Σχολική εκπαίδευση και επιτυχία στη ζωή

Buggs

Διάσημο μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,304 μηνύματα.
Και στο κολέγιο που πηγαίνουν τα αλλα τί μαθαίνουν; Εκπαιδευονται για καλύτεροι άνθρωποι και επαγγελματίες; Ξεχνάμε οτι τα κύρια πόστα στο πανελλήνιο, κατέχονται απο απόφοιτους του Κολεγίου, του Μωραίτη, κλπ. Αυτά που μαθαίνουν είναι πώς να γίνονται πλουσιορουφιάνοι, πώς να προδίδουν όλα τα ιδανικά των άλλων και ολοκληρου του κόσμου εν γένει, ονομάζοντας το αυτό Νέα Ταξη Πραγμάτων, ανωτερότητα, εξυπναδα ή απλά... πραγματικότητα !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Obscura

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Obscura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,515 μηνύματα.
Δεν διαφωνώ με όσα λες. Αναμφίβολα, σε κάθε ελληνικό πανεπιστήμιο η ποιότητα σπουδών είναι πολύ χαμηλότερη της αντίστοιχης των φτασμένων ξένων πανεπιστημίων. Η σύγκριση που έκανα στο αρχικό μου ποστ ήταν ανάμεσα στη δευτεροβάθμια και την τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα.

Προς μεγάλη μου απογοήτευση, αμελητέα η διαφορά. Η διαβολεμένη λυκειακή νοοτροπία είναι παντού.

Ο στόχος είναι να μην μαθαίνει κανείς, αυτά που πραγματικά αξίζουν, αυτά που πραγματικά θα του χρησίμευαν. Η κοινωνική εκπαίδευση, ορατή (στα σχολεία) όπως και αόρατη (στα βιβλία τα ΜΜΕ και το εκδοτικο σύστημα) περιορίζεται συστηματικά στην τετριμένη "εγκυκλοπαιδική" γνώση. Και πάλι καλά να λέμε που επιτρέπεται να γνωρίζουμε ότι η γή είναι στρογγυλή και η θάλλασα δεν είναι μια τεράστια πισίνα που κάπου χάνεται στην άβυσσο. Κάποτε τα πράγματα ήταν τόσο ασχημα.

Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι είδους εκπαιδευτικό υλικό έχεις κατά νου όταν αναφέρεσαι σε αυτά που αξίζουν και σε αυτά που θα χρησιμεύσουν στη ζωή. Μπορείς να γίνει λίγο πιο συγκεκριμένος; Φοβάμαι μήπως ο αξιοθρήνητος τρόπος με τον οποίο διδάσκονται ορισμένα πράγματα σε έχει οδηγήσει στο να τα απαξιώσεις ως μη χρηστικά. Δε μπορώ να φανταστώ οποιαδήποτε μορφή γνώσης που να μη συμβάλλει έστω και στην προσωπική ανάπτυξη, οπότε προς τι ο διαχωρισμός;

///

Διάβασα και εγώ το άρθρο για το 132ο Δημοτικό και με την ευκαιρία έριξα μία ματιά και τη σελίδα τους, όπου μπορείτε να δείτε από πρώτο χέρι (και όσοι είστε εκπαιδευτικοί να εμπνευστείτε από) την καταπληκτική δουλειά που γίνεται εκεί. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω σχετικές δημοσιεύσεις για το πώς προχώρησε το ζήτημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Buggs

Διάσημο μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,304 μηνύματα.
Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι είδους εκπαιδευτικό υλικό έχεις κατά νου όταν αναφέρεσαι σε αυτά που αξίζουν και σε αυτά που θα χρησιμεύσουν στη ζωή. Μπορείς να γίνει λίγο πιο συγκεκριμένος;

