youhou
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν είναι καθόλου ωραία σαν ιδέα και μόνο ένας άρρωστος και αλαζονικός νους θα μπορούσε να σκέφτεται κάτι τέτοιο. Τι πάει να πει να προχωρήσει με αυτούς που τα καταλαβαίνουν και να διαχωρίσουν αυτούς που δεν τα καταλαβαίνουν ; Έχεις σκεφτεί ποτέ τις συνέπειες ενός τέτοιου μέτρου ? Έχεις σκεφτεί τον ρατσισμό που θα υφίστανται τα παιδιά τα οποία κατ'εσέ "δεν τα καταλαβαίνουν" και τα κόμπλεξ που θα δημιουργούνται σε αυτά από την σχολική ηλικία και τον αντίκτυπό που θα έχουν σε αυτούς ως αυριανούς πολίτες αυτής της χώρας ; Θεωρώ την ιδέα σου άστοχη, αλαζονική αλλά και ρατσιστική συνάμα.
Ο καθηγητής είναι αυτός που θα πρέπει να παρακινεί τον μαθητή που δεν δείχνει ενδιαφέρον και δεν τα καταλαβαίνει και όχι να τον χωρίζει σε άλλα τμήματα λες και έχει κάποιου είδους ασθένεια ή σύνδρομο down. Είναι αρμοδιότητα του καθηγητή να κάνει τον μαθητή να τα καταλάβει. Είναι επίσης αρμοδιότητα του εκάστοτε καθηγητή να δίνει σημασία σου όλους και να υπάρχει ισονομία ανάμεσα στους μαθητές χωρίς να ξεχωρίζονται οι υποκειμενικά πάντα "δυνατοί" από τους "αδύνατους".
Ναι στο να υπάρχουν τάξεις με λιγότερα άτομα ώστε να μπορεί να γίνεται ουσιώδες μάθημα με τη συμμετοχή όλων των μαθητών ανεξαιρέτως, ναι στο να επεμβαίνει ο καθηγητής εκεί που υπάρχει πρόβλημα και να μπορεί να κάνει ό,τι περνά από το χέρι του για να το λύνει. ΌΧΙ στον ρατσισμό, όχι στο κόμπλεξ ανωτερότητας - κατωτερότητας μεταξύ των μαθητών, που κανείς δεν ξέρει αύριο μετά την αποφοίτηση πως θα εξελιχθεί το κάθε άτομο και αν από τον τελευταίο που "δεν τα καταλάβαινε" ξεχωρίσει και γίνει ο πρώτος που τα καταλαβαίνει, και μάλιστα κάνει και την διαφορά.
Ολος ο συλλογισμος σου ειναι λαθος,γιατι στηριζεται στο οτι ο διαχωρισμος των τμηματων γινεται με βαση αυτους που καταλαβαινουν και αυτους που δεν καταλαβαινουν.Σχεδον ολοι οι μαθητες καταλαβαινουν.Απο 'κει και περα,ειναι στο χερι του μαθητη αν θα παρακολουθησει το μαθημα ή αν θα διαβασει.Ο βαθμος στα μαθηματα δε δειχνει αν εισαι εξυπνος ή οχι.Δειχνει απλα ποσο ποσο προσπαθησες.
Γι αυτο αν υποθεσουμε οτι με το υπαρχον συστημα γινεται διαχωρισμος των τμηματων στη γ λυκειου, οι κακοι θα εχουν την ευκαιρια να καλυψουν πολλα κενα που θα ειχαν και τα οποια δεν καλυπτονται τωρα μιας και ο καθηγητης τα θεωρει δεδομενα.
Τωρα, αν επιμενεις ακομα οτι θα υπαρχει ρατσισμος,τι να πω.Ειναι σαν να μου λες οτι επιλεγουμε με ποιον θα κανουμε παρεα με βαση το βαθμο του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
schooliki
Δραστήριο μέλος
Δε διάβασες το τελευταίο σχόλιό μου. Τα ίδια σχεδόν γίνονται και στα ιδιωτικά. Και εκεί οι περισσότεροι μαθητές αδιαφορούν για το σχολείο, και μάλιστα χωρίς το άλλοθι του ότι δεν είναι καλοί οι καθηγητές και διάφορα άλλα.Ας μην συγκρίνουμε και τα ιδιωτικά τώρα...
Και ωραία, ας πούμε ότι φταίνε οι μαθητές που πηγαίνουν σε φροντιστήρια. Νομίζετε ότι θα άλλαζε κάτι αν δεν πήγαιναν; Όση πρόθεση και αν έδειχναν οι καθηγητές στο σχολείο για να βοηθήσουν, οι ώρες απλά δεν επαρκούν για να βγει τόση ύλη στην ώρα της, ώστε να προλάβουμε να κάνουμε και καλή επανάληψη. Και ναι, προσωπικά πιστεύω πως αν τα τμήματα διαχωριζόταν ώστε οι καλοί μαθητές να είναι σε κάποιο τμήμα μαζί, οι μέτριοι όλοι μαζί, κ.ο.κ, η κατάσταση θα γινόταν πολύ καλύτερη. Ρατσισμός; Κόμπλεξ κατωτερότητας; Το αντίθετο, όλοι θα επωφελούνταν από αυτήν την αλλαγή! Οι καλοί μαθητές θα ενίσχυαν τις δυνατότητές τους και οι μέτριοι θα καταλάβαιναν το μάθημα πολύ καλύτερα, αφού οι καθηγητές θα αφιέρωναν περισσότερο χρόνο για να τους εξηγήσουν τα δύσκολα σημεία του μαθήματος. Αλλά, τι λέω; Εδώ δεν χωριζόμαστε ούτε καν στα μαθήματα γενικής που δίνουμε. Αποτέλεσμα; Αν και θέλω να παρακολουθώ στα μαθηματικά γενικής, στα οποία θα εξεταστώ και πανελλαδικά, να μην μπορώ, επειδή αυτό το μάθημα το δίνουμε μόνο 3 άτομα και όλοι οι υπόλοιποι κάνουν φασαρία και γίνεται ο κακός χαμός μέσα στην αίθουσα! Και επίσης, πείτε μου σας παρακαλώ πώς μπορώ να εισαχθώ στην Αρχιτεκτονική, χωρίς να κάνω φροντιστήρια για το σχέδιο, όταν αυτό το μάθημα δεν υπάρχει καν στο σχολείο μας. Ας αλλάξει πρώτα το σύστημα, και μετά ας ρίξουμε το φταίξιμο στους μαθητές.
