Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Εγώ γιατί δεν έχω δει τόσο ακραία φαινόμενα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Ισως επειδη τα καταφερνεις μια χαρα και στα θετικοτεχνολογικα, να μην καταπιαστηκες ποτε με το αν αδικεισαι η οχι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mourkos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 235 μηνύματα.
αν σκεφτείς πόσα αρχαία φάγαμε τα προηγούμενα χρόνια θα καταλάβεις πως δεν είστε και τόσο ριγμένοι

επίσης

επειδή ένας καθηγητής έχει τη τάση να διακρίνει κατά κάποιο τρόπο τα παιδιά της θετικής/τεχνολογικής με αυτά της θεωρητικής, δε σημαίνει πως το κάνουν όλοι οι καθηγητές
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Evris7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Evris7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 815 μηνύματα.
Καλά νομίζω ότι γίνεστε υπερβολικοί με όλα αυτά που λέτε. Και στο κάτω κάτω, αν δεν ξέρετε άλγεβρα ή φυσική, πώς μπορείτε να κρινέτε τη δυσκολία των θεμάτων που σας βάζουν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Ισως επειδη τα καταφερνεις μια χαρα και στα θετικοτεχνολογικα, να μην καταπιαστηκες ποτε με το αν αδικεισαι η οχι
Όχι μόνο προς εμένα,γενικά.
Εκτός από μια φιλόλογο που έλεγε πως τα θεωρητικά είναι τα ελληνικά μαθήματα και δεν πρέπει να πάμε θετική-υεχνολογικη επειδή αυτά είναι ξενόφερτα δεν ʼεχω δει κανένα άλλο φαινʼομενο σαν αυτά που περιγράφουν οι περισσότεροι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

superman

Δραστήριο μέλος

Ο superman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Παιδιά όταν εγώ είπα στο μαθηματικό μου ότι θα πάω θεωρητική,με μούτζωσε!!!!χαχα!!!δεν τον παρεξηγώ όμως γιατί δεν ήθελε να με προσβάλλει,απλά έτσι του βγήκε!
Α! Και τώρα που το θυμηθηκα η μαθηματικος που είχα στη Γ γυμνασίου,όταν της είπα ότι θέλω θεωρητική μου λέει αυτολεξεί:"Παιδί μου,γιατί καταστρέφεις τον εαυτό σου?"
Και γενικά μου λένε διαφορα,άλλα πιστεύω δεν το κάνουν απο κακία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
αν σκεφτείς πόσα αρχαία φάγαμε τα προηγούμενα χρόνια θα καταλάβεις πως δεν είστε και τόσο ριγμένοι

επίσης

επειδή ένας καθηγητής έχει τη τάση να διακρίνει κατά κάποιο τρόπο τα παιδιά της θετικής/τεχνολογικής με αυτά της θεωρητικής, δε σημαίνει πως το κάνουν όλοι οι καθηγητές

Δεν μιλαμε για τα προηγουμενα χρονια, αλλα για τη Β'Λυκειου

Τα αρχαια στη Β'Λυκειου δεν ειναι καθολου απαιτητικα. Σου ζητανε να μαθεις μια μεταφραση (που ειναι δυσκολη για ολους), μια εισαγωγη και καποια σχολια για να πιασεις το 16! Τα υπολοιπα ειναι γραμματικα φαινομενα με ελαχιστες δυσκολιες "για να φανει το 20" οπως λενε αρκετοι καθηγητες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikos45

