maraki love
Διάσημο μέλος
Ορισμένοι της θεωρητικής είναι λίγο ζώα!!!! Όπως και στις άλλες κατευθυνσεις.. Απλά συμμαθήτριες μου με 17500 στις πανελλαδικές δεν ήξεραν να κάνουν απλή μέθοδο των τριών. Βέβαια υπάρχουν και λαμπρά μυαλά στην θεωρητική ! Βέβαια απέχουν πολύ από τα λαμπρά μυαλά της θετικής!!!
Ε καλά τη μέθοδο των τρών την ξέρει και η γιαγιά μου!
Τα λαμπρά μυαλά δεν φαίνονται από την κατεύθυνσή τους,αλλά από τον τρόπο σκέψης τους.... Είναι δυνατόν ένας θεωρητικός ναι είναι ισάξιος με έναν θετικό,γιατί δηλαδή οι τελευταίοι είναι ανώτεροι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
John-wj
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki love
Διάσημο μέλος
Το θέμα είναι ότι βλέπουμε τα πάντα επιφανειακά. Δεν είναι μόνο το που θα σου χρειαστεί άμεσα να ξέρεις τί είναι η αντίσταση, είναι το να βάλεις τις γνώσεις σου για την αντίσταση δίπλα στις γνώσεις που έχεις απ'τα κείμενα, τα αρχαία και τα μαθηματικά, και να επιτρέψεις στον εαυτό σου να βελτιωθείς σιγά σιγά στο σύνολο από όλα αυτά, βελτιώνοντας τον τρόπο σκέψης σου, τη λογική σου, τα "φίλτρα" του μυαλού σου για να δέχεσαι ή όχι καινούρια πράγματα και πάει λέγοντας.
+1000000
-----------------------------------------
Συμπέρασμα: Οι ευθύνες βαραίνουν τους καθηγητές των μαθηματικών και των αρχαίων αντίστοιχα,καθώς αυτοί καθιστόυν τους μαθητές ικανούς να αγαπήσουν κάποιο μάθημα...
Εμένα για παράδειγμα από το γυμνάσιο όλοι οι καθηγητές των θετικών μαθημάτων ήταν γαϊδούρια με αποτέλεσμα να μισήσω στα υπόλοιπα χρόνια μου τα θετικά μαθήματα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
haroula
Εκκολαπτόμενο μέλος
Φτάνει πια μ'αυτήν την κοντρα των κατευθύνσεων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος
και γατα και ζημια θα εχεις^^
οκ, οταν ερθει εκεινη η στιγμη θα ζητησω τη συμβουλη σου
-----------------------------------------
Και στην τελικη, πως μπορεις να ζεις σε ενα κοσμο που περιβαλλεται απο υλη και να αρνεισαι να μαθεις τι ειναι τι; Προφανως δεν αναφερομαι σε μεγαλες αναλυσεις, αλλα απο τη στιγμη που ολη μας η ζωη περιβαλλεται απο χημικες ουσιες (καθαριστικα, τροφιμα, ακομα κ υλικα που μπορουν να προκαλεσουν αλλεργιες κ.α.) και τα φυσικα φαινομενα (ηλεκτρισμος για παραδειγμα-που μπορει να γινει επικινδυνος) πως αρνεισαι τη γνωση γυρω απο αυτα; Ειναι θεμα επιβιωσης.
