efi_l
Νεοφερμένος
Τέλος πάντων! Νοήμονες άνθρωποι είμαστε, ας σκεφτεί ο καθένας μόνος του...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fuela
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
st@vr@ki$
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
PS: Νέες διδακτικές μέθοδοι...Είναι Η μέθοδος και όχι Ο μέθοδος. Επίσης, είναι ονομαστική. Άνθρωποι, Μέθοδοι, Είσοδοι, Έξοδοι και όχι Ανθρώποι, Μεθόδοι, Εισόδοι κι Εξόδοι. Έχω βαρεθεί να το βλέπω αυτό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fuela
Νεοφερμένος
Το θέμα είναι ότι στην Ελλάδα επιδιώκουμε να κερδίζουμε όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα όσο το δυνατόν ευκολότερα.Γι'αυτό και η μισή Ελλάδα αποτελείται από καθηγητές,γιατρούς και δικηγόρους.Αυτό το σκεπτικό εφαρμόζουν και οι καθηγητές.Αυτούς τους ενδιαφέρει να παραδώσουν το μαθηματάκι τους και δεν ενδιαφέρονται και πολύ αν κάποιος μαθητής αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα κατανόησης.Όμως δεν φέρουν όλο το βάρος οι καθηγητές γιατί αυτοί από τη πλευρά τους ίσως να θέλουν να αλλάξουν κάτι,όμως το σύστημα να μην τους το επιτρέπει.Και αυτοί οδηγίες από αλλού δέχονται.
Το μόνο σίγουρο είναι πως στην Ελλάδα πρέπει να σταματήσει το κόλλημα με τα "μεγάλα" επαγγέλματα,γιατί το μόνο που ενδιεφέρει γονείς, παππούδες και γιαγιάδες όσο αφορά το επάγγελμα που θα επιλέξει το παιδί είναι το κύρος.Για να έχουν να λένε και να περιφανεύονται στους γείτονες και στους συγγενείς...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
st@vr@ki$
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fuela
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fuela
Νεοφερμένος
και εξάλλου γιατί όλη η ζωή σου όσο αφορά τον επαγγελματικό τομέα να κρέμεται από ένα γραπτό?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fuela
Νεοφερμένος
Δεν λέω πως θα σταματήσουν και τα λαδώματα και τα γλυψήματα,που ούτως ή άλλως θα υπάρχουν πάντα..στην Ελλάδα ζούμε.
Αλλά μην προτρέχουμε ..δεν ξέρουμε αν τελικά θα εφαρμοστεί το σχέδιο αυτό και πότε...
Το μόνο σίγουρο είναι πως όχι μόνο στις πανελλαδικές χρειάζονται αλλαγές,αλλά και σε πολλά άλλα θέματα όσο αφορα την παιδεία..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maroulucky
Νεοφερμένος
Maroulucky ναι να παραδειγματιστούν οι πολιτικοί και οι ηγεσίες μας.Αλλά γιατί να μην παραδειγματιστούμε κι εμείς σαν λαός;Ναι μεν τον Έλληνα δύσκολα τον υποτάσεις αλλά να βάλουμε μυαλό όπου χρειάζεται.
