VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
Το άλλο είναι ότι αυτά τα πάντα όλα που ανακοινώθηκαν τόσο γενικόλογα έχουν μόνο ακαδημαϊκά ή/και εργασιακά οφέλη?
Άλλο είναι ότι το μάστερ (εκτός μίας περίπτωσης) ΔΕΝ φέρουν επαγγελματικά δικαιώματα.
Αυτά τα "βλέποντας και κάνοντας" είναι τα πιο επικίνδυνα.
Όπως και να έχει (επειδή είστε οι ίδιοι νομίζω με το θρεντ βιολογίας) ακόμα πιστεύω, ότι συμφέρει το 4+1 από το 5+0! Σε αυτό το φαύλο κύκλο που ανοίγει τώρα πιστεύω, επίσης, ότι λύνονται πολλά περισσότερα προβλήματα από το να γίνουν οι 5ετείς σχολές-->4ετείς από ό,τι κάθε άλλο. Αλλά αυτό έχει το πρόβλημα των διδασκόντων και ουχί των διδασκομένων (και μελών του i-school)...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Αυτά τα "βλέποντας και κάνοντας" είναι τα πιο επικίνδυνα.
Συμφωνώ απολύτως...Και εγώ 100 απορίες έχω, και για τα διδακτορικά και για άλλα...Ποιος θα τα εξηγήσει όλα αυτά;
Όπως και να έχει (επειδή είστε οι ίδιοι νομίζω με το θρεντ βιολογίας) ακόμα πιστεύω, ότι συμφέρει το 4+1 από το 5+0! Σε αυτό το φαύλο κύκλο που ανοίγει τώρα πιστεύω, επίσης, ότι λύνονται πολλά περισσότερα προβλήματα από το να γίνουν οι 5ετείς σχολές-->4ετείς από ό,τι κάθε άλλο. Αλλά αυτό έχει το πρόβλημα των διδασκόντων και ουχί των διδασκομένων (και μελών του i-school)...
Γενικά νομίζω ότι είναι πιο σωστά διαρθρωμένο το 4+1...
(Εγώ δεν είμαι από τη Βιολογία!!)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lilla My
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
Μια διαφορά: Αυτό το κάνανε ΕΞΑΡΧΗΣ κατά την επιβολή του αγγλοσαξονικού συστήματος και ησυχάσανε. Εδώ κάτσαμε και διαλογιζόμασταν 15 χρόνια και τώρα έχουμε ένα σωρό πτυχιούχους διαφόρων ταχυτήτων. Επίσης:
α) Δεν έχουν απόφοιτους Φιλανδούς από έξω (ή αν έχουν ελάχιστους) και κολλέγια κ.λ.π.. Αν ξέρεις κάτι παραπάνω διόρθωσέ με (ξέρω μόνο για έναν κλάδο που ήταν μια Φιλανδέζα)
β) Ε.Δ. στο πτυχίο (+μάστερ) στα πάντα όλα εκεί (πληρώνεσαι βάσει τελυταίου πτυχίου). Εδώ ακόμα δεν γνωρίζουμε αν είναι μόνο ακαδημαϊκά ή/και εργασιακά και όλα στην αγορά εργασίας είναι βάσει πτυχίου και μόνον.
Και μία ερώτηση: τα unis Φιλανδίας ήταν/είναι όλα στσ 5 έτη?
υ.γ. Να δούμε τώρα τι θα γίνει με τα Μ.Δ.Ε. 5ετών σχολών...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lilla My
Εκκολαπτόμενο μέλος
Και όχι, δεν πληρώνεσαι βάσει του τελευταίου πτυχίου σου. Π.χ. στη νομοθεσία αναγράφεται ότι για να εργαστείς ως νηπιαγωγός, πρέπει να έχεις τουλάχιστον bachelor στα παιδαγωγικά. Τώρα εάν εσύ έχεις master και κάνεις αίτηση για νηπιαγωγός, πολύ ευχαρίστως θα σε πάρουν, αλλά δε θα σ' το πληρώσουν. Δική σου υπόθεση είναι. Αυτούς τους ενδιαφέρει να πληροίς το minimum των προϋποθέσεων. Όταν, όμως, έχεις κάνει και master, δε θα κοιτάξεις για δουλειά στην οποία σου φτάνει το bachelor.
