Τέσσερις στους πέντε μαθητές κάνουν φροντιστήριο

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Υπάρχει μέλλον σίγουρα...να πάνε σε κάποιο college (της κακιάς ώρας) ή σε κάποιο ΙΕΚ. Ό,τι να 'ναι...Καλύτερα θα ήταν να μάθαιναν κάποια τέχνη αφού δεν το έχουν με τα γράμματα και τη μελέτη. Δεν είναι ντροπή. Ντροπή είναι να προσποιείται κάποιος ότι σπουδάζει όπως κάνει η πλειοψηφία των Ελλήνων φοιτητών.

Ενταξει μην ειμαστε απολυτοι. Γνωστος μου που πηγαινει σε ΙΕΚ τουριστικων επαγγελματων. βρισκει σιγα σιγα το δρομο του. Εκανε πρακτικη ολο το καλοκαιρι και απο φετος θα ξεκινησει κανονικα δουλεια. Γενικα ομως οντως υπαρχει μεγαλη μεριδα παιδιων που εφαγαν ενα καραβι λεφτα σε μαθηματα, περασαν σε καποια σχολη της πλακας, εφαγαν κι αλλα λεφτα σαν φοιτητες και τελικα στα 23-24 αναζητουν δουλεια που θα μπορουσαν να κανουν και απο τα 18 τους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Μπορώ να πω ότι ανήκω στο στους 1 που δεν έκαναν και εν τελει πέρασα εκεί που ήθελα. :yes:

Κι εγώ, συνάδελφε! :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 781029

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εγώ έκανα φροντιστήριο, πέρασα εκεί που ήθελα. Αν πρέπει να κρίνω εκ των υστέρων αν ήταν απαραίτητο στη δική μου περίπτωση, θα πω ναι. Στο σχολείο δυστυχώς δεν είχα την τύχη να έχω ικανούς - για το επιπεδο της προετοιμασίας των πανελληνίων - καθηγητές και εκτός αυτού οι διδακτικές ώρες δεν επαρκούν. Στα περισσότερα μαθήματα η ύλη βγήκε το Πάσχα ενώ στο φροντιστήριο την είχα βγάλει τέλη Ιανουαρίου και είχα 3,5 μήνες για επανάληψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

timonierhs

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο timonierhs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,430 μηνύματα.
Αν θες να πιασεις μια σχολη που θελει συνηθως 18000-19000 μορια αντε να το καταλαβω να θες καποια περισσοτερη βοηθεια, αλλα για μια σχολη 13000-14000 γιατι στο καλο να ειναι απαραιτητα τα φροντιστηρια κι ιδιαιτερα κι απ τη β λυκειου μαλιστα; Ακομα και στη τεχνολογικη-θετικη υπαρχουν μαθηματα που μπορεις να γραψεις χωρις βοηθεια απ εξω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Αν θες να πιασεις μια σχολη που θελει συνηθως 18000-19000 μορια αντε να το καταλαβω να θες καποια περισσοτερη βοηθεια, αλλα για μια σχολη 13000-14000 γιατι στο καλο να ειναι απαραιτητα τα φροντιστηρια κι ιδιαιτερα κι απ τη β λυκειου μαλιστα; Ακομα και στη τεχνολογικη-θετικη υπαρχουν μαθηματα που μπορεις να γραψεις χωρις βοηθεια απ εξω.

Μην ξεχνάς ότι και το επίπεδο των μαθητών δεν είναι ομοιόμορφο. Ένας που είναι άριστος και το 15 το έχει στο τσεπάκι του και στοχεύει σε μια τέτοια σχολή, είναι περιττό να κάνει φροντιστήριο (αλλά πόσοι πιστεύεις ότι είναι και αυτοί? Αφού τρώμε όλοι πλύση εγκεφάλου για τις high-rated σχολές).

Αλλά ένας μαθητής που είναι μέτριος έως κακός ή που έχει κενά ή που τέλος πάντων το "ταβάνι" της βαθμολογίας που μπορεί να χτυπήσει είναι γύρω στα 14-15.000 μόρια, δεν είναι παράξενο που κάνει φροντιστήριο. Μην ξεχνάς ότι με τα ανεβοκατεβάσματα των βάσεων, οι σχολές μεταξύ 13-16.000 μορίων είναι αυτές που παίζουν περισσότερο.