δυστυχως οχι μονο δυσκολα αλλα πολυ δυσκολα!!!για να γινουν ολα αυτα χρειαζεται μεγαλη προσπαθεια απο ολους μας!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
The President
Νεοφερμένος
Θεωρώ ότι το σχολείο τους είναι πολύ πιο φιλικό προς τους μαθητές, τα μαθήματα που κάνουν είναι πιο ενδιαφέροντα... Και όχι γιατί ασχολούνται με τη διαφήμιση και δεν ξέρω και γω τι άλλα μαθήματα που εμείς ούτε στα πιο τρελά μας όνειρα δεν θα φανταζόμασταν να διδάσκονται στο σχολείο, αλλά το γεγονός ότι δεν κάνουν μόνο θεωρία. Είναι πολύ πιο ενδιαφέρον να ασχολείσαι ο ίδιος με κάτι, π.χ. να βλέπεις όσα είπες θεωρητικά στη χημεία να γίνονται πραγματικότητα... Εμένα ακόμα μου έχουν μείνει στο μυαλό τα πειράματα που "κάναμε" (γιατί δεν τα κάναμε εμείς φυσικά, αλλά η δασκάλα) στο δημοτικό με το βάμμα ηλιοτροπίου... Στη γυμναστική δε, μόνο πέρσι κάναμε λίγο αερόμπικ και λίγη γιόγκα γιατί είχαμε καθηγήτρια που ενδιαφερόταν, δεν μας έλεγε πάρτε μια μπάλα και παίξτε βόλλευ. Κατά τα άλλα από χορούς δεν μάθαμε ποτέ, πόσο μάλλον να χουμε ξεχωριστό μάθημα... Ευτυχώς στο γυμνάσιο είχαμε ένα γήπεδο της προκοπής, ήταν και κλειστό και έπαιζες βόλλευ άνετα, βρέξει χιονίσει. Επίσης θυμάμαι το μάθημα της μουσικής που στο γυμνάσιο γινόταν ο πανικός (και πώς να μη γίνει δηλαδή; ) και φυσικά δεν μάθαμε τίποτα... Μόνο κάτι χαζομάρες θυμάμαι που μαθαίναμε σχετικά με μερικούς μουσικούς και τα έργα τους, από τα οποία περιττό να σας πω ότι δεν μου χει μείνει τίποτα απολύτως. Τις περισσότερες φορές άλλωστε βλέπαμε ταινίες (είδαμε τη φαντασία 800 φορές). Ευτυχώς στο δημοτικό μαθαίναμε -έστω- φλογέρα, δεν καθόμασταν να τραγουδάμε συνέχεια το λεμονάκι μυρωδάτο και το μήλο μου κόκκινο... Υπολογιστές, πάλι καλά, είχαμε και μάθαμε κάτι όσο να ναι... Βέβαια τι να σου κάνουν οι 1-2 ώρες και μάλιστα όταν όλοι οι μαθητές δεν έχουν τις ίδιες γνώσεις; Βιβλιοθήκη απ' όσο θυμάμαι είχαμε μια αρκετά κακόμοιρη στο γυμνάσιο, την οποία φυσικά δεν χρησιμοποιούσαμε ποτέ. Γιατί να το κάνουμε άλλωστε αφού βρίσκεις τα πάντα μέσω ίντερνετ; Στο δε Λύκειο δεν έχω εντοπίσει καμία βιβλιοθήκη, εκτός αν μας την κρατάνε κρυφή και δεν το ξέρω...
Φυσικά τα "λάθη" της παιδείας μας δεν σταματάνε εκεί, αλλά αν τα γράψω όλα θα χρειαστώ μέρες... Και άλλωστε πέρα από μερικά σημεία στα οποία οι μαθητές συγκλίνουν ότι χρειάζεται αλλαγή, υποθέτω ότι ο καθένας μας θα έχει διαφορετικές ιδέες για το τι θα ήθελε και θεωρεί πιο σωστό/χρήσιμο να γίνει.
