Τέσσερις φορές από πανελλαδικές εξετάσεις θα περνούν οι μαθητές του Λυκείου

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Δεν λεμε οτι ειναι εντελως αξιοκρατικο,...Λεμε οτι ειναι οτι πιο αξιοκρατικο μπορουμε να εχουμε στην Ελλαδα....
Το καλυτερο θα ηταν να διναμε κατακτηριες για τη σχολη που θελαμε, αλλα κατι τετοιο θα ηταν αδυνατο στην Ελλαδα για πολλους και διαφορους λογους...
Δεν κερδίζουμε τίποτα αν σκεφτόμαστε μοιρολατρικά. Οφείλουμε να προσπαθούμε, ο καθένας με τον δικό του τρόπο, να εκριζώσουμε τα "σάπια" θεμέλια της κοινωνίας μας και, στη θεση τους, να τοποθετήσουμε νέα, "γερά", "άφθαρτα", που να ανταποκρίνονται στην εν συνόλω νοοτροπία μας. Αν την περιμένουμε, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα έρθει η αλλαγή αυτή.


Τωρα το "μασαει ολο το βιβλιο" δε νομιζω να ισχυει οταν μιλαμε για μαθηματικα και φυσικη...Αυτο μονο στη θεωρητικη θα μπορουσες να το πεις(αν και εκει χρειαζεται κριτικη σκεψη), αλλα εκει ουτως η αλλως ετσι ειναι η φυση ολων των επιστημων(θεωρητικες)....
Οι θετικοτεχνολογικοί, δηλαδή, δεν αποστηθίζουν, έστω και ασυνείδητα, τυπολόγια και μεθόδους λύσης ασκήσεων;

Παπαγαλίζουν στο πανεπιστήμιο; :worry:

Το συστημα ειναι αξιοκρατικο, αν σκεφτεις οτι οι περισσοτεροι μαθητες (μην πω ολοι πλην ελαχιστων εξαιρεσεων) κανουν φροντιστηρια....
Επομένως, δεν είναι "αξιοκρατικό" για όσους δεν κάνουν.
(Προσωπικά, δεν έκανα. Ανήκω στις "ελάχιστες εξαιρέσεις"; :P)

Επισης το οτι οι διορθωτες ειναι απειροι εγω θεωρω οτι ειναι εντελως αξιοκρατικο(αποφευγεται το λαδωμα και οι γνωριμιες)... Οσον αφορα για τα κριτηρια, ολοι ειναι καθηγητες Λυκειου... Τι εννοεις δεν υπαρχουν συγκεκριμενα κριτηρια...??
Και οι αποκλίσεις μεταξύ των δύο βαθμολογητών;

Τι αλλες προυποθεσεις θα επρεπε να τηρουσαν δηλαδη???
Ειτε το θελουμε ειτε οχι, οι πανελληνιες ειναι το πιο αξιοκρατικο συστημα εισαγωγης στα Πανεπιστημια που θα μπορουσαμε να εχουμε στη χωρα μας
Γι'αυτό και περνάει π.χ. στην αγγλική φιλολογία αυτός που απομνημόνευσε την ιστορία κατ. και δεν γίνεται δεκτός αυτός που έγραψε αγγλικά... (μεταξύ ισοβαθμίας)

