Σχολή και μαθήματα: Τα διαβάζουμε όλα, ή όσα προλαβαίνουμε;

Vasileiou

Νεοφερμένος

Ο Vasileiou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Χαιρετώ το forum! Είμαι πρωτοετής φοιτητής σ'ένα πολύ δύσκολο τμήμα στους ημμυ του Α.Π.Θ και δυσκολεύομαι αρκετά στα μαθήματα.Συγκεκριμένα διαβάζω πολύ αλλά δεν προλαβαίνω να διαβάζω όλα τα μαθήματα καλα και γενικά έχω ακούσει και από παλαιότερους φοιτητές ότι πολλοί φοιτητές δεν προλαβαίνουν για τα 3 πρώτα χρόνια της σχολής τα οποία είναι και τα πιο δύσκολα.Ετσι λοιπόν αυτό το παρατηρώ και εγώ από το πρώτο εξάμηνο στο οποιο διαβάζω όπως μπορώ ολα τα μαθήματα εκτός από ενα το οποιο ειναι πολύ δύσκολο και το διαβάζω λίγο καθώς δεν προλαβαίνω.
Δεδόμένου ότι δεν ειναι και το πιο δύσκολο εξάμηνο είναι σίγουρο ότι αυτό θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του 3ου έτους. Εδώ ακριβώς βρίσκεται ο προβληματισμός μου. Να τα διαβάζω όλα τα μαθήματα σε κάθε εξάμηνο και να παίρνω πχ 6 σε όλα και σε ένα να κόβομαι με π.χ. 3 (αυτό θα είναι το πιο δύσκολο μάθημα ή δε θα προλαβαίνω να το διαβάσω γι΄αυτό λέω π.χ. 3 γιατί θα το διαβάζω κανονικά αλλά επειδή είναι το πιο δύσκολο θα κόβομαι σίγουρα) ή να διαλέγω τα μαθήματα που μπορώ να προχωρήσω και σε αυτά να παίρνω πχ 7,5 και το ένα μάθημα το παλούκι να μην το διαβάζω και αυτα τα 2 μαθήματα τα δύσκολα καθε χρόνο να τα δίνω το Σεπτέμβριο και στο 1 εξάμηνο μετά τα πέντε χρόνια δηλ να τελειώσω στα 5,5?(γιατί ο Σεπτέμβριος δε μου αρκεί σίγουρα).
Ο προβληματισμός μου είναι αν διαλέξω το δεύτερο σεναριο δεν είναι σωστό ως προς παιδιά που θα τελειώσουν στα 5 χρόνια και βγάλουν πχ 6 ενώ εγώ που θα είμαι το ίδιο έξυπνος με αυτούς θα βγάλω πχ 7,5 με ενα εξάμηνο διαφορά.Ενώ αν διαλέξω το πρώτο σεναριο θα έχω κενά, ελλείψεις που θα μου παρουσιαστούν και στα επόμενα μαθήματα και στη δουλειά κτλ.
Ποια είναι η γνώμη σας σε αυτό το θέμα, εσείς τι θα με συμβουλεύατε να κάνω ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VeeM

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλικη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Κοιτα , το θέμα θελει μεγάλη συζήτηση και εξαρταται με το είδος του φοιτητή που εισαι . Εμένα προσωπική μου άποψη απο τα 6 πχ μαθηματα που έχεις αν δεν προλαβαίνεις να δίνεις τα 4 . Ετςι έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες όντως να τα περάσεις και μάλιστα με καλύτερο βαθμό . Ενώ αν προσπαθήσεις να δώσεις κι τα 6 σιγουρα δεν θα τα περάσεις όλα κι αυτα που θα περάσεις δεν θα ειναι με βαθμό . Βέβαια , αν όλο το εξάμηνο διάβαζες τότε αλλάζει το θέμα . Τότε θα έχεις επαφή με τα μαθηματα και εγω θα σου πρότεινα να τα προσπαθήσεις όλα . Αν πάλι ήσουν πιο πολυ για καφέ απο οτι για μάθημα :D κι δεν διάβαζες και πολυ μην τα δώσεις όλα . Εγω προτιμώ να περνάω 3-4 το εξάμηνο με καλύτερο βαθμό παρα με 5αρακια και αν . Ετςι θα σου μένουν περίπου 2-3 μαθηματα σε κάθε εξάμηνο τα οποία άμα τα δουλέψεις μέσα στην χρονια τα περνάς άνετα το Σεπτέμβρη. Ετςι και μπορει να μην χρειαστεί καν παραπανω χρονια στην σχολη και να βγεις στα 5 και με καλο πτυχίο . Βέβαια πρεπει να εισαι λίγο συνεπής σε αυτο το προγράμμα κατι που εγω δυστυχώς δεν τα καταφέρνω :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,929 μηνύματα.
Λοιπόν, εξαρτάται από το τι θέλεις. Δυστυχώς έτσι όπως είναι δομημένη η φάση, δεν μπορείς να τα έχεις όλα.