Εγώ έκανα φροντιστήριο από το καλοκαίρι της Γ' λυκείου και πήγαινα και σε ιδιωτικό σε όλο το γυμνάσιο/λύκειο. Πιστεύω ότι οι λόγοι που έκανα το φροντιστήριο ήταν κυρίως λόγοι ανασφάλειας, δηλαδή έβλεπα τους πάντες γύρω μου να τρέχουν με τα φροντιστήρια από την Α' Λυκείου, και από τα μέσα της Β' είχα ήδη αρχίσει και αγχωνόμουν, έλεγα wtf, μην ξεχνάς ότι τους ανταγωνίζεσαι όλους αυτούς. Τώρα που κοιτάω πίσω καταλαβαίνω ότι πιθανόν δεν είναι επαρκής λόγος για 15 μήνες φροντιστήριο, αλλά μου βελτίωσε απίστευτα την ψυχολογία (χώρια όλα τα άλλα, περισσότερες επαναλήψεις, διαγωνίσματα κλπ), και μην ξεχνάμε πόσο βασικός παράγοντας είναι αυτός για να γράψεις καλά στις Πανελλήνιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,466 μηνύματα.
Αυτό το high-rated τι ζημιά έχει κάνει στην Ελλάδα...μπαίνουν οι άσχετοι σε άσχετα Τμήματα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Κατα τη γνωμη μου το φροντιστηριο ειναι αχρηστο στις μικροτερες ταξεις του λυκειου, τουλαχιστον στη θετικη. Εγω εχω σκυλομετανιωσει τα λεφτα που εφυγαν στη Β Λυκειου και με τα οποια μπορουσα να εχω δικο μου αυτοκινητο τωρα. Αλλα τωρα με το νεο συστημα και τις εξετασεις με μισα θεματα απο τραπεζα θεματων πιστευω θα υπαρχει ενας παροξυσμος με τα φροντιστηρια και τα περισσοτερα παιδια θα ξεκινανε κανονικα απο την Α' Λυκειου. Ειδατε τι καλο που ειναι το κρατος που σκεφτεται για την αποκατασταση ανεργων Μαθηματικων, Φυσικων και Φιλολογων?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Καλύτερα να γίνει ελεύθερη η πρόσβαση στη σχολή που επιθυμεί ο καθένας και ετσι δε θα υπάρχουν φροντιστήρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Καλύτερα να γίνει ελεύθερη η πρόσβαση στη σχολή που επιθυμεί ο καθένας και ετσι δε θα υπάρχουν φροντιστήρια.

Δεν πρεπει παλι να υπαρχει ενα κριτηριο για την εισαγωγη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorg0s

Νεοφερμένος

Ο Giorg0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 40 μηνύματα.
δηλαδή αν κάποιος θέλει να δώσει μόνος του,και απλά κάνει ένα ιδιαίτερο μια φορά στο τόσο για τις απορίες του δεν πιστεύεις ότι θε τα καταφέρει; ακόμη και αν είναι μελετηρός;ρωτάω γιατί σκέφτομαι σοβαρά να δώσω χωρίς φροντιστήριο.ήδη τώρα β λυκείου δεν κάνω και τα πάω πολύ καλά
ειχα φιλο που προσπαθησε να δωσει πανελληνιες χωρις να κανει φροντιστηριο γιατι δεν ηθελε ελεγε, και διαβαζε μονος του. Φετος ξαναδινει γιατι δεν περασε σε καμια σχολη που να τον ικανοποιουσε απλα αυτη τη φορα κανει και κανα ιδιαιτερο.
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ακομα και αν τωρα νομιζεις οτι το χεις θα δεις οτι στη γ'λυκειου ζοριζουν πολυ τα πραγματα και επειδη η πλειονοτητα εχει βοηθεια εκτος σχολειου, η γνωμη μου ειναι οτι ειναι πιο ευκολα τα πραγματα αν κανεις και κανα ιδιαιτερο.

Καλύτερα να γίνει ελεύθερη η πρόσβαση στη σχολή που επιθυμεί ο καθένας και ετσι δε θα υπάρχουν φροντιστήρια.
ναι ωραια και μετα θα γεμιζαν οι υψηλες σχολες με τα 18.000-19.000 μορια και οι πιο κατω θα εμεναν κενες.
και οσοι ειναι εντελως ασχετοι και δεν εχουν ιδεα απο το αντικειμενο,αλλα νομιζουν οτι πρεπει να περασουν καπου?
(ειτε οι ιδοι ειτε λογω πιεσης απο την οικογενεια)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Mythik52