Συγγνώμη για το φορτισμένο του ύφους μου.:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Δεν είπε κανείς να τρόμαξουμε τους υποψήφιους και να έχουν άγχος απο τώρα για το τι θα γίνει με αυτό το θέμα, αλλά αν η οποιαδήποτε κυβέρνηση βλεπει ότι ενα μέτρο το οποίο προτείνει δεν δέχεται την κατακραυγή που ενδεχομένως περίμενε, δεν θα είναι έκπλξη και να περάσει στη βουλή και να ψηφιστεί. Πολλές φορές γίνονται τέτοιες δημοσιεύσεις όχι χωρίς λόγο, αλλά να τσεκάρουν μονο και μονο την αντίδραση του κόσμου. Μην ξεχνάμε επίσης ότι είναι επίσημη δήλωση. Το καλύτερο θα ήταν να μην περάσει καν για ψήφιση, πρέπει όμως να υπαρξει αντίδραση απο την πλευρα των ενδιαφερομενων και οχι μονο.
Ας ελπισουμε να κανει κατι η ΟΛΜΕ γιατι απεργια οι καθηγητες δυσκολο να κανουν..Ενω αν την κηρυξει η ΟΛΜΕ κατι θα γινει..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
αξιοκρατία : η επιλογή, προώθηση ή επικράτηση εκείνων που αντικειμενικά είναι και θεωρούνται οι πιο άξιοι και ικανοί!! Οι πιο αξιοι και ικανοι βαση των Πανελληνιων ειναι αυτοι που μαθαινουν τα παντα απεξω ή αυτοι που τους βοηθανε απο την μια τα φροντιστηρια σε αυτο και αυτοι που πανε θετικοτεχνολογικη και κανουν πολυ εξασκηση στα φροντιστηρια βλεποντας ασκησεις που ο πιο υποψιασμενος υποψηφιος χωρις φροντιστηριο δυσκολο να προοβλεψει..
Ξαναλεω, ειναι το καλυτερο και πιο δικαιο συστημα που θα μπορουσαμε να εχουμε στην Ελλαδα....
Δεν ειναι δικαιο για ολους, αλλα σκεψου οτι ολοι πλην εξαιρεσεων κανουν φροντιστηρια στη Γ' Λυκειου...
Δηλαδη πιο συστημα προτεινεις που θα ηταν καλυτερο απο τις πανελληνιες???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

din@!!

Δραστήριο μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
αξιοκρατία : η επιλογή, προώθηση ή επικράτηση εκείνων που αντικειμενικά είναι και θεωρούνται οι πιο άξιοι και ικανοί!! Οι πιο αξιοι και ικανοι βαση των Πανελληνιων ειναι αυτοι που μαθαινουν τα παντα απεξω ή αυτοι που τους βοηθανε απο την μια τα φροντιστηρια σε αυτο και αυτοι που πανε θετικοτεχνολογικη και κανουν πολυ εξασκηση στα φροντιστηρια βλεποντας ασκησεις που ο πιο υποψιασμενος υποψηφιος χωρις φροντιστηριο δυσκολο να προοβλεψει..

Σίγουρα άλλο να κάνεις 2 ώρες φροντιστήρια την ημέρα, άλλο 5. Θα συμφωνήσω σε αυτό!Αλλα οι πανελλήνιες-ως διαδικασία,καταφέρνουν και ξεχωρίζουν αυτούς που έμαθαν την ύλη καλύτερα! το γεγονός οτι πάμε σε φροντιστήρια δεν έχει να κάνει με τις πανελλήνιες ως διαδικασία!αυτο απλά σε βοηθάει να πετύχεις σε αυτες! Έχεις δει ποτέ σου άτομο να δίνει πανελλήνιες,να πετυχαίνει, και να σκέφτεσαι "Αυτός δεν έπρεπε να πετύχει!";;
Εγώ ποτέ! έχω συναντήσει άτομα που απέτυχαν,αλλά θα μπορούσαν να πετύχουν μα όχι το αντίθετο!
Τέλος, έχω γνωρίσει στη ζωή μου 3 παιδιά που δεν έκαναν καθόλου φροντιστηρια,ένας από καθε κατευθυνση. Ο της θετικής εβγαλε 19600, ο της τεχνολογικής 17430 και η της θεωρητικής 19566... Και είναι οι μόνοι που γνωρίζω χωρίς καθόλου φροντιστήριο! Κοινώς, όποιος είναι να πετύχει θα πετύχει, με ή χωρίς φροντιστήρια. Τα φροντιστήρια δεν μπορουν να κανουν το 15000, 18000, άντε να το κάνουν 16000.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