1)Εάν θέλεις να πάρεις πτυχίο στην ώρα σου, τα διαβάζεις όλα ένα μήνα πριν την εξεταστική (ένα 8άωρο την ημέρα) και τα περνάς. Βαθμό μην περιμένεις, το πολύ 7μιση.
2)Εάν θέλεις να βγάλεις βαθμάρες (8μιση+) και να κατανοήσεις σε βάθος την επιστήμη σου, και τα τελειώσεις στα 5, τότε υπολόγισε ένα 5άωρο (καθαρό) διάβασμα κάθε μέρα από την αρχή του εξαμήνου, συν ότι παρακολουθείς όλα τα μαθήματα, συν ότι θα χρειαστείς να πηγαίνεις μέρα παρά μέρα στους καθηγητές για απορίες, συν ότι γυρνάς σε όλα τα φωτοτυπάδικα να βρεις σημειώσεις/άλλη βιβλιογραφία και να τα διαβάσεις όλα. Με λίγα λόγια για 5 χρόνια θα βγαίνεις μόνο Παρασκευή-Σάββατο και όχι κρεπάλες. Ίσως για τέτοιο στόχο χρειαστείς και φροντιστήριο σε κάποιο μάθημα που ο καθηγητής είναι δρεπάνι.
3)Μπορείς να διαβάσεις 2-3 μαθήματα πολύ καλά και να τα δίνεις σε κάθε εξάμηνο, αλλά έτσι μεγαλώνει αντίστοιχα και ο χρόνος φοίτησής σου. Γιατί ακόμη και αν επιλέξεις να δώσεις πέρα από αυτά και κάποιο "εύκολο", ο καλός βαθμός και σε αυτό το εύκολο, δλδ πάνω από 8, χρειάζεται σοβαρή μελέτη.

Αυτές είναι οι διαθέσιμες επιλογές σου. Θα ακούσεις πολλούς να λένε "Έλα μωρέ, δύο μέρες διάβασμα π.χ. ΣΑΕ και πήρα 8". Μην τους πιστεύεις!!! . Οι περισσότεροι στις σχολές που είμαστε το βλέπουν ανταγωνιστικά και θέλουν να σε παραπλανήσουν για να γράψεις μικρότερο βαθμό από αυτούς, και αυτοί μετά να χαρούν (ποιόν ανθρώπου ε...; ). Αλλά ακόμη και να λένε αλήθεια, ίσως με το να τους γνωρίσεις καλύτερα καταλάβεις πράγματα γι΄αυτούς και το ότι είναι πραγματικά μυαλά (πχ μαθηματικές ολυμπιάδες, μόρια για πρώτη πεντάδα ιατρικής αθηνών αλλά διάλεξαν μαθηματικό ή ημμυ).
Προσωπικά τέτοιους τύπους τους θαυμάζω, αλλά ξέρω ότι ο μόνος τρόπος να τους συναγωνιστώ είναι η παραπάνω (πολλή παραπάνω) δουλειά.

Ει, δεν θέλω να σε στεναχωρήσω τύπε, και εγώ στο ίδιο καράβι βρίσκομαι. Ίσως και να μην έπρεπε να είναι έτσι τα πράγματα, άλλα δυστυχώς μάλλον έτσι είναι, θα το διαπιστώσεις ανεβαίνοντας εξάμηνα. Εσύ κρίνεις τι είναι καλύτερο για τον εαυτό σου, και επενδύεις αντίστοιχα. Καλή εξεταστική!! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kleop

