vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Βασικα στο Β1 που ηθελε μαθηματικη σκεψη?Το να σκεφτεις οτι μιλαμε για μπαλες αρα για ακαιρεο νουμερο ποιο πολυ σε καθημερινοτητα και λογικη μου κανει παρα σε μαθηματικη σκεψη
ήθελε πολύ καλή γνώση των πιθανοτήτων και της θεωρίας. Κάποιος που είχε συνηθίσει να λύνει όλη τη χρονιά ασκήσεις και να του βγαίνουν στο λεπτό στο Β1 έτρωγε γερό σκάλωμα. Είναι το μόνο ερώτημα για το οποίο παραδέχομαι αυτούς που έβαλαν φέτος θέματα από μαθηματικά γενικής και κατεύθυνσης, ήταν ότι έπρεπε για ερώτημα σε δεύτερο θέμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giannoutas
Διάσημο μέλος
Ναι ρε σι.Η δυσκολια ομως σε αυτο το ερωτημα ποια ηταν?Αν δεν κανω λαθος να βρεις το νουμερο δεν ηταν?Στο σχολειο μου τουλαχιστον εκει κοπηκαν πολλοι.Στην αρχη με τις πιθανοτητες κ.τ.λ. ναι ηθελε γνωσεις πιθανοτητων αλλα δεν νομιζω να βρισκοταν εκει η δυσκολια του θεματος αλλα πιο μεταήθελε πολύ καλή γνώση των πιθανοτήτων και της θεωρίας. Κάποιος που είχε συνηθίσει να λύνει όλη τη χρονιά ασκήσεις και να του βγαίνουν στο λεπτό στο Β1 έτρωγε γερό σκάλωμα. Είναι το μόνο ερώτημα για το οποίο παραδέχομαι αυτούς που έβαλαν φέτος θέματα από μαθηματικά γενικής και κατεύθυνσης, ήταν ότι έπρεπε για ερώτημα σε δεύτερο θέμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Ναι ρε σι.Η δυσκολια ομως σε αυτο το ερωτημα ποια ηταν?Αν δεν κανω λαθος να βρεις το νουμερο δεν ηταν?Στο σχολειο μου τουλαχιστον εκει κοπηκαν πολλοι.Στην αρχη με τις πιθανοτητες κ.τ.λ. ναι ηθελε γνωσεις πιθανοτητων αλλα δεν νομιζω να βρισκοταν εκει η δυσκολια του θεματος αλλα πιο μετα
Η δυσκολία του ήταν το ότι ήταν κάτι διαφορετικό. Εγώ προσωπικά όταν το είδα έτριβα τα μάτια μου μέχρι και διευκρίνηση ήμουν έτοιμος να ζητήσω μην έγινε κάνα λάθος. Δεν περιμένεις να δεις τέτοιο πράμα για Β1.Πιο πολύ καμιά εφαρμογή τύπου .Δεν ήταν περίπλοκο σαν ερώτημα μια φλασιά να σου ερχόταν το έλυνες. Εκεί έπρεπε να ελέγξεις το άγχος σου και να το αφήσεις για το τέλος. Όσοι έφαγαν πολύ χρόνο εκεί έχασαν τσάμπα μόρια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
moxa15
Διάσημο μέλος
ναι στην ΤΕΡΑΣΤΙΑ εξισωση της 1ης λυκειου.δεν με εξεταζουν στην αριθμητικη αλλα στην αλγεβρα συγνωμη.οι πραξεις ειναι για τα κομπιουτερακια δεν ειναι υποχρεωμενος καθε θεωρητικος να ξερει τπτ περισσοτερο απο την προπαιδια.Οταν καποιος ασχολειται με τα οικονομικα δεν γινεται ψιλικατζης,να βγαζει ρεστα αλλα εχει μηχανιματα μπροστα του τα οποια χρησιμοποιει για να κανει πραξεις.ΟΧΙ ειναι ρατσιστικο να ζητας να μαθουν και αλλο μαθημα απ'εξω στους θεωρητικους,οκ ειναι φλασακια μεγαλης χωρητικοτητας αλλα υπαρχουν και ορια.δεν θα μαθαινουν ολο αχρηστες ανενδιαφερουσες πληροφοριες,εχουν ηδη πολυ μεγαλο ογκο στην κανονικη ιστορια,φτανει τοσο.εγω θεωρω απαραδεκτο αυτο με τα μαθ.γπ και φυσικα και δεν πρεπει να εχουν ιδιο επιπεδο με τα μαθ.κατ.ολοι επιλεγουν το ''φαινομενικα''πιο ευκολο μαθημα.αυτο ηταν τα μαθ.γπ αν το κανουν ιδιο επιπεδο με τα κατ. τοτε θα πανε ολοι γυσ.γπ κτλπΚαλα που τις ειδατε τις πραξεις στο 4ο θεμα?Η εξισωση 1ης λυκειου ειχε πολλες πραξεις?Τι να πω ενα πολυονυμο ηταν....Τεσπα προσπικη μου γνωμη οι θεωριτικοι θα πρεπει να επιλεγουν ιστορια εφοσον θελουν και θεωριτικες σχολες,οι θετικοι αμα θελουν επιστημες υγιας να επιλεγουν βιολογια αρκει αν θελουν φυσικομαθηματικα οποτε φυσικ. γεν ή μαθ γεν.Αυτο το ρεζιλικη που εξαιτιας των θεωριτικων εχει γινει η βιολογια παπαγαλια και τα μαθηματικα εχουν πεσει σε επιπεδο 5ης και 6ης δημοτικου ειναι τραγικο...Μαρεσει που φετος ολοι οι θεωτικοι κλαιγαν οτι 'εσεις οι θετικοτεχνολογικοι εχετε πλεονεκτημα στα μαθ. γεν' λες και τους υποχρεωσε κανεις να διαλεξουν βιολογια και μαθηματικα...Προσωπικα θεωρω σωστο να μπαινουν στα μαθ. γεν θεματα δυσκολιας κατευθυνσης...