Έδωσα το 2011 και τα θέματα ήταν αρκετά δύσκολα. Μίλησαν για σφαγή στα μαθηματικά κατεύθυνσης και γενικής και πολύ δύσκολη φυσική.Μα πώς να αρκεστείς στο σχολείο, όταν έχεις υψηλό στόχο και οι ασκήσεις που κάνεις στο σχολείο θυμίζουν πανελλήνιες ομογενών 2000-2002, ενώ οι τωρινές απαιτήσεις των εξετάσεων είναι σχεδόν εξωπραγματικές; Και schooliki, τη χρονιά που έδινες εσύ, τι δυσκολία είχαν τα θέματα; Και πώς να αρκεστείς στο σχολείο, όταν το επίπεδο των συμμαθητών σου είναι ιδιαίτερα χαμηλό, θετική-τεχνολογική κάνετε μαθηματικά και φυσική μαζί, και αρκετοί από αυτούς δε θα δώσουν καν πανελλήνιες, οπότε οι καθηγητές δεν μπαίνουν στη διαδικασία να ασχοληθούν με προχωρημένα θέματα, κοντινότερα στην πραγματικότητα; Ναι μεν φαύλος κύκλος, αλλά δε γίνεται να πετύχεις αλλιώς.
Υπάρχουν Δημόσια Σχολεία (π.χ. το 14ο στη Θεσ/νίκη), που είχαν εξαιρετικές επιτυχίες στις πανελλήνιες τα τελευταία χρόνια.
Δε έχω το δικαίωμα να υποθέσω ότι υπάρχει ένας υπεύθυνος Λυκειάρχης που σε συνεργασία με τους καθηγητές και τα παιδιά δουλεύουν σωστά; Γιατί αυτό να μην ξεκινήσει απ' τους μαθητές; Απλώς ο καθένας κλείνεται στο καβούκι του, κοιτάει την "πάρτη" του. Δεν κάνω τον "τζάμπα μάγκα". Δεν είναι εύκολο. Δεν είναι όμως και αδύνατο.
Ασφαλώς και δε μένεις στις ασκήσεις του σχολείου. Υπάρχουν πολλά και καλά βοηθήματα, ανώτερου επιπέδου από το σχολικό.
Το σημαντικό είναι να μένει χρόνος να τα διαβάσεις. Από το φροντιστήριο θέλεις καθοδήγηση, οργάνωση, επίλυση αποριών. Όχι διδασκαλία από την έδρα. Θέλεις βοήθειες στο να ομαδοποιείς θέματα και ασκήσεις και όχι 40 ασκήσεις την ημέρα.
Δε μπορείς να κάνεις 25 ώρες τη βδομάδα φροντιστήριο. Πότε θα διαβάσεις, πότε θα κοιμηθείς; Εγώ έκανα 2 ώρες μαθηματικά κατεύθυνσης, 2 ώρες φυσική και 1 ώρα χημεία. Έκανα και μερικά μαθήματα έκθεσης. Βιολογία μόνος. Είχα αυτά που ανέφερα παραπάνω. Καθοδήγηση και οργάνωση του προσωπικού διαβάσματος. Έτσι στις δέκα και μισή τέλειωνα το πολύωρο διάβασμά μου. Άντε να πας 11.30 και να κοιμηθείς στις 12. Από κει και πέρα σκάβεις συστηματικά το λάκο σου γιατί δεν κοιμάσαι καλά.
Υ.Γ.
Το έχω ξαναγράψει.
Αφού όλοι σχεδόν πηγαίνουν φροντιστήριο, γιατί άλλοι γράφουν 19+ και άλλοι 10+.
Για μένα δύο στοιχεία είναι τα πιο σημαντικά.
Το σοβαρό, οργανωμένο, πολύωρο προσωπικό διάβασμα και ο καλός ύπνος, ούτως ώστε να μην καταρεύσεις όταν έρθει η ώρα της αλήθειας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης
Όχι πως διαφωνώ απαραίτητα μ'όσα λες, αλλά οφείλω, τουλάχιστον, να αναφέρω τη δικιά μου εμπειρία. Κι εγώ σε ιδιωτικό πήγαινα, αλλά τα πράγματα μόνο έτσι δεν ήταν. Στην τάξη δεν είμασταν πολλά άτομα, κάτι παραπάνω από 20 νομίζω. Γενικά, όλοι δούλευαν και ασχολιόντουσαν, αλλά ακόμα και οι 1-2 που δεν τους ένοιαζε, ήξεραν να μην ενοχλούν. Πήγαμε, λοιπόν, ορεξάτοι για δουλειά στο σχολείο που θα συμπληρώνει το φροντιστήριο κλπ και ήταν σκέτη απογοήτευση. Οι καθηγητές στα βασικά μαθήματα απλά δεν είχαν να προσφέρουν τπτ, χωρίς να τα πολυλέω. Η αντιμετώπιση του σχολείου ως χάσιμο χρόνου από όλους μας, δεν είναι παρά λογική και δικαιολογήσιμη λοιπον.Υ.Γ.
Το έχω ξαναγράψει.
Αφού όλοι σχεδόν πηγαίνουν φροντιστήριο, γιατί άλλοι γράφουν 19+ και άλλοι 10+.
Για μένα δύο στοιχεία είναι τα πιο σημαντικά.
Το σοβαρό, οργανωμένο, πολύωρο προσωπικό διάβασμα και ο καλός ύπνος, ούτως ώστε να μην καταρεύσεις όταν έρθει η ώρα της αλήθειας.
Γενικά, εσύ μιλάς έχοντας 2 τεράστια προτερήματα σε σχέση με τον κοινό υποψήφιο. Πρώτα, είσαι σε σοβαρό ιδιωτικό σχολείο και έπειτα έχεις μια πολύ καλή υπάρχουσα πορεία.
