Μακάρι να γίνει κάτι τέτοιο μπας και διαβάσουν λίγο οι άχρηστοι για να αναβαθμιστεί το επίπεδο.
Σίγουρα δεν είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να γίνει αυτό,αλλά ίσως κάνει κάτι.
Επιπλέον στην τρίτη Λυκείου τα παιδιά θα έχουν και περισσότερη εμπειρία από Πανελλήνιες
Μιλας εσυ που να φανταστω δε σε πιανει το νεο συστημα...?!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
marelpol
Νεοφερμένος
Πως οριζεις τον "αξιο" και πως τον "τουριστα";
Προσωπική άποψη πάντα
Για μένα ο τουρίστας είναι αυτός που σε όλο το γυμνάσιο και την πρώτη λυκείου καθόταν στην τάξη με το κινητό , έμπαινε στο fb δεν έφερνε ποτέ βιβλία παρά μόνο τον καφέ του και ενοχλούσε κι όλας ... απ'την άλλη άξιος νομίζω ότι είναι όχι απαραίτητα ο άριστος ή ο πολύ καλός αλλά αυτός που προσπαθεί έστω και χωρίς να τα καταφέρνει τέλεια να παρουσιάσει μία εικόνα μαθητή και δεν προσπαθεί τις τελευταίες δύο τάξεις να μαζέψει τα ασυμάζευτα στα φροντιστήρια πηγαίνοντας στο σχολείο με τα βιβλία του φροντιστηρίου για να τα πηγαίνει εκεί καλά... . Έχεις διαφορετική άποψη ?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
timonierhs
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
marelpol
Νεοφερμένος
Γιατι θεωρεις απιθανο καποιος που ηταν σχετικα κακος μαθητης να στρωθει εστω και στη τελευταια ταξη και να τα καταφερει ως ενα βαθμο;
Κατ'αρχήν δεν είπα για τους κακούς μαθητές που δεν τα καταφέρνουν παρ'όλο που προσπαθούν . Είπα για τους "τουρίστες " που επειδή ο μπαμπάκας έχει κάποια λεφτά ... και επειδή η μαμάκα θέλει το παιδί να γίνει επιστήμων τρέχουν στα φροντιστήρια (συνήθως για να κάνουν το χατίρι των γονιών ) για να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα και να περάσουν σε ένα πανεπιστήμιο όπου να 'ναι μόνο και μόνο για να λένε ότι σπουδάζουν ...
1ον ) δεν είπα ότι το θεωρώ απίθανο , το θεωρό ηλήθιο
2ον) με αυτόν τον τρόπο υποβαθμίζουν τον ρόλο του σχολείου κάνοντάς το χώρο διαβάσματος για το φροντιστήριο .
Και΄ούτε μίλησα για αυ΄τούς που για τον χ ψ λόγο δεν μπορούσαν να διαβάσουν ( ψυχολογικά / οικογενειακά / προσωπικά προβλήματα ) Μίλησα για αυτούς που ανέβαλλαν το διάβασμα από χρονιά σε χρονιά γιατί απλά ... βαριόντουσαν!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
StratosRIP
Δραστήριο μέλος
Εν τελει προσωπικα πιστευω πως για ακομα μια φορα εχουμε μια φουσκα π δεν θα εφαρμοστει οπως και πριν 2 χρονια με τα παιδια των "προτζεκτ" το οποιο τελικα ηταν αποτυχια! Οπως εχω ξαναπει οι Πανελληνιες οτι και να λεμε ειναι ενα αρκετα αξιοκρατικο και δυσκολο να αλλαξει συστημα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φρεντος
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
din@!!
Δραστήριο μέλος
Nαι οντως, και εγω πιστευω πως οι πανελληνιες ειναι το πιο αξιοκρατικο συστημα για εισαγωγη στα πανεπιστημια, που μπορει να υπαρξει στην Ελλαδα
Ισχύει!! Υπάρχουν βέβαια σημεία στα οποία γίνονται πολλές και χοντρες αδικίες ύστερα,κατά την εισαγωγή στα πανεπιστήμια. Αλλά στη βάση τους είναι από τους ελάχιστους αξιοκρατικούς θεσμούς. Αν κάποιος πετύχει στις πανελλήνιες,κανείς δεν μπορεί να ερθει,να του κουνήσει το δάχτυλο,και να του πει "Δεν αξιζες!".....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
marelpol
Νεοφερμένος
Νομίζω ότι το πιο δίκαιο και αξιοκρατικό θα ήταν ο κάθε μαθητής να περνάει κάποιες εισακτήριες εξετάσεις στο πανεπιστήμιο /α που θέλει ...Nαι οντως, και εγω πιστευω πως οι πανελληνιες ειναι το πιο αξιοκρατικο συστημα για εισαγωγη στα πανεπιστημια, που μπορει να υπαρξει στην Ελλαδα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
din@!!
