Σχολική νομοθεσία

h0cket

Νεοφερμένος

Ο h0cket αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
ξερει κανεισ να μου πει που μπορω να βρω σχολικη νομοθεσια??δηλ τι δικαιοματα εχει ο μαθητησ υποχρεωσεισ και τετοια η τι μπορει να κανει ενασ καθηγητησ και τετοια....ευχαριστω.....(εψαξα στο forum μπασ και το εχει κανει αλλοσ το τοπικ αλλα δεν βρηκα αν το υπαρχει ηδη δωστε λινκ)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nick123

Νεοφερμένος

Ο Nικήτας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 24 μηνύματα.

Mad1kas

Νεοφερμένος

Ο Mad1kas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Έψαξα στην σελίδα αυτήν σε ποιες περιπτώσεις μπορεί ενας καθηγητής να βάλει απουσίες αλλα δεν βρήκα κάτι,ξέρετε μήπως εσείς; Μπορεί να βάλει απουσία αν κάποιος δεν έχει το βιβλίο μαζί του; Αν στην ώρα του μαθήματος ασχολείτε με κάτι άλλο χωρίς όμως να ενοχλεί;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

h0cket

Νεοφερμένος

Ο h0cket αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Έψαξα στην σελίδα αυτήν σε ποιες περιπτώσεις μπορεί ενας καθηγητής να βάλει απουσίες αλλα δεν βρήκα κάτι,ξέρετε μήπως εσείς; Μπορεί να βάλει απουσία αν κάποιος δεν έχει το βιβλίο μαζί του; Αν στην ώρα του μαθήματος ασχολείτε με κάτι άλλο χωρίς όμως να ενοχλεί;

και εγω για κατι τετοια θελω πανω κατω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

myster0n#626

Νεοφερμένος

Η myster0n#626 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' ΕΠΑΛ. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
λοιπον εχω μια ερωτηση... πειτε οτι 2 μαθητες διαφορετικων σχολειων εχουν μια σοβαρη διαμαχη κ προκαλειται καβγας. την επομενη οι γονεις τ ενος παιδιου πανε στ σχολειο του αλλου κ εξηγουν την κατασταση στη διευθυντρια κ της ζητουν να δουν το παιδι π εβλαψε σωματικα το δικο τους. η διευθυντρια απανταει πως ειναι παρανομο να τους δωσει το ονοματεπωνυμο του, κ επεισης ειναι παρανομο να το φωναξει εκει. στεκει αυτη η απαντηση? εχω αμφιβολιες γ το αν ειναι παρανομο να φωναξει το παιδι.. υποστηριζει τα δικαιωματα τ μαθητη (αν υπαρχουν σε αυτην την περιπτωση), ή προστατευει τη φημη τ σχολειου της?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Ερωτηση : Οι γονεις πηγαν στο σχολειο του αλλου μαθητη, για να μαθουν το ονομα του παιδιου που επιτεθηκε στο γιο/κορη τους;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

myster0n#626

Νεοφερμένος

Η myster0n#626 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' ΕΠΑΛ. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Ερωτηση : Οι γονεις πηγαν στο σχολειο του αλλου μαθητη, για να μαθουν το ονομα του παιδιου που επιτεθηκε στο γιο/κορη τους;

οχι, πηγαν γ ν τ μιλησουν..
-----------------------------------------
Έψαξα στην σελίδα αυτήν σε ποιες περιπτώσεις μπορεί ενας καθηγητής να βάλει απουσίες αλλα δεν βρήκα κάτι,ξέρετε μήπως εσείς; Μπορεί να βάλει απουσία αν κάποιος δεν έχει το βιβλίο μαζί του; Αν στην ώρα του μαθήματος ασχολείτε με κάτι άλλο χωρίς όμως να ενοχλεί;

διαβασε αυτο: https://www.theschooligans.gr/site/index.php?option=com_content&task=view&id=77&Itemid=28