τα υπολοιπα που λες αν και τεχνολογικη τα βρισκω ακραια και προσβλητικά
αλλα μαθαινεις στη σχολη και αλλα στο σχολειο.και αλλο μαθηματικα και αλγεβρα.στο τροπος σκεψης συμφωνω αλλα θεωρω οτι ειναι δυνατον και ποθητό να τον αποκτησουν μεσα στην εκαστοτε σχοληααααα που κολλησες.Ενταξει δεν ηταν μονο τα αριθμητικα λαθη.Ειναι τα μαθηματικα σαν τροπος σκεψης.Δεν μπορεις να πηγαινεις για οικονομικες σχολες και μην ξερεις λιγο μαθηματικα
Οποτε τζαμπα γκρινιαζουν
ασφαλως και φταει η επιτροπη υπαρχει ενα επιπεδο.γιατι ακριβως κανουν μπινια οι θεωριτικοι;;;που κυνηγουν το ονειρο τους για οικονομικα;;;αλλα μαθαινεις στο σχολειο και αλλα στη σχολη.δεν το συζυτω αυτο που λες δεν στεκει.Το Β1 δλδ γιατι να ειναι υποχρεωμενος ενας θεωρητικος να το σκεφτει;;;;εχει κανει ή διδαχτει κατι παρομοιο στη ζωη του;;;Μεταξυ μας, δεν ηταν δυσκολα. Τωρα, αν το παιδακι της θεωρητικης δε ξερει να παραγωγιζει συνθετες συναρτησεις (4ο θεμα φετος), δε φταιει η επιτροπη. Δεν ισχυει μονο για τη θεωρητικη, σαφως. Τα μαθηματικα ειναι μαθηματικα. Δε μπορουμε για χαριν καποιων χιλιαδων μαθητων που πανε να κανουν "μπινια" απο τη θεωρητικη και να πετυχουν στις οικονομικες σχολες να τα ξεφτιλισουμε.
Υ.Γ.εγω ειμαι τεχνολογικη και δεν εδωσα ΑΟΘ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alchemia
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ετσι ειναι τα μαθηματικα. Θελουν ΣΚΕΨΗ. Αν δε την εχεις μη τα παρεις. Δε σε υποχρεωσε κανεις να τα μαθεις, το επελεξες. Και κατσε δηλαδη, ειμαστε ολοι το ιδιο? Δεν πρεπει να διακρινουν τον εξυπνο στα μαθηματικα απο τον παπαγαλο; Ηρεμα λιγο.
Ο καθενας γραφει οσο μπορει. Και ειναι αδικο να μπαινουν θεματα που ολοι γραφουν απο 15 και πανω. Αν δε το αξιζει καποιος ποτε να μη το παρει. Δεν ειμαστε φιλανθρωπικο ιδρυμα, ειναι διαγωνισμος και πρεπει να φανουν οι καλυτεροι. Αμα δε ξερουν τιποτα πανω απο την προπαιδεια οπως λες,να πανε στο δημοτικο. Με συγχωρεις.
Και με την ιδια λογικη, να μην βαζουν στην ιστορια γπ θεματα παπαγαλιας γιατι μπορει να θελει να την παρει καποιος θετικο/τεχνολογικος που δε μπορει να παπαγαλισει.