Ο κοινός μαθητής όμως που δεν έχει ούτε τον τρόπο διαβάσματος ούτε τους ικανούς καθηγητές, τι είναι καλύτερο να κάνει, ιδιαίτερο 5 ώρες ή κανονικά φροντιστήριο 12;
Νομίζω το δεύτερο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Συμφωνώ με όλα όσα γράφεις. Είχα ακριβώς τις ίδιες με σένα εμπειρίες αν και το δικό μου σχολείο ήταν δημόσιο. Όλοι οι καθηγητές των πανελλαδικών μαθημάτων ήταν από πολύ καλοί ως άριστοι. Προσπαθούσαν να κάνουν τη δουλειά τους με όρεξη και σωστά. Όμως, αντιμετώπιζαν από τους μαθητές την πλήρη απαξίωση, καθώς το μήνυμα που τους έχει περάσει είναι: "Μόνο το φροντιστήριο να κοιτάς - Το σχολείο είναι χάσιμο χρόνου".Ποιοί φταίνε για την άθλια κατάσταση που βιώνεις στο σχολείο; Οι μαθητές ή οι καθηγητές; Και οι δυο μήπως; Έχεις σκεφθεί ότι οι μαθητές επιβάλλουν στους καθηγητές αυτή την κατάσταση; Αν συμφωνούσαν 10 μαθητές να αξιοποιήσουν το σχολείο, δε θα επέβαλλαν (μαζί με τους γονείς τους) στους καθηγητές να κάνουν κανονικό μάθημα; .........
Σχεδόν όλοι έκαναν αυτό που κάνεις και εσύ. Πλήρης απαξίωση του σχολείου.Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα;
Ποιοί φταίνε για την άθλια κατάσταση που βιώνεις στο σχολείο; Οι μαθητές ή οι καθηγητές; Και οι δυο μήπως; Έχεις σκεφθεί ότι οι μαθητές επιβάλλουν στους καθηγητές αυτή την κατάσταση; Αν συμφωνούσαν 10 μαθητές να αξιοποιήσουν το σχολείο, δε θα επέβαλλαν (μαζί με τους γονείς τους) στους καθηγητές να κάνουν κανονικό μάθημα;
Στη Γ' Λυκείου πήγαινα σε ιδιωτικό (με υποτροφία). Το αξιοποίησα πλήρως. Έκανα μόνο 5 ώρες τη βδομάδα ιδιαίτερα με καθηγητές ενός φροντιστηρίου, περισσότερο για λόγους ανασφάλειας των γονιών μου. Ουσιαστικά το σχολείο ήταν το φροντιστήριό μου. Έκανα τις λιγότερες απουσίες από κάθε άλλη τάξη. Την τελευταία μέρα των μαθημάτων ήμουν εκεί με άλλους δυο μαθητές, κάνοντας ιδιαίτερα με τους καθηγητές του σχολείου.
Όπως θα κατάλαβες μου έμεναν πολλές ώρες για προσωπικό διάβασμα, το πιο σημαντικό στοιχείο για μένα, κάτι που μάλλον λείπει σε σένα. Ως αποτέλεσμα είχα πολύ υψηλή βαθμολογία (σχεδόν 19.400 μόρια).
Θα ρωτήσεις. Και οι άλλοι μαθητές του ιδιωτικού σχολείου;
Σχεδόν όλοι έκαναν αυτό που κάνεις και εσύ. Πλήρης απαξίωση του σχολείου. Χάζευαν την ώρα του μαθήματος, διότι μετά είχαν ιδιαίτερα με τους ίδιους καθηγητές (πολλοί από αυτούς). Καθηγητές που έκαναν εξαιρετικό μάθημα στο σχολείο.
Φαύλος κύκλος. Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα;
Καλύτερα να μην αναπαράγουμε μύθους. Ακριβώς τα ίδια ισχύουν και για τα δημόσια και για τα ιδιωτικά σχολεία.Ας μην συγκρίνουμε και τα ιδιωτικά τώρα...
Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Ακόμα και αν γίνει ένας τέτοιος διαχωρισμός, η νοοτροπία της πλήρους απαξίωσης του σχολείου δεν θα αλλάξει. Επίσης πιστεύω ότι με έναν τέτοιο διαχωρισμό, οι "μέτριοι" που θα βρεθούν με τους "κακούς", μάλλον θα γίνουν χειρότεροι. Υπάρχει και άλλη μια παράμετρος που δεν είδα να αναφέρεται. Για να γίνει χωρισμός τμημάτων με βάση το επίπεδο, θα πρέπει να υπάρχει στο σχολείο κάποιος αριθμός μαθητών. Αυτό προφανώς δεν μπορεί να ισχύει για όλη την Ελλάδα. Υπάρχουν στην επαρχία και ειδικά στα νησιά, μικρά σχολεία. Εκεί τεχνικά ο διαχωρισμός θα είναι αδύνατος. Δηλαδή δεν θα ισχύουν τα ίδια για όλους τους μαθητές; Δεν θα το πω "ρατσισμό", αλλά άνιση αντιμετώπιση των μαθητών μικρών και μεγάλων σχολείων.Γι αυτο αν υποθεσουμε οτι με το υπαρχον συστημα γινεται διαχωρισμος των τμηματων στη γ λυκειου, οι κακοι θα εχουν την ευκαιρια να καλυψουν πολλα κενα που θα ειχαν και τα οποια δεν καλυπτονται τωρα μιας και ο καθηγητης τα θεωρει δεδομενα.
Αυτό ακριβώς. Το σχολείο δεν επαρκεί για πολλούς λόγους με βασικό το ότι χάνονται πάρα πολλές ώρες. Το φροντιστήριο θα έπρεπε να είναι ολιγόωρο και συμπληρωματικό.Ασφαλώς και δε μένεις στις ασκήσεις του σχολείου. Υπάρχουν πολλά και καλά βοηθήματα, ανώτερου επιπέδου από το σχολικό. Το σημαντικό είναι να μένει χρόνος να τα διαβάσεις. Από το φροντιστήριο θέλεις καθοδήγηση, οργάνωση, επίλυση αποριών. Όχι διδασκαλία από την έδρα. Θέλεις βοήθειες στο να ομαδοποιείς θέματα και ασκήσεις και όχι 40 ασκήσεις την ημέρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikolaos p.
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Και οι μαθητές, και οι γονείς τους, και οι καθηγητές του δημόσιου σχολείου φταίνε για τον τεράστιο αριθμό φροντιστηρίων. Άλλος λίγο, άλλος πολύ, και πάντα το εξετάζουμε κατά περίπτωση.