πιστευω πως ειναι κατατοπιστικο.. εφοσον λειπει το βιβλιο σ κ οχι εσυ απο την ταξη δν ειναι σωστο να παρειs απουσια :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
οχι, πηγαν γ ν τ μιλησουν..
-----------------------------------------


διαβασε αυτο: https://www.theschooligans.gr/site/index.php?option=com_content&task=view&id=77&Itemid=28

πιστευω πως ειναι κατατοπιστικο.. εφοσον λειπει το βιβλιο σ κ οχι εσυ απο την ταξη δν ειναι σωστο να παρειs απουσια :P

Προσωπικές διαμάχες που γίνονται εκτός σχολείου, θα λυθούν κι εκτός αυτού. Η διευθύντρια σε κάθε περίπτωση υποχρεούται να προστατεύσει το μαθητή της από οποιονδήποτε εξωσχολικό και να μην παρεμβει σε εξωσχολικά ζητήματα. Αν ήθελαν, θα μπορούσαν να του μιλήσουν ή να κάνουν ό,τι άλλο θέλουν εκτός ωραρίου σχολείου, έξω απ'το χώρο δικαιοδοσίας του σχολείου και της διευθύντριας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vaggelis1984

Νεοφερμένος

Ο vaggelis1984 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 106 μηνύματα.
Σχετικά με τις υποχρεωτικές εργαστηριακές ασκήσεις που πρέπει να γίνουν σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία σας παραθέτω το σχετικό έγγραφο που περιγράφει τι πρέπει να γίνει σε κάθε τάξη. Ζητήστε και εσείς με την σειρά σας τα παρακάτω να πραγματοποιηθούν.
Επίσης θα έχει ενδιαφέρον να αναφέρετε αν αυτές γίνονται στα σχολεία και τις ενυπώσεις σας από το σχολικό εργαστήριο.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
https://blogs.sch.gr/ekfekil/files/2009/09/gel20092010.pdf


Στο πλαίσιο της διδασκαλίας των Φυσικών Μαθημάτων στα Γενικά Λύκεια, κατά το
σχολικό έτος 2009-10, θα πραγματοποιηθούν το λιγότερο οι παρακάτω εργαστηριακές
δραστηριότητες ανά μάθημα και τάξη:

ΦΥΣΙΚΗ Α ʼ Λυκείου Γενικής Παιδείας

α) Μέτρηση μήκους, χρόνου, μάζας και δύναμης (1)

β) Μελέτη ευθύγραμμης ομαλά επιταχυνόμενης κίνησης (2α)

γ) Τριβή ολίσθησης σε κεκλιμένο επίπεδο με τη χρήση του Μultilog ή την κλασική

μέθοδο (7)


δ) Μελέτη και έλεγχος της διατήρησης της μηχανικής ενέργειας στην ελεύθερη



πτώση σώματος (9)


ΦΥΣΙΚΗ Βʼ Λυκείου Γενικής Παιδείας



α) Ενεργειακή μελέτη των στοιχείων απλού ηλεκτρικού κυκλώματος DC με πηγή και

ωμικό καταναλωτή (2)


β) Μελέτη της χαρακτηριστικής καμπύλης ηλεκτρικής πηγής και ωμικού καταναλωτή (3)



γ) Προσδιορισμός της έντασης της βαρύτητας με τη βοήθεια του απλού εκκρεμούς (5)


ΦΥΣΙΚΗ Βʼ Λυκείου Κατεύθυνσης

α) Πειραματική επιβεβαίωση του γενικού νόμου των ιδανικών αερίων (1)

β) Γνωριμία με τον παλμογράφο- Πειρ. 1 : Επίδειξη φαινομένου επαγωγής (6.1)

Φαινόμενο επαγωγής με τη χρήση του Μultilog ή την κλασική μέθοδο


ΦΥΣΙΚΗ Γʼ Λυκείου Γενικής Παιδείας

α) Παρατήρηση συνεχών - γραμμικών φασμάτων (1)