Πολύ δραστήριο μέλος

Η kleop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,469 μηνύματα.
@Ryuzaki δεν μπορουσα παρα να συμφωνησω.Τα λες πραγματικα καλα και ειναι μια αληθεια που την διαπιστωνει ο φοιτητης αφου περασουν καποια εξαμηνα.Εγω ακομα στην αρχη ειμαι (1ο εξαμηνο γαρ) και την Πεμπτη τελειωνω αισιως την πρωτη μου εξεταστικη.Καθ'ολη την διαρκεια του εξαμηνου εκανα μεσα στις ακρες συστηματικο διαβασμα,παρακολουθουσα συνεχεια τα μαθηματα και προοδους εγραψα και σετ ασκησεων παρεδωσα και για την εξεταστικη αφιερωσα ενα μηνα πριν διαβασμα αλλιως δεν εβγαινε.6 μαθηματα διναμε που τα 3 ηταν και τα πιο σημαντικα(Αλγεβρα και απειροστικος λογισμος 1,γεωμετρια και φυσικη 1).
Γεωμετρια αν και μπορουσα να γραψω δεν μου βγηκε οπως ηθελα και μαλλον εχω κοπει αλλα θα δειξει.Τα 'χαλαρα' μαθηματα που διναμε ηταν Προγραμματισμος,τεχνικο σχεδιο και χημεια.Στον προγραμματισμο δεν ηταν κατι τραγικο απλα μαθαινες πως ειναι να γραφεις κωδικα στην visual basic.Βεβαια αρκετος κοσμος παιζει να εχει κοπει εκει επειδη δεν παρακολουθουσε το μαθημα αλλά αν εγραφες στην πραξη κωδικα δεν ηταν κατι.Το ιδιο συμβαινει και στην χημεια και ειδικα αν προερχεσαι απο θετικη κατευθυνση δεν εχεις να φοβηθεις τιποτα.
Συναναστρεφομαι και εγω με ατομα που λενε "α δεν διαβασα και πολλα",αλλά στο τελος για καποιον ανεξγητο λογο γραφουν αρκετα καλα και με βαθμο.Και δεν ειναι οτι λενε ψεματα,οντως και βγαινουν εξω και γλεντανε την ζωη τους.Ισως εχουν πραγματικο μυαλο.Προσωπικα αν δεν κατσω να στρωθω δεν βλεπω αποδοση.Ετσι εχω μαθει και απο τα σχολικα χρονια και δεν μπορω να το αλλαξω.
Κατι που θα ηθελα να σχολιασω με αφορμη αυτο ειναι πως καθε φοιτητης εχει υποχρεωση να παρακολουθει τα μαθηματα.Ποτέ δεν θα χασει κατι ιδιαιτερα αν ειναι απαιτητικο το μαθημα οπως μαθηματα και φυσικη και αργοτερα του τομεα.Καλυτερο ειναι δηλαδη να κεθεσαι ολη μερα να πινεις φραπε;
Τελος παντων το ιδανικοτερο ειναι πως αν θες να τελειωσεις την σχολη σε 5 χρονια πρεπει να κανεις θυσιες.Εμας οι καθηγητες μας συμβουλεψαν μιας και ηταν η πρωτη μας εξεταστικη αυτη να μην στεναχωρηθουμε αν δεν περασουμε και τα 6 μαθηματα,αλλά να περασουμε τα 3 πιο σημαντικα που ανεφερα και παραπανω.Ο λογος ειναι γιατι αποτελουν την βαση και δεν θα τα εχεις να τα χρωστας μετα.Ενω αν δεν περασεις τα πιο απλα δεν χανεται και ο κοσμος υπαρχει και ο Σεπτεμβρης.
Επισης δεν ειναι κακο να κοπεις σε ενα μαθημα επειδη ηθελες βαθμο.Αυτο σημαινει οτι θες να κατανοησεις και καλυτερα το μαθημα.Στο κατω κατω σπουδαζεις ενα επαγγελμα πρεπει να σου μεινει και κατι.
Αυτα απο μενα.Και εγω ακομα ψαχνομαι γιατι ακομα προσαρμοζομαι στο κλιμα του πανεπιστημιου.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,885 μηνύματα.
Χαιρετώ το forum! Είμαι πρωτοετής φοιτητής σ'ένα πολύ δύσκολο τμήμα στους ημμυ του Α.Π.Θ και δυσκολεύομαι αρκετά στα μαθήματα.Συγκεκριμένα διαβάζω πολύ αλλά δεν προλαβαίνω να διαβάζω όλα τα μαθήματα καλα και γενικά έχω ακούσει και από παλαιότερους φοιτητές ότι πολλοί φοιτητές δεν προλαβαίνουν για τα 3 πρώτα χρόνια της σχολής τα οποία είναι και τα πιο δύσκολα.Ετσι λοιπόν αυτό το παρατηρώ και εγώ από το πρώτο εξάμηνο στο οποιο διαβάζω όπως μπορώ ολα τα μαθήματα εκτός από ενα το οποιο ειναι πολύ δύσκολο και το διαβάζω λίγο καθώς δεν προλαβαίνω.
Δεδόμένου ότι δεν ειναι και το πιο δύσκολο εξάμηνο είναι σίγουρο ότι αυτό θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του 3ου έτους. Εδώ ακριβώς βρίσκεται ο προβληματισμός μου. Να τα διαβάζω όλα τα μαθήματα σε κάθε εξάμηνο και να παίρνω πχ 6 σε όλα και σε ένα να κόβομαι με π.χ. 3 (αυτό θα είναι το πιο δύσκολο μάθημα ή δε θα προλαβαίνω να το διαβάσω γι΄αυτό λέω π.χ. 3 γιατί θα το διαβάζω κανονικά αλλά επειδή είναι το πιο δύσκολο θα κόβομαι σίγουρα) ή να διαλέγω τα μαθήματα που μπορώ να προχωρήσω και σε αυτά να παίρνω πχ 7,5 και το ένα μάθημα το παλούκι να μην το διαβάζω και αυτα τα 2 μαθήματα τα δύσκολα καθε χρόνο να τα δίνω το Σεπτέμβριο και στο 1 εξάμηνο μετά τα πέντε χρόνια δηλ να τελειώσω στα 5,5?(γιατί ο Σεπτέμβριος δε μου αρκεί σίγουρα).
Ο προβληματισμός μου είναι αν διαλέξω το δεύτερο σεναριο δεν είναι σωστό ως προς παιδιά που θα τελειώσουν στα 5 χρόνια και βγάλουν πχ 6 ενώ εγώ που θα είμαι το ίδιο έξυπνος με αυτούς θα βγάλω πχ 7,5 με ενα εξάμηνο διαφορά.Ενώ αν διαλέξω το πρώτο σεναριο θα έχω κενά, ελλείψεις που θα μου παρουσιαστούν και στα επόμενα μαθήματα και στη δουλειά κτλ.
Ποια είναι η γνώμη σας σε αυτό το θέμα, εσείς τι θα με συμβουλεύατε να κάνω ?