Π.χ. μπορεί να υπάρχει ένας πολύ καλός καθηγητής σε δημόσιο σχολείο, κι όμως να υπάρχουν μαθητές που κάνουν φροντιστήρια επειδή οι γονείς τους δεν νομίζουν ότι αρκεί. Ή να είναι κακός ο καθηγητής και να το ζητάει ο ίδιος ο μαθητής το φροντιστήριο, κτλ.
Ότι υπάρχουν πολύ λίγοι συνειδητοποιημένοι μαθητές φροντιστηρίων και πάρα πολλοί που δεν είναι, είναι πάντως μια αλήθεια. Πολλά παιδιά πάνε επειδή πάνε όλοι ή οι περισσότεροι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GeorgeRtr
Εκκολαπτόμενο μέλος
προφανως δεν εχεις καταλαβει καλα την κατασταση. εχεις μπει ποτε σε ταξη του λυκειου τα τελευταια χρονια να δεις πως γινοταν μεσα μαθημα?
σε ανομοιογενη τμηματα επικρατει φασαρια( ειδικα σε μαθηματα γενικης). και οχι μονο γιατι ειναι πολλοι οι μαθητες. αν ο καθηγητης παει πολυ αργα το μαθημα αυτοι που τα εχουν ηδη καταλαβει βαριουνται και αρχιζουν να μιλανε. αν παει πολυ γρηγορα αυτοι που δεν τα εχουν καταλαβει "χανονται", σταματουν να προσεχουν και αρχιζουν να μιλανε. και μετα καταληγουν σε ενα φροντιστηριο για να τα μαθουν απο εκει.
Μιλας για αλαζονεια αλλα απορριπτεις με ενα φοβερα αλαζονικο τροπο την ιδεα διαχωρισμου τμηματων ,ως κατι κακο που στιγματιζει τους "αδυνατους" μαθητες και κανει αλαζονες τους υπολοιπους (γιατι εκει υποτιθεται ειναι το θεμα ετσι?)
Οποτε ποια η δικη σου ιδεα? να μεινουμε στο υπαρχον συστημα με την ημιμαθεια που συνεπαγεται? για να φουσκωνουν οι τσεπες των φροντιστηριων και να απαξιωνεται η δημοσια εκπαιδευση?
αν εχεις καποια καλυτερη ιδεα για τους μαθητες προτεινε την. αλλιως μην απορριπτεις τοσο ευκολα μια νεα προταση.
αυτα τα επιχειρηματα επισης, μου ακουγονται φοβερα συντηρητικες και προκατειλημενες ιδεες και δειχνουν εναν φοβο οτι ταχα θα ξεχωρισουν μονο οι "καλοι" στο σχολειο και οι υπολοιποι θα καταληξουν στον βουρκο
Άν έχω μπει σε τάξη λυκείου ; Πριν 2 χρόνια βρισκόμουν στο λύκειο. Εγώ σου λέω προσωπικά εμένα δεν θα μου άρεσε αν δεν έχω διαβάσει σε ένα μάθημα ή αν έχω κενά να με ξεχωρίσουν και να με βάλουν σε τμήμα με άτομα ας πούμε χαμηλότερου IQ γιατί αυτό θες να μας πεις. Ότι πρέπει κατά κάποιο τρόπο να διαχωριστούν σε ομάδες τα άτομα ανάλογα με το IQ τους. Και αυτό είναι ο ρατσισμός. Η εκπαίδευση στην Ελλάδα έχει φτιαχτεί για να υπάρχουν φροντιστήρια γιατί από αυτά ζει κόσμος. Ανάρμοστο, ανήθικο, θλιβερό αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Αν δεν υπήρχαν τα φροντιστήρια θα έπρεπε να υπάρχει ένα τέλειο σχολείο. Το κράτος όμως θέλει να επενδύει στον ιδιωτικό τομέα και όχι στον δημόσιο και γι'αυτό και δεν το αλλάζει.
Επαναλαμβάνω. Εμένα προσωπικά δεν θα μου άρεσε όταν δεν καταλαβαίνω όπως λες πράγματα σε ένα μάθημα ας πούμε μαθηματικά να με ξεχωρίσουν και να με βάλουν με κλάσεις υποκειμενικά "κατωτέρων μαθητών". Αυτό είναι ο ρατσισμός αυτό είναι που δημιουργεί κόμπλεξ στους μαθητές. Το αν έχω ιδέα φυσικά και την έχω αλλά δεν την διάβασες. Σου την ξανά παραθέτω λοιπόν :
Ο καθηγητής είναι αυτός που θα πρέπει να παρακινεί τον μαθητή που δεν δείχνει ενδιαφέρον και δεν τα καταλαβαίνει και όχι να τον χωρίζει σε άλλα τμήματα λες και έχει κάποιου είδους ασθένεια ή σύνδρομο down. Είναι αρμοδιότητα του καθηγητή να κάνει τον μαθητή να τα καταλάβει. Είναι επίσης αρμοδιότητα του εκάστοτε καθηγητή να δίνει σημασία σου όλους και να υπάρχει ισονομία ανάμεσα στους μαθητές χωρίς να ξεχωρίζονται οι υποκειμενικά πάντα "δυνατοί" από τους "αδύνατους".
Ναι στο να υπάρχουν τάξεις με λιγότερα άτομα ώστε να μπορεί να γίνεται ουσιώδες μάθημα με τη συμμετοχή όλων των μαθητών ανεξαιρέτως, ναι στο να επεμβαίνει ο καθηγητής εκεί που υπάρχει πρόβλημα και να μπορεί να κάνει ό,τι περνά από το χέρι του για να το λύνει. ΌΧΙ στον ρατσισμό, όχι στο κόμπλεξ ανωτερότητας - κατωτερότητας μεταξύ των μαθητών, που κανείς δεν ξέρει αύριο μετά την αποφοίτηση πως θα εξελιχθεί το κάθε άτομο και αν από τον τελευταίο που "δεν τα καταλάβαινε" ξεχωρίσει και γίνει ο πρώτος που τα καταλαβαίνει, και μάλιστα κάνει και την διαφορά.
Γι'αυτό μπορεί να υπάρξει ενισχυτική διδασκαλία στο σχολείο με κονδύλια του κράτους. Όποιος ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΩΣ χωρίς να τον ξεχωρίσει κανείς από τα υπόλοιπα παιδιά, καταλάβει ότι έχει πρόβλημα να μπορεί να παρακολουθεί εξτρά μαθήματα.