Σου φαινεται λογικο;
(με το 2ο προσωπο δεν αναφερομαι σε σενα προσωπικα..)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος
Κατσε ρε αλεξ.
Ετσι ειναι τα μαθηματικα. Θελουν ΣΚΕΨΗ. Αν δε την εχεις μη τα παρεις. Δε σε υποχρεωσε κανεις να τα μαθεις, το επελεξες. Και κατσε δηλαδη, ειμαστε ολοι το ιδιο? Δεν πρεπει να διακρινουν τον εξυπνο στα μαθηματικα απο τον παπαγαλο; Ηρεμα λιγο.
Ο καθενας γραφει οσο μπορει. Και ειναι αδικο να μπαινουν θεματα που ολοι γραφουν απο 15 και πανω. Αν δε το αξιζει καποιος ποτε να μη το παρει. Δεν ειμαστε φιλανθρωπικο ιδρυμα, ειναι διαγωνισμος και πρεπει να φανουν οι καλυτεροι. Αμα δε ξερουν τιποτα πανω απο την προπαιδεια οπως λες,να πανε στο δημοτικο. Με συγχωρεις.
Και με την ιδια λογικη, να μην βαζουν στην ιστορια γπ θεματα παπαγαλιας γιατι μπορει να θελει να την παρει καποιος θετικο/τεχνολογικος που δε μπορει να παπαγαλισει.
Σου φαινεται λογικο;
(με το 2ο προσωπο δεν αναφερομαι σε σενα προσωπικα..)
Αρχική Δημοσίευση από pizza1993:Καλα που τις ειδατε τις πραξεις στο 4ο θεμα?Η εξισωση 1ης λυκειου ειχε πολλες πραξεις?Τι να πω ενα πολυονυμο ηταν....Τεσπα προσπικη μου γνωμη οι θεωριτικοι θα πρεπει να επιλεγουν ιστορια εφοσον θελουν και θεωριτικες σχολες
Αντιπαρερχομαι το θεμα με τη σκεψη, εννοειται τα μαθηματικα θελουν σκεψη, ειναι αδυνατο να παπαγαλησεις ολη την αλγεβρα... Eγω ειμαι πολυ δυνατη στα μαθηματικα και επιδιωκω οικονομικες σχολες αλλα ειμαι θεωρητικη κατευθυνση επειδη η πρωτη μου επιλογη ειναι απο εκει, ενω η δευτερη ειναι 5ου πεδιου. Απο τη στιγμη που οι εξετασεις μου δινουν τη δυνατοτητα να εχω προσβαση στο 5ο απο την κατευθυνση μου, σημαινει οτι ειμαι αχρηστη; Οτι παω να κανω μπινια γιατι εγω ειμαι πιο εξυπνη και παω απο τον "ευκολο δρομο";
Γενικα θα ταν καλο να μην γραφετε ως αυθεντειες ολοι, υποτιμωντας καθε νοημοσυνη. Α και btw οι θετικοτεχνολογικοι δεν παπαγαλανε νομιζετε; Για βαλτε 2-3 συνδυαστικα θεματα κρισεως στην ιστορια γπ να δουμε θα τα απαντησουν τα μυαλα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pizza1993
Δραστήριο μέλος
Και αυτο δεν παει μονο για τους θεωρητικους παει για ολους τους μπουφους-μπουμπουνες βολεψακιδες που θελουν αριστο βαθμο χωρις να ιδρωσουν....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alchemia
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αν θελουν να το παρουν, περνουν και το ρισκο να τους βαλουν κατι δυσκολο. Ειτε προκειται για καποια πιο δυσκολη σκεψη ειτε για πραξεις ειτε για οτιδηποτε.
Δε θεωρω οτι τα θεματα θα πρεπει να ειναι γελοια επειδη παιζει και η θεωριτικη. Καλα κανουν τα παιδια και το επιλεγουν, θα πρεπει να συμβιβαστουν ομως με την ιδεα οτι ειναι μαθηματικα και μπορει να μην ειναι τα θεματα που εμαθαν απεξω.
Και σχετικα με την παπαγαλια, εγω δε μπορω να παπαγαλισω, γεγονος πολυ αρνητικο στο σχολειο που ολα θελουν παπαγαλια. Αυτο αυτοματως μου εκλεινε την πορτα για το πρωτο πεδιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Για βαλτε 2-3 συνδυαστικα θεματα κρισεως στην ιστορια γπ να δουμε θα τα απαντησουν τα μυαλα;
Όχι δε θα τα απαντήσουν γιατί, σε αντίθεση με σένα, δε θα έχουν παπαγαλίσει την αντίστοιχη ύλη. Δώσε τους το βιβλίο κι έλα μετά να δεις.