Μια συμβουλή καλύτερα να τα περάσεις λίγα λίγα και με βαθμό παρά όλα και με 5
Πέρασε όσα μπορείς 1η εξεταστική για αυτό υπάρχει και Σεπτέμβρης ο Ιούνης (σε μάθημα χειμερινού εξαμήνου)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilakis13

Δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 717 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω ότι είναι προτιμότερο να προσπαθείς να τα περνάς όλα τα μαθήματα με την πρώτη. Την πρώτη φορά έχεις παρακολουθήσει όλα τα μαθήματα (ή τουλάχιστον είχες την ευκαιρία), έχεις τη δυνατότητα να ρωτήσεις συμφοιτητές κατά τη διάρκεια της εξεταστικής απορίες, πιθανόν να έχεις κάποια σοσ που έχει πει ο καθηγητής κ.α. Μου φαίνεται πολύ πιο εύκολο να περάσεις το μάθημα με τη πρώτη. Και δεν μπορεί, δεν θα γράψεις σε όλα 5, μπορεί ένα να το περάσεις με 5 και άλλο με 7. Παίζει μεγάλο ρόλο και το πόσο παρακολουθείς όταν πηγαίνεις στο αμφιθέατρο, αν δεν μπορείς να καταλάβεις αυτά που λέει είναι σαν να μην πήγες στην παράδοση, κάποια μαθήματα θέλουν και μια προετοιμασία πριν πας, βοηθάει πολύ όμως στο τέλος στην εξεταστική. Ποιος εγγυάται λοιπόν ότι το Σεπτέμβρη θα γράψεις παραπάνω όταν θα πρέπει να καταβάλεις και περισσότερο κόπο?
Λες ότι έτσι μπορεί να σου δημιουργηθούν κενά που θα σε εμποδίσουν σε επόμενα μαθήματα, αλλά αν το αφήσεις το μάθημα δεν θα είναι μεγαλύτερα τα κενά? Άσε που θα έχεις όλο το καλοκαίρι γεμάτο διάβασμα έτσι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Δεν είναι ίδιες όλες οι εξεταστικές περίοδοι, π.χ. εμένα η χειμερινή είναι μακράν η χειρότερή μου και πάντα καίω ένα μάθημα για Σεπτέμβρη για να πάρω τον χρόνο μου να ηρεμήσω. Αντίθετα το καλοκαίρι έχω πολύ αποδοτική εξεταστική και μπορεί να δώσω και παραπάνω μαθήματα από το χειμερινό. Ο Σεπτέμβρης είναι ντεμί, δεν έχω δώσει ποτέ πάνω από 4, αλλά αν στρωθώ και βγάλω πρόγραμμα από μέσα Αυγούστου, με τις επαναλήψεις και τα όλα μου, θα γράψω βαθμάρες.
Και θεωρούμαι ανάποδος άνθρωπος, συνήθως ο κόσμος το καλοκαίρι σέρνεται και τον Σεπτέμβρη βρίζει. :P