istudent

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο istudent αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 135 μηνύματα.
Σίγουρα άλλο να κάνεις 2 ώρες φροντιστήρια την ημέρα, άλλο 5. Θα συμφωνήσω σε αυτό!Αλλα οι πανελλήνιες-ως διαδικασία,καταφέρνουν και ξεχωρίζουν αυτούς που έμαθαν την ύλη καλύτερα! το γεγονός οτι πάμε σε φροντιστήρια δεν έχει να κάνει με τις πανελλήνιες ως διαδικασία!αυτο απλά σε βοηθάει να πετύχεις σε αυτες! Έχεις δει ποτέ σου άτομο να δίνει πανελλήνιες,να πετυχαίνει, και να σκέφτεσαι "Αυτός δεν έπρεπε να πετύχει!";;
Εγώ ποτέ! έχω συναντήσει άτομα που απέτυχαν,αλλά θα μπορούσαν να πετύχουν μα όχι το αντίθετο!
Τέλος, έχω γνωρίσει στη ζωή μου 3 παιδιά που δεν έκαναν καθόλου φροντιστηρια,ένας από καθε κατευθυνση. Ο της θετικής εβγαλε 19600, ο της τεχνολογικής 17430 και η της θεωρητικής 19566... Και είναι οι μόνοι που γνωρίζω χωρίς καθόλου φροντιστήριο! Κοινώς, όποιος είναι να πετύχει θα πετύχει, με ή χωρίς φροντιστήρια. Τα φροντιστήρια δεν μπορουν να κανουν το 15000, 18000, άντε να το κάνουν 16000.

Αυτό που λές αποκλείεται για κάποιο της θετικής, έκτώς και αν είχαν τόσο καλούς καθηγητές στο σχολείο... επειδή απλούστατα στο σχολείο οι περισσότεροι καθηγητές δεν αποκλέινουν και πολύ από τις ασκήσεις των βιβλίων -και δεν έχουν και το χρόνο να το κάνουν αυτό-, οι οποίες δεν συγκρίνονται με τα θέματα των πανελληνίων....
Εξαρτάτε απο τη δουλειά κάθε φροντιστηρίου, το τί μπορεί να κάνει ο μαθητής, υπάρχουν και κάποια που έχουν αναπτύξει τέτοιες μεθόδους αποστήθησης και παπαγαλίας που μπορούν να "βοηθήσουν" κάποιο απο το 15 000 που λες μια χαρά να φτάσει στο 18 000 και ακόμη καλύτερα...Όπως είπες και εσύ στις πανελλήνιες εξετάζεται το πόσο καλά έμαθε κάποιος την ύλη, ακόμα και στη θετική μπορεί κάποιος ανετότατα να αποστηθήσει και να παπαγαλήσει μεθόδους επίλυσης ασκήσεων! Ακόμη και στα πολύ δύσκολα θέματα, αν ξεκίνησε να προετοιμάζεται πολύ νωρίς για τις πανελλήνιες και έχει αφιερώσει και χρόνο σε προχωρημένες ασκήσεις...
Ας μην υποβαθμίζουμε τα φροντίστήρια απλά για να κοκορεύομαστε πως αξίζαμαι τις βαθμολογίες των πανελληνίων. Και εγώ είχα γράψει καλά πανελλήνιες, αλλά το λέω πως χωρίς φροντιστήρια, δεν θα ήταν αυτό δύνατο... Δεν λέω όμως πως δεν υπάρχουν άτομα που λες αυτός αξίζει να γράψει καλά κλπ, το λέω αυτό απλά γιατί υπάρχουν περιπτώσεις που η θέσεις κρίνονται για ελάχιστα μόρια, και τα ελάχιστα μόρια κρίνονται από λεπτομέρειες και οι λεπτομέριες εχουν να κάνουν με το χρόνο που αφιέρωσε κάποιος σε κάποιο μάθημα και την προετοιμασία του για αυτό!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

din@!!

