα κομμάτια, τα οποία δεν κατέχουν.
Για μενα το καθε πραγμα εχει και την αναλογη αξια.Δεν μπορω να ανολωνομαι σε πραγματα που δεν θεωρω πως θα με ευχαριστησουν μονο και μονο για να καταβαλω προσπαθεια σε διαφορους τομεις.Προτιμω να καταβαλω την ιδια προσπαθεια, συμπυκνωμενη σε ενα τομεα.Και τι λεω;Για να μαθεις μαθηματικα σιγουρα μια ζωη δεν ειναι αρκετη.Ο καθε επιστημονας εχει το πεδιο του.Π.χ. μπορει ο Α να εχει συνηθεις διαφορικες εξισωσεις.Δεν φτανει μια ζωη για να εμβαθυνει κανεις σε ολους τους τομεις των μαθηματικων, ποσο μαλλον και σε αλλες επιστημες/τεχνες.

Α, επισης,ποιος σου ειπε οτι ολοι οσοι αγαπανε κατι ,εχουν και τ ταλεντο να το κανουν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
Ειδες;Καταλαβες τι εννοω χωρις να το γραψω σωστα.Προτιμω να γραφω ανορθογραφα,παρα να γραφω ασυναρτησιες που δεν ακολουθουν μια λογικη σειρα.

Να'σαι καλα.Δημιουργησες το τελειο παραδειγμα.
-----------------------------------------

Εξαρταται πώς εννοεις το στειρο μυαλο.
Εσυ μπορει να ξερεις να 'εκτιμας' ενα ποιημα του καβαφη, εγω ξερω πώς με 2 ποτηρια νερο (το ενα 7λιτρα και το αλλο 11)γεμιζοντας/(χυνοντας στο αλλο ποτηρι) νερο, να αφησω σε ενα απο τα 2 2 λιτρα.(απλο,γνωστο προβλημα)
Εσενα μπορει να σε γοητευει το πρωτο, εμενα το δευτερο.
Χαρις των θετικων επιστημων καταλαβαινουμε τον κοσμο που ζουμε,προσπαθουμε να ανακαληψουμε τα μεγαλυτερα μυστικα της ζωης.Που δεν εχουν καμια σχεση με τον ανθρωπο! και αυτο τις κανει ανωτερες.
Αν καταστρεφοταν ο πολιτισμος και οι γλωσσες, τα μαθηματικα θα εξακολουθουσαν να υπαρχουν.Δεν μηδενιζω την λογοτεχνεια/τις γλωσσες, αλλα για τους παραπανω λογους , εκτος απο το υποκειμενικο κομματι της προτιμησης που διαφερει στον καθενα, οι θετικες επιστημες ειναι ανωτερες και πιο σημαντικες για να εξελιξει ο ανθρωπος.

Ως προς τα δικά μου:

Ασυναρτησίες ως προς τι;
Δε σχολίασα (τουλάχιστον στη συγκεκριμένη περίπτωση) το αν λες ασυναρτησίες ή όχι. Σχολίασα την "ορθογραφία" σου.
Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος.


Ως προς τα της Aless:

Καμία επιστήμη δεν είναι ανώτερη της άλλης γιατί όλες εξαρτώνται μεταξύ τους.
Όσο για την "υπεροχή" των μαθηματικών, μπορείς να μου θυμίσεις πώς διετύπωσε τα Αξιώματά του ο Ευκλείδης;
Η γλώσσα θεωρείται το μεγαλύτερο επίτευγμα του ανθρώπου γιατί αυτή εξωτερικεύει τη σκέψη του και το συναίσθημα.
Δε χρειάζεται να αγαπάς τη γλώσσα για να ασχοληθείς μαζί της γιατί πολύ απλά είναι η γλώσσα που μιλάς.


Υ.Γ.: ανακαλύπτω<ανά+καλύπτω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Ως προς τα δικά μου:

Ασυναρτησίες ως προς τι;
Δε σχολίασα (τουλάχιστον στη συγκεκριμένη περίπτωση) το αν λες ασυναρτησίες ή όχι. Σχολίασα την "ορθογραφία" σου.
Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος.
Δεν μιλαω για σενα συγκεριμενα.Απλως λεω πως εφοσον καταλαβες τι εννοω, χωρις να σου παρει παραπανω χρονο/κοπο απο το αν το εγραφα σωστα, τοτε τι πειραζει;
Ως προς τα της Aless:

Καμία επιστήμη δεν είναι ανώτερη της άλλης γιατί όλες εξαρτώνται μεταξύ τους.
Όσο για την "υπεροχή" των μαθηματικών, μπορείς να μου θυμίσεις πώς διετύπωσε τα Αξιώματά του ο Ευκλείδης;
Η γλώσσα θεωρείται το μεγαλύτερο επίτευγμα του ανθρώπου γιατί αυτή εξωτερικεύει τη σκέψη του και το συναίσθημα.
Δε χρειάζεται να αγαπάς τη γλώσσα για να ασχοληθείς μαζί της γιατί πολύ απλά είναι η γλώσσα που μιλάς.
Η γλωσσα πρεπει να χαρακτηριζεται απο 3 πραγματα: απλοτητα,πρακτικοτητα,κατατοπιστικοτητα.Ολα τα αλλα ειναι περιττα κατασκευασματα του ανθρωπινου EQ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
Δεν μιλαω για σενα συγκεριμενα.Απλως λεω πως εφοσον καταλαβες τι εννοω, χωρις να σου παρει παραπανω χρονο/κοπο απο το αν το εγραφα σωστα, τοτε τι πειραζει;

Η γλωσσα πρεπει να χαρακτηριζεται απο 3 πραγματα: απλοτητα,πρακτικοτητα,κατατοπιστικοτητα.Ολα τα αλλα ειναι περιττα κατασκευασματα του ανθρωπινου EQ.

1. "Δε μιλάω για σένα. Για τη φουκαριάρα τη μάνα μου που έχει ζάχαρο και δεν μπορεί να απολαύσει έναν κουραμπιέ".

2. Αυτά που λες περί γλώσσας ποιος τα έχει πει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
1. "Δε μιλάω για σένα. Για τη φουκαριάρα τη μάνα μου που έχει ζάχαρο και δεν μπορεί να απολαύσει έναν κουραμπιέ".

2. Αυτά που λες περί γλώσσας ποιος τα έχει πει;
1.υπαρχουν και αλλες απολαυσεις στη ζωη εκτος απο τα γλυκα πες της.

2.εγω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
1.υπαρχουν και αλλες απολαυσεις στη ζωη εκτος απο τα γλυκα πες της.

2.εγω.

1. Τα σημεία στίξης παίζουν κάποιον ρόλο. (Ας το κλείσουμε εδώ-Προσωπική Αντιπαράθεση)

2. Έχεις κάνει κάποια διατριβή πάνω στα γλωσσικά θέματα είτε σε γλωσσολογικό είτε σε φιλοσοφικό επίπεδο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top