Ολος ο συλλογισμος σου ειναι λαθος .. μπλα μπλα μπλα
Γι αυτο αν υποθεσουμε οτι με το υπαρχον συστημα γινεται διαχωρισμος των τμηματων στη γ λυκειου, οι κακοι θα εχουν την ευκαιρια να καλυψουν πολλα κενα που θα ειχαν και τα οποια δεν καλυπτονται τωρα μιας και ο καθηγητης τα θεωρει δεδομενα.
Τωρα, αν επιμενεις ακομα οτι θα υπαρχει ρατσισμος,τι να πω.Ειναι σαν να μου λες οτι επιλεγουμε με ποιον θα κανουμε παρεα με βαση το βαθμο του.
Γι'αυτό μπορεί να υπάρξει ενισχυτική διδασκαλία στο σχολείο με κονδύλια του κράτους. Όποιος ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΩΣ χωρίς να τον ξεχωρίσει κανείς από τα υπόλοιπα παιδιά, καταλάβει ότι έχει πρόβλημα να μπορεί να παρακολουθεί εξτρά μαθήματα.
Δηλαδή από όλα όσα έγραψα σε αυτό βρήκες να διαφωνήσεις αν καταλαβαίνω και να ανοίξεις αντιπαράθεση και αν ναι τότε τι λες ότι όταν ο άλλος έχει ιδιωτικό αεροπλάνο θεωρείται φτωχός ; Να διοργανώσουμε κανένα συνέδριο να τους κλάψουμε δηλαδή έλεος. Φυσικά και όταν κάποιος έχει πολυτελή προϊόντα,ακίνητα κτλ δεν θεωρείται φτωχός εκτός και αν εσύ μετράς τον πλούτο με τις τραπεζικές καταθέσεις και όχι με τα ακίνητα, μηχανήματα και προϊόντα. Το αν φοροδιαφεύγει ωστόσο ή ο τρόπος που τα απόκτησε αυτά είναι άλλη ιστορία και άλλο θέμα. Κράτα όμως αυτό από έναν οικονομολόγο Νικολή, η περιουσία ενός ανθρώπου έχει 2 υποστάσεις αφού θες να μιλήσω με όρους οικονομίας. Α) Την πραγματική & Β) Την τεκμαρτή. Η πραγματική μεταφράζεται ως αποτέλεσμα πλούτου μετρημένου σε χρήμα και η τεκμαρτή μέσω του πλούτου μετρημένου και μεταφρασμένου σε ύλη. Το αν είναι φτωχός η πλούσιος εξαρτάται από το άθροισμα του Α + Β και βάση αυτού του συνόλου φορολογείται.Θα ήθελα να κάνω μια διευκρίνηση: Η ένδειξη πολυτέλειας μέσω αγαθών δεν καθιστά κάποιον άνθρωπο εξ' ορισμού πλούσιο. Ξέρεις πόσοι έχουν κότερα, αυτοκίνητα, βίλλες, διαμερίσματα; Αρκετοί. Ξέρεις όμως πόσοι από δαύτους δεν έχουν καθαρό προφίλ στην εφορία; Οι περισσότεροι εξ' αυτών. Αυτοί για μένα δεν είναι πλούσιοι. Οι πλούσιοι καταχρεωμένοι δεν είναι πλούσιοι. Ότι λάμπει δεν είναι χρυσός. Μην κρίνεις ποτέ έναν άνθρωπο για την οικονομική του επιφάνεια, από αυτό που νομίζεις ότι βλέπεις. Πίσω από το μαντρότοιχο αρχίζει το "πάρτυ".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vagialena
Εκκολαπτόμενο μέλος
(Ίσως ήταν επιπόλαια όλα αυτά, εμένα με βγήκαν αυθόρμητα...)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VirginiaOnAir
Νεοφερμένος
Όσοι είναι μέσα στα πράγματα, από τη σκοπιά του μαθητή/καθηγητή/φροντιστή γνωρίζουν πως η ελληνική πραγματικότητα στον τομέα της εκπαίδευσης ζητά ΠΟΛΛΑ, προσφέρει ΛΙΓΑ. Μακάρι να μην ήταν έτσι. Αλλά είναι και δεν βλέπω να γίνεται καμία κίνηση για να αλλάξει αυτό.
Ευτυχώς υπάρχουν καθηγητές που αξίζουν και σε σχολεία (δημόσια και ιδιωτικά) και σε φροντιστήρια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ_6
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος
Και για να το παρουμε αλλιως, ας πουμε οτι μια χρονια βαζουν αντιστοιχα των σχολικων βιβλιων, αντε 10% παραπανω δυσκολια. Ποιος θα σταματουσε το φροντιστηριο? Κανενας απολυτως. Ισα ισα αυτοι που τωρα ειναι ευχαριστημενοι με ενα 90/100 σε ενα δυσκολο κατευθυνσης, τοτε θα κυνηγουσαν το 99/100 γιατι οι βασεις θα εφταναν στο θεο.
Άν έχω μπει σε τάξη λυκείου ; Πριν 2 χρόνια βρισκόμουν στο λύκειο. Εγώ σου λέω προσωπικά εμένα δεν θα μου άρεσε αν δεν έχω διαβάσει σε ένα μάθημα ή αν έχω κενά να με ξεχωρίσουν και να με βάλουν σε τμήμα με άτομα ας πούμε χαμηλότερου IQ γιατί αυτό θες να μας πεις. Ότι πρέπει κατά κάποιο τρόπο να διαχωριστούν σε ομάδες τα άτομα ανάλογα με το IQ τους. Και αυτό είναι ο ρατσισμός.
Επαναλαμβάνω. Εμένα προσωπικά δεν θα μου άρεσε όταν δεν καταλαβαίνω όπως λες πράγματα σε ένα μάθημα ας πούμε μαθηματικά να με ξεχωρίσουν και να με βάλουν με κλάσεις υποκειμενικά "κατωτέρων μαθητών". Αυτό είναι ο ρατσισμός αυτό είναι που δημιουργεί κόμπλεξ στους μαθητές. Το αν έχω ιδέα φυσικά και την έχω αλλά δεν την διάβασες. Σου την ξανά παραθέτω λοιπόν :
Επιμενεις να χρησιμοποιεις το ιδιο επιχειρημα. Ο χωρισμος των τμηματων δν προτεινε κανενας να γινεται με βαση το IQ τους, αλλα με τις επιδοσεις τους. Γιατι υπαρχουν σαινια που τα ξυνουν και πηδανε το μαθημα και υπαρχουν παιδια αντικειμενικα οχι τοσο ευφυη οσο οι προηγουμενοι που ανεφερα που ομως στρωνουν τον κωλο τους και ασχολουνται.