Δραστήριο μέλος
Νομίζω ότι το πιο δίκαιο και αξιοκρατικό θα ήταν ο κάθε μαθητής να περνάει κάποιες εισακτήριες εξετάσεις στο πανεπιστήμιο /α που θέλει ...
Ναι,στο πανεπιστήμιο ΚΑΙ στη σχολη...αυτο θα επρεπε να γινει για να φυγουνε και αυτες οι αδικίες που ελεγα κατα την εισαγωγη.... Αλλα μετά θα είχαμε άλλα θέματα.πχ Είμαστε σιγουροι πως κανενας υποψηφιος δεν έχει μπαρμπα στο ΕΜΠ που θα του φερει τα θεματα; κατι τετοιες ομορφιες.....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
marelpol
Νεοφερμένος
Σωστό κι αυτό ... Τελικά δεν υπάρχει σωτηρίαΝαι,στο πανεπιστήμιο ΚΑΙ στη σχολη...αυτο θα επρεπε να γινει για να φυγουνε και αυτες οι αδικίες που ελεγα κατα την εισαγωγη.... Αλλα μετά θα είχαμε άλλα θέματα.πχ Είμαστε σιγουροι πως κανενας υποψηφιος δεν έχει μπαρμπα στο ΕΜΠ που θα του φερει τα θεματα; κατι τετοιες ομορφιες.....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φρεντος
Πολύ δραστήριο μέλος
Αυτο ακριβως...Σε οποιαδηποτε αλλη χωρα ναι, αυτο θα ηταν το καλυτερο....Ναι,στο πανεπιστήμιο ΚΑΙ στη σχολη...αυτο θα επρεπε να γινει για να φυγουνε και αυτες οι αδικίες που ελεγα κατα την εισαγωγη.... Αλλα μετά θα είχαμε άλλα θέματα.πχ Είμαστε σιγουροι πως κανενας υποψηφιος δεν έχει μπαρμπα στο ΕΜΠ που θα του φερει τα θεματα; κατι τετοιες ομορφιες.....
Στην Ελλαδα που κυριαρχει το μεσο, οχι...Χιλιες φορες να σου διορθωνει το ανωνυμο γραπτο σου ενας αγνωστος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Go_for_it!
Δραστήριο μέλος
Προσωπική άποψη πάντα
Για μένα ο τουρίστας είναι αυτός που σε όλο το γυμνάσιο και την πρώτη λυκείου καθόταν στην τάξη με το κινητό , έμπαινε στο fb δεν έφερνε ποτέ βιβλία παρά μόνο τον καφέ του και ενοχλούσε κι όλας ... απ'την άλλη άξιος νομίζω ότι είναι όχι απαραίτητα ο άριστος ή ο πολύ καλός αλλά αυτός που προσπαθεί έστω και χωρίς να τα καταφέρνει τέλεια να παρουσιάσει μία εικόνα μαθητή και δεν προσπαθεί τις τελευταίες δύο τάξεις να μαζέψει τα ασυμμάζευτα στα φροντιστήρια πηγαίνοντας στο σχολείο με τα βιβλία του φροντιστηρίου για να τα πηγαίνει εκεί καλά... . Έχεις διαφορετική άποψη ?
Δηλαδη, αν καταλαβαινω σωστα απο τα λεγομενα σου, αξιοι για σενα ειναι οσοι ακολουθουν τις υποδειξεις του υφισταμενου εκπαιδευτικου συστηματος, ενω οι υπολοιποι ειναι αναξιοι.