Νεοφερμένος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει από Αμφίκλεια (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 108 μηνύματα.
Καταρχην, ειναι ομοιογενη. Κατα δευτερον, οπως προειπωθηκε, τα ομοιογενη τμηματα τους βοηθανε ολους. Αυτο γιατι οι καλοι εχουν καλυτερο επιπεδο και προχωρουν ενω οι μετριοι δεν αφηνουν κενα. Οποτε ικανοποιουνται και οι μεν, δηλαδη οι καλοι που δεν μενουν πισω λογω των μετριων, αλλα και οι δε, δηλαδη οι μετριοι που δεν αφηνουν κενα λογω των παλιων. Ακομη διευκολυνεται η δουλεια των καθηγητων μιας και δεν εχουν μια ταξη στην οποια οι μισοι ειναι καλοι και οι υπολοιποι οχι. Τελος ανοιγονται νεες θεσεις εργασιας στο σχολειο μιας και θα χρειαζονται περισσοτεροι καθηγητες.
Τωρα, οτι δεν θα περασει αναιμακτα, ισχυει. Αλλα στο Ελλαδισταν πρεπει να καταλαβουμε οτι δεν γινεται να υπαρχει μια ταξη με παιδια διαφορετικου επιπεδου για τον απλουστατο λογο οτι, επισης οπως προειπωθηκε, οτι θελουμε τα παιδια μας να περασουν Ιατρικη-Νομικη-ΗΜΜΥ για να τη λεμε στο γειτονα, και πραγματικα χαιρομαι που οι γονεις μου δεν ειναι τετοιοι ανθρωποι, που ισα-ισα αν και ειμαι απο τους πιο καλους μαθητες στο σχολειο μου, μολις ανεφερα τη Νομικη δεν με πηραν με καλο ματι γτ πολυ απλα δεν πιστευαν οτι θα μπορουσα, αλλο αν πραγματι μπορω. Γενικα υπαρχει η δεισιδεμονια οτι τα ΕΠΑΛ ειναι κατωτερα ή κατι τετοιο. Ετυχε να ακουσω απο κοριτσι στην ταξη μου που δεν ειναι καλη στα μαθηματα, καθολου ομως, να θελει να γινει καθηγητρια αγγλικης γλωσσας και οταν τη ρωτησα τι πτυχιο εχει μου ειπε οτι δεν εχει ακομα κατι διοτι δεν κανει μαθημα. Πολυ απλα γιατι στο Ελλαντα πρεπει ολοι να ειμαστε καλοι στα γραμματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GeorgeRtr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GeorgeRtr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 203 μηνύματα.
σχετικα με τα οσα ειπωθηκαν να πω τη γνωμη μου οτι ο διαχωρισμος τμηματων στο λυκειο θα ηταν μια καλη ιδεα, εφοσον επιτρεπει στον καθηγητη να προχωρησει με αυτους που τα καταλαβαινουν , ενω οι υπολοιποι θα εχουν περισσοτερο χρονο για να εξηγησουν αυτα που δεν καταλαβαινουν.
Βεβαια οσο ωραια και αν ειναι σαν ιδεα δεν προκειται να υλοποιηθει γιατι στο υπουργειο θεωρειται "μικρο ζητημα" και θα χρειαζοταν να προσλαβουν καθηγητες ενω αυτοι θελουν να διωξουν

Δεν είναι καθόλου ωραία σαν ιδέα και μόνο ένας άρρωστος και αλαζονικός νους θα μπορούσε να σκέφτεται κάτι τέτοιο. Τι πάει να πει να προχωρήσει με αυτούς που τα καταλαβαίνουν και να διαχωρίσουν αυτούς που δεν τα καταλαβαίνουν ; Έχεις σκεφτεί ποτέ τις συνέπειες ενός τέτοιου μέτρου ? Έχεις σκεφτεί τον ρατσισμό που θα υφίστανται τα παιδιά τα οποία κατ'εσέ "δεν τα καταλαβαίνουν" και τα κόμπλεξ που θα δημιουργούνται σε αυτά από την σχολική ηλικία και τον αντίκτυπό που θα έχουν σε αυτούς ως αυριανούς πολίτες αυτής της χώρας ; Θεωρώ την ιδέα σου άστοχη, αλαζονική αλλά και ρατσιστική συνάμα.

Ο καθηγητής είναι αυτός που θα πρέπει να παρακινεί τον μαθητή που δεν δείχνει ενδιαφέρον και δεν τα καταλαβαίνει και όχι να τον χωρίζει σε άλλα τμήματα λες και έχει κάποιου είδους ασθένεια ή σύνδρομο down. Είναι αρμοδιότητα του καθηγητή να κάνει τον μαθητή να τα καταλάβει. Είναι επίσης αρμοδιότητα του εκάστοτε καθηγητή να δίνει σημασία σου όλους και να υπάρχει ισονομία ανάμεσα στους μαθητές χωρίς να ξεχωρίζονται οι υποκειμενικά πάντα "δυνατοί" από τους "αδύνατους".