Μπερδεύετε πράγματα μου φαίνεται, πολλά πράγματα. Όποιο χαρακτηρισμό και να δώσεις σε ένα ερώτημα ιστορίας, όπως και να το πεις, super fucking συνδυαστικό cool-with-added-required-reasoning κρίσεως, παραμένει ακριβώς αυτό: ένα ερώτημα ιστορίας το οποίο βασίζεται, κατά τα 3/4 ίσως και παραπάνω, στην απομνημόνευση.
Και οι θετικοί παπαγαλίζουν ναι. Αλλά είναι άλλος ο τρόπος της βιολογίας κι άλλος αυτός της ιστορίας. Το ότι και η πρώτη απαιτεί αποστήθιση δε σημαίνει ότι σε εξετάζει με τον τρόπο της δεύτερης, not by a long shot.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος
Προσωπικα δεν ειπα οτι κανουν μπινια, οποτε θα ειναι καλο οταν χρησιμοποιεις το μηνυμα μου να μην απαντας σε λογια που δεν ειπα.
Αν θελουν να το παρουν, περνουν και το ρισκο να τους βαλουν κατι δυσκολο. Ειτε προκειται για καποια πιο δυσκολη σκεψη ειτε για πραξεις ειτε για οτιδηποτε.
Δε θεωρω οτι τα θεματα θα πρεπει να ειναι γελοια επειδη παιζει και η θεωριτικη. Καλα κανουν τα παιδια και το επιλεγουν, θα πρεπει να συμβιβαστουν ομως με την ιδεα οτι ειναι μαθηματικα και μπορει να μην ειναι τα θεματα που εμαθαν απεξω.
Και σχετικα με την παπαγαλια, εγω δε μπορω να παπαγαλισω, γεγονος πολυ αρνητικο στο σχολειο που ολα θελουν παπαγαλια. Αυτο αυτοματως μου εκλεινε την πορτα για το πρωτο πεδιο.
Εκανα και τον pizza1993 quote, συγγνωμη αν ηταν δυσκολο να καταλαβεις σε ποιον αναφερομαι και για ποιο ακριβως πραγμα, μαλλον επρεπε να βαζα 1, 2 ... sorry my fault
Απο τη στιγμη που εινα γενικης γιατι να ειναι πιο δυσκολα; Δεν ειπα να ειναι εξευτελιστικα και υποτιμημενα, αλλα να ειναι μιας average δυσκολιας.
Όχι δε θα τα απαντήσουν γιατί, σε αντίθεση με σένα, δε θα έχουν παπαγαλίσει την αντίστοιχη ύλη. Δώσε τους το βιβλίο κι έλα μετά να δεις.
Μπερδεύετε πράγματα μου φαίνεται, πολλά πράγματα. Όποιο χαρακτηρισμό και να δώσεις σε ένα ερώτημα ιστορίας, όπως και να το πεις, super fucking συνδυαστικό cool-with-added-required-reasoning κρίσεως, παραμένει ακριβώς αυτό: ένα ερώτημα ιστορίας το οποίο βασίζεται, κατά τα 3/4 ίσως και παραπάνω, στην απομνημόνευση.
Και οι θετικοί παπαγαλίζουν ναι. Αλλά είναι άλλος ο τρόπος της βιολογίας κι άλλος αυτός της ιστορίας. Το ότι και η πρώτη απαιτεί αποστήθιση δε σημαίνει ότι σε εξετάζει με τον τρόπο της δεύτερης, not by a long shot.
Μπερδευεις την αποστηθηση με την απομνημονευση και την παπαγαλια ολα μανταρα φιλε shadow... Ελα απαντα ενα θεμα ιστοριας, οχι Γ λυκειου...αλλα και Β' χωρις να εχεις καταλαβει το περιεχομενο.
Το ποσοστο στην ιστορια ειναι 75% .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alchemia
Εκκολαπτόμενο μέλος
Καλα ειναι τραγικο να μιλαμε για οικονομικες σχολες χωρις πραξεις. ΕΙναι απλα αστειο. Ετσι ειναι τα μαθηματικα, με πραξεις και φαντασια.Οταν καποιος ασχολειται με τα οικονομικα δεν γινεται ψιλικατζης,να βγαζει ρεστα αλλα εχει μηχανιματα μπροστα του τα οποια χρησιμοποιει για να κανει πραξεις.ΟΧΙ ειναι ρατσιστικο να ζητας να μαθουν και αλλο μαθημα απ'εξω στους θεωρητικους,οκ ειναι φλασακια μεγαλης χωρητικοτητας αλλα υπαρχουν και ορια.δεν θα μαθαινουν ολο αχρηστες ανενδιαφερουσες πληροφοριες,εχουν ηδη πολυ μεγαλο ογκο στην κανονικη ιστορια,φτανει τοσο.ε
Το Β1 δλδ γιατι να ειναι υποχρεωμενος ενας θεωρητικος να το σκεφτει;;;;εχει κανει ή διδαχτει κατι παρομοιο στη ζωη του;;;
Αν ειναι αχρηστες πληροφοριες και μη ενδιαφερουσες, τοτε ειναι δικο τους το προβλημα που διαλεξαν το μαθημα αυτο.