Και οσοι παρουσιαζουν τα απαραιτητα προσοντα ωστε να γινουν ικανοι επαγγελματιες και δεν συμμορφωνονται με τις επιταγες του σχολειου, δεν αξιζουν;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ισχύει!! Υπάρχουν βέβαια σημεία στα οποία γίνονται πολλές και χοντρες αδικίες ύστερα,κατά την εισαγωγή στα πανεπιστήμια. Αλλά στη βάση τους είναι από τους ελάχιστους αξιοκρατικούς θεσμούς. Αν κάποιος πετύχει στις πανελλήνιες,κανείς δεν μπορεί να ερθει,να του κουνήσει το δάχτυλο,και να του πει "Δεν αξιζες!".....
Αξιοκρατικο μπορει να ειναι αμα δεν παιχτουν αδικιες. Και ειναι πολλοι τομεις στους οποιους μπορουν να γινουν.
Απο το μεγαλο ρολο που παιζει η τυχη (διορθωτες κ.α.), τα θεματα που εξισωνουν ολους τους 15-18 στο 14, την παπαγαλια και τις απειρες "κλεψιες" που γινονται (εγω μονος μου, ξερω πανω απο 15 ατομα που εκαναν). Ναι, αμα ολα πανε φινα, μια γενια μπορει να ειναι περηφανη οτι περασε αξιοκρατικα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
din@!!
Δραστήριο μέλος
Οσο για τα θέματα,δύσκολα εξισώνεται ένας του 15 μ έναν του 18,πάει να πει μάλλον οτι αυτός του 18 μάλλον τ είχε καλά με τους καθηγητές και έπερνε βαθμούς ή απλά δεν ήταν καθόλου συγκεντρωμένος! Και στο λέω αυτό εγώ που μιά ζωή έβγαζα βαθμούς τετραμήνων πάνω από 19 και έβγαλα 15000.... Δεν μ φταιν οι πανελλήνιες!! Ο λανθασμένος τρόπος βαθμολογίας φταίει που μου έτυχε από τους καθηγητές μου όλα αυτά τα χρόνια και φυσικά η τεμπελιά μου,καθως δεν προσπάθησα ιδιαίτερα ειναι η αλήθεια. Μήπως και αυτοί του 18 που λες που εξισώθηκαν με αυτούς του 15 επαναπαύτηκαν στις δάφνες τους;
Οι μόνες τρανές αδικίες είναι να γράφεις 18 Βιολογία κατευθυνσης και 15 Χημεία και να μην περνάς Βιολογικό, αλλά να γράφεις 8 και 9 Φυσικομαθηματικά και να περνάς Μαθηματικό και Φυσικό (ναι εγώ είμαι αυτή πάλι). Ακόμα δεν μπορω να το καταλάβω αυτό πως μπορέι να γίνει! Για αυτό χρειάζονται εξετάσεις απευθείας στο τμήμα που σε ενδιαφέρει! Γιατί παρομοίως και οι Πολυτεχνικες Σχολες τι να τους κανουν τους φοιτητες με 10 στη Φυσική και στα Μαθηματικά αλλά με 19 στο ΑΟΔΕ?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σπυρακος (^^)
Περιβόητο μέλος
Ωπα ωπα Πού είναι η αξιοκρατία όταν ο άλλος "μασάει' όλο το βιβλίο και περνάει πρώτος ενώ μπορεί να μην ξέρει πού πάνε τα 4; Πού είναι η αξιοκρατία όταν για να μπεις καπου καλα πρεπει να ξεσκιζεσαι στα φροντιστηρια και η δημοσια εκπαιδευση δεν διαθετει τα εφοδια για να εισαχθεις σε μια σχολη; Όταν οι διορθωτες μπορει να ειναι απειροι και δεν υπαρχουν συγκεκριμενα κριτηρια για να καθοριζονται;Ισχύει!! Υπάρχουν βέβαια σημεία στα οποία γίνονται πολλές και χοντρες αδικίες ύστερα,κατά την εισαγωγή στα πανεπιστήμια. Αλλά στη βάση τους είναι από τους ελάχιστους αξιοκρατικούς θεσμούς. Αν κάποιος πετύχει στις πανελλήνιες,κανείς δεν μπορεί να ερθει,να του κουνήσει το δάχτυλο,και να του πει "Δεν αξιζες!".....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φρεντος
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν λεμε οτι ειναι εντελως αξιοκρατικο,...Λεμε οτι ειναι οτι πιο αξιοκρατικο μπορουμε να εχουμε στην Ελλαδα....Ωπα ωπα Πού είναι η αξιοκρατία όταν ο άλλος "μασάει' όλο το βιβλίο και περνάει πρώτος ενώ μπορεί να μην ξέρει πού πάνε τα 4; Πού είναι η αξιοκρατία όταν για να μπεις καπου καλα πρεπει να ξεσκιζεσαι στα φροντιστηρια και η δημοσια εκπαιδευση δεν διαθετει τα εφοδια για να εισαχθεις σε μια σχολη; Όταν οι διορθωτες μπορει να ειναι απειροι και δεν υπαρχουν συγκεκριμενα κριτηρια για να καθοριζονται;
Το καλυτερο θα ηταν να διναμε κατακτηριες για τη σχολη που θελαμε, αλλα κατι τετοιο θα ηταν αδυνατο στην Ελλαδα για πολλους και διαφορους λογους...