Όχι, δεν έχουμε ΙΕΚ και κολλέγια εδώ, όπως στην Ελλάδα. Έχουμε τεχνικά λύκεια, ΤΕΙ και πανεπιστήμια. Και θα έλεγα ότι η πλειοψηφία των πολιτών σπουδάζει στη Φινλανδία. Ωστόσο, η εισαγωγή στα πανεπιστήμια είναι δύσκολη, γι' αυτό - όπως και σε κάθε άλλη χώρα - υπάρχουν κι αυτοί που καταφέυγουν για σπουδές στο εξωτερικό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
Κατά κανόνα όλες οι πανεπιστημιακές σχολές στη Φινλανδία είναι πενταετούς φοίτησης και χορηγούν τίτλο master. Οι δύο σχολές που εξαιρούνται από το σύστημα αυτό είναι η φαρμακευτική και των νηπιαγωγών, στις οποίες οι σπουδές διαρκούν 3 έτη και χορηγούν τίτλο bachelor. Φυσικά, υπάρχει δυνατότητα μεταπτυχιακών σπουδών και στις σχολές αυτές, κατόπιν, όμως, ξεχωριστών εισαγωγικών εξετάσεων. Η διαφορά είναι, ότι ο οικονομολόγος με τις απλές εισαγωγικές εξετάσεις γίνεται απευθείας δεκτός και στο bachelor και στο master της σχολής του, πράγμα που σημαίνει, ότι οι σπουδές του ολοκληρώνονται στο master. Δηλαδή, για να αποκτήσει τα εργασιακά δικαιώματα του πτυχίου του, πρέπει να έχει τίτλο master. Εάν κάνει μόνο το bachelor, δεν τα αποκτά, διότι θεωρείται ότι δεν έχει τελειώσει τη σχολή. Ο νηπιαγωγός με τις απλές εισαγωγικές εξετάσεις γίνεται δεκτός μόνο στο bachelor, που σημαίνει ότι η σχολή του τελειώνει εκεί και ως εκ τούτου αποκτά τα εργασιακά δικαιώματα τελειώνοντας το bachelor, αλλά σε περίπτωση που κάνει και το master (για το οποίο θα πρέπει να δώσει επιπλέον εισαγωγικές εξετάσεις, σε αντίθεση με τον οικονομολόγο), αποκτά επιπλέον εργασιακά δικαιώματα.
Και όχι, δεν πληρώνεσαι βάσει του τελευταίου πτυχίου σου. Π.χ. στη νομοθεσία αναγράφεται ότι για να εργαστείς ως νηπιαγωγός, πρέπει να έχεις τουλάχιστον bachelor στα παιδαγωγικά. Τώρα εάν εσύ έχεις master και κάνεις αίτηση για νηπιαγωγός, πολύ ευχαρίστως θα σε πάρουν, αλλά δε θα σ' το πληρώσουν. Δική σου υπόθεση είναι. Αυτούς τους ενδιαφέρει να πληροίς το minimum των προϋποθέσεων. Όταν, όμως, έχεις κάνει και master, δε θα κοιτάξεις για δουλειά στην οποία σου φτάνει το bachelor.
Όχι, δεν έχουμε ΙΕΚ και κολλέγια εδώ, όπως στην Ελλάδα. Έχουμε τεχνικά λύκεια, ΤΕΙ και πανεπιστήμια. Και θα έλεγα ότι η πλειοψηφία των πολιτών σπουδάζει στη Φινλανδία. Ωστόσο, η εισαγωγή στα πανεπιστήμια είναι δύσκολη, γι' αυτό - όπως και σε κάθε άλλη χώρα - υπάρχουν κι αυτοί που καταφέυγουν για σπουδές στο εξωτερικό.
OΚ. Ευχαριστούμε για πληροφορίες. Πάντως ήταν εύκολο εκεί να βρεθεί λύση μιας και ΟΛΑ είναι πενταετή (πλην δύο πτυχίων) και άρα δεν υπάρχουν διαφόρων ειδών πτυχιούχοι. Και για αυτό μάλλον δεν υφίσταται και το "τελευταίο χαρτί", αφού (σχεδόν) όλοι έχουν τουλάχιστον μάστερ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Balthazor
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αποσυρθηκε τελικα αυτη η διαταξη...
Εχεις καποια πηγη γι' αυτο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Αποσυρθηκε τελικα αυτη η διαταξη...
οχι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Balthazor
Πολύ δραστήριο μέλος
Με την εισήγηση της υπουργού Παιδείας Άννας Διαμαντοπούλου ξεκίνησε λίγο μετά τις 10 το πρωί η συζήτηση στη Βουλή του νομοσχεδίου για τις αλλαγές στα ΑΕΙ. Κατά την εισήγησή της η κ. Διαμαντοπούλου απέσυρε τη διάταξη, με την οποία εξομοίωνε τις πενταετείς σπουδές με master. Η υπουργός Παιδείας φαίνεται να έχει αποδεχθεί ορισμένες αλλαγές, με στόχο να ψηφισθεί και από τη ΝΔ το νομοσχέδιο επί της αρχής. Οι αλλαγές δεν φαίνεται να ικανοποιούν τους πανεπιστημιακούς που αντιδρούν, κυρίως για το Συμβούλιο Διοίκησης, την εκλογή πρύτανη και κοσμητόρων.