Νεοφερμένος

Ο nikos45 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Λοιπον κι εγω θεωρητικη κατευθυνση ειμαι και θα ηθελα να εκφρασω μια απορια μου.Συνεχως ακουω οτι η μεταφραση στην Αντιγονη ειναι πολυ δυσκολη.Εχοντας διδαχθει το μαθημα αυτο τη φετινη χρονια μπορω να πω πως εμενα μου φανηκε παρα πολυ ευκολη εως και γελοια.Δν κουραζομουν καθολου να την αποστηθισω και γενικως δν ειχα κανενα απολυτως προβλημα με τη μεταφραση.Δηλαδη για να σας δωσω να καταλαβετε πολυ πιο δυσκολη μου φαινοταν η μεταφραση στα Αρχαια Κατευθυνσης,στο Λυσια ειδικα δυσκολευτηκα παρα πολυ ενω Δημοσθενη μου φανηκε παρα πολυ ευκολη η μεταφραση(πολλοι λενε και το χω ακουσει και απο καθηγητες μου οτι πιο ευκολη θεωρειται η μεταφραση στην Κατευθυνση παρα στην Γενικη Παιδεια)παρα στην Αντιγονη.Ξερω γω ρε παιδια?Τι να πω?Γιατι εμενα μου φανηκε οτι η μεταφραση στην Αντιγονη ηταν πανευκολη σε αντιθεση με πολλους αλλους που λενε οτι ειναι παλουκι ακομα δν εχω καταλαβει.Για τα σχολια δε αυτα κι αν δεν με δυκολεψαν καθολου.Πανευκολα ηταν,οπως και η γραμματικη εννοειται και τα λεξιλογικα.Το μονο πραγμα που μπορει να την πατησεις κατε με ειναι το συντακτικο που μπορει να σου βαλουν καποια δυσκολη λεξη και εκει να χασεις καποια μορια.Τελικα στις εξετασεις του Ιουνιου το συντακτικο ηταν πανευκολο προκειμενου να βοηθησουν τα παιδια της Θετικης και της Τεχνολογικης που ισως να δυσκολευονταν.Βεβαια μιλαει καποιος που ειναι Θεωρητικη και σαφως η Αντιγονη ηταν πιο ευκολη για μας σε αντιθεση με τους μαθητες των αλλων Κατευθυνσεων.Αλλα και παλι πιστευω οτι και αυτοι οι μαθητες με λιγο διαβασμα μπορουν ανετα να γραψουν ενα βαθμο γυρω στο 14 με 15 σε αυτο το μαθημα.Γιατι η Αντιγονη ειναι μαθημα που διαβαζεται,δν ειναι Μαθηματικα που αν δεν εχεις εξασκηθει ολη τη χρονια,αν δν εχεις κατσει να λυσεις ασκησεις,αν δν εχεις μαθει τις αποδειξεις δν μπορεις να γραψεις τιποτα.Μαθαινεις απεξω μεταφραση,ερμηνευτικα ακομη και να μην τα ξερεις μπορεις να παρεις καποιες μοναδες με αυτα που ξερεις απο τη μεταφραση,λεξιλογικα σιγουροι βαθμοι κι απο κει περα γραμματικη και συντακτικο τα παλευεις κι οσες πιο πολλες μοναδες μπορεις να εξασφαλισεις τοσο το καλυτερο.Αυτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggel A4 forever

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 251 μηνύματα.
σιγουρα θα αναρωτιεστε τι κανει και τι θα πει το σκατο εδω που δεν εχει ιδεα απο λυκειο και ειναι σαν την μυγα μες το γαλα. Αρχιζω κι ας ακουσω σχολιασμους:


Ολα ειναι θεμα διαβασματος ,ενδιαφεροντος ,αφοσιωσης και βασεων. Πρεπει να διαβαζουμε και τα θετικα και τα θεωριτικα ουτως ή αλλως για αυτο δεν αγνοειται η υπαρξη τους απο το σχολικο παρον.Αν δεν τρεφεις την αντιληψη και την πεποιθηση οτι εγω εχω παραταχθει στους θετικους αρα δεν με νοιαζει αρχαια(τι να μαθω τωρα τα λελυκα,πεπραχα,πεφυλαχα κ.τ.λ) ,κειμενα(το επικοδομητικο,ειδυλλιακο,αγλη,αμμιλα και το αρχαιο το πνευμα το αθανατο),ιστορια
η αντιγονη (ε τι να μου κανει εμενα ενα αρχαιο δραμα του σοφοκλη) .
2009
Ή για τους θεωριτικους τα μαθηματικα (4χ+5χ+6χ)+45 =2-|-3|: (5,892 + 55,6 )
,φυσικη (τι με ενδιαφερει οτι η γωνια προσπτωσης με την γωνια ανακλασης ισουνται),χημεια (το αγριλιο πως συμβολιζεται,το οξυγονο τι χημικη ενωση ειναι κ.τ.λ) και η βιολογια (οι χρωμμοσωμικες ανωμαλιες,οι αληλλουχιες,το RNA,το ζυγωτο και οι τακτισμοι).
Αν λοιπον δεν διεκατεχεσαι απο αυτο το διαχωρισμο ,διαβαζεις ισοτιμα και ισαξια και ολες τις κατηγοριες εχεις βασεις και μπορεις να ανταπεξελθεις σε οτι αντιξοοτητες και δυσκολιες που μελλεται να συναντησεις στο αμεσο μελλον σου .Να διαβαζεις και να αφοσιωνεσαι ακομα και στο λυκειο σε ολα ανεξαρτητως δυσκολιας αρκει να προσπαθει και να διαπρεπεις σε αυτο οσο και στα μαθηματα της κατευθυνσης σου και να μην λες μισω μαθηματικα,μισω αρχαια,ιιιι
τι μαλακια που εχω να φαω αυριο στα κειμενα και τι μπορδες θα μας πει η αρχηστη η στριτζο η χημικος!!!!

Αν εχεις διαβασει και ξερεις τα μαθηματα αυτα μπορεις να λυσεις μια σκηση χημειας εξισου καλα οσο μια αρχαιων σε ενα θεμα στις εξετασεις ας ειναι και δυσκολες.Αν σε αδικουν μιλησε και εξεφρασε την αδικια που εχεις υποστει.



ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ .
ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

seize the day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η seize the day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 280 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω ότι πρέπει να δώσεις ίδια βαρύτητα σε όλα τα μαθήματα,τόσο Θεωρητικά,όσο και Θετικά.Βέβαια,κάτι τέτοιο,ιδιαίτερα για τα παιδιά της Θεωρητικής είναι αρκετά δύσκολο.Δυστυχώς,η δομή του σύγχρονου εκπαιδευτικού συστήματος ευνοεί τη μονομέρεια,αφού ο μαθητής είναι αναγκασμένος να σπαταλά ατελείωτες ώρες σε φροντιστήρια και διάβασμα στις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου,για να επιτύχει τη πολυπόθητη είσοδό του στο Πανεπιστήμιο.Έτσι,καθίσταται σχεδόν αδύνατο,να έχει το χρόνο κάποιος να διαβάζει όλα τα μαθήματα εξίσου καλά.Εγώ προσωπικά,παρόλο που ήμουν κατασταλαγμένη από την Α' Λυκείου ότι θα πάω Θεωρητική,έδινα βαρύτητα και στα Θετικά.Ωστόσο,στη Β' Λυκείου,κάτι τέτοιο ήταν ακατόρθωτο,αφού προτεραιότητα είχαν σαφώς τα μαθήματα της Κατεύθυνσης και ο χρόνος ήταν πραγματικά πιεστικός.Όσον αφορά τους θετικοτεχνολογικούς,θεωρώ ότι είναι πιο εύκολο να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις των θεωρητικών μαθημάτων,καθώς δεν προϋποθέτουν την εξάσκηση και τη συνεχή επαφή,όπως τα Μαθηματικά ή η Φυσική.Σίγουρα τα πάντα είναι συνάρτηση διαβάσματος και θέλησης,μα το σύστημα είναι τόσο εξοντωτικό που δεν αφήνει και πολλά περιθώρια.Όσο τώρα για το ρατσισμό που υφίστανται οι θεωρητικοί είναι έντονος,τουλάχιστον στο δικό μου σχολείο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βetty