Αξίζουν οι γνώσεις που με το λιγοτερο χρόνο θα σου προσφέρουν τα περισσότερα επαγγελματικά εφόδια. Ολες οι άλλες γνώσεις είναι εγκυκλοπαιδικές, σίγουρα διασκεδαστικές, όμως δεύτερης πρωτεραιότηας τρίτης τέταρτης κλπ. Είναι γενικά καλύτερο να είσαι τέλειος σε κάτι, παρά μέτριος σε χιλια, πόσο μάλλον κάτω του μετρίου. Οπως βγαίνουν, σύμφωνα με τις γενικές τους γνώσεις σε ιστορία, γεωγραφία, αρχαια ελληνικά, θρησκευτικα, αγωγή του πολίτη, οι περισσότεροι μαθητές γυμνασίου λυκείου. Αν όμως είσαι σε κάτι παρα πολύ καλός, γίνεσαι αστέρι σαν επαγγελματίας και ύστερα διαθέτεις αρκετά χρήματα ωστε να πληρώσεις, για τις αλλες δουλειές που θα χρειαςτείς, τους άλλους ασςτερατους επαγγελματίες, αντί να τα κάνεις όλα μέτρια και μόνος σου όπως όπως.


Φοβάμαι μήπως ο αξιοθρήνητος τρόπος με τον οποίο διδάσκονται ορισμένα πράγματα σε έχει οδηγήσει στο να τα απαξιώσεις ως μη χρηστικά. Δε μπορώ να φανταστώ οποιαδήποτε μορφή γνώσης που να μη συμβάλλει έστω και στην προσωπική ανάπτυξη, οπότε προς τι ο διαχωρισμός;
Είναι σίγουρα αξιοθρήνητος ο τρόπός, και αυτό παίζει ρόλο στο όλο ζύγισμα. Επειτα το να μάθει να φτιάχνει τριπακια ή βόμβες απο το Ιντερνετ, συμβαλει στην προσωπική ανάπτυξη; Το κατηχητικό για θρησκείες αμφισβητούμενες με βιβλία ακόμη πιο αμφισβητούμενα; Η γεωγραφία με στοιχεία πρό δεκαετίας δεκαπενταετίας. Η κατάλληλα διαμορφωμένη ιστορία; Μια γλώσσα που μιλιώταν 2000 χρόνια πρίν; ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ μορφή γνώσης συμβάλλει...

Αυτό είναι και το κέντρο του προβληματισμού μου. Οτι "οποιαδήποτε γνώση" ΔΕΝ συμβάλλει. Τρώει χρόνο απο τις πρωτεραιότητες πολλές φορές γεμίζοντας και τον αποδέκτη με εσφαλμενες γνώσεις ή ακόμη και προκαταλήψεις κάτι που κάνει το χάσιμο χρόνου πολλαπλάσιο. Γιατί ο αποσδέκτης στην συνέχεια θα πλανηθεί και θια περιπλανηθεί ένεκα αυτών των γνώσεων εως ότου, αν υποθέσουμε ότι ειναι τυχερός, ανακαλύψει καποια στιγμή τη πλάνη του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει από Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Λοιπόν έχοντας ζήσει από πρώτο χέρι εδώ και 9 χρόνια αυτό το εκπαιδευτικό σύστημα που όλοι βρίζετε έχω να πω κι εγώ 2-3 πραγματα.

1) Η νοοτροπία.
Όντως, πρόκειται για μια εκπαίδευση ελλειπή. Δε φταίνε ούτε οι δάσκαλοι ούτε οι γονείς ούτε τα παιδάκια. Φταίει η νοοτροπία του "Αν θες να παρεις Α/10/20/100 θα τα μάθεις όλα νεράκι!". Αλλάξαν τα βιβλία για να καταργήσουν αυτό υποτίθεται, το μόνο όμως που κατάφεραν ήταν να προσθέσουν κι άλλες στεγνές πληροφορίες προς αποστήθιση. Χαρακτηριστικότατο παράδειγμα: Φέτος το βιβλίο της ιστορίας της Γ' γυμνασίου λέει στον πρόλογο πως είναι φτιαγμένο για να αναπτύσσεται η κριτική σκέψη και μπλα μπλα μπλα. Εγώ το μόνο που βλέπω είναι 4 παπαγαλάκια να αναπαράγουν με ακρίβεια κόμματος ό,τι λέει το βιβλίο και τις καθηγήτριες να τις /τους επικροτούν λέγοντας στους υπόλοιπους να τους παίρνουμε παράδειγμα. Εντάξει σύμφωνοι. Θα σταματήσω να διαβαζω και εκτος σχολικου εγχειριδίου, να κρίνω σφαιρικά την ιστορία, να έχω επαφή γενικότερα με την ιστορία ως επιστήμη, και θα αρχίσω να παπαγαλιζω στεγνα γεγονότα προκειμένου να κάνω το 18 20. Όχι ευχαριστώ παιδιά, δε θα πάρω.