Αγαπη μου γλυκεια δεν αρνουμαι τη γνωμη γυρω απο αυτα, αρνουμαι τις ΑΧΡΗΣΤΕΣ πληροφοριες και τον τροπο με τον οποιο διδασκονται! πχ τωρα που μου ηρθε τελειως τυχαια, για τις στοιβαδες στη χημεια... που θα μου χρειαστει το συγκεκριμενο; Παρολο που γνωριζω πολυ καλα το αντικειμενο, δεν ξερω πως θα το αξιοποιησω! Δεν μου ειπανε ποτε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pavlitos
Δραστήριο μέλος
οκ, οταν ερθει εκεινη η στιγμη θα ζητησω τη συμβουλη σου
-----------------------------------------
Αγαπη μου γλυκεια δεν αρνουμαι τη γνωμη γυρω απο αυτα, αρνουμαι τις ΑΧΡΗΣΤΕΣ πληροφοριες και τον τροπο με τον οποιο διδασκονται! πχ τωρα που μου ηρθε τελειως τυχαια, για τις στοιβαδες στη χημεια... που θα μου χρειαστει το συγκεκριμενο; Παρολο που γνωριζω πολυ καλα το αντικειμενο, δεν ξερω πως θα το αξιοποιησω! Δεν μου ειπανε ποτε
+1. Μαθαίνουμε πολλά πράγματα που δεν μας χρειάζονται στην απλή καθημερινή ζωή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
οκ, οταν ερθει εκεινη η στιγμη θα ζητησω τη συμβουλη σου
-----------------------------------------
Αγαπη μου γλυκεια δεν αρνουμαι τη γνωμη γυρω απο αυτα, αρνουμαι τις ΑΧΡΗΣΤΕΣ πληροφοριες και τον τροπο με τον οποιο διδασκονται! πχ τωρα που μου ηρθε τελειως τυχαια, για τις στοιβαδες στη χημεια... που θα μου χρειαστει το συγκεκριμενο; Παρολο που γνωριζω πολυ καλα το αντικειμενο, δεν ξερω πως θα το αξιοποιησω! Δεν μου ειπανε ποτε
Ε πρεπει να παιρνουμε μια γευση απο τις επιστημες σε τετοιο επιπεδο γιατι πως θα ξερεις εσυ αν σου αρεσει ή οχι η χημεια, αν θελεις η οχι να γινεις χημικος οταν δεν εχεις διδαχτει λιγο απο αυτη την επιστημη; Δεν ειναι μονο το τι μας χρειαζεται στη ζωη, αλλα να ξερουμε λιγο και πως ειναι οι επιστημες. Ουτε τα αρχαια μας χρειαζονται στη ζωη ουσιαστικα, αλλα τα μαθαινουμε. Και τελικως πως μπορεις να ξερεις τι θα σου χρειαστει οντως στη ζωη σου; Πως μπορεις να ξερεις μεσα σε 50 χρονια τι σου ειναι αχρηστο και τι οχι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος
Ε πρεπει να παιρνουμε μια γευση απο τις επιστημες σε τετοιο επιπεδο γιατι πως θα ξερεις εσυ αν σου αρεσει ή οχι η χημεια, αν θελεις η οχι να γινεις χημικος οταν δεν εχεις διδαχτει λιγο απο αυτη την επιστημη; Δεν ειναι μονο το τι μας χρειαζεται στη ζωη, αλλα να ξερουμε λιγο και πως ειναι οι επιστημες. Ουτε τα αρχαια μας χρειαζονται στη ζωη ουσιαστικα, αλλα τα μαθαινουμε. Και τελικως πως μπορεις να ξερεις τι θα σου χρειαστει οντως στη ζωη σου; Πως μπορεις να ξερεις μεσα σε 50 χρονια τι σου ειναι αχρηστο και τι οχι;
Μα γι αυτο δεν γινεται ομως η διαχωριση σε θεωρητικη / τεχνολογικη / θετικη; Για να βρει ο καθενας την κλιση του! Δε λεω, να μαθαινουμε καποια πραγματα, οπως πχ στατιστικη στα Μαθηματικα που ειναι πιθανοτερο να το χρειαστουμε απο κατι αποδειξεις και διαφορα αλλα...
Αλλα απο καποια στιγμη και επειτα, συγκεκριμενα στη Β'Λυκειου, υπαρχει τεραστιο χασμα!
Edit : Ο τόνος μου είναι φιλικός πάντα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
Μα γι αυτο δεν γινεται ομως η διαχωριση σε θεωρητικη / τεχνολογικη / θετικη; Για να βρει ο καθενας την κλιση του! Δε λεω, να μαθαινουμε καποια πραγματα, οπως πχ στατιστικη στα Μαθηματικα που ειναι πιθανοτερο να το χρειαστουμε απο κατι αποδειξεις και διαφορα αλλα...