Θέλω να πω ότι πέραν του όσα θα σου γράψουν τα παιδιά, επειδή κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός, πρέπει και εσύ να βρεις τους ρυθμούς σου, αλλά αυτό γίνεται μόνο πειραματικά. Δεν υπάρχουν φίλτρα ή κανόνες. Π.χ. μπορεί να διαπιστώσεις ότι δεν μπορείς να συγκεντρωθείς για να αποδώσεις το καλοκαίρι με όλη την κούραση και την ζέστη και την προσμονή για διακοπές, και να καις και 2 και 3 μαθήματα, ενώ τον χειμώνα που έχεις επανέλθει φρέσκος από τις διακοπές των Χριστουγέννων, να φορτσάρεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vasileiou

Νεοφερμένος

Ο Vasileiou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
[FONT=&quot]Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και τις απόψεις σας. Θέλω να σας πω μία περίπτωση η οποία είναι παρόμοια με τη δική μου. Μία φίλη μου που είναι μεγαλύτερη από εμένα και έχει περάσει στους ημμυ της Πάτρας στο 1ο εξάμηνο είχε μάθημα υπολογιστών το οποίο όπως μου έλεγε τυπικά ήταν ένα μάθημα αλλά ουσιαστικά-κυριολεκτικά ήταν 2 μαθήματα. Συγκεκριμένα χωριζόταν σε προγραμματισμό και εισαγωγή στους υπολογιστές. Ο προγραμματισμός εκτός της θεωρίας είχε και εργαστήριο στο οποίο είχαν κάθε φορά να παραδώσουν μια δύσκολη άσκηση προγραμματισμού. Η φίλη μου όπως και εγώ ήταν από θετική και δεν ήξερε καθόλου προγραμματισμό και ούτε καν στη θεωρία το πρωί γινόταν καθόλου προγραμματισμός. Πήγε φροντιστήριο έκανε με έναν μεταπτυχιακό μάθημα αλλά όπως ήταν λογικό δεν προλάβαινε να μάθει τον προγραμματισμό της 3ης λυκείου και να παραδώσει αυτές τις δύσκολες ασκήσεις του εργαστηρίου κάθε βδομάδα γιατί εκτός αυτού έπρεπε να παραδίδει και φροντιστηριακές ασκήσεις και να κάνει τα Χριστούγεννα project προγραμματισμού το οποίο θα έπαιρνε 10 μέρες απ’ τα Χριστούγεννα και εκτός όλων αυτών είχε και το άλλο μισό του μαθήματος το οποίο ήταν εισαγωγή στους υπολογιστές και είχε πάρα πολλές διαφάνειες στις οποίες πέταγε πράγματα τα οποία έπρεπε να τα μάθεις παπαγαλία σχεδόν απ΄ το πουθενά και όχι κείμενο αλλά ασκήσεις ψηφιακής λογικής (κάτι το οποίο όπως μου είπε το κάνανε στο επόμενο εξάμηνο απ’ την αρχή και κανονικά) δηλ. αν το είχες με την παπαγαλία κειμένου θα μπορούσες κάτι να κάνεις αλλά αυτό ήταν παπαγαλίες ασκήσεων στις οποίες δεν εξηγούσε καλά τίποτε. Η κοπέλα δεν είχε από που να διαβάσει, οι διαφάνειες ήταν άθλιες και το βιβλίο επίσης. Στα υπόλοιπα μαθήματα είχε σημειώσεις και το βιβλίο και μια χαρά, σε αυτό δεν υπήρχε τρόπος να το πιάσει από κάπου, δεν υπήρχε μια αρχή και μου έλεγε ό,τι διάβαζε κάθε φορά που καταπιανόταν με αυτό το ξέχναγε. Οπότε το παράτησε αφού δε γινόταν να το περάσει ούτε κατά διάνοια ούτε 3 να γράψει και είχε βγάλει 18700, δεν ήταν άσχετη. Οπότε μου λέει από το να προσπαθώ να το διαβάζω και να ρίχνω το χρόνο μου σε μια μαύρη τρύπα το άφησε κατά το Νοέμβριο και διάβαζε τα άλλα όπου πήρε περίπου 7,5. Κάτι παρόμοιο ισχύει και σε μένα, αν μπορούσα να το πιάσω το μάθημα στο ελάχιστο αξίζει να ασχοληθείς μαζί του αλλά αν είναι κάτι σαν αυτήν την περίπτωση θα πάρεις το πολύ 6 σε όλα και αυτό το μάθημα εννοείται δε θα το περάσεις. Μου τα είχε πει πολλές φορές αυτά όταν αγχωνόταν γι΄ αυτό και τα ξέρω και σας λέω αυτό το παράδειγμα για να σας πω τι αντιμετώπισε και τι έκανε. Επιπλέον διαβάζω όλο το εξάμηνο πολύ και δεν τα λέω αυτά πριν την εξεταστική διαβάζοντας λίγο. Άλλωστε μου έχουν πει μεγαλύτεροι ότι το κάνουν αυτό πολλοί φοιτητές στα επόμενα χρόνια καθώς είναι αδύνατο για έναν φοιτητή που έχει ένα μέσο μυαλό να τα περάσει όλα και με 7,5+. Επιπλέον μου είπαν ότι υπάρχουν αρκετοί καθηγητές που θα κάνουν κακό μάθημα, τεράστια ύλη, κακές σημειώσεις ακόμα και λάθη κατά τη διάρκεια των σπουδών οπότε να ξοδεύω όλο το χρόνο μου σε τέτοιες περιπτώσεις όπως αυτή όπου δε μπορείς να πιαστείς από κυριολεκτικά πουθενά μου φαίνεται παράλογο. Οπότε καθώς δεν είμαι ο μοναδικός και πιστεύω πρέπει να έχεις σίγουρα ένα 7 για να πεις ότι έμαθες κάτι και όχι πασαλήματα και ότι δε θα κάνεις πατάτες στη δουλειά σου λόγω ελλείψεων, κενών κτλ. καταλήγω στο ότι αν έχω πχ 1 μάθημα σε κάθε εξάμηνο τέτοιου είδους το οποίο δεν επιδέχεται καμία θεραπεία ή αν είναι τόση η ύλη γενικά των μαθημάτων (διαβάζοντας κανονικά πολύ όλο το εξάμηνο) όπου θα παίρνω σ’ όλα 6 και δε θα περνώ πχ και 1 θα προσπαθώ να έχω ένα μ.ο. τουλάχιστον 7 ακόμα και αν σημαίνει να καθυστερήσω και 1 εξάμηνο.[/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Εάν θέλεις να πάρεις πτυχίο στην ώρα σου, τα διαβάζεις όλα ένα μήνα πριν την εξεταστική (ένα 8άωρο την ημέρα) και τα περνάς. Βαθμό μην περιμένεις, το πολύ 7μιση.