Η εκπαίδευση στην Ελλάδα έχει φτιαχτεί για να υπάρχουν φροντιστήρια γιατί από αυτά ζει κόσμος. Ανάρμοστο, ανήθικο, θλιβερό αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Αν δεν υπήρχαν τα φροντιστήρια θα έπρεπε να υπάρχει ένα τέλειο σχολείο. Το κράτος όμως θέλει να επενδύει στον ιδιωτικό τομέα και όχι στον δημόσιο και γι'αυτό και δεν το αλλάζει.
Σ αυτο εισαι σωστος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος
Όταν τα μυαλά είναι ακόμη άβγαλτα και ανώριμα,όταν "έτσι κάνουν όλοι" (όπως δείχνει και η έρευνα αλλά και η πραγματικότητα,δε τη χρειαζόμασταν να μας πει το αυτονόητο) κι όταν υπάρχουν και οι γονείς από πίσω που πιέζουν για "επιτυχία" και δίνουν και το βρακί τους προκειμένου να καλύψουν τα έξοδα φοίτησης σε φροντιστήριο (ζημιώνοντας έτσι τον οικογενειακό προϋπολογισμό) πως θα καταφέρει να ΜΗΝ πάει ένα ανήλικο παιδί φροντιστήριο;το ότι οι περισσότεροι μαθητές κάνουν μαθήματα σε φροντιστήρια το παρατηρώ και εγώ. Αλλά νομίζω ότι αν προσπαθήσουν οι μαθητές από μόνοι τους να βγάλουν τις "βοηθητικές" και να εκτιμήσουν τα όσα προσφέρει το σχολείο θα αρχίσει αυτόματα να προσφέρει όλο και περισσότερα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VirginiaOnAir
Νεοφερμένος
Επειδη καπου αναφερθηκε η δυσκολια των θεματων. Τα θεματα πρεπει να ειναι δυσκολα γιατι ξεκαθαριζουν καλυτερα οι υποψηφιοι.
Συμφωνώ.
Αλλωστε οσο υπαρχουν παιδια που γραφουν 19 και 20 στα απαιτητικα θεματα μαθηματικων και φυσικης κατευθυνσης, φαινεται οτι δν ειναι τοσο απαλευτα.
Έχουμε πολλά έξυπνα και διαβαστερά παιδιά στη χώρα...Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι κάποιοι κλάδοι ξεφύγανε στην πορεία των πανελληνίων...Ορισμένα ερωτήματα οι ίδιοι οι καθηγητές κάνουν πόση ώρα για να τα λύσουν και τρώγονται μεταξύ τους, τι να κάνει ένα 18άχρονο παιδί; Να νιώσει ανεπαρκής που δεν τα κατάφερε παρόλη την προσπάθεια;
Επισης τα δυσκολα θεματα φερνουν και πτωση βαθμων και πτωση της βασης. Οποτε μια σχολη που ειχε 18,000 μορια και λογω δυσκολων θεματων πεσει στα 17,300 δν χανει τπτ σε αξια και αυτος που εγραψε λιγο χειροτερα απο οσο υπολογιζε, παλι εχει ευκαιριες για εισαγωγη στα πανεπιστημια. Εκτος αν ειναι το ψυχολογικο και μονο, οτι εγραψα καλα και περασα σε σχολη με υψηλη βαση. Αυτος που περασε Πολιτικους (τυχαιο παραδειγμα) πριν 3 χρονια με βαση 18,900 θα βγαλει το ιδιο πτυχιο με αυτον που περασε φετος με 17,500. Δεν αλλαζει απολυτως τπτ. Αν τα πανεπιστημια εθεταν δικα τους ορια εισαγωγης (πχ συγκεκριμενους βαθμους σε μαθηματα) τοτε ναι τα δυσκολα θεματα ηταν αρνητικο φαινομενο.
Φυσικά και είναι ψυχολογικό, αλλά δεν έχει να κάνει τόσο με το ποια βάση έχει η σχολή που επιθυμεί ο καθένας....Όταν ο άλλος ξεσκίζεται στο διάβασμα, είναι και λίγο τελειομανής και τελικά παίρνει ένα 15 και του λένε "ευχαριστημένος να'σαι, ξέρεις πόσο έγραψαν οι άλλοι;;" δεν βλέπει καθόλου να ανταμοίβονται οι κόποι του.
Δεν είμαι κατά των δύσκολων κι απαιτητικών θεμάτων. Όμως κάπου χάσανε τη μπάλα κάποιοι. Οι πανελλήνιες δεν είναι διαγωνισμός της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας ούτε της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών. Και μάλιστα, η τελευταία ζητά συγνώμη τα τελευταία 2 χρόνια από τους μαθητές, δεν το θεωρώ τυχαίο.
Και για να το παρουμε αλλιως, ας πουμε οτι μια χρονια βαζουν αντιστοιχα των σχολικων βιβλιων, αντε 10% παραπανω δυσκολια. Ποιος θα σταματουσε το φροντιστηριο? Κανενας απολυτως. Ισα ισα αυτοι που τωρα ειναι ευχαριστημενοι με ενα 90/100 σε ενα δυσκολο κατευθυνσης, τοτε θα κυνηγουσαν το 99/100 γιατι οι βασεις θα εφταναν στο θεο.
Είναι σίγουρο ότι θα συνέβαινε αυτό που λες. Απλά είναι ένα πολύ φανταστικό σενάριο, με την τροπή που έχουν πάρει πια τα πράγματα δεν πρόκειται τα θέματα να γίνουν εύκολα ή αντίστοιχα του σχολικού. Τα λάθη άρχισαν χρόνια πριν, το να το παίξουν καλοί και να βάλουν εύκολα θέματα δεν θα είχε κανένα θετικό αποτέλεσμα πια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
τρελή φιλόσοφος
Πολύ δραστήριο μέλος
ναι ωραια και μετα θα γεμιζαν οι υψηλες σχολες με τα 18.000-19.000 μορια και οι πιο κατω θα εμεναν κενες.
και οσοι ειναι εντελως ασχετοι και δεν εχουν ιδεα απο το αντικειμενο,αλλα νομιζουν οτι πρεπει να περασουν καπου?