2) Τα βιβλία
Τα περισσότερα μέτρια και κακογραμμένα, στηριζόμενα στην αποστήθιση. Ιστορία που φωτοτυπείται στο μυαλό και ξεχνιέται μετά το διαγώνισμα, θρησκευτικά που είναι σα να σου φωνάζουν "στην πυρά οι άπιστοι!" , γεωγραφία με τη ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΑ στα βόρεια της Ελλάδας, μαθηματικά που δεν αναπτύσσουν τη σκέψη και δεν ειναι δημιουργικά, απλά σου λενε 2 τρόπους να λύσεις μια άσκηση, φυσικη που δεν εκπληρωνει το σκοπό της ( την κατανόηση του κόσμου) αλλά αρκείται στο να μας λέιε 3 τύπους, βιολογία και χημεία κακοδιατυπώσεις, παραλείψεις και ανούσιες προσθεσεις/αφαιρεσεις ύλης. Τα μόνα βιβλία που υποφέρονται είναι των φιλολογικών μαθημάτων και δη των κειμενων αρχαιων/νεων. Τα αρχαία θέλουν βελτίωση, δηλαδή ελάφρυνση από γραμματική και εμβάθυνση στο αρχαίο κείμενο, το οποίο ουσιαστικά είναι το διαμαντι της γλωσσας, οχι η μετοχή του λύω.

3) Γενικές παρατηρήσεις.
Τα πιο ελαφριά μαθήματα είναι απλά ένας τρόπος εκτόνωσης της καταπίεσης που προκύπτει από τα βασικά μαθηματα. Γυμναστική: Πάρτε μπάλα να κλωτσήσετε, Καλλιτεχνικά: Αντιγράψτε αυτό στο μπλοκ σας και αφήστε με ήσυχο/ ήσυχη, Αγγλικά: Ποιος τα γ@μ@ει μωρέ, αφού όλοι κάνουν φροντιστήριο!, Δεύτερη ξένη γλώσσα το ίδιο με τα αγγλικά + τα κάκιστα βιβλία, Μουσική: Ώρα του παιδιού (και των beatles , στο δικο μου σχολειο).

4) Μαθητές.
Μαθητές που αντιπροσωπεύουν τη μέλλουσα κοινωνία. Το 90% μετράει δεύτερα για το διάλλειμμα. Οι μισοί και πλέον έρχονται για τουρισμό και για χαβαλέ. Κάποιοι σκράπες που εξακολουθούν να μένουν και να ξαναμένουν και να καθονται στο γυμνασιο μονο και μονο γιατι αν φυγουν ΔΕΝ έχουν καμια ελπίδα. Όλοι σχεδόν κοιτάνε μόνο να χάσουν μάθημα, να φύγουν 2 λεπτά πιο νωρίς, να πάρουν μια άσκηση λιγότερη, να γραφτουν σε σχολικα προγραμματα, στα οποια δε θα πατησουν ποτε παρά μονο για να πανε μια εκδρομή στην οποία μετά θα περηφανεύονται ότι γ@μησαν ενώ μπορεί να μη θυμούνται πού πήγαν, μαθητές σοκολατόπαιδα που φέρνουν τη μανούλα όταν ο κακός κουέρτης τους πει μαμόθρευτα επειδή έχουν μια μελανιά και κλαίγονται, μαθητές που το παίζουν μάγκες και αμα τους τραβηξεις μια αναποδη ή τους δείξεις ότι δεν τους φοβάσαι προσπαθούν να σε κάνουν φιλο τους για να μη φανει η αδυναμια τους, μαθητές wannabes μεταλάδες ,sk8άδες, ύφος λούζερ και underground και καλα ενδυμασια και/ή συμπεριφορά και μαθητές που το παίζουν επαναστάτες και ΑΝΤΙΦΑ ΑΝΑΡΧΙΑ , ενώ κοιτούν με 1/8 του ματιού τον αλβανό που κάθεται μπροστά τους.
Φυσικά υπάρχει και η αντίθετη πλευρά. Μαθητές προσεγμένοι, ισορροπημένοι, με ανοιχτό μυαλό, ώριμοι και με συνείδηση, που όμως αποτελούν ισχνή μειοψηφία και χλευάζονται από τους άλλους επειδή είπαν μια εξεζητημένη λέξη σε μια έκθεση, άρα ειναι ΦΥΤΑ. Εννοείτα πως ποτέ δεν απουσιάζουν οι γλύφτες, τα ψώνια απουσιολόγοι που ξερουν ολο το βιβλιο απο εξω αλλα αν τους ρωτησεις τη γνωμη τους θα πουν "ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ" και τα τσιρακια των καθηγητών.