p.s. Να πω ότι η εκπομπή γυρίστηκε στο άλλο σχολείο του Χολαργού (δείχνει και μια φίλη μου και παλιά μου συμμαθήτρια απ' το δημοτικό:xixi στο οποίο επικρατεί μια παρόμοια κατάσταση με το δικό μας σχολείο. Δεν νομίζω βέβαια να περιμένατε εμένα για να μάθετε την κατάσταση που επικρατεί στα Λύκεια και γενικά στα σχολεία. Τουλάχιστον εμείς πρωτοπορούμε κάπως... Έχουμε ερμάρια (έστω και αν έχουν διαλυθεί) και δεν έχουμε σταθερή τάξη καθώς ο κάθε καθηγητές έχει τη "δική του" αίθουσα. Α, επίσης έχουμε 2 χημεία και μόνο πέρσι κάναμε ένα πείραμα χημείας που εμένα προσωπικά δεν με εντυπωσιάσε καθόλου να βλέπω τον καθηγητή να κάνει το πείραμα... Ευτυχώς η θετική έκανε πριν λίγες μέρες ένα πείραμα, για την τεχνολογική δεν έχω ακούσει τίποτα. Η γενική παιδεία φυσικά είναι ξεγραμμένη από χέρι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος
Το all time classic πειραμα της ογκομετρησης θα εκαναν φανταζομαι... Ειναι το μοναδικο πειραμα που εκανα σε ολα τα σχολικα μου χρονια.Ευτυχώς η θετική έκανε πριν λίγες μέρες ένα πείραμα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fuela
Νεοφερμένος
Ναι, μπορούμε να σταματήσουμε τα λαδώματα και τα γλυψίματα. Από το σχολείο ξεκινούν - όταν Η κότα κάθεται και κακαρίζει (και καλά γελάει) με ένα ανούσιο αστείο που έχει πει ο καθηγητής και που υποτίθεται ότι πρέπει κι εμείς να βρούμε αστείο, μαθαίνει πως έτσι θα πάρει καλό βαθμό, και συχνά ο καλός βαθμός συνδέεται με την επιτυχία (αυτό είναι λάθος). Γι' αυτό και το εκπαιδευτικό μας σύστημα δε θα πρέπει μόνο να στοχεύει στο πώς θα βγάλουμε άρτια καταρτισμένους ειδικούς. Πρέπει να μας κάνει Α-Ν-Θ-Ρ-Ω-Π-Ο-Υ-Σ, με όλη τη σημασία της λέξεως (δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο). Ναι, στην Ελλάδα ζούμε, αλλά δεν είναι δικαιολογία για να λέμε πως δε θα σταματήσουν να υπάρχουν φαινόμενα διαφθοράς (=να μην κουνάμε ούτε το μικρό μας δαχτυλάκι για να αλλάξουμε κάτι).
Από τη στιγμή όμως που αυτό που είναι να αλλάξει δεν εξαρτάται από μένα ,αλλά από άλλες "κότες" όπως είπες εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι.Γι'αυτό λέω ότι δεν θα σταματήσουν ,γιατί υπάρχουν κάποιοι μαθητές και όχι μόνο μαθητές...που για να πάρουν τους βαθμούς που παίρνουν γίνονται να το πω λαϊκά κόλος και βρακί με τους καθηγητές ..και το κακό είναι ότι καταφέρνουν να πάρουν υψηλούς βαθμούς.Γι'αυτό δεν πρόκειται να σταματήσουν τα γλυψήματα.
Στην Ελλάδα πρέπει να καταλάβουμε πως δεν πρόκειται μόνο για τους βαθμούς και τα 20άρια-για να καυχιόμαστε για την "εξυπνάδα" και τους καλούς βαθμούς μας- αλλά για το να αποκομίσουμε γνώσεις.Όλοι δίνουν πολύβάση στους βαθμούς με σκοπό να διαβάζουν και να κάνουν ότι το δυνατόν μόνο για να "επιτύχουν" στη βαθμολογία. Μέγα λάθος,για τι δεν κρίνονται απο κει οι γνώσεις και η εξυπνάδα του καθενός...Αλλά από το πραγματικο και όχι φαινομενικό ενδιαφέρον για γνώση...και απο τη μάθηση μέσω των λαθών μας...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 292010
Επισκέπτης
αλλο να το ακους και αλλο να το βλεπεις...
φοβερες εγκαταστασεις,υπολογιστες.εργαστηρια κτλ κτλ...μπραβο....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.