Ναι στο να υπάρχουν τάξεις με λιγότερα άτομα ώστε να μπορεί να γίνεται ουσιώδες μάθημα με τη συμμετοχή όλων των μαθητών ανεξαιρέτως, ναι στο να επεμβαίνει ο καθηγητής εκεί που υπάρχει πρόβλημα και να μπορεί να κάνει ό,τι περνά από το χέρι του για να το λύνει. ΌΧΙ στον ρατσισμό, όχι στο κόμπλεξ ανωτερότητας - κατωτερότητας μεταξύ των μαθητών, που κανείς δεν ξέρει αύριο μετά την αποφοίτηση πως θα εξελιχθεί το κάθε άτομο και αν από τον τελευταίο που "δεν τα καταλάβαινε" ξεχωρίσει και γίνει ο πρώτος που τα καταλαβαίνει, και μάλιστα κάνει και την διαφορά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Δεν είναι καθόλου ωραία σαν ιδέα και μόνο ένας άρρωστος και αλαζονικός νους θα μπορούσε να σκέφτεται κάτι τέτοιο. Τι πάει να πει να προχωρήσει με αυτούς που τα καταλαβαίνουν και να διαχωρίσουν αυτούς που δεν τα καταλαβαίνουν ; Έχεις σκεφτεί ποτέ τις συνέπειες ενός τέτοιου μέτρου ? Έχεις σκεφτεί τον ρατσισμό που θα υφίστανται τα παιδιά τα οποία κατ'εσέ "δεν τα καταλαβαίνουν" και τα κόμπλεξ που θα δημιουργούνται σε αυτά από την σχολική ηλικία και τον αντίκτυπό που θα έχουν σε αυτούς ως αυριανούς πολίτες αυτής της χώρας ; Θεωρώ την ιδέα σου άστοχη, αλαζονική αλλά και ρατσιστική συνάμα.

Ο καθηγητής είναι αυτός που θα πρέπει να παρακινεί τον μαθητή που δεν δείχνει ενδιαφέρον και δεν τα καταλαβαίνει και όχι να τον χωρίζει σε άλλα τμήματα λες και έχει κάποιου είδους ασθένεια ή σύνδρομο down. Είναι αρμοδιότητα του καθηγητή να κάνει τον μαθητή να τα καταλάβει. Είναι επίσης αρμοδιότητα του εκάστοτε καθηγητή να δίνει σημασία σου όλους και να υπάρχει ισονομία ανάμεσα στους μαθητές χωρίς να ξεχωρίζονται οι υποκειμενικά πάντα "δυνατοί" από τους "αδύνατους".

Ναι στο να υπάρχουν τάξεις με λιγότερα άτομα ώστε να μπορεί να γίνεται ουσιώδες μάθημα με τη συμμετοχή όλων των μαθητών ανεξαιρέτως, ναι στο να επεμβαίνει ο καθηγητής εκεί που υπάρχει πρόβλημα και να μπορεί να κάνει ό,τι περνά από το χέρι του για να το λύνει. ΌΧΙ στον ρατσισμό, όχι στο κόμπλεξ ανωτερότητας - κατωτερότητας μεταξύ των μαθητών, που κανείς δεν ξέρει αύριο μετά την αποφοίτηση πως θα εξελιχθεί το κάθε άτομο και αν από τον τελευταίο που "δεν τα καταλάβαινε" ξεχωρίσει και γίνει ο πρώτος που τα καταλαβαίνει, και μάλιστα κάνει και την διαφορά.

Αν το κρατος ηθελε το σχολειο πραγματικα να αντικαταστησει το φροντιστηριο, ο διαχωρισμος των τμηματων αναλογα με τις επιδοσεις των μαθητων θα ηταν η πιο λογικη λυση. Γιατι πολυ απλα θα ειχε αποτελεσμα.

Αν ο 17αρης παει στο δευτερο τμημα στο σχολειο θα νιωσει ρατσισμο αλλα οταν παει στο φροντιστηριο και τα σκαει καθε μηνα και τον βαζει παλι στο δευτερο τμημα γιατι οι επιδοσεις του ειναι χαμηλες τοτε δν τον νιωθει αυτο το ρατσισμο που λες οτι θα τραυματισει την αθωα παιδικη ψυχη του?