ΦΥΣΙΚΗ Γʼ Λυκείου Κατεύθυνσης

α) Απλή αρμονική ταλάντωση με τη χρήση του Μultilog (όπου υπάρχει)

β) Προσδιορισμός της ροπής αδράνειας κυλίνδρου που κυλίεται σε πλάγιο επίπεδο (4)




ΧΗΜΕΙΑ Αʼ Λυκείου

α) Εύρεση pH διαλυμάτων με χρήση δεικτών, πεχαμετρικού χάρτου, πεχάμετρου και

του αισθητήρα pH του Multilog (όπου υπάρχει) (5)


β) Χημικές αντιδράσεις και ποιοτική ανάλυση ιόντων (6)



γ) Παρασκευή διαλύματος ορισμένης συγκέντρωσηςαραίωση διαλυμάτων (7)




ΧΗΜΕΙΑ Βʼ Λυκείου Γενικής Παιδείας

α) Οξείδωση της αιθανόλης (1,β)

β) Όξινος χαρακτήρας των καρβοξυλικών οξέων (3)

γ) Παρασκευή σάπωνα (6)




ΧΗΜΕΙΑ Βʼ Λυκείου Κατεύθυνσης

α) Υπολογισμός θερμότητας αντίδρασης (1)

β) Ταχύτητα αντίδρασης και παράγοντες που την επηρεάζουν (2)

γ) Αντιδράσεις οξειδοαναγωγής (5)




ΧΗΜΕΙΑ Γʼ Λυκείου Κατεύθυνσης

α) Παρασκευή και ιδιότητες ρυθμιστικών διαλυμάτων (1)

β) Υπολογισμός της περιεκτικότητας του ξιδιού σε οξικό οξύ με τη χρήση του Multilog



ή την κλασική μέθοδο


(2)

ΒΙΟΛΟΓΙΑ Β΄ Λυκείου Γενικής Παιδείας

α) Μικροσκοπική παρατήρηση πυρήνων μετά από ειδική χρώση (2)



β) Μικροσκοπική παρατήρηση στομάτων φύλλων, καταφρακτικών κυττάρων και

χλωροπλαστών (4)


γ) Μετουσίωση των πρωτεϊνών (7) και /ράση των ενζύμων (11)






ΒΙΟΛΟΓΙΑ Β΄ Λυκείου Επιλογής

α) Μικροσκοπική παρατήρηση μόνιμου παρασκευάσματος αίματος (4)



β) Μικροσκοπική παρατήρηση μόνιμου παρασκευάσματος τομής ωοθήκης και όρχεως

(8)


ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ Λυκείου Γενικής Παιδείας

α)Μικροσκοπική παρατήρηση βακτηρίων σε καλλιέργεια ή σε μόνιμο παρασκεύασμα (1)





ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ Λυκείου Κατεύθυνσης


α) Κυτταρογενετική: Ανάλυση καρυότυπου (3).



Η άσκηση μπορεί να πραγματοποιηθεί

, εφόσον υπάρχει η δυνατότητα, σε

συνδυασμό με τη μικροσκοπική παρατήρηση μόνιμου παρασκευάσματος

ανθρώπινου χρωμοσώματος

β) Απομόνωση νουκλεϊκών οξέων (DNA από φυτικά κύτταρα) (1)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

argymeg

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αργύρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 123 μηνύματα.
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ Λυκείου Γενικής Παιδείας
α)Μικροσκοπική παρατήρηση βακτηρίων σε καλλιέργεια ή σε μόνιμο παρασκεύασμα (1)



ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ Λυκείου Κατεύθυνσης


α) Κυτταρογενετική: Ανάλυση καρυότυπου (3).