Δραστήριο μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Αυτό που λές αποκλείεται για κάποιο της θετικής, έκτώς και αν είχαν τόσο καλούς καθηγητές στο σχολείο

Δεν αποκλείεται,υπάρχουν και παιδια που το καταφερνουν γιατι εχουν την ορεξη και ενω εμεις κωλοβαραμε το καλοκαιρι αυτοι λυνουν ασκησεις μαθηματικων. Τεσπα αυτα ειναι εξαιρεσεις και οχι ο κανονας. Τους βαθμους σου -το ξαναλεω- μπορει να τους καθορισει ενα φροντιστηριο μεχρι ενος σημειου!ένας μαθητης του 14 ποτέ δεν θα περασει πολυτεχνειο!όσα φροπντιστήρια και να κανει!τωρα η διαφορα μεταξυ 17000 και 17001 που μπορεί να στερησει σε καποιοπν τη θεση στ τμημα π θελει δεν εχει να κανει με τοπ φροντιστήριο! Γιατί αν το πάμε έτσι εγω θεωρώ οτι οι μικρες διαφορες και οι λεπτομερειες εχουν να κανουν και με τους καθηγητες στο σχολείο,οπου καποιοι θα ειναιο καλοι,κάποιοι όχι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,976 μηνύματα.
Οι μόνες τρανές αδικίες είναι να γράφεις 18 Βιολογία κατευθυνσης και 15 Χημεία και να μην περνάς Βιολογικό, αλλά να γράφεις 8 και 9 Φυσικομαθηματικά και να περνάς Μαθηματικό και Φυσικό (ναι εγώ είμαι αυτή πάλι). Ακόμα δεν μπορω να το καταλάβω αυτό πως μπορέι να γίνει! Για αυτό χρειάζονται εξετάσεις απευθείας στο τμήμα που σε ενδιαφέρει! Γιατί παρομοίως και οι Πολυτεχνικες Σχολες τι να τους κανουν τους φοιτητες με 10 στη Φυσική και στα Μαθηματικά αλλά με 19 στο ΑΟΔΕ?

Μα εδώ βλέπεις και μαθητές με 19-20 στις πανελλήνιες σε φυσική-μαθηματικά και στο Πολυτεχνείο σέρνονται..Η εικόνα είναι για κλάματα. Τα μόρια ή οι βαθμοί των πανελληνίων δεν έχουν να κάνουν με την πρόοδο στο Πανεπιστήμιο. Είναι τελείως σχετικά..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
Δεν αποκλείεται,υπάρχουν και παιδια που το καταφερνουν γιατι εχουν την ορεξη και ενω εμεις κωλοβαραμε το καλοκαιρι αυτοι λυνουν ασκησεις μαθηματικων. Τεσπα αυτα ειναι εξαιρεσεις και οχι ο κανονας. Τους βαθμους σου -το ξαναλεω- μπορει να τους καθορισει ενα φροντιστηριο μεχρι ενος σημειου!ένας μαθητης του 14 ποτέ δεν θα περασει πολυτεχνειο!όσα φροπντιστήρια και να κανει!τωρα η διαφορα μεταξυ 17000 και 17001 που μπορεί να στερησει σε καποιοπν τη θεση στ τμημα π θελει δεν εχει να κανει με τοπ φροντιστήριο! Γιατί αν το πάμε έτσι εγω θεωρώ οτι οι μικρες διαφορες και οι λεπτομερειες εχουν να κανουν και με τους καθηγητες στο σχολείο,οπου καποιοι θα ειναιο καλοι,κάποιοι όχι!
Mωρε θα περασει πολυτεχνειο...Το μηχανολογων στην Κοζανη 15800 ειχε περυσι και φετος μπορει να φτασει και στο 15....
Το θεμα ειναι τι θα κανει μετα...Θα το τελειωσει ή θα γινει ενας απο τους αιωνιους φοιτητες??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

din@!!

Δραστήριο μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Μα εδώ βλέπεις και μαθητές με 19-20 στις πανελλήνιες σε φυσική-μαθηματικά και στο Πολυτεχνείο σέρνονται..Η εικόνα είναι για κλάματα. Τα μόρια ή οι βαθμοί των πανελληνίων δεν έχουν να κάνουν με την πρόοδο στο Πανεπιστήμιο. Είναι τελείως σχετικά..