Ειναι απλο. Σε ενα ανομοιογενες τμημα δν γινεται να ειναι ευχαριστημενοι ολοι. Αν προχωραει πολυ γρηγορα για τους ''δυνατους'' οι υπολοιποι δν θα καταλαβαινουν τιποτα οποτε θα στραφουν στα φροντιστηρια. Αν παει πιο αργα τοτε οι δυνατοι θα στραφουν στα φροντιστηρια γιατι το επιπεδο του σχολειου δν θα συμβαδιζει με αυτο των εξετασεων. Οποτε εχουμε κανει μια τρυπα στο νερο. Τα φροντιστηρια μπορουν και προετοιμαζουν καλα τους υποψηφιους ακριβως γιατι εχουν ομοιογενη τμηματα, αν θελει το σχολειο να τα αντικαταστησει τοτε πρεπει να τα αντιγραψει.

Η μονη εναλλακτικη για καταργηση των φροντιστηριων θα ηταν η καταργηση των εξετασεων, αλλα σε μια χωρα που δν λειτουργει τιποτα αξιοκρατικα, οι πανελληνιες εξετασεις ειναι απαραιτητες για την εισαγωγη στην τριτοβαθμια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GeorgeRtr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GeorgeRtr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 203 μηνύματα.
Αν ο 17αρης παει στο δευτερο τμημα στο σχολειο θα νιωσει ρατσισμο αλλα οταν παει στο φροντιστηριο και τα σκαει καθε μηνα και τον βαζει παλι στο δευτερο τμημα γιατι οι επιδοσεις του ειναι χαμηλες τοτε δν τον νιωθει αυτο το ρατσισμο που λες οτι θα τραυματισει την αθωα παιδικη ψυχη του?

Κρατώ την ουσία όσων γράφεις και σου λέω ότι δεν είναι το ίδιο. Το φροντιστήριο λειτουργεί με τον κανόνα του χρήματος και του πλούτου των ατόμων. Όταν βλέπω έναν συμπολίτη μου να οδηγεί πόρσε ή να έχει αεροπλάνα, κότερα και βαπόρια δεν θα μπω στην διαδικασία να πω α αυτός είναι πλούσιος , εγώ είμαι φτωχός άρα είμαι και υποδεέστερος νοητικά από αυτόν διότι έχει το χρήμα με το μέρος του. Το χρήμα ο πλουτισμός και τα φροντιστήρια είναι ανθρώπινα δημιουργήματα και είναι διαφορετικό πράγμα να συγκρίνουμε το αν έχει λεφτά κάποιος για να τα σκάει σε αυτά και διαφορετικό πράγμα να μπαίνουμε σε διαδικασίες υποβιβασμού της ανθρώπινης νόησης. Αν είσαι έξυπνος θα παράγεις χρήμα αντίθετα αν έχεις χρήμα δεν γίνεσαι έξυπνος απλώς καλυτερεύεις ό,τι σου έχει δοθεί. Άρα συγκρίνουμε 2 ανόμοια πράγματα εξ'αρχής .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