Οσο για το Β1 δεν ειναι υποχρεωμενοι να το ξερουν. Αν το σκεφτουν κερδιζουν. Αν οχι χανουν. Απλο. Και ισχυει για ολους το ιδιο.
Πραγματικα δε καταλαβα ποιο μερος της απαντησης σου τοτε αναφεροταν στο δικο μου μηνυμα, anyway βγανουμε off topicΕκανα και τον pizza1993 quote, συγγνωμη αν ηταν δυσκολο να καταλαβεις σε ποιον αναφερομαι και για ποιο ακριβως πραγμα, μαλλον επρεπε να βαζα 1, 2 ... sorry my fault
Παντως με ανοιχτο βιβλιο δε νομιζω οτι θα χε προβλημα καποιος με στοιχειωδη κριτικη σκεψη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
moxa15
Διάσημο μέλος
Κατσε ρε αλεξ.
Ετσι ειναι τα μαθηματικα. Θελουν ΣΚΕΨΗ. Αν δε την εχεις μη τα παρεις. Δε σε υποχρεωσε κανεις να τα μαθεις, το επελεξες. Και κατσε δηλαδη, ειμαστε ολοι το ιδιο? Δεν πρεπει να διακρινουν τον εξυπνο στα μαθηματικα απο τον παπαγαλο; Ηρεμα λιγο.
Ο καθενας γραφει οσο μπορει. Και ειναι αδικο να μπαινουν θεματα που ολοι γραφουν απο 15 και πανω. Αν δε το αξιζει καποιος ποτε να μη το παρει. Δεν ειμαστε φιλανθρωπικο ιδρυμα, ειναι διαγωνισμος και πρεπει να φανουν οι καλυτεροι. Αμα δε ξερουν τιποτα πανω απο την προπαιδεια οπως λες,να πανε στο δημοτικο. Με συγχωρεις.
Και με την ιδια λογικη, να μην βαζουν στην ιστορια γπ θεματα παπαγαλιας γιατι μπορει να θελει να την παρει καποιος θετικο/τεχνολογικος που δε μπορει να παπαγαλισει.
Σου φαινεται λογικο;
(με το 2ο προσωπο δεν αναφερομαι σε σενα προσωπικα..)
αλλο μαθηματικα και αλλο αλγεβρα.μαλιστα,τα δικα μας μαθηματικα ακομα και σε επιπεδο κατ.δεν ειναι σκεψη αλλα εκπαιδευσηξ δλδ αν εχεις ξαναδει μια τετοια ασκηση κτλπ....γιατι ειναι παπαγαλοι ολοι οι θεωρητικοι;;;που ειναι η διαβαθμισμενη δυσκολια στα θεματα;;ειναι το Β1 για θεωρητικό;δεν εχει μαθει ή εστω κανει κατι σχετικο.ειναι το θεμα 4 για καποιον με μαθηματικη σκεψη;;ειναι ψυχρη εκτελεση πραξεων ανευ προηγουμενου....και επισης,ξεχασες να αναφερεις ειναι αδικο να μπαινουν θεματα(κυριως για τους θεωρητικούς) που ολοι γραφουνε απο 15 και κατω.δεν ειναι μονο αν καποιος το αξιζει αλλα και αν του δινεται η δυνατοτητα να προσπαθησει με αξιοκρατικες διαδικασιες...Δεν ειναι διαγωνισμος αν δεν δινονται ισες ευκαιριες σε ολους,πχ το 3ο θεμα πως να το λυσει καποιος θεωρητικός;;;δυσκολα εως και αδυνατα....δεν ειναι θεμα αλγεβρας αλλα μαθηματικων αυτο που μου λες.και γεωμετρια(aka το 3ο θεμα) δεν ξερει κανεις(σχεδον)αφου καθε μη πανελλαδικα εξεταζομενο μαθημα στα ελληνικα σχολεια δεν διδάσκεται παρα ελλειπως...αν μου φανηκε εμενα δυσκολο που ειμαι με τους θετικοτεχνολογικους τι να πει ο θεωρ.που δεν το εχει δει ποτε στη ζωη του;;;δεν ειναι λογικη αυτο που παρουσιαζεις ή τουλαχιστον εγω δεν βλεπω συνδεση.γιατι να στερησεις απο ενα θεωρ.το ονειρο του να παει σε μια οικονομικη σχολη;;;;
Καλα ειναι τραγικο να μιλαμε για οικονομικες σχολες χωρις πραξεις. ΕΙναι απλα αστειο. Ετσι ειναι τα μαθηματικα, με πραξεις και φαντασια.