Η άσκηση μπορεί να πραγματοποιηθεί

, εφόσον υπάρχει η δυνατότητα, σε

συνδυασμό με τη μικροσκοπική παρατήρηση μόνιμου παρασκευάσματος

ανθρώπινου χρωμοσώματος
β) Απομόνωση νουκλεϊκών οξέων (DNA από φυτικά κύτταρα) (1)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

:lol:

Συγγνώμη που γελάω αλλά δυστυχώς στη συντριπτική πλειοψηφία των σχολείων είναι ουτοπικό να γίνουν πειράματα τέτοιου επιπέδου και μάλιστα στη Γ' Λυκείου... Ακόμα κι όταν υπάρχει ο εξοπλισμός σπανίζει το ενδιαφέρον... Εγώ πάντως πάντα ξετρελαινόμουνα με τις εργαστηριακές ασκήσεις όποτε βρισκόταν ένας καθηγητής να ενδιαφερθεί... Θα ήταν πολύ καλό να γίνονται συστηματικά... :no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vaggelis1984

Νεοφερμένος

Ο vaggelis1984 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 106 μηνύματα.
:lol:

Συγγνώμη που γελάω αλλά δυστυχώς στη συντριπτική πλειοψηφία των σχολείων είναι ουτοπικό να γίνουν πειράματα τέτοιου επιπέδου και μάλιστα στη Γ' Λυκείου... Ακόμα κι όταν υπάρχει ο εξοπλισμός σπανίζει το ενδιαφέρον... Εγώ πάντως πάντα ξετρελαινόμουνα με τις εργαστηριακές ασκήσεις όποτε βρισκόταν ένας καθηγητής να ενδιαφερθεί... Θα ήταν πολύ καλό να γίνονται συστηματικά... :no1:

Γενικά στα σχολεία υπάρχει η νοοτροπία οι εργαστηριακές ασκήσεις να παρακάμπτονται αλλά πρέπει και οι μαθητές από την πλευρά τους να πιέζουν κάποια πράγματα που είναι υποχρεωτικά να γίνονται και να μην διεκδικουν μόνο εκδρομές:). Φυσικά δεν μπορεί κανείς να περιμένει τα παραπάνω να εφαρμοστούν κατά γράμμα (αν και δεν είναι προαιρετικά) αλλά κάποια από αυτά είναι πολύ απλά
π.χ
Εύρεση pH διαλυμάτων με χρήση δεικτών, πεχαμετρικού χάρτου
Μελέτη ευθύγραμμης ομαλά επιταχυνόμενης κίνησης
Παρατήρηση συνεχών - γραμμικών φασμάτων
Προσδιορισμός της ροπής αδράνειας κυλίνδρου που κυλίεται σε πλάγιο επίπεδο

και δεν δικαιολογείται να μην γίνονται. Τώρα αν δεν υπάρχει όρεξη για κάτι τέτοιο υπάρχει πρόβλημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

argymeg

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αργύρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 123 μηνύματα.
Τα 2 πρώτα τα είχαμε κάνει κι εμείς! Ειδικά στη Χημεία είχαμε κάνει αρκετά πειράματα γιατί ο καθηγητής μας γενικά έτρεχε... :) Αλλά ναι, η έλλειψη όρεξης και ενδιαφέροντος είναι ο κοινός παρονομαστής όλων σχεδόν των προβλημάτων της ελληνικής εκπαίδευσης...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

h0cket

Νεοφερμένος

Ο h0cket αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
οκ με όλα αυτά αλλά συγκεκριμένα πχ είναι νόμιμο ένα παιδί όταν κάνει άλλα μαθήματα την ώρα άλλου μαθηματο? αν δεν κραταει βιβλίο παίρνει απουσια? και τέτοια...παρακαλώ βοηθήστε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

h0cket

Νεοφερμένος

Ο h0cket αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
πραγματινα αν ξερει κανεισ ας μου πει γιατι μου ειπε και καλα ο καθηγητης μου οτι αν δεν κραταω βιβλιο την αλλη φορα θα μου βαλει απουσια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johndrim