(ειτε οι ιδοι ειτε λογω πιεσης απο την οικογενεια)
ε όχι κι έτσι.να μετράει ο βαθμός του απολυτηρίου και από εκεί και πέρα να γίνεται κάποια συνέντευξη με κάποιον καθηγητή ώστε να καταλάβει αν πραγματικά θέλει να φοιτήσει εκεί και αν πράγματι έχει όλα τα προσόντα
by the way γιατί οι χαμηλόβαθμες σχολές να αδειάσουν;νομίζεις έχει όρεξη ο καθένας να πάει νομική και ιατρική; γιατί υπάρχουν νοσοκόμοι και φοιτητές στη γαλλική φιλολογία και ξέρω 'γω; δεν υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να μπουν σε αυτές τις σχολές;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SonnY
Εκκολαπτόμενο μέλος
Όπως προαναφέρθηκε, το σχολείο έχει ως στόχο να "εξάγει" ολοκληρωμένες προσωπικότητες. ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.
Αυτό, θα μπορούσε να επιτευχθεί, καθώς υπήρχαν (μερικά υπάρχουν ακόμα) μαθήματα όπως Θρησκευτικά( Β λυκειου), Αρχες οικονομιας ( Α λυκειου), Κοινωνιολογία(γ λυκείου), Δίκαιο(β λυκείου), ΑΕΠΠ(γ λυκειου), Κείμενα ( Σε όλο το Γυμνασιο-Λύκειο), διάφορα επιλογής (αστρονομια,ιστορια της ευρωπαικης λογοτεχνιας, λογικη, ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ) , τα οποία παρείχαν στους μαθητές βασικές γνώσεις σε πολλά διαφορετικά παιδεία.
Όμως αφενός η έλλειψη σεβασμού( ξεκινά από την οικογένεια) από τους μαθητές προς τους καθηγητές, αφετέρου η αδιαφορία των καθηγητών προκαλεσαν την απαξιωτικη συμπεριφορα απεναντι στο σχολειο. Για το λογο αυτό το σύστημα μας καταρρέει όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια.
Επιπλέον, κατά τη γνώμη μου πάντα, ξεχνάμε πως, όπως προαναφέρθηκε, στόχος του σχολείου είναι να εφοδιάσει τους μαθητές με γενικές γνώσεις. Στόχος του λυκείου είναι το απολυτήριο του λυκείου να αποτελεί "απόδειξη" για έναν πολύπλευρο άνθρωπο.
Η εισαγωγή στα ΑΕΙ/ΤΕΙ, δεν έχει καμία σχέση με το Λύκειο. Το σχολείο δεν είναι υποχρεωμένο να σε "βάλει σε μια σχολή". Επομένως, οι καθηγητές για παράδειγμα, είναι υποχρεωμένοι να διδάξουν το ΘΜΤ του Διαφορικού και 1-2 εφαρμογές αυτού, αλλά δεν είναι υποχρεωμένοι να διδάξουν κάθε μεθοδολογία. Έτσι λοιπόν, εύκολα συμπεραίνουμε πως δεν γίνεται να απαιτούμε από το σχολείο να μας καλύψει σε θέματα στα οποία δεν είναι υποχρεωμένο να μας καλύψει.
Εν ολίγοις, το πανεπιστήμιο θέλει προσωπική, εξωσχολική, προσπάθεια. Ο όρος εξωσχολική εξαρτάται από τη φαντασία του καθενός. Σε καμία περίπτωση δεν τάσσομαι υπέρ των φροντιστηρίων. Θεωρώ πως η αξία τους είναι υπερεκτιμιμένη*. Τα φροντιστήρια αποτελούν απλά μια δίοδο για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο. Υπάρχουν και άλλες. Το σχολείο δεν είναι κάποια από αυτές.
* Αν το καλοσκεφτεί κανείς, τα φροντιστήρια έχουν την ίδια απόδοση με ένα σχολείο στο οποίο οι μαθητές ΣΕΒΟΝΤΑΙ το μάθημα. Απλά επειδή στο Ελλάντα μάθαμε πολύ στο τσάμπα, οι καθηγητές δημοσίου είναι τεμπελόσκυλα που τα ξύνουν όλη μέρα, ενώ οι φροντιστές είναι όλοι τα σουπερ τζίνιους που αν και είχαν τη δυνατότητα να δουλέυουν σε αξιόλογα πανεπιστήμια, επέλεξαν να βοηθήσουν τα άμοιρα παιδάκια να μπουν στο πανεπιστήμιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
youhou
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Ακόμα και αν γίνει ένας τέτοιος διαχωρισμός, η νοοτροπία της πλήρους απαξίωσης του σχολείου δεν θα αλλάξει. Επίσης πιστεύω ότι με έναν τέτοιο διαχωρισμό, οι "μέτριοι" που θα βρεθούν με τους "κακούς", μάλλον θα γίνουν χειρότεροι. Υπάρχει και άλλη μια παράμετρος που δεν είδα να αναφέρεται. Για να γίνει χωρισμός τμημάτων με βάση το επίπεδο, θα πρέπει να υπάρχει στο σχολείο κάποιος αριθμός μαθητών. Αυτό προφανώς δεν μπορεί να ισχύει για όλη την Ελλάδα. Υπάρχουν στην επαρχία και ειδικά στα νησιά, μικρά σχολεία. Εκεί τεχνικά ο διαχωρισμός θα είναι αδύνατος. Δηλαδή δεν θα ισχύουν τα ίδια για όλους τους μαθητές; Δεν θα το πω "ρατσισμό", αλλά άνιση αντιμετώπιση των μαθητών μικρών και μεγάλων σχολείων.
Η νοοτροπια,μια χαρα ευκολα αλλαζει.
Οταν εχεις να κανεις με μαθητες που οι περισσοτεροι ειναι και ψιλο στους ορχεις τους και με γονεις που δεν γνωριζουν πολλα για το πως λειτουργει το σχολειο,ειναι πολυ απλο.Το μονο που χρειαζεται ειναι να το παρουσιασουν ολα τα μμε ως τη μεγαλη
αναδιαρθρωση στην παιδεια που θα βοηθησει τον καθε μαθητη ξεχωριστα.Προφανως,δεν θα εξαφανιστουν τα φροντιστηρια,αλλα η δουλεια που θα γινεται στο σχολειο θα ειναι πολυ καλυτερη σε σχεση με τωρα.