Αν ειναι αχρηστες πληροφοριες και μη ενδιαφερουσες, τοτε ειναι δικο τους το προβλημα που διαλεξαν το μαθημα αυτο.
Οσο για το Β1 δεν ειναι υποχρεωμενοι να το ξερουν. Αν το σκεφτουν κερδιζουν. Αν οχι χανουν. Απλο. Και ισχυει για ολους το ιδιο.
εγω διαφωνω,υπαρχουν κομπιουτερακια...την αποψη μου για το Β1 στην εδωσα απο πανω,ειναι απαραδεκτο να ζητας κατι τετοιο απο αυτους ειναι σαν να μας κανουν κατι το αντιστοιχο στην εκθεση και αλλα να ειχε μεγαλυτερο συντελεστη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alchemia
Εκκολαπτόμενο μέλος
Το οτι εχουμε καταντησει τα μαθηματικα θεμα εκπαιδευσης ειναι το τραγικο της "παιδειας" μας. Λυπαμαι που σας απογοητευει η κατασταση παιδια, αλλα δεν ειναι ετσι η επιστημη αυτη. Και δεν θα ειναι ετσι ουτε μεθαυριο, στη σχολη σου. Που ειναι η διαβαθμισμενη δυσκολια??
Καποιος που δε γραφει το Β1 προχωρα ανετα στα επομενα. Οποιος το λυνει διακρινεται απο τους υπολοιπους, εκει ειναι. Ο καλος περνει 25, ο λιγοτερο καλος περνει 19 ( δε θυμαμαι ποσο επιανε)
Γραψαν ολοι κατω απο 15? Εισαι σιγουρος? Και το 3ο θεμα ηταν ΠΟΛΥ απλο αν εκανε καποιος τον κοπο να το διαβασει και να σκεφτει τι λεει.
Και στην τελικη ξαναλεω, το θεμα δεν ειναι να γραψεις 20 αλλα καλυτερα απο τους αλλους. Δεν στερει κανεις το ονειρο τους, καλουνται να γραψουν καλυτερα απο τους συναγωνιστες τους. Αν δε μπορουν ας το αφησουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pizza1993
Δραστήριο μέλος
Tι να πεις ο αλλος λεει για κομπιουτερακια...και μετα κλεγομαστε γιατι αντηκατεστησε η μηχανη τον ανθρωπο.omg.Φιλε υπαρχουν και υπερσυχρονοι υπερυπολογιστες που διαχειριζονται οικονομικα αρχεια,λυνουν ολοκληρωματα κλπ. μηπως να σταματησουμε τελικα να σκεφτομαστε κιολας?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
moxa15
Διάσημο μέλος
Παρουσιαζεις τους θεωριτικους σαν ατομα με ειδικες αναγκες.
Το οτι εχουμε καταντησει τα μαθηματικα θεμα εκπαιδευσης ειναι το τραγικο της "παιδειας" μας. Λυπαμαι που σας απογοητευει η κατασταση παιδια, αλλα δεν ειναι ετσι η επιστημη αυτη. Και δεν θα ειναι ετσι ουτε μεθαυριο, στη σχολη σου. Που ειναι η διαβαθμισμενη δυσκολια??
Καποιος που δε γραφει το Β1 προχωρα ανετα στα επομενα. Οποιος το λυνει διακρινεται απο τους υπολοιπους, εκει ειναι. Ο καλος περνει 25, ο λιγοτερο καλος περνει 19 ( δε θυμαμαι ποσο επιανε)
Γραψαν ολοι κατω απο 15? Εισαι σιγουρος? Και το 3ο θεμα ηταν ΠΟΛΥ απλο αν εκανε καποιος τον κοπο να το διαβασει και να σκεφτει τι λεει.
Και στην τελικη ξαναλεω, το θεμα δεν ειναι να γραψεις 20 αλλα καλυτερα απο τους αλλους. Δεν στερει κανεις το ονειρο τους, καλουνται να γραψουν καλυτερα απο τους συναγωνιστες τους. Αν δε μπορουν ας το αφησουν.