George-20-

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Σλοβακία (Ευρώπη). Έχει γράψει 46 μηνύματα.
Το σχολείο είναι απλά χάσιμο χρόνου στη Γ' Λυκείου. Προσωπικά, πηγαίνω συνέχεια επειδή κρατάω απουσίες για το τέλος (έχω μόνο 6 λόγω κατάληψης), προσπαθώ να λύνω ασκήσεις για το φροντιστήριο, σε ώρες που οι καθηγητές το επιτρέπουν και δεν απειλούν με απουσία. Σοβαρό μάθημα δεν κάνουμε, καθώς από τη μία τα τμήματα είναι μεγάλα, οι μαθητές κουρασμένοι ή με όρεξη να κάνουν φασαρία και από την άλλη οι καθηγητές βαριούνται, αργούν ένα τέταρτο να μπουν στην τάξη και ξοδεύουν τη μισή ώρα κάνοντας παρατηρήσεις. Λυπάμαι που γίνεται έτσι, αλλά αν ήταν να βασίζομαι αποκλειστικά στο σχολείο δε θα έκανα τίποτα. Είναι όντως εξουθενωτικό να μένεις σε χωριό, το σχολείο σου να είναι σε άλλο χωριό και το φροντιστήριο στην πόλη, να φεύγεις από το σπίτι στις 7 το πρωί και να γυρίζεις στις 10 το βράδυ. Μετά από τέτοια μέρα πώς να βάλω σε προτεραιότητα το σχολείο και να διαβάσω για τα μαθήματα που έχω για εκεί, αλλά να θέλω να προλάβω να κάνω αυτά που έχω για το φροντιστήριο, να κοιμηθώ 4-5 ώρες και μετά πάλι από την αρχή; Δε γίνεται, κι έτσι απλά ανυπομονώ να έρθει ο Απρίλης για να εγκαταλείψω το σχολείο και να τελειώνει αυτή η ιστορία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
Το σχολείο είναι απλά χάσιμο χρόνου στη Γ' Λυκείου. Προσωπικά, πηγαίνω συνέχεια επειδή κρατάω απουσίες για το τέλος (έχω μόνο 6 λόγω κατάληψης), προσπαθώ να λύνω ασκήσεις για το φροντιστήριο, σε ώρες που οι καθηγητές το επιτρέπουν και δεν απειλούν με απουσία. Σοβαρό μάθημα δεν κάνουμε, καθώς από τη μία τα τμήματα είναι μεγάλα, οι μαθητές κουρασμένοι ή με όρεξη να κάνουν φασαρία και από την άλλη οι καθηγητές βαριούνται, αργούν ένα τέταρτο να μπουν στην τάξη και ξοδεύουν τη μισή ώρα κάνοντας παρατηρήσεις. Λυπάμαι που γίνεται έτσι, αλλά αν ήταν να βασίζομαι αποκλειστικά στο σχολείο δε θα έκανα τίποτα. Είναι όντως εξουθενωτικό να μένεις σε χωριό, το σχολείο σου να είναι σε άλλο χωριό και το φροντιστήριο στην πόλη, να φεύγεις από το σπίτι στις 7 το πρωί και να γυρίζεις στις 10 το βράδυ. Μετά από τέτοια μέρα πώς να βάλω σε προτεραιότητα το σχολείο και να διαβάσω για τα μαθήματα που έχω για εκεί, αλλά να θέλω να προλάβω να κάνω αυτά που έχω για το φροντιστήριο, να κοιμηθώ 4-5 ώρες και μετά πάλι από την αρχή; Δε γίνεται, κι έτσι απλά ανυπομονώ να έρθει ο Απρίλης για να εγκαταλείψω το σχολείο και να τελειώνει αυτή η ιστορία.
Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα;
Ποιοί φταίνε για την άθλια κατάσταση που βιώνεις στο σχολείο; Οι μαθητές ή οι καθηγητές; Και οι δυο μήπως; Έχεις σκεφθεί ότι οι μαθητές επιβάλλουν στους καθηγητές αυτή την κατάσταση; Αν συμφωνούσαν 10 μαθητές να αξιοποιήσουν το σχολείο, δε θα επέβαλλαν (μαζί με τους γονείς τους) στους καθηγητές να κάνουν κανονικό μάθημα;
Στη Γ' Λυκείου πήγαινα σε ιδιωτικό (με υποτροφία). Το αξιοποίησα πλήρως. Έκανα μόνο 5 ώρες τη βδομάδα ιδιαίτερα με καθηγητές ενός φροντιστηρίου, περισσότερο για λόγους ανασφάλειας των γονιών μου. Ουσιαστικά το σχολείο ήταν το φροντιστήριό μου. Έκανα τις λιγότερες απουσίες από κάθε άλλη τάξη. Την τελευταία μέρα των μαθημάτων ήμουν εκεί με άλλους δυο μαθητές, κάνοντας ιδιαίτερα με τους καθηγητές του σχολείου.
Όπως θα κατάλαβες μου έμεναν πολλές ώρες για προσωπικό διάβασμα, το πιο σημαντικό στοιχείο για μένα, κάτι που μάλλον λείπει σε σένα. Ως αποτέλεσμα είχα πολύ υψηλή βαθμολογία (σχεδόν 19.400 μόρια).
Θα ρωτήσεις. Και οι άλλοι μαθητές του ιδιωτικού σχολείου;
Σχεδόν όλοι έκαναν αυτό που κάνεις και εσύ. Πλήρης απαξίωση του σχολείου. Χάζευαν την ώρα του μαθήματος, διότι μετά είχαν ιδιαίτερα με τους ίδιους καθηγητές (πολλοί από αυτούς). Καθηγητές που έκαναν εξαιρετικό μάθημα στο σχολείο.
Φαύλος κύκλος. Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,466 μηνύματα.
Κρατώ την ουσία όσων γράφεις και σου λέω ότι δεν είναι το ίδιο. Το φροντιστήριο λειτουργεί με τον κανόνα του χρήματος και του πλούτου των ατόμων. Όταν βλέπω έναν συμπολίτη μου να οδηγεί πόρσε ή να έχει αεροπλάνα, κότερα και βαπόρια δεν θα μπω στην διαδικασία να πω α αυτός είναι πλούσιος , εγώ είμαι φτωχός άρα είμαι και υποδεέστερος νοητικά από αυτόν διότι έχει το χρήμα με το μέρος του. Το χρήμα ο πλουτισμός και τα φροντιστήρια είναι ανθρώπινα δημιουργήματα και είναι διαφορετικό πράγμα να συγκρίνουμε το αν έχει λεφτά κάποιος για να τα σκάει σε αυτά και διαφορετικό πράγμα να μπαίνουμε σε διαδικασίες υποβιβασμού της ανθρώπινης νόησης. Αν είσαι έξυπνος θα παράγεις χρήμα αντίθετα αν έχεις χρήμα δεν γίνεσαι έξυπνος απλώς καλυτερεύεις ό,τι σου έχει δοθεί. Άρα συγκρίνουμε 2 ανόμοια πράγματα εξ'αρχής .