Αυτή είναι η κατάσταση του ελληνικού σχολείου όπως τη βλέπω εγώ. Δεν μπορώ να την αλλάξω, αλλά ούτε αυτή μπορεί να με αλλάξει. ;)

Τα συμπεράσματα δικά σας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Buggs

Διάσημο μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,304 μηνύματα.
Προχωρόντας, ένα χρόνο ύστερα που έβαλα το θέμα, και με τα παιδιά μου πλέον στην πρώτη και δευτέρα δημοτκού αντίστοιχα , λαμβάνοντας επίσης υπόψη όσα γράφτηκαν ήδη εδώ θέλω να παρατηρήσω ότι η εντύπωση μου είναι διχασμένη

Ως πρός τί; Το σχολείο λοιπόν είναι χρήσιμο για την επιτυχία στη ζωή σαν παράγων κοινωνικής διαπαιδαγώγησης. Μπαίνοντας εκεί βλέπεις μια ακριβή μικρογραφία της οικονομικής κοινωνίας. Με τους ρουφιάνους, με τα ψώνια απουσιολόγους, τους σπασίκλες που δεν λένε τα μυστικά τους και τους γλύφτες των καθηγητών, πλάι πλάι με τους τραμπούκους, τα τσογλάνια, τους τεμπεληδες, και το κάθε καρυδιάς καρύδι.

Ολοι αυτοί πασχίζουν για την επιτυχία με διάφορους τρόπους: Να βγάλουν την τάξη χωρίς να κοπιάσουν, να είναι πολυ δημοφιλείς, να πάρουν τέλειους βαθμούς κ.α. Απο πλευράς επαγγελματικής προφανώς το να μάθουν να μετράνε να γράφουν και να διαβάζουν είναι σημαντικό, οπότε δεν τίθεται θέμα μέχρι κάποιες τάξεις του δημοτικού το σχολείο είναι απαραίτητο για την ε πιτυχία. Τι θα μάθεις έβερ αν δεν ξέρεις να διαβάζεις ή να γράφεις.

Ομως το κύριο που προσφέρει το σχολείο είναι αυτή την εικόνα της κοινωνίας,και ενα σουπερ μάρκετ στο οποίο το άτομο μπορεί να διαλέξει, από τα διάφορα που κυκλοφορούν εκεί μέσα, το ιδεώδες της επιτυχίας που του ταιριάζει. Και να το προβάρει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Great Chaos

Περιβόητο μέλος

Ο Όττο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 57 ετών και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,911 μηνύματα.
Ε ναι ρε Μπαγκς, δεν έχεις ακούσει τη γνωστή ρήση: "Το σύστημα της διδασκαλίας είναι η διδασκαλία του Συστήματος";. Αποτελεί κοινοτοπία τώρα πια...

Άλλωστε στο σχολείο μας έστελναν για "να γίνουμε άνθρωποι". Τι είδους άνθρωποι τώρα;

Δύο επιλογές και μόνο: Επιτυχημένοι κι αποτυχημένοι. Κάθε σύστημα, οικονομικό, πολιτικό, κοινωνικό ή αξιακό (συνήθως όλα μαζί) φροντίζει να εξασφαλίσει την αναπαραγωγή του...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Buggs

Διάσημο μέλος

Ο Buggs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,304 μηνύματα.
Δύο επιλογές και μόνο: Επιτυχημένοι κι αποτυχημένοι.