ε τωρα δεν με νοιαζει ποια ειναι η κατασταση της παιδεις μας ξερω τι ισχυει και με αυτα τα δεδομενα δεν ειναι δικαιο για τους θεωρ.δεν με νοιαζει πως ειναι η επιστημη, καμια επιστημη δεν σχετιζεται εστω στο ελαχιστο με τις πανελληνιες...δεν προχωραει ανετα στα επομενα φιλε,ειναι θεμα ψυχολογιας και επισης δεν του δινεται και η απαντηση στο Β2 αν δεν το βγαλει ή κανει λαθος πραξη καηκε και στα υπολοιπα.το 3ο θεμα ηταν δυσκολο το λενε και τα ποσοστα,στατιστικη....στερεις το ονειρο αφου ολοι οι θετικοτεχνολογικοι ειμαστε σαν αν παιζαμε με πειραγμενη τραπουλα...
Aκομα δεν μπορω να καταλαβω αυτη την διακριση σου φιλε μου,τι θα πει ειναι θεωριτικης,την ιδια σχολη με εναν θετικοτεχνολογικο δεν στοχευει?Ναι.ΑΡΑ ΟΦΕΙΛΕΙ να τον συναγωνιζετε ισα και ομοια και να μην 'κλαψωμουνιζει' οτι ειναι της θεωριτικης,οφειλει να ξερει τα ιδια με εναν θετικοτεχνολογικο οσο αφορα αυτο το μαθημα.-Αλλιως να μην δηλωσει καν 5ο πεδιο...
δυσκολευομαι λιγο να μιλησω σε καποιον που χρησιμοποιει την λεξη 'κλαψωμουνιζει' αλλα τελος παντων....δεν ειναι διακριση ειναι διαφορετικη κατευθυνση,δλδ πως θα ενιωθες αν ειχε μεγαλο συντελεστη η εκθεση και σου ζητουσαν να κανεις κατι που δεν ειχες διδαχτει;;;;εγω διαφωνω δεν μπορουμε να στερησουμε τα ονειρα ενως θεωρητικής...πρεπει να υπαρχουν ορια σε ολα τα θεματα που μπαινουν.-
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Μπερδευεις την αποστηθηση με την απομνημονευση και την παπαγαλια ολα μανταρα φιλε shadow...
Sure μάθε πώς γράφεται η αποστήθιση και μετά ξεκινάς τις υποδείξεις.
Τεγόπουλος-Φυτράκης / Δ' ΕΚΔΟΣΗ 1991
αποστηθίζω: απαγγέλω, διηγούμαι κάτι από μνήμης || μαθαίνω κάτι για να το επαναλάβω από μνήμης, απομνημονεύω
I smell something burned, let's just hope it's not your pride.
Ελα απαντα ενα θεμα ιστοριας, οχι Γ λυκειου...αλλα και Β' χωρις να εχεις καταλαβει το περιεχομενο.
Αυτές τις μαλακίες λέτε οι θεωρητικοί μόνοι σας για να χαίρεστε. Και δε λέω μπορεί να έχουν πλάκα όταν συζητάτε μεταξύ σας αλλά σε κουβέντα με άλλες κατευθύνσεις, για να μην κάψεις πέρα απ' την τιμή και τον εγκέφαλό σου, μην αναφέρεις καν τη λέξη περιεχόμενο. Με ένα κεφάλαιο Βιολογίας Κατεύθυνσης να ξεπερνά και τις 40/80/120/the hell σελίδες ΟΛΗΣ της ύλης σου σε ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ δε βρίσκω σημείο απ' το οποίο μπορείς να κρεμαστείς για να μιλήσεις έτσι κι αλλιώς.
Αλλά για ακόμα μία φορά το point μου δεν ήταν αυτό που υποτίθεται ότι μου έδωσες να καταλάβω --ότι η ιστορία ΑΠΑΙΤΕΙ κατανόηση περιεχομένου. REALLY? FUCKING SERIOUS??!! Και κοίτα ποιος μιλάει για μαντάρα τελικά!
Εξαρχής το μόνο που έκανα ήταν να συγκρίνω τα δύο μαθήματα, όχι να κατηγορήσω την ιστορία σου και τις μεθόδους της γιατί, guess what: ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ! Είπα ότι ό,τι κι αν κατεβάσεις για τη δυσκολία του μαθήματος, όσο ακατόρθωτο κι αν το παρουσιάσεις η βιολογία θα είναι πάντα πάνω όσον αφορά το συνδυασμό διαφορετικών κομματιών της ύλης και διαφορετικών επιστημών συνολικά.