Αλλα απο καποια στιγμη και επειτα, συγκεκριμενα στη Β'Λυκειου, υπαρχει τεραστιο χασμα!
Edit : Ο τόνος μου είναι φιλικός πάντα
για αυτο υπαρχει η γενικη παιδεια.η κατευθυνση περισσοτερο εξειδικεύει, αλλα δεν ειναι αυτος ο πρωταρχικος ρολος του σχολειου.
ελαχιστες αποδειξεις κανετε στα μαθηματικα...
-----------------------------------------
+1. Μαθαίνουμε πολλά πράγματα που δεν μας χρειάζονται στην απλή καθημερινή ζωή.
οξυ+βαση= αλας και νερο, δηλαδη πιστευεις οτι δε μας χρειαζονται;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος
για αυτο υπαρχει η γενικη παιδεια.η κατευθυνση περισσοτερο εξειδικεύει, αλλα δεν ειναι αυτος ο πρωταρχικος ρολος του σχολειου.
ελαχιστες αποδειξεις κανετε στα μαθηματικα...
-----------------------------------------
οξυ+βαση= αλας και νερο, δηλαδη πιστευεις οτι δε μας χρειαζονται;
Ακριβως, ειναι γενικης παιδειας, γι αυτο και δεν πρεπει να εχουν τετοιες απαιτησεις οι καθηγητες απο μας, αφου η "εξειδικευση" μας ειναι σε αλλο αντικειμενο!
Εγω δε θυμαμαι ελαχιστες αποδειξεις, εγω θυμαμαι τουλαχιστον 20 αποδειξεις να μπηκαν στο τελος στην υλη για τις εξετασεις!
τωρα θα τα ψαχνεις ενα ενα και θα με ρωτας αν χρειαζονται η οχι; νομιζω το ποια χρειαζονται η οχι ειναι γνωστο σε ολους!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Niwerio
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
Ακριβως, ειναι γενικης παιδειας, γι αυτο και δεν πρεπει να εχουν τετοιες απαιτησεις οι καθηγητες απο μας, αφου η "εξειδικευση" μας ειναι σε αλλο αντικειμενο!
Εγω δε θυμαμαι ελαχιστες αποδειξεις, εγω θυμαμαι τουλαχιστον 20 αποδειξεις να μπηκαν στο τελος στην υλη για τις εξετασεις!
τωρα θα τα ψαχνεις ενα ενα και θα με ρωτας αν χρειαζονται η οχι; νομιζω το ποια χρειαζονται η οχι ειναι γνωστο σε ολους!
ΔΕΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΕΣΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ!
οπως ειπα, ουτε την επιφανεια των μαθηματικων δεν κανετε.
οι αποδειξεις ειναι πραγματικα λιγες. οπως εχουν απαιτησεις καθηγητες της θεωρητικης για αρχαια ιστορια, κειμενα, ετσι πρεπει να κανουν και οι καθηγητες της θετικης. τα μαθηματικα ειναι ενα εργαλειο. ενα εργαλειο που χρησιμοποιεις στην φυσικη, στην χημεια. ακομα και στην βιολογια.
-----------------------------------------
δν ξερω γιατι πηρε τετοιες διαστασεις το θεμα...ειπα την αποψη μου απο κει κ περα οποιος θελει συμφωνει ή διαφωνει!!τα θετικα μαθηματα τα διαβασα μεχρι δευτερα λυκειου κ δν νιωθω καποια ελλειψη χωρις αυτα τωρα...τι να σας πω?!ειλικρινα συγγνωμη αν προσεβαλα καποιους αλλα δν ειχα την προθεση να το κανω..ο καθενας λεει την αποψη του..!!ισως φταινε οι καθηγητες που το εχουν δημιουργησει ολο αυτο κ το εκπαιδευτικο συστημα..δλδ να μας κανουν να σιχαινομαστε ορισμενα μαθηματα...γι αυτο ξεκινησε η συζητηση κ τελικα ειμαστε δυστυχως οι "ριγμενοι" του συστηματος!!