Άμα το κάνεις αυτό μόνο πριν την εξεταστική αλλά δίχως προηγούμενη ενασχόληση κατά την διάρκεια του εξαμήνου συμφωνώ.
Αν ασχολείσαι και με τα μαθήματα σου όλο το εξάμηνο(ασκήσεις, προόδους, project, διαλέξεις, διαφάνειες κλπ) και το ταβάνι είναι το 7.5 τότε είσαι για κλάματα.

2)Εάν θέλεις να βγάλεις βαθμάρες (8μιση+) και να κατανοήσεις σε βάθος την επιστήμη σου, και τα τελειώσεις στα 5, τότε υπολόγισε ένα 5άωρο (καθαρό) διάβασμα κάθε μέρα από την αρχή του εξαμήνου, συν ότι παρακολουθείς όλα τα μαθήματα, συν ότι θα χρειαστείς να πηγαίνεις μέρα παρά μέρα στους καθηγητές για απορίες, συν ότι γυρνάς σε όλα τα φωτοτυπάδικα να βρεις σημειώσεις/άλλη βιβλιογραφία και να τα διαβάσεις όλα. Ίσως για τέτοιο στόχο χρειαστείς και φροντιστήριο σε κάποιο μάθημα που ο καθηγητής είναι δρεπάνι.

Εντάξει, νομίζω ότι υπερβάλλεις, πολύ μάλιστα.
Σαφώς σε κάποια μαθήματα ο καλός βαθμός δεν έρχεται με το τσουβάλι αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ισχύει και για όλα και σε τέτοιον βαθμό που όλη σου η ζωή να περιστρέφεται γύρω από τα μαθήματα και μόνο. Θέλω να ελπίζω ότι δεν υπάρχει κάποιος που να ξενυχτάει καθημερινώς στα φοιτητικά του χρόνια και μάλιστα από το πρώτο έτος.

Θα ακούσεις πολλούς να λένε "Έλα μωρέ, δύο μέρες διάβασμα π.χ. ΣΑΕ και πήρα 8". Μην τους πιστεύεις!!!