Σε δήλωσή της λίγο πριν από την έναρξη της διαδικασίας η υπουργός Παιδείας δήλωσε για τη συναίνεση: «Το σχέδιο για την αλλαγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση έχει 80 άρθρα. Επί αυτών η Νέα Δημοκρατία, διά του εκπροσώπου της, κατέθεσε προτάσεις σε εννέα σημεία.
» Σε όλα έχουν γίνει παρεμβάσεις και συνθέσεις, εκτός από δύο θέματα που είναι η εκλογή του πρύτανη και του κοσμήτορα. Δεν θεωρώ ότι αυτά τα ζητήματα μπορούν να ακυρώσουν τη συναίνεση».
Το υπουργείο φαίνεται πως δέχθηκε αναβάθμιση της Συγκλήτου με αυξημένες δραστηριότητες, αύξηση της συμμετοχής των μελών ΔΕΠ στο Συμβούλιο Διοίκησης από επτά σε οκτώ, έναντι έξι εξωπανεπιστημιακών και διατήρηση του τμήματος ως βασικής ακαδημαϊκής μονάδας.
Η Σύνοδος των πρυτάνεων, που συνεδρίασε εκτάκτως την Δευτέρα στο Λαύριο, κάλεσε την ύστατη αυτή στιγμή τη Βουλή των Ελλήνων να μην ψηφίσει το νομοσχέδιο για τα πανεπιστήμια όπως έχει και να προασπίσει το κατοχυρωμένο από το Σύνταγμα δημόσιο και αυτοδιοικούμενο πανεπιστήμιο».
Η ΠΟΣΔΕΠ με επιστολές προς τους βουλευτές του καλεί να μην ψηφίσουν το νομοσχέδιο στην παρούσα μορφή, ενώ καλεί τα μέλη της σε έκτακτες γενικές συνελεύσεις ως τις 2 Σεπτεμβρίου. Παράλληλα καυτηριάζει επίσης το ότι «μία ημέρα πριν την συζήτηση στη Βουλή του νομοσχεδίου και το τελικό κείμενο δεν δόθηκε», γεγονός που οι καθηγητές ερμηνεύουν ως «επιβεβαίωση της ανυπαρξίας διαλόγου
in.gr
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
«Υπ ατμόν» είναι στο υπουργείο Οικονομίας εξαιτίας της «χαριστικής» διάταξης που συμπεριλήφθη στο σχέδιο νόμου για τις αλλαγές στα ΑΕΙ για τις πανεπιστημιακές σχολές πενταετούς φοίτησης με την οποία θα δίνεται η δυνατότητα να απονέμουν απευθείας Μεταπτυχιακούς τίτλους.
Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι που έχουν αποκτήσει πτυχία πενταετούς φοίτησης θα ζητήσουν την μετατροπή τους σε Μεταπτυχιακούς τίτλους και αυτομάτως θα πρέπει να τους δοθεί επίδομα Μεπτυχιακού ύψους 10%. Στο υπουργείο Οικονομίας οι επιτελείς κάνουν λόγο για επιπλέον επιβάρυνση εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ ετησίως. Στο υπ. Παιδείας υπάρχει προβληματισμός και αναζητείται λύση προκειμένου να «διορθωθεί» η διάταξη με τέτοιο τρόπο ώστε να αποκλειστούν οι ήδη κατέχοντες πτυχία πενταετούς φοίτησης να τα μετατρέψουν με μια απλή αίτηση στο Πανεπιστήμιό τους σε Μεταπτυχιακούς Τίτλους.
Η ΔΙΑΤΑΞΗ: «Για προγράμματα σπουδών Πανεπιστημίων πενταετούς ή υπερπενταετούς διάρκειας, με εισήγηση της συνέλευσης του τμήματος προς την κοσμητεία, σύμφωνη γνώμη της κοσμητείας και απόφαση της Συγκλήτου είναι δυνατή η μετατροπή τους σε ισοδύναμα προγράμματα σπουδών πρώτου και δεύτερου κύκλου, χωρίς να είναι απαραίτητη η χορήγηση τίτλου σπουδών πρώτου κύκλου. Όλοι οι φοιτητές μετά την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου σπουδών εγγράφονται αυτομάτως στον δεύτερο κύκλο σπουδών, για τον οποίο δεν επιτρέπεται η επιβολή διδάκτρων. Με την επιτυχή περάτωση του δεύτερου κύκλου σπουδών απονέμενεται τίτλος σπουδών δεύτερου κύκλου (Μεταπτυχικούς τίτλους)».