Συνήθως η αναπαραγωγή του συστήματος είναι ακριβώς η αναπαραγωγή, εν πολλοίς μέσα στα σχολεία, του ιδεώδους της επιτυχίας, όπως το βλέπει το Χ συστημα. Οπότε πρός τί τόση απαισιόδοξία βρέ Χάουλα; Αν τα συστήματα παραμένανε ίδια και το σύστημα αναπαραγόταν απαράλλαχτο, τότε θα είμασταν όλοι ακόμη ουρακοτάγκοι . N'est pas?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ciela

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ciela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,758 μηνύματα.
θα σας παραθεσω κατι που βρηκα εδω https://troktiko.blogspot.com/2010/07/blog-post_243.html
Τετάρτη, 07 Ιουλίου 2010

"Αυτοπυροβολήθηκε στο κεφάλι"


"Στο νοσοκομείο νοσηλεύεται 17χρονος μαθητής στη Νέα Σμύρνη, ο οποίος απογοητευμένος, με τις επιδόσεις του στις πανελλαδικές εξετάσεις, αυτοπυροβολήθηκε στο κεφάλι, με όπλο κρότου...

Στο νοσοκομείο νοσηλεύεται 17χρονος μαθητής στη Νέα Σμύρνη, ο οποίος απογοητευμένος, με τις επιδόσεις του στις πανελλαδικές εξετάσεις, αυτοπυροβολήθηκε στο κεφάλι.

Λίγο μετά τις τρεις το μεσημέρι, αφου είδε τις βαθμολογίες, που αναρτήθηκαν στο Λύκειο της περιοχής του, πήρε ένα όπλο κρότου και το έστρεψε στον εαυτό του, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να υποστεί εγκαύματα στο κεφάλι, αλλά ευτυχώς όχι κάτι πιο σοβαρό.

Ο νεαρός μαθητής μεταφέρθηκε και νοσηλεύεται εκτός κινδύνου στον Ερυθρό Σταυρό."
δεν ηξερα που αλλου να το ποσταρω. καπου ειχα δει ενα θεμα για τις δυσκολιες του να εισαι μαθητης και το αγχος των πανελληνιων αλλα δεν το βρηκα...και εδω ταιριαζει ομως.
με τι αγχος φορτωνει η κοινωνια τα παιδια σε μια τοσο ομορφη ηλικια...κριμα...
και ολα αυτα για την "επιτυχια". κενη λεξη ωρες ωρες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Πρωτα απ ολα, επιτυχία στην ζωη μπορει να οριστει απο τον εαυτο σου και διαφερει απο ατομο σε ατομο.
Για εμενα ειναι μια ζωη με ησυχία χωρις πολυ ανχος, για εσενα, μπορει να ειναι βαρετη αυτη η ζωη και να θελεις να γινεις μεγαλος μπιζνεσμαν :Ρ γεματος ανχος και να προσπαθεις να βρεις 10 λεπτα χρονο για να χαλαρωσεις επιτελους. Αλλοι πάλι, ονειρευονται να γινουν διασημοι ποδοσφαιριστες/μπασκετμπολιστες (π θεωρω βλακεια, γιατι δεν διαβαζουν καθολου και στο τελος μαλλον δεν θα τους παρει καμια ομαδα )
Τωρα, στο σχολειο πιστευω πως παμε για να παιρναει η ωρα. Στην ταξη προσεχω τον καθηγητη μονο στα θρησκευτικα (το μονο μαθημα που σηζηταμε και τιποτα χρησιμο) και βιολογια μαθηματικα φυσικη και χημεια. Πιστευω πως ειναι ανουσιο να χανω τον χρονο μου ακουγοντας τον φιλολογο να μου λεει για τις περισπομενες του η να προσπαθει να πει το μαθημα τις ιστοριας που δεν χρησιμευει ΚΑΘΟΛΟΥ. Αμα θελω να μαθω ιστορια, θα παρω βιβλιο απο την βιβλιοθηκη (το εχω κανει) Στο βιβλιο μονο μαχες και ημερομηνιες και ονοματα αποστηθιζουμε , αλλα μου εβαλε 18 οποτε δεν παραπονιεμαι (βεβαια σκιστικα στο διαβασμα κι εγω).
ΤΙ να πει κανεις, οντως γινεται να βελτιωθει το συστημα, αλλα εγω βλεπω πως τα 2/3 των μαθητων εχουν γραμμενο το σχολειο στα @@ τους, οποτε ο,τι και να γινει, δεν θα υπαρξει διαφορα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Φέτος το βιβλίο της ιστορίας της Γ' γυμνασίου λέει στον πρόλογο πως είναι φτιαγμένο για να αναπτύσσεται η κριτική σκέψη και μπλα μπλα μπλα. Εγώ το μόνο που βλέπω είναι 4 παπαγαλάκια να αναπαράγουν με ακρίβεια κόμματος ό,τι λέει το βιβλίο και τις καθηγήτριες να τις /τους επικροτούν λέγοντας στους υπόλοιπους να τους παίρνουμε παράδειγμα. Εντάξει σύμφωνοι. Θα σταματήσω να διαβαζω και εκτος σχολικου εγχειριδίου, να κρίνω σφαιρικά την ιστορία, να έχω επαφή γενικότερα με την ιστορία ως επιστήμη, και θα αρχίσω να παπαγαλιζω στεγνα γεγονότα προκειμένου να κάνω το 18 20. Όχι ευχαριστώ παιδιά, δε θα πάρω.