ριγμενοι οι θεωρητικοι;
εγω στο λυκειο ειχα παντα αυστηρους καθηγητες στα θεωρητικα μαθηματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος
Νομιζω πως ο ορος "εξειδικευση" ηταν σαφες οτι αναφεροταν στο διαχωρισμο των κατευθυνσεων!ΔΕΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΕΣΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ!
οπως ειπα, ουτε την επιφανεια των μαθηματικων δεν κανετε.
οι αποδειξεις ειναι πραγματικα λιγες. οπως εχουν απαιτησεις καθηγητες της θεωρητικης για αρχαια ιστορια, κειμενα, ετσι πρεπει να κανουν και οι καθηγητες της θετικης. τα μαθηματικα ειναι ενα εργαλειο. ενα εργαλειο που χρησιμοποιεις στην φυσικη, στην χημεια. ακομα και στην βιολογια.
Επισης τι ηθελες δηλαδη; Να διδασκομαστε τα Μαθηματικα σε επιπεδο Πανεπιστημιου; Αυτο μας ελειπε κιολας...
Αρνεισαι να παραδεχτεις οτι τα μαθηματα της Τεχνολογικης διαφερουν απο αυτα της Θεωρητικης ως προς τη δυσκολια τους. Πραγματικα κουραστηκα να προσπαθω να αποδειξω κατι που η πλειοψηφια συμφωνει μ'αυτο... Αφου θες να πιστευεις το αντιθετο καντο, δε θα κατσω να σκασω κιολας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
δεν αρνουμαι να παραδεχτω κατι που δεν υφισταται. για μενα ποιο δυσκολα ηταν τα αρχαια, επειδη δεν ασχοληθηκα.
αυτο που δεν καταλαβαινεις, ειναι οτι τα μαθηματικα που μαθαινεις εσυ ειναι ελαχιστα, οχι στο επιπεδο του πανεπιστημιου, αλλα στο επιπεδο του λυκειου. στην κατευθυνση καναμε περισσοτερα και πολυ πιο πολυπλοκα πραγματα. οπως αλλωστε κανετε και εσεις στα αρχαια, ιστορια.
αν θεωρεις παλι, οτι τα μαθηματα της θεωρητικης κατευθυνσης ειναι πιο δυσκολα απο αυτα της τεχνολογικης, σε επιπεδο πανελληνιων, δειχνεις τουλαχιστον αγνοια. τα μαθηματικα ειναι εξαιρετικα δυσκολα. η φυσικη μπορει να γινει, οπως αλλωστε και ο προγραμματισμος(δεν νομιζω να εχεις ιδεα τι θα πει αναλυση προβληματος, ετσι
αδυνατεις να δομησεις ενα επιχειρημα και για αυτο επιτιθεσαι σε μενα, οτι δηθεν δεν καταλαβαινω;
Υ.Γ. ο οχλος δεν εχει παντα δικαιο.
τοσο πολυ σε καιει οτι καποιος εχει διαφορετικη αποψη απο σενα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος
γιατι εχεις αποδειξεις οτι η πλειοψηφια(πλειονοτητα ειναι το σωστο) συμφωνει με αυτο;
δεν αρνουμαι να παραδεχτω κατι που δεν υφισταται. για μενα ποιο δυσκολα ηταν τα αρχαια, επειδη δεν ασχοληθηκα.
αυτο που δεν καταλαβαινεις, ειναι οτι τα μαθηματικα που μαθαινεις εσυ ειναι ελαχιστα, οχι στο επιπεδο του πανεπιστημιου, αλλα στο επιπεδο του λυκειου. στην κατευθυνση καναμε περισσοτερα και πολυ πιο πολυπλοκα πραγματα. οπως αλλωστε κανετε και εσεις στα αρχαια, ιστορια.