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hurricane
Διάσημο μέλος
Η υπουργός Παιδείας απέσυρε από το σχέδιο νόμου τη διάταξη που έδινε Μάστερ στις 5ετείς σπουδές
Έντεκα αλλαγές στον νέο Νόμο Πλαίσιο για τα πανεπιστήμια έκανε η υπουργός Παιδείας κυρία Άννα Διαμαντοπούλου κατά την σημερινή συζήτηση που ξεκίνησε στην Βουλή.
Παρότι δεν έχουν παύσει τα «σενάρια» για αλλαγή της διάταξης για την εκλογή του πρύτανη, ωστόσο τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη επισήμως. Πιθανότατο θεωρείται το υπουργείο Παιδείας να κρατάει το «χαρτί» του πρύτανη για την τελευταία στιγμή πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου, αν και η εξασφάλιση συναίνεσης και κοινής οδού με την Νέα Δημοκρατία φαίνεται ότι απομακρύνεται.
Ωστόσο, το υπουργείο Παιδείας πήρε πίσω τόσο την διάταξη για τα Μάστερ στις 5ετεις σπουδές όσο και την διάταξη για την διανομή των πανεπιστημιακών συγγραμμάτων από το 2014-15 μόνο μέσω Ίντερνετ. Επίσης βασική εκπαιδευτική μονάδα στα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ παραμένει το Τμήμα. Ισχύει έτσι το παλαιό σύστημα όπως και στην περίπτωση των πανεπιστημιακών συγγραμμάτων. Συγκεκριμένα:
- Δεν προστίθεται στο νομοσχέδιο η διάταξη με την οποία δινόταν ένας τίτλος Μάστερ στους αποφοίτους των 5ετων σπουδών (Πολυτεχνεία, Γεωπονικές σχολές) γιατί συνάντησε προβλήματα αντισυνταγματικότητας (Σ.Σ. EDU4U: η αληθινή αιτία έχει να κάνει με το βέτο που προέβαλε το Υπ. Οικονομικών, λόγω του ότι χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι πτυχιούχοι των εν λόγω σχολών, θα έπρεπε να πάρουν το εξτρά επίδομα για κτήση μεταπτυχιακού, πράγμα που οδηγεί σε σημαντική επιβάρυνση του ετήσιου προϋπολογισμού).
- Αποσύρεται η διάταξη που ανέφερε ότι σταματάει η διανομή έντυπων πανεπιστημιακών συγγραμμάτων από το 2014-15 και οι φοιτητές θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το υλικό που θα έβρισκαν μέσω Διαδικτύου. Με την νέα διάταξη το καθεστώς δεν αλλάζει, όπου υπήρχε έντυπο υλικό θα συνεχίσει να υπάρχει και όπου καθηγητές και φοιτητές χρησιμοποιούσαν υλικό μέσω Διαδικτύου θα συνεχίσουν να το χρησιμοποιούν. Επεκτείνεται ο ορισμός τους ώστε να συμπεριλαμβάνονται εκτός των έντυπων βιβλίων, τα ηλεκτρονικά βιβλία και οι ακαδημαϊκές σημειώσεις σε ηλεκτρονική και έντυπη μορφή.
- Τρεις εξεταστικές περίοδοι θα υπάρχουν αποκλειστικά σε κάθε Ιδρυμα (Φεβρουάριο, Ιούνιο, Σεπτέμβριος). Μέχρι σήμερα πολλές σχολές είχαν περισσότερες εξεταστικές περιόδους
- Κάθε δυο χρόνια το Συμβούλιο Διοίκησης του κάθε Ιδρύματος θα συντάσσει έκθεση πεπραγμένων που θα δημοσιοποιεί. Αντίστοιχες εκθέσεις θα κάνουν οι πρυτάνεις και οι Κοσμήτορες κάθε χρόνο.
- Δίνεται δυνατότητα συνεργασίας και των ΤΕΙ με ερευνητικά κέντρα
- Σχετικά με τα νέα Συμβούλια των ΑΕΙ η μόνη αλλαγή που πραγματοποιείται αφορά τη σύνθεση των μελών και συγκεκριμένα αυξάνεται κατά ένα ο αριθμός των εσωτερικών μελών (8 μέλη) με αντίστοιχη μείωση των εξωτερικών μελών (6 μέλη). Για τον πρύτανη προϋπόθεση στον διεθνή διαγωνισμό που θα γίνεται είναι η άριστη γνώση της ελληνικής γλώσσας.