Τωρα το "μασαει ολο το βιβλιο" δε νομιζω να ισχυει οταν μιλαμε για μαθηματικα και φυσικη...Αυτο μονο στη θεωρητικη θα μπορουσες να το πεις(αν και εκει χρειαζεται κριτικη σκεψη), αλλα εκει ουτως η αλλως ετσι ειναι η φυση ολων των επιστημων(θεωρητικες)....Το συστημα ειναι αξιοκρατικο, αν σκεφτεις οτι οι περισσοτεροι μαθητες (μην πω ολοι πλην ελαχιστων εξαιρεσεων) κανουν φροντιστηρια....
Επισης το οτι οι διορθωτες ειναι απειροι εγω θεωρω οτι ειναι εντελως αξιοκρατικο(αποφευγεται το λαδωμα και οι γνωριμιες)... Οσον αφορα για τα κριτηρια, ολοι ειναι καθηγητες Λυκειου... Τι εννοεις δεν υπαρχουν συγκεκριμενα κριτηρια...??
Τι αλλες προυποθεσεις θα επρεπε να τηρουσαν δηλαδη???
Ειτε το θελουμε ειτε οχι, οι πανελληνιες ειναι το πιο αξιοκρατικο συστημα εισαγωγης στα Πανεπιστημια που θα μπορουσαμε να εχουμε στη χωρα μας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σπυρακος (^^)
Περιβόητο μέλος
Τα κριτηρια πανε για τους ιδιους τους καθηγητες που διορθωνουν,επισης δεν μπορει να ειναι ο αλλος 20 και να μπορει να ειναι διορθωτης ξερω περιπτωση.Δεν μας τιμαει που οι Πανελληνιες ειναι απο τους πιο αξιοκρατικους θεσμους μας.Ακομα δεν ειναι αξιοκρατια το οτι πρεπει ολοι οι μαθητες να πηγαινουν φροντιστηρια για να διαβαζουν ωστε να εισαχθουν σε ΑΕΙ ,δηλαδη οπως να το δεις να δινουν ολες οι οικογενειες απο ενα 400αρι για να μην σου πω 600αρι το μηνα γιατι αυτο οχι μονο αξιοκρατια δεν ειναι αλλα ΑΔΙΚΙΑ!!!Και ειναι απο τα χειροτερα συστηματα εισαγωγης του κοσμου..Δεν λεμε οτι ειναι εντελως αξιοκρατικο,...Λεμε οτι ειναι οτι πιο αξιοκρατικο μπορουμε να εχουμε στην Ελλαδα....
Το καλυτερο θα ηταν να διναμε κατακτηριες για τη σχολη που θελαμε, αλλα κατι τετοιο θα ηταν αδυνατο στην Ελλαδα για πολλους και διαφορους λογους...
Τωρα το "μασαει ολο το βιβλιο" δε νομιζω να ισχυει οταν μιλαμε για μαθηματικα και φυσικη...Αυτο μονο στη θεωρητικη θα μπορουσες να το πεις(αν και εκει χρειαζεται κριτικη σκεψη), αλλα εκει ουτως η αλλως ετσι ειναι η φυση ολων των επιστημων(θεωρητικες)....Το συστημα ειναι αξιοκρατικο, αν σκεφτεις οτι οι περισσοτεροι μαθητες (μην πω ολοι πλην ελαχιστων εξαιρεσεων) κανουν φροντιστηρια....