Και βεβαια είναι σχετικά για αυτό και είπαμε πως ακόμα καλύτερα από τις πανελληνιες θα ηταν απευθειας εξετασεις στο τμημα,με υλη και θεματα που οριζονται απο το ιδιο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Μιλάτε εσείς που ή έχετε τελειώσει ή κοντεύετε.
Ας μιλήσει και κάποιος που θα το ζήσει.:P
Ναι,με τέτοιους ξεφτιλισμένους για κυβέρνηση δεν περίμενα κάτι καλύτερο.
Επομένως,τα Λεξοτανίλ θα τα χρειαστούμε φέτος.:P
Τέλος,Ελλάδα-εξωτερικό σημειώσατε 0-1.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Brainiac28

Νεοφερμένος

Ο Brainiac28 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
είτε το πιστεύετε είτε όχι, αυτό ήταν το καλύτερο που μπορούσε να σας συμβεί στους μελλοντικούς δόκιμους

Το βάρος διαιρείται στα 4, και επίσης η αναγκαιότητα κάλυψης κενών στη Γ λυκείου δε θα υπάρχει τόσο. Κάτι που θα καταστήσει την ύλη της Γ λυκείου πολύ πιο εύκολη, και να δείτε που θα αυξηθούν και οι επιδόσεις των μαθητών στην τελευταία τάξη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_catalonia_

Δραστήριο μέλος

Η _catalonia_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 428 μηνύματα.
είτε το πιστεύετε είτε όχι, αυτό ήταν το καλύτερο που μπορούσε να σας συμβεί στους μελλοντικούς δόκιμους
Μπορεις να το αιτιολογησεις κιολας;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

origo

Νεοφερμένος

Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 107 μηνύματα.

_catalonia_

Δραστήριο μέλος

Η _catalonia_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 428 μηνύματα.
είτε το πιστεύετε είτε όχι, αυτό ήταν το καλύτερο που μπορούσε να σας συμβεί στους μελλοντικούς δόκιμους

Το βάρος διαιρείται στα 4, και επίσης η αναγκαιότητα κάλυψης κενών στη Γ λυκείου δε θα υπάρχει τόσο. Κάτι που θα καταστήσει την ύλη της Γ λυκείου πολύ πιο εύκολη, και να δείτε που θα αυξηθούν και οι επιδόσεις των μαθητών στην τελευταία τάξη
Μακαρι να εχεις δικιο,γιατι διαφορετικα θα ειναι πολυ κουραστικο ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
είτε το πιστεύετε είτε όχι, αυτό ήταν το καλύτερο που μπορούσε να σας συμβεί στους μελλοντικούς δόκιμους

Το βάρος διαιρείται στα 4, και επίσης η αναγκαιότητα κάλυψης κενών στη Γ λυκείου δε θα υπάρχει τόσο. Κάτι που θα καταστήσει την ύλη της Γ λυκείου πολύ πιο εύκολη, και να δείτε που θα αυξηθούν και οι επιδόσεις των μαθητών στην τελευταία τάξη
Και τι εχεις να πεις για την τραπεζα θεματων;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_catalonia_

Δραστήριο μέλος

Η _catalonia_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 428 μηνύματα.
Και τι εχεις να πεις για την τραπεζα θεματων;;
Πραγματικα και εγω αυτο σκεφτομουν τωρα! Νομιζω μεγαλυτερη βλακεια δεν υπαρχει απο αυτο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
είτε το πιστεύετε είτε όχι, αυτό ήταν το καλύτερο που μπορούσε να σας συμβεί στους μελλοντικούς δόκιμους
Το βάρος διαιρείται στα 4, και επίσης η αναγκαιότητα κάλυψης κενών στη Γ λυκείου δε θα υπάρχει τόσο. Κάτι που θα καταστήσει την ύλη της Γ λυκείου πολύ πιο εύκολη, και να δείτε που θα αυξηθούν και οι επιδόσεις των μαθητών στην τελευταία τάξη
Αμέ.
Να έχουν και για επιτροπή σύνταξης των θεμάτων τίποτα μαλ@κες όπως αυτοί των που σύνταξαν τα φετινά θέματα των Πανελληνίων να φάνε καντήλι αράδα...