Θα ήθελα να κάνω μια διευκρίνηση: Η ένδειξη πολυτέλειας μέσω αγαθών δεν καθιστά κάποιον άνθρωπο εξ' ορισμού πλούσιο. Ξέρεις πόσοι έχουν κότερα, αυτοκίνητα, βίλλες, διαμερίσματα; Αρκετοί. Ξέρεις όμως πόσοι από δαύτους δεν έχουν καθαρό προφίλ στην εφορία; Οι περισσότεροι εξ' αυτών. :hmm: Αυτοί για μένα δεν είναι πλούσιοι. Οι πλούσιοι καταχρεωμένοι δεν είναι πλούσιοι. Ότι λάμπει δεν είναι χρυσός. Μην κρίνεις ποτέ έναν άνθρωπο για την οικονομική του επιφάνεια, από αυτό που νομίζεις ότι βλέπεις. Πίσω από το μαντρότοιχο αρχίζει το "πάρτυ".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει από Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,099 μηνύματα.
Ας μην συγκρίνουμε και τα ιδιωτικά τώρα... :whistle:

Και ωραία, ας πούμε ότι φταίνε οι μαθητές που πηγαίνουν σε φροντιστήρια. Νομίζετε ότι θα άλλαζε κάτι αν δεν πήγαιναν; Όση πρόθεση και αν έδειχναν οι καθηγητές στο σχολείο για να βοηθήσουν, οι ώρες απλά δεν επαρκούν για να βγει τόση ύλη στην ώρα της, ώστε να προλάβουμε να κάνουμε και καλή επανάληψη. Και ναι, προσωπικά πιστεύω πως αν τα τμήματα διαχωριζόταν ώστε οι καλοί μαθητές να είναι σε κάποιο τμήμα μαζί, οι μέτριοι όλοι μαζί, κ.ο.κ, η κατάσταση θα γινόταν πολύ καλύτερη. Ρατσισμός; Κόμπλεξ κατωτερότητας; Το αντίθετο, όλοι θα επωφελούνταν από αυτήν την αλλαγή! Οι καλοί μαθητές θα ενίσχυαν τις δυνατότητές τους και οι μέτριοι θα καταλάβαιναν το μάθημα πολύ καλύτερα, αφού οι καθηγητές θα αφιέρωναν περισσότερο χρόνο για να τους εξηγήσουν τα δύσκολα σημεία του μαθήματος. Αλλά, τι λέω; Εδώ δεν χωριζόμαστε ούτε καν στα μαθήματα γενικής που δίνουμε. Αποτέλεσμα; Αν και θέλω να παρακολουθώ στα μαθηματικά γενικής, στα οποία θα εξεταστώ και πανελλαδικά, να μην μπορώ, επειδή αυτό το μάθημα το δίνουμε μόνο 3 άτομα και όλοι οι υπόλοιποι κάνουν φασαρία και γίνεται ο κακός χαμός μέσα στην αίθουσα! Και επίσης, πείτε μου σας παρακαλώ πώς μπορώ να εισαχθώ στην Αρχιτεκτονική, χωρίς να κάνω φροντιστήρια για το σχέδιο, όταν αυτό το μάθημα δεν υπάρχει καν στο σχολείο μας. Ας αλλάξει πρώτα το σύστημα, και μετά ας ρίξουμε το φταίξιμο στους μαθητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