Νεοφερμένος

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Αφού δεν λείπεις απο την τάξη δεν μπορεί να σου βάλει απουσία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

h0cket

Νεοφερμένος

Ο h0cket αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
ναι αλλα κατι τετοιο του ειχαμε πει και εμεισ και επειδη ειναι και φιλολογοσ μασ ειπε λεει οτι το να εισαι μαθητης παει να πει οτι εισαι σωμα και πνευμα εκει και οτι εισαι ενταξη στισ υποχρεωσεισ σου και κατι τετοια......γιαυτο και εγω για καβατζα αν υπηρχε θα ηθελα να εχω κανα νομο......εψαξα στο schooligans αλλα δεν ειχε αναλογο θεμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,002 μηνύματα.
ο αστικός κώδικας, μήπως περιλαμβάνει νομικές διατάξεις για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις καθηγητών-μαθητών; :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*school_brick*

Νεοφερμένος

Η *school_brick* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 95 μηνύματα.
ο αστικός κώδικας, μήπως περιλαμβάνει νομικές διατάξεις για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις καθηγητών-μαθητών; :)

αυτα Νικο βρισκονται στο καταστατικο καθε σχολειου κ δν περιλαμβανουν μονο υποχρεωσεις κ δικαιωματα ,αλλα ολα οσα αφορουν τη σχολικη κοινοτητα κ τους κανονες λειτουργιας της...απο τις εκδρομες,τις απουσιες κ την ψηφοφορια για τα συμβουλια μεχρι ο,τι αλλο μπορει να φανταστει κανεις...φυσικα,η πλειονοτητα των μαθητων δν εχει ιδεα για τν υπαρξη τ κ βεβαια η διευθυνση δν φροντιζει ποτε να το κανει γνωστο..:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
ο αστικός κώδικας, μήπως περιλαμβάνει νομικές διατάξεις για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις καθηγητών-μαθητών; :)

αυτα Νικο βρισκονται στο καταστατικο καθε σχολειου κ δν περιλαμβανουν μονο υποχρεωσεις κ δικαιωματα ,αλλα τα παντα...απο τις εκδρομες κ την ψηφοφορια για τα συμβουλια μεχρι ο,τι αλλο μπορει να φανταστει κανεις...φυσικα,η πλειονοτητα των μαθητων δν εχει ιδεα για τν υπαρξη τ κ βεβαια η διευθυνση δν φροντιζει ποτε να το κανει γνωστο..:hmm:

Βασικά υπάρχουν διάφορα Προεδρικά Διατάγματα τα οποία καθορίζουν σε έναν βαθμό την εύρυθμη (λέμε τώωωωρα) λειτουργία των σχολείων.
Από εκεί και πέρα απουσία μπαίνει όταν λείπεις από την τάξη.
Εξάλλου όταν ο απουσιολόγος μετρά πόσοι λείπουν, δε μετράει τα βιβλία αλλά τα άτομα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*school_brick*

Νεοφερμένος

Η *school_brick* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 95 μηνύματα.
Βασικά υπάρχουν διάφορα Προεδρικά Διατάγματα τα οποία καθορίζουν σε έναν βαθμό την εύρυθμη (λέμε τώωωωρα) λειτουργία των σχολείων.
Από εκεί και πέρα απουσία μπαίνει όταν λείπεις από την τάξη.
Εξάλλου όταν ο απουσιολόγος μετρά πόσοι λείπουν, δε μετράει τα βιβλία αλλά τα άτομα.

ακριβως.για να βαζει απουσιες ο απουσιολογος καπου "επιβαλεται" για να το κανει αυτο:Pπαντως,για τα προεδρικα διαταγματα πρωτη φορα ακουω..εγω εχω ακουσει κ μελετησει τα καταστατικα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top