Μακαρι να εχεις δικιο,γιατι διαφορετικα θα ειναι πολυ κουραστικο ..
Εγώ το παίρνω από τη δική μου τη πλευρά που κάθε φορά που ακούω "Όταν θα δίνεις Πανελλήνιες.." και στάζω κρύο ιδρώτα. Δηλαδή,το άγχος δεν έτσι;
Συγγνώμη,αλλά με όσα έχω δει θεωρώ τις Πανελλήνιες την πιο ψυχοφθόρα διαδικασία.

Και τι εχεις να πεις για την τραπεζα θεματων;;
Ουδέν σχόλιο.[...]
Πραγματικα και εγω αυτο σκεφτομουν τωρα! Νομιζω μεγαλυτερη βλακεια δεν υπαρχει απο αυτο!
Αν όντως περάσει ως μέτρο θα πω εντυπώσεις..:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_catalonia_

Δραστήριο μέλος

Η _catalonia_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 428 μηνύματα.
Αμέ.
Να έχουν και για επιτροπή σύνταξης των θεμάτων τίποτα μαλ@κες όπως αυτοί των που σύνταξαν τα φετινά θέματα των Πανελληνίων να φάνε καντήλι αράδα...


Εγώ το παίρνω από τη δική μου τη πλευρά που κάθε φορά που ακούω "Όταν θα δίνεις Πανελλήνιες.." και στάζω κρύο ιδρώτα. Δηλαδή,το άγχος δεν έτσι;
Συγγνώμη,αλλά με όσα έχω δει θεωρώ τις Πανελλήνιες την πιο ψυχοφθόρα διαδικασία.


Ουδέν σχόλιο.[...]
Αν όντως περάσει ως μέτρο θα πω εντυπώσεις..:P

Εγω ευχομαι να μην περασει ως μετρο(αν και εδωσα πανελληνιες),οποτε να μην χρειαστει να μας πουν οι πιο μικροι ''εντυπωσεις'':P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Που είναι οι τεχνολογικές επιστήμες; γουατ

Βγάζουν το ΑΕΠΠ για να βάλουν Ιστορία, πιο αναχρονισμός πεθαίνεις.

EDIT: Καταγήστε αυτό το έκτρωμα που λέγεται Πανελλαδικές Εξετάσεις. Να κάνει κάθε πανεπιστημιακό ίδρυμα τις δικές του εξετάσεις, ανεξάρτητες από το Λύκειο με μόνη προυπόθεση συμμετοχής στις εξετάσεις το απολυτήριο Λυκείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

BloodSparrow

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο BloodSparrow αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Που είναι οι τεχνολογικές επιστήμες; γουατ

Βγάζουν το ΑΕΠΠ για να βάλουν Ιστορία, πιο αναχρονισμός πεθαίνεις.

EDIT: Καταγήστε αυτό το έκτρωμα που λέγεται Πανελλαδικές Εξετάσεις. Να κάνει κάθε πανεπιστημιακό ίδρυμα τις δικές του εξετάσεις, ανεξάρτητες από το Λύκειο με μόνη προυπόθεση συμμετοχής στις εξετάσεις το απολυτήριο Λυκείου.

ενα σοβαρο μειονεκτημα
αν μείνεις έξω απο τη λιστα των εισακτεων , επειδη απλως περνανε οι πιο υψηλοβαθμοι απο εσενα , τότε τι θα γίνεται ;
αυτό ήταν , πάει απέτυχες ;
τουλάχιστον με το μηχανογραφικό μπορεί να χάσεις τη πρώτη επιλογή , και να περασεις στη δευτερη(προυποθεση οτι πραγματι σε εκφραζουν αυτα που επελεξες ) ή στη τριτη και παει λεγοντας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top