George-20-

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Σλοβακία (Ευρώπη). Έχει γράψει 46 μηνύματα.
Μα πώς να αρκεστείς στο σχολείο, όταν έχεις υψηλό στόχο και οι ασκήσεις που κάνεις στο σχολείο θυμίζουν πανελλήνιες ομογενών 2000-2002, ενώ οι τωρινές απαιτήσεις των εξετάσεων είναι σχεδόν εξωπραγματικές; Και schooliki, τη χρονιά που έδινες εσύ, τι δυσκολία είχαν τα θέματα; Και πώς να αρκεστείς στο σχολείο, όταν το επίπεδο των συμμαθητών σου είναι ιδιαίτερα χαμηλό, θετική-τεχνολογική κάνετε μαθηματικά και φυσική μαζί, και αρκετοί από αυτούς δε θα δώσουν καν πανελλήνιες, οπότε οι καθηγητές δεν μπαίνουν στη διαδικασία να ασχοληθούν με προχωρημένα θέματα, κοντινότερα στην πραγματικότητα; Ναι μεν φαύλος κύκλος, αλλά δε γίνεται να πετύχεις αλλιώς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorg0s

Νεοφερμένος

Ο Giorg0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 40 μηνύματα.
Κρατώ την ουσία όσων γράφεις και σου λέω ότι δεν είναι το ίδιο. Το φροντιστήριο λειτουργεί με τον κανόνα του χρήματος και του πλούτου των ατόμων. Όταν βλέπω έναν συμπολίτη μου να οδηγεί πόρσε ή να έχει αεροπλάνα, κότερα και βαπόρια δεν θα μπω στην διαδικασία να πω α αυτός είναι πλούσιος , εγώ είμαι φτωχός άρα είμαι και υποδεέστερος νοητικά από αυτόν διότι έχει το χρήμα με το μέρος του. Το χρήμα ο πλουτισμός και τα φροντιστήρια είναι ανθρώπινα δημιουργήματα και είναι διαφορετικό πράγμα να συγκρίνουμε το αν έχει λεφτά κάποιος για να τα σκάει σε αυτά και διαφορετικό πράγμα να μπαίνουμε σε διαδικασίες υποβιβασμού της ανθρώπινης νόησης. Αν είσαι έξυπνος θα παράγεις χρήμα αντίθετα αν έχεις χρήμα δεν γίνεσαι έξυπνος απλώς καλυτερεύεις ό,τι σου έχει δοθεί. Άρα συγκρίνουμε 2 ανόμοια πράγματα εξ'αρχής .
προφανως δεν εχεις καταλαβει καλα την κατασταση. εχεις μπει ποτε σε ταξη του λυκειου τα τελευταια χρονια να δεις πως γινοταν μεσα μαθημα?
σε ανομοιογενη τμηματα επικρατει φασαρια( ειδικα σε μαθηματα γενικης). και οχι μονο γιατι ειναι πολλοι οι μαθητες. αν ο καθηγητης παει πολυ αργα το μαθημα αυτοι που τα εχουν ηδη καταλαβει βαριουνται και αρχιζουν να μιλανε. αν παει πολυ γρηγορα αυτοι που δεν τα εχουν καταλαβει "χανονται", σταματουν να προσεχουν και αρχιζουν να μιλανε. και μετα καταληγουν σε ενα φροντιστηριο για να τα μαθουν απο εκει.
Μιλας για αλαζονεια αλλα απορριπτεις με ενα φοβερα αλαζονικο τροπο την ιδεα διαχωρισμου τμηματων ,ως κατι κακο που στιγματιζει τους "αδυνατους" μαθητες και κανει αλαζονες τους υπολοιπους (γιατι εκει υποτιθεται ειναι το θεμα ετσι?)
Οποτε ποια η δικη σου ιδεα? να μεινουμε στο υπαρχον συστημα με την ημιμαθεια που συνεπαγεται? για να φουσκωνουν οι τσεπες των φροντιστηριων και να απαξιωνεται η δημοσια εκπαιδευση?
αν εχεις καποια καλυτερη ιδεα για τους μαθητες προτεινε την. αλλιως μην απορριπτεις τοσο ευκολα μια νεα προταση.
αυτα τα επιχειρηματα επισης, μου ακουγονται φοβερα συντηρητικες και προκατειλημενες ιδεες και δειχνουν εναν φοβο οτι ταχα θα ξεχωρισουν μονο οι "καλοι" στο σχολειο και οι υπολοιποι θα καταληξουν στον βουρκο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top