Αρκετά διάβασες σήμερα, άντε για ύπνο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
moxa15
Διάσημο μέλος
ναι συμφωνω και δεν ειναι και τοσο πολλα τα ατομα που πανε απο θεωρητικη για Οικονομικες σχολες και ακομα και αν ειναι so fucking waht??? και αυτοι ανθρωποι ειναι δεν ειναι ΖΩΑ()Προς τη όλη αυτή η εμπάθεια εναντίον της θεωρητικής κατεύθυνσης?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pizza1993
Δραστήριο μέλος
Που την ειδες την εμπαθια?Επειδη απλα δεν αναγνωριζουμε τους θεωρητικος ως τα καημενα παιδακια που κριμα που τους βαζουν τοσο 'δυσκολα' θεματα?Περα απο την πλακα οσους θεωρητικους γνωριζω που ειχαν αυτο το μαθημα δεν διαμαρτηρηθηκαν και πολυ σε αντιθεση με τα εξυπνοπουλια της θετικοτεχνολογικης που μεχρι να δωσουμε κατευθυνση εκλαιγαν ολημερης τι 'δυσκολα' θεματα που τους βαλααν..Μετα πιασαν της κατευθυνσης τα μαθηματικα...Προσωπικα δεν με ενδοιαφερει τι κατευθυνση ειναι ο αλλος απο τι στιγμι που επιλεγει να εξετασθει πανελλαδικως σε ενα μαθημα και να διεκδικισει σχολες μαζι με αλους ΧΨΖ υποψηφιους οφειλει να τους συναγωνιζετε ισα και ομοια ανεξερετος το προηγουμενο γνωσιακο του υποβαθρο...Προς τη όλη αυτή η εμπάθεια εναντίον της θεωρητικής κατεύθυνσης?
Αλεχαντερ πραγματικα φιλε πες μου λιγο που ειδε ςεσυ να μην μπορουσε καποιος το Β1 να το παρει ως δεδομενο απο την στιγμη που σου ελεγε δειξε οτι το Ν=68...Και πες μου και το 3ο θεμα που ειχε δυσκολια?ΑΑΑΑΑΑΑΑ ναι ειχε γραφικη παρασταση,εμ για αρχιτεκτονας θα παει το παιδι και του βαλαν 'ζωγραφια' σαν δεν ντρεπονται...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alchemia
Εκκολαπτόμενο μέλος
ε τωρα δεν με νοιαζει ποια ειναι η κατασταση της παιδεις μας ξερω τι ισχυει και με αυτα τα δεδομενα δεν ειναι δικαιο για τους θεωρ.δεν με νοιαζει πως ειναι η επιστημη, καμια επιστημη δεν σχετιζεται εστω στο ελαχιστο με τις πανελληνιες...δεν προχωραει ανετα στα επομενα φιλε,ειναι θεμα ψυχολογιας και επισης δεν του δινεται και η απαντηση στο Β2 αν δεν το βγαλει ή κανει λαθος πραξη καηκε και στα υπολοιπα.το 3ο θεμα ηταν δυσκολο το λενε και τα ποσοστα,στατιστικη....στερεις το ονειρο αφου ολοι οι θετικοτεχνολογικοι ειμαστε σαν αν παιζαμε με πειραγμενη τραπουλα...
Μηπως να δινει και τις λυσεις; Καλα μιλαμε σοβαρα; Αμα δε σε νοιαζει η επιστημη τοτε τι πας να κανεις; Μια χαρα δικαιο ειναι για ολους. Ο καθενας βαζει τα δυνατα του και γραφει οσο καλυτερα μπορει.
Και γιατι παιζαμε με πειραγμενη τραπουλα; Τα ιδια εχουμε διδαχτει. Το αν εμεις εχουμε μια παραπανω κλιση στα μαθηματικα ειναι αλλο θεμα.
Και στην ζωη αντιμετωπιζεις και καλυτερους απο σενα. Ετσι ειναι.
Ειναι μαθημα γενικης παιδειας, θεωρω οτι εδωσε ευκαιριες σε ολους να γραψουν.
Δε γινεται τα θεματα να μπαινουν με το σκεπτικο οτι πρεπει να γραψουν ολοι. Ελεος.
Ζωη δεν υπαρχει εμπαθεια, μονοι τους χαμηλωνουν τους εαυτους τους απαιτωντας ευκολοτερα θεματα για να μπορουν να ανταπεξλεθουν και να ανταγωνιστουν μυαλα με κλιση στα μαθηματικα.
Δεν ειναι ολοι το ιδιο και οσο γρηγοροτερα το καταλαβετε τοσο καλυτερα. Δε γινεται ολοι να ναι καλοι σε ολα. Οπως εγω δε μπορω να μαθω την ιστορια, ετσι κ ο αλλος δε μπορει να σκεφτει με μαθηματικη λογικη.
Δεν ειναι κακο αυτο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.