Δραστήριο μέλος

Η Βetty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 726 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω ότι πρέπει να δώσεις ίδια βαρύτητα σε όλα τα μαθήματα,τόσο Θεωρητικά,όσο και Θετικά.Βέβαια,κάτι τέτοιο,ιδιαίτερα για τα παιδιά της Θεωρητικής είναι αρκετά δύσκολο.Δυστυχώς,η δομή του σύγχρονου εκπαιδευτικού συστήματος ευνοεί τη μονομέρεια,αφού ο μαθητής είναι αναγκασμένος να σπαταλά ατελείωτες ώρες σε φροντιστήρια και διάβασμα στις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου,για να επιτύχει τη πολυπόθητη είσοδό του στο Πανεπιστήμιο.Έτσι,καθίσταται σχεδόν αδύνατο,να έχει το χρόνο κάποιος να διαβάζει όλα τα μαθήματα εξίσου καλά.Εγώ προσωπικά,παρόλο που ήμουν κατασταλαγμένη από την Α' Λυκείου ότι θα πάω Θεωρητική,έδινα βαρύτητα και στα Θετικά.Ωστόσο,στη Β' Λυκείου,κάτι τέτοιο ήταν ακατόρθωτο,αφού προτεραιότητα είχαν σαφώς τα μαθήματα της Κατεύθυνσης και ο χρόνος ήταν πραγματικά πιεστικός.Όσον αφορά τους θετικοτεχνολογικούς,θεωρώ ότι είναι πιο εύκολο να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις των θεωρητικών μαθημάτων,καθώς δεν προϋποθέτουν την εξάσκηση και τη συνεχή επαφή,όπως τα Μαθηματικά ή η Φυσική.Σίγουρα τα πάντα είναι συνάρτηση διαβάσματος και θέλησης,μα το σύστημα είναι τόσο εξοντωτικό που δεν αφήνει και πολλά περιθώρια.Όσο τώρα για το ρατσισμό που υφίστανται οι θεωρητικοί είναι έντονος,τουλάχιστον στο δικό μου σχολείο...

+1000000000000000000000!!!!!!!!!!
Για να καταλαβεις τα θετικα μαθηματα πρεπει να εχεις εναν καθηγητη συνεχεια πανω απο το κεφαλι σου:'(:'(!!!!!!ενω στην ιστορια για απαραδειγμα κατι τετοιο δεν ισχυει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Niwerio

Νεοφερμένος

Η Niwerio αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
ειναι δυνατον να εισαι Ελληνας κ να μην ξερεις αρχαια ελληνικα?!?!ή να μην ξερεις ιστορια?!?!κ η λογοτεχνια "μιλαει" στην ψυχη σου!!!τα μαθηματικα ειναι πραγματικα ΑΧΡΗΣΤΑ!!!η φυσικη κ η χημεια χρησιμευουν στη ζωη αυτο δν σημαινει οτι πρεπει να ξερουμε πυρηνικη φυσικη ή καθε τύπο με ανθρακες...:P..εμενα ο μαθηματικος μου ειπε οτι οι παραγωγοι ειναι το πιο σημαντικο για τη ζωη μου!!ΕΛΕΟΣ?!?!εχουν τρελαθει..εχουν κομπλεξ κατωτεροτητας αυτοι οι ανθρωποι!!!Λυνουν 100 ιδιες ασκησεις τα παιδια για να συνηθισουν κ παλι δν γραφουν καλα!!!!!αρα απο εκει φαινεται ποσο εξυπνοι ειναι αυτοι που τους διδασκουν......!!!ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!Κ ειμαστε οι καλυτεροι κ οι πιο μορφωμενοι τελικα!!!!:no1::)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlitos

Δραστήριο μέλος

Ο Παύλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 725 μηνύματα.
ειναι δυνατον να εισαι Ελληνας κ να μην ξερεις αρχαια ελληνικα?!?!ή να μην ξερεις ιστορια?!?!κ η λογοτεχνια "μιλαει" στην ψυχη σου!!!τα μαθηματικα ειναι πραγματικα ΑΧΡΗΣΤΑ!!!η φυσικη κ η χημεια χρησιμευουν στη ζωη αυτο δν σημαινει οτι πρεπει να ξερουμε πυρηνικη φυσικη ή καθε τύπο με ανθρακες...:P..εμενα ο μαθηματικος μου ειπε οτι οι παραγωγοι ειναι το πιο σημαντικο για τη ζωη μου!!ΕΛΕΟΣ?!?!εχουν τρελαθει..εχουν κομπλεξ κατωτεροτητας αυτοι οι ανθρωποι!!!Λυνουν 100 ιδιες ασκησεις τα παιδια για να συνηθισουν κ παλι δν γραφουν καλα!!!!!αρα απο εκει φαινεται ποσο εξυπνοι ειναι αυτοι που τους διδασκουν......!!!ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!Κ ειμαστε οι καλυτεροι κ οι πιο μορφωμενοι τελικα!!!!:no1::)

Τα μαθηματικά είναι άχρηστα;Πόσο "αλλού"μπορεί να είσαι;Επειδή δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις δεν σημαίνει ότι μπορείς να χαρακτηρίζεις μία από τις σημαντικότερες επιστήμες άχρηστη.Πως κρίνει την εξυπνάδα ενός μαθητή η αποστήθιση;Κοίτα που καταντήσαμε..ΕΛΕΟΣ ρε παιδιά συνέλθετε λίγο.Και εμένα δεν με ενδιαφέρει η Ιστορία και η Χημεία αλλά ποτέ δεν τόλμησα να τις αποκαλέσω άχρηστες επιστήμες.:mad::mad::mad::mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

superman

Δραστήριο μέλος

Ο superman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
ειναι δυνατον να εισαι Ελληνας κ να μην ξερεις αρχαια ελληνικα?!?!ή να μην ξερεις ιστορια?!?!κ η λογοτεχνια "μιλαει" στην ψυχη σου!!!τα μαθηματικα ειναι πραγματικα ΑΧΡΗΣΤΑ!!!η φυσικη κ η χημεια χρησιμευουν στη ζωη αυτο δν σημαινει οτι πρεπει να ξερουμε πυρηνικη φυσικη ή καθε τύπο με ανθρακες...:P..εμενα ο μαθηματικος μου ειπε οτι οι παραγωγοι ειναι το πιο σημαντικο για τη ζωη μου!!ΕΛΕΟΣ?!?!εχουν τρελαθει..εχουν κομπλεξ κατωτεροτητας αυτοι οι ανθρωποι!!!Λυνουν 100 ιδιες ασκησεις τα παιδια για να συνηθισουν κ παλι δν γραφουν καλα!!!!!αρα απο εκει φαινεται ποσο εξυπνοι ειναι αυτοι που τους διδασκουν......!!!ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!Κ ειμαστε οι καλυτεροι κ οι πιο μορφωμενοι τελικα!!!!:no1::)
Νομίζω ότι υπερβάλλεις...Και στο λέω εγώ που θα πάω και θεωρητική. Επειδή δηλαδή εχεις επιλέξει άλλη κατεύθυνση σημαίνει ότι πρέπει να σνομπάρεις τα μαθηματικά?Και ναι οι περισσότεροι Έλληνες δε γνωρίζουν Ιστορία και γι αυτό είναι υπεύθυνοι όσοι γράφουν τα βιβλία του μαθήματος αυτού γεμίζοντάς τα με ψέματα.Και πέρα απο αυτό οι περισσότεροι καθηγητές ζητούν αποστήθιση και όχι πραγματική γνώση.Άρα λοιπόν δε μπορείς να λες ότι οι θεωρητικοί είναι οι πιο μορφωμένοι!Και λυπάμαι πραγματικά που δε μπορείς να αντιληφθείς τη σπουδαιότητα των μαθηματικών λέγοντας ότι τα μαθηματικά είναι μόνο ασκησεις.Παιδιά δε χρειάζεται να είστε ανταγωνιστικοί με παιδιά άλλων κατευθύνσεων ούτε να λειτουργείτε τοσο δογματικά και ρατσιστικά!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
ειναι δυνατον να εισαι Ελληνας κ να μην ξερεις αρχαια ελληνικα?!?!ή να μην ξερεις ιστορια?!?!κ η λογοτεχνια "μιλαει" στην ψυχη σου!!!τα μαθηματικα ειναι πραγματικα ΑΧΡΗΣΤΑ!!!η φυσικη κ η χημεια χρησιμευουν στη ζωη αυτο δν σημαινει οτι πρεπει να ξερουμε πυρηνικη φυσικη ή καθε τύπο με ανθρακες...:P..εμενα ο μαθηματικος μου ειπε οτι οι παραγωγοι ειναι το πιο σημαντικο για τη ζωη μου!!ΕΛΕΟΣ?!?!εχουν τρελαθει..εχουν κομπλεξ κατωτεροτητας αυτοι οι ανθρωποι!!!Λυνουν 100 ιδιες ασκησεις τα παιδια για να συνηθισουν κ παλι δν γραφουν καλα!!!!!αρα απο εκει φαινεται ποσο εξυπνοι ειναι αυτοι που τους διδασκουν......!!!ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!Κ ειμαστε οι καλυτεροι κ οι πιο μορφωμενοι τελικα!!!!:no1::)
Μακάρι να ήταν όλα τα άχρηστα πράγματα τόσο χρήσιμα όσο τα μαθηματικά.Και όποιος έχει στοιχειώδη μόρφωση ξέρει πως δεν είναι άχρηστα είτε του αρέσουν είτε όχι.Και πότε διδαχτήκαμε στο σχολείο πυρηνική φυσική;Λίγη αντικειμενικότητα δεν βλάπτει παιδιά.