Αλήθεια; Εμένα πάλι μου άρεσε πολύ η ιστορία της Γ Γυμνασίου! Και ήταν η μοναδική που απαιτούσε κριτική σκέψη! Βέβαια, ο απίθανος καθηγητής μας συνέδεε τα γεγονότα εκείνα με τη σημερινή πραγματικότητα και το μάθημα γινόταν απίστευτα ενδιαφέρον!! :D

θρησκευτικά που είναι σα να σου φωνάζουν "στην πυρά οι άπιστοι!"

:P σωστό αυτό!!! Αν και τώρα στο Λύκειο είχαμε καθηγήτρια με ποιο ανοιχτό μυαλό και δεν έλεγε τα γνωστά "κάθε Κυριακή στην Εκκλησία!" κλπ... δυστυχώς θα πάρει σύνταξη... :(

μαθηματικά που δεν αναπτύσσουν τη σκέψη και δεν ειναι δημιουργικά, απλά σου λενε 2 τρόπους να λύσεις μια άσκηση, φυσικη που δεν εκπληρωνει το σκοπό της ( την κατανόηση του κόσμου) αλλά αρκείται στο να μας λέιε 3 τύπους, βιολογία και χημεία κακοδιατυπώσεις, παραλείψεις και ανούσιες προσθεσεις/αφαιρεσεις ύλης

οκ, τα βιβλία είναι όντως χάλια... προσπαθούσα μάταια να βγάλω μόνη μου την ύλη αλλά τζίφος... (αντίθετα, στο μάθημα τα καταλάβαινα όλα!)

Τα μόνα βιβλία που υποφέρονται είναι των φιλολογικών μαθημάτων και δη των κειμενων αρχαιων/νεων. Τα αρχαία θέλουν βελτίωση, δηλαδή ελάφρυνση από γραμματική και εμβάθυνση στο αρχαίο κείμενο, το οποίο ουσιαστικά είναι το διαμαντι της γλωσσας, οχι η μετοχή του λύω.

των αρχαίων; έχει ένα σωρό κείμενα ασύνδετα μεταξύ τους!! (μιλάω μόνο για το γυμνάσιο)
κείμενα; :hmm: θα ήθελα και κείμενα που είναι περισσότερο σύγχρονα...

Γυμναστική: Πάρτε μπάλα να κλωτσήσετε, Καλλιτεχνικά: Αντιγράψτε αυτό στο μπλοκ σας και αφήστε με ήσυχο/ ήσυχη, Αγγλικά: Ποιος τα γ@μ@ει μωρέ, αφού όλοι κάνουν φροντιστήριο!, Δεύτερη ξένη γλώσσα το ίδιο με τα αγγλικά + τα κάκιστα βιβλία, Μουσική: Ώρα του παιδιού (και των beatles , στο δικο μου σχολειο)