- Οι νυν πρυτανικές αρχές δεν παύονται αλλά έχουν περιθώριο 12 μηνών για να ξεκινήσουν τις διαδικασίες εκλογής των νέων Συμβουλίων Διοίκησης. Δηλαδή, οι νυν πρυτανικές αρχές πανεπιστημίων και ΤΕΙ θα σταματήσουν να διοικούν τα Ιδρύματα τους τον Σεπτέμβριο του 2012.
- Τέσσερα χρόνια μετά την ψήφιση του νόμου θα γίνει αξιολόγηση της εφαρμογής του από διεθνή επιτροπή που θα οριστεί.
- Από τον Οργανισμό του κάθε Ιδρύματος θα οριστεί συγκεκριμένη διαδικασία διασφάλισης του αδιάβλητου όλων των εξεταστικών διαδικασιών.
- Στις 7μελείς επιτροπές κρίσης των διδασκόντων θα πρέπει να συμμετέχει υποχρεωτικά μόνο ένας πανεπιστημιακός από ξένο πανεπιστήμιο. Η συμμετοχή τους στην διαδικασία θα μπορεί να γίνεται με τηλεδιάσκεψη.
ΠΗΓΗ: TO BHMA
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pagitas
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hurricane
Διάσημο μέλος
ναι το ανεφερα στην αρχη αλλά δεν ξέρω, μπορώ να το κάνω;; λολ :ΡΛιγο οφφ, αλλα δεν πρεπει να γινει μια διορθωση στον τιτλο του τοπικ?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
"Απελευθερώνουμε τα ΑΕΙ και ΤΕΙ"
Για απελευθέρωση των ΑΕΙ και ΤΕΙ από τις συντεχνίες έκανε λόγο ο πρωθυπουργός. Χαρακτήρισε την υπάρχουσα κατάσταση "σοβιετικό μοντέλο". Στο πλευρό της Άννας Διαμαντοπούλου, τάχθηκε ο πρωθυπουργός υπερασπιζόμενος από το βήμα της Βουλής την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που επιχειρεί και η οποία έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα.
"Με αυτό το νομοσχέδιο, απελευθερώνουμε τα ΑΕΙ και ΤΕΙ από τον κρατισμό και τα παραδίδουμε στην κοινωνία ως δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα που λειτουργούν για το δημόσιο συμφέρον και όχι τις στενές συντεχνίες" ανέφερε ο Γιώργος Παπανδρέου.
Ο πρωθυπουργός υποστήριξε πως ο χώρος της ανώτατης εκπαίδευσης, αποτελεί παράδειγμα των πελατειακών αντιλήψεων που επεκράτησαν στην ελληνική κοινωνία, με αποτέλεσμα να έχει εγκαθιδρυθεί ένα σοβιετικό μοντέλο κεντρικού, ανορθολογικού σχεδιασμού. Μάλιστα, έκανε λόγο για "φοιτητοπατέρες" εμπλεκόμενους σε σχέσεις συναλλαγής με καθηγητές που φιλοδοξούν να αναλάβουν θέσεις διοίκησης.
"Σήμερα κρίνεται το ποιες δυνάμεις είναι πραγματικά διατεθειμένες να συμβάλλουν στην αλλαγή της χώρας μας. Εμείς θα προχωρήσουμε. Μακάρι να υπάρξουν και άλλες εκτός από το ΠΑΣΟΚ" κατέληξε ο Πρωθυπουργός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pizza1993
Δραστήριο μέλος
Θεωρείτε ότι όλοι οι φοιτητές που είναι σε 5ετείς και 6ετείς σχολές, αξίζουν να έχουν μάστερ τόσο εύκολα...;
Ακριβως αν και δεν εχω αμεση επαφη με μεταπτυχιακα απο οσα ακουω το μεταπτυχιακο ειναι διαφορετικο απο μια απλη εξεταστικη...Ειναι μια αλλη εμπειρια.Εγω προσωπικα θεωρω πως ειναι λαθος να περνουν ολοι οι 5ης φοιτησης φοιτητες μαστερ..Δεν θα ηταν πιο σωστο τουλαχιστον να το διναν αναλογα με την πτυχιακη που θα κανει ο εκαστοτε φοιτητης?Και παλι μην με κραξετε δεν ειμαι μεσα στα πραγματα,..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.