Επισης το οτι οι διορθωτες ειναι απειροι εγω θεωρω οτι ειναι εντελως αξιοκρατικο(αποφευγεται το λαδωμα και οι γνωριμιες)... Οσον αφορα για τα κριτηρια, ολοι ειναι καθηγητες Λυκειου... Τι εννοεις δεν υπαρχουν συγκεκριμενα κριτηρια...??
Τι αλλες προυποθεσεις θα επρεπε να τηρουσαν δηλαδη???
Ειτε το θελουμε ειτε οχι, οι πανελληνιες ειναι το πιο αξιοκρατικο συστημα εισαγωγης στα Πανεπιστημια που θα μπορουσαμε να εχουμε στη χωρα μας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φρεντος
Πολύ δραστήριο μέλος
Συμφωνω σε ολα οσα λες...Αλλα εσυ τι καλυτερο προτεινεις για τα δεδομενα που επικρατουνε στη χωρα μας???Τα κριτηρια πανε για τους ιδιους τους καθηγητες που διορθωνουν,επισης δεν μπορει να ειναι ο αλλος 20 και να μπορει να ειναι διορθωτης ξερω περιπτωση.Δεν μας τιμαει που οι Πανελληνιες ειναι απο τους πιο αξιοκρατικους θεσμους μας.Ακομα δεν ειναι αξιοκρατια το οτι πρεπει ολοι οι μαθητες να πηγαινουν φροντιστηρια για να διαβαζουν ωστε να εισαχθουν σε ΑΕΙ ,δηλαδη οπως να το δεις να δινουν ολες οι οικογενειες απο ενα 400αρι για να μην σου πω 600αρι το μηνα γιατι αυτο οχι μονο αξιοκρατια δεν ειναι αλλα ΑΔΙΚΙΑ!!!Και ειναι απο τα χειροτερα συστηματα εισαγωγης του κοσμου..
Οπως και να το κανουμε, δε γινεται να εχουμε τιποτα πιο αξιοκρατικο σαν συστημα εισαγωγης στην Ελλαδα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σπυρακος (^^)
Περιβόητο μέλος
αξιοκρατία : η επιλογή, προώθηση ή επικράτηση εκείνων που αντικειμενικά είναι και θεωρούνται οι πιο άξιοι και ικανοί!! Οι πιο αξιοι και ικανοι βαση των Πανελληνιων ειναι αυτοι που μαθαινουν τα παντα απεξω ή αυτοι που τους βοηθανε απο την μια τα φροντιστηρια σε αυτο και αυτοι που πανε θετικοτεχνολογικη και κανουν πολυ εξασκηση στα φροντιστηρια βλεποντας ασκησεις που ο πιο υποψιασμενος υποψηφιος χωρις φροντιστηριο δυσκολο να προοβλεψει..Συμφωνω σε ολα οσα λες...Αλλα εσυ τι καλυτερο προτεινεις για τα δεδομενα που επικρατουνε στη χωρα μας???
Οπως και να το κανουμε, δε γινεται να εχουμε τιποτα πιο αξιοκρατικο σαν συστημα εισαγωγης στην Ελλαδα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
timonierhs
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν είπε κανείς να τρόμαξουμε τους υποψήφιους και να έχουν άγχος απο τώρα για το τι θα γίνει με αυτό το θέμα, αλλά αν η οποιαδήποτε κυβέρνηση βλεπει ότι ενα μέτρο το οποίο προτείνει δεν δέχεται την κατακραυγή που ενδεχομένως περίμενε, δεν θα είναι έκπλξη και να περάσει στη βουλή και να ψηφιστεί. Πολλές φορές γίνονται τέτοιες δημοσιεύσεις όχι χωρίς λόγο, αλλά να τσεκάρουν μονο και μονο την αντίδραση του κόσμου. Μην ξεχνάμε επίσης ότι είναι επίσημη δήλωση. Το καλύτερο θα ήταν να μην περάσει καν για ψήφιση, πρέπει όμως να υπαρξει αντίδραση απο την πλευρα των ενδιαφερομενων και οχι μονο.μην ανησυχεις απολαυσε το καλοκαιρι! δεν νομιζω να ψηφιστει εξαλλου πολλα ακουγονται καθε χρονο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.