αν θεωρεις παλι, οτι τα μαθηματα της θεωρητικης κατευθυνσης ειναι πιο δυσκολα απο αυτα της τεχνολογικης, σε επιπεδο πανελληνιων, δειχνεις τουλαχιστον αγνοια. τα μαθηματικα ειναι εξαιρετικα δυσκολα. η φυσικη μπορει να γινει, οπως αλλωστε και ο προγραμματισμος(δεν νομιζω να εχεις ιδεα τι θα πει αναλυση προβληματος, ετσι
αδυνατεις να δομησεις ενα επιχειρημα και για αυτο επιτιθεσαι σε μενα, οτι δηθεν δεν καταλαβαινω;
Υ.Γ. ο οχλος δεν εχει παντα δικαιο.
τοσο πολυ σε καιει οτι καποιος εχει διαφορετικη αποψη απο σενα;
Ειπα εγω οτι θεωρω οτι τα μαθηματα της θεωρητικης ειναι πιο δυσκολα απο της τεχνολογικης; Μην αναφερεσαι σε πραγματα που δεν εχω πει ποτε! Η καθε κατευθυνση εχει τις δυσκολιες της, αναφερομαι στη Β Λυκειου οπου οι απαιτησεις των τεχνολογικων / θετικων καθηγητων ειναι υπερβολικες και η συμπεριφορα τους απεναντι στους θεωρητικους δεν ειναι σωστη!
Δεν απαντας σε πραγματα που λεω, αλλα ξεκινας αλλα θεματα δικα σου με σκοπο να αναψεις τα αιματα! Εγω σε καθε μου post απαντω με επιχειρηματα, τωρα αν εσυ δε γνωριζεις αναγνωση δεν ευθυνομαι εγω (υιοθετω το ειρωνικο των απαντησεων σου)
Με καιει το υφος που εχεις εδω και μηνες φιλε μου
Edit : Οσο θα απαντας τοσο θα απανταω κι εγω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
αυτο. επειδη μαλλον εννοουσες οτι τα γλωσσολογικα μαθημα ειναι πιο ευκολα απο τα θετικα, νομιζω οτι δεν θα επρεπε να εμπαινες καν στο κοπο να κανεις διακρισεις. ως μαθηματα γενικου κορμου, πρεπει να τα διδαχθεις, ανεξαιρετως κατευθυνσης. στη δευτερα λυκειου, συγκεκριμενα, τα μαθηματα κατευθυνσης στη θετικη και στη τεχνολογικη δεν εχουν καμια σχεση με τα μαθηματα κορμου. επιπλεον, τα αρχαια μου φαινονταν πιο δυσκολα απο την αλγεβρα. η αντιμετωπιση της φιλολογου ηταν τουλαχιστον απαραδεκτη. στη τριτη λυκειου, στα αρχαια, αλλη φιλολογος ηταν σε στυλ "ελα ταδε, αφου το καναμε στην κατευθυνση"(εκανε και σε τμημα της θεωρητικης). εκανε διακρισεις, μαλλον θεωρουσε οτι εμεις της τεχνολογικης δεν αξιζαμε). αντιστοιχα, ενας καθηγητης φυσικης οταν μας γνωριζε, ρωταγε "εσυ τι κατευθυνση εισαι;".Αρνεισαι να παραδεχτεις οτι τα μαθηματα της Τεχνολογικης διαφερουν απο αυτα της Θεωρητικης ως προς τη δυσκολια τους.
λαθος του, ναι, βοηθησε απιστευτα τους θεωρητικους στη τριτη δε. κατι που δεν εκαναν αντιστοιχοι καθηγητες σε γλωσσολογικα μαθηματα. παρ'ολα αυτα, ξερω οτι υπαρχουν τετοιες συμπεριφορες απο καθηγητες ανεξαιρετως μαθηματος και θεωρω οτι ειναι μιζερη η γκρινια του "μας φερονται αδικα". αν εχεις ορεξη, θα μαθεις και μαθηματικα και αρχαια. αν δεν εχεις, δεν θα μαθεις. αν δεν σου αρεσουν, μη λες "α ειναι απαραδεκτη η υλη". η υλη δεν ειναι ακριβως απαραδεκτη. τα βιβλια ειναι μεν κακογραμμενα, αλλα η υλη δεν ειναι μεγαλη.
