h0cket
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nick123
Νεοφερμένος
Ρίξε μια ματιά εδώ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mad1kas
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
h0cket
Νεοφερμένος
Έψαξα στην σελίδα αυτήν σε ποιες περιπτώσεις μπορεί ενας καθηγητής να βάλει απουσίες αλλα δεν βρήκα κάτι,ξέρετε μήπως εσείς; Μπορεί να βάλει απουσία αν κάποιος δεν έχει το βιβλίο μαζί του; Αν στην ώρα του μαθήματος ασχολείτε με κάτι άλλο χωρίς όμως να ενοχλεί;
και εγω για κατι τετοια θελω πανω κατω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
myster0n#626
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
myster0n#626
Νεοφερμένος
Ερωτηση : Οι γονεις πηγαν στο σχολειο του αλλου μαθητη, για να μαθουν το ονομα του παιδιου που επιτεθηκε στο γιο/κορη τους;
οχι, πηγαν γ ν τ μιλησουν..
-----------------------------------------
Έψαξα στην σελίδα αυτήν σε ποιες περιπτώσεις μπορεί ενας καθηγητής να βάλει απουσίες αλλα δεν βρήκα κάτι,ξέρετε μήπως εσείς; Μπορεί να βάλει απουσία αν κάποιος δεν έχει το βιβλίο μαζί του; Αν στην ώρα του μαθήματος ασχολείτε με κάτι άλλο χωρίς όμως να ενοχλεί;
διαβασε αυτο: https://www.theschooligans.gr/site/index.php?option=com_content&task=view&id=77&Itemid=28
πιστευω πως ειναι κατατοπιστικο.. εφοσον λειπει το βιβλιο σ κ οχι εσυ απο την ταξη δν ειναι σωστο να παρειs απουσια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
οχι, πηγαν γ ν τ μιλησουν..
-----------------------------------------
διαβασε αυτο: https://www.theschooligans.gr/site/index.php?option=com_content&task=view&id=77&Itemid=28
πιστευω πως ειναι κατατοπιστικο.. εφοσον λειπει το βιβλιο σ κ οχι εσυ απο την ταξη δν ειναι σωστο να παρειs απουσια
Προσωπικές διαμάχες που γίνονται εκτός σχολείου, θα λυθούν κι εκτός αυτού. Η διευθύντρια σε κάθε περίπτωση υποχρεούται να προστατεύσει το μαθητή της από οποιονδήποτε εξωσχολικό και να μην παρεμβει σε εξωσχολικά ζητήματα. Αν ήθελαν, θα μπορούσαν να του μιλήσουν ή να κάνουν ό,τι άλλο θέλουν εκτός ωραρίου σχολείου, έξω απ'το χώρο δικαιοδοσίας του σχολείου και της διευθύντριας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vaggelis1984
Νεοφερμένος
Επίσης θα έχει ενδιαφέρον να αναφέρετε αν αυτές γίνονται στα σχολεία και τις ενυπώσεις σας από το σχολικό εργαστήριο.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
https://blogs.sch.gr/ekfekil/files/2009/09/gel20092010.pdf
σχολικό έτος 2009-10, θα πραγματοποιηθούν το λιγότερο οι παρακάτω εργαστηριακές
δραστηριότητες ανά μάθημα και τάξη:
ΦΥΣΙΚΗ Α ʼ Λυκείου Γενικής Παιδείας
β) Μελέτη ευθύγραμμης ομαλά επιταχυνόμενης κίνησης (2α)
γ) Τριβή ολίσθησης σε κεκλιμένο επίπεδο με τη χρήση του Μultilog ή την κλασική
μέθοδο (7)
πτώση σώματος (9)
α) Ενεργειακή μελέτη των στοιχείων απλού ηλεκτρικού κυκλώματος DC με πηγή και
ωμικό καταναλωτή (2)
γ) Προσδιορισμός της έντασης της βαρύτητας με τη βοήθεια του απλού εκκρεμούς (5)
ΦΥΣΙΚΗ Βʼ Λυκείου Κατεύθυνσης
α) Πειραματική επιβεβαίωση του γενικού νόμου των ιδανικών αερίων (1)