Οσο αφορα,την παρατηρηση που κανεις σχετικα με τα μικρα σχολεια,ειναι λογικο να υπαρχουν καποιες ανισοτητες.Σκεψου μονο οτι με το υπαρχον συστημα τα μικρα σχολεια εχουν πλεονεκτημα.Αυτο συμαβαινει,διοτι καθε κατευθυνση εχει 3-4 παιδια ενω στα μεγαλα σχολεια υπαρχουν 20.
Γι'αυτό μπορεί να υπάρξει ενισχυτική διδασκαλία στο σχολείο με κονδύλια του κράτους. Όποιος ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΩΣ χωρίς να τον ξεχωρίσει κανείς από τα υπόλοιπα παιδιά, καταλάβει ότι έχει πρόβλημα να μπορεί να παρακολουθεί εξτρά μαθήματα.
Το θεμα,ομως, ειναι να δημιουργησουμε τις καλυτερες συνθηκες.Το να πηγαινεις σχολειο 8.00-14.00 και μετα για να καταλαβεις καλυτερα κατι να ξαναπηγαινεις στις 3,μονο αποδοτικο δεν ειναι.Γιατι,δηλαδη να πρεπει να εχεις κουραστει τοσο για να λυσεις τις οποιες αποριες εχεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
ε όχι κι έτσι.να μετράει ο βαθμός του απολυτηρίου και από εκεί και πέρα να γίνεται κάποια συνέντευξη με κάποιον καθηγητή ώστε να καταλάβει αν πραγματικά θέλει να φοιτήσει εκεί και αν πράγματι έχει όλα τα προσόντα
by the way γιατί οι χαμηλόβαθμες σχολές να αδειάσουν;νομίζεις έχει όρεξη ο καθένας να πάει νομική και ιατρική; γιατί υπάρχουν νοσοκόμοι και φοιτητές στη γαλλική φιλολογία και ξέρω 'γω; δεν υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να μπουν σε αυτές τις σχολές;
Oι χαμηλόβαθμες Σχολές θα αδειάσουν διότι μια μειοψηφία τις ήθελε πραγματικά. Τόσο απλά. Η κοινωνία δεν γουστάρει να μάθει φιλολογικά, μαθηματικά, φυσική, χημεία, γαλλικά,...κ.α. επιστήμες χαμηλών μορίων εισαγωγής γι' αυτό και δεν τις προτιμούν οι υποψήφιοι αλλά αναγκαστικά "παρκάρουν" σ' αυτές. Οι υπόλοιποι αν είχαν την ευκαιρία (τα πολλά μόρια εισαγωγής) δεν θα πατούσαν ούτε απέξω. Αν δεν με πιστεύεις έλα να δεις τι λένε οι ίδιοι οι φοιτητές αυτών των Σχολών. Τις βρίζουν συνέχεια απαξιώνοντας το γνωστικό αντικείμενο τους. Ο καθηγητής Πανεπιστημίου δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει συνεντεύξεις. Έχει πολύ πιο σοβαρές δουλειές να κάνει στο Πανεπιστήμιο, χωρίς πλάκα.
Μόνο στο Ελλαδιστάν, τους μαθητές τους παρκάρουμε στο Πανεπιστήμιο για να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι. Τόσο το κράτος όσο και η κοινωνία δουλεύει ο ένας τον άλλο κανονικότατα. Εξετάζουμε δήθεν τους μαθητές για την εισαγωγή τους στο Πανεπιστήμιο δηλ., αν ήταν τρόπος μόνο για επιστήμες τύπου Ιατρική. Τα θέματα εξετάσεων είναι τελείως προβλέψιμα. Ο καθένας γράφει κάτι. Αυτό έχει σημασία. Μπαίνει σε μια Σχολή και όλα καλά. Αν δεν του αρέσει, έχουμε εφεύρει ένα κομπιναδόρικο σύστημα (τύπου 10%) για να αλλάξει και να πάει στην Σχολή που (νομίζει ότι) θέλει. Μάλιστα μπορεί να κρατήσει και τη θέση του στην προηγούμενη Σχολή. Και έπεται συνέχεια. Η απόλυτη καλοστημένη απάτη. Σημασία έχει, ότι όλοι είναι ικανοποιημένοι: κράτος, φροντιστήρια, οικογένεια (=ψηφοφόροι και πελάτες), μαθητές (αδιάφορο, αφού η οικογένεια είναι ευχαριστημένη).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
schooliki
Δραστήριο μέλος
Μια ακόμα στρέβλωση που υπάρχει στην Ελληνική κοινωνία και οικονομία, που αντανακλάται στο Ελληνικό πανεπιστήμιο.Oι χαμηλόβαθμες Σχολές θα αδειάσουν διότι μια μειοψηφία τις ήθελε πραγματικά. Τόσο απλά. Η κοινωνία δεν γουστάρει να μάθει φιλολογικά, μαθηματικά, φυσική, χημεία, γαλλικά,...κ.α. επιστήμες χαμηλών μορίων εισαγωγής γι' αυτό και δεν τις προτιμούν οι υποψήφιοι αλλά αναγκαστικά "παρκάρουν" σ' αυτές. Οι υπόλοιποι αν είχαν την ευκαιρία (τα πολλά μόρια εισαγωγής) δεν θα πατούσαν ούτε απέξω. Αν δεν με πιστεύεις έλα να δεις τι λένε οι ίδιοι οι φοιτητές αυτών των Σχολών. Τις βρίζουν συνέχεια απαξιώνοντας το γνωστικό αντικείμενο τους.....
Νομίζω όμως ότι είσαι λίγο υπερβολικός. Πρέπει να είναι κανείς ηλίθιος και όχι απλά απογοητευμένος για να απαξιώνει το γνωστικό αντικείμενο των μαθηματικών, της φυσικής, της Χημείας κ.λ.π.
Το έχω ξαναγράψει.
Στα κορυφαία πανεπιστήμια της Βρετανίας (τολμώ να υποθέσω, και της υπόλοιπης Ευρώπης) τα υψηλότερα entry standards υπάρχουν στα μαθηματικά και στη φυσική. Το παραπάνω ισχύει ακόμα και για το κατ' εξοχήν τεχνολογικό κολέγιο, το Imperial.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος
https://www.youtube.com/watch?v=2o5WAXjID88
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.