δεν γραφεις επιχειρηματα νεα, ανακυκλωνεις τα παλια συνεχεια. αν και τα εχουμε απαντησει χιλιαδες φορες.Δεν απαντας σε πραγματα που λεω, αλλα ξεκινας αλλα θεματα δικα σου με σκοπο να αναψεις τα αιματα! Εγω σε καθε μου post απαντω με επιχειρηματα, τωρα αν εσυ δε γνωριζεις αναγνωση δεν ευθυνομαι εγω (υιοθετω το ειρωνικο των απαντησεων σου)
Υ.Γ. ενταξει, αρκει να μπορεις να προσθεσεις κατι καινουργιο. δεν απανταω επειδη εχω μουλαρωσει, η επειδη μου την μπαινει καποιος φασδαγ, αλλα επειδη διαφωνω με την αποψη σου. αν θες να αρχισω και εγω να προσβαλω, τοτε πες μου, να παρουμε αθετησεις both.
Υ.Γ. τι ακριβως σε καιει στο υφος μου;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Βetty
Δραστήριο μέλος
:thanks::thanks::thanks:ταπεινη μου γνωμη......φιλικα παντα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χριστιάννα ^^
Διάσημο μέλος
παιδια σταματηστε αλλο!κ εμενα δεν μου αρεσουν τα μαθηματα της θετικης αλλα τι να κανουμε????αυτο ειναι το συστημα δεν θα το αλλλαξουμε μεσα σε μια μερα εμεις!κ στο κατω κατω εγω ξερετε τι πιστευω??????δεν ειναι τα μαθηματα δυσκολα αντιθετα,αυτα ειναι μια χαρα...το αν θα αγαπησει ενας μαθητης την φυσικη κ τα αρχαια ειναι μεγαλο πραγμα κ παιζουν ρολο πολλοι παραγοντες!ενας απο αυτους ειναι κ ο καθηγητης(για εμενα αυτος ειναι ο μεγαλυτερος παραγοντας!)...σκεφτειτε λιγο...ποιους καθηγητες συμπαθησατε περισσοτερο???αν ειστε μαθητες της θεωρητικης θα απαντησετε σιγουρα τους φιλολογους,ενω αν ειστε της θετικης θα απαντησετε τους μαθηματικους αντιστοιχα......δεν υπαρχει καλυτερο μαθημα!υπαρχουν καλοι κ κακοι καθηγητες....
:thanks::thanks::thanks:ταπεινη μου γνωμη......φιλικα παντα
Κι όμως. Η φετινή φυσικοχημικός μας, για μένα, ήταν από τις σπουδαιότερες καθηγήτριες. Μπορεί να μην τα πήγαινα καθόλου καλά στα μαθήματά της, αλλά την εκτίμησα πολύ. Και θα πάω θεωρητική εννοείται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
superman
Δραστήριο μέλος
παιδια σταματηστε αλλο!κ εμενα δεν μου αρεσουν τα μαθηματα της θετικης αλλα τι να κανουμε????αυτο ειναι το συστημα δεν θα το αλλλαξουμε μεσα σε μια μερα εμεις!κ στο κατω κατω εγω ξερετε τι πιστευω??????δεν ειναι τα μαθηματα δυσκολα αντιθετα,αυτα ειναι μια χαρα...το αν θα αγαπησει ενας μαθητης την φυσικη κ τα αρχαια ειναι μεγαλο πραγμα κ παιζουν ρολο πολλοι παραγοντες!ενας απο αυτους ειναι κ ο καθηγητης(για εμενα αυτος ειναι ο μεγαλυτερος παραγοντας!)...σκεφτειτε λιγο...ποιους καθηγητες συμπαθησατε περισσοτερο???αν ειστε μαθητες της θεωρητικης θα απαντησετε σιγουρα τους φιλολογους,ενω αν ειστε της θετικης θα απαντησετε τους μαθηματικους αντιστοιχα......δεν υπαρχει καλυτερο μαθημα!υπαρχουν καλοι κ κακοι καθηγητες....
:thanks::thanks::thanks:ταπεινη μου γνωμη......φιλικα παντα
Πες τα χρυσόστομη!Κι εμένα με κούρασε αυτή η συζήτηση που δε βγάζει πουθενά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.