Α!Και η λογοτεχνία είναι τέχνη,η τέχνη στον κάθε άνθρωπο εκφράζει κάτι το διαφορετικό,οπότε ο τρόπος με τον οποίο διδιάσκεται στο σχολείο είναι εντελώς λανθασμένος.Ίσως να είναι όλως τα μαθημάτων αλλά των κειμένων πιο πολύ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Να υπενθυμήσω πως αν δεν υπήρχαν τα μαθηματικά δεν θα υπήρχαν ηλεκτρονικοί υπολογιστές και δεν θα ήσασταν εδώ τώρα να λέτε ή να υποστηρίζετε αδιανόητα πράγματα.Αναφέρομαι σε πολύ συγκεκριμένα άτομα(σε 2) όχι σε όλους.Ο,τι δεν μας αρέσει ή μας ρίχνει τον βαθμό δεν είναι άχρηστο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Να υπενθιμήσω πως αν δεν υπήρχαν τα μαθηματικά δεν θα υπήρχαν ηλεκτρονικοί υπολογιστές και δεν θα είσασταν εδώ τώρα να λέτε ή να υποστηρίζετε αδιανόητα πράγματα.Αναφέρομαι σε πολύ συγκεκριμένα άτομα(σε 2) όχι σε όλους.Ο,τι δεν μας αρέσει ή μας ρίχνει τον βαθμό δεν είναι άχρηστο.


Το θέμα δεν είναι να μην υπήρχαν, απλά δεν βοηθούν ψυχικά το άτομο να ανοίξει τους ορίζοντές του, αναγκάζοντάς το να κολλάει σε πράξεις και αριθμούς.......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Βασικά,το ότι βοηθούν το άτομο να ανοίξει τους ορίζοντες του είναι ο βασικός λόγος που διδάσκονται στο σχολείο.:PΚαι δεν είναι μόνοι πραξεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Βασικά,το ότι βοηθούν το άτομο να ανοίξει τους ορίζοντες του είναι ο βασικός λόγος που διδάσκονται στο σχολείο.:PΚαι δεν είναι μόνοι πραξεις.


Στον ψυχολογικό τομέα αναφέρομαι......Εκτός από πράξεις,συναρτήσεις κλπ, τι άλλο υπάρχει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Κινητοποιείται το μυαλό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top