Αυτό σαν πολιτική διαφήμιση μου θυμίζει :P
Υπάρχουν κάποια μαθήματα που ενώ δεν καταλαβαίνεις Χριστό στο τελικό μπορεί να μπαίνουν easy θέματα ή απλά να μπορείς να φέρεις ολόκληρη την βιβλιοθήκη σου στην εξεταστική, παλιά θέματα κλπ και να πιάσεις έναν (πολύ) καλό βαθμό.
Ή μήπως στο πολυτεχνείο δεν υπάρχουν αυτά;

Δεν ξέρω γιατί προσπαθείς να θεοποιήσεις την σχολή που είσαι αλλά θεωρώ τελείως αντιπαιδαγωγικό όλο αυτό που προσπαθείς να προβάλεις. Είπαμε έχει μια αυξημένη δυσκολία το πολυτεχνείο αλλά δεν θα τους βγάλουμε και θεούς όσους βγάλαν την σχολή σε 5 χρόνια και με αξιοπρεπείς βαθμούς.

Ως προς τον θεματοθέτη τώρα:
Νομίζω πως επηρεάζεσαι πολύ από τι κάνουν οι γύρω σου και αυτό δεν είναι ιδιαίτερα καλό.
Αυτό που θα έπρεπε να σε απασχολεί είναι το τι κάνεις εσύ και πως βλέπεις εσύ τα πράγματα και όχι τι έκανε η Μαρία στην Πάτρα, ο Τάκης στην Αθήνα και οι παλαιοί φοιτητές-τουρίστες.

Καλώς ή κακώς κάθε σχολή έχει τα πάνω της και τα κάτω της. Βρίσκεσαι ακόμη στο πρώτο σου έτος - εξάμηνο, το να τα βλέπεις όλα μαύρα δεν είναι λογικό.Δώσε την πρώτη σου εξεταστική, πάρε τους βαθμούς σου και μετά βλέποντας και κάνοντας.

Το πρόγραμμα για να είναι ως έχει πάει να πει ότι είναι προσιτό. Το ότι διαβάζεις όλη μέρα και δεν προλαβαίνεις μάλλον είναι δικό σου θέμα. Αν κάθεσαι να "ψιρίζεις" με τις ώρες καθημερινός κάθε μάθημα λογικό είναι.
Για αυτό υπάρχουν οι διαλέξεις, πηγαίνεις εκεί, ακούς τον διδάσκων και συγκρατείς όλα όσα πρέπει να μάθεις.
Ότι δεν καταλαβαίνεις απλά ρωτάς ή το ψάχνεις περισσότερο. Τα βιβλία είναι βοηθητικά, δεν είναι απαραίτητο να κάθεσαι να προσπαθείς να βγάλεις την ύλη βιβλίων 1.500 σελίδων. Είσαι σε σχολή τεχνολογικών επιστημών(η ταμπέλα "Πολυτεχνική Σχολή" δεν αλλάζει την κλάδο) και μια τεχνολογική σχολή δεν βγάζει παπαγάλους.

[FONT=&quot]Οπότε καθώς δεν είμαι ο μοναδικός και πιστεύω πρέπει να έχεις σίγουρα ένα 7 για να πεις ότι έμαθες κάτι και όχι πασαλήματα[/FONT]

Είμαι της άποψης ότι ο καλός βαθμός αντιπροσωπεύει την δουλειά που έκανε ο φοιτητής.
Αντιθέτως, ο κακός βαθμός δεν σημαίνει το ίδιο. Μπορεί απλά τα θέματα του τελικού να ήταν δύσκολα ή να μην προλάβαινες να κάνεις επανάληψη ή το οτιδήποτε. Φυσικά πάντα υπάρχουν οι εξαιρέσεις, και από την μια και από την άλλη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Είμαι της άποψης ότι ο καλός βαθμός αντιπροσωπεύει την δουλειά που έκανε ο φοιτητής.

Και αν κάποιος διάβασε μόνο παλιά θέματα, ειδικά σε μάθημα που επαναλαμβάνονται συχνά πυκνά, και έπιασε 8 στις 10 ερωτήσεις, έχει φτύσει αίμα για το μάθημα;

Τον τσουβάλιασες και τον άλλον τον άνθρωπο από πάνω.

https://ischool.e-steki.gr//www.pinterest.com/pin/create/extension/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,929 μηνύματα.
Άμα το κάνεις αυτό μόνο πριν την εξεταστική αλλά δίχως προηγούμενη ενασχόληση κατά την διάρκεια του εξαμήνου συμφωνώ.
Αν ασχολείσαι και με τα μαθήματα σου όλο το εξάμηνο(ασκήσεις, προόδους, project, διαλέξεις, διαφάνειες κλπ) και το ταβάνι είναι το 7.5 τότε είσαι για κλάματα.
Μα δεν είπα πουθενά τύπε ότι αν ασχολείσαι με όλα τα παραπάνω μέσα στο εξάμηνο θα βγάλεις 7μιση, αντίθετα, είναι η δεύτερη εναλλακτική που του προβάλλω. Είπα, λιώσιμο μόνο πριν την εξεταστική -> περίπου 7,5