Γυμναστική: το ίδιο με λίγες εξαιρέσεις..!
Καλλιτεχνικά: η καθηγήτρια πραγματικά μας έμαθε σε γενικές γραμμές την τέχνη. Στις Α και Β γυμνασίου μια γενική εισαγωγή στη ζωγραφική και όχι μόνο (ομάδες χρωμάτων, 2 τρόπους ζωγραφικής, ανάγλυφα σε φύλλο χαλκού). Στη Γ γυμνασίου όμως η κορύφωση: Ιστορία της τέχνης!!! από την αρχαία Αίγυπτο έως το σουρεαλισμό, σε συνδυασμό με τις συνθήκες της κάθε εποχής (οικονομικές, κοινωνικές, πολιτικές κλπ...)
Αγγλικά: και όμως έμαθα αρκετά... το επίπεδο ήταν υψηλό και ντρεπόμουν να μην έχω 20, αφού έκανα μάθημα για Proficiency..! :P
Μουσική: έμαθα τις νότες!!!:P και ακόμα, φέτος με βοήθησε, μιας που ξεκίνησα κιθάρα!! :D

4) Μαθητές.
Μαθητές που αντιπροσωπεύουν τη μέλλουσα κοινωνία. Το 90% μετράει δεύτερα για το διάλλειμμα. Οι μισοί και πλέον έρχονται για τουρισμό και για χαβαλέ. Κάποιοι σκράπες που εξακολουθούν να μένουν και να ξαναμένουν και να καθονται στο γυμνασιο μονο και μονο γιατι αν φυγουν ΔΕΝ έχουν καμια ελπίδα. Όλοι σχεδόν κοιτάνε μόνο να χάσουν μάθημα, να φύγουν 2 λεπτά πιο νωρίς, να πάρουν μια άσκηση λιγότερη, να γραφτουν σε σχολικα προγραμματα, στα οποια δε θα πατησουν ποτε παρά μονο για να πανε μια εκδρομή στην οποία μετά θα περηφανεύονται ότι γ@μησαν ενώ μπορεί να μη θυμούνται πού πήγαν, μαθητές σοκολατόπαιδα που φέρνουν τη μανούλα όταν ο κακός κουέρτης τους πει μαμόθρευτα επειδή έχουν μια μελανιά και κλαίγονται, μαθητές που το παίζουν μάγκες και αμα τους τραβηξεις μια αναποδη ή τους δείξεις ότι δεν τους φοβάσαι προσπαθούν να σε κάνουν φιλο τους για να μη φανει η αδυναμια τους, μαθητές wannabes μεταλάδες ,sk8άδες, ύφος λούζερ και underground και καλα ενδυμασια και/ή συμπεριφορά και μαθητές που το παίζουν επαναστάτες και ΑΝΤΙΦΑ ΑΝΑΡΧΙΑ , ενώ κοιτούν με 1/8 του ματιού τον αλβανό που κάθεται μπροστά τους.
Φυσικά υπάρχει και η αντίθετη πλευρά. Μαθητές προσεγμένοι, ισορροπημένοι, με ανοιχτό μυαλό, ώριμοι και με συνείδηση, που όμως αποτελούν ισχνή μειοψηφία και χλευάζονται από τους άλλους επειδή είπαν μια εξεζητημένη λέξη σε μια έκθεση, άρα ειναι ΦΥΤΑ. Εννοείτα πως ποτέ δεν απουσιάζουν οι γλύφτες, τα ψώνια απουσιολόγοι που ξερουν ολο το βιβλιο απο εξω αλλα αν τους ρωτησεις τη γνωμη τους θα πουν "ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ" και τα τσιρακια των καθηγητών.

ακριβώς!!!!!


Τέλος θέλω να πω ότι... ήμουν πολύ τυχερή γιατί στο γυμνάσιο είχα πάρα πολύ καλούς καθηγητές!!:clapup: Και τους ευχαριστώ πολύ!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

smartusers

Νεοφερμένος

Ο smartusers αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Καταρχασ πρεπει πρωτα η ελλαδα να καταλαβει οτι η παιδεια ειναι η σημαντικοτερη επενδυση και να προσπαθησει να αναβαθμισει το εκπαιδευτικο συστημα, τισ διδασκομενεσ ωρεσ,την επιλογη καποιων μαθηματων και να μασ προετοιμασει για το μελλον μασ ! Δε λεω να γινουμε σαν την φιλανδια αλλα ασ κανει και καποια προσπαθεια το κρατοσ .......! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top