β) Γνωριμία με τον παλμογράφο- Πειρ. 1 : Επίδειξη φαινομένου επαγωγής (6.1)
Φαινόμενο επαγωγής με τη χρήση του Μultilog ή την κλασική μέθοδο
α) Παρατήρηση συνεχών - γραμμικών φασμάτων (1)
α) Απλή αρμονική ταλάντωση με τη χρήση του Μultilog (όπου υπάρχει)
β) Προσδιορισμός της ροπής αδράνειας κυλίνδρου που κυλίεται σε πλάγιο επίπεδο (4)
α) Εύρεση pH διαλυμάτων με χρήση δεικτών, πεχαμετρικού χάρτου, πεχάμετρου και
του αισθητήρα pH του Multilog (όπου υπάρχει) (5)
γ) Παρασκευή διαλύματος ορισμένης συγκέντρωσης–αραίωση διαλυμάτων (7)
α) Οξείδωση της αιθανόλης (1,β)
β) Όξινος χαρακτήρας των καρβοξυλικών οξέων (3)
γ) Παρασκευή σάπωνα (6)
α) Υπολογισμός θερμότητας αντίδρασης (1)
β) Ταχύτητα αντίδρασης και παράγοντες που την επηρεάζουν (2)
γ) Αντιδράσεις οξειδοαναγωγής (5)
α) Παρασκευή και ιδιότητες ρυθμιστικών διαλυμάτων (1)
β) Υπολογισμός της περιεκτικότητας του ξιδιού σε οξικό οξύ με τη χρήση του Multilog
β) Μικροσκοπική παρατήρηση στομάτων φύλλων, καταφρακτικών κυττάρων και
χλωροπλαστών (4)
β) Μικροσκοπική παρατήρηση μόνιμου παρασκευάσματος τομής ωοθήκης και όρχεως
(8)
α)Μικροσκοπική παρατήρηση βακτηρίων σε καλλιέργεια ή σε μόνιμο παρασκεύασμα (1)
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ Λυκείου Κατεύθυνσης
Η άσκηση μπορεί να πραγματοποιηθεί
, εφόσον υπάρχει η δυνατότητα, σε
β) Απομόνωση νουκλεϊκών οξέων (DNA από φυτικά κύτταρα) (1)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
argymeg
Εκκολαπτόμενο μέλος
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ Λυκείου Γενικής Παιδείας
α)Μικροσκοπική παρατήρηση βακτηρίων σε καλλιέργεια ή σε μόνιμο παρασκεύασμα (1)
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ Λυκείου Κατεύθυνσης
α) Κυτταρογενετική: Ανάλυση καρυότυπου (3).
Η άσκηση μπορεί να πραγματοποιηθεί
, εφόσον υπάρχει η δυνατότητα, σε
συνδυασμό με τη μικροσκοπική παρατήρηση μόνιμου παρασκευάσματος
ανθρώπινου χρωμοσώματος
β) Απομόνωση νουκλεϊκών οξέων (DNA από φυτικά κύτταρα) (1)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Συγγνώμη που γελάω αλλά δυστυχώς στη συντριπτική πλειοψηφία των σχολείων είναι ουτοπικό να γίνουν πειράματα τέτοιου επιπέδου και μάλιστα στη Γ' Λυκείου... Ακόμα κι όταν υπάρχει ο εξοπλισμός σπανίζει το ενδιαφέρον... Εγώ πάντως πάντα ξετρελαινόμουνα με τις εργαστηριακές ασκήσεις όποτε βρισκόταν ένας καθηγητής να ενδιαφερθεί... Θα ήταν πολύ καλό να γίνονται συστηματικά... :no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vaggelis1984
Νεοφερμένος
Συγγνώμη που γελάω αλλά δυστυχώς στη συντριπτική πλειοψηφία των σχολείων είναι ουτοπικό να γίνουν πειράματα τέτοιου επιπέδου και μάλιστα στη Γ' Λυκείου... Ακόμα κι όταν υπάρχει ο εξοπλισμός σπανίζει το ενδιαφέρον... Εγώ πάντως πάντα ξετρελαινόμουνα με τις εργαστηριακές ασκήσεις όποτε βρισκόταν ένας καθηγητής να ενδιαφερθεί... Θα ήταν πολύ καλό να γίνονται συστηματικά... :no1:
Γενικά στα σχολεία υπάρχει η νοοτροπία οι εργαστηριακές ασκήσεις να παρακάμπτονται αλλά πρέπει και οι μαθητές από την πλευρά τους να πιέζουν κάποια πράγματα που είναι υποχρεωτικά να γίνονται και να μην διεκδικουν μόνο εκδρομές. Φυσικά δεν μπορεί κανείς να περιμένει τα παραπάνω να εφαρμοστούν κατά γράμμα (αν και δεν είναι προαιρετικά) αλλά κάποια από αυτά είναι πολύ απλά
π.χ
Εύρεση pH διαλυμάτων με χρήση δεικτών, πεχαμετρικού χάρτου
Μελέτη ευθύγραμμης ομαλά επιταχυνόμενης κίνησης
Παρατήρηση συνεχών - γραμμικών φασμάτων
Προσδιορισμός της ροπής αδράνειας κυλίνδρου που κυλίεται σε πλάγιο επίπεδο
και δεν δικαιολογείται να μην γίνονται. Τώρα αν δεν υπάρχει όρεξη για κάτι τέτοιο υπάρχει πρόβλημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
argymeg
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
h0cket
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
h0cket
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johndrim
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
h0cket
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*school_brick*
Νεοφερμένος
ο αστικός κώδικας, μήπως περιλαμβάνει νομικές διατάξεις για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις καθηγητών-μαθητών;
αυτα Νικο βρισκονται στο καταστατικο καθε σχολειου κ δν περιλαμβανουν μονο υποχρεωσεις κ δικαιωματα ,αλλα ολα οσα αφορουν τη σχολικη κοινοτητα κ τους κανονες λειτουργιας της...απο τις εκδρομες,τις απουσιες κ την ψηφοφορια για τα συμβουλια μεχρι ο,τι αλλο μπορει να φανταστει κανεις...φυσικα,η πλειονοτητα των μαθητων δν εχει ιδεα για τν υπαρξη τ κ βεβαια η διευθυνση δν φροντιζει ποτε να το κανει γνωστο..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chronis_25
Πολύ δραστήριο μέλος
ο αστικός κώδικας, μήπως περιλαμβάνει νομικές διατάξεις για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις καθηγητών-μαθητών;
αυτα Νικο βρισκονται στο καταστατικο καθε σχολειου κ δν περιλαμβανουν μονο υποχρεωσεις κ δικαιωματα ,αλλα τα παντα...απο τις εκδρομες κ την ψηφοφορια για τα συμβουλια μεχρι ο,τι αλλο μπορει να φανταστει κανεις...φυσικα,η πλειονοτητα των μαθητων δν εχει ιδεα για τν υπαρξη τ κ βεβαια η διευθυνση δν φροντιζει ποτε να το κανει γνωστο..
Βασικά υπάρχουν διάφορα Προεδρικά Διατάγματα τα οποία καθορίζουν σε έναν βαθμό την εύρυθμη (λέμε τώωωωρα) λειτουργία των σχολείων.
Από εκεί και πέρα απουσία μπαίνει όταν λείπεις από την τάξη.
Εξάλλου όταν ο απουσιολόγος μετρά πόσοι λείπουν, δε μετράει τα βιβλία αλλά τα άτομα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*school_brick*
Νεοφερμένος
Βασικά υπάρχουν διάφορα Προεδρικά Διατάγματα τα οποία καθορίζουν σε έναν βαθμό την εύρυθμη (λέμε τώωωωρα) λειτουργία των σχολείων.
Από εκεί και πέρα απουσία μπαίνει όταν λείπεις από την τάξη.
Εξάλλου όταν ο απουσιολόγος μετρά πόσοι λείπουν, δε μετράει τα βιβλία αλλά τα άτομα.
ακριβως.για να βαζει απουσιες ο απουσιολογος καπου "επιβαλεται" για να το κανει αυτοπαντως,για τα προεδρικα διαταγματα πρωτη φορα ακουω..εγω εχω ακουσει κ μελετησει τα καταστατικα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.