Εντάξει, νομίζω ότι υπερβάλλεις, πολύ μάλιστα.
Σαφώς σε κάποια μαθήματα ο καλός βαθμός δεν έρχεται με το τσουβάλι αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ισχύει και για όλα και σε τέτοιον βαθμό που όλη σου η ζωή να περιστρέφεται γύρω από τα μαθήματα και μόνο. Θέλω να ελπίζω ότι δεν υπάρχει κάποιος που να ξενυχτάει καθημερινώς στα φοιτητικά του χρόνια και μάλιστα από το πρώτο έτος.
Καλά αυτό έλειπε, όλη σου η ζωή να περιστρέφεται γύρω από τη σχολή. Αν είναι δυνατόν να είμαστε/θέλουμε να γίνουμε επιστημονάρες αλλά κοινωνικά να είμαστε το απόλυτο 0.

Αυτό σαν πολιτική διαφήμιση μου θυμίζει :P
Υπάρχουν κάποια μαθήματα που ενώ δεν καταλαβαίνεις Χριστό στο τελικό μπορεί να μπαίνουν easy θέματα ή απλά να μπορείς να φέρεις ολόκληρη την βιβλιοθήκη σου στην εξεταστική, παλιά θέματα κλπ και να πιάσεις έναν (πολύ) καλό βαθμό.
Ή μήπως στο πολυτεχνείο δεν υπάρχουν αυτά;

Δεν ξέρω γιατί προσπαθείς να θεοποιήσεις την σχολή που είσαι αλλά θεωρώ τελείως αντιπαιδαγωγικό όλο αυτό που προσπαθείς να προβάλεις. Είπαμε έχει μια αυξημένη δυσκολία το πολυτεχνείο αλλά δεν θα τους βγάλουμε και θεούς όσους βγάλαν την σχολή σε 5 χρόνια και με αξιοπρεπείς βαθμούς.
Αντίθετα, τα μαθήματα που μπορείς να φέρνεις ό,τι θέλεις φοβάσαι πιο πολύ στη σχολή μου, γιατί σου λέει: "Φέρε ότι θες, μην ανησυχείς, θα σε γλεντήσω εγώ καλά."

Δεν θεοποιώ τη σχολή μου, από τους πρώτους είμαι που θα πω είναι ότι είναι γτπ σε πολλά επίπεδα ;) Και από πότε η δυσκολία ταυτίζεται με την θεοποίηση; Την υπέρμετρη δυσκολία εκθειάζω (όπως θα εκθειάσω και του μαθηματικού και του φυσικού).
Αλλά στα 5 χρονάκια που αράζω τη σάρκα μου εδώ πέρα είδα τις παρακάτω κατηγορίες ατόμων να χτυπάνε πτυχίο στα 5:
Uno) Κομματόσκυλα (όχι πολλοί)
Dos) Άτομα που κοινωνικά είναι υπό του μηδενός, μιας και από την πρώτη στιγμή που πάτησαν το πόδι τους σε αυτό το ρημαδοτμήμα, ούτε έβγαιναν, ούτε μιλούσαν σε κανέναν, απλά καθόταν σπίτι και διάβαζαν.
Tres) Μερικούς πραγματικά πολύ έξυπνους ανθρώπους, που όχι μόνο ήταν έξυπνοι, αλλά είχαν απίστευτο προγραμματισμό, και θυσίασαν και αυτοί όμως πολλά πράγματα για την επιστήμη που ακολούθησαν. Απλά με λιγότερο κόπο.
Ά, και εμένα (ελπίζω)... Αλλά μόνο εγώ ξέρω ότι για να φτάσω εδώ που έφτασα, μου γινε ο πάτος βάζο Φ300.

Μπορεί μαν μου να είμαι εγώ ο χαζός και ο κόμπλας της υπόθεσης, και όντως να μην χρειάζεται τόσο πάτημα. Αλλά εδώ εκθέτουμε ο καθένας την άποψή του, η οποία διαμορφώνεται με βάση τις εμπειρίες που έχει, από το αναγκαστικά περιορισμένο οπτικό του πεδίο. Μπορεί όντως να λέω δηλαδή μπαρούφες, αλλά γιατί να μην τον προειδοποιήσω στην περίπτωση που όντως είναι ετσι;
Στην τελική, αν τα καταφέρει με λιγότερο κόπο από εμένα, θα είμαι ο πρώτος που θα